Злополучното BMW 750i, което се прочу покрай дългия списък с дефекти, изписан по вратите в знак на отчаяние от естонския му собственик, не е закупено ново. Преди да бъде продадена, лимузината е била използвана като демонстрационна кола и е навъртяла 12 000 км в ръцете на различни шофьори, разказва статия в сайта Auto Geenius.
Заради амортизацията от естонското представителство на BMW са направили отстъпка от цената. Разстроеният от постоянни проблеми купувач е платил за "седмѝцата" €122 700 вместо €173 000, а всички изредени в черния списък неизправности са отстранени в рамките на гаранцията.
От естонския дилър на BMW Inchcape Eesti са изразили готовност да откупят обратно колата, но той не се съгласил, тъй като предложената сума от €67 500 му се сторила обидно ниска. Той искал поне €85 000, за да можел да добави още €40 000 и да си купи друг тест автомобил от същия модел, само че с дизелов двигател с цена €117 800.
Представител на Inchcape Eesti не отрича, че BMW-то е дефектирало неестествено често и собственикът е оставал без кола за дълги периоди от време, докато текат ремонтите. Наред с това обаче от сервиза твърдят, че той нерядко се оплаквал от звуци и шумове, чийто източник бил труден за идентифициране, и смятат поне част от тях за продукт на въображението му.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 арогантен
Коментиран от #21, #47
13:04 10.11.2018
2 асддса
Коментиран от #3, #8, #38
13:12 10.11.2018
3 гост
До коментар #2 от "асддса":
А ти сигурно си пресметнал , че 3-ката като е три пъти по-евтина , значи е три пъти по-здрава , а ??? И че проблема е в първите 12 000 км ?? Ако ги "прескочиш" , после нямаш ниииикакви проблеми , хахахах !!!13:17 10.11.2018
4 Христо
Коментиран от #15, #39, #44
13:22 10.11.2018
5 Маке
Коментиран от #33, #50
13:30 10.11.2018
6 Никой
Коментиран от #16, #41, #49, #51
13:31 10.11.2018
7 112
13:33 10.11.2018
8 Go Go
До коментар #2 от "асддса":
Въпреки това нормално ли е на 50 к да смениш двигател? Те трябва 12000 км да са го карали на 2раКоментиран от #17
13:48 10.11.2018
9 Брокер на 10% комисия
Коментиран от #11, #19, #31, #42
13:55 10.11.2018
10 Ники
Коментиран от #18
13:59 10.11.2018
11 Гоуст
До коментар #9 от "Брокер на 10% комисия":
Така е ама след БМВ по простаци, Ауди е веднага след тях. Много селяндури се накачириха по аудита14:04 10.11.2018
12 бмв
14:24 10.11.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Лексус е истината
16:13 10.11.2018
15 Те така те
До коментар #4 от "Христо":
60 000 на година може да се въртят само по работа. Аз още не знам лична кола с такъв пробег на година и то в БГ. А пък за служебна кола да вземеш 7 ма серия 5 литра бензин, малко пресилено ,дори за най-богатите фирми. И аз карам по 60 ,дори 70 000 стигам на година, служебно. Шкодичка Октавия дизел са ми дали.Ако по лични нужди правиш 60 000 на година, сигур си единствения у БГ. Па мое и да ни кажеш ,кво правиш та минаваш 60 000 по лични дела
Коментиран от #30, #32
16:22 10.11.2018
16 Японеца
До коментар #6 от "Никой":
Това да не е Москвич с ограничител на газта, тъпак 60-ти набор!сега колите са фабрично разработени!16:45 10.11.2018
17 асддса
До коментар #8 от "Go Go":
Не съм казал че е нормално. То не е, рядко се случва. Те продават по над 2 милиона коли на година, ако всички се чупиха отдавна да са фалирали. Винаги ще има дефекти при производство и някакъв процент ще са дефектни. Това е за всеки един продукт.А и тестовите коли от нови се карат на пистата на представянето и им дават газ яко. Всеки сулю и пулю на който я дадат го прави това.езспорен факт е че тестовите автомобили се чупят повече, разрови се в интернет и виж че хората имат проблеми с тях.
Я карай 12 000км с пълна газ навсякъде с твоята кола и виж дали няма да се счупи ? На състезателните коли защо им правят основен ремонт след 2-3 състезания ?
Колкото повече натискаш газта, толкова повече се износват компонентите.
16:51 10.11.2018
18 Субару
До коментар #10 от "Ники":
Ти май познаваш половината българи с бенвето 750, смешник! Няколко такива висят в сервиза на бенве!16:53 10.11.2018
19 Бат Ваньо
До коментар #9 от "Брокер на 10% комисия":
Много правилно го каза бате👌🤣17:17 10.11.2018
20 Антон
Коментиран от #26, #43
17:36 10.11.2018
21 бмв
До коментар #1 от "арогантен":
Ама наистина ли не разбрахте ,че тоя е фен на марката и иска БМВ на добра цена!18:03 10.11.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 глухи
18:21 10.11.2018
24 БАШ МАЙСТОРА
18:29 10.11.2018
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 АLFA Q4
До коментар #20 от "Антон":
МА КВО ПАК ПОЧНАХТЕ ДА ВИЕТЕ С ТЕЯ НЕМСКИ КАСКИНАЛИ ВСЕ СА ПРЕМИУМИ
И ИЗКАРВАТ ПО ЕДИН МИЛИОН И ОТГОРЕ
СА КВО ВИЕТЕ ЗА 10 000 КИЛОМЕТРА
20:34 10.11.2018
27 Хаха
20:57 10.11.2018
28 Ким
Живея в Германия . Тук сменят по нови 7ци за стари като моята. Какво да кажа повече!!!
20:57 10.11.2018
29 Пламен
21:17 10.11.2018
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 кондьо
До коментар #9 от "Брокер на 10% комисия":
Кондьо кара Ауди, Азис кара Мерцедес, повечето лекари и банкери карат БМВ , много хора с пари също. Качествотона частите е занижено както и на всички авто мобили в днешно време с цел печалба. В Германия тези седмици за две три години навъртат по 300 000 км, без особено да се напрягат но това са дизеловите предимно, двигателя 4.4 битурбо бензин е с директно впръскване на бензина и като всички такива двигатели е капризен на гориво, чупи дюзи и надира цилиндри, резултат е ясен. Имаше съвсем скоро случай на Ауди А5 на 50 000 км също за смяна на двигател , бензин с директна инжекция, в Китай имаше случай с S класа .23:34 10.11.2018
32 Шофьор
До коментар #15 от "Те така те":
Има,има много.Ама ти на село няма как да знаеш.Хората си ходят на екскурзии в чужбина,и къде ли не.На работа ходят.Ама при положение че повечето в България правят по 5-10 Хил км годишно,няма как да го проумеете.23:42 10.11.2018
33 оня без коня
До коментар #5 от "Маке":
Бе ти къф си бе? Това е коня на "оня с коня".Коментиран от #45
23:52 10.11.2018
34 оня без коня
23:57 10.11.2018
35 БМВ боклуци
01:28 11.11.2018
36 Чичката
Това бмв е нещо сбъркано
07:06 11.11.2018
37 дадас
09:09 11.11.2018
38 Й8179роко
До коментар #2 от "асддса":
Абе ти чуваш ли се? Плащаш за кола на 12 000км една маса пари, караш я още 50 000 и ти предлагат едва половината от сумата, която си платил за капак на всичките мизерии, които ти е създавала. И това според теб е ок? Ти наясно ли си колко пари за 120 000 евро и какви неща можеш да си купиш с тях?09:12 11.11.2018
39 ЛилирАтидиДи
До коментар #4 от "Христо":
Братле, разкажи ни какъв си мъжкар и как ги меташ по улиците другите джигити. Кажи ми супер интересно ми е да, мъжкарю мъжки.09:14 11.11.2018
40 crazypavel
09:15 11.11.2018
41 ииоо
До коментар #6 от "Никой":
Смятай какво инженерство е било за да се скапе за 12 000 км колата. На мен ми звучи като купчина извинения.09:17 11.11.2018
42 Кляра
До коментар #9 от "Брокер на 10% комисия":
Пиша ти минус за пошлото изказване за Ауди. Ауди е най-чалгарската кола. Карат я само и екслклузивно прости хора с комплекси.09:19 11.11.2018
43 Кларанет
До коментар #20 от "Антон":
Нали осъзнаваш колко смешно звучи да ми обясняваш както 3-4 дни каране на чисто нова кола я е счупило и после е нормално да очакваме да и се прецака двигателя? Ти доматите с колците ли мислиш, че ги ядем?Коментиран от #57
09:22 11.11.2018
44 хахахах
До коментар #4 от "Христо":
12хил.км даже е срамно да го кажат под 350км на ден не падам хахаха и то градско по тяхната логика тая баварка трябва да я карам само по празници дано издържи година пълни глупости09:28 11.11.2018
45 Маке
До коментар #33 от "оня без коня":
Ааа ти си бил оня с магарето.09:41 11.11.2018
46 Невиждан мазохист
09:53 11.11.2018
47 Антон 1
До коментар #1 от "арогантен":
Абсолютно !11:10 11.11.2018
48 Townboy
11:12 11.11.2018
49 Куха кратуна
До коментар #6 от "Никой":
Никъде не пише, че са я давали на журналисти и правено шоу с тях.В повечето случаи демонстрационният автомобил е да се повозят потенциални клиенти, за да усетят качествата, а не да им се показва по картинки.
