Един от автомобилите създатели на спортните комбита - RS2 се продава в далечната Австралия. Audi RS2 е една от най-известните колаборации на Porsche с друг автопроизводител. Веднага след създаването на епичния Mercedes E 500 те се заемат със създаването на спортно комби на базата на
Audi B4.
Мощността му от 315 конски сили идва от митичния петцилиндров 2.2-литров турбо и въпреки теглото от малко над 1600 килограма, той се изстрелва от 0 до 100 за само 4.8 секунди. Дори и за днешните автомобили това е респектиращ резултат, а какво ли е било през 94-та при пускането на този дивак на пътя.
Цветът на този екземпляр е класическият RS Blau, а интериорът е комбинацията от черна кожа, син велур и карбонови детайли, като продължаваме да говорим за автомобил от средата на 90-те. Това определено е била и продължава да бъде революционна машина. Но в световен мащаб са произведени само 2891 автомобила и цената му надскача и тази на BMW E30 M3, а в случая тя е 105 хиляди австралийски долара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Чобанов
08:44 20.02.2016
2 опсмопсус
Двигателя не е митичен, а най-обикновен напомпан петак!
По това време, масата в БГ не беше чувала за Скайлайн софтуерно достигаше 500к.с., Супра, Нисан 300zx, NSX, и други такива японски бегачки.
Филмът "Бързи и яростни" отвори очите на слепите голфаджии, та накупиха хонди и други японски "боклуци"!
Ама тея "боклуци" се оказаха много по-надеждни и устойчиви на голфаджийски тунинг.
Коментиран от #9
08:50 20.02.2016
3 RS2
Коментиран от #4
09:03 20.02.2016
4 опсмопсус
До коментар #3 от "RS2":
Субаро!А комбито на ауди придоби дизайн и вид след 2000г., след инвазията на корейците, които побутнаха дизайна в автомобилостроенето.
Особенно на консеративните немски дизайнери.
Ауди с тъй нареченото яйце от 1986 още не могат да си променят колата.Едно и също с различни фарове и стопове.
Говоря само за дизайн, не за мотори или окачване, там сте само фукня и празни приказки.
Смяна на ремък изисква цялостно разглобяване на предницата.
Японските коли не са таралясници, ти си изостанал с мислене от баща ти и дядо ти.Цял свят призна японците, само такива умници като теб се пъчат с 20г.кенеф ауди!
10:07 20.02.2016
5 Опосум
Коментиран от #10
10:27 20.02.2016
6 Ceco
12:37 20.02.2016
7 бай вуте
най-добри са японците - всички го знаем ..
не говори за това култово Ауди глупако японеца не е направил и НИКОГА няма да направи такава кола .
АУДИ Б4 е уникална кола .. дизайн , двигатели , окачване всичко и не на последно място за разлика от японските кенефи никога не ръждясва - единствени те не ръждясват - АУДИ
Коментиран от #12, #28
12:39 20.02.2016
8 бай вуте
ТОВА НЕ МОЖЕ ДА Е ИСТИНА - НЯМА ТАКАВА КОЛА !
12:44 20.02.2016
9 бай вуте
До коментар #2 от "опсмопсус":
страшни са тези японци !!! неуписуеми са !!!
няма такива кенефи !!
12:46 20.02.2016
10 опсмопсус
До коментар #5 от "Опосум":
Ето RB-X GT2 с 450к.с.!RB28DET за R33 GT25t наречен 280 Type-MR, ограничен до 300к.с.
Да не забравяме RB30, макар и не толкова силен.
2JZ-GTE
Engine power in the North American and European markets, as documented by Toyota, was increased to 325 PS (239 kW; 321 hp) at 5600 rpm!
Та тез двигатели доста са тунинговани не само софтуерно!
А силовия туннинг докарва скайлайни и до 800к.с.
Коментиран от #11
12:51 20.02.2016
11 Никой
До коментар #10 от "опсмопсус":
Човече, яко си се афектирал от Бързи и Яростни. Да ми сравняваш скайлайни дето се използват само за дрифтове и по писти с семейно комби, което е много по-използваемо в реалния свят. 4х4 система, окачване, всичко. Докато японците си доработват колите, свалят окачването и т.н Аудито вече е излязло от завода готово. Тва не ти е кола за пубери и дрифт маняци играли твърде много НФС.13:01 20.02.2016
12 опсмопсус
До коментар #7 от "бай вуте ":
Вуте ли си муте ли си, този дизайн на ауди е смях в залата, обикновенаа нискокачествена визия.Харесва ти, щото комплексите ти не позволяват да си признаеш.
Липсва всякаква елегантност в линията, правоъгълни фарове, стопове, прилича на москвич 2141, бе вуте!
А такива клипчета може да намериш и за всяко ауди!
Коментиран от #13, #18, #25, #26, #33
13:02 20.02.2016
13 Никой
До коментар #12 от "опсмопсус":
Наистина... ето какво е красота. Какви линии какво нещо. Вдъхновени от дизайна на перални машини.
13:07 20.02.2016
14 Опосум
13:08 20.02.2016
15 Audi
13:28 20.02.2016
16 Toko
13:40 20.02.2016
17 фен
Пред този автомобил мисля само може да се поклоним ..
14:43 20.02.2016
18 фен
До коментар #12 от "опсмопсус":
БРАТЛЕ сигурно не си комплексар и караш Хонда Сивик защото вече е на 12 години и задницата е ръждясала доста сериозно и за това е евтиничка е иска ти се да е здрава ама само некомпетентни лица могат та твърдят за една кола , че е здрава при положение , че ръждясва като никоя друга и при положение че двигателя е с удивително нисък ресурс ...ще ти кажа едно Хонда Сивик е дамска кола ..
