Новини

Официално: VW пуска електромобил за народа

Публикувана: 19 Септември, 2018 12:27
27 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12723
Официално: VW пуска електромобил за народа
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

По време на пресконференция в Дрезден, представители на германския автомобилен концерн Volkswagen заявиха, че ще пуснат евтин електромобил. Новата "народна кола" ще се прави на платформата МЕВ (Modular Electric Matrix), на която в бъдеще ще се произвеждат всички електромобили на компанията.

Към момента на тази база са предвидени 27 модела, които ще се появят поетапно на пазарите до 2022 година. От концерна съобщиха, че платформата MEB не се явява модификация на MQB и на нея ще се правят само и единствено електромобили. Тази база позволява на VW доста по-продуктивно да развива електрическото направление, което ще стартира с пускането на хечбека ID.

Първият електромобил ще се появи в края на следващата година, а впоследствие на същата платформа ще бъде пуснат въпросният евтин електрически автомобил. От компанията обаче не посочиха, нито цена, нито по-конкретни ТТ данни за предстоящата евтина "електричка". Най-вероятно тя, както и първото ID ще се произвеждат в завода на марката в немския град Цвикау.

За целта предприятието ще бъде сериозно модернизирано. Самата платформа MEB дава възможност за интегриране в пода на автомобила на акумулатори с голям капацитет. Според думите на Томас Улбрих, отговарящ за електромобилното направление във VW, именно това шаси ще позволи създаването на новия електрически бестселър.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
няма да я бъде на конкурентни начала
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Само да споменат цената на акумулатора и проектът пада в канала,още преди да е започнал.

Коментиран от #26


Оценка:
-13 +20

гост
(гост)

Неутрално
2 Отговор
ФВ плануват да пуснат на пазара архитектура, която ще е морално остаряла от 10г., визирам факта, че от Тесла наложиха този модел на вграждане на батерията в пода, а сега тепърва ФВ щели да го разработят за след 4г. Смешно звучи на фона на единствената им кола на ток, голф-е, който изминава едва 160км.

Коментиран от #3, #4, #9


Оценка:
-14 +11

куку руку ку
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #2 от "гост":


160 км... идеално е за ежедневна употреба. Нормално изминавам между 60-80 км. на ден. Значи ще зареждам батерията през ден.

Коментиран от #5


Оценка:
-2 +11

lako
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Нещо си в грешка има и VW UP

Оценка:
-0 +10

гост
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #3 от "куку руку ку":


И като ти се наложи да отидеш до съседния град и километрите ти станат 150 общо дали ще смееш да тръгнеш с колата и дали ще се върнеш? Или пък какво правиш като ти се обадят и ти кажат да отидеш от София до Пловдив и обратно? Къде ще заредиш, колко време ще чакаш докато зареди, защото бързи зарядни няма и повече от 5-6кв на час не са възможни у нас? Та затова Тесла се купува защото пробега е достатъчен, а ако се налага има бързи зарядни и такива в молове и паркиги, където да се зарежа докато пазаруваш или имаш работа наблизо. Едно е 400км, а съвсем друго е 160км.

Коментиран от #14


Оценка:
-4 +4

Електрошок
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Точната дума е монтиране в пода,а не интегриране. И ако е монтирана в пода каква иновация е това?

Оценка:
-1 +3

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Докато не заменят Li-Po батерии с такива от кондензаторен тип електрическите автомобили няма да са реално конкурентни на тези с ДВГ.

Коментиран от #8, #18, #20


Оценка:
-5 +11

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #7 от "Антиелектрика":


Съгласен съм, но ще е по-добре да не пишеш с моя ник.

Оценка:
-3 +4

Пълно с лизачи на тесла
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Имат от цялата гама електромобили даже и баничарка дръж се малко.Теслата има още боб да яде докато настигне vw

Оценка:
-6 +10

ПУСКАЙТЕ БЕЛЕНЕ ЧЕ ТОКА ША СТАНЕ
(гост)

Неутрално
10 Отговор
ДВА ЛЕВА КИЛОВАТА ПОМНЕТЕ МИ ДУМАТА.

