25 Май, 2017 05:30 45 781 69

55 хил. евро за Lada!

  • lada-
  • жигули-
  • ваз-
  • 2103-
  • обява-
  • зил
55 хил. евро за Lada! - 1

Зелен седан ВАЗ-2103 "Жигули" с пробег едва 109 км се продава за 3 500 000 рубли (€55 388) в руския сайт Auto.ru.

55 хил. евро за Lada!

Според продавача колата е "музеен експонат от частна колекция, съхраняван при температура +18˚С в продължение на 38 години". Всички пломби и регистрационни табели от момента на покупката са запазени.

55 хил. евро за Lada!

Колата се продава в Толиати. Има 1.3-литров двигател с мощност 69 к.с.

55 хил. евро за Lada!


ВАЗ-2103 е престижна версия на 2101. Има по-луксозен салон, различни прибори и подобрена шумоизолация (благодарение на по-дебелите стелки). Между 1972 и 1984 г. са произведени 1 304 899 бройки.

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!

55 хил. евро за Lada!


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ

    100 13 Отговор
    Класика,но вече няма кой да я оцени!!!
  • 2 Геро

    89 16 Отговор
    Мислех да я купя, но след тая издънка с македонците размислих.
    Нека на тях им я продаде. Пък да видим после дали още ще го обичат:)))
  • 3 Коко

    77 16 Отговор
    Истинско бижу!!!!!
  • 4 112

    76 10 Отговор
    Страхотен цвят.
  • 5 незнайко

    61 24 Отговор
    От 1976 до 1980 година имах честта след като взех книжка за щофьор да корам новата ни кола ВАЗ 2103 но с 1500 кубиков двигател. Беше на 2000 километра, когато на тогавашната магистрала от Варна до Девня на равен участък с още трима състуденти се движехме със 170 км.ч. Това беше предела на машината, но си беше абсолютна тръпка. На този автомобил ако сега му се сложи 2000 кубиков 140 коня мотор ще ИЗБИЕ РИБАТА. Интериора е добър както и арматурното табло. Една съвременна електронна уредба и е готова.

    Коментиран от #15, #62, #69

  • 6 maane

    44 35 Отговор
    А бе и за 58 хиляди па си е жигули
  • 7 джими

    59 33 Отговор
    искам да я купя....ама нямам желание:)
  • 8 Телевизора на Елвис

    66 3 Отговор
    Първо 2103 си е отделен модел, а не "по-престижна версия на 2101"
    Второ, мотора и не е 1.3 литров 69 к.с. , а 1.5 литров- 72,5 к.с.. Дори по цвета на блока се познава, защото 1.2 и 1.3 литровите са сиви на цвят, а 1.5 и 1.6 са сини.

    Коментиран от #66

  • 9 Герберасите на власта

    37 12 Отговор
    За времето си ни служиха добре,жалкото е че сега 80% от автопарка са автомобили над 20 години.

    Коментиран от #11

  • 10 гост

    42 8 Отговор
    Ще си остане музеен експонат и за напред
  • 11 самовар

    44 36 Отговор

    До коментар #9 от "Герберасите на власта":

    Служеха добре защото руснаците ни бяха забранили да правим "рено" както и да внасяме западни автомобили !!! Сега по улиците на София руско возило минава по рядко от Халеевата комета!!!

    Коментиран от #17, #68

  • 12 Стоян

    30 72 Отговор
    ПЪЛЕН БОКЛУК,БАРУТАРНИК,ОТПАДЪК,СТАРО ЖЕЛЯЗО И Т.Н.
  • 13 Симеон Тасев

    33 57 Отговор
    Пак някоя ушанка е пила шампоан за вана
  • 14 анти ваз

    20 65 Отговор
    Искам да имам излишни 55 хил евро, за да взема един чук и да превърна тоя "уникат" в купчина старо желязо, много ще се изкефя.

    Коментиран от #21, #28, #30, #31, #32, #34

  • 15 анти ваз

    25 63 Отговор

    До коментар #5 от "незнайко":

    Незнайко, комунистче незнайно, от къде един студент нехранимайко е имал връзки и пари да си купи такава лада!
    За такава Лада се чакаше по 25-30 години и струваше към 9 хиляди лева, колкото апартамент!
    Разкажи ни червенушко как събрахте пари и успяхте да закупите тази колхозна гордост?

