10 Ноември, 2011 10:34 28 599 41

Задава се нов голям Opel

  • opel-
  • карл-фридрих щраке-
  • insignia-
  • gt-
  • manta-
  • saab-
  • 9-5-
  • antara-
  • junior

В интервю за Der Tagesspiegel Шефът на Opel Карл-Фридрих Щраке потвърди, че конструкторите на компанията работят усърдно по нов модел, който ще бъде позициониран в горния сегмент на средния клас над Insignia. Подробности за автомобила липсват, но по непотвърдени слухове той ще използва платформата Epsilon  на GM, върху която са изградени Saab 9-5, Buick LaCrosse и др.

Щраке споделя, че новият рюселсхаймски флагман ще бъде оборудван с множество модерни технологии за намаляване на разхода на гориво. Твърде вероятно е да има и хибридна версия.

Освен върху престижен седан инженерите на Opel явно ряботят и по възраждането на две легенди от историята на марката. Щраке намеква за нови поколения на купетата GT и Manta.

В момента в гамата на компанията има само един кросоувър. Ръководството обаче смята, че Antara не е достатъчна и в скоро време трябва да я допълни нов всъдеход. Той ще бъде по-голям, тежък и скъп.

В интервюто Карл-Фридрих Щраке отказва да влиза в технически детайли и дори не споменава приблизителни срокове в продуктовите планове на Opel. Засега се знае твърдо само кога ще се състои дебютът на суперминито Junior - през 2013 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Николай

    0 6 Отговор
    Хората са казали:
    От цървула обувка не става!!!
  • 2 Николай е тъп

    4 1 Отговор
    Опел е колата!
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 zzzz

    2 0 Отговор
    a za tebe sigorno hodish bos
  • 5 Kobester

    0 3 Отговор
    какъв опел, това си е чист cadillac xts. Гермнаците са го крали та са се разпрали.

    http://www.automotorblog.com/wp-content/uploads/2010/01/Cadillac-XTS-Platinum-Concept-1.jpg
  • 6 Костадин Иванов

    3 1 Отговор
    Обичам големите коли. Ако пуснат голям Опелчо догодина, след 15 години ще си купя някоя от първите бройки.
  • 7 Атанас Димитров

    0 3 Отговор
    Костадин Иванов извиняваи ако те засегна ама след 15 год. то вече на кола няма да мяза ....
  • 8 Георги Георгиев

    1 3 Отговор
    При Опел и 5 са достатъчни.
  • 9 Kobester

    0 3 Отговор
    Да, това е опел, 3-4-5 години са достатачни. Иначе не е лошо.
  • 10 Дитьр Ангелов

    2 1 Отговор
    moje i da sa sluxove za da si vdignat reitinga koito poslednite godini koreycite svaliat na vseki a moje i da e istina . Ako e istina 6te se radvam mn za6toto OPEL e dokazal ka4estvo
  • 11 ......

    1 2 Отговор
    Ръждата се вижда дори и на снимката...
    При разгелждане на каталозите на опел е забаранено плюнченето на пръстите при разлистване, ОПЕЛИТЕ започвали да ръждясват на каталозите.
  • 12 хххх

    2 1 Отговор
    ръждясал ти мозъка
    големи разбирачи веееее
    опел някой карал ли е въобще вас или си е купил накоя аскона гаражна от доктор преди половин година
  • 13 ръждясал

    3 1 Отговор
    Не се шашкайте това на снимката няма нищо общо с Опел или визията им за нов модел . Това е някъв свръх аматьорски Фотошоп правен между Кадилак XTS платинум и маската на Инсигния ОПЦ ... отдясно дори фара не са монтирали . А относно прословутата ръжда ..... еми когато Опелите гниеха и всички останали гниеха. Имам Вектра Ц от 2003та няма и една точка ръжда с изключение на крайното гърне което е ръждясало по шевовете . Баща ми има Е-класа от 2002 което има ръжда на доста повече места така че глупости на тая тема не ми се слушат
  • 14 Явор Иванов

    0 2 Отговор
    Ахахха, точно вектрите яко гният , аи не само те, всички опели ахахаха... Що БМВ не гние, а? @13
  • 15 123

