19 Септември, 2018 12:27 14 202 27

Официално: VW пуска електромобил за народа

  • volkswagen-
  • meb-
  • евтин електромобил
Официално: VW пуска електромобил за народа - 1

По време на пресконференция в Дрезден, представители на германския автомобилен концерн Volkswagen заявиха, че ще пуснат евтин електромобил. Новата "народна кола" ще се прави на платформата МЕВ (Modular Electric Matrix), на която в бъдеще ще се произвеждат всички електромобили на компанията.

Към момента на тази база са предвидени 27 модела, които ще се появят поетапно на пазарите до 2022 година. От концерна съобщиха, че платформата MEB не се явява модификация на MQB и на нея ще се правят само и единствено електромобили. Тази база позволява на VW доста по-продуктивно да развива електрическото направление, което ще стартира с пускането на хечбека ID.

Първият електромобил ще се появи в края на следващата година, а впоследствие на същата платформа ще бъде пуснат въпросният евтин електрически автомобил. От компанията обаче не посочиха, нито цена, нито по-конкретни ТТ данни за предстоящата евтина "електричка". Най-вероятно тя, както и първото ID ще се произвеждат в завода на марката в немския град Цвикау.

За целта предприятието ще бъде сериозно модернизирано. Самата платформа MEB дава възможност за интегриране в пода на автомобила на акумулатори с голям капацитет. Според думите на Томас Улбрих, отговарящ за електромобилното направление във VW, именно това шаси ще позволи създаването на новия електрически бестселър.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 няма да я бъде на конкурентни начала

    20 13 Отговор
    Само да споменат цената на акумулатора и проектът пада в канала,още преди да е започнал.

    Коментиран от #26

  • 2 гост

    11 15 Отговор
    ФВ плануват да пуснат на пазара архитектура, която ще е морално остаряла от 10г., визирам факта, че от Тесла наложиха този модел на вграждане на батерията в пода, а сега тепърва ФВ щели да го разработят за след 4г. Смешно звучи на фона на единствената им кола на ток, голф-е, който изминава едва 160км.

    Коментиран от #3, #4, #9

  • 3 куку руку ку

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    160 км... идеално е за ежедневна употреба. Нормално изминавам между 60-80 км. на ден. Значи ще зареждам батерията през ден.

    Коментиран от #5

  • 4 lako

    10 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Нещо си в грешка има и VW UP
  • 5 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "куку руку ку":

    И като ти се наложи да отидеш до съседния град и километрите ти станат 150 общо дали ще смееш да тръгнеш с колата и дали ще се върнеш? Или пък какво правиш като ти се обадят и ти кажат да отидеш от София до Пловдив и обратно? Къде ще заредиш, колко време ще чакаш докато зареди, защото бързи зарядни няма и повече от 5-6кв на час не са възможни у нас? Та затова Тесла се купува защото пробега е достатъчен, а ако се налага има бързи зарядни и такива в молове и паркиги, където да се зарежа докато пазаруваш или имаш работа наблизо. Едно е 400км, а съвсем друго е 160км.

    Коментиран от #14

  • 6 Електрошок

    3 1 Отговор
    Точната дума е монтиране в пода,а не интегриране. И ако е монтирана в пода каква иновация е това?
  • 7 Антиелектрика

    12 5 Отговор
    Докато не заменят Li-Po батерии с такива от кондензаторен тип електрическите автомобили няма да са реално конкурентни на тези с ДВГ.

    Коментиран от #8, #18, #20

  • 8 Антиелектрика

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    Съгласен съм, но ще е по-добре да не пишеш с моя ник.
  • 9 Пълно с лизачи на тесла

    11 6 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Имат от цялата гама електромобили даже и баничарка дръж се малко.Теслата има още боб да яде докато настигне vw
  • 10 ПУСКАЙТЕ БЕЛЕНЕ ЧЕ ТОКА ША СТАНЕ

    8 7 Отговор
    ДВА ЛЕВА КИЛОВАТА ПОМНЕТЕ МИ ДУМАТА.
  • 11 мъка

    8 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Към момента на тази база са предвидени 27 модела

    Значи взимаш това на снимката, и отгоре му слагаш 27 различни купета и им слагаш различни марки и различни цени и кеф ти Фолксваген кеф ти Бугати

    Коментиран от #12

  • 12 спец

    4 4 Отговор

    До коментар #11 от "мъка":

    Така ще направят. А сега си представете че целият град Софоя и другите са от електфомобили. И непрекъснаго някой трябва да зарежда. А зарядните станции са малко. Какво правим?

