Едино от най-очакваните американски спортни автомобили - Ford GT, започна да достига до първите клиенти направили своята поръчка. Третот поколение на култовия модел се сглабя в завода на компанията Маркхам, който се намира в Онтарио. Само 250 броя ще бъдат сглабяни за година, като в началото бяха предвидени общо само 500, но след хилядите поръчки, които заваляха, те решиха да увеличат общото количеството на 1000.
Човекът "всичко" във компанията - Радж Наир споделя, че целите за тази година са изпълнени - участие на състезателните машини изградени на базата на модела в 24-те часа на Льо Ман, които завършиха с успех - първа и трета позиция в класа си и изкарването на първия автомобил от поточната линия до края на 2016-та.
Интересното за нас ще бъдат тестовете на писта и ускорение с конкурентите, които хич не са малко, но автомобилът определено има потенциал - 3.5-литров V6 EcoBoost битурбо с мощност от 600 конски сили и шаси създадено от въглеродни влакна, което вещае за много ниско тегло. Очакваме и евентуален тест на Sport Auto от Нюрбургринг.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гошо
08:37 18.12.2016
2 Аз ли мещо?
09:40 18.12.2016
3 незнайко
Коментиран от #19
10:15 18.12.2016
4 Borislav Popov
Остава двигателя да е взет от Фиат!!!
Коментиран от #16
10:21 18.12.2016
5 fordaka
10:24 18.12.2016
6 Borislav Popov
11:15 18.12.2016
7 Евлампи
11:47 18.12.2016
8 до незнайко
11:54 18.12.2016
9 некойси
11:56 18.12.2016
10 абе я се гръмни
12:05 18.12.2016
11 Кофти
"участие на състезателните машини изградени на базата на модела в 24-те часа на Льо Ман, които завършиха с успех - първа и трета позиция в класа си"
12:09 18.12.2016
12 Borislav Popov
Коментиран от #14
12:16 18.12.2016
13 А така
За сега спасение за бедните е кола внос от Италия на 500 000 км.
12:26 18.12.2016
14 Кофти
До коментар #12 от "Borislav Popov":
"In the GTE Pro racing class, two notches below the top prototype class, an all-new Ford GT outlasted a staunch challenge from Ferrari, also running an all-new 488 car."--------------
Чукча писател, чукча не читател.... Аман от остроумници, вземи се ограмоти преди да плямпаш...
12:29 18.12.2016
15 Borislav Popov
12:53 18.12.2016
16 корса
До коментар #4 от "Borislav Popov":
Бориславчо, Форд ГТ е съществувал преди изброените от теб коли, просто сега е модернизиран.От него са крали изброените от теб ваг-*ни!
13:37 18.12.2016
17 Borislav Popov
Така като го гледаш кефи ли те ? Особено на втората снимка . Сякаш индийците от ТАТА са го правили . А може би да ?!
Коментиран от #20
13:48 18.12.2016
18 Десислав Попов
Алоооуууу,журналя неграмотни!!!
То да сбъркаш веднъж,ама два пъти в две поредни изречения...
Хайде сега да си преговорим глагола "сглобявам"
Аз сглобявам...ти глобяваш...Айде нататък продължавайте самички
14:29 18.12.2016
19 асдф
До коментар #3 от "незнайко":
Като отчетеш факта, че този СУПЕРАВТОМОБИЛ, струващ най-вероятно поне 500 000, може да бъде разкъсан на старт от електрически семеен 7-местен миниван тежащ 2,5 тона, разбираш, че нещо не е наред с технологията.Коментиран от #21
17:42 18.12.2016
20 корса
До коментар #17 от "Borislav Popov":
Да ти обясня пак, Форд ГТ 1964!Направи си справка в Гугле и тогава говори.
Ваг-*ините са по-скоро копиращи, понеже тогава няма ваг-кенефи!
И ламбо и бентли го съсипаха.Всичко еднакво.
Двигателя на бентли е от А8, смешници!
18:17 18.12.2016
21 idioti
До коментар #19 от "асдф":
И как го направи тоя извод, би ли споделил?18:21 18.12.2016
22 razbirachi
18:40 18.12.2016
23 Borislav Popov
Погледни например какво прави koenigsegg.Да виждаш нещо подобно с тоя измислен спортен сбирщайн автомобил? Ако ти харесва тоя Форд - няма смисъл да говорим за вкус!
Особено щом претендира за производство в лимитирана бройка. Ако говорим за ширпотреба - тогава бих могъл да го приема.
19:40 18.12.2016
24 Borislav Popov
Каква и е стойността че не мога да я разбера? Щом се натискат да произвеждат лимитирана бройка - значи трябва да е нещо уникално !
Ти тук виждаш ли такова нещо?
Коментиран от #25
19:43 18.12.2016
25 razbirachi
До коментар #24 от "Borislav Popov":
Ами стойността и е, че е продължение на една легенда, кола с наследство както се казва, не случайно изискеанията на Форд към клиентите са толкова строги, че за богаташчетата е по лесно да си купят някой Вейрон отколкото този Форд.20:56 18.12.2016
26 Borislav Popov
Ако е така както казваш - защо увеличават бройката? Имало желаещи !?
Че как няма да има като го предлагат за почти без пари .Само и само да избият разходите . Но няма да стане !
Коментиран от #27
20:45 19.12.2016
27 razbirachi
До коментар #26 от "Borislav Popov":
Щом за теб 400 000 долара е без пари, ОК. Факт е обаче, че колата се радва на страхотен успех. А пък това, че теб те е яд, че Форд са направили една страхотна кола и се опитваш да кажеш на бялото черно, си е твой проблем.12:23 20.12.2016