    0 2 Отговор
    на опела оригиналния цвят е ръждив-по калници,капаци,прагове,врати,дъната,гредите...само маслената помпа не ръждясва........до 13-ръждясалия абе човек я си виж ръждите под лайсните
  • 16 оги

    2 0 Отговор
    Все пак ако направят изобщо няма да има нищо общо със тази кола на снимката това е направено от някакъв аматьор който е превърнал cadillac xts в опел.
  • 17 r3cNaIL

    1 1 Отговор
    Като не ви харесват опелите защо пишете тук ба..и хората .
  • 18 D3NiS

    1 0 Отговор
    аз имах Астра Г 2.0 дизел и немога да кажа нищо лошо нито за ръжда, нито за нищо, въпреки че няма нищо общо с БМВто което карам сега - 330ХД. Астрата е кола от ниския сегмет, и нейния си клас няма конкурент освен може би голф, но не и ауди (скъпо и ненужно усложнено особено за обслужване). Така че сравнявайте колите в класовете им!!! А тези които никога не са карали опели да мълчат
  • 19 Kobester

    0 1 Отговор
    Ами да ти кажа баща ми имаше вектра 98-99 година, колко ремонти виде това чудо, докато накрая я продадохме. Сигурно сме дали 1/3 от парите за които сме я купили по ремонти, а чисто нова я купихме. За новите не знам, но ауди си е ауди, по-добре ауди отколкото опел(въпреки че и 2те не са много читави).
  • 20 hienata

    1 0 Отговор
    "Подробности за автомобила липсват, но по непотвърдени слухове той ще използва платформата Epsilon на GM, върху която са изградени Saab 9-5, Buick LaCrosse и др." интересно коя от думите не можахте да прочетете,то си е написано "липсват подробности" и "непотвърдени слухове" колата нито ще прилича на тази от снимката, нито са дадени характеристики. Всичко е "ще" и "може би", а на на момчетата които казват,че Опел ръждясва повече от останалите коли ще ги помоля да качат една снимка на на ръждив Опел след 2003 (не катастрофирал) и аз им обещавам две на ръждясало BMW след 2003 (паркирано е срещу нас с липсващ долен ръб на вратите от ръжда). Мога да кача и снимка на Мерцедес Е- класа с изцяло изгнил багажник и това не ми дава право да кажа,че Мерцедесите и BMW гният защото се получава "гроздето е кисело".
  • 21 гого

    1 0 Отговор
    по-евтина и по-здрава и по-лесна за опслужване кола от опел май няма. Аз карам опел астра вече 5 години и нямам оплаквания от нея, а колко зор е видяла само тя си знае
  • 22 520 zender

    1 0 Отговор
    Карал съм ОПЕЛ-супер издръжливи бензинови мотори и слаби дизлаци-говоря за тези до 1998г.Е исузовите дизели са по-добри..Сега не знам-дти дали е добър нямам си и представа...
  • 23 FMC

    0 1 Отговор
    Нещо не ми стана ясно от статията. Доскоро се тръбеше по списанията, че SAAB 9-5 е на платформата на Insignia. Сега се твърди, че новият Опел щял да бъде на платформата на SAAB 9-5. Я пак, че всичко ми се струва кьорфишек. Май Опел се засегнаха от Ауто Билд, които им го казаха в очите - "от гамата ви не става нищо и Форд ви бие навсякъде". Сигурно затова и сега тая новина. Видите ли, ние отиваме там, където ги няма Форд. Ама, че логика :)
  • 24 kоко

    0 3 Отговор
    Защо са създали Опел-а - за да има по-лоша кола от Форд-а!!!

    Коментиран от #25

  • 25 Валентин Вълканов

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "kоко":

    @24 Извинявам се, колега, но ако погледнеш непредубедено на нещата, ще видиш че Опел са по-надежни. Ако караш Форд е обяснимо, че защитаваш марката, но мн.рядко до мен са минавали и са ми правили впечатление Опели, които да са толкова зле, че да си личи. Днес на бензиностанцията спря едно Мондео от предишната генерация на Форд, но такова тракане и хлопане на дизела!!! Направи ми впечатление, защото и аз карам дизел. За уточнение моята кола не е Опел или Форд. Като впечатление лично от мене, че в крайна сметка Опел са по-добрите коли. в момента Фокус се напъват да изместят Астрата от второ след Фолксваген място, и като ме ли успяват, но надали. Скоро видях и нова Астра на Тракия. Много добре - мн.добре!!! Все пак това си е мое мнение и никого не ангажирам с него.
  • 26 FMC

