17 Декември, 2016 12:01 14 211 3

V8 в немилост и даунсайзинг за парлама

  • най-интересното от седмицата
V8 в немилост и даунсайзинг за парлама - 1

Господстващата тенденция за постоянно смаляване на двигателите взе поредната си жертва. От престижна американска класация на най-добрите мотори за годината за пръв път от четвърт век отъства класическият V8. В Тайван дадоха урок на мошениците, унищожавайки показно Lamborghini Murciélago за $380 000, а Mercedes-Benz се кани да продаде на Китай правата и оборудването за производството на G-Klasse. Ще останат ли истинските автомобили само в обявите за продажба?


"Даунсайзингът" се оказа пълен провал

V8 в немилост и даунсайзинг за парлама


Стратегията "даунсайзинг", която трябваше да спаси двигателите с вътрешно горене, се оказа пълен провал, смятат повечето специалисти в автомобилния бранш. Въпреки това автопроизводителите продължават да се опитват да налагат намалението на кубатурата като отговор на проблемите с екологията и разхода на гориво...


Без V8 сред "Двигателите на годината"

V8 в немилост и даунсайзинг за парлама


Американското издание Ward's Auto обяви 10-те най-добри двигателя за 2016 г. За първи път в 23-годишната история на конкурса в крайната селекция липсва V-образен 8-цилиндров агрегат. От рейтинга отсъстват и нафтови мотори, които бяха компрометирани до крайна степен в САЩ след скандала "Дизелгейт"...


В Тайван размазаха Lamborghini за назидание

V8 в немилост и даунсайзинг за парлама


Конфискувано Lamborghini Murcielago SV бе унищожено показно в Тайван, а кадри от бруталната сцена бяха излъчени от местните телевизии за назидание на бъдещи нарушители. Италианската суперкола била спряна за рутинна проверка през 2013 г. и било установено, че регистрационните табели са от седан Ford...


Култовата G-Klasse става китайска?

V8 в немилост и даунсайзинг за парлама


Има голяма вероятност компанията Magna Steyr, която сглобява в Австрия легендарния всъдеход Mercedes-Benz G-Klasse, да построи нов завод. Причината е, че настоящото предприятие не смогва да изпълнява поръчките за модела...


Някой да търси чисто ново BMW 850 CSi?

V8 в немилост и даунсайзинг за парлама


Новините за плановете на BMW да възроди култовата серия 8 със сигурност са зарадвали почитателите на синьо-белия пропелер. Гамата на новия модел най-сетне ще оглави M8, но докато това се случи, 850 CSi ще си остане най-близкото до тази несбъдната буквено-цифрова комбинация...


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Borislav Popov

    2 0 Отговор
    Ей сега ще ревна че няма осем цилиндров двигател. Това си е направо динозавър и не виждам някаква нужда от него. Общо взето два двигателя поставени V-образено. Кой има нужда от два двигателя в колата си при новите технологии?

    Коментиран от #2, #3

  • 2 jambazina

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    Аз имам нужда от такъв двигател
  • 3 RISES

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    аууу замълчи веднага,явно се кефиш на трабанта и за теб е най яката кола на света,качиш ли се на 8 искаш само да е....би турбоооооо