Автомобилът може спокойно да се разглежда и като своеобразна дреха, без която много от нас се чувстват неуверени. Това становище на философа Маршал Маклуън се потвърждава и от стремежа на много водачи на моторни превозни средства, които се опитват чрез возилата си да демонстрират някакво положение. Както при дрехите, така и при автомобилите обаче има и такива, които спокойно могат да се нарекат грозни. Естествено, вкусовете са различни и всяка подобна класация е силно субективна. Сега ще ви покажем нашата гледна точка по темата за най-грозните автомобили.
Pontiac Aztek
Средноразмереният кросоувър Pontiac Aztek се произвежда от 2001 до 2005 година. Той разполага с отлично оборудване и е сред лидерите по безопасност на краштестовете. Единственият му проблем е, че не е достатъчно привлекателен за американците и много скоро се налага сериозен рестайлинг. Това обаче също не помага.
Aston Martin Lagonda
Моделът се прави от 1976 до 1987 година и остава в историята като автомобила със странен и много спортен екстериор. Въпреки имиджа на марката и дългия производствен цикъл на модела, колата така и не става любима на феновете на марката. От нея годишно са се продавали едва по няколко бройки.
Citroen Ami
Тази малолитражка са произвежда през периода 1961-1979 и впечатлява автомобилните фенове с радикалните си екстериорни решения, особено в задната част. Автомобилът е замислен като масов и евтин, от него са продадени около 2 млн. бройки, но въпреки това, колата така и не успява да спечели сърцата на французите.
Fiat Multipla
Италианците не без основание са считани за корифеите в автомобилния дизайн, но именно тяхно дело е и считаната за една от най-грозните коли. Става дума за Fiat Multipla и по-конкретно за поколението, произведено през периода 2001-2004 година. Дори и радикалната промяна на дизайна не помага на модела да се наложи впоследствие.
Lamborghini LM002
Принципно, всъдеходите трябва да изглеждат по-груби и по-брутални, но в случай дизайнерите на Lamborghini явно са прекалили. Моделът LM002, се прави от 1986 до 1993 година и ускорява до 100 за 8.4 секунди. Въпреки отличната динамика обаче от модела са продадени само 300 бройки.
Sebring-Vanguard CitiCar
Много от т.нар. "градски хора" си мечтаят за малък електромобил, който да ги превозва до работа и обратно. Именно такава е и идеята на Sebring-Vanguard, които още през далечната 1974 година пускат моделчето CitiCar. То обаче е толкова нетипично, че компанията успява да продаде само няколко хиляди екземпляра.
Honda Insight
Прекият конкурент на Prius - хибридът Honda Insight се появява през 1999 година. Първото поколение се прави до 2006 година, но както се вижда от снимките дизайнът е оставен на заден план в полза на аеродинамиката. Второто поколение вече придобива доста "по-човешки вид".
AMC Gremlin
Субкомпактната кола AMC Gremlin се прави от 1970 до 1978 година, но и до ден-днешен се счита за една от най-нетипичните автомобилни разработки. Освен със странен външен вид, AMC Gremlin се слави и с модификация, разполагаща с петлитров V8 мотор, която се използва в много драг надпревари.
SsangYong Rodius
За мнозина това е най-грозната кола в света, но според нас нейни достойни съперници са, както Fiat Multipla, така и Pontiac Aztek. Става дума за първото поколение на модела, което се прави от 2007 до 2013 година. Второто поколение е далеч по-привлекателно и респективно се продава доста по-добре.
Faster One
Този двуместен задномоторен автомобил е създаден от швейцарската компания Weber Sportcars с единствената идея да е много бърз. Той ускорява от 0 до 300 км/ч. за 16.2 секунди и чупи още много рекорди за скорост, но титлата "Най-симпатичен" явна няма да му бъде присъдена скоро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 дани
11:06 25.04.2016
2 iii
11:13 25.04.2016
3 Иван Господинов
11:19 25.04.2016
4 Иван
Коментиран от #7, #18
11:26 25.04.2016
5 Benz
11:27 25.04.2016
6 hai
11:29 25.04.2016
7 Симеон Тасев
До коментар #4 от "Иван":
евалата колегата за този фиат и аз така мисля чупи тъпомера няма такова грозотия11:35 25.04.2016
8 копеле
11:36 25.04.2016
9 Лили
11:41 25.04.2016
10 Гоуст
Коментиран от #11
11:51 25.04.2016
11 koko
До коментар #10 от "Гоуст":
Мултиплата може и да е грозна но е една от най-практичните коли!11:53 25.04.2016
12 Vasik Atanasova
ВСИЧКИ ДРУГИ МИ ДОПАДАТ
12:08 25.04.2016
13 Никой
12:30 25.04.2016
14 Jack Bauer
12:31 25.04.2016
15 fena
http://www.vehiclepassion.com/wp-content/uploads/2012/04/audi-ugly-ducking.jpg
12:36 25.04.2016
16 Джигит
Коментиран от #31
12:42 25.04.2016
17 тони
12:54 25.04.2016
18 Ross
До коментар #4 от "Иван":
ами историята около създаването на Мултипла е мн.дълга....проектът е седял в застой в продължение на 15тина години, но след това,като е одобрен и пуснат в производство има доста голям успех, тъй като колата може да няма добра визия, но оприделено е просторна и комфортна12:59 25.04.2016
19 Ай Де Бе
13:01 25.04.2016
20 Румен Янев
13:09 25.04.2016
21 rgaka
13:31 25.04.2016
22 Ivailo Ivanov
14:18 25.04.2016
23 Ivailo Ivanov
Коментиран от #30
15:49 25.04.2016
24 Гост
А никой не каза как се събират 6 човека и 440 литра багаж в кола дълга под 4 метра - колкото едно Клио!
