18 Декември, 2016 07:15 17 703 27

Първият Ford GT напусна завода

  • ford gt

Едино от най-очакваните американски спортни автомобили - Ford GT, започна да достига до първите клиенти направили своята поръчка. Третот поколение на култовия модел се сглабя в завода на компанията Маркхам, който се намира в Онтарио. Само 250 броя ще бъдат сглабяни за година, като в началото бяха предвидени общо само 500, но след хилядите поръчки, които заваляха, те решиха да увеличат общото количеството на 1000.

Човекът "всичко" във компанията - Радж Наир споделя, че целите за тази година са изпълнени - участие на състезателните машини изградени на базата на модела в 24-те часа на Льо Ман, които завършиха с успех - първа и трета позиция в класа си и изкарването на първия автомобил от поточната линия до края на 2016-та.

Интересното за нас ще бъдат тестовете на писта и ускорение с конкурентите, които хич не са малко, но автомобилът определено има потенциал - 3.5-литров V6 EcoBoost битурбо с мощност от 600 конски сили и шаси създадено от въглеродни влакна, което вещае за много ниско тегло. Очакваме и евентуален тест на Sport Auto от Нюрбургринг.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гошо

    2 12 Отговор
    Просто един Форд!!!!1
  • 2 Аз ли мещо?

    8 0 Отговор
    Само 250 броя ще бъдат сглабяни за година, като в началото бяха предвидени само 500, но след хилядите поръчки, които заваляха, те решиха да увеличат количеството на1000.
  • 3 незнайко

    2 7 Отговор
    ( шаси създадено от въглеродни влакна ), да се разбира специална пластмаса каквото е всъщност. Виждали сме какво става при катастрофа. Не може даже за скраб да се даде. Навремето немците правеха ТРАБАНТ, с панели от пресована мукава, но защо се отказаха от технологията? Врати, капаци, брони може да са от композитни материали, но шаси -е кощунство.

    Коментиран от #19

  • 4 Borislav Popov

    3 12 Отговор
    Предния капак и страничната линия малко мязат на Порше .Ръбатата част под предния капак напомня за LAMBORGHINI . Издадената част зад вратите сякаш е от Ауди R8 .А таванът и задната част са от Nissan Gt-r .
    Остава двигателя да е взет от Фиат!!!

    Коментиран от #16

  • 5 fordaka

    12 2 Отговор
    Браво на Форд, колата е страхотна и за напред цената и само ще се покачва.
  • 6 Borislav Popov

    3 8 Отговор
    Най големия майстор на тоя Форд е оня с чалмата дето е от ляво на снимката! Но интересно - защо и останалите от екипа изглеждат сякаш са на погребение? Дали ги е срам от това недоразумение?
  • 7 Евлампи

    4 0 Отговор
    Кво е това зглабяне ве Харизанов?
  • 8 до незнайко

    5 0 Отговор
    ти май въобще не знаеш какво са карбоновите нишки. Нищо общи с пластмаса(всъщност има общо- и двате са леки), но карбона е изключително здрав и при катастрофа поема много повече от удара, от който и да било метал. Така че се информирай малко, преди да пишеш глупости.:)
  • 9 некойси

    5 13 Отговор
    Един форд запалил през зимата и го кръстили "Фокус".
  • 10 абе я се гръмни

    11 1 Отговор
    само дето тоя тук не е фокус, а победитл в льо ман
  • 11 Кофти

    11 1 Отговор
    Изключително красив автомобил, а разбирачите по-добре да замълчат и да си карат раздрънканите таратайки "нов внос". Бай Ганьо е страшна работа - колата още не е напуснала завода и той вече знае характеристиките й, както и , че не става....
    "участие на състезателните машини изградени на базата на модела в 24-те часа на Льо Ман, които завършиха с успех - първа и трета позиция в класа си"
  • 12 Borislav Popov

    1 6 Отговор
    до 11. В кой клас е завършила - за начинаещи? Все пак голямо постижение е че е завършила!

