В състезателния дрифт, за платформа се използват често срещани купета и седани. При чисто любителския дрифт проектите са малко по-нестандартни и от време на време включват ретро, пикапи и премодулирани от предно към задно задвижване автомобили.
Този уикенд в един от кръговете на шампионата D1GP в родната земя на дрифта - Япония, обаче нещата минаха в съвсем ново измерение. Една от финалните битки бе между пилотите Дайго Сайто и Йоичи Имамура, а машините, които управляваха бяха съответно Lamborghini Murcielago и Lexus LF-A.
Тези два отявлени представителя на суперавтомобилите за по-малко от година бяха превърнати в готови за състезания машини. При LF-A оригиналният високооборотен 4.8 литров V10 агрегат е заменен с двигател създаден за сериите NASCAR от Toyota, докато при Murcielago V12 двигателят е запазен. Естествено в тях присъстват задължителните за целта модификации по окачването, безопасността и килограмите.
Първоначално случващото се е леко трудно за възприемане, но при вида на два от по-красивите суперавтомобили натоварени до предела на възможностите си и изтезавайки поредния чифт чисто нови гуми всичко си идва на мястото.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА