1 Ноември, 2018 17:47 47 502 117

Ядосан естонец води списък на ремонтите върху BMW-то си

  • bmw-
  • 7er-
  • 750i-
  • g11-
  • g12-
  • рекламация-
  • протест-
  • естония
Ядосан естонец води списък на ремонтите върху BMW-то си - 1

Недоволен собственик на почти ново BMW 750i G11 от Естония протестира срещу постоянните повреди на колата с грижливо изписан върху каросерията списък на дефектите и поправките. Срещу всяка неизправност е отбелязан моментният пробег на баварската лимузина с цена €122 700.

Ядосан естонец води списък на ремонтите върху BMW-то си

За малко повече от 54 000 км "седмѝцата" явно е създала доста грижи на човека, като първите проблемите са започнали още преди 20 000 км. Списъкът на задната дясна врата споменава:

18 000 км - поправка на вентилацията на шофьорската седалка
20 000 км - ремонт на люка
23 205 км - смяна на маркучите на охлаждането на турбото
27 312 км - смяна на термостат и поправка на освежителя на въздуха в купето
30 000 км - смяна на управляващия модул за позициониране на шофьорската седалка и поправка на освежителя на въздуха в купето
40 000 км - повреда на арматурното табло
45 500 км - повреда и смяна на двигателя
50 000 км - повреда и смяна на волана
52 000 км - силни вибрации и тракане в салона
52 750 км - нестабилна работа на всички сензори
54 082 км - грешка в окачването, дефектен компресор
54 082 км - дефект и смяна на маслените маркучи на двата турбокомпресора

Ядосан естонец води списък на ремонтите върху BMW-то си

На предната дясна врата пък има послание към производителя и естонския му дилър: "Под предния капак би трябвало да има 450 коня, но всъщност има само един, който едва работи. На вниманието на BMW AG и Inchcape Eesti".


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Onq bez konq

    120 10 Отговор
    Абе Кон,тфа кът твоито.

    Коментиран от #109

  • 2 Гоце

    38 253 Отговор
    Този кой знае как я малтретира тази кола, за да я докара до това положение!:)

    Коментиран от #29, #32

  • 3 антрашпиц

    105 36 Отговор
    Голям балък.Още при около 20 000км би трябвало да я продаде макар и с голяма загуба.Тези ремонти които са изредени след тези километри предполагам че са му стрували можеби една трета серия.

    Коментиран от #9, #30, #60, #86, #111

  • 4 Гост

    333 24 Отговор
    Най-хубавото на BMW е кафето в сервиза всяка сутрин!!!
  • 5 цистит

    110 2 Отговор
    има 450 коня но истинския е само 1, виждаш ли кон
  • 6 dsadsa

    95 3 Отговор
    Култова тема с култови коментари
  • 7 Чеп

    40 123 Отговор
    Да си купи ауди ще се роди." Кръвна група"🙌

    Коментиран от #36, #83, #89, #112

  • 8 асддса

    56 89 Отговор
    Това ми изглежда като тъпа реклама срещу марката. Ми че тя половината кола се повредила, ако беше така с всички отдавна щяха да са фалирали, а не да имат най-добрите печалби в сектора, защото цените не са им по-скъпи от конкурентите им.
    Това всичко е сменяно под гаранция.
  • 9 Гост

    73 6 Отговор

    До коментар #3 от "антрашпиц":

    Тази кола е гаранционна, откъде падаш :D.

    Коментиран от #15

  • 10 Ghfgb

    44 43 Отговор
    Сигурно е от бмв-тата които ги сглабят в Калининград
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 112

    75 16 Отговор
    Немско "качество"...

    Коментиран от #47

  • 13 хаха

    83 6 Отговор
    Те за това и държат такива цени немските "премиуми", щото после гаранционно трябва да се покрият поправките на хипертехнологиите дето не са имали време да изтестват и са бързали да са пред колегите от инголщат, щутгард или мюнхен....Но и това си е част от "премиум" самочувствието-да се похвалиш как на 40 хил са ти сменили гаранционно мотора или как си сменил накладки за "само" 1300 кинта...Като има балами да плащат за това що пък да не им го предложат срещу съответната сума....