    0 0 Отговор
    Сега, да не обръщаме нещата към надеждността, защото...Колите, които карах и карам, са Фиеста 2006 и Фиеста 2011. Така е, обичам Форд. Но нека погледнем три статистики. Първо TuV 2011. При 4-5 годишните автомобили Фиеста е на 13-то място, а пред нея са само съплатформениците и - Мазда 2 и Фюжън. Най-близо до тях са Хонда Джаз ( след 20-то място) и Ярис ( около 30-то). Корса и Поло са около 80-то (!) място от 110-115 автомобила, което е доста по-назад от Фиеста. Сега да видим и друга класация - DEKRA при автомобилите до 50 000 км. Първо място за Фиеста. Корса пак назад. А да видим и продажбите за последните години. Фиеста пред всичките си конкуренти в Европа, включително Поло и Корса. Да, Опел са здрави машинки и например Инсиния е номер едно според DEKRA, но Форд не им отстъпват, а както се вижда в мини класа са доста напред. Обаче в статията на Ауто Билд ставаше въпрос за друго - Опел изостават почти навсякъде от Форд при директно сравнение на новите им модели. Точно тоа ме провокира да напиша предния си пост, а именно, че Опел търсят нова шазарна ниша, където няма да се конкурират нито с Форд, нито с премиум возилата. Там вече имат шанс, понеже Форд все още нямат модел над Мондео и над Куга за Европа.
  • 27 FMC

    0 0 Отговор
    И между другото, Опел смениха шефа си за Европа скоро, защото миналата година завърши катастрофално - 1 милиард загуби. Проблемът на Опел е точно в липсата на модерни двигатели, каквито отдавна имат всички техни конкуренти, включително Форд. Опел все още нямат двигател с директно впръскване, съчетано с променливо газоразпределение и турбина, каквито са стандарт за всички техни конкуренти. При дизелите нещата също са зле. Една Ампера с 1000 продажби не може да оправи нещата. Трябва сериозно да се заемат с нови разработки на двигатели, каквито доколкото се сещам, ще се появят чак след 2-3 години според една информация, която четох скоро. В Германия нещата вече са катастрофални. Ако преди десетина години гонеха по продажби Фолксваген, сега са с пъти по-малко, като само Голф има повече продажби от всички Опели, взети заедно. Това е истината. Шефовете на Форд и Фолксваген го казаха. Първият не смята Опел за конкурент на сегашния етап, а вторият смята за заплаха Хюндай, а не Опел. Точно първото твърдение от Форд бе причина Ауто Билд да направи всеобхватен тест на десетина модела от Форд и Опел и да потвърди - Опел са много назад от Форд.
  • 28 bg777777

    0 1 Отговор
    Еее,чакай и аз съм чел този брой на AutoBild и съвсем не пише,че Форд са в пъти по-добре от Опел,това че караш Форд не значи,4е трябва да подвеждаш хората ! Опел и Форд завършиха на РАВНО,а и те отбелязаха,че Опел има доста по-привлекателен дизайн от пенсионерските Форд-ве !
  • 29 ves_v8