    Коментиран от #48

  • 16 Андре

    32 45 Отговор
    Това с чакането на тези легени е било изродия в мекият смисъл на думата...Все едно чакаш предпримиерно да си закупиш ново Ферари... обаче хоп Лада 😂😂😂 мъка ей братя, мъка е било...

    Коментиран от #64

  • 17 NSA

    44 21 Отговор

    До коментар #11 от "самовар":

    Нищо не са ни забранили бе тъпак.
    Ние сме започнали да изнасяме за други държави което е било забранено според договора.
    А и нищо не сме "правили", само сме сглобявали доставени ламарини.

    Коментиран от #18

  • 18 Ааааа

    15 31 Отговор

    До коментар #17 от "NSA":

    Аааа произвеждайте, ама не продавайте 😂😂😂 а ти колко си умен моето момче...искам те за бизнес партньор ама заема към сделката да е на твое име 😂

    Коментиран от #20

  • 19 БМЗЛЕ

    16 43 Отговор
    Искам да ми кажете модел автомобил серийно производство, по-грозен от Лада. Моля ви другари.

    Коментиран от #24, #61

  • 20 NSA

    31 6 Отговор

    До коментар #18 от "Ааааа":

    Били са за нашият пазар и никой друг.
    Това е.
    Айде потърси като не ми вярваш.
    И "мойто момче" ще викаш на сина си, ако имаш де, може да си някой пубер.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 евтим

    11 46 Отговор
    ПЪЛНА ТОЙГА НЕ 1.5 АКО ЩЕ ДА Е 3.5 ВСЕ СЪЩИЯ ТРОШЛЯК Е

    Коментиран от #25, #26

  • 23 мнение

    53 16 Отговор
    Това за чакане 25-30 години дето си го написал е пълна простотия! Баща ми си купи същата такава зелена от Мототехника Варна за около 2-3 години. Цената беше 7200лв. Колата си беше много хубава за времето. Кара я близо 25 години без никакви проблеми и после я продаде.

    Коментиран от #36

  • 24 Random

    31 9 Отговор

    До коментар #19 от "БМЗЛЕ":

    Колкото искаш.
    Multipla, E60, E65, W202, W203, W210, W211, Opel Kapitan 38-53, Mazda Millenia, VW Beetle, 2CV, Trabant 601, 300ZX Z32.
    Да продължавам ли?
    Защото на мен много коли не ми харесват.
    Хич не ми харесват извити.
    Въпрос на личен вкус.

    Коментиран от #37

  • 25 Random

    20 3 Отговор

    До коментар #22 от "евтим":

    Кажи го на тоя пич:
    http://www.engineswapdepot.com/?p=14935
  • 26 Random

    23 4 Отговор

    До коментар #22 от "евтим":

    Я кажи кое се чупи и колко струва да се оправи.
    Ей така, любопитно ми е.
  • 27 Кракра

    14 26 Отговор
    Ако се намери някой да даде и 550 Евро за тоя дъргел, продавачът трябва да си удари задника в тавана от радост.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Братушка

    19 21 Отговор
    Ама много Водка и наркотици се искат за да даде човек 55000 евра за соц курник..... без значение в какво състояние е и как е подържан, айде на печелившият - НАЗДРАВЕ!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Братушка

    16 22 Отговор
    Цъкаме минуса а? Е за всички вас по едно МТЗ - Беларус и така 50 години ... ни се чупи, ни подръжка има ама след 50 години пак сте си в камената ера и отваряте буркани с лакет. Я сега всички с минусчетата си кажете какви коли карате .... имам усещането, че до един сте със "западен" демект БУРЖОАЗЕН автомобил..... двулични си бяхте, такива и ще си идите!

