Американец успя да измине 515.7 мили (829.8 км) с Tesla Model 3 без презареждане. Шон Мичъл планирал маршрута си по всички правила на "хайпърмайлинга" (hypermiling - набор от шофьорски техники за намаляване на разхода до възможния минимум), но батерията на електромобила се оказала толкова издръжлива, че пробегът надхвърлил очакваната дистанция и последните 100 мили били пропътувани в произволен трафик, което влошило ефективността.
515.7 mi (830 km): Though well short of intentions, great to set the benchmark for longest hypermile in a #Tesla #Model3. The last 100 mi really cut into range (poor route planning). Decided to play it safe and stop early. @tesla @elonmusk @ElectrekCo @Teslarati @Model3Owners pic.twitter.com/4z9zp9Xfhl
— Sean M Mitchell (@seanmmitchell) 15 май 2018 г.
Мичъл изминал рекордното разстояние за 18 часа със средна скорост 50 км/ч. Когато зарядът на батерията паднал до 11%, той решил да се откаже, за да не закъса на място, където няма достъп до електричество и зарядно устройство.
Пестеливият американец е убеден, че обсегът на Model 3 спокойно може да надхвърли 600 мили (965 км). За целта обаче трябвало маршрутът да бъде планиран по-прецизно, за да се избегнат натоварени участъци, в които разходът на енергия се увеличава.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 21 севидж
11:15 17.05.2018
2 Driving pleasure
11:21 17.05.2018
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Kibik
Коментиран от #6
11:29 17.05.2018
5 Kibik
До коментар #3 от "омъскаряване":
Истинския производител е един ТЕСЛА11:32 17.05.2018
6 Driving pleasure
До коментар #4 от "Kibik":
тва е регрес бе човек, тоя се е карлабал по пътя 17 часа за тия 800 км!!!Коментиран от #26
11:35 17.05.2018
7 Иванчо
11:35 17.05.2018
8 Антон
Колите са създадени с цел удобство, а не да си планувам трафика, изкачванията, температурата на въздуха, за да не пускам климатик, и да се влача с 30 км.
Малко пауза ни бяхте направили с теслите, и от няколко дни пак ни заливате с инфо за измислените джендърски автомобили.
11:42 17.05.2018
9 непредубеден
Коментиран от #10
11:46 17.05.2018
10 Хайде бе
До коментар #9 от "непредубеден":
Кой те излъга че стават само за градовете? Ти за колко време би изминал 4600 км с твоето менче и колко ще ти струва?Tesla Model 3 постави нов рекорд за електромобил
Лифтбекът измина 4603 км за 50 часа и 16 минути
Редакторът на изданието The Drive Алекс Рой и един от първите собственици на Tesla Model 3 поставиха нов рекорд за електромобила. Те преминаха от Западното до Източното крайбрежие на САЩ по машрута на състезанието „Cannonball Run” за 50 часа, 16 минути и 23 секунди, съобщава The Drive.
Предишният рекорд отново по трасето с дължина 4603 км беше поставен през октомври 2017 г., когато оранжев лифтбек Model 3 измина разстоянието за 51 часа и 17 минути. До този момент най-доброто време беше постигнато от Tesla Model S 85D – през лятото на 2015 г. Джодан Харт и Брадли Д’Сузе записаха 51 часа и 47 минути.
Отбелязва се, че средната скорост на електромобила при поставянето на новия рекорд е 91,57 км/ч. Разходите за зареждане на машината за прехода са 100,95 долара, като през по-голяма част от пътуването времето е било студено.
Коментиран от #12
11:58 17.05.2018
11 Kibik
12:15 17.05.2018
12 Driving pleasure
До коментар #10 от "Хайде бе":
Зависи ще спазвам ли ограниченията или не!един съвременен малолитражен дизел пример Астра 1.6 cdti (за да не кажете че съм ВАГаджия) без проблем поддържа 160+ скорост при около 6.5 разход което прави над 700 км с едно зареждане грубо това са 6 зареждания по 15 минути да е всяко са час и половина загубени в зареждане.
