Last news in Fakti

7 Ноември, 2018 09:38 4 836 23

Петметров пикап от VW, работещ на етанол

  • volkswagen-
  • tarok-
  • етанол
Петметров пикап от VW, работещ на етанол - 1

По време на автомобилното изложение в Сао Пауло германската марка Volkswagen представи един интересен пикап. Той се нарича Tarok и е построен на платформата MQB. По-конкретно става дума за модернизирана база от Tiguan Allspace, но дължината на Tarok е пет метра.

Петметров пикап от VW, работещ на етанол

Прототипът е снабден с 1.4-литров турбодвигател, мощността на който е 150 конски сили. Серийната версия ще се появи през 2020 година, като първоначално моделът ще се предлага на бразилските пазари. От компанията обаче не изключват възможността впоследствие Tarok да се появи и в други страни.

Петметров пикап от VW, работещ на етанол

Любопитно е още, че двигателят на Tarok работи с чист етанол или с 22-процентен безводен етанол (Е22). Скоростната кутия е класическа шестстепенна автоматична и е заимствана от модела T-Cross, който е предназначен за южноамериканския пазар. Серийният модел ще се предлага и с двулитров дизел с мощ от 150 коня. Товароносимостта на Tarok е един тон.

Петметров пикап от VW, работещ на етанол


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 грую

    6 6 Отговор
    плюйти бре, що чекате?

    Коментиран от #4, #6, #13

  • 2 БатП

    13 1 Отговор
    1.4 двигател, 5 метров пикап. Не стана ли ясно какви са ползите и вредите от даунсайзинга? За тоя дето пита какво чакаме, нека уточня: ползите са, че в заводската книжка могат да впишат по-нисък разход. Толкова, ни повече, ни по-малко. А после лъжат софтуера, познай защо.

    Коментиран от #19

  • 3 AUDI

    5 9 Отговор
    Рано е . Чакай да им се събудят "мозъците" на "знаещите"
  • 4 куку руку ку

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "грую":

    К'во да плюем... щел да върви на ракийка. По-арна новина нема. На туй нящу разходът на гориво шъ съ вдигъ не като върви по улицата, а като стои на едно место, оти целата тайфа шъ смучи ут ризирвуару. А дали производителите нимъ дъ съ светнат и уместо антифризо, да ползват сок от кисели краставички?
  • 5 тъпо

    7 4 Отговор
    безсмислен автомобил като цяло,
  • 6 Boxer

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "грую":

    Не бих го нарекъл плюене : Някой мислел ли е за спирачният ефект от такова двигателче ? Наклон 4-5 километра , 2-тонен пикап, натоварен с 1 тон + 5 човека . И какво пускаш се само на спирачки доколкото издържат , така ли ? Щото на цвъчката под предния капак ще й фръкнат буталцата . За това такива двигателчета са недолюбвани , двигателят не се ползва само движи автомобила , но и да убива скоростта ! Като това е направо фрапантен случай , това е товарен пикап , а не малък градски автомобил от 900кг. Иначе на външен вид е перфектен...

    Коментиран от #9, #20

  • 7 дсадас

    8 6 Отговор
    Думите "ВАГ" и "работещ" не трябва да се ползват в едно и също изречение.
  • 8 Бачо Киро

    8 1 Отговор
    5м пикап с 1.4 мотор .... Само за момиченца да ходят до мола на кафе ...
  • 9 Метгонтан

    3 4 Отговор

    До коментар #6 от "Boxer":

    Не никой не е мислил , само ти се сети . Те Цвагените почнаха да правят коли вчера . Добре че има Факти.БГ да черпят информация производителите къде грешат , да уеее

    Коментиран от #10

  • 10 Boxer

    6 2 Отговор

    До коментар #9 от "Метгонтан":

    Не , че не са се сетили - заложеният ограничен ресурс им е много добре познат . Опитай да си представиш : ТРИ тона върху това моторче от Шипка надолу . На коя предвка ще се спускаш, на първа с 60км/ч ? Колко километра ще изкара така ? Не е за ВАГ да се сещат, щото те много добре знаят какво правят , а за такива като тебе ...

    Коментиран от #11, #21

  • 11 Метгонтан

    1 5 Отговор

    До коментар #10 от "Boxer":

    Такива като мене са карали много автомобили , и точно поради това пиша такъв коментар . Ти ако си много умен , от Цвагена щяха да те наемат за съветник-спускане от Шипка. Личи си отдалеч че този автомобил и ти сте много лоша комбинация . В края на краищата си свободен да не си купуваш такъв , или ако си ербап , си купи с по голям двигател , и задължително с ръчка , щот разбираш ли ръчките са за изтинските разбирачи , и после с кеф да си слизаш от Шипка колкото си щеш .