    0 1 Отговор
    абе пич.....FMC, я вземи се прегледай бе човек. Ти говориш толкова безмислени неща колкото не бях чувал през последния месец......кой те излъга, че разбираш от коли? За Форд има десетки страници с вицове из интернет. Най-разпространения форд е счупения....
    Другото, което е, че Инсигния стана кола на годината, а аз не помня Форд скоро да са имали кола на годината. И сега понеже съм пич, ще ти разясня няколко неща, че да не се излагаш някаде другаде, че да ти се смеят пак хората. А именно:
    1. още от 2007-ма Опел имат двигател с директно впръскване. Случайно да си чувал мотор наречен 2.2direct? код Y22SE? директ какво означава според теб? директно самонапомпване на гумите през жабката ли? А случайно да си чувал, че на GM бензините се славят с сравнително добри за класа си параметри?
    2. понеже гледам спрягаш дизелите....да си чувал, че от 2003-та насам Опел ползват комънрейлите на Фиат т.нар. JTD, които също се вграждат и в Кадилак, Ланчиа, Фиат, Алфа Ромео и Опел? JTD=CDTI?!?! Случайно пък да си чувал, че Алфа Ромео е първият серийно произвеждан автомобил с комънрейл мото? Доказан с отлични качества и параметри и Опел ползват същият мотор?
    ама какво ли съм седнал да си губя времето да ти обяснявам, съмнявам се изобщо да си близко до тия неща, каммо ли пък да си механик или добър шофьор. Мнението ти личи още от пръв поглед, че е некомпетентно.
    айде със здраве и да знаеш, че човек като изказва такива мнения е по-добре да е подготвен, че да не се излага и да дразни другите
  • 30 FMC

    0 0 Отговор
    Погледни следващият брой на Ауто Билд, където имаше обяснения на редакцията по повод двете преиначени статии, както и мнението на хора от Форд и Опел България. В оригиналната си статия резултатът е разбиващ за Форд. Нашата редакция е направила собственоръчни промени, не отчитащи действителните цени на автомобилите в България. Причината е, че в Мото Пфое се предлага стандартна отстъпка от около 18-20 %, а тия неща не са отчетени. реално Форд и Опел са на подобни цени в България и разликите са малки, като не може да се направи точно сравнение, поради различното оборудване на автомобилите. А на ves_v8 бих казал отново да прочете броевете, където се сравняват Опел и Форд. Ето и един малък цитат от сравнението Астра - Фокус: " ...Бензиновият мотор на Опел от своя страна показва, че само намаляването на обема и турбопълненето не са достатъчни за съвременен двигате." И да, Опел нямат бензинов мотор, съвместяващ директно впръскване, променливо газоразпределение и турбокомпресор. Такъв мотор в момента се разработва и ще бъде наличен след няколко години. Точка. Направи си справката и после контрирай. Сега за дизелите. Погледни характеристиките на Опел и конкурентите. Какви обороти виждаш за въртящият момент? Айде сега ги напиши. Изказвате се много неподготвени.
  • 31 FMC

    0 0 Отговор
    Опел имат много да наваксват. Положението им не е никак розово и това го доказват промените в ръководството. На всички е ясно трудното финансово състояние на компанията, но въпреки всичко се пънете. Да, Опел имат добри попадения, но реално нещата не са доизпипани така, както би трябвало да бъдат, ако не бе кризата в компанията. изоставането в моторизациите е голямо, за разлика от шаситата, които са на световно ниво. Надеждността в повечето случаи също е добра, както и дизайна. Цените са нормални и единствено липсата на модерни мотори дърпа компанията назад. Колкото и да се опитват от Опел да хвалят задвижванията си, сравнението с кой да е техен конкурент е загубено. Да, ако някой се качи на нов Опел, не биха му направили впечатление разликите с конкурентите, докато не изпробва и тях. И да, Форд не са имали скоро победител в "Автомобил на годината", но винаги са били в челото. Дори победата на Инсиния бе с 321 точки, а втори остана Фиеста с 320 точки. Всъщност, през 1999 година Фокус стана автомобил на годината, а през 2007-ма S-Max, а през 1994 година Мондео. За последно преди Инсиния, Опел имаше победител през много далечната 1987-ма година и това бе Омега, а предната отпред бе отново Форд със Скорпио. И така нататък.
  • 32 jhghgdgfhj

    1 1 Отговор
    Леле,некомпетентен и единствения фен на Форд в света,ти сигурно се мразиш !!!
  • 33 медиатор алфа

    1 1 Отговор
    Притежавам бронетранспортьор (т.е. опел), който пета година с неимоверни усилия се мъча да строша по нашите пътища, но за съжаление не успявам. Иначе веднага си купувам нова кола. Говоря за ходовата част на опела- нещо уникално здраво. Не мога да го потроша- факт! Който не вярва предлагам практически тест. От Ришкия проход аз с моя опел и наивника-кандидат за слава се отбиваме и минаваме през селата Камчия, Люляково, Съединение. Дупките са като траншеи от първата световна война и не могат да се избягнат. Който пристигне преди мен и предният му мост е на мястото си, му разписвам празен бял лист.
    В заключение- ходовата част на опела не може да се сравни с нищо друго на света - ФАКТ !!! На мен това ми стига.
  • 34 FMC

