21 66079

Toyota се отказва от Avensis

  • toyota-
  • avensis-
  • corolla

Слаби продажби и залязващ интерес към седаните от клас D като цяло вероятно ще принудят Toyota да спре предлагането на Avensis в Европа, твърди британското сп. Autocar. Миналата година японците са успели да продадат едва 24 319 коли от модела, с 28% по-малко от 2016-а и седем пъти по-малко от лидера в сегмента Volkswagen Passat.

Новината потвърждава по-стари слухове, че Toyota съдбата на Avensis на Стария континент е под въпрос. Пред Autocar шефът на европейското поделение на компанията Йохан ван Цил не отрича, че все още не е взето решение дали третата генерация на модел ще получи наследник.

"Доволни сме от представянето на Avensis", казва мениджърът. "Питаме се обаче дали следващата стъпка трябва да бъде отново модел от D-сегмента, или нещо различно". Според Цил тази ниша в гамата на марката може да заеме нов по-малък седан построен на базата на Corolla.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 3 гласа.

Свързани новини

  • Запознайте се с Toyota Corolla XII
    Запознайте се с Toyota Corolla XII
    Вариатор, имитиращ десет предавки предавки, "умна" механична трансмиси и изключително дързък вид - това е новата Corolla или по-конкретно по ...
    29.03.2018
    8 739
    18

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Morgoth

    38 6 Отговор
    Е то това стана ясно още след като изкараха "Новият" Авенсис, който се оказа старият с минимални промени и все още на шасито на което е Королата.
    Много е вероятно да вкарат Камри за да запълнят нишата. Но надали ще имат особен успех на фона на Мазда 6, Пасат и Мондео. Вече и френските производители имат не лоши коли в сегмента.

    Коментиран от #19

  • 2 Коко

    36 13 Отговор
    Е нали бяха по-добри,по-здрави и с повече продажби от Пасатите

    Коментиран от #3

  • 3 Господинов

    30 31 Отговор

    До коментар #2 от "Коко":

    Все още са по-добри

    Коментиран от #4, #5, #12

  • 4 Ярослав Станчев

    29 19 Отговор

    До коментар #3 от "Господинов":

    Е уж са по-добри,а не ги кпуват.Що така бе разбирачо?

    Коментиран от #16, #29


  • 5 Антон

    30 6 Отговор

    До коментар #3 от "Господинов":

    Въпрос на вкус и лични предпочитания.
    Обаче има едно нешо което пропускате: едва ли може авенсиса да бъде конфигуриран по начин, който устройва клиента. Същото не важи за пасат обаче. Ще ти дам пример с топ премиум моделите.
    Отиваш и виждаш най-новия лексус. Продават ти го в три пакета с екстри, и съвсем слаба персонализация от гледна точка на цветове и тапицерии. Искаш монитори отзад за децата ама греда, мониторите са единствено в ниво президент, ама там плащаш и за масаж на задни седалки, някакви удължени кресла и подобия екстри, които не са ти нужни. Искаш стъкелн покрив , ама той върви в еди кой си пакет , обаче в този пакет липсва друга есктра, която искаш.
    Подобни ограничения в ес класа, ауди 8, и бмв 7 серия почти няма, ако има нещо ограничено е много дребно и по-скоро е в резултат на някакви техничекси пречки- едната екстра пречи на другата.
    Та от тойота може да помислят малко повече по линкя на маркетинга, защото ако тръгнеме да го разсъждаваме то в новия лс дори автоматика не е с двоен съединител , а е типичния cvt автоматик като на атв-тата

    Коментиран от #35

  • 6 Гонзо виелицата

    54 26 Отговор
    Защото по принцип един пасат с нищо не е по добър от Авенсиса, напротив, но европейците робуват на марки. Авенсис и Акорд на Хонда са прекрасни автомобили, много по добри от пасат, но който не се докоснал до тях, не може да оцени предимствара им.