Тесла зарежда за 40 минути батерията и то само на 80% тоест оригиналните 500 км (недостижими така или иначе) стават 400 и по-малко тоест имаш 8 часа само за зареждане...
над 6 часа разлика само от зареждането - а това е както казах разход на дизел при над 150-160 км /ч а при тази скорост печелиш още 10тина часа - стига само да не те е шубе от солените глоби за превишена скорост
Сега за цената пак сметнато при скорост над 150 и разход 6.5 за тия 4600 км ти трябват 78 галона нафта при цена от 2.8 долара за галон са ти 218 долара... но това драстично пада ако караш със 115 колкото е разрешената скорост...
Просто няма как електричарка да поставя такива рекорди, не е съпоставима с ДВГ по никакви параметри! А като се сетиш че една тесла струва (пак ще дам Опел за пример) колкото 2 Инсигнии и една корсичка нещата хич не се връзват откъм пари!
Коментиран от #13, #18, #44
12:19 17.05.2018
13 Никой
До коментар #12 от "Driving pleasure":
Съгласен съм с теб за едно - колите са олицетворение на свободата, да отидеш където си поискаш, когато си поискаш. И в много отношения електричките в момента не отговарят на това. Главно заради технологията на батериите и неразвитата инфраструктура. Но всичко това ще се промени, също както когато започнали да се продават първите автомобили и са тръгнали да строят пътища и бензиностанции. Със сигурност пак е имало такива като вас, които са мърморели че с кон и каруца можеш да стигнеш по-далеч без да се налага да си планираш пътуването. Простата истина е че във почти всички останали характеристики - надеждност, ефективност, простота, динамика. Електрическите са по-добри. Който е карал каквато и да е електричка в града ще разбере какво имам предвид.Коментиран от #14, #15
12:42 17.05.2018
14 Driving pleasure
До коментар #13 от "Никой":
едно ключово нещо каза В ГРАДА!Гласувам с 2 ръце за малки електрички тим Смарт да джиткаш в града с тях (при условие, че зарядните им станции са 100% ВЕИ, а не от общата мрежа - в противен случай е безсмислено), но подобни на Тесла кораби губят всякакъв смисъл - прекалено големи, прекалено скъпи, задръстват и замърсяват наравно ако не и повече от конвенционални.
И не... ако няма сериозен пробив при батериите - а такъв не се задава от никъде, няма как да наваксат електричките с негативите си. И честно казано ако не открият как да стане студения ядрен синтез пак стават безсмислени щото трябва да надуваме производство на електрическа енергия от изкопаеми горива, за да зареждаме автомобилите - тотална безсмислица!
Коментиран от #16, #20
13:01 17.05.2018
15 Антиелектрика
До коментар #13 от "Никой":
Как пък не се научихте, че електричките са били преди ДВГ?Четене му е майката.
Нелепите примери за грамофони и коне с каруци, издават само изключително невежество.
Коментиран от #19, #28
13:15 17.05.2018
16 Инженер
До коментар #14 от "Driving pleasure":
Студен ядрен синтез не съществува това са шарлатански измишльотини!!!Регулируем Термоядрен синтез е в прогрес но от доста години и все още няма реален пробив.
Коментиран от #57
13:29 17.05.2018
17 др Емилова
13:39 17.05.2018
18 Хайде бе
До коментар #12 от "Driving pleasure":
Ако ще сравняваш, сравнявай Тесла модел 3 с подобен по размер и клас автомобил, а не с Корсички. Още малко ще почнеш да го сравняваш с мотоциклети, защото и те имали ДВГ.И въпросът ми беше ТИ лично, за колко време би изминал това разстояние? Моята кола също изминава повече от 800 километра с едно зареждане, но дори като ходя на море, спирам минимум веднъж за половин час за почивка, хапване, тоалетна и какво ли не. С други думи спирам задължително на всеки 200 300 км. без нужда от зареждане. Ако ми кажеш че няма да починеш поне 10 часа за тези 4000км се превръщаш автоматично в трол, който говори небивалици само за да докаже тезата си.
Спокойно можеше да ме питаш аз къде ще заредя по пътя за морето, ако си купя електромобил, което е основният проблем на електричките в момента, а не времето за зареждане! С това няма как да не се съглася на 100%. За момента поне в България не стават.
13:39 17.05.2018
19 Пешо от вход б
До коментар #15 от "Антиелектрика":
Не разбра ли че тази тема не е за теб.Веднага си личи."По мои изчисления":)
Коментиран от #21
13:40 17.05.2018
20 Шарлатани
До коментар #14 от "Driving pleasure":
Тези от Toyota и те големи шарлатани ще излязат. Сумати милиарди хвърлят за нови батерии, които са по евтини по-леки, с по-голяма енергийна плътност, зареждат се по-бързо и не горят. Даже крайна дата са дали за масово производство. Ще вземат да се окажат по-големи балонаджии от Тесла! Какви са те та да спорят със светило в батерийните технологии тебе, какво може и какво не може! Щом ти казваш, че не се задава пробив със сигурност е така и няма как да е иначе!Коментиран от #22
13:45 17.05.2018
21 Антиелектрика
До коментар #19 от "Пешо от вход б":
Ти хапчетата ли си объркал или си неграмотен по рождение?Май в главата ти е пълна каша щом пишеш такива идиотщини към коментара ми, че електричките са по-стари от ДВГ?
Така ли си изкарват парите тролове като теб?,
Коментиран от #24
14:01 17.05.2018
22 Зорлем
До коментар #20 от "Шарлатани":
Това същите Тойота ли са дето вече 20 години откак предлагат хибриди, но въпреки това нещо се услушват да спират с дизелите например?Питам не за друго, а защото в края на 90-те имаше едни прогнози как скоро всички ще караме само хибриди, как това е най-доброто от двата свята и т.н., т.н. Пък то взеха, че си минаха 20-ина години откак го има Приуса, ама Тойота продължават да продават Камри-та в щатите, та ушите им плющят.
14:34 17.05.2018
23 Пешо от вход б
ЕД-кпд 95% на ротора
Акумулатор 60%кпд приблизително
Общ код на ЕД-АК 57.5%!!!!!!
Коментиран от #25
14:36 17.05.2018
24 Пешо от вход б
До коментар #21 от "Антиелектрика":
Браво! Позна че съм платен!Баща ми плати образованието точно в тази област.Затова веднага ме подразниха глупостите които пишеш.
Коментиран от #29
14:59 17.05.2018
25 КПД
До коментар #23 от "Пешо от вход б":
А КПД на батерията колко И КОГА???А на зарядното колко???
Коментиран от #32
15:06 17.05.2018
26 гост
До коментар #6 от "Driving pleasure":
При нормално каране ще ги мине за 12-13ч. За да е пестелив на енергия е карал по-бавно, но ако си погледнеш бордкомпютъра и не си се качвал на магистрала ще забележиш средна скорост от 50-55км/ч, което е сходно с неговата средна скорост. Разликата е, че неговата е коустинг с минимални спирания, а твоята е тръгни-спри и извънградско. Добре се е справила колата.15:07 17.05.2018
27 Браво
Коментиран от #31
15:12 17.05.2018
28 Никой
До коментар #15 от "Антиелектрика":
Електричките и двг автомобили са се появили по горе долу едно и също време. Тогава, дори е изглеждало, че електричките ще вземат короната, но с пускането на евтиния Модел Т и бързо зараждащите се бензиностанции и евтино гориво, двг побеждава. Това, че електрическите автомобили съществуват от много време, не разбирам като какъв аргумент го изваждате. Реално развитие на батериите има в последните 2 десетилетия с бума на преносимата електроника, а двг и инфраструктурата създадена около него се развиват вече 150 години.Коментиран от #30, #33
15:17 17.05.2018
29 Антиелектрика
До коментар #24 от "Пешо от вход б":
Не знаех, че някой плаща, за да стане трол?!Но щом баща ти е платил да си трол - ок, то какъвто бащата, такъв и сина.
Ама да знаеш, че си твърде нелеп да пишеш по мои коментари, които нямат нищо общо с това, което изхождаш след тях.
