25 Април, 2018 11:47 23 325 28

Нов немски рекорд за 4-цилиндров двигател

  • boba motoring-
  • volkswagen-
  • golf-
  • тунинг

Екстремистите от германското тунинг ателие Boba Motoring нямат нужда от специално представяне. Едва ли има автомобилен ентусиаст, който да не е чувал за бруталните им доработки на стари "голфове" със заводска външност и четирицифрена мощност.

Любимата на момчетата от гр. Падерборн "единичка" отдавна сложи Bugatti Veyron в малкия си джоб, но както личи от клипа по-долу, работата по нея продължава. Благодарение на новия компресор LM42 от PNP-Turbo мощността на 2.0-литровия двигател вече достига 1 301 к.с., а въртящият момент - 1 200 Нм, което е нов германски рекорд за четирицилиндров мотор.

Как допълнителната мощност ще се отрази на динамичните характеристики на адския Golf ще става ясно тепърва. Актуалните показатели са 3.33 сек. от 100 до 200 км/ч плюс още 7.03 до 300 км/ч и 308 км/ч за 402 метра.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    49 6 Отговор
    Браво!
  • 2 гамена

    32 2 Отговор
    Майчице не земна
  • 3 ПОЗНАВАЧ

    39 33 Отговор
    Ще завърши когато едно бутало нацели тест-изпитателя в десетката ;-)) А това ще е скоро.
  • 4 Българин,емигрант

    50 9 Отговор
    Колко време ще се експлоатира мотора , 200км
  • 5 Японеца

    32 44 Отговор
    Тия от ВАГ не могат да правят коли !

    Коментиран от #6

  • 6 баш немайстор

    42 2 Отговор

    До коментар #5 от "Японеца":

    Ти сега тъп ли си или просто се правиш на такъв? Къде пише че ТИЯ са от ВАГ? просто са си направили експеримента върху Голфа.
    Иначе браво на момците, занимава им се и важното е че имат резултати.
  • 7 моторьо

    27 7 Отговор
    такъв мотор кара горе-долу два до три старта на макс по 400 метра.
    На нормално каране може и да изкара 200 км. :)
  • 8 VAG

    25 50 Отговор
    VAG са N:1 в световен мащаб !!!!!!!!!!!!
    Другите автомобилни компании мога само да им дишат прахта и да завиждат на успехите ИМ !!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #10, #16, #24

  • 9 onq s golfa

    3 1 Отговор
    😍😍😍
  • 10 АУУУ

    22 12 Отговор

    До коментар #8 от "VAG":

    Гошко,ти дане си спал в гората последните години?????или болеста надделява....за ракията и ганджата не питам ...там е ясно!!!!

    Коментиран от #15

  • 11 До Киро

    9 5 Отговор
    Дайте го на пътя. Голям праз. На стенд. И какво. Там може и ракета да му сложат.
  • 12 Христо

    34 16 Отговор
    Не че нещо ама... Много плюете ваг пък в същото време бас хващам че на повечето ви показалеца още се движи от носа в устата!
    В момента имам bmw и land rover, казвам ви го за да не ми скочите, че съм пристрастен! Бая коли съм сменил, такъв тип човек съм, че ми прави кеф да си чопля по колата, да си намирам да правя все нещо, да гледам да правя сам повечето от обслужванията и ремонтите. Та тея кенефи от ваг са може би едни от най-умно направените, лесни за диагностика, лесни за ремонти(освен ако не искаш голям V-образен звяр) и с малко проблеми по електрониката. Да не говорим, че имат и едни от най-устойчивите купета на корозия и са с добра шумоизолация. Та плюйте ги и си карайте япомски, корейски, китайски, френски и италиански луксозни коли, които са самата прелест ;)

    Коментиран от #22, #25

  • 13 мамо аз съм пилот

    23 4 Отговор
    да се надяваме че голфчето при преминаване от първа на втора светлинна скорост няма да отвори черна дупка или пък проход към друга вселена.
  • 14 Готин

    9 1 Отговор
    Браво!
    Само хубава писта му трябва, иначе може да литне.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 АнтиВАГ

    9 14 Отговор

    До коментар #8 от "VAG":

    Скоро нема да има VAG, глобите, които ви наложиха само американците са в размер на 1/3та от целия бранд VAG, кога ще ги плащате ???????
  • 17 Ivan

    0 0 Отговор
    Това е откачена мощ. Не ми се мисли какво е усещането вътре.
  • 18 ГОСТ

    3 6 Отговор
    Леко тъпа статия... BMW правят през 80-те години мотор 1.5L 4cyl с мощност 1400 к.с. за F1... и хоп 40 години по-късно... страаашен рекорд от фауве :)))

    Коментиран от #23

  • 19 amerikan

    1 4 Отговор
    kvi bmw-ta kvi golfove teenove zabludeni glupavi. gurciq evo 2.0 e 2000++ konq v bg iliq carski i vs ostanali piloti sa na evo. stiskaite pypkite pred ogledaloto i ne govorete za nemski koli ili pochnete da obqsnqvate na carski da si kupu bmw baluchetata
  • 20 Виго

    0 1 Отговор
    А любимата на момчетата от град Перник двойка няма ли да я барнат тъка?
  • 21 Мexanik

    2 0 Отговор
    Има много клипове на тази фирма гледайте и непишете глупости фирмата е бобА мотор
  • 22 Язе

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Христо":

    Какво ще рече-лесна за диагностика?Не се заяждам но това звучи смешно.Кое е много умното направен:преди години износващите се разпределителни валове?Цепещите се глави?Калпавите дюзи?Алуминиевото окачване?Дефектиращата електроника?Чупещи се автомати?За антикорозионното покритие съм съгласен-трудно ще видиш ръждясало VW.

    Коментиран от #26

  • 23 Друг гост

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "ГОСТ":

    Да ама дино стенда им бил макс900
  • 24 ти си луд бе

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "VAG":

    Тебе те е хапало бесно куче май гошко
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Христо

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Язе":

    Веднага ти отговарям макар и със закъснение.
    Самия интерфейс е подреден добре. Само с една единствена програма и кабел за 100лв можеш да четеш/триеш грешки, да гледаш живи данни, да кодираш... За много малки проблеми светка чек енджина, което е хубаво! На тъпото ми дизелово бмв(530д) чек не ми е святкал, а турбо пътя ми разкачен, колата гаснеше. Да не говорим колко програми са ми необходими за четене, кодиране... За създаване на лог в движение пък ми е необходима програма записваща декстопа и после да гледам видео... Тряя се правя на хакер.
    При ваг само 2.5 имаше проблем с валовете. Проблемни дюзи... Ми на бавареца ми съм ги рециклирал вече два пъти.
    Алуминиевото окачване на ваг може да го плюе само човек, който е нямал кола с такова. За общо 200000км на две коли с такова окачване съм наврял около 700-800лв! На последната кола два пъти и изправях 16" лети джанти(оригинални) които ползвах през зимата, ядове с окачването елементарни. За сравнение със сегашната ми 530Д през 10-15к км трябва да сменям нещо, биалетките заминават и по-бързо... Та имал съм ваг, сега нямам, но в никакъв случай колите от ваг групата не са лоши, напротив.
  • 27 Прост, Ален Прост

    1 0 Отговор
    Тези са руснаци, нали!? Е, нема по-велики. Сега ще сложат такъв маторь на Армата и ела го Фани после!
  • 28 Чиста реклама

    0 0 Отговор
    Малеи малеи и ТО с части от старият двигател .....