Малко автомобилни производители могат да се похвалят с над 100 годишна състезателна история и френските Peugeot са едни от тях. През 1916-та на 30-ти май, пилотът Дарио Реста спечелва Indianapolis 500 за волана на Peugeot L45 и тази година се навършва точно един век от победата. Това е и първата и основна причина за създаването на този прототип наречен L500 R. Втората причина е в нуждата на марката да покаже своята гледна точка за бъдещето на моторните спортове.
От техническа гледна точка автомобилът поже да се похвали с тегло от 1000 килограма срещу мощност от 500 конски сили и цели 730 нютонметра въртящ момент. Това е възможно благодарение на бензинов турбо двигател и два електрически двигателя за всеки мост, като предполагаме, че става въпрос за 1.6 литровият им агрегат помещаващ се и в 308 GTi. Ускорението от 0 до 100 става за време, с което единици могат да се похвалят - 2.5 секунди, а разстоянието от 1 миля отнема само 19 секунди за превземане от място.
Дизайнът на автомобила е основната част, в която има препратка към вековното Peugeot L45 с неговата изнесена задница, като той е комбиниран с i-Cockpit. Другия похват е, че прототипът има само едно място - това за шофьора. Единият от цветовете в тази двуцветна комбинация използвана в много от съвременните им прототипи също идва от L45. Peugeot са един от производителите създаващи наистина добри и интересни прототипи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Горд собственик на Пежо
СЕГА ЧАКАМ ЕДНА КАМАРА ПЛЮВАЧИ ДА СЕ ВКЛЮЧАТ И ДА ЗАПОЧНАТ ДА МЕ УБЕЖДАВАТ, КОЛКО ПО-ДОБРИ СА НЕМСКИТЕ КОЧИНИ.
НЕКА ОПЛЮВАНЕТО ЗАПОЧНЕ СЕГА.
18:00 29.05.2016
2 Гост
Коментиран от #4
18:12 29.05.2016
3 некойси
Коментиран от #5, #6
18:34 29.05.2016
4 Горд собственик на Пежо
До коментар #2 от "Гост":
Е ми не съм селяк, защото съм роден в голям град и живея в него. С това не искам да обидя хората родени на село, защото в това няма нищо лошо, лошото е когато си селяндур. Правиш ли разлика между двете? А относно кочините няма, за какво да се извинявам, защото съм се начел на толкова обидни коментари към френските коли, че до края на живота си да ви обиждам пак ще ви е малко.18:51 29.05.2016
5 Горд собственик на Пежо
До коментар #3 от "некойси":
А на теб ще кажа СМЕНИ СИ МАЙСТОРА, ЗАЩОТО НЕ ЧУВА ПЕТЕЛА ДАЛЕЧЕ Е ОТ КУРНИКА. От 16 години карам всякакви модели на Пежо и за първи път чувам, че за да се извади кормилната рейка трябва да се свали двигателя. Той този твой "майстор" да не би като ти сменя крушката на стопа да трябва да ти смъкне нафтовата помпа ?????? Ха ха ха. Е га ти и майсторите.18:56 29.05.2016
6 миседниш накура
До коментар #3 от "некойси":
сменяй го тоя "МАСТОР" той да не влиза от багажника да кара....20:04 29.05.2016
7 Никито Иванов
20:20 29.05.2016
8 Иван Господинов
00:59 30.05.2016
9 Николай
Коментиран от #14
01:02 30.05.2016
10 йеп
01:13 30.05.2016
11 Николай
10:56 30.05.2016
12 Николай
Коментиран от #13
00:11 31.05.2016
13 Fake
До коментар #12 от "Николай":
Ники спести на хората невежеството си . Тези може да ги разказваш на хората от твоето село и те да ти кимат и да вярват и да мислят колко си голям отворко но ти всъщност си затворко на който много му лала устата за неща на светлинни години от него . Достатъчно ясен ли бях ??08:32 31.05.2016
14 Няколай
До коментар #9 от "Николай":
Френските автомобили отдавна задминаха по надеждност германските бракми, които в деиствителност не могат да си изкарат гаранцията.13:40 02.06.2016