Last news in Fakti

6 Май, 2006 09:41 958 0

Канадски шик

  • campagna-
  • t-rex

През изминалата седмица канaдската корпорация Campagna предложи ново изкушение на порасналите момчета с тлъсти банкови сметки. Струващото почти 60 000 евро северноамериканско предизвикателство се нарича T-Rex и представлява силно “взривоопасна” за адреналина смес между расов пистов мотоциклет и стилно, елегантно кабрио. Освен това канадският чаровник се характеризира и с още една особеност - всички гарантирани от него емоции се предлагат на три колела...

Мотоциклетните гени при T-Rex заемат солидна част от общия му генофонд. Така например цялостната конструкция на рамата е изработена от тръбни профили, като концепцията е почти изцяло копирана от спортната гордост на Kawasaki - ZZR 1 200. С това обаче донорството на японския атлет в никакъв случай не се изчерпва. Дори нещо повече - азиатецът е почти изцяло “отговорен” за задвижването на канадската гордост, тъй като T-Rex е приютил в себе си 1.2-литровото сърце на ZZR 1 200. Благодарение на четирицилиндровия редови агрегат, триколката мобилизира с готовност и предоставя на своя собственик мощност от 150 к.с. и максимален въртящ момент от 125 Нм. Изцяло според правилата на мотоциклетната индустрия е напаснато и окачването на задвижващото задно колело, като тягата достига до него посредством секвенциална шестстепенна трансмисия и верига. В оборудването присъства и класически двураменен “мотоциклетен” амортисьор.

Колкото повече се придвижвате към предната част на возилото обаче, толкова по-отчетливо започвате да забелязвате приликите на T-Rex и с автомобилите. Така например кокпитът на триколката в голяма степен наподобява по вид и по усещане возията в скоростен кабриолет. Изработената от фибростъкло клетка за водача и неговия спътник допълва внушението за пътуване с шикозен автомобил.

За постигането на максимална ергономичност, комфорт и удобство при престоя в T-Rex конструкторите от Campagna залагат на електрически регулируеми седалки, педали и волан, като местата за сядане се движат във всички посоки. По отношение на сигурността обаче T-Rex е доста далеч от четириколесните си събратя. Единствената защита за пътуващите в канадската машина са стоманените дъги над седалките, които предпазват при евентуално преобръщане на возилото и триточковите колани.

Естествено при подобен род превозни средства и тяхната “солена” цена съвсем закономерно се задава въпросът за предлаганите от тях динамика и удоволствие на пътя. В дадения случай са гарантирани и двете. Ускорението от 0 до 100 км/ч в никакъв случай не е сериозно изпитание за T-Rex, който с лекота издържа проверката за добро физическо здраве, справяйки се с поставената задача в отлични граници - 4.3 секунди. Максималната скорост, на която можете да се насладите е 225 км/ч. След това сработва електронният ограничител. При положение, че имате желание да пробвате достойнствата му на дълъг път обаче, винаги отчитайте факта, че няма да имате възможност да вземете кой знае колко багаж с вас - за целта са предвидени два мотоциклетни куфара в задната част на триколката, чийто обем не надвишава 50 литра. Но пък и едва ли когато харчите 60 000 евро за возило на три колела, очаквате да возите с него новата готварска печка на жена си...


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА