По време на пресконференция в Дрезден, представители на германския автомобилен концерн Volkswagen заявиха, че ще пуснат евтин електромобил. Новата "народна кола" ще се прави на платформата МЕВ (Modular Electric Matrix), на която в бъдеще ще се произвеждат всички електромобили на компанията.
Към момента на тази база са предвидени 27 модела, които ще се появят поетапно на пазарите до 2022 година. От концерна съобщиха, че платформата MEB не се явява модификация на MQB и на нея ще се правят само и единствено електромобили. Тази база позволява на VW доста по-продуктивно да развива електрическото направление, което ще стартира с пускането на хечбека ID.
Първият електромобил ще се появи в края на следващата година, а впоследствие на същата платформа ще бъде пуснат въпросният евтин електрически автомобил. От компанията обаче не посочиха, нито цена, нито по-конкретни ТТ данни за предстоящата евтина "електричка". Най-вероятно тя, както и първото ID ще се произвеждат в завода на марката в немския град Цвикау.
За целта предприятието ще бъде сериозно модернизирано. Самата платформа MEB дава възможност за интегриране в пода на автомобила на акумулатори с голям капацитет. Според думите на Томас Улбрих, отговарящ за електромобилното направление във VW, именно това шаси ще позволи създаването на новия електрически бестселър.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 няма да я бъде на конкурентни начала
Коментиран от #26
12:35 19.09.2018
2 гост
Коментиран от #3, #4, #9
12:57 19.09.2018
3 куку руку ку
До коментар #2 от "гост":
160 км... идеално е за ежедневна употреба. Нормално изминавам между 60-80 км. на ден. Значи ще зареждам батерията през ден.Коментиран от #5
13:41 19.09.2018
4 lako
До коментар #2 от "гост":
Нещо си в грешка има и VW UP13:59 19.09.2018
5 гост
До коментар #3 от "куку руку ку":
И като ти се наложи да отидеш до съседния град и километрите ти станат 150 общо дали ще смееш да тръгнеш с колата и дали ще се върнеш? Или пък какво правиш като ти се обадят и ти кажат да отидеш от София до Пловдив и обратно? Къде ще заредиш, колко време ще чакаш докато зареди, защото бързи зарядни няма и повече от 5-6кв на час не са възможни у нас? Та затова Тесла се купува защото пробега е достатъчен, а ако се налага има бързи зарядни и такива в молове и паркиги, където да се зарежа докато пазаруваш или имаш работа наблизо. Едно е 400км, а съвсем друго е 160км.Коментиран от #14
15:17 19.09.2018
6 Електрошок
15:25 19.09.2018
7 Антиелектрика
Коментиран от #8, #18, #20
15:46 19.09.2018
8 Антиелектрика
До коментар #7 от "Антиелектрика":
Съгласен съм, но ще е по-добре да не пишеш с моя ник.16:44 19.09.2018
9 Пълно с лизачи на тесла
До коментар #2 от "гост":
Имат от цялата гама електромобили даже и баничарка дръж се малко.Теслата има още боб да яде докато настигне vw17:21 19.09.2018
10 ПУСКАЙТЕ БЕЛЕНЕ ЧЕ ТОКА ША СТАНЕ
18:12 19.09.2018
11 мъка
Значи взимаш това на снимката, и отгоре му слагаш 27 различни купета и им слагаш различни марки и различни цени и кеф ти Фолксваген кеф ти Бугати
Коментиран от #12
18:39 19.09.2018
12 спец
До коментар #11 от "мъка":
Така ще направят. А сега си представете че целият град Софоя и другите са от електфомобили. И непрекъснаго някой трябва да зарежда. А зарядните станции са малко. Какво правим?Коментиран от #13
19:45 19.09.2018
13 575
До коментар #12 от "спец":
Нови зарядни станции, разбира се. А ток има, не се тревожи и без това за рафинирането на един барел се харчи колкото за 100км пробег.19:58 19.09.2018
14 куку руку ку
До коментар #5 от "гост":
Да съм казал, че ще е единствен автомобил? Казах, че ежедневно въртя до работа и обратно едни 60-80 км. И защо да не ползвам електричка? За дълги преходи обикновен с ДВГ.22:47 19.09.2018
15 Jovo
Коментиран от #17, #21
23:45 19.09.2018
16 Куровед
08:07 20.09.2018
17 ДДДДДД
До коментар #15 от "Jovo":
Кой е номер 1??? Номер 1 може би в Европа. В световен мащаб са си доста назад.08:55 20.09.2018
18 пейо
До коментар #7 от "Антиелектрика":
Когато това стане всеки ще иска такава. Преимуществата на този тип са неуспорими. И камионите и автобусите ще преминат.08:57 20.09.2018
19 гост
09:32 20.09.2018
20 Най-обичам : боба, леба и да е..
До коментар #7 от "Антиелектрика":
Виж сега пич , когато е измислен първият ДВГ и той е бил само няколко коня и се е движил със 10-20 км.ч.и е изминавал няколко километра, ама хората са му повярвали и са започнали да го усъвършенстват за да достигне нивата на които е сега . Защо винаги започвате да се заяждате и да плюете по новите технологии ? Явно е ,че технологиите се развиват но човешката глупост си остава една и съща през вековете .Коментиран от #22
09:40 20.09.2018
21 Тошо
До коментар #15 от "Jovo":
Ако сравняваш ВАГ със България то със сигурност ни бият по печалба . Казвам го със съжаление . И като отчетеш колко загубиха от Дизелгейт и пак са номер 1 по продажби .09:47 20.09.2018
22 Антиелектрика
До коментар #20 от "Най-обичам : боба, леба и да е..":
Първия електромобил е измислен в края на 19 век и в периода 1900-1905 г. по пътищата в Америка се движат повече електрически автомобили отколкото такива с ДВГ. Така че не се заяждам със 120 годишната технология на електромобилите. Тъй като не си наясно прочети малко и се ограмоти преди да пишеш глупости.А до коментар #8 - ставаш смешен вече измисли си ник и не ми досаждай, има поне още 4-5 такива като теб които ми крадат името.
Коментиран от #23
11:45 20.09.2018
23 Антиелектрика
До коментар #22 от "Антиелектрика":
Модератора много лесно може да провери кой IP адрес ползва ника за първи път и защо. Не ти прави чест подобна идиотщина. И само да ти кажа, че първия електромбил е създаден през 1832 г. което е началото на 19-ти век, не края.Ама как ли тираджийче да знае това?
12:28 20.09.2018
24 Ники
13:00 20.09.2018
25 Алфа Ромео
13:47 20.09.2018
26 Бате Добрич
До коментар #1 от "няма да я бъде на конкурентни начала":
Еййййй умен си ба ...... тц тц, схващаш бързо ..... бръснач ...... на тате а.енцето15:36 20.09.2018
27 Пешо
15:49 19.04.2019