16:49 25.04.2016
25 Джамбазов
17:14 25.04.2016
26 jtrpr
17:31 25.04.2016
27 Тухличка
18:07 25.04.2016
28 Тухличка
http://tinyurl.com/j52h8ll
18:11 25.04.2016
29 аааааааа
Качете също пърдялниците от комунистическа Германия, романските Олтсит, Дачия 12 и последващите варели..
Коментиран от #32
18:23 25.04.2016
30 хахаха
До коментар #23 от "Ivailo Ivanov":
хахаха - да ти имам и вкуса?! Точно пък Скорпио?!18:26 25.04.2016
31 EMSKI
До коментар #16 от "Джигит":
Тая кака ще те лапне за закуска ,и от жени не разбираш! :)Коментиран от #43
18:36 25.04.2016
32 бай Пич
До коментар #29 от "аааааааа":
Сори, но Трабантелата като лимузина и комби варианти е доста очарователна като силует. За пушливият и двутактов двигател не мога да кажа нищо добро и аз се учудвам умните германци как се оставиха да тракнат такава пушилка на автомобил? Но за система като соц невъзмогни простотии няма и е факт. Там където някой главанак командува и казва на останалите какво да правят, насила, чместо добро не ражда. Обаче, старият Москвич 403, Трабант 601, Вартбурга не бяха лоши коли. Просто бяха стар модел конзцепция. Но аз съм се возил на Вартбург с четиритактов двигател на Волксваген и върви като Голф, без майтап. Но с двутактовият двигател е гола вода - пуши като екарисаж. Аз лично карам стар модел автомобил, но не се срамувам. Простичък за обслужване, без електронни системи, които биха го превърнали в компютър на колела, не е от най-ящните, но върши работа. За мен е красив, защото съм си се привързал към него, коткам го, чистя го, наливам му първокачествен разреден с Н2О по редица бензиноколонки А-95Н и за мое учудване върви? Ако бе някой свръхпрецизен компютър, ако му налееш разредено гориво може и да не тръгне...? А според мен Жигулата също е красива кола, дори не е съвсем лоша до скорост от 65 км в час по селските кратери. Старите автомобили си имат свой чар, но не са за препоръчване защото горят много и са тромави, спрямо сегашните. Просто такива са били времената. Аз лично мисля, че ако Фолксваген ми изработи примерно ВАЗ 2104 - или Лада Комби, това ще е не по-малко привлекателна кола от редица други съвременни. Просто технологиите на сглобката са различни. Но ако сравняваме тогавашните модели, е от друг ъгъл. Според мен, сега се предлагат много по-добри като лукс и икономия автомобили и е разбираемо повечето стари да ни поотблъскват дори с вида си. Но ако говорим за качество, някои казват, че двигателят на Пеужеот 309 GD, Пежо 405 1.9 Д били вечни, в смисъл, че минавали над няколко милиона килломметра и още вървели без проблем. Същото се твърди и за стар модел на Корвет, Ауди 100 СД и други. Но зависи от начина на каране и поддръжката. Няма най-красива и добра кола. Има най-подходяща за случаят кола. Всеки случай е индивидуален. Например за багаж товари много пътници - буса е незаменим. За бързо каране - спортните коли. За оффроуда - СУВ и джиповете. За всекидневно каране до 3-4 човека, без обилен багаж, клас В и А-автомобили. За екстрийм - амфибии и др.. Затова всеки трябва да има избора да си купи своята нужда, а не да има уравнивиловка, като в соца...! Аз бих си купил ново купе на Трабант 601 комби и бих му поставил запазен двигател на Поло и трансмисия и други необходимости. Тогава не можеш го позна - това не залита не се обръща, няма начин да не те изкефи - ще вървиш като тролей по завоите и няма да мръднеш... :)18:57 25.04.2016
33
19:15 25.04.2016
34 Кофата
19:18 25.04.2016
35 Роман Ценов
Коментиран от #46
19:19 25.04.2016
36 moi
19:51 25.04.2016
37 Ивайло
20:10 25.04.2016
38 denis
20:16 25.04.2016
39 Жоро
Коментиран от #42
20:19 25.04.2016
40 Fake
21:09 25.04.2016
41 atilazmeq
ламбото е готино и гремлинът също, хондата и тя.
21:39 25.04.2016
42
До коментар #39 от "Жоро":
22:31 25.04.2016
43 Джигит
До коментар #31 от "EMSKI":
Без бой няма да се дам:) Ама дай да питаме бай Танас да си каже мнението, дали е арно момето08:51 26.04.2016
44 Леля Пенка
12:30 26.04.2016
45 един от многото
15:25 26.04.2016
46 Кобрата
До коментар #35 от "Роман Ценов":
Бе за колата не знам, но за тази мома дето се е облегнала на нея ...супер е18:59 27.04.2016