Недоволен собственик изостави трошливия си Range Rover в центъра на Лондон в знак на протест срещу качеството и надеждността му, след като собственоръчно нашари със спрей каросерията с ругатни по адрес на британския производител. Снимки на вандализирания автомобил пуснаха потребители на Instagram.
Черният всъдеход е "изографисан" с яркочервен спрей. Отляво и на предния капак пише "Не вярвайте на Range Rover", а отдясно "Range Rover са измамници". За да елиминира всякакво съмнение, че ще бъде разбран правилно, вбесеният собственик е закачил и плакати на стъклата с пояснението, че е бил излъган, а колата е пълен боклук.
Журналисти от таблоида Daily Mail са успели да се свършат с представител на Land Rover с молба за коментар. По думите му всичко с автомобила на недоволния клиент било наред. Проблем имало само с филтъра за сажди, който се бил запушил заради постоянното каране в градски условия, но от компанията се опитвали да изгладят ситуацията.
Land Rover има богат опит с екстравагантните рекламации на клиентите си. Миналата година побеснял жител на Санкт Петербург паркира облепения си с ругатни Range Rover пред автосалон на марката. През 2011-а пък света обиколиха снимки на впрегнат в магарета британски всъдеход в Китай, чийто собственик бе избрал да протестира по този начин срещу кошмарното качество на колата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 вип бибип
Коментиран от #8
10:18 31.03.2017
2 dabeda
Коментиран от #30
10:27 31.03.2017
3 Гост
10:31 31.03.2017
4 Япония
Коментиран от #22
10:32 31.03.2017
5 Гост
Коментиран от #6
10:33 31.03.2017
6 гост
До коментар #5 от "Гост":
На абсолютно всички съвременни дизели им се запушва филтъра , ако се карат само на градско , всеки който е наясно с принципа на работа ще ви го каже . Просто тия сажди няма как да изчезнат , в един момент трябва да се изхвърлят или филтъра да се смени . А така рекламираното "самопочистване" е програмирано да се прави при движение с по-голяма скорост , тоест при движение извън града . Само неграмотник или наивник може да си помисли , че просто се изпаряват или тоя филтър е достатъчен за целия живот на колатаКоментиран от #11
11:08 31.03.2017
7 Гост
11:30 31.03.2017
8 Алфа Ромео
До коментар #1 от "вип бибип":
Нашите тарикати баровци с лъскави бракми си плачат тайно вкъщи, а пред хората се дуят като месии....11:32 31.03.2017
9 ссс
11:35 31.03.2017
10 Нормално е
11:48 31.03.2017
11 Гост
До коментар #6 от "гост":
А ти понеже си много умен ще ти кажа - когато производителя има нямакъв механичен или софтуерен проблем със въпросното изгаряне на са дите страдаш. Защото няма как да караш софиябургас и това да не изгасне. Казвам ти го от личен опит и когато някой "специалист" ти каже че това не е градска кола, ти става ясно за какво иде реч.А и то е полазателно какъв е процента на новите английски автомобили спрямо конкуренцията. Едва ли е случайно.
12:29 31.03.2017
12 Нафарфорий
13:06 31.03.2017
13 патил
13:16 31.03.2017
14 овчаря
Никакви проблеми.
13:30 31.03.2017
15 от горд собственик на BMW 750ix
13:30 31.03.2017
16 Stoich
13:49 31.03.2017
17 Mazda
14:36 31.03.2017
18 Нафарфорий
15:18 31.03.2017
19 Citroen C5
И моята кола има филтър за частици .Когато се замърси ми сигнализира, мога да карам 50-100 км.Филтъра веднъж се почиства ,а втория път се сменя. Но това става през 2 години горе долу. Не е нормално човек да изпада в нервни кризи заради това.
17:07 31.03.2017
20 гамена
17:30 31.03.2017
21 Бояджийче
17:41 31.03.2017
22 Трифонов
До коментар #4 от "Япония":
Влез във форума на Мицубиши и задай търсене за DPF филтър. После, като прочетеш, влез пак тук и реди простотии! Имал съм чисто нов Лансер Х, 2010 г. го купих от Балканстар - по-скапана кола няма!!! Няма нещо в нея, което да е направено както трябва. Трагичното обслужване в Балканстар изобщо няма да го коментирам, макар това да се усеща главно от собствениците на Мерцедес, тъй като Мерцедесите по-често се прецакват... не за друго, а просто защото са несравнимо по-сложни от Мицубишито. Колкото по-сложна е една система, толкова вероятността от повреди е по-голяма. Но Лансерае един от най-колосалните японски изцепки. При това Лансерът е изцяло японски. Произвежда се само в Япония за разлика от по-голямата част от Тойотите например, които се произвеждат къде ли не.Коментиран от #23, #25, #26
17:54 31.03.2017
23 Мицу
До коментар #22 от "Трифонов":
Редовно чета въпросния форум.Там препоръчват 1,8 143 к.с. бензин и по възможност ръчка...Явно японският дизел не става за нашите условия, а те и затова са започнали да слагат дизел на Пежо или ВАГ,но тогава колата вече не е японска...21:09 31.03.2017
24 Shmeker
21:36 31.03.2017
25 Shmeker
До коментар #22 от "Трифонов":
Митсубиши са пред фалит.23:07 31.03.2017
26 Ламбо
До коментар #22 от "Трифонов":
Да си сравняваш кенефа с моя GL е направо трагикомично. И как пък за 20000км дето го карам, не влязох един път в сервиз? В едно си прав , че Балкан стар са паляци. Цените им са надути Там е за прости сноби или пълни варели на тема коли.Коментиран от #28
00:30 01.04.2017
27 Кирил
06:37 01.04.2017
28 смешен пробег
До коментар #26 от "Ламбо":
Сега да ти кажа пък аз за един лансер купуван нов от балканстар.Тоя преход 20000км.е леко смешен.От Горубляне да си взема кола ще го изкара без проблем.GL е класи над Лансера но въпросният Лансер за който говоря-на 110К км.смени съединител.В момента гони 200К км.само с консумативи.Ай като ги врътнеш и ти с твоя МБ с"такива"проблеми ела и пак пиши.15:36 01.04.2017
29 Night Rider
14:24 02.04.2017
30 xaxa
До коментар #2 от "dabeda":
Dabeda ... карай си заставата или опела и си трай.Всеки който не може да си позволи М,Б и А плюва.А съм сигурен ,че ако имаше възможност иот трите фирми ще си купиш веднага!!!
08:56 04.04.2017