Екстремистите от германското тунинг ателие Boba Motoring нямат нужда от специално представяне. Едва ли има автомобилен ентусиаст, който да не е чувал за бруталните им доработки на стари "голфове" със заводска външност и четирицифрена мощност.
Любимата на момчетата от гр. Падерборн "единичка" отдавна сложи Bugatti Veyron в малкия си джоб, но както личи от клипа по-долу, работата по нея продължава. Благодарение на новия компресор LM42 от PNP-Turbo мощността на 2.0-литровия двигател вече достига 1 301 к.с., а въртящият момент - 1 200 Нм, което е нов германски рекорд за четирицилиндров мотор.
Как допълнителната мощност ще се отрази на динамичните характеристики на адския Golf ще става ясно тепърва. Актуалните показатели са 3.33 сек. от 100 до 200 км/ч плюс още 7.03 до 300 км/ч и 308 км/ч за 402 метра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Random
11:54 25.04.2018
2 гамена
12:08 25.04.2018
3 ПОЗНАВАЧ
12:12 25.04.2018
4 Българин,емигрант
12:35 25.04.2018
5 Японеца
Коментиран от #6
12:42 25.04.2018
6 баш немайстор
До коментар #5 от "Японеца":
Ти сега тъп ли си или просто се правиш на такъв? Къде пише че ТИЯ са от ВАГ? просто са си направили експеримента върху Голфа.Иначе браво на момците, занимава им се и важното е че имат резултати.
13:20 25.04.2018
7 моторьо
На нормално каране може и да изкара 200 км. :)
13:21 25.04.2018
8 VAG
Другите автомобилни компании мога само да им дишат прахта и да завиждат на успехите ИМ !!!!!!!!!!!!!!!
Коментиран от #10, #16, #24
13:22 25.04.2018
9 onq s golfa
13:25 25.04.2018
10 АУУУ
До коментар #8 от "VAG":
Гошко,ти дане си спал в гората последните години?????или болеста надделява....за ракията и ганджата не питам ...там е ясно!!!!Коментиран от #15
13:56 25.04.2018
11 До Киро
15:04 25.04.2018
12 Христо
В момента имам bmw и land rover, казвам ви го за да не ми скочите, че съм пристрастен! Бая коли съм сменил, такъв тип човек съм, че ми прави кеф да си чопля по колата, да си намирам да правя все нещо, да гледам да правя сам повечето от обслужванията и ремонтите. Та тея кенефи от ваг са може би едни от най-умно направените, лесни за диагностика, лесни за ремонти(освен ако не искаш голям V-образен звяр) и с малко проблеми по електрониката. Да не говорим, че имат и едни от най-устойчивите купета на корозия и са с добра шумоизолация. Та плюйте ги и си карайте япомски, корейски, китайски, френски и италиански луксозни коли, които са самата прелест ;)
Коментиран от #22, #25
15:05 25.04.2018
13 мамо аз съм пилот
15:15 25.04.2018
14 Готин
Само хубава писта му трябва, иначе може да литне.
15:44 25.04.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 АнтиВАГ
До коментар #8 от "VAG":
Скоро нема да има VAG, глобите, които ви наложиха само американците са в размер на 1/3та от целия бранд VAG, кога ще ги плащате ???????17:11 25.04.2018
17 Ivan
19:42 25.04.2018
18 ГОСТ
Коментиран от #23
20:30 25.04.2018
19 amerikan
20:46 25.04.2018
20 Виго
21:10 25.04.2018
21 Мexanik
21:29 25.04.2018
22 Язе
До коментар #12 от "Христо":
Какво ще рече-лесна за диагностика?Не се заяждам но това звучи смешно.Кое е много умното направен:преди години износващите се разпределителни валове?Цепещите се глави?Калпавите дюзи?Алуминиевото окачване?Дефектиращата електроника?Чупещи се автомати?За антикорозионното покритие съм съгласен-трудно ще видиш ръждясало VW.Коментиран от #26
21:50 25.04.2018
23 Друг гост
До коментар #18 от "ГОСТ":
Да ама дино стенда им бил макс90023:33 25.04.2018
24 ти си луд бе
До коментар #8 от "VAG":
Тебе те е хапало бесно куче май гошко11:32 26.04.2018
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Христо
До коментар #22 от "Язе":
Веднага ти отговарям макар и със закъснение.Самия интерфейс е подреден добре. Само с една единствена програма и кабел за 100лв можеш да четеш/триеш грешки, да гледаш живи данни, да кодираш... За много малки проблеми светка чек енджина, което е хубаво! На тъпото ми дизелово бмв(530д) чек не ми е святкал, а турбо пътя ми разкачен, колата гаснеше. Да не говорим колко програми са ми необходими за четене, кодиране... За създаване на лог в движение пък ми е необходима програма записваща декстопа и после да гледам видео... Тряя се правя на хакер.
При ваг само 2.5 имаше проблем с валовете. Проблемни дюзи... Ми на бавареца ми съм ги рециклирал вече два пъти.
Алуминиевото окачване на ваг може да го плюе само човек, който е нямал кола с такова. За общо 200000км на две коли с такова окачване съм наврял около 700-800лв! На последната кола два пъти и изправях 16" лети джанти(оригинални) които ползвах през зимата, ядове с окачването елементарни. За сравнение със сегашната ми 530Д през 10-15к км трябва да сменям нещо, биалетките заминават и по-бързо... Та имал съм ваг, сега нямам, но в никакъв случай колите от ваг групата не са лоши, напротив.
18:14 01.05.2018
27 Прост, Ален Прост
11:22 17.05.2018
28 Чиста реклама
12:59 17.05.2018