    Коментиран от #8

  • 7 Japan

    39 5 Отговор
    За Тойота европейския пазар никога не ебил приоритет.Винаги са се стремяли да превземат пазара в америка.И са успяли.Там са им най големите продажби.
  • 8 Антон

    41 13 Отговор

    До коментар #6 от "Гонзо виелицата":

    Разгледах набързо българския сайт на тойота, по-специално авенсиса.
    На първо четене виждам : ниво луксури, което е топ модела им има само черна кожа, друга не може :)
    - няма опция за подгряване на задни седалки, въпреки някакъв пакет зима
    -подгряване на волан няма
    Четиризонов климатроник няма
    - не можеш да вземеш дизел, който да е автоматик. Най-силния дизел 143 кончета с ръчна кутия ?!?
    - най-силния бензин 153 кончета с цвт кутия?!? 2018 година сме все пак.
    Та от тази гледна точка би ли ми обяснил с какво един авенсис е по-добър от един пасат.
    После ми разправят че слаби били продажбите и можело да го спрат авенсиса от производство.
    Напълно нормално, виж по улиците колко нови авенсиса се карат и виж колко са пасатите. И не ми говорете за робуване на марки, защото авенсиса дори не може да предложи това, което ти предлага пасата.

    Коментиран от #10

  • 9 грозно

    21 10 Отговор
    е нормално с тая кола приличаш на оптична илюзия, може ли да е толко грозна па чак...
  • 10 Антон

    21 4 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    И забравих, вариант със задвижваме на 4-те колела няма. Само предно. Ако греша ме поправете.
    И с каква един такъв автомобил би могъл да че спечели, освен ако не съм хардкор фен на тойота.
  • 11 123

    33 13 Отговор
    Тайотите дължат здравината си само и единствено на липсата на новаторство в тях. Двигатели на 20 и повече години, архаични скоростни кутии, гадна пластмаса и куп други неща. Готини са, по свой собствен начин, но не са върха на сладоледа. Прословутия Пасат е точно на противоположната страна. Това е гордостта на Фолфсбург, без излишни дизайнерски щуротии, безупречни материали и асемблиране, голяма гама двигатели, винаги последно поколение технологии, и т.н.. Въпрос на вкус е накрая, но двата модела нямат реално сравнение....

    Коментиран от #14, #21

  • 12 Коко

    22 10 Отговор

    До коментар #3 от "Господинов":

    Е те затова ги спират,щото са по-добри.Това е просто един тромав пластмасов миксер
  • 13 Гонзо виелицата

    36 11 Отговор
    Мен лично са ме спечелили японските коли ( аз карам Хонда), с това, че освен за периодично техническо обслужване и то планувано, за нищо друго не съм влизал в сервиз. Безупречна електроника, двигател и ходова част. С ниския разход също. Двигателя ми е 2.2 дизел, а гори около 5 на дълъг път. Тойота наистина е скучна вътре, но при Хонда не е така. Но пък тойота е с доказана здравина на моторите. Хич не ми пука дали седалките или волана са подгряващи или не. Важното е да е здрава и да гори малко. Другото което е, мразя автомати, а тойота и Хонда предлагат доста ръчки, така че за мен са ок.

    Коментиран от #15, #18, #36

  • 14 Ричи

    19 20 Отговор

    До коментар #11 от "123":

    Много точно описание на реалностите.
    Феновете на авенсис обичат архаично, мудно и скучно автомобилостроене. Остава само претенцията за надеждност, която е доста спорна. Това, че авенсиса като кола и екстри е "булшит" не ги грее, те фенчетата искали сигурно придвижване..
    Много сте скучни бе господа, що тъй???

  • 15 гост

    17 4 Отговор

    До коментар #13 от "Гонзо виелицата":

    пич, говориш от гледна точна на човек, който кара автомобил втора ръка, а тук става въпрос кой и по каква причина ще предпочете НОВ авенсис, в сравнение с друга марка.
  • 16 Toy

    17 12 Отговор

    До коментар #4 от "Ярослав Станчев":

    Toyota се кара в цял свят бе отворкоооо много повече от ваг . Вместо да пишеш и плюеш под статията ходи да вземеш немския си 18 годишния голф от сервиза

    Коментиран от #20

  • 17 гост

    15 4 Отговор
    имам преки наблюдения от нов, от предната модификация 2007 г. и мога да кажа едно - отвратително скучни автомобили, та чак дразнещи и за това я и продадох на братчеда на няма и 100 х.км.. И тук следва едно голямо НО - 2 тежки катастрофи по-късно (едната на магисрала с 160 км.ч а другата след удар в елен) колата е в перфектно състояние и освен частите, сменени след ударите, нищо друго не е правено...ако щете вярвайте и акумулатора е оригиналния все още.
  • 18 Коко

    10 6 Отговор

    До коментар #13 от "Гонзо виелицата":

    И те хваща пасат или ауди 2.0тди и те прави сам да си говориш

    Коментиран от #24

  • 19 Човек

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Morgoth":

    Това се нарича Фейслифт. Накараха го просто да изглежда по модерно
  • 20 Коко

    7 4 Отговор

    До коментар #16 от "Toy":

    И тук е момента да покажеш някоя 18 годишна тойота!
  • 21 Човек

    9 16 Отговор

    До коментар #11 от "123":

    Я млъквай! Тойотите са перфектни от всякаде. Нямат нищо общо с това което ти казваш!