    Коментиран от #113

  • 14 стоян

    96 10 Отговор
    Скоро тук публикуваха германска класация за най повреждащите се нови автомобили и БМВ води класацията а до него е АУДИ =естонеца е прав за повредите
  • 15 Враца

    39 12 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Тия боклуци са си такива.Каква гаранция ,всичко е шкарп.
  • 16 Веско

    28 78 Отговор
    Лъже този,до 100000км е в гаранция,а и няма как БМВ на45000км да смени двигател.моя съвет е да си купи Ситроен или Пежо,може да остане доволен,по евтино е.ха ха ха

    Коментиран от #23, #28, #104

  • 17 Кой

    20 46 Отговор
    Колата на тия километри е в гаранция така че не е плащал нищо и всичко е някаква измислица

    Коментиран от #24, #65

  • 18 Само бмв

    20 66 Отговор
    Моето 520д 2015г. На 80000км,само газ иска,никакви ремонти,само накладки,смяна на масло.пропаганда е от конкурента Мерцедес,сега имат залежали модели на склад 2018,не успяват да ги продадат,а идва новия модел2019година.

    Коментиран от #80

  • 19 Va60

    50 5 Отговор
    Ако това е вярно тоя естонец направо им разката фамилията.Много договори с доставчици ще бъдат развалени.
  • 20 автовносител

    70 8 Отговор
    45 500км. те толкова си карат тия мотори,
    и това не е анти реклама!Ако си взимате такава седмьорка с тоз матор сте се прецакали здраво!
  • 21 автопсихиатър

    80 12 Отговор
    Че кво му е на бе ен вето йе, абсолютно нормално си е стандартни проблемчета за модела и марката ! Вие ко искате да е здраво, като японска кола ли ми че тогава, как ще се дуете на другите батки, колко пари сте дали днес за ремонт? То само за продънени коври не си е работа да си говорите, а бе ен вето си е социалка, общуваш със себеподобни галфони и живота добива смисъл мдаа
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Язе

    53 5 Отговор

    До коментар #16 от "Веско":

    Явно си някой слепак,верен на немската трошка.Има случай на блокирали двигатели на под....25000км.Рядко двигател минава по гаранция,почти никога.Отворете руските сайтове да видите снимки,коментари и оплаквания на собственици на БМВ.Работя до един автосервиз и има паркирано точно такова БМВ 7 серия.ДВГ-то.го НЯМА.НЯМА.Блокирал.Дали не се чупят?Das Auto.

    Коментиран от #117

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Pompev

    23 8 Отговор
    Така е,всичко ново след 2000 е побуклучено.Ама пък двигател на 50000,звучи несериозно.
    И кво,белен лагер ли избил,не казват

    Коментиран от #44

  • 26 Някой

    14 6 Отговор

    До коментар #22 от "БМВ регресия":

    И тогава бяха сервизни коли, дай да не се лйжем! Виж мерца тогава и японките са друда бира!

    Коментиран от #100, #116

  • 27 Pompev

    33 0 Отговор
    И още нещо,почнат ли да ти я човъркат по сервизите,нищо не става от нея.

    Коментиран от #35

  • 28 Бачо Киро

    53 6 Отговор

    До коментар #16 от "Веско":

    Кой нямал двигател да смени под 25000км? Ти идиот ли си? Е46 М3 изстрелваше буталото и дупчеше мотор под 10000км и докато достатъчно коли показаха проблема, БМВ обвиняваше собствениците. Чак после се оказа проблем с канал на маслото и лошо охлаждане и дори тогава първо пробваха да поемат само част от поправката. Що пишеш, като нищо не знаеш ...

    Коментиран от #33

  • 29 Не му е останало време

    68 2 Отговор

    До коментар #2 от "Гоце":

    Как да я малтретира милия , като той от сервиза не я е извадил.
  • 30 Kostadin

    5 7 Отговор

    До коментар #3 от "антрашпиц":

    Nali ima garanciq do 200 000km i min 2godini ako ne q udyljil na taq evtina kola
  • 31 Pompev

    27 1 Отговор
    Един има дизел БМВ,обаче гасне.
    Викат в сервиза дюзите,те обаче са чисто нови,слагали ги в първия сервиз И пак правила така.Не моат да намерят грешката...
  • 32 Hmmmmmm

    66 6 Отговор

    До коментар #2 от "Гоце":

    Колкото и аз я "малтретирах" ...... пазех я повече от нормалното, постоянни повреди и проблеми, а един месец след като изтече гаранцията скоростната кутия сдаде багажа ...... цифрата за нова беше такава, че се заклех никога повече в живота си да не си купувам BMW
  • 33 Pompev

    13 1 Отговор

    До коментар #28 от "Бачо Киро":

    Те много сложни И яки двигатели И най малкото отклонение им влияе
  • 34 Audi lover

    51 12 Отговор
    Оттук нататък да не съм чул гласеца на заблудените господа, които възхваляват BMW във всяка една автомобилна статия. Наскоро даже са дръпнали 1 милион бройки поради опасност от самозапалване. BMW феновете да млъкнат завинаги.

    Коментиран от #37

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 АLFA Q4

    19 2 Отговор

    До коментар #7 от "Чеп":

    Е ТОГАВА ТРЯБВА И СЕРВИЗ ДА СИ КУПИ
    НЕ ЧЕ И СЕГА НЕ СИ Е.КУПИЛ
  • 37 АLFA Q4

    17 2 Отговор

    До коментар #34 от "Audi lover":

    ДА ИЗТЕЛИХА 1.600.000
    А ВАГОВЕТЕ 11.000.000
    ПО ДОБРЕ ПО МАЛКОТО ЗЛО

    Коментиран от #46

  • 38 1996

    9 27 Отговор
    Кой знае какъв балък е тоя. Сигурно акумулатора му е паднал а онези "майстори" са му казали че трябвало нов двигател. Видяли са го че не разбира а пък има пари и решили да използват момента.
  • 39 Неделчев

    16 9 Отговор
    Я стига 20 годишна кола не мърда нищо по нея ...моя...а този го ебават отвсякъде и особено като знам колко много разбират сервизчиите!За оксидирала клема ще свалят цялото табло...хвърляй пари безумия! Срамно недостойно!
  • 40 Pompev

    18 3 Отговор

    До коментар #35 от "Перник":

    Добре де,толкова много грешки на чисто нова кола,звучи умишлено че ги правят така.

    Коментиран от #45

  • 41 Ицо Багера

    26 1 Отговор
    Затова не смея да си купя нова кола.В момента карам Audi TT 2001г.преди два дни нещо ми потропа по предницата.Оказа се вътрешен накрайник ОРИГИНАЛНИЯ,каквито бяха и останалите по окачването.Останах изумен.Сегашните автомобили са вложения за автопроизводителите.Качеството "избелява", цената се увеличава.

    Коментиран от #66

  • 42 Pompev

    4 2 Отговор
    ...или мотора много як И сложен И не може да изчислят всичко с точност
  • 43 Pompev

    7 1 Отговор
    Не знам,аз не разбирам от коли,от такиа коли де,имам поло 94-95 на което само основен не съм му правил сaм.Ама мисля да му сменя двигателя-na 300 000 e .
  • 44 Ауди А6

    18 0 Отговор

    До коментар #25 от "Pompev":

    Би ли ми обяснил какъв е тоя белен лагер

    Коментиран от #53

  • 45 Перник

    22 0 Отговор

    До коментар #40 от "Pompev":

    Абе не знам дали е изцяло умишлено! Гледаш хубава нова кола, купуваш я и почваш да работиш за нея, а ако кинтите не са проблем се дразниш в сервизите.. Загуба на време и нерви от немски инженери на уж маркова кола, за което си плащаш дебело, това е посланието на човека от статията!
  • 46 Ей суйчи

    22 4 Отговор

    До коментар #37 от "АLFA Q4":

    Ей суйчо. Казах BMW фенове да не се обаждат. Смешен си. Изтеглиха 11 милиона заради измамите с емисиите, а не защото имат опасност от самозаплаване. Аре беги.