Аз пиша, че електричките са половин век по-стари, ти ми говориш за клиники. Аз пиша, че някой е изгорял като факла заради скапаните батерии в електричките, ти ми говориш за КПД.
Пък и правописа ти е на ниво 3-ти клас!
Аз с луди шизофреници, пишещи постоянно с различни никове като теб, нямам намерение да споря!
Коментиран от #34
15:31 17.05.2018
30 Антиелектрика
До коментар #28 от "Никой":
Нито електричките са се появили по едно и също време с ДВГ, нито последния е на 150 години."Първите прототипи на електрически коли са били създадени още през 1835 г." - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0
Това означава, че са ПОЛОВИН ВЕК ПО-СТАРИ. По-силен аргумент от това кое е иновативно и кое не, здраве му кажи!
И как така електричките може да еволюират, а ДВГ да не може?
Налагането на едната технология с някакви забрани и диктатури, може единствено да е води негативи, както историята винаги го е показвала!
15:36 17.05.2018
31 Антиелектрика
До коментар #27 от "Браво":
Тук да не ти е опитно поле за тролене?Бълването на простотии с различни никове и обръщането на политически нива, едва ли те прави да изглеждаш много умен.
А като гледаш цените на горивата, кой мислиш е виновен за последния им скок - САЩ или Русия, а?
Кой спекулира с изтеглянето на ядреното споразумение и вдигна пак цените на петрола изкуствено - САЩ или Русия, а?
Така ще стане и с електричките - ще ти вдигнат толкова тока, че се чудиш после кой да псуваш по-напред, себе си или тези които са ти промили мозъка, че от петрола печели само Русия!
15:40 17.05.2018
32 Пешо от вход б
До коментар #25 от "КПД":
Заряд но устройство-85-90% на входаТрансвертер и управление 85-90% на изхода
Общи загуби в електрониката около 25% но елементната база и схемотехниката непрекъснато се подобряват.Може да се приеме,че загубите в електрониката се компенсират от по малките загуби по веригата двигател колело и по голямата гъвкавост на ЕД която е близка до тази на парната машина.
Коментиран от #36
15:45 17.05.2018
33 Пешо от вход б
До коментар #28 от "Никой":
По добре не мога да го кажа!Браво!15:51 17.05.2018
34 Пешо от вход б
До коментар #29 от "Антиелектрика":
Ще ми липсваш!Коментиран от #35
15:56 17.05.2018
35 Антиелектрика
До коментар #34 от "Пешо от вход б":
Отново "блестиш" с конкретика по темата!Да не мислиш, че хората не те разбраха, че си многониковия трол?
Искрено те съжалявам и бих открил сметка за лечението ти, в която всички тук да съберем по някой лев, защото явно нуждата ти е спешна.
Коментиран от #38, #43
16:00 17.05.2018
36 КПД
До коментар #32 от "Пешо от вход б":
А батерията няма ли КПД, що прегрява тогава или на студа и пада капацитета :))).КПД извадено от всички други параметри е много подвеждащо, що не използваш ел. двигател за ракета или самолети тогава нали има голямо КПД??? Ако гледаме само КПДто като се абстрахираме от всичко друго колко е то на един фотопанел или ветрогенератор???
Коментиран от #40
16:11 17.05.2018
37 222
16:15 17.05.2018
38 Пешо от вход б
До коментар #35 от "Антиелектрика":
Добър си!Коментиран от #39
16:17 17.05.2018
39 Антиелектрика
До коментар #38 от "Пешо от вход б":
Мерси :)))Хайде накрая да се съберем и да хапнем и пийнем всичките тук, че вече се изморихме от спорове ;)
Коментиран от #41
16:22 17.05.2018
40 Пешо от вход б
До коментар #36 от "КПД":
По нагоре съм дал кпд на батерията.Отношението на отдадената от батерията енергия към
енергията необходима за пълно зареждане.Ако приемем че кпд е 60%,това значи че 40%се превръщат в топлина в процеса на зареждане-разреждане.Това е проблем!
Коментиран от #45
16:33 17.05.2018
41 Пешо от вход б
До коментар #39 от "Антиелектрика":
Предпочитам сметката за лечение!И на морето.Без електрички.И мадама с голям въртящ момент!