    0 0 Отговор
    Доста наивни постове. Това било факт, онова било факт..Ако става въпрос, минавал съм с предната си Фиеста Твърдишкия проход. Едва ли някой е минавал от там, защото тоя проход е затворен целогодишно. Няма грам асфалт, защото е завлечен от дъждовете и никой не си е правил труда да го поддържа. Всъщност, точно Фиеста 2002 е с много здраво окачване за нашите пътища. То и затова предния модел вози доста по-твърдичко. Аз ви говоря едно, вие си знаете своето. Опел няма модерни двигатели и това е истината. За останалото сигурно сте прави, ама за двигателите не.
  • 35 bg777777

    0 1 Отговор
    Не ти е лесни,но нищо,ваще са виновни като не са те водили на училище !!! Карал съм Форд Фиеста 1.3 бензин мисля,че беше,с една дума УЖАС !!! Не знам как може да харесваш таково подобие на кола !!! Дефект до дефект и до него още един дефект ! То не бяха скърцащи пластмаси от най-ефтините,то не бяха скъсани седалки още на 30 000 км. ,двигателя да го ожали човек,това нямаше душица да отлепи !!! Като я покарах малко и аз разбрах защо хората мразят Форд !!!
  • 36 FMC

    0 0 Отговор
    Едва ли си карах Фиеста. За седалките ще ти кажа следното. Още първата година без да искам направих дупка с фас. След 5 години тая дупка си остана там, а седалката не мръдна и на милиметър. А аз тежа 110-120 кг. Толкова за седалките. За дефектите...За какви дефекти говориш? Отвори TuV, DEKRA и коя да е друга статистика и виж. Ако ми беше споменал за Мондео, можеше и да се съглася, но за Фиеста говориш смешни неща. Виж, ако си карал моделът преди 2002 година, да, тоя модел не е сред най-надеждните. За тия периоди не говоря, защото каквото и да вземеш от тогава, е пълен боклук. Сега сме 2011 година, ако си забравил. Ето ти и статистика на TuV от миналия декември. Давам ти за 4-5 годишните автомобили, защото долу горе толкова се кара една кола, когато се закупи като нова. Поне аз така правя.

    http://www.autorevue.cz/nejspolehlivejsi-auta-dle-tuv-report-2011

    Както виждаш, Мазда2 е на 6-то, Фюжън на 8-мо, а Фиеста на 13-то място. Това са все автомобили, изработени върху една и съща платформа. Чак на 25-о и 26-о място са Джаз и Ярис, а Корса е на 90-то място! Най-слабият Форд е Ка, но пак заема средата на таблицата - 68-мо място. За какви повреди говориш? Отвори и DEKRA. Там на 1-ва страница ще ти извади очите новата Фиеста - най-добрият автомобил при тия до 50 000 км, тоест това са първите 3-4 години.

    http://www.maengelreport.com/index.php?id=6

    ето и част от коментара: "DEKRA comments

    The current Fiesta racks up unbeatable top scores and is the winner in the mini/small car class (0 - 50,000 km). "

    Какво изобщо да си говорим? Кой е лудия? Аз ли, дето карам втора Фиеста или ти, дето си нямаш понятие от автомобили?
  • 37 bg777777

    0 0 Отговор
    Явно раздрусаната возия на Форда съвсем ти е разбъркала мозъка !!! Това е гадна кола,всеки го знае ! Колкото и да ми цитираш Tuv и да ми се хвалиш,е караш все нови коли,90% от българите не карат нови а именно таива по над 1000 хил км. и над 5 год, и там вече се вижда коя кола е качествена и коя не,а определено Фордовете втора ръка са най-евтини поради всичките им косури ! Нали знаеш : "купиш ли си Форд си остава вечно твой " !!
  • 38 330и