    Коментиран от #48, #49, #81

  • 47 АLFA Q4

    5 3 Отговор

    До коментар #12 от "112":

    О ДА АМА.ПО.ТЕМОТЕ СА НОМЕР ЕДНО РЕВЛЪОВЦИТЕ,,,ОТВОРКОВЦИ НА 12 ГОДИШНОТО ЧИ КРОСВАГОНЧЕ И СТРАНИЧНИЯ МИГАЧ МИ Е ПРЕДОСТАТЪЧЕН ЗА ДА ОТРАЗЯ ДЕФЕКТИТЕ
    А ЗА ЧОМЕНТА И ТОЙ НЕ МИ ТРЯБВА
    АБЕ ВИЕ С НЕМСКИТЕ КАРУЦИ СТЕ МАЗОХИСТИ БЕ

    Коментиран от #50, #87

  • 48 Бачо Киро

    12 1 Отговор

    До коментар #46 от "Ей суйчи":

    Грешка си, провери колко нещо има акции на ФВ за изтегляне, наскоро почнаха една от 2011та обявена... 140000 Поршета също има. Абе няма вече производител като едно време, всички гледат After Sales, но при коли над 100 хиляди евро просто няма извинение.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Audi lover

    13 21 Отговор

    До коментар #47 от "АLFA Q4":

    Немски каруци ама такъв комфорт, пъргавина, интериор и екстериор като техния, ония балъци от форд, пежо, ситроен, тойота, АЛФА, фиат и кви ли още не не могат и да си представят даже. А и кво френските и италианските автомобили да не са много по издържливи. Не стига, че вътре евтино без никакво усещане за лукс, че и на всичко отгоре мудни чупливи астматици. Единствения плюс е, че частите им са по евтини.

    Коментиран от #61, #70

  • 51 Audi lover

    15 3 Отговор

    До коментар #49 от "АLFA Q4":

    Типичен BMW lover. Купил си е36, сложил едни джанти, отворил джама, надул музиката и се развява селската муцуна и се мисли за играч с консерва за 1000 лева.
  • 52 Немеца

    23 1 Отговор
    Имам в момента две коли немска и японска. Без да споменавам марките ще бъда реален какво се вижда като отворя капака им - на немската едната половина на двигателя е силно омаслен, другата по-малко. Японската е с три милиметра прах и пръстови отпечатъци на капачката на двигателя, когато монтьора е сменил маслото. За оборотите, шума при работа на мотора и други работи като коя предпочитам да карам, защото и имам по-голямо доверие в надежността, не е необходимо да пиша.
  • 53 Pompev

    5 3 Отговор

    До коментар #44 от "Ауди А6":

    Не са карайте дригите ве,белен лагер ляга на коляновия вал-на мотовилката-движи се по оста на коляновия вал

    Коментиран от #63

  • 54 Николай

    18 2 Отговор
    Бмв-то като Формула1 - едно състезание!
  • 55 1234

    15 5 Отговор
    естествено че е в гаранция, иначе щеше да напише и цените. въпросъте е че немските коли са тотални боклуци!!!! и ще е все така, каквото ти е населението такова ти е и производството, боклуци!
  • 56 ванката

    10 16 Отговор
    мале мале като прочетох коментарите и направо неможах да повярвам че толкова народ се върже на тия глупости ?!? това в естония е практика да си оплюват диларите на нови автомобили това не е първата такава кола която се опитва да прави анти-реклама на дадена марка пролетта беше за мерцедес а миналата зима мисля че беше за нисан хахаха но стадото вярва ли вярва и злобее ли злобее тук минимум 50% от коментиращите само им дай едно заглавие без никаква статия само заглавие и те ще си направят сами тема тук да обясняват колко за нищо не става дадената марка автомобил пък нещеш ли целия сеят си няма хабер от автомобили защото я уважат навсякъде... заглавието нали се сещате какво е BMW

    Коментиран от #57

  • 57 Пораснал

    21 2 Отговор

    До коментар #56 от "ванката":

    Хаха, защо подценяваш интелигентността на хората! Човекът ей така за една антиреклама е направил труда да си нашари вратите на новият си скъп тулуп, за който сугурно без мерак е броил сумати пари!
  • 58 0000

    10 13 Отговор
    Ще му отговоря на естонски:На майкас ти путкас.да си купиш колелос тогавас

    Коментиран от #62

  • 59 оня с бмвто

    1 7 Отговор
    С такова ново БМВ всичко ви е гарантирано. Дори и креватни упражнения всеки ден.
  • 60 Валентин

    2 4 Отговор

    До коментар #3 от "антрашпиц":

    Ти наистина ли не се сещаш, че всички тези ремонти са гаранционни и клиентът не дължи нищо...?