    Коментиран от #26, #31

  • 22 Радикал

    5 1 Отговор
    Еййй само разбирачи тука.
  • 23 toyota

    18 6 Отговор
    Имам тойота авенсис и бмв 5 да ви кажа ,че авенсиса е супер.Препоръчвам го силно пред пасат и мондео.По евтина и здрава.Обаче както каза колегата малко конфигурацията им не е толкова богата.
  • 24 Гонзо виелицата

    14 5 Отговор

    До коментар #18 от "Коко":

    Приятел, аз нямам проблеми с инструмента и с работата в леглото, за да си избивам комплексите по пътищата!

    Коментиран от #25


  • 25 Коко

    4 6 Отговор

    До коментар #24 от "Гонзо виелицата":

    Ти и да искаш не можеш 😃

    Коментиран от #28

  • 26 Радко

    4 13 Отговор

    До коментар #21 от "Човек":

    Бягай да си хвалиш тойотката в някой старчески дом.
    Младите и динамични хора не харесват флегматични ламарини!
  • 27 onq s konq

    5 13 Отговор
    Комшията я има апсолютно същата като на снимката и отка я зе му побеле главата!Сметаи за кво стаа вапрос!
  • 28 Гонзо виелицата

    12 3 Отговор

    До коментар #25 от "Коко":

    Хахаха, повярвай ми, с моя Сивик доста зор ще видят. Някой път ще пробвам нервите на някое хлапе с такъв пасат или ауди.

    Коментиран от #30

  • 29 Гост

    5 5 Отговор

    До коментар #4 от "Ярослав Станчев":

    Защото WOLKSWAGEN направо кърти хаха.
  • 30 Коко

    5 8 Отговор

    До коментар #28 от "Гонзо виелицата":

    Ако не ме лъже паметта преди години комплексарите купуваха хондета за да се правят на състезатели по пътищата 😃
  • 31 123

    9 7 Отговор

    До коментар #21 от "Човек":

    Смешко! Перфектното не съществува. А Тайота, по начина по който я описвате е далеч от перфектното. Някои някога чул или прочел, че видиш ли, японеца е здрав, а германеца се троши наляво и надясно. Вярно, ама за трошките, при които съотношението японска/германска е 25 на 75! Нормално, чиста статистика. Японската е по добра за втора употреба, при това бензинова, и то за улегнали водачи, със ограничен бюджет за поддръжка. Пак казвам, сравнението с Пасата е смехотворно. Идете, качите се, вижте за какво иде реч, и тогава си ръсете мъдростите по форумите.
    Аааа, забравих, Тайотата и след удар със 160 на магистрала си остава непокътната! Сигурно се е треснала с глухарче, знам ли?!?
  • 32 Язе

    10 7 Отговор
    Тойота нямат читав дизел който се предпочиташе в Европа.Много висок разход при относително ниска скорост(120-130)Сега вече и те не са евтини като едно време.Имат дребни проблеми за който в оторизирания сервиз дерат кожи за тях.Все пак остават доста по евтини от Вагината групата в този клас.Няма и място за сравнение с Пасат,той е и в друг ценови клас.Авенсиса е по-скоро в ценовия клас на гоУф.

    Коментиран от #33

  • 33 Язе

    4 0 Отговор

    До коментар #32 от "Язе":

    Да се чете Ваг групата.Тоя редактор ме убива.
  • 34 😋😀😀

    10 5 Отговор
    Тази новина определено не е добра за европейските производители. В момента в който паднат протекциите с мита и цените на американските автомобили се доближат до европейските тойота ще започнат да импортират camry, venza, sienna и тогава ще им се приреве на вурстовете. Това са автомобили, чието качество и параметри се гарантират от ПАЗАРА на САЩ, който е най претенциозния и конкурентния в света, а там тези модели са се доказали през годините.