Сиреч не може да се твърди, че е издевателствано над колата, а е съвсем друго нещо, че 12хил км за такъв голям мотор в лек автомобил са просто нищо, но при БееНвето явно означават съсипия
13:04 11.11.2018
50 Оня с Коня
До коментар #5 от "Маке":
Не ,,братчед'' тоя с коня седи мнооооого по-високо в хранителната верига , а за да правиш подобни коментари явно си лично запознат с КОНЯ интимно при това ... Дано ти е харесало .... !?!? , ник-нейма е избран умишленно с цел такива ОлигоооофренИ като теб да пишат глупостите си. Форума м/у другото е създаден с цел да си помагаме (кой с каквото може) и съм помогнал на много хора къде лично къде косвенно , все пак не мога да съм на 100 места по едно и също време.Тук ще се по* вече просто не знам колко пъти го писах , с автомобили се занимавам от над 30 години като съм извървял пътя от автомивката през маслар , обикновен монтьор , диагностик, началник смяна (тогава се работеше на 2 смени)
и на края станах по съвременно казано мениджър на целият сервиз , като в това число влизаха 3 склада за авточасти, 4 магазина, кафе-барче (гола-вода) ресторант в който се хранеше всичко живо около него (митница технополис летище + няколко спедиторски фирми) в момента имам собствен сервиз с 5 човека персонал които никога, повтарям НИКОГА не са оставяни без заплата и така наречените премии по празниците и коледните надбавки + 13 заплата.
Това ест. си е лично моя политика на работа и отношение, разбрал съм с годините
,че ако искаш бизнеса ти да върви никога не трябва да се гъбаркаш с хората които ти вадят хляба , за това и си ги гледам като ,,квачка'' добри майстори останаха единици а без тях няма сервиз или каквото и да е...
Коментиран от #53
13:10 11.11.2018
51 НМИ
До коментар #6 от "Никой":
Абе ти на процент от бмв ли си? Всяка нова кола, независимо от марката, преди 100 000 км не би трябвало да създава проблеми. В редки случаи е нормално да дефектира по някоя част. Но толкова много ремонти и то още на около 60 000 км е просто жалко и няма извинение.15:40 11.11.2018
52 Онзий
16:39 11.11.2018
53 Маке
До коментар #50 от "Оня с Коня":
Не съм ти никъв брадчед бе хлапе.А по години и стаж занимавал се с автомобили има много да ме гониш.Ходил си прав под масата когато съм карал автомобил.А кви отношение имам с коня ти най-добре знаеш защото ти си коня представящ с 100 нима като не даваш думата на никой по форумите.Никой не е длъжен да ти чете глупостите.А това.че се гъбаркам с коня е за да стане майтап.Разбра ли сега момче....Коментиран от #55
17:57 11.11.2018
54 Гммммм
19:19 11.11.2018
55 101
До коментар #53 от "Маке":
Колега тия куци коне по форумите са направо на селски седянки.Тоя от Варна който ни говори намеко много скоро ще си намери майстора.20:47 11.11.2018
56 SkyT'Hunter
21:07 11.11.2018
57 Антон
До коментар #43 от "Кларанет":
А ти карал ли си нова кола от магазина, та се изказваш толкова уверено. Да, разбира се че на нова кола карана 2-3-4 дни на мръсна газ няма нищо да й стане. Само че има едно НО. Производителя е написал в инструкциите на колата: първите 2000 км, без лаунч контроли, без резки потегляния, по възможност без резки спирания, недей да вдигаш повече от примерно 3000 оборота, недей да караш с над 200 и т.н. В случая за който говоря на колите беше причинено всичко всичко това с изключение на високата скорост. Е какво очакваш после? Ако иам човек възможност или нова кола или такава върната от първи собсъвеник на 1-2-3 год. с ясна история. Другото е таралеж в гащите.22:27 11.11.2018
58 Като гост
22:59 11.11.2018
59 ВАГ
23:39 11.11.2018
60 гощо
08:40 13.11.2018