    Коментиран от #12, #15

  • 12 балго

    4 2 Отговор

    До коментар #11 от "Метгонтан":

    Извинявай, но се изказваш крайно неподготвен. Прочети внимателно колко зле конфигуриран е автомобилът. Ако нямаш технически познания по-добре не се изказвай, за да си спестиш малко излагация. Разбирам, че си обичаш 20 годишния ваг, но просто говориш цинично абсурдни неща.
  • 13 МЗ1

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "грую":

    Няма да плюем, само ще кажем , че колата е до долу. Пълен скръб и скраб преди да е излязлва дори. Няма смисъл да се купува.
  • 14 Петров

    3 4 Отговор
    В официалните представителства на Фолксваген в България има Голфове с 1.2 двигател! 4-5 годишни коли на по 200 хиляди километра!
    200 реални!
    Интересно - тези автомобили се движат безпроблемно!
    Какъв автомобил с голям двигател ще си купите, който да изкара поне 50 хиляди километра без ремонт?!
    Защото тези Голфове го правят, взех такъв на 183 хиляди километра, в момента съм на 235 хиляди!
    Хайде пробвайте нов автомобил и тогава коментирайте!
    Хонда имат двигатели по 1.0 литра, сигурно и те не се движат...

    Коментиран от #16

  • 15 Boxer

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "Метгонтан":

    Значи си бил в количка с 1.4 двигател, докато бус те е подпирал отзаде, докато си се опитвал да го спреш по нанадолнище 4-5 километра и знаеш как е ...
  • 16 Boxer

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Петров":

    Ако тия голфове са по ТРИ тона , мнението ти го приемам
  • 17 Варненец

    5 0 Отговор
    На базата на Голф-един тон товароносимост?!??
    Браво!Може следващата Скания да я направите на същата база.
    Малоумници!
  • 18 Димов

    0 0 Отговор
    Е това е! За това говоря. Такова искам. Красиво, екологично, достъпно, удобно.... а не електрокар с никакъв интериор. Ама джендърите бързат да строят електрокаризма. Жалко само, че все в Бразилия отиват такива. Дано направят и за Европа, че да навлязат и при нас.
  • 19 Димов

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "БатП":

    При етанол се изкарва по-голяма мощност от единица обем, сравнено с бензин и дизел. Ето защо, етаноловият мотор може да е по-малък. Аз лично не бих избрал 1.4, а по-големият, двулитров вариант. Но за всеки влак си има пътници. И за информация - разходът на етанол е около 2,5 пъти по-висок отколкото с бензин. Но етанолът е евтин, чист и не е взривоопасен. Пробегът се гарантира с по-голям резервоар, което си е недостатък, но не чак такъв.
  • 20 Димов

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Boxer":

    Спирачният ефект от моторна спирачка идва от компресията. ДВГ с етанол работи с по-голяма компресия, от бензинов такъв и спирачният ефект е по-силен. А и на малкият мотор съм сигурен, че са му хакнали по-къса кутия, да не се зори, която допълнително увеличава спирачният ефект.

    Коментиран от #22

  • 21 Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Boxer":

    Ако ще и на трета може да се спуска. Всичко зависи от предавателните числа, подбрани според характеристиките на машината. Виждал съм коли с дълга кутия, чиято 3-а скорост е като 5-а ня някой други. Виждал съм и с къса кутия, чиято 4-а ск е като 2-а на други.
  • 22 Boxer

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Димов":

    E това е смислен коментар , който се потвърждава и моите опасения. При едни и същи условия , при еднаква скорост , автомобила с по-къси предавки ще държи по-високи обороти. Т.е. ако един ТРИ тонен автомобил с 3 литров двигател, се спуска на 2-ра с 50 км/ч при 3500 об/мин , по същия наклон ТРИ тонен автомобил с 1,4 литров двигател ще се спуска на първа с 50 км/ч при 7000 об/мин . Основавайки се на моя опит , аз ще си остана скептично настроен , т.к. по нанадолнище с около 2 тона автомобил , 1,9 ДИЗЕЛ ( при него компресията е по-висока ), на 2-ра отиваше над 60 км/ч , над 5000 об/мин и се увеличаваше , че трябваше и спирачките да ползвам , а наклона беше към 3 километра... А за три тонен пикап с 1,4 етанол , ПРЕДПОЛАГАМ , че това ще му е за последно . Нека да дойдат при нас тези скроени по новата мода МПС-та , пък ще ги видим..
  • 23 ВАГ

    0 2 Отговор
    Добре ,че са Фолксвагените да си ги караме безпроблемно .Накарахме се на "надежни"коли .