    Коментиран от #37

  • 35 Антон 1

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Антон":

    Дизел ,автоматик , 4х4 , май въобще няма !:):)
  • 36 Антон 1

    11 3 Отговор

    До коментар #13 от "Гонзо виелицата":

    Искам да си купя 4х4 ,автомат , може и дизел !
    Има ли такава комбинация ?
    Щото Шкода даже я имат е !:)
    Адаптивното окачване , май и него нещо го няма !
    Ама като се замисля , че то какво освен волан и седалки ти трябва ? А , сетих се , гуми !
    Ама пък няма какво да се развали !
  • 37 123

    5 1 Отговор

    До коментар #34 от "😋😀😀":

    Тук бих се съгласил с теб. Имат доста интересни модели за американският пазар. Имат хубави бензинови шестаци, от старата школа, комбинирани със стандартни автомати. Но за съжаление цената няма да е американска, твърде големи са, а и харчат доста, сравнено с европейските масови коли. Едно е да ти харчи средна 6/7 дизел, а съвсем друго е над 10 средно бензин. Няма средностатистически европеец, който да не направи разликата. Иначе да, презокеанските модели на японците са готини и в пъти са по, сравнение с европейските, и като двигател, и като екстри, и като фаца!
  • 38 Бг-то

    9 2 Отговор
    На тоя му казваш че тойота се стремят към американския пазар,той пак вика огледай се по пътищата и виж пасатите.егати олигофрена
  • 39 ВАГ

    5 12 Отговор
    Тойота Авенсис 2,0 дизел е най-пушещия автомобил ,пуши дори повече от цигански Транзит.
    Всички по-големи седани в Европа са по-добри от "надежния" Авенсис.
  • 40 Николай

    11 4 Отговор
    Имах няколко Авензиса 2013 2.2Д 150кс, супер посредствена коа.
    Висок разход на нафта, много меко купе при влизане в по-голяма дупка или качване и слизане от тротоар купето се гъне и вратите се местят.
    Евтини пластмаси, евтини тапицерии на седалките, нечувствително управление, не прецизно превключване на скоростите, странен съединител, дизайн под всякаква критика, много странно калибриран педал на газта. Ако ти се преебат дюзи (Денсо) умираш една струва колкото всички на европейска кола.
    Абсурдни коли добре, че се отървах

    Коментиран от #49

  • 41 Смях

    6 8 Отговор
    О абе карай те си ваг-ве те и си трайте няма кво друго да кажа ! Прост пример имахме японец 14 години само обслужване !! + удар пак същото !!! След което имахме пасат 2 ка пахаха еми хвърли чорбата след 20 хил ! Така че ай че сънчо ви зове :))

    Коментиран от #42

  • 42 Антон

    8 0 Отговор

    До коментар #41 от "Смях":

    Ти май не си разбрал за какво става дума. Тука не говорим за коли брак с незнайни километри и брой собственици.
    Говорим за нови коли, съпоставени една с друга.
    Авенсиса дори не може да предложи оборудването което предлага пасат. Поне да тръгнат от едно ниво и избора да бъде до предпочитания в марката или дизайна. А то ужким са в един клас ама авенсиса е няколко стъпала надолу.

    Коментиран от #43

  • 43 Антон 1

    6 1 Отговор

    До коментар #42 от "Антон":

    Няма да те разберат човече !
    Както и за колите който говорим ,трябва да обсъждаш с човек съпоставим като екстри с тебе !
    Тоест , хората които не са разбрали , моля : Става въпрос за съпоставка на нови , конкретни автомобила ! Тойотата в много хубава , ако нямаш много претенции за парите си !
    Аз имам вдна рав4 -2001 г на 36 000 км , 2.0. бензин ,автомат , къса база . Жена ми я кара по няколко километра на ден само лятото ,при сухо време !
    Като W124 я чувствам ! Няма такива Тойоти вече !
    Не съм болен мозък /ваг/японското/ ! Просто споделелям ,защото последния Авенсис съм го шофирал около 5-7 к , а двама от приятелите ми си купиха нови пасати . Единия 4х4 седем дизел ,автомат . Други комби , предно ,дизел ,автомат !
    Пътуваме в чужбина един път на месеца !
    Тая Тойота е несъпоставима , абсолютно на Пасата , че е на много други марки в тоя клас !
    Тя въобще не е в класа на Пасата !