а за това АУДИ по-добре не говори щото ще ти се смеят ..
14:52 20.02.2016
19 КАРУЦАТА
15:09 20.02.2016
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 dhcp
16:27 20.02.2016
22 Все тая
Когато Мерцедес а после и БМВ са правили редови 6 цилиндрови двигатели и съответно Ауди редови 5 цилиндрови тогава не са били родени още японците, които да си представят въобще че ще правят 6 цилиндрови редови двигатели и даже не е имало Японско автомобилостроене. Това го знае всяко хлапе :)))) Да не говорим, че любимия на всички Skyline(добър автомобил) използва системата позната от БМВ 850CSi за завиване на задния мост(първия автомобил с такава технология в света) и RB26,RB28 са подобие на БМВ двигателите а изобретателя на редовия шестак е Spyker/1903г.
Коментиран от #45
16:28 20.02.2016
23 Все тая
16:31 20.02.2016
24 Коко Боса
17:09 20.02.2016
25 Бат Саше
До коментар #12 от "опсмопсус":
Егати и трагедията си, пич! Имаше навремето един Симеон Тасев и един Дошо. Та тия момчета бяха отчайващо прости ама явно имаха поне една капка мозък в главите си, та спря да пишат и да заливат форума с простотия. Направо се разсмивам вече от теб...Ама ти продължавай с всички сили, че Коня ти е бая конкуренция. Не се давай!18:07 20.02.2016
26 gost
До коментар #12 от "опсмопсус":
Абе, пич, когато излезе Ауди 80, японските коли имаха дизайн на кутия за обувки. Да, днес изглежда ретро, ама навремето изглеждаше като от бъдещето. Да не говорим, че се оказаха и много здрави.Като си фен на СубарО, поне се научи как се изписва.
18:16 20.02.2016
27 PUBERI
18:19 20.02.2016
28 диан
До коментар #7 от "бай вуте ":
абе волана му е от дяснодесни волани заради англия ли се правят само?
колко ли са продали точно в англия?
18:22 20.02.2016
29 ретро
Ето една актуална обява мобиле.де 'Кво му плащаш само 60 евро бинки.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219538339&climatisation=&zipcode=&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&adLimitation=&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=26&pageNumber=1#
И за финал това са коли за мъже, които могат да ги карат, имат познанията и уменията и пр. да ги ремонтират и се грижат за тях и не им пука дали някоя кифла, ще си чупи врата по тях и ще въздиша...а не коли за педалчета цял ден седящи пред компютара и видеоигрите и мечатещи да имат няй-красивото и яко возило стил "бързи и яростни" за да им върже нещо .... :)
18:35 20.02.2016
30 Кмета
18:38 20.02.2016
31 Чакала
18:53 20.02.2016
32 Роман Ценов
19:22 20.02.2016
33 RS2
До коментар #12 от "опсмопсус":
Щом си голям разбирач на джапанките искам да напишеш тук колко световни рали титли имат джапанките и колко победи в състезанието за издържливост - 24 часа на Льо Ман.Коментиран от #46
19:22 20.02.2016
34 Леви
19:40 20.02.2016
35 Ярослав Станчев
Страхотна машина,няма вече такива.
Коментиран от #36, #38
20:02 20.02.2016
36 ретро
До коментар #35 от "Ярослав Станчев":
Че защо да са несъвместими !? Ти па нищо не каза :) Точно са си баш съвместими, бащата я взима гледа, възпитава сина и след време му я предава, така се прави ;)Душа тая кола не знам дали има, ама характер определно !
21:02 20.02.2016
37 AUDI
08:23 21.02.2016
38 Симеон Николов
До коментар #35 от "Ярослав Станчев":
Seriozno , tova ne6to gore na kartinkata e me4tata na jivotata ti ??09:49 21.02.2016
39 tost
10:28 21.02.2016
40 tost
„„„„„„Sprint 0-100 in 5"7, 310 Cv e 270 km/h:“““““““
Излиза че кенефа на снимката отгоре е по бърз с около секунда от най новия спортен модел на Хонда.:))))))
Коментиран от #43
10:40 21.02.2016
41 bonzo
19:04 21.02.2016
42 Vasik Atanasova
06:22 22.02.2016
43 Vasik Atanasova
До коментар #40 от "tost":
ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО Е МНОГО 1 СЕКУНДА В УСКОРЕНИЕТО ОТ 0 ДО 10006:26 22.02.2016
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 гостЪ
До коментар #22 от "Все тая":
опалянкаааа я вземи да млъкнеш преди да си написал още някоя безумна глупост че толкова не съм чел другаде в подобно изречение някога... Първата кола с 4 завиващи колела е '88 Prelude, ОПЦИЯТА на 8ма серия се появява ЧЕТИРИ години по-късно. Да ти сипя ли още малко? Сигурен съм че искаш... знаеш ли кога от бензин-масло-вода си пускат първата кола а? 1928. А знаеш ли японците от кога правят коли? 1917 е първата масово произвеждана, бог знае още колко е имало преди това. Сигурно си много вървежен в хоремага с историйките за немското "величие" и как "по-убаво от немското нема"..Коментиран от #47
16:04 22.02.2016
46 гостЪ
До коментар #33 от "RS2":
11 са във WRC, що не кажеш колко имат швабите та да се посмеем... и не ми говори за LeMans щото онова там има точно нищо общо със обикновенните коли16:08 22.02.2016
47 Maloznaiko
До коментар #45 от "гостЪ":
To pak po ubavo ot nemskoto nema to horata s elit si pozvolqvat takiva koli a ne nqkvi galoshare12:13 24.02.2016
48 Лазар
00:25 27.01.2019