16:46 17.05.2018
42 Пешо келешо
17:55 17.05.2018
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Гинка ще ги съсипе тез тесли
До коментар #12 от "Driving pleasure":
Хонда постави световен рекорд с 1.6 дизел с малко под 3 л на 100 ;) И не се притесняваме, къде ще зареждам. Да не говорим, че изгубеното време за зареждане на тая микровълнова, няма кой да го върне18:18 17.05.2018
45 КПД
До коментар #40 от "Пешо от вход б":
А това КПД от пръстите ли си го изсмука?Спецификация и размери Tesla powerwall
Полезен капацитет 13.5 кВт·ч
Дълбочина на разряда 100 %
КПД «заряд-разряд» 90 %
Непрекъсната мощност 5 кВт
Пикова мощност 7 кВт
Гаранция 10 години
Мащабируемост до 9 съхранителя
Работна температура от −20 °С до +50 °С Размери 1150×755×155 мм
Тегло 120 кг
Пълните загуби в батерията и електрониката за цикъл зареждане-съхранение-обратно отдаване в мрежата, са само 10%. Ако си заредил 10 киловатчаса, може да ползваш обратно 9 киловатчаса, а не само 6 киловатчаса, както ти твърдиш.
Коментиран от #46, #49
18:22 17.05.2018
46 КПД на КПД
До коментар #45 от "КПД":
Е добре де аз като съм писал с ник КПД не може ли поне в тази тема да не пишеш с него ЕЛЕКТРИКА ТРОЛ такъв, вече ставате жалки единият копира ника на Антиелектрика другият пише с моя, ти не видя ли пост 25 и 36 и на кого отговаря Пешо ставаш жалък ЕЛЕКТРИКА!!!!!!Коментиран от #48, #52, #53
18:55 17.05.2018
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Антиелектрика
До коментар #46 от "КПД на КПД":
Няма Пешо, всичките никове знаеш на кого са.Просто вчерашната новина за безпричинното запалване на Тесла, направи безсилни двамата електрофили и сега се чудят как по детски да се заяждат и да отклоняват вниманието от проблема с електричките.
19:10 17.05.2018
49 Пешо от вход б
До коментар #45 от "КПД":
Какво отдаване обратно в мрежата!?10 години гаранция при кпд 10%!?
При телефоните за една година се губи 30%от капацитета.Аз съм фен на електрическите автомобили,но това ми се струва прекалено хубаво, за да е вярно.Трябва да призная,че не съм ползвал данни от интернет,а по спомени от младостта,така че може и да греша за батерията.
19:53 17.05.2018
50 Пешо от вход б
20:07 17.05.2018
51 ГГГГГ
20:53 17.05.2018
52 Електрика
До коментар #46 от "КПД на КПД":
Ако знаете как ме радват подобни коментари! Вече влезнах и в кошмарите ви! Радвам се, че имам съмишленици които да парират дезинформациите ви.Разбира се, съмишлениците ми нямат моята информация, иначе щяха да ви затворят устите доста по-бързо.
Например, както вече съм писал много пъти сертифицираната мощност на зареждане на модел 3 е 200 киловата. Само където няма толкова мощно зарядно. То би позволило 20 минутно зареждане до 80% тоест пет минути за всеки 100 километра. Това прави 4 часа зареждане за онзи рекорд от 4600 километра.
Както вече съм давал линк, ефективността на powerpack и powerwall е 92% и гаранция за 5000 цикъла и десет години с опция за 20 с доплащане.
Само батериите имат над 99% КПД
Коментиран от #54, #59
21:35 17.05.2018
53 Електрика
До коментар #46 от "КПД на КПД":
Ако знаете как ме радват подобни коментари! Вече влезнах и в кошмарите ви! Радвам се, че имам съмишленици които да парират дезинформациите ви и злобарските коментари.Разбира се, съмишлениците ми нямат моята информация, иначе щяха да ви затворят устите доста по-бързо.