    Коментиран от #46

  • 44 Миро

    3 1 Отговор
    На европейския пазар Тойота няма как да се пребори в тоя сегмент.новия Авенсис неможе да се пребори с 2 ва модела по -предни на пасат а с прекия си конкурент просто не са на една писта.В щатите е друго нещо там американските боклуци които са още по зле не са и конкуренция но и там wv бележат огромни Ръстове.Голям пазар и много Балани за Тойота.Имал съм Мазда Тойота Пасат карам в момента разликата е огромна .За тези които не са разбрали Коли се правят в Европа другото е нещо като или подобие
  • 45 Японеца

    2 3 Отговор
    От тия VAG нищо не става ... Нищо че продаваме 7 пъти по-малко авенсиса от пасати !
  • 46 Антон

    7 1 Отговор

    До коментар #43 от "Антон 1":

    Много няма да ме разберат, ама се надявам поне малко да се замислят.
    Защото съм имал авенсис второ поколение /т250/, около 2004 год, дизел 2.0 д4-д 116 к.с. И ако тогава авенсиса и пасата са били горе долу на едно ниво като оборудванен и двигатели и т.н. , а след. близо 15 год. авенсиса има само различна опаковка, и малко повече коне 143, пак ръчки скорости, а пасата къде е отишъл за това време.
  • 47 Баце Радо

    2 2 Отговор
    Някой ако иска кола без екстри, да си купи Дачия Логан. За какво ти е кола висок клас без екстри? Баба ми е казала, ако е гарга, да е рошава. Двигателите на тойота са стари, без електроника, логично - голям разход, ниска мощност, много пушиляк отзад и няма какво да се счупи.
  • 48 Антон 1

    4 0 Отговор
    Ами те продажбите не случайно са малки , или европейците прости не разбират от коли ?
    Ами що го спират тоя модел, като е много добър ?
    Или ,ако трябва да го пипнат малко за европейския потребител ! Ама с малко не става !
    Тая кола е за пазари където се продават седани ,като Пежо 306 и Джета , Фиат Линея и т.н !
  • 49 Ервин

    2 2 Отговор

    До коментар #40 от "Николай":

    Хахаха
    ти разплака една сурия празноглави фенчета на тойота.
    За чеп не стават японските бракми, да си ги карат загубеняците..
  • 50 Я изкарай Гано

    1 0 Отговор
    49 коментара, от които 10 човека са вникнали в статията. Съгласен съм с маркетинга на Тойота, че този сигмент в момента е в застой, по простата причина, че липсват европейци, които са готови да отделят 80кЕуро за лимузина. Вижте и големите батали в класа СЮВ изчезват като продажби и се заменят с МИНИ сюв-чета. Аз лично бих купил(ако стана Европеец) автомобил компактен клас, комби - Пежо 308, Волво В40, Киа Сеед, Киа Стоник, Хюндай их20, а лимузина - Опел Инсиния, Пежо 508(новото!!), Октавия
  • 51 Капитана

    6 1 Отговор
    Всеки е свободен да си избира каква кола да си купува това е въпрос на личен избор и предпочитания.Аз съм много доволен от моя Авенсис модел 2013 г. бензинов седан,ръчна ск.кутия,мотор-1.8/147 к.с.купуван е чисто нов от представителството на Тойота.За тези 5 години колата е карана постоянно и със доста чести пътувания в чужбина по мои лични дела и почивки досега съм и навъртял 196758 км. за този пробег съм сменил само биалетки-2 бр. предни,един десен кормилен накрайник,дисковете,накладките,маслата,свещите и течностите не ги броя,защото те са си нормални експлоатационни консумативи.Преди Тойота имах отново чисто нов купен Фолксваген Пасат-В6 модел-2007г.бензин 2.0 FSI-150к.с постоянни технически проблеми,я с климатроника,копчето за реглаж на ел.огледалата,мотора гори доста здраво масло,прецакани диоди на стоп светлините и други проблеми.След 5 години експлоатация и близо 180 хил.км.го продадох.Не останах доволен от колата.Брат ми си купи заедно с мен по това време същия Пасат-В6 модел 2007г. само,че дизел-2.0тди/140 к.с. отново чисто нов.Е там просто няма да ви разправям за какви драми и проблеми става на въпрос с този дизелов мотор,почти постоянно проблеми и не излизаше от сервиза на марката,то бяха дюзи,помпа и хиляди други проблеми,два пъти колата го е оставяла на пътя и я пребираха със репатрак до сервиза.Така че не ми ги хвалете много тези Фолксвагени.Откакто съм с Японска кола визирам Тойота поне досега проблеми със колата не съм видял.Вярно не е няк

    Коментиран от #52, #53

  • 52 До 51

    7 3 Отговор

    До коментар #51 от "Капитана":