    Коментиран от #35

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 анти ваз

    32 13 Отговор

    До коментар #23 от "мнение":

    Ей, лъжльо червен, баща ти ако е имал долари ще си я купи за 2-3 години, "баща ми във Варна". Ако е бачакл по корабите или е набарал твърда валута от някъде да. За 7200 може да си купиш някое по дърто жигули, един Москвич струваше точно 6400 лв.
    Точно 23 години чака баща ми да му излезе номера за Лада!!!!! 1500 лв мисля, че беше.
    Не я дочака Ладата, защото дойде 1989г. и си купи западна кола, веднага, та такива ми ти работи.
    Така, че тия ги разправяй на младежите от младежкото БСП.
  • 37 БМЗЛЕ

    3 5 Отговор

    До коментар #24 от "Random":

    имаш нужда и то спешна от random психиатър... 😂😂😂

    Коментиран от #39, #41

  • 38 doe

    11 5 Отговор
    Значи красивичка си е ладата,но мен лично по ми харесва другата версия,с другите стопове.
  • 39 Random

    7 1 Отговор

    До коментар #37 от "БМЗЛЕ":

    Не, вече съм бил в 4-ти километър, пуснаха ме.
  • 40 янко сандански

    6 7 Отговор
    Как ли па не -за тая кошница 55 000 ще дам , че немога за нещо свестно да ги дам.
  • 41 Random

    11 1 Отговор

    До коментар #37 от "БМЗЛЕ":

    Виж сега, въпрос на личен вкус.
    Освен Лада ми харесват и по-старите японски(Skyline R30-31, Accord, някои тойотки) и някои американски.

    Коментиран от #42

  • 42 БМЗЛЕ

    10 2 Отговор

    До коментар #41 от "Random":

    Добре де ще дадеш ли 10 бона за Лада ?

    Коментиран от #50

  • 43 Ембеве

    15 3 Отговор
    Бих пробвал да карам такава. Без серво, без АБС и никаква електроника. Предполагам би било забавно

    Коментиран от #46

  • 44 Пич

    12 1 Отговор
    За всеки влак си има пътници!
  • 45 filo

    15 16 Отговор
    За кой ли път се коментират тук руски коли. Учудвам се, че още има спорове дали са добри или не, дали има някакво сравнение със западни аналози. Все смешни въпроси. Дори и за човек, който няма понятие от коли, когато се качи в една чисто нова лада и я сравни с 10 годишен западен запазен автомобил би избрал второто и няма да сбърка изобщо. Повече от ясно е, че руските коли са най-големите боклуци, в това няма никакъв спор.
  • 46 БМЗЛЕ

    3 12 Отговор

    До коментар #43 от "Ембеве":

    Ще ти е забавно, като след 3тото натискане на спирачката вече нямаш, а ако я напъваш много много...ще вземат да изпаднат гуменяците 😂

    Коментиран от #54

  • 47 Борис

    12 16 Отговор
    абсолютна кошница , ако ще на 1000 години да е , няма да стане експонат , карахме достатъчно руски боклуци до преди 15-20 години

    Коментиран от #67

  • 48 незнайко

    19 13 Отговор

    До коментар #15 от "анти ваз":

    За Ваше сведение не се чакаше по 25-30 години. Тогава имаше детски влогове и за 18 години моите родители са спестили точно 7800 лева, колкото струваше ладата. Сега детски влогове няма, а и ЛИХВИ по влогове няма, така че едва ли можеш да спестиш пари, даже за нова Лада. Но нали сме ДЕМОКРАЦИЯ това е "най важното" за Вас.
  • 49 До Незнайко

    5 0 Отговор
    Ева Бате!!!
  • 50 Random

    5 0 Отговор

    До коментар #42 от "БМЗЛЕ":

    Защо не?
  • 51 Random

    4 1 Отговор
    Хахаха, имам забрана за коментиране.
    Както и след като писах във форума на LTT.
    Нищо де. По някаква причина не ме засичат като съм от телефона.
  • 52 Шумахера

    10 1 Отговор
    Че които я купи да не би да я кара, това е колекционерска кола не кола за каране
  • 53 bogdan69

    1 1 Отговор
    Сега ще я вързраждат с нова визия и мощност... http://auto.dir.bg/news.php?id=23040470
  • 54 ЕмБеВе

    10 1 Отговор

    До коментар #46 от "БМЗЛЕ":

