В интервю за Der Tagesspiegel Шефът на Opel Карл-Фридрих Щраке потвърди, че конструкторите на компанията работят усърдно по нов модел, който ще бъде позициониран в горния сегмент на средния клас над Insignia. Подробности за автомобила липсват, но по непотвърдени слухове той ще използва платформата Epsilon на GM, върху която са изградени Saab 9-5, Buick LaCrosse и др.
Щраке споделя, че новият рюселсхаймски флагман ще бъде оборудван с множество модерни технологии за намаляване на разхода на гориво. Твърде вероятно е да има и хибридна версия.
Освен върху престижен седан инженерите на Opel явно ряботят и по възраждането на две легенди от историята на марката. Щраке намеква за нови поколения на купетата GT и Manta.
В момента в гамата на компанията има само един кросоувър. Ръководството обаче смята, че Antara не е достатъчна и в скоро време трябва да я допълни нов всъдеход. Той ще бъде по-голям, тежък и скъп.
В интервюто Карл-Фридрих Щраке отказва да влиза в технически детайли и дори не споменава приблизителни срокове в продуктовите планове на Opel. Засега се знае твърдо само кога ще се състои дебютът на суперминито Junior - през 2013 г.
10 Ноември, 2011 10:34 28 599 41
Задава се нов голям Opel
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Николай
От цървула обувка не става!!!
10:45 10.11.2011
2 Николай е тъп
11:14 10.11.2011
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 zzzz
15:23 10.11.2011
5 Kobester
http://www.automotorblog.com/wp-content/uploads/2010/01/Cadillac-XTS-Platinum-Concept-1.jpg
15:45 10.11.2011
6 Костадин Иванов
17:03 10.11.2011
7 Атанас Димитров
17:48 10.11.2011
8 Георги Георгиев
18:55 10.11.2011
9 Kobester
21:02 10.11.2011
10 Дитьр Ангелов
21:30 10.11.2011
11 ......
При разгелждане на каталозите на опел е забаранено плюнченето на пръстите при разлистване, ОПЕЛИТЕ започвали да ръждясват на каталозите.
22:08 10.11.2011
12 хххх
големи разбирачи веееее
опел някой карал ли е въобще вас или си е купил накоя аскона гаражна от доктор преди половин година
22:16 10.11.2011
13 ръждясал
00:22 11.11.2011
14 Явор Иванов
00:48 11.11.2011
15 123
02:11 11.11.2011
16 оги
04:47 11.11.2011
17 r3cNaIL
09:55 11.11.2011
18 D3NiS
10:59 11.11.2011
19 Kobester
11:50 11.11.2011
20 hienata
15:31 11.11.2011
21 гого
17:49 11.11.2011
22 520 zender
19:06 11.11.2011
23 FMC
20:09 11.11.2011
24 kоко
Коментиран от #25
20:51 11.11.2011
25 Валентин Вълканов
До коментар #24 от "kоко":
@24 Извинявам се, колега, но ако погледнеш непредубедено на нещата, ще видиш че Опел са по-надежни. Ако караш Форд е обяснимо, че защитаваш марката, но мн.рядко до мен са минавали и са ми правили впечатление Опели, които да са толкова зле, че да си личи. Днес на бензиностанцията спря едно Мондео от предишната генерация на Форд, но такова тракане и хлопане на дизела!!! Направи ми впечатление, защото и аз карам дизел. За уточнение моята кола не е Опел или Форд. Като впечатление лично от мене, че в крайна сметка Опел са по-добрите коли. в момента Фокус се напъват да изместят Астрата от второ след Фолксваген място, и като ме ли успяват, но надали. Скоро видях и нова Астра на Тракия. Много добре - мн.добре!!! Все пак това си е мое мнение и никого не ангажирам с него.22:19 11.11.2011
26 FMC
22:42 11.11.2011
27 FMC
22:56 11.11.2011
28 bg777777
00:00 12.11.2011
29 ves_v8
Другото, което е, че Инсигния стана кола на годината, а аз не помня Форд скоро да са имали кола на годината. И сега понеже съм пич, ще ти разясня няколко неща, че да не се излагаш някаде другаде, че да ти се смеят пак хората. А именно:
1. още от 2007-ма Опел имат двигател с директно впръскване. Случайно да си чувал мотор наречен 2.2direct? код Y22SE? директ какво означава според теб? директно самонапомпване на гумите през жабката ли? А случайно да си чувал, че на GM бензините се славят с сравнително добри за класа си параметри?
2. понеже гледам спрягаш дизелите....да си чувал, че от 2003-та насам Опел ползват комънрейлите на Фиат т.нар. JTD, които също се вграждат и в Кадилак, Ланчиа, Фиат, Алфа Ромео и Опел? JTD=CDTI?!?! Случайно пък да си чувал, че Алфа Ромео е първият серийно произвеждан автомобил с комънрейл мото? Доказан с отлични качества и параметри и Опел ползват същият мотор?
ама какво ли съм седнал да си губя времето да ти обяснявам, съмнявам се изобщо да си близко до тия неща, каммо ли пък да си механик или добър шофьор. Мнението ти личи още от пръв поглед, че е некомпетентно.
айде със здраве и да знаеш, че човек като изказва такива мнения е по-добре да е подготвен, че да не се излага и да дразни другите
00:50 12.11.2011
30 FMC
01:04 12.11.2011
31 FMC
01:30 12.11.2011
32 jhghgdgfhj
08:51 12.11.2011
33 медиатор алфа
В заключение- ходовата част на опела не може да се сравни с нищо друго на света - ФАКТ !!! На мен това ми стига.
10:18 12.11.2011
34 FMC
11:09 12.11.2011
35 bg777777
12:47 12.11.2011
36 FMC
http://www.autorevue.cz/nejspolehlivejsi-auta-dle-tuv-report-2011
Както виждаш, Мазда2 е на 6-то, Фюжън на 8-мо, а Фиеста на 13-то място. Това са все автомобили, изработени върху една и съща платформа. Чак на 25-о и 26-о място са Джаз и Ярис, а Корса е на 90-то място! Най-слабият Форд е Ка, но пак заема средата на таблицата - 68-мо място. За какви повреди говориш? Отвори и DEKRA. Там на 1-ва страница ще ти извади очите новата Фиеста - най-добрият автомобил при тия до 50 000 км, тоест това са първите 3-4 години.
http://www.maengelreport.com/index.php?id=6
ето и част от коментара: "DEKRA comments
The current Fiesta racks up unbeatable top scores and is the winner in the mini/small car class (0 - 50,000 km). "
Какво изобщо да си говорим? Кой е лудия? Аз ли, дето карам втора Фиеста или ти, дето си нямаш понятие от автомобили?
19:24 12.11.2011
37 bg777777
20:05 12.11.2011
38 330и
21:53 14.11.2011
39 520 zender
Коментиран от #41
19:58 15.11.2011
40 ентусиаст
16:00 29.11.2011
41 язе
До коментар #39 от "520 zender":
Може пък да почнат да слагат hdi,нали сега са под шапката на франсетата.Иначе съм съгласен,че дизела на опел куца.21:43 27.09.2017