    Не можеш да ги убедиш пак и сервизите трябва да имат работа. Нека си карат немските коли. Прочети коментарите , повечето са смешни и написани в един стил. Някой без работа пише и по-късно сам си отговаря .....СМЯХ . Toyotа е много добра за пари си.
  • 53 Антон

    6 2 Отговор

    До коментар #51 от "Капитана":

    Добре де що за парадокс е това?
    Трошливите пасати масово се карат, а здравия авенсис е толкова успешен модел, че от тойота обмислят да прекратят производството му.
    И недейте да говорите за робуване на марки, защото ако бяха чак такива трошляци, които бъркат в джоба на хората с излишни и постоянно непредвидени разходи, пазара сам щеше да ги изолира.
    А то разликата между двата модела в брой продадени коли е меко казано нелепа и смешна, а ужким са автомобили в един клас.
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 сталин

    1 0 Отговор
    тойота да я дадат да се произвежда в българия
  • 56 Антон

    4 3 Отговор
    За 2017 год. са продадени 25 319 бр. Авенсиса на територията на Европа.
    За 2017 год. продадените пасата в Европа са 183 288 бр.
    Нещо коментар по цифрите от феновете на Тойота. Би ми било интересно да чуя вашата гледна точка.
    Ама с доводи, а не че 183 Хил.човека са заблудени, а 25 хил.човека са най-умните, защото това не е сериозно.

    Коментиран от #57

  • 57 Хихихи

    3 2 Отговор

    До коментар #56 от "Антон":

    Чудно ми е Европа какъв определящ фактор е. Нека публикуват цифрите за Азия, Америка и Австралия. Тогава ще правим сравнения. А знаеш ли кой е най големия производител на двигатели в света? Не е Ваг, повярвай ми!

    Коментиран от #58, #59

  • 58 Антон

    3 2 Отговор

    До коментар #57 от "Хихихи":

    Защото в случая говорим за Авенсис и пасат!
    Авенсис няма нито в Австралия / там има някакви Авенсис ама по-скоро приличат на европейските корола Версо/ нито в Америка. За Азия не знам. Та били ми обяснил как да направиш пряко сравнение с модел който го няма на даден пазар.
    Но за сметка на това ако погледнем луксозния бранд на Тойота с името лексус, нещата отново са плачевни. Европа няма да я вкарвам в статистиката та да може лексус малко въздух да вземе. За 2017 год. в Щатите са продадени:
    Лексус ЛС 4095 БР, Ауди 8 - 3127, Мерцедес ЕС клас - 15 889, БМВ 7 серия - 9275. Цифрите от отново са показателни за това какво търсят и какво им харесва на хората.
    Цитирам ти тези модели защото се продават както в Европа, така и в Щатите.
    В Европа за 2017 год. лексус са продали едва 101 бр. от модел лс. Това е меко казано жалко.

    И да знаеш това че намесваш и други пазари не е коректно, защото примерно в Китай се продават всевъзможни кашкавалени коли от най-различни марки, които дори няма да получат одобрение да се внасят в Щатите или ЕС.
  • 59 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "Хихихи":

    А в световен мащаб за 2017 година , Тойота е на трето място по продажба на коли с 10 386 000 ,втори са ваг с 10 740 000 и на първо пРено-нисан. Различни сайтове дават ту преднина на Рено-Нисан, ту на ваг.
    А как би коментирал факта, че ваг притежават брандове, за които тойота въобще няма как да се класират.

    Коментиран от #63

  • 60 Хихихи

    2 1 Отговор
    Имах предвид Хонда, защото те произвеждат повече от 14000000 двигателя годишно. Не говорим за коли, а за двигатели. За да се търсят толкова много е достатъчно доказателство за качеството им. Много голяма част от китайските автомобили, а те са много, ползват готови японски двигатели. Друг показател е печалбата на тойота за 2017г. Виж на кое място е в статистиката.

    Коментиран от #61

  • 61 Антон

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "Хихихи":

    За Хонда съм ок, ама там имат двигатели за джетове, мотори, извънбордови двигатели, АТВ, коли разбира се и кой знае за какво още :)
  • 62 ВАГ

    1 1 Отговор
    Йохан ван Цил признава ,че "надежния" Авенсис НЕ става ,но форумните плъхове в България (с по 10 нови коли) са на друго мнение.
  • 63 Хихихи

    2 1 Отговор

    До коментар #59 от "Антон":

    http://www.economic.bg/bg/news/8/te-naj-golemi-kompanii-po-prihodi-v-sveta-za-2017-g.html

    По печалби тойота са по напред от Фолксваген, така че явно работят в правилната насока, въпреки ниските продажби на Авенсис в Европа, дето цялата е колкото 1/3 от китайското население. За тях са важени азиатския и американски пазари, а там са с многогодишни традиции, така че не я мислете тойота.