    Това е семейна кола, а не за състезания. Когато караш класически автомобил не времето за 0-100 и спирачния път са най-важните показатели. А и не всяко шофиране трябва задължително да бъде бързо, за да носи удоволствие

    Коментиран от #55

  • 55 БМЗЛЕ

    5 8 Отговор

    До коментар #54 от "ЕмБеВе":

    Ти не си обичаш семейството явно...поне си вземи една близалка да се кефиш докато набираш от 0-100, и после една икона като спираш...да не вземат да изпаднат гумите...
  • 56 разделен

    17 1 Отговор
    Много коментиращи забравят, че това е автомобил проектиран и произведен преди повече от 40 години и тогава и западните аналози не са били собено различни, с изключение на премиум марките. Безценна беше възможността всеки да може да се сдобие с надеждна кола, а ремонтите бяха редки и евтини, като почти всяка повреда можеше да бъде отстранена бързо и лесно от почти всеки шофьор, без сервизи и компютри, а понеже моделното разнообразие беше безкрайно малко, у спрелите лесно се намираха и резервна капачка делко, или кабел за свещ, или горивна помпа - горе-долу с това се изчерпваха проблемите на път, и то по-скоро се отнасяха за москвичите, а не толкова за ладичките.

    Коментиран от #57

  • 57 Андре

    7 1 Отговор

    До коментар #56 от "разделен":

    И много хора забравят, че вече сме 21 век ? Баща ми имаше оранжев москвич 12... това е здрав камион, не беше нежен като ладата.
  • 58 мнение

    9 6 Отговор
    До 36 - не те знам анти ваз ли си, анти праз ли си, но по коментарите ти си личи че няма много багаж на втория ти етаж. Баща ми не е пътувал по корабите, а твърда валута е виждал само по телевизията. И не му е помогнало нито БКП/БСП. Не си създавай филми и не вкарвай другите в тях. А всичко останало си е така както съм го писал.
  • 59 Тенекеджията

    8 4 Отговор
    На мен лично ми изглежда пръскана, за тези които не разбират на жаргон, т.е че колата е стара, употребявана и затова е ремонтирана, със сменени тук таме с нови части и пребоядисана, за да изглежда като нова , амааа ?
  • 60 АВТОНАВТ

    6 1 Отговор
    Много съм ср чудел винаги, как една страна като Русия може да прави военна и космическа техника с най-добро качество и надеждност, а неможе да произвежда автомобили на световно .
  • 61 Empty

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "БМЗЛЕ":

    Москвич, Иж, ЗаЗ и т.н.
  • 62 Empty

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "незнайко":

    Една проста сметка показва, че си на около 60 лета...и говориш за някакви пубертетски мечти за тунинг, двулитрови двигатели и авто софтуер? И кат я натопорчиш тая бръкма, кво ще правиш с нея?
    Оуеу уееее...не ми се мисли
  • 63 Оги

    2 1 Отговор
    Що се чудите на цената ами щом може голф 2 от 1985 да се продава за 60-70 хиляди евра Ко му е странно ?за едни е буклук за други гаражно злато
  • 64 никси

    9 0 Отговор

    До коментар #16 от "Андре":

    да беше дошьл на времете в СОМАТ кв. Хаджи Димитьр в София , да станеш тираджия като мен ,и щеше да си я купиш с долари от Кореком, а не сега да ревеш ,че гроздето било кисело, една лада такава струваше 4700 долара и ние си ги копувахме с предимство , защото трябваше да ги докажеш тези долари от кьде са, на шарена чешма що сьм уиски пил, доле на Калотино, и що сьм боро пушил бедна ти е фантазията , синьо джони се кьркаше ,и шоколад тоблерон,и кока кола кенчета.
  • 65 никси

    5 2 Отговор
    абе тая лада не е лоша , но наи ме кефеше лада 2106 лада 1600 , това беше бетон кола ,и после седмицата 2107.
  • 66 Не знаеш

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Телевизора на Елвис":

    Блокът на 1300 и 1600 е син, защото само те са с бутало 79мм.
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Нафърфорий

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "самовар":

    И все нови новенички коли чадо
  • 69 Impress_me

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "незнайко":

    Ще избие пътниците. Интересно ми е как ще спре ако и се сложи по-мощен двигател.