    Коментиран от #68, #115

  • 61 АLFA Q4

    10 12 Отговор

    До коментар #50 от "Audi lover":

    ЕЙ ЕДНОПОСОЧНИК, НЕМИ СРАВНЯВАЙ АЛФЕТАТА ПО КОНФОРТ СНТОЯ КОШНИК С ДВЕТЕ ТОАЛЕТНИ А ЗА НАДЕЖДНОСТ JTD M,JET С ТОЯ МАСЛАР НА АУДИТО,, ТИ ВЕРНО СИ НЕНОРМАЛЕН
    И АКО НА СКАПАНАТА ТИ БАРАКА КЛИМАТА НЕБАЧКА МОЯ НЕ Е ОТКАЗВАЛ
    А И ТИ И ДА ИСКАШ НЕМОЖЕШ ДА СИ ИЗВАДИШ РЪЧИЧКАТА ОТВЪН ЗАЩОТО НЕНТИ РАБОТИ МАШИНКАТА НА СТЪКЛОТО
    И ЦЕНТРАЛНОТО СЪЩО
    АЗ СЛУШАМ ОТ МЕЙДЪН НАТАМ А ТИ СЪС СИГУРНОСТ СИ ЧАЛГАДЖИЯ, ПО СТИЛА НА ПИСАНЕ
    АРЕ БЕГАЙ В СЕРВИЗА ДА ПЛАЩАШ

    Коментиран от #71

  • 62 Ghost

    3 5 Отговор

    До коментар #58 от "0000":

    Спуках си пикочния мехур от смях,евала колега😂
  • 63 АLFA Q4

    3 6 Отговор

    До коментар #53 от "Pompev":

    ПИЧ БЕЛЕНИЯ ЛАГЕР СЕ ДВИЖИ ОКОЛО,,, ОКОЛО ОСТА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ
    АКО Е ПО ОСТА НАНАЙСИ КОМПРЕСИЯ
    А ПРИ ВАГОВЕТЕ НАИСТИНА Е БЕЛЕН
  • 64 bmw

    9 1 Отговор
    депресирахте onq s konq
    и разбихте цялата му вяра и религия
    не ви е срам
  • 65 Zorro

    6 1 Отговор

    До коментар #17 от "Кой":

    Не е плащал, но не е и карал неговия автомобил повече заместващ ,ако дилъра му е предоставил
  • 66 123

    6 3 Отговор

    До коментар #41 от "Ицо Багера":

    Ице аудито колко е слабо от към окачване си нямаш на идея айде стига с оригиналните носачи на 18 години то времето щеше да ги е изяло до сега пий си хапчетата моля те

    Коментиран от #93

  • 67 БУДЙЯ

    18 1 Отговор
    Само ваг могат да изкарат по-голям боклук.
  • 68 антрашпиц

    7 2 Отговор

    До коментар #60 от "Валентин":

    Не .Не се сещам.Я ми отговори дори всички ремонти да са гаранционни това че тая кола се чупи като за световно тебе няма ли да те нервира сериозно а?Че то моя Сценик дето почна 19 си година е изминал толкова километри колкото тая лимозина и не съм правил кой знае какви ремонти.Даже още дюзи не съм сменял.....пък тоя цял двигател...ма нямам думи просто.
  • 69 Само си мисля

    17 3 Отговор
    Щях да си купувам БМВ ама се отказах! Ще си купя Дачия щото при нея разходите са почти нулеви!
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Audi lover

    6 11 Отговор

    До коментар #61 от "АLFA Q4":

    Не майна, не слушам чалга, а най вече черно и хаус музика. Другото, което е нямам проблем нито с климатика нито с джамеците нито с нищо. Единствения ми проблем е цената на горивото и тва, че ми пречи да си карам количката и да се наслаждавам на возията. Карай си Алфа Умрелото и стига писа, че ми пада IQ-то като ти чета неграмотните коментари.