    Коментиран от #65, #68

  • 64 Антон 1

    3 1 Отговор
    Който няма пари за Пасат или Супърб , да си кара Авенсиса със здраве!
    За мене , тоя модел не предлага нужната ми комбинация !
    Само като пипна пластмасите в интериора и се усуче купето с тя тънка като хартия ламарина , ужас ! Въобще не е добро съотношението пари -качество !
  • 65 Антон 1

    2 1 Отговор

    До коментар #63 от "Хихихи":

    Не я мисля , щото е скапана !
    На моя приятелка с Королата ходих ор Бургас до София !
    Само в едната посока ми се отпечата лакътя на врата , дето се бях подпрял !
    След три месеца , белега е още там !
    Иначе и благодаря , че ми услужи !:)
  • 66 Антон 1

    2 1 Отговор
    Много грозен тоя Пасат !


    http://moto.pl/MotoPL/51,88389,16459633.html?i=0
  • 67 Антон 1

    2 0 Отговор
    Само човек, който не се е качвал на Пасат 8 или не разбира от коли , може да хвали тая Тойота !
  • 68 Антон

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "Хихихи":

    Няма да задълбаваме в дебрите на счетоводството, но искам само за протокола да отбележа че има огромна разлика между приходи и печалба.
    Това което ми пускаш касае приходите на годишна база, за печалба net profit. Според статистиката в топ 10 няма автомобилни браншове там.
  • 69 Здрасти

    2 2 Отговор
    Антончо приятелю не разбирам искаш да разбереш защо някой хора обичат японските коли или просто се заяждаш? Отговора е прост, надежност, някой модели са скучни но все така безпроблемни . За Королата и отбелязаната ти ръка еми карам Корола 2006 от 7 години и как така само при теб се е получило така. Между другото провери в гугал най-продаваната кола в света за всички времена е точно. ....

    Коментиран от #70, #71

  • 70 Антон 1

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "Здрасти":

    Здравей , от Антончо !
    Не се заяждам ! Харесвайте си Авесиса ! Просто няма нищо общо с Пасата !
    Старите Тойоти са друга работа . Както писах по-горе , аз също притежавам Тойота в момента . Това може би значи , че се стремя да съм обективен !
    Королата, за която писах по-горе , със скапания материал , лошата маневреност , лоша шумоизолация , лаком и немощен бензинов мотор е от последния модел !
    Трябва да ти кажа , че много снижиха качеството , ама много от 10-15 години , насам !

    Аз лично шофирам f11 Xd , щото това е кола за шофиране !:)
    Айде със здраве !
    п.п. Разгледай Супърба , струва си !
  • 71 Антон

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "Здрасти":

    Нито се заяждам нито искам да ви разбирам.
    Просто приемете че има хора вкл.мен които са карали и нови тойоти / ярис версо после авенсис/ и други нови коли и могат да си направят изводите. Това за надеждността е относително. Защото с един джип мерц изкаран от магазина такива ядове съм брал, че сигурно горублянските са по-читави. А на мой близък ес класата /пак от магазина/ вече няколко години освен за масло за друго не е ходила.
    Ако не ти пука в какво се качваш, и просто ползваш колата да те закара от А до Б тойотата си е супер. Въпреки че в такъв случай бих взел дачия на която дори маслото няма да сменям и след 3 год. ще я върна за следваща дачия.
    Обаче за мен е важно, като си погледна колата да ми радва окото а не да ми е скучна, като хвана дръжката на вратата да усетя масивност, вътре кожи, тапицерии, вложки да не са от рециклиран материал и да не миришат на икономия.
    Ей тези простички неща, които някак си не се удават на японците.
    И за да видиш че съм обективен ще ти кажа - най-новия лексус лс, по мое мнение още с хващането на дръжката на вратата се усеща по-масивен от преките немски конкуренти. Вътре отново материали и изработка около волана стоят много качествено и луксозно. Интересен стил, дори трудно може да се каже кое е по-добро, изключвам фанатиците. Обаче като погледнеш задните седалки отстрани и някак си пак асоциации с тойота, пак едно такова икономисано, тъч скрина отзад и той с един странен шрифт, и едни безумия, мисля че нямаше тунел

    Коментиран от #72

  • 72 Антон 1

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "Антон":

    Коментар 69 е до мен !:):):):)
    Ама да не спорим за това сега !
    Ние с теб освен съименници сме и на едно мнение !
  • 73 китайче

    1 0 Отговор
    Тоя прословут авенсис ми една от най грозните коли ,които съм виждал .Говоря за новите авенсис след 2009-2010 .Дизайна му е скучна еднодневка - никога не бих си взел тази тойота !

