Засиленото търсене на всъдеходи и кросоувъри в Китай може да промени стратегията на Lamborghini за попълване на гамата с трети модел, коментира австралийското издание Drive.
По-рано тази година от италианската компания на практика потвърдиха, че смятат да пуснат в серийно производство спортния седан Estoque. Скорошно изказване на шефа на марката Стефан Винкелман обаче подлага под съмнение този план. Според него шансове да се качи на конвейера има и модел с повишена проходимост, а решението в полза на единия или другия автомобил ще бъде взето до края на годината.
Представителят на Lamborghini за Азия и Тихоокеанския регион Крисчън Мастра също смята, че предвид вкусовете по онези географски ширини евентуален SUV би бил по-логично допълнение към суперкарите Aventador и Gallardo в гамата на производителя, отколкото дериват на Porsche Panamera. "Не сме провеждали допитване до клиентите си за предпочитанията им, но по всичко личи, че на набиращите скорост пазари успех би имал по-скоро всъдеход."
В Китай Porsche продава изключително добре и Panamera, и Cayenne. Най-многолюдната държава в света уверено се превръща в най-големия пазар за Lamborghini, измествайки Щатите. Ако държат да продават повече, италианците се нуждаят от по-практичен модел, който да изкуши правоверните им фенове. Наследник на чудовищния LM002 от края на 80-те и началото на 90-те определено би свършил работа.
"Целта ни ще бъде да предложим автомобил, който да може да се кара всеки ден, а не само през слънчевите уикенди", коментира Мастра. "Имаме повече традиции в създаването на безкомпромисни всъдеходи от други марки, които днес продават подобни модели с успех."
Според Крисчън Мастра има голяма вероятност третият автомобил в гамата на Lamborghini да се оборудва с турбодвигатели. Суперкарите Gallardo и Aventador обаче ще запазят класическите си V10 и V12 с атмосферно пълнене.
5 Октомври, 2011 10:57 7 951 15
В Lamborghini пак обмислят SUV
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Kobester
11:11 05.10.2011
2 Пламен Димитров
12:01 05.10.2011
3 despeRADO
12:17 05.10.2011
4 Атанас Велики
12:29 05.10.2011
5 Kobester
Cayenne-a стана хит заради ниската цена на старо, иначе си е по-мощен Touareg с по-хубав интериор, нищо кой знае какво.
Коментиран от #6, #7
13:06 05.10.2011
6 Атанас Велики
До коментар #5 от "Kobester":
@5 Еми време е VAG да възобновят това производство при ламборджини! Сеш се? А какъв е смисъла да коментираш нещо което е просто една безпочвена картинка? Тъпичко си е ;)16:26 05.10.2011
7 Атанас Велики
До коментар #5 от "Kobester":
@5 И как ги мислиш тия - Cayenne е станал хит заради ниската цена на старо? Доста странно изказване... Нали за да има коли на старо от порше е трябвало да произведат нови коли бе пич? Или те направо на старо са ги пускали? Кайен е много добър джип (въпреки, че мен лично не ми харесва), който увеличи производството на порше със 60%... Успешен джип за марка, която не е пускала на пазара подобни коли! Тва, че е на базата на туарег, не променя фактите... Подобна схема могат да приложат и за ламбо! Все пак - високите продажби и доволните клиенти са най-важното за една марка!Коментиран от #8
16:40 05.10.2011
8 520 zender
До коментар #7 от "Атанас Велики":
@7 Вярно е-щом се възприема от клиентите и се харчи-тогава добре.Ама ти приемаш ли го това на снимката.То вече на какви ли не експерименти се нагледахме ама все пак трябва да има граници.Представяш ли си Ферари да пусне ван например...19:03 05.10.2011
9 skier
19:06 05.10.2011
10 Kobester
23:43 05.10.2011
11 Kobester
23:45 05.10.2011
12 Атанас Велики
Вие може да я коментирате, тъй като не сте наясно, че тази картнинка, не струва и 2лв! Менте! Аз съм я правил! Тр под всяка подобна картинка (на менте, да пише любителско творение примерно). Та хора като вас, да не се впечатляват толкова и да солят, безпричинно!
Феррари ван няма нищо общо с Ламбо SUV... Изобщо не ви хващам странните логики!
Коментиран от #14
12:33 06.10.2011
13 Kobester
19:55 06.10.2011
14 520 zender
До коментар #12 от "Атанас Велики":
@12 Виж ве човек -имах предвид че просто това не се връзва от никъде.Просто това разваля спорното излъчване на марката.Можеби 2-години след излизането на такъв сув ще сме свикнали със присъствието му както със кайен и въпреки това нещата доста се объркаха.Преди 10-15години се знаеше кой произвежда обикновенни коли кой произвежда лимузини и кой-супер спортисти..21:46 06.10.2011
15 Атанас Велики
00:35 07.10.2011