    Коментиран от #14

  • 13 А така

    2 3 Отговор
    Кола мечта за бедния българин!
    За сега спасение за бедните е кола внос от Италия на 500 000 км.
  • 14 Кофти

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    "In the GTE Pro racing class, two notches below the top prototype class, an all-new Ford GT outlasted a staunch challenge from Ferrari, also running an all-new 488 car."
    --------------
    Чукча писател, чукча не читател.... Аман от остроумници, вземи се ограмоти преди да плямпаш...
  • 15 Borislav Popov

    1 9 Отговор
    до 14.Всеки си има някаква представа за красив автомобил. Тоя сбирщайн е много грозен. Хората такива коли правят от 10 години. Едно Maserati GranTurismo на 10 години или Nissan Gt-r - ще го направят смешен тоя кютюк дето сякаш Китайци в някой гараж са го правили!
  • 16 корса

    8 1 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Бориславчо, Форд ГТ е съществувал преди изброените от теб коли, просто сега е модернизиран.
    От него са крали изброените от теб ваг-*ни!
  • 17 Borislav Popov

    2 4 Отговор
    Аз от новия им модел не виждам какво могат да откраднат - ти ми говориш за старите .
    Така като го гледаш кефи ли те ? Особено на втората снимка . Сякаш индийците от ТАТА са го правили . А може би да ?!

    Коментиран от #20

  • 18 Десислав Попов

    2 0 Отговор
    "сглабя в завода","сглабяни за година"
    Алоооуууу,журналя неграмотни!!!
    То да сбъркаш веднъж,ама два пъти в две поредни изречения...
    Хайде сега да си преговорим глагола "сглобявам"
    Аз сглобявам...ти глобяваш...Айде нататък продължавайте самички
  • 19 асдф

    2 6 Отговор

    До коментар #3 от "незнайко":

    Като отчетеш факта, че този СУПЕРАВТОМОБИЛ, струващ най-вероятно поне 500 000, може да бъде разкъсан на старт от електрически семеен 7-местен миниван тежащ 2,5 тона, разбираш, че нещо не е наред с технологията.

    Коментиран от #21

  • 20 корса

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "Borislav Popov":

    Да ти обясня пак, Форд ГТ 1964!
    Направи си справка в Гугле и тогава говори.
    Ваг-*ините са по-скоро копиращи, понеже тогава няма ваг-кенефи!
    И ламбо и бентли го съсипаха.Всичко еднакво.
    Двигателя на бентли е от А8, смешници!
  • 21 idioti

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "асдф":

    И как го направи тоя извод, би ли споделил?
  • 22 razbirachi

    6 0 Отговор
    Целта на този автомобил не е да се конкурира с Ферари или Ламборджини, нито пък да бъде най-бърз на Нюрбургринг. Тази кола има съвсем друга стойност, но повечето разбирачи тук няма как да го разберете.
  • 23 Borislav Popov

    0 3 Отговор
    до 20.корса.
    Погледни например какво прави koenigsegg.Да виждаш нещо подобно с тоя измислен спортен сбирщайн автомобил? Ако ти харесва тоя Форд - няма смисъл да говорим за вкус!
    Особено щом претендира за производство в лимитирана бройка. Ако говорим за ширпотреба - тогава бих могъл да го приема.
  • 24 Borislav Popov

    0 4 Отговор
    до 22razbirachi.
    Каква и е стойността че не мога да я разбера? Щом се натискат да произвеждат лимитирана бройка - значи трябва да е нещо уникално !
    Ти тук виждаш ли такова нещо?

    Коментиран от #25

  • 25 razbirachi

    5 0 Отговор

    До коментар #24 от "Borislav Popov":

    Ами стойността и е, че е продължение на една легенда, кола с наследство както се казва, не случайно изискеанията на Форд към клиентите са толкова строги, че за богаташчетата е по лесно да си купят някой Вейрон отколкото този Форд.
  • 26 Borislav Popov

    0 1 Отговор
    до 25 .
    Ако е така както казваш - защо увеличават бройката? Имало желаещи !?
    Че как няма да има като го предлагат за почти без пари .Само и само да избият разходите . Но няма да стане !

    Коментиран от #27

  • 27 razbirachi

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Borislav Popov":

    Щом за теб 400 000 долара е без пари, ОК. Факт е обаче, че колата се радва на страхотен успех. А пък това, че теб те е яд, че Форд са направили една страхотна кола и се опитваш да кажеш на бялото черно, си е твой проблем.