    Коментиран от #82, #105

  • 72 ПЕРНИШКИ ГОУФ

    5 12 Отговор
    НЕ Е ВИНОВНА НИТО КОЛАТА ОЩЕ ПО-МАЛКО МАРКАТА, ВИНОВНО Е ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО.

    Коментиран от #73

  • 73 Audi lover

    9 0 Отговор

    До коментар #72 от "ПЕРНИШКИ ГОУФ":

    И да и не. Качестовото е занижено, това е факт, но си прав, че много зависи как човек се грижи за колата си.
  • 74 Жорката

    18 4 Отговор
    Хехе тоя с БМВ - то поне е карал :) Има един в тубата с мерцедес е6.3s AMG за 3 месеца два изкара от витрината . Втория по гаранция щото първия замина двигателя . Прибра новия мерцедес в гаража на 50 км и на другата сутрин си го взеха с пътната помощ обратно . Някво реле не беше закачено като хората и колата пак фира ахахаххаха Та сметката е 180.000 гущера за 3 месеца и седя без кола пича и се наложи да кара фордчето на жената хахааххахайа Та пълнете им още гушите на немците няма лошо :) AMG- All Money Gone ;)
  • 75 Мухльо

    5 1 Отговор
    А като говорим за предумишлени повреди, да погледнем тия черни пътища дето са по столицата! За 4 месеца на колата ми изкривих джанта, тампона на един от амортисьорите се скапа и почна нешо да тропа по паветата. И ТО САМО ПО ЕДИН КРАТЪК МАРШРУТ! Добре, колата е на 20 години, но надали би се изкривила джанта по равен път?! Тука или си адаптираш колата за пътищата или ставаш пешеходец..
  • 76 vasik atanasova

    2 5 Отговор
    да само ауди
  • 77 Дядото

    4 1 Отговор
    За мен тоя и на танк да се качи ще го потроши щом е в гаранния ,по ще е интересно, какво ще стане след като колата надхвърли 100 000км.Дали ще продължи да се чупи? ??

    Коментиран от #84

  • 78 Шибеци

    3 1 Отговор
    Гоуфаджийте се развихрили пак!
  • 79 gogo

    0 0 Отговор
    hahahahohohihihihehehahihohohaha
  • 80 Антон 1

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "Само бмв":

    Ти си следи веригата за всеки случай !
    И сервиз интервала да не е на посече от 15000 км
    Слушай патило !
  • 81 Тоя дето са шиба

    4 0 Отговор

    До коментар #46 от "Ей суйчи":

    Карам 320 Хdrive 2015-та
    И нямам оплаквания
    Само, че я карам като луд и пръска
    А смених масло, ама май щото трябваше хаха
    Колата е като цената- на късмет
  • 82 АLFA Q4

    7 3 Отговор

    До коментар #71 от "Audi lover":

    ТИЧАЙ В СЕРВИЗА ЗА СУТРЕШНО КАФЕ И ДА СЕ ПОДМАЖЕШ НА МАЙСТОРИТЕ, А И АЗ ДА ИЗЧЕЗВАМ, ЧЕ МЕ ЧАКАТ В МИЛАНО,,,,,,,,,,
  • 83 Коментар

    1 4 Отговор

    До коментар #7 от "Чеп":

    Е Аз КАТО ИМАМ ○○○○ СЪЩИЯ КЕНЕФ
  • 84 АLFA Q4

    6 1 Отговор

    До коментар #77 от "Дядото":

    КАК 100000 БЕ ПИЧ,,,НАЛИ АКО ТАКА ПРОДЪЛЖАВА ТАЯ БАВАРКА ТИЯ ЧОВЕЧЕЦ ДОКАТО СТАНЕ НА 100 К,,ТОЙ ЩЕ СЕ Е ОБЕСИЛ БЕ
  • 85 ДДД

    9 0 Отговор
    а лявата врата видяхте ли?
  • 86 Илия

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "антрашпиц":

    Що да я продава , като смените са гаранционни???? След гаранцията ще я прати при някой балък.
  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Townboy