    0 0 Отговор
    сега.. да ги изям и аз, имал съм опел 1987 година кадет, 1,3 - 75 катъра, карбуратор, само на газ (нямаше резервоар), в най-големия студ палеше на четвърт, обаче след 1 км изпарителя замръзваше, затова когато е много студено си наливах 1.5 литра вряла вода от бойлера, да го заливам (изпарителя) та така, разхода съм го свалял на около 3,5 литра газ на сто, (с много пускане по инерция и гасене на двигателя), "автомобила" тежеше 750 кг - теглил съм го на кантар (когато ходих за вар), имаше две големи дупки зад зхващането на задните армотисьори получили се от изгниването на ламарината от там влизаше много прахоляк ако карам бързо по мек път, двигателя гореше по-малко масло около литър на 1000 км, въобще не го сменях, а само доливах, та опела си беше куче, минах 50 000 км за година, накрая предно дясно колело падна, добре че беше на кръстовище, дадох го на отпадъци, ама двигателя го продадох го за 400 лв, още го търкалят ...
  • 39 520 zender

    0 0 Отговор
    330и-Бензиновите опели са безупречни.При правилна експлоатация милиончето си го знаят като две и две -четири.Но опел през годините така и не се научиха да праят дизлаци.

    Коментиран от #41

  • 40 ентусиаст

    0 0 Отговор
    Така незнам просто от къде за да започна , мое лично мнение е че хора които обсъждат със лошо ОПЕЛ са просто толкова компетентни че знанията им и опита достига до там за да си завържат обувките , ще помоля хора които са си повярвали че разбират от автомобили просто да замълчат , защото изглеждат доста смешно от страни . Ще пиша по същество започвам от 1984-та когато излиза опел кадетт капка печели названието кола на годината , печели също и по коефицент по аеродинамика , calibra пак печели по аеродинамика 1-во място и до 2000 година не е бит нейният рекорд , до 2000 година също така не е създаден по добър атмосферен мотор 2 литра 150 коня от c20xe просто автоматично разбиват излюзийте на останалите марки от класа им , говоря икономичност здравина гъвкавост и тн. Нека някой да го отрече това нещо , ще добавя още един двигател c20let се води , това е турбо варянта на c20xe отново няма равен по характеристики във класа си , z20let , z22se и така нататак и така нататак двигатели имат много ! Винаги на опел частите са били на доста доста приемливи цени говорим за коли преди 98-ма , проблема със ръждата е при всяка марка абсолютно при всяка при която са използвани теникии , вярно е едно колите от заво да излизат със антикорозионна защита , но тя лесно се поврежда , а причината е много цветна тоест може да стане по адски много начини , съгласен съм че точно опел никога не са правели хубави дизели на черното бяло немога да кажа , но да ми пишат разни хора във този сайт че опел не е здрава и надеждна колата много много сте сгрешили + на опел е именно доброто качество от към двигатели , ходова , окачване добър разход на гориво и динамични двигатели , разбира се да уточня за някой малоу.....ци че няма как да очакваш от кола със двигател 75 коня за да върви като 200 коня ! Искам правилно да се разбират думите ми и най вече 'гъвкавост' ! Опел за цената си предлагат ДОСТА и във техният си клас почти винаги мачкат конкуренцията опел имаха 2 минуса , единият е че нямаха качествени пластмаси , а другият че имаха преди по слаба антикорозионна защита , но СЕГА са се справили за тези проблеми !!!! И спокойно могат за да гонят други класове , дизайна им във момента е наистина много хубав харесва ми че наблягат на изчистени черти на купето но и в същото време ги правят умерено агресивни , за бензиновите двигатели , също са ми допаднали доста ! Лично на мен затова че предлагат всякакви и най вече за всеки човек според нуждите му и това всичкото те го предлагат на приемлива цена ето затова ще уважавам ОПЕЛ и няма да говоря глупости по техен адрес , също така се въздържам от коментари за други марки защото както повечето знаете една марка има плюсове и минуси без значение каква марка е ! Ако имаше кола която е само със плюсове и е перфектна във всяко отношение щеше да смаже всички и нямаше да има конкуренция ! Пак повтарям опел за парите си предлагат доста неща и определено цветен избор !
  • 41 язе

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "520 zender":

    Може пък да почнат да слагат hdi,нали сега са под шапката на франсетата.Иначе съм съгласен,че дизела на опел куца.