Last news in Fakti

28 Май, 2017 21:21 4 728 4

Новото Renault Megane RS в Монако

Новото Renault Megane RS в Монако - 1

Най-бързият автомобил на Renault бе представен в Монако, но въпреки това информацията все още е оскъдна. Камуфлажираният прототип направи почетна обиколка на пистата с Нико Хълкенберг, за да покаже форми, звук и присъствие, но тайните остават.

Въпреки това се очаква мощност от не по-малко от 300 конски сили от 2.0-литровия турбодвигател, за да може машината да отговори на постоянно еволюиращата конкуренция. Единственото, което е потвърдено е, че машината ще има и автоматична скоростна кутия с двоен съединител освен ръчната такава. Очакваме и завиването на задните колела, което присъства в нормалния модел, а то ще спомогне за намаляването на недозавиването.

Очакваме разкритията да бъдат изпълнени през есента на автосалона във Франкфурт. Хълкенберг, който участва пряко в разработването на автомобила споделя, че компанията е направила големи постижения в развитието на шасито.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    0 10 Отговор
    Скука и ужас.... Не са успели да я завършат. А бяха обещали за Монако. И кво? Някакъв меган с камуфлаж, дето уж бил новия RS
  • 2 незнайко

    1 5 Отговор
    Ужас и задните колела ще завиват ! Да опровят недозавиването, а не да я тъпчат с още механика. Вече се чудят как да вдигат цената.
  • 3 asdas

    1 0 Отговор
    Honda се пробваха преди 20 години да решат проблема с недозавиването карайки задните колелета да завиват дано е по успешно в днешно време :D
  • 4 Мммм

    3 0 Отговор
    Карах Талисман с 4контрол и да си кажа честно голямо удоволствие от шофирането особено в завой с по-голяма скорост липсва недозавиване и се усеща доста стабилна в сравнение с нормалното задвижване. При паркиране е доста повратлива въпреки размерите си и имаш чувството че паркираш хечбек, а не автомобил дълъг 4884мм. Затова мисля че и новият РС с тази система ще е новият крал на "Зеленият ад" в своят клас.