    Коментиран от #13

  • 13 575

    5 5 Отговор

    До коментар #12 от "спец":

    Нови зарядни станции, разбира се. А ток има, не се тревожи и без това за рафинирането на един барел се харчи колкото за 100км пробег.
  • 14 куку руку ку

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Да съм казал, че ще е единствен автомобил? Казах, че ежедневно въртя до работа и обратно едни 60-80 км. И защо да не ползвам електричка? За дълги преходи обикновен с ДВГ.
  • 15 Jovo

    7 6 Отговор
    Абсолютно смехотворно е да се сравнява концерн който е номер едно по продажби на автомобилш с тисла, които на практика сега прохождат. Ваг групата или тойота, не са решили не са заляли пазара с електромобили, говорим за фирми , толкова мощни, че могат да се сравняват с държави

    Коментиран от #17, #21

  • 16 Куровед

    4 6 Отговор
    Аман от електрокари
  • 17 ДДДДДД

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "Jovo":

    Кой е номер 1??? Номер 1 може би в Европа. В световен мащаб са си доста назад.
  • 18 пейо

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    Когато това стане всеки ще иска такава. Преимуществата на този тип са неуспорими. И камионите и автобусите ще преминат.
  • 19 гост

    3 0 Отговор
    Ако цената му е под 5000 евро може да кажат че е за народа.
  • 20 Най-обичам : боба, леба и да е..

    7 2 Отговор

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    Виж сега пич , когато е измислен първият ДВГ и той е бил само няколко коня и се е движил със 10-20 км.ч.и е изминавал няколко километра, ама хората са му повярвали и са започнали да го усъвършенстват за да достигне нивата на които е сега . Защо винаги започвате да се заяждате и да плюете по новите технологии ? Явно е ,че технологиите се развиват но човешката глупост си остава една и съща през вековете .

    Коментиран от #22

  • 21 Тошо

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Jovo":

    Ако сравняваш ВАГ със България то със сигурност ни бият по печалба . Казвам го със съжаление . И като отчетеш колко загубиха от Дизелгейт и пак са номер 1 по продажби .
  • 22 Антиелектрика

    3 3 Отговор

    До коментар #20 от "Най-обичам : боба, леба и да е..":

    Първия електромобил е измислен в края на 19 век и в периода 1900-1905 г. по пътищата в Америка се движат повече електрически автомобили отколкото такива с ДВГ. Така че не се заяждам със 120 годишната технология на електромобилите. Тъй като не си наясно прочети малко и се ограмоти преди да пишеш глупости.

    А до коментар #8 - ставаш смешен вече измисли си ник и не ми досаждай, има поне още 4-5 такива като теб които ми крадат името.

    Коментиран от #23

  • 23 Антиелектрика

    6 0 Отговор

    До коментар #22 от "Антиелектрика":

    Модератора много лесно може да провери кой IP адрес ползва ника за първи път и защо. Не ти прави чест подобна идиотщина. И само да ти кажа, че първия електромбил е създаден през 1832 г. което е началото на 19-ти век, не края.
    Ама как ли тираджийче да знае това?
  • 24 Ники

    1 0 Отговор
    А батерии от къде? Не само WV, всички ни заливат с обещания за електрически коли но те не произвеждат батерии! Ще купуват от Мъск и батериите и моторите!
  • 25 Алфа Ромео

    1 0 Отговор
    Тия скръндзи най-накрая направиха платформа за електромобил, досега пускаха във коша на Гоуфа един електромотор мятаха няколко батерии във багажника и готово.
  • 26 Бате Добрич

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "няма да я бъде на конкурентни начала":

    Еййййй умен си ба ...... тц тц, схващаш бързо ..... бръснач ...... на тате а.енцето
  • 27 Пешо

    0 0 Отговор
    НА ТОЗИ ЕТАП ЕЛЕКТРОКАРИТЕ НЯМАТ БЪДЕЩЕ