ФАКТИ.БГ

Най-интересните спортни автомобили от салона във Франкфурт (IV част)

Публикувана: 23 Септември, 2017 14:55
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3742
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Стигаме и до последната част от завидното разнообразие от спортни автомобили на международното автоизложение във Франкфурт, на което присъствахме. Тук ще обърнем най-голямо внимание на азиатските производители и техните най-нови попълнения. Ще започнем от един производител, който много сериозно се е заканил на европейските производители и новия му спортен седан KIA Stinger.

Автомобилът ще има мощност от 360 конски сили идващи от V6 битурбо двигател работещ с осемстепенна автоматична скоростна кутия, която ще изпраща мощност и към четирите колела.

Автомобилът е насочен към класа на трета серия на BMW, Audi A4 и C-класата на Mercedes-Benz.

Следва един самурай, който в момента притежава титлата за най-бърз автомобил с предно задвижване - Civic Type R. Този автомобил ще бъде след по-малко от месец в столицата ни за автоизложението Sofia Motor Show.

Една машина, за която сме писали достатъчно много, но решихме да я споделим с вас, защото едва ли ще я видим на живо скоро - NSX.

Производителя бе осигурил шаси, което да показва сложното хибридно задвижване включващо един V6 битурбо двигател и общо три електродвигателя.

Не, това не е евтомобилът на Дарт Вейдър, а нещо изцяло карбонизирано - състезателната версия на NSX за GT3 сериите, която от другата година ще видим по пистите.

Нещо много малко, но забавно и достъпно - новото поколение на Suzuki Swift Sport.

Фейслифтът на култовото Subaru WRX STI.

Първият истински спортен модел на KIA - i30 с добавката N. Предно предаване с двулитров турбодвигател и две нива на мощност и оборудване - базов модел с 250 конски сили и по-потентен модел с 275 коня и по-сериозна спирачна система, както и по-добро окачване и настройки.

Той бе подкрепен и от двете състезателни версии, които участват в WRC и световния шампионат за туристически автомобили.

На изложението присъстваха почти всички машини от WRC шампионата, които решихме също да споделим с вас, защото едва ли ще ги видим скоро дори в близост до страната ни.

Една машина, която явно накара легендата Себастиан Льоб отново да поиска да кара рали - Citroen C3.

Малкият и много "спойлеризиран" Yaris, който бе допълнен и от лудата си версия GRMN.

Нещо, което само по външните панели прилича на оригиналът си - машината на Toyota за рали Дакар.

Прототипът състезаващ се в LMP1 класа в световния шампионат по издръжливост.

Още малко класики от миналото, които стартираме с една легенда - Peugeot 205 T16 управлявано от Мишел Мутон.

Две произведения на тунинг студиото BB на базата на Porsche 930.


Ferrari 365 BB Koenig Specials - 4.4-литров V8, 440 конски сили и 3.5 секунди от 0 до 100 през 80-те години - епичен автомобил, който в момента е на цена от 750 хил. евро.

И на паркинга имаше изненади - Porsche 997 GT3, BMW 1M, както и чисто новото Ferrari 812 Superfast.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
123
1 Отговор
Тия корейците са ега....ти смешните имитатори. Да изброявам ли сходствата в купето с европейците или сами ще се сетите.

Коментиран от #4, #8


Оценка:
-11 +5

Снощи се върнх
2 Отговор
Много по-слабо от 2015 г. !

Жалко !

Оценка:
-2 +4

Vasko
3 Отговор
За съжаление най-слабото изложение от 10 години....

Оценка:
-1 +3

ВАГ
4 Отговор

До коментар #1 от "123":


Нормално е ,все пак европейци им правят колите ,но с една-две години закъснение . Нещо като при гумите :Мишлен 2017 си е Мишлен, но Мишлен 2015 става Рикен или нещо подобно ,така и при корейските коли.
А какво да кажем за Хондата дето имитира Ауди R8.

Коментиран от #5


Оценка:
-5 +3

Трифон
5 Отговор

До коментар #4 от "ВАГ":


100% краден дизайн от R8, много им се иска ама не могат да направят нещо интересно хондичките.

Оценка:
-5 +0

656
6 Отговор
KIA i30 или Hyundai i 30 ? Че нещо се обърках

Коментиран от #7


Оценка:
-0 +0

123
7 Отговор

До коментар #6 от "656":


Все едно. От един калъп са. Макар че КИА-та откога си има GT версия с хич не лоша моторетка.

Оценка:
-0 +0

HAHA
8 Отговор

До коментар #1 от "123":


Изброявай продажбите им в Европа наскоро :D

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери