Ядосан собственик на Range Rover от китайския град Шънян в провинция Ляонин избра зрелищен начин да изрази недоволството си от качеството на луксозния всъдеход. Човекът си купил аристократичния британски джип миналата година за 2 милиона юана (близо $305 000). От тогава насам колата се чупила шест пъти, докато накрая двигателят трябвало да бъде сменен.
Когато Range Rover-ът се строшил за седми път, собственикът не издържал. Наел две магарета, които да дърпат английския SUV. Така формирания впряг закарал право пред местното представителство на марката с настояване да му бъде възстановена пълната цена на автомобила. Въпреки оригиналната рекламация, а може би именно заради нея, дилърът отказал да връща пари.
Неотдавна друг богат китаец протестира срещу лошото обслужване на местния вносител на Lamborghini. След серия повреди собственикът на Gallardo нае бригада, която публично да размаже италианския суперкар с чукове в центъра на гр. Циндао.
30 Март, 2011 10:08 17 268 32
Вбесен китаец дърпа Range Rover с магарета
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Nomad
Коментиран от #8
16:01 08.09.2011
2 ahaha
16:01 08.09.2011
3 Вълков
Айде със здраве
16:01 08.09.2011
4 e
Коментиран от #7
16:01 08.09.2011
5 ккк
16:01 08.09.2011
6 Дошо
16:01 08.09.2011
7 Дошо
До коментар #4 от "e":
Ако в Китай отиват само боклуците трябва управата на Рейндж да са сбирщина тъпаци та да се излагат така на тоя огромен пазар.И как въобще мислиш, че нещо дето струва толкова пари няма да е минало качествен контрол?Това да не ти е Турция?Ама явно такива са им възможностите на ингилизите.Коментиран от #23
16:01 08.09.2011
8 riko
До коментар #1 от "Nomad":
Много си прост човек, само това ще ти кажа16:01 08.09.2011
9 Ники
16:01 08.09.2011
10 Ники
Коментиран от #11
16:01 08.09.2011
11 Техника
До коментар #10 от "Ники":
-и си прав-за всеки регион-различно качество-да не са праят че не го знаят-така и там-сигурно са рециклирани или върнати в гаранция-пък и тез Чонхайци кво ли разбират от шофиране-кво караха до онзи ден-99% ....-велосипедисти...16:01 08.09.2011
12 Румен
Коментиран от #15
16:01 08.09.2011
13 Иво
16:01 08.09.2011
14 free
16:01 08.09.2011
15 Дошо
До коментар #12 от "Румен":
А те пък при нас са едни специалистииии ....16:01 08.09.2011
16 отфорко
16:01 08.09.2011
17 ZAX
16:01 08.09.2011
18 ZORT
Коментиран от #29
16:01 08.09.2011
19 men
16:01 08.09.2011
20 АК48
Хайде да се присъединим към Китай :)
16:01 08.09.2011
21 mal4o
t
16:01 08.09.2011
22 радо
16:01 08.09.2011
23 коДоошу
До коментар #7 от "Дошо":
А не мислиш ли технически мозъко, че китайците може да са му пробутали някое менте? В Китай можеш да си купиш имитация на Ламбо Кунтач за 10000$, което обаче не можеш да изнесеш извън КитайКоментиран от #25
16:01 08.09.2011
24 Robo
16:01 08.09.2011
25 Дошо
До коментар #23 от "коДоошу":
Ами не не мисля, защото ако имаше копие на Range Rover щеше да е известно на много хора.ЗА да се направи само един или няколко такива джипа разходите ще бъдат такива, че нямаше да оправдаят производството, и никой не би се наел с тази задача.А щом има Ламбо за 10000$ значи не е само едно а доста бройки.Пък и как няма да познаеш Китайска изработка на цял автомобил?Коментиран от #31
16:01 08.09.2011
26 aaa
16:01 08.09.2011
27 Badi
Коментиран от #30
16:01 08.09.2011
28 Епа Язе...
16:01 08.09.2011
29 ddinchev
До коментар #18 от "ZORT":
Какви 6 пъти бе? Я отвори българската страница на тая боклучава марка да видиш, че най-евтиния Range Rover е над 150 бона с акциза, а тоя дето е 510кс е 300. $300 000 са малко над 400к български пари. Ся като имаш предвид, че в Китай, имат други данъци (вероятно при нас в Европейския Съюз цената е по-ниска) китаеца е взел най-високото оборудване, а нищо чудно и всяка възможна екстра извън стандартните пакети, хич не ми изглежда абсурдно да е триста хиляди гущера.А това, че всички Land Rover-и стават само за външен клозет е всеизвестен факт. Да дадеш 300 хиляди долара и да караш кола, която не излиза от сервиз е пълен абсурд. То да дадеш 15 хиляди долара за кола и тя да влезе в сервиз първите 100 000км освен за обслужване е абсурдно и нещо не е наред...
16:01 08.09.2011
30 ddinchev
До коментар #27 от "Badi":
Вероятно половината ти маркова техника е произвеждана в китай. Вероятно не малка част от интериора, аксесоарите и консумативите на европейския или азиатския ти автомобил са китайски. Трябва да правиш разлика между евтините китайски боклуци произвеждани на поточни линии без контрол на качеството, които заливат българските магазинчета за шир потреба и заводите с контрол на качеството.Прост пример - в Германия се произвеждат какви ли не боклуци, например можем да се сетим за марката TCM, които правят евтини стоки със съмнително качество - това значи ли, че всичко правено в Германия е боклук?
Коментиран от #32
16:01 08.09.2011
31 razbirko
До коментар #25 от "Дошо":
То пък оригинала една качествена изработка, айде.Пукане на глави на дизелите, лошо уплътнени и течащи купета.Всеизвестни с лошото си качество. Уважавам англичаните но за съжаление нямат нито една марка автомобили наложила се по света като масова и качествена. Дори и леките им автомобили, добре че беше Хонда че да успеят да вържат малко продажби16:01 08.09.2011
32 razbirko
До коментар #30 от "ddinchev":
Прав си. Ако не бяха китайците сега РС щяха да имат само в БАН, автомобилите щяха да бъдат с 50% по скъпи а най бленувания подарък щеше да бъде тениска със щампа на някоя известна марка. И преди да ме налазят сега разбирачите, да знаят че вече за много видове стоки е валидно праовилото - ако не е китайско заначи е менте.16:01 08.09.2011