    4 1 Отговор
    А предсавяш ли си като го вземеш на десет години нов Фнос къв търмък си купуваш а. Иначе всичките комплексари, селяндури и джигити у нас се перчат с бееНве.
  • 89 Ицо

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Чеп":

    ХАХАХХАХАХАХХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАЪАХАХАХАХАХАХС мале ти ме уби аххахахахахахахха

    Коментиран от #92

  • 90 гост

    13 1 Отговор
    За ФВ, Мерцедес или БМВ никой нищо не казва ако му сменят двигател, глава или турбина на 45х.км ама ако е Дачия ще се почне едно плюене колко зле била колата, какъв боклук е т.н. Имаше навремето цяло движение срещу 1.4тси двигателите на ФВ които разтягаха веригите на 40х.км и смилаха двигателя. Това да сте го чували при друга кола? Или Тесла я оплюваха, че се била запалила след зверска катастрофа и то бавно и плавно разпалила, а БМВ, Ламборгини и ГМ се палят без причина на кръстовище. Браво на човека.
  • 91 123.300д

    8 2 Отговор
    Преди време един италианец запали един такъв коптор пред офиса на бмв в мюнхен отново заради качвството на прехвалените каруци бмв...имаше и видео в ютуб ако не се лъжа
  • 92 Чеп

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Ицо":

    Ти си бише такъф
  • 93 Ицо Багера

    3 0 Отговор

    До коментар #66 от "123":

    Ако не беше истина,просто нямаше да го напиша.Моля, когато не сте достатъчно клалифицирани, недейте да изказвате мнение.това е факт,не си го измислям, пък и никого не карам да ми повярва.
  • 94 Пешо

    6 1 Отговор
    Истината е, че всички немски автомибили вече са далече от качествени. Скоро четох за двигатели издържащи на голям пробег, без проблеми. От немските производители нямаше в топ 10... Дори и да е в гаранция, представете си колко време колата е в бокса и вместо да си я караш, само си губиш времето, и си късаш нервите.
  • 95 Гошо

    6 1 Отговор
    След многобройните опити на Баварската фирма да произведат автомобил,все пак обещават,че до 20-30 години това ще се случи. Надявам се да се живи и здрави до тогава,за да видим дали този път ще си удържат на думата или пак ще произведат поредният боклук

    Коментиран от #96

  • 96 Ервин

    5 9 Отговор

    До коментар #95 от "Гошо":

    Много ми е интересно ти и останалите плюещи на воля какви консерви за по 2000 лв карате, кога за последно сте си купували нови гуми и дали има шанс да минете един обикновен ГТП преглед, че коментирате коли по над 100к Евро??? Или това, че си броите стотинките за дюнер ви прави професори по всичко??? Няма как да знаете нещо такова, защото не потребявате нищо ново, а сте царете на втората употреба. И чорапите са ви втора употреба! Много ви здраве.
  • 97 Дъстин

    2 4 Отговор
    Тая серия не се ли сглобява в Калинград пт пияните руснаци и некадърните кавказки племена които гастарбайтят във федерацията???

    Коментиран от #108

  • 98 6266

    3 0 Отговор
    Когато даде човек толкова пари, не очаква за три години (при среден европейски пробег от 18 000 км) да води колата 12 пъти на ремонт.
  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 БМВ регресия

    6 0 Отговор

    До коментар #26 от "Някой":

    БМВ не бяха сервизни коли преди 1990 г. Ти ми дай едно оригинално БМВ 528i, 86-87 г. Това. Не. Се. Повреждаше. Въобще.
    Просто сега е останала само марката.
  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 ТОЧКАТА

    7 0 Отговор
    Като човек с опит ТВЪРДЯ...ЛАДАТА НЯМА ТАКИВА ПРОБЛЕМИ.
  • 103 Пламен

    1 1 Отговор
    неотдавна видях на bmw 3 -та серия свалена преднатга гума и се шашнах !! ми то на тез прехвалени каруци няма нищо по предното окачване бе!! само един долен носач, един амортисьор и една пружина!! кво им харесват толкова не знам. за друсането по нашите пътища изобщо не говорим !!
  • 104 Някой си