Например, както вече съм писал много пъти сертифицираната мощност на зареждане на модел 3 е 200 киловата. Само където няма толкова мощно зарядно. То би позволило 20 минутно зареждане до 80% тоест пет минути за всеки 100 километра. Това прави 4 часа зареждане за онзи рекорд от 4600 километра.
Както вече съм давал линк, ефективността на powerpack и powerwall е 92% и гаранция за 5000 цикъла и десет години с опция за 20 с доплащане.
Само батериите имат над 99% КПД
След 1000 цикъла или 400 хиляди километра, батериите на Тесла губят само 10% от първоначалния си капацитет, доказано от практиката.
Бъдещето е на батериите и при автомобилите и за съхранение на електроенергия за енергетиката, дори със сегашните им технологии, а технологиите се развиват ежегодно, което се вижда без нужда от кристална топка и само слепец не може да го види.
Коментиран от #55, #56
21:50 17.05.2018
54 КПД
До коментар #52 от "Електрика":
Съмишленици на хора които да пишат от чужд НИК да ти имам и морала и достойнството ходи се скрии някъде че почна да ме нервиш, чак пък толкова да се излагаш никога не съм очаквал.21:51 17.05.2018
55 КПД
До коментар #53 от "Електрика":
Абе неуко човече вземи прочети гаранцията на модел 3 за батерията и после я изяж цялата, ще ти я преведа на Български да не ме цензурират, повтарям за БАТЕРИЯТА не за колата:8 години или 192 000км което е първо с МИНИМУМ 70% оставащ капацитет!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Тоест ако на 2та година имаш 75% Тесла ти казва батерията си е супер не ме занимавай с глупости.
Хайде сега ходи да му целуваш краката на идола ти.
Коментиран от #58
22:02 17.05.2018
56 гост
До коментар #53 от "Електрика":
Всъщност последното излязло зарядно е за 2 МЕГАВАТА !!!! За камиони и автобуси естествено , но пък тези от по 350 киловата много скоро ще са стандарт , така че и на тоя рекорд му давам 1-2 години максимум !!!А пък докато кучетата си лаят (Driving pleasure , Антиелектрика и сие ) Тесла гони 4000 броя СЕДМИЧНО , направо не ми се мисли какво ще правят като вдигнат продажбите тая година с 300% напук на пророците на "фалита" !!!
http://www.ecars.bg/blogs/techno-1/2569-charge-point-2-megavata-zarezhdane
01:50 18.05.2018
57 Пешо
До коментар #16 от "Инженер":
Брадчет те сега за една газова бутилка в колата ти вадят джигера да я узакониш щот била опасна ти ми говориш за малук ядрен реактор в колата 😂06:52 18.05.2018
58 Зорлем
До коментар #55 от "КПД":
То човек ако реши да прочете и общите условия при депозирането на парите за въпросния PowerWall също става много забавно. А дори не са със ситен текст!07:02 18.05.2018
59 Пешо
До коментар #52 от "Електрика":
Баце 200 квт са 60 лв я обясни малко пе съм тъп и не схващам,ако заредя 200 квт батеривта на теслата и мина 300 км че аз със 2,5 тдс минавам същите км за по малко пари бре,и ми обясни как 200 квт батерия ще се зареди със по малко квт от мрежатаКоментиран от #60, #61
07:08 18.05.2018
60 гост
До коментар #59 от "Пешо":
Ти таблица за умножение учил ли си или по принцип си "със специални потребности " ?? Първо да ми покажеш кое енерго в България продава ток по 0,3 лв/квт , щото даже дневната всички нормални хора я купуват на 0,2 лв/квт , а нощната на 0,11 !! Та 200 кв станаха от 40 в най-лошия до 22 лв в добрия случай !! Оттам нататък с 200 квт ще минеш не 300 , а от 1000 до 1300 км !!! Разхода на Хюндай Йоник (да не кажеш , че само Тесла обсъждаме) е ПОД 15 квт/100 км , а Теслата при нормално каране е около 20 !!! Та какво излезна накрая , май стана в най-лошия случай 40 лв / 1000 км , 0,04 ст/км или 4 лв/100 км или около 1,8 л/ 100км !!!!!! Айде пак си помисли за "тдс-а" и то без другите разходи след горивото !!! И като не можеш да смяташ , остави тая работа на някой дето може !!!!11:07 18.05.2018
61 гост
До коментар #59 от "Пешо":
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/2353-sravnitelen-test-razhod-elektromobili-5-gradusaЕто ти малко да се образоваш , да не ти се смеят хората на глупостите друг път ! Теста е през ЗИМАТА на 5 градуса температура със включено ОТОПЛЕНИЕ и съвсем реални европейски пътища и начин на движение , смесено градско , междуградско и магистрала със 130 км/ч !!!! При икономично каране и без отопление е напълно реален разход около 10 квт / 100 км !!!!