    Коментиран от #74

  • 74 Овчар

    5 2 Отговор

    До коментар #73 от "китайче":

    Спор в горните коментари няма!
    Малка групичка заклети фенове на японски варели дрънкат кухи приказки, като прозира явно плиткоумие с отказ от реалността..
    Абе, господа фенчета, качете се в новия Пасат, направете тест драйв, забравете за смешните си предрасъдаци, вижте каква е разликата в това един автомобил да е съвременен като VW Passat и един посредствен автомобил като Avensis с двигатели и агрегати от миналия век!!!
    Може да ви е трудно и неприятно, но реалностите са на яве и пазара ги доказва. Едното се продава десет(10)!!! пъти по-добре от другото.
    Хората не са глупави и искат нещо за парите си, а не трима Ганчовци да обясняват как нищо друго не било важно, а само това, че има една надеждност, ама и тя е въпрос на фантазии и митове..

    Коментиран от #75

  • 75 Антон 1

    2 1 Отговор

    До коментар #74 от "Овчар":

    Второто ти изречение , кърти !:)
  • 76 Avensis

    2 0 Отговор
    Карах 5-6 години стария Авенсис D4D произведен 2002 година. Вътре беше тихо, двигателя пъргав и икономичен, лоша дума не мога да кажа. През март си купих писто нов, пак дизел, но не е същото, харчи повече и е по-шумен. Като се прибрах в България го показах на майстора ми, дето ремонтираше стария Авенсис, той вдигна капака и ми показа дефекта веднага - двигателя беше BMW.
  • 77 Башалов

    1 0 Отговор
    Притежавам последния модел на Avensis 1.8 Turing Sports D комби купих автомобила заради дизайна му ..прилича ми на намръщен самурай ...или робот от японските анимационни филми ....автомобилът се използва само за пътешествия по магистралите на Германия ..Франция Холандия и тнт....не е бърз но ми доставя усещането за комфорт и сигурност...икономичен е ..аз карам като пенсионер наслаждавайки се на пътя ...има всички екстри които са ми нужни .. все пак това е крузера ми за дълги пътешествия. Купих автомобила средата на 2018 .... с офертата на тойота 5 години безплатен пълен сервиз и гаранция ....наслаждавайте се на шофирането без значение с какво превозно средство ... карайте сигурно за вас и към другите на пътя...
  • 78 Рум ман

    1 0 Отговор
    Въпрос на избор!Може пасата да е по хубав и луксозен,и на много хора това им харесва .не ги интересува друго.но повечето хора в България караме стари коли и повечето хора гледат всичко да им е по евтино.до 2009 г.имах голф 2 ,прословутата здрава кола.За 3 г.ме спука от ремонти,то не минаваше и месец два нещо да не оставя по нея.Та 2009 тръгнах да търся пасат ,както е нагласата немско да е Фолксваген да е.Та обикалях и един път видях Авенсис от 1998г.Па от първия път ми хареса и веднага я взех.Още я карам ,ама не я карам направо си я юркам и то всеки ден ,защото е работна кола.много рядко нещо дребно да се развали.понеже е на газ преди две години от газта имаше един клапан за сменяне ,но за изминати от мен над 250 Хил.нормално.За толкоз години и километри ,нито съединител съм сменял ,нито стартер ,динамо ,амортисьори нищо не съм пипал.за 260хил които аз съм минал ,до сега не съм врътнал ключа и да не запали,никога не ме е оставяла на път ,за разлика от голфу.имах и бус фф,за една година ме скъса от ремонти и накрая прегря.та колкото и да са по хубави ваговете ,предпочитам да не вися по сервизите ,защото и там докато се уредиш е ходене по мъките.за това тойота ми повече харесва.
  • 79 Ицо

    0 0 Отговор
    Вижте сега аз ще ви кажа на всички,до тук с коментарите.Тойотата си е Тойота а не някоя немска трошка.