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Веско":

    Веско, точно този двигател е проблемен и BMW го подменят целия, докато колата е в гаранция.
  • 105 Аман от цървулчета

    2 2 Отговор

    До коментар #71 от "Audi lover":

    АлУди,у лево,пич не се излагай с нелепите си коментари
  • 106 ВАГ

    3 2 Отговор
    Има над 100 коментара (естест на некви прошляци) , ако имахте бол кинти всичките ще си купите такава кола (или друга немска премиум) и никой Тойота или Пежо ,но ... с 5 бона не става. Всеки ден гледам познати(по-заможни за разлика от мен) с БМВта ,Аудита,Мерцедеси все ги карат по много , и как един не каза ,че са боклуци и все такива си купуват.
  • 107 Михата

    1 0 Отговор
    Аз съм с подобен случай. Карам BMW 740 xd, купено директно от БМВ Германия. На 80000 ми смениха двигателя, на 96000 ми смениха раздатъчната кутия в Дару Кар.... това всичко гаранционно. Предишната ми кола беше 5 серия GT 2010 г., като при нея нямаше толкова сериозни ремонти. Независимо от всички ремонти пак бих карал BMW но само да е в гаранция..
  • 108 Гражданин

    1 0 Отговор

    До коментар #97 от "Дъстин":

    Не зная дали в Калининград ама сещате ли се на Световното в Германия, когато игра Германия с Турция- за пръв път отмного години поточните линии на BMW няха спрели, защото работещите на тях турци гледаха мача.
    Изводите са за вас.
  • 109 Kaniba

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Onq bez konq":

    ахахахахахахаа
  • 110 3фон

    1 5 Отговор
    Още една прехвалена немска бракма .
    Карам Пежо 3008 купено на 40 К , за 2 години съм изминал 120 К и съм сменил резервоар поради запушени вентилационни тръбички , който беше покрит от гаранцията на колата и два предни паркинг сензора които сам прецаках с водоструйката.
    Цената на колата - 26 000 лв или 13 000 евро .
    Чисто математически това е близо 10 пъти по евтино. Сега ми предстои обслужване - ремък шайби и т.н. за умопомрачителните 750 лв. Карайте си немските таралясници , аз като виден балък и скрънза ще си карам Пежото .

    Коментиран от #114

  • 111 КЗКП

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "антрашпиц":

    Абе румпел, това са гаранционни ремонти. Човекът просто се възмущава колко трошлив е поредния немски мобилен боклук.
  • 112 авди

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Чеп":

    Кръвна група комплексар?
  • 113 81923

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "хаха":

    Добре казано, баце. Като си помисля, че има пичове с тойота корола, които ги купуват 10 годишни и ги карат по още 10 и сменят само накладки и тампони през 3-4 години и ми става смешно за премиум ентусиастите.
  • 114 90192

    2 2 Отговор

    До коментар #110 от "3фон":

    Немските са боклуци, ама като чета какво си сменял и ти ми се струва, че и френските са яки боклуци. Как се чупи сензор с водоструйка не знам, та те би трябвало точно на вода да издържат без проблеми, дори и под налягане да е тази вода. Срамна работа. Не давай грешни съвети на хората. Истината е в тойота.
  • 115 SkyT'Hunter

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Валентин":

    Аз съм с Опел Омега 1991г. Немска, непремиум. 380 000км. За 18г, откакто я карам- сменен изправителен блок, биалетки, пружини и консумативи. Желязна!
  • 116 Анти

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Някой":

    Ооооо да мерца мерца с400 хибрид на 92374км колата е за двигател много здрава аааа истината е че коли след 2000 и около 2002 са само визия и име нищоооо друго нямат фаида да правят здрави автомобили ако продължава ха да правя 190 ки гладни ще умрат
  • 117 Scotty

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Язе":

    Абсолютно. Ето и моят опит с великия N55 мотор на БМВ - на 90 хил. км смяна на valvetronic motor & eccentric camshaft, 4 пъти сменяна гарнитура на капака на клапаните. Аз все още карам с оригиналните накладки, но капака на мотора е вече отварян над 5 пъти... Това ако е здраво, не знам.