Коментиран от #62
11:25 18.05.2018
62 Лъжеш
До коментар #61 от "гост":
Всички коли ти дават около 20 квч/100 ти ми пишеш за 10 е да ама Renault Twizy не е кола а моторетка на 4 гуми. Аз да ти дам ли колко ми харчи ел. джипа на дъщеря ми(на 3 годинни е) :)))А защо е избрано 5 градуса знаеш ли???
А защо дори и на магистралата е 130 км/ч и е само 1/3 и по-малко от общите км защо защо защо.
Коментиран от #64
11:35 18.05.2018
63 гост
Коментиран от #67
11:40 18.05.2018
64 гост
До коментар #62 от "Лъжеш":
Къде видя Туизи в списъка или само него си знаеш ?? Теста е от Аутобилд , да не кажеш че е американски !! И даже да е 20 квт/100км , теб какво те бърка ?? Искаш да кажеш , че от 2 до 4 лв/100 км са голям разход и то за автомобил който ускорява за 5 секунди до 100 ?? Тдс-а за колко ПЪТИ по 5 секунди го прави и колко пъти по 4 лв ще "изгори" при такова каране ??Коментиран от #66, #70
11:46 18.05.2018
65 асддса
Изключително грозна кола.
11:50 18.05.2018
66 Лъжеш
До коментар #64 от "гост":
ХаХа даже не можеш и да четеш за коя кола говориш като споменаваш 10квч/100км??????Я кажи на мама да ти прочете статията наново!!!!!А ти колко пъти в годината правиш 0-100?????
Аз до сега нито един път :)))
Колко струва КвЧ и литър бензин/нафта зависи от правителството като сложат акциз на тока и махнат на бензина ще разбереш какво означава държавна политика да се смучат балъците.
12:16 18.05.2018
67 Лъжеш
До коментар #63 от "гост":
ХаХа да не стане като безплатните зарядни за колите????При Мъск гаранция Франция.
12:20 18.05.2018
68 Чиста реклама
14:06 18.05.2018
69 Чиста реклама
Или ако има Дизел 5,5 килограма не литри за 830 километра ......бе чиста реклама
15:44 18.05.2018
70 КПД
До коментар #64 от "гост":
Продажби на електрички за първите 2 месеца на 2018:Tesla Model S, чиято реализация спадна с 40% до 4156 бройки. Десетката затваря Model X, който също бележи спад от 25%. За двата месеца на 2018 г. Tesla е продала само 4047 бройки от Model 3, докато Hyundai Ioniq EV е реализирал 3801 продажби.
Първите 8 места вижте тука:
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/tova-e-naj-prodavaniiat-elektromobil-v-sveta-6082468
Изпии един валериан щото за десерт 284 долара за акция на Тесла и ако можеш лягай да спиш.
Коментиран от #71, #73
16:23 18.05.2018
71 Продажби
До коментар #70 от "КПД":
И само месец по-късно, Тесла са пак на върхаhttps://2.bp.blogspot.com/-xYKCSecie1A/WuQzZn99FlI/AAAAAAAAAoE/gtY1hEn29nIry4HJ9StdR7YDzRycmyj3QCLcBGAs/s1600/Top%2BBrands.PNG
19:26 18.05.2018
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 гост
До коментар #70 от "КПД":
Мъката петролофилска край няма !!!10:47 19.05.2018
74 Гого
09:08 20.05.2018
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Този коментар е премахнат от модератор.