Най-интересните спортни автомобили от салона във Франкфурт (IV част)

Публикувана: 23 Септември, 2017 14:55
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3555

Стигаме и до последната част от завидното разнообразие от спортни автомобили на международното автоизложение във Франкфурт, на което присъствахме. Тук ще обърнем най-голямо внимание на азиатските производители и техните най-нови попълнения. Ще започнем от един производител, който много сериозно се е заканил на европейските производители и новия му спортен седан KIA Stinger.

Автомобилът ще има мощност от 360 конски сили идващи от V6 битурбо двигател работещ с осемстепенна автоматична скоростна кутия, която ще изпраща мощност и към четирите колела.

Автомобилът е насочен към класа на трета серия на BMW, Audi A4 и C-класата на Mercedes-Benz.

Следва един самурай, който в момента притежава титлата за най-бърз автомобил с предно задвижване - Civic Type R. Този автомобил ще бъде след по-малко от месец в столицата ни за автоизложението Sofia Motor Show.

Една машина, за която сме писали достатъчно много, но решихме да я споделим с вас, защото едва ли ще я видим на живо скоро - NSX.

Производителя бе осигурил шаси, което да показва сложното хибридно задвижване включващо един V6 битурбо двигател и общо три електродвигателя.

Не, това не е евтомобилът на Дарт Вейдър, а нещо изцяло карбонизирано - състезателната версия на NSX за GT3 сериите, която от другата година ще видим по пистите.

Нещо много малко, но забавно и достъпно - новото поколение на Suzuki Swift Sport.

Фейслифтът на култовото Subaru WRX STI.

Първият истински спортен модел на KIA - i30 с добавката N. Предно предаване с двулитров турбодвигател и две нива на мощност и оборудване - базов модел с 250 конски сили и по-потентен модел с 275 коня и по-сериозна спирачна система, както и по-добро окачване и настройки.

Той бе подкрепен и от двете състезателни версии, които участват в WRC и световния шампионат за туристически автомобили.

На изложението присъстваха почти всички машини от WRC шампионата, които решихме също да споделим с вас, защото едва ли ще ги видим скоро дори в близост до страната ни.

Една машина, която явно накара легендата Себастиан Льоб отново да поиска да кара рали - Citroen C3.

Малкият и много "спойлеризиран" Yaris, който бе допълнен и от лудата си версия GRMN.

Нещо, което само по външните панели прилича на оригиналът си - машината на Toyota за рали Дакар.

Прототипът състезаващ се в LMP1 класа в световния шампионат по издръжливост.

Още малко класики от миналото, които стартираме с една легенда - Peugeot 205 T16 управлявано от Мишел Мутон.

Две произведения на тунинг студиото BB на базата на Porsche 930.


Ferrari 365 BB Koenig Specials - 4.4-литров V8, 440 конски сили и 3.5 секунди от 0 до 100 през 80-те години - епичен автомобил, който в момента е на цена от 750 хил. евро.

И на паркинга имаше изненади - Porsche 997 GT3, BMW 1M, както и чисто новото Ferrari 812 Superfast.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка