Стигаме и до последната част от завидното разнообразие от спортни автомобили на международното автоизложение във Франкфурт, на което присъствахме. Тук ще обърнем най-голямо внимание на азиатските производители и техните най-нови попълнения. Ще започнем от един производител, който много сериозно се е заканил на европейските производители и новия му спортен седан KIA Stinger.
Автомобилът ще има мощност от 360 конски сили идващи от V6 битурбо двигател работещ с осемстепенна автоматична скоростна кутия, която ще изпраща мощност и към четирите колела.
Автомобилът е насочен към класа на трета серия на BMW, Audi A4 и C-класата на Mercedes-Benz.
Следва един самурай, който в момента притежава титлата за най-бърз автомобил с предно задвижване - Civic Type R. Този автомобил ще бъде след по-малко от месец в столицата ни за автоизложението Sofia Motor Show.
Една машина, за която сме писали достатъчно много, но решихме да я споделим с вас, защото едва ли ще я видим на живо скоро - NSX.
Производителя бе осигурил шаси, което да показва сложното хибридно задвижване включващо един V6 битурбо двигател и общо три електродвигателя.
Не, това не е евтомобилът на Дарт Вейдър, а нещо изцяло карбонизирано - състезателната версия на NSX за GT3 сериите, която от другата година ще видим по пистите.
Нещо много малко, но забавно и достъпно - новото поколение на Suzuki Swift Sport.
Фейслифтът на култовото Subaru WRX STI.
Първият истински спортен модел на KIA - i30 с добавката N. Предно предаване с двулитров турбодвигател и две нива на мощност и оборудване - базов модел с 250 конски сили и по-потентен модел с 275 коня и по-сериозна спирачна система, както и по-добро окачване и настройки.
Той бе подкрепен и от двете състезателни версии, които участват в WRC и световния шампионат за туристически автомобили.
На изложението присъстваха почти всички машини от WRC шампионата, които решихме също да споделим с вас, защото едва ли ще ги видим скоро дори в близост до страната ни.
Една машина, която явно накара легендата Себастиан Льоб отново да поиска да кара рали - Citroen C3.
Малкият и много "спойлеризиран" Yaris, който бе допълнен и от лудата си версия GRMN.
Нещо, което само по външните панели прилича на оригиналът си - машината на Toyota за рали Дакар.
Прототипът състезаващ се в LMP1 класа в световния шампионат по издръжливост.
Още малко класики от миналото, които стартираме с една легенда - Peugeot 205 T16 управлявано от Мишел Мутон.
Две произведения на тунинг студиото BB на базата на Porsche 930.
Ferrari 365 BB Koenig Specials - 4.4-литров V8, 440 конски сили и 3.5 секунди от 0 до 100 през 80-те години - епичен автомобил, който в момента е на цена от 750 хил. евро.
И на паркинга имаше изненади - Porsche 997 GT3, BMW 1M, както и чисто новото Ferrari 812 Superfast.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 123
Коментиран от #4, #8
22:31 23.09.2017
2 Снощи се върнх
Жалко !
00:28 24.09.2017
3 Vasko
11:30 24.09.2017
4 ВАГ
До коментар #1 от "123":
Нормално е ,все пак европейци им правят колите ,но с една-две години закъснение . Нещо като при гумите :Мишлен 2017 си е Мишлен, но Мишлен 2015 става Рикен или нещо подобно ,така и при корейските коли.А какво да кажем за Хондата дето имитира Ауди R8.
Коментиран от #5
19:35 24.09.2017
5 Трифон
До коментар #4 от "ВАГ":
100% краден дизайн от R8, много им се иска ама не могат да направят нещо интересно хондичките.11:06 25.09.2017
6 656
Коментиран от #7
11:19 25.09.2017
7 123
До коментар #6 от "656":
Все едно. От един калъп са. Макар че КИА-та откога си има GT версия с хич не лоша моторетка.17:36 25.09.2017
8 HAHA
До коментар #1 от "123":
Изброявай продажбите им в Европа наскоро :D22:05 25.09.2017