Last news in Fakti

25 Ноември, 2016 15:32 26 814 25

Най-мощният хот-хеч в света идва

Най-мощният хот-хеч в света идва - 1
Новият шеф на Peugeot Жан-Филип Импарато потвърди официално информацията за пускането в серия на наточения компактен хечбек Peugeot 308 R. Тази кола ще се изправи директно срещу VW Golf R, Ford Focus RS и Audi RS3, като има и амбициите да ги разбие на пух и прах.Най-мощният хот-хеч в света идва
Удивителното в новия наточен хот-хеч е това, че той ще бъде хибрид и в серийната си версия. Прототипът беше показан миналата година на автомобилното изложение в Шанхай и още тогава удиви със своята мощност. Смяташе се обаче, че серийната версия няма да е хибридна.Най-мощният хот-хеч в света идва
Хибридът Peugeot 308 R е оборудван с 1.6-литров бензинов турбодвигател, разполагащ с мощност от 270 конски сили. Този агрегат работи съвместно с два електромотора, които са с мощност от по 115 коня всеки. Системната мощност на хибридния силов тракт е 500 коня, а пиковият момент е 730 Нм.Най-мощният хот-хеч в света идва
Всичко това позволява на най-мощният хот-хеч в света ад ускорява от 0 до 100 км/ч. за 4 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Интересно е още, че един от електромоторите задвижва задната ос, като по този начин прави колата пълноприводна.Най-мощният хот-хеч в света идва

Отличителните белези на новото наточено Peugeot са в ефектния му аеродинамичен обвес, огромният въздухозаборник в предната броня и спойлерът отзад. В салона впечатление правят спортните кожени кресла. Новото Peugeot 308 R ще се произвежда в ограничена серия, като цената му ще е от порядъка на 70 000 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 WOW

    9 3 Отговор
    Е.аси дзверо.... 500 коня за хеч.... Изумително. Пежо бяха полу-умрели, но тотално ще разцепят с тази количка. Да не говорим, че и на сичкото отгоре изглежда учудващо добре и отвътре, и отвън.

    Коментиран от #4

  • 2 YAMAHA

    4 15 Отговор
    Е да ама оборотомера е наобратно значи ли че е за обратни?

    Коментиран от #3, #12

  • 3 чудно ми е

    4 3 Отговор

    До коментар #2 от "YAMAHA":

    Някакъв писан или неписан закон ли има за местоположението на оборотомера?
  • 4 незнайния

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "WOW":

    За 70 000 евра има доста по "престижни" модели с не по-малка мощност , а и тази е "пикова" , тоест неналична през цялото време . И хората които разполагат с тия пари почти никога не избират Пежо , така че не бързай толкова с "разцепването" , по-скоро поредната реклама с "огромна" серия от 50-100 бр.

    Коментиран от #16

  • 5 Ганчо

    6 4 Отговор
    Оборотомера и километража са направени така за да балансират центробежните сили, ако се движат в една посока стрелките, колата ще се накланя на една страна. ИХИХИХИХИХИ
  • 6 ivo

    6 5 Отговор
    Abe i pak mnogo gi razbirate. Za obratni baila. Az imam 308 ot tozi model i ne san obra ten. Mnogo jaka kola si e.
  • 7 Мислител

    3 8 Отговор
    Тия защо копират индексите на Голф "GTI" и "R" ???
  • 8 Клапси

    3 11 Отговор
    Е.ати грозотията, караите си го
  • 9 Пушек

    5 8 Отговор
    Абе на тва нестига че са му обърнали оборотомера ами им сваршила синята боя и го давършили с черна! Хахаха
  • 10 PEUGEOT

    5 3 Отговор
    За тия дет се е.ават с обърнатия оборотомер ---> Ако можете да разпознаете по емблемата на таблото марката на автомобила :)


    http://images.thecarconnection.com/lrg/2011-aston-martin-rapide-4-door-sedan-auto-instrument-cluster_100361631_l.jpg

    Пежото е СТРАХОТЕН КРАСАВЕЦ !!! Цената е дебела, но за такъв спортист това е разбираемо. Хората с пари ще го оценят аз и вие само можем да си чешем пръстите.
  • 11 YAMAHA

    4 10 Отговор
    Леле още 1 скъп кенеф с обърнат оборотомер! Иначе кво беше маче п.чеее и борче не ми ги хвали!

    Коментиран от #13

  • 12 Хищника

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "YAMAHA":

    Пежото си е супер, но не е за такива умствено обратни като теб. Карай си там гоуфо дето двама човека влизат в него с вазелин щото е мнооо голем и си глей работата. Не си дорасъл още за такова бижу. Карай си Ваговете и не се тикай при професионалистите СМЕШНИК.
  • 13 Хищника

    6 3 Отговор

    До коментар #11 от "YAMAHA":

    Не си заслужаваш времето да ти отварям очите за това ще те оставя сляп. Можеш само да мечтаеш за такова Пежо, а иначе си карай гоуфо, аудито или БМВ-то от 1983 г. и подсмърчай.
  • 14 мои

    2 7 Отговор
    ГОЛФ W12-650коня
  • 15 smeh

    7 3 Отговор
    Външно, ако я оставят в такъв вид си е атрактивна количката. Но набутвайки я в класа на хот хечовете с това 1.6 моторче - срещу Голф, Фокус и RS3 единствения показател по който може да ги конкурира ще е на четвърт миля. От там насетне като паднат батерийките и остане само на тягата на малолитражката, която трябва да носи и теглото на хибридния тракт резултата срещу 2.0, 2.3 и 2.5 ще е меко казано плачевен. Приложението на такава кола виждам само за светофарни гонки, но при цена от 70 000Е ще си остане чиста екзотика.
  • 16 Ко каза

    6 3 Отговор

    До коментар #4 от "незнайния":

    Я дай пример за кола над 500 коня и цена 70 000 еуро. И друго- може да си сигурен ,че са изкупени още преди да са произведени, щото в Европа хората не са ограничени дървени философи ,като твоя милост.
  • 17 кочина

    0 4 Отговор
    Защо е наобратно? Много тъпо така... Всичко хубаво и накрая това ла*но на средата на стаята
  • 18 хохо

    2 2 Отговор
    Ако следиш двете стрелки,най-много да станеш кривоглед!
  • 19 Пежо гей R

    3 11 Отговор
    Добре де,аз мисля че съм добре.Или вече може би не.КЪФФ Е този дизайн,явно двама френски гея дизайнери са се барали под завивките и са сътворили това грозно чудо.Вижте само воланът къде е и на каква височина са уредите.За какво ти е да гледаш пътя.Да направиш гомнян цвят седалки с червени елементи и черно мат табло си е направо дрисня.Воланът,няма нищо спортно в него дядовски и той.повече от 13 бона не струва това дърво.
  • 20 Мършата

    0 14 Отговор
    Колата трябва да се признае, че е много добра, обаче от на Пежо по-тъпа емблема няма! Има де - петолъчка, ама това е друга тема. Крайно време е пежа да си измислят свястна емблема и да я махнат оная катерица от там, щото именно заради емблема-катерица, аз не бих си купил Пежо

    Коментиран от #23

  • 21 BULтериера

    1 6 Отговор
    Явно са свикнали да правят нещата след другите.. разбираемо. С две думи френска ч....я!
  • 22 Гост9492

    2 2 Отговор
    След толкова години направиха нещо да мяса и се о.раха с тая цена.Нещо се объркаха.Хахахаха
  • 23 Хищника

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "Мършата":

    А бе ти верно чак такъв злетак ли си? Предполагам, че се майтапиш, защото, ако не е така наистина си за психото. Не мога да повярвам, че емблемата на Пежо може да ти прилича на катерица след като тя е ЛЪВ. И за твое сведение и за сведение на другите пишешщи злетаци тук мощността на вашите кочини се измерва в коне, а Пежо има Лъвове под капака така, че не се бутайте там, където не ви е мястото. Стойте си в гьола и ручайте жабета
  • 24 Мършата

    3 1 Отговор
    Какво е "злетак"? Не, не се майтапя! Лъв ли е, катерица ли е, естествено че е катерица! Ти виждал ли си лъв да седи на два крака?!!! Кой те е оторизирал да разсъждаваш? Така, че колко "катерицови" сили има твоята кочина си е твой проблем, колко моята мой! И защо да не си стоя в гьола, да си пръцкам да излизат бърбаронки и да си жабетата хващам?
  • 25 гост

    2 0 Отговор
    Тази кола все едно са я изкарали от ГТ шампионата, какво не й харесват, не разбирам. Широка, раздути калници, големи въздухозаборници. Този двигател е много добър, доказан е в туринг шампионатите и рали шампионатите, Ситроен разбиха всякаква конкуренция там, не знам какво му е слабото тогава. Добави и електрическо подпомагане на задните колела, предния електромотор елиминира турбо-дупката и ще да е ракета. Напълно адекватна цена за такава новаторска кола, ако е ФВ хибрид ще струва сигурно 100х.евро и пак ще кажат, че е евтино. Едно е да се прави серия от 100х.коли, друго е от 100 коли. Поинтересувайте се колко струва една кола за рали шампионат ако това ви се струва висока цена.