Оценка:
-7 +8

мъка
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Публикувано във факти.бг: Към момента на тази база са предвидени 27 модела

Значи взимаш това на снимката, и отгоре му слагаш 27 различни купета и им слагаш различни марки и различни цени и кеф ти Фолксваген кеф ти Бугати

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +7

спец
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #11 от "мъка":


Така ще направят. А сега си представете че целият град Софоя и другите са от електфомобили. И непрекъснаго някой трябва да зарежда. А зарядните станции са малко. Какво правим?

Коментиран от #13


Оценка:
-4 +4

575
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #12 от "спец":


Нови зарядни станции, разбира се. А ток има, не се тревожи и без това за рафинирането на един барел се харчи колкото за 100км пробег.

Оценка:
-5 +5

куку руку ку
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Да съм казал, че ще е единствен автомобил? Казах, че ежедневно въртя до работа и обратно едни 60-80 км. И защо да не ползвам електричка? За дълги преходи обикновен с ДВГ.

Оценка:
-0 +5

Jovo
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Абсолютно смехотворно е да се сравнява концерн който е номер едно по продажби на автомобилш с тисла, които на практика сега прохождат. Ваг групата или тойота, не са решили не са заляли пазара с електромобили, говорим за фирми , толкова мощни, че могат да се сравняват с държави

Коментиран от #17, #21


Оценка:
-6 +7

Куровед
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Аман от електрокари

Оценка:
-6 +4

ДДДДДД
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #15 от "Jovo":


Кой е номер 1??? Номер 1 може би в Европа. В световен мащаб са си доста назад.

Оценка:
-2 +1

пейо
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #7 от "Антиелектрика":


Когато това стане всеки ще иска такава. Преимуществата на този тип са неуспорими. И камионите и автобусите ще преминат.

Оценка:
-1 +4

гост
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Ако цената му е под 5000 евро може да кажат че е за народа.

Оценка:
-0 +3

Най-обичам : боба, леба и да е..
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #7 от "Антиелектрика":


Виж сега пич , когато е измислен първият ДВГ и той е бил само няколко коня и се е движил със 10-20 км.ч.и е изминавал няколко километра, ама хората са му повярвали и са започнали да го усъвършенстват за да достигне нивата на които е сега . Защо винаги започвате да се заяждате и да плюете по новите технологии ? Явно е ,че технологиите се развиват но човешката глупост си остава една и съща през вековете .

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +7

Тошо
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #15 от "Jovo":


Ако сравняваш ВАГ със България то със сигурност ни бият по печалба . Казвам го със съжаление . И като отчетеш колко загубиха от Дизелгейт и пак са номер 1 по продажби .

Оценка:
-0 +3

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #20 от "Най-обичам : боба, леба и да е..":


Първия електромобил е измислен в края на 19 век и в периода 1900-1905 г. по пътищата в Америка се движат повече електрически автомобили отколкото такива с ДВГ. Така че не се заяждам със 120 годишната технология на електромобилите. Тъй като не си наясно прочети малко и се ограмоти преди да пишеш глупости.

А до коментар #8 - ставаш смешен вече измисли си ник и не ми досаждай, има поне още 4-5 такива като теб които ми крадат името.

Коментиран от #23


Оценка:
-3 +3

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #22 от "Антиелектрика":


Модератора много лесно може да провери кой IP адрес ползва ника за първи път и защо. Не ти прави чест подобна идиотщина. И само да ти кажа, че първия електромбил е създаден през 1832 г. което е началото на 19-ти век, не края.
Ама как ли тираджийче да знае това?

Оценка:
-0 +6

Ники
(гост)

Неутрално
24 Отговор
А батерии от къде? Не само WV, всички ни заливат с обещания за електрически коли но те не произвеждат батерии! Ще купуват от Мъск и батериите и моторите!

Оценка:
-0 +1

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Тия скръндзи най-накрая направиха платформа за електромобил, досега пускаха във коша на Гоуфа един електромотор мятаха няколко батерии във багажника и готово.

Оценка:
-0 +1

Бате Добрич
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #1 от "няма да я бъде на конкурентни начала":


Еййййй умен си ба ...... тц тц, схващаш бързо ..... бръснач ...... на тате а.енцето

Оценка:
-1 +0

Пешо
(гост)

Неутрално
27 Отговор
НА ТОЗИ ЕТАП ЕЛЕКТРОКАРИТЕ НЯМАТ БЪДЕЩЕ

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка