20 Март, 2012 10:18 15 187 61

Renault пуска своя версия на GT-R

  • renault-
  • nissan-
  • alpine-
  • gt-r-
  • париж 2012-
  • renaultsport

Обявеното възраждане на култовия Alpine на Renault подклажда множество спекулации за конструкцията на бъдещия автомобил. По план прототип на колата трябва да бъде показан наесен в Париж и слуховете тепърва ще се роят.

Най-актуалният от тях гласи, че Режията няма намерение да инвестира в нова платформа за спортни модели, а смята да използва съществуващата агрегатна база на Nissan GT-R. С Годзила щели да се заемат инжерените на RenaultSport, които нямало да се възползват наготово от постиженията на японските си колеги, а щели да поработят доста върху превръщането й в новия Alpine, твърди автстралийският сайт caradvice.com.au.
 
Сред останалите новини отколо щанда на Renault в Париж са четвъртото поколение на Clio и френски близнак на Nissan Juke. Пак през септември ще се състои и европейският дебют на новия флагман на Режията Talisman.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 gthhg

    0 1 Отговор
    xaaxaxaxaxaxaxaxa
  • 2 Дошо

    1 5 Отговор
    Нисан е 2 пъти по добра като го настъпа и от 0-100 за 3 секунди а 300 ги хваща за 9 секунди. Това е истинската кола не Ауди и БМВ или Мерц
  • 3 ренджак

    3 1 Отговор
    Дано я направят поне малко по-красива!
  • 4 Само Ауди

    2 3 Отговор
    как ще ги хванеш за толкова. И Ауди и Бмв и Мерц са светлинни години по добре от нИСАНА ти
  • 5 Ивайло

    4 1 Отговор
    До номер 2 - не ти ли писна да говориш за извънземния си ниссан дето вдигал 300 за 9 секунди? Новата Агера Р на Кьонигсег вдига 300 за 14 секунди с 1140 коня а ти ми говориш за ГТР ти полудял ли си?
  • 6 гт-р

    4 1 Отговор
    Той Дошо си е такъв! Не му се връзвайте!
  • 7 Дошо е и...от

    4 0 Отговор
    Е.аси космическия Нисан, още малко че литне, бе...То бива хвалби, ама толкова...Сигурно само го сънуваш, а Дошо? И к`во стана после - натисна газта, то 400, после 500 км/час, изпреварване на много БМВета, Мерцедеси, а най-вече ВАГове и в частност Ауди, а като се събуди? Караш си Дачията отпреди 85-а и ти се ще, ще...

    Коментиран от #9

  • 8 Дошо до Дошо

    0 4 Отговор
    аз като го настъпам ГТР-а и (ама само да ми го дават на мени) дигам о-100 за 3 и 0-300 за 7секунди, а ти за 9 ахахаха
  • 9 Дан Данов

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо е и...от":

    @7 Тя и Дачията от същата фирма
  • 10 иван караиванов

    1 1 Отговор
  • 11 ония на луната

    1 1 Отговор
  • 12 VR4 TT

    1 3 Отговор
    F.ck Renault :(
  • 13 Дошо до Дошо е и...от

    3 4 Отговор
    Тоа па, тоа па.Кое им е светлинни години по-добре на Ауди от Нисан бе ?Сигурно моторите или скоростните кутии, или окачването ахахаха.Това прее.ано многоточково окачване е е.ати дървото.Ня А4, ня А8 - ДЪРВО.Най-кофти возещата кола, в която съм се качвал е А6 без Куатро.Няма толкова гадни коли заклевам се.Алуди изобщо няма място при БМВ камоли Мерцедес.Нито спортни коли могат да правят, нито луксозни.(Нисан могат и двете)Тия 15години не можаха да направят А8 конкурентно с возия на БМВ и Мерцедес.ДА не говорим, че далеч по-скромни марки като Пежо и Ситроен возят пъти, пъти по-добре от дърветата на Фолксваген опа обърках Ауди.Скромната ми Хондичка вози една идея по-добре от А4, което карах преди нея заклевам се!
  • 14 Иван

    2 2 Отговор
    Nissan claims the GT-R can reach a top speed of 193 mph (311 km/h),[27] Motor Trend recorded a top speed of 195.0 mph (313.8 km/h).[28] It has been tested to achieve 0-60 mph (97 km/h) times as low as 3.2 seconds with "launch control" quarter-mile time of 11.6 s at 120.0 mph (193.1 km/h).[36] Autocar achieved a 0-100 mph (160 km/h) time of 8.5 seconds.[37] Коя друга кола,която не е над 1000 конски сили може да постигне това!!!Спорът тук приключи!!!
  • 15 Иван

    1 1 Отговор
    Нисанът е 540 м/у др.Най-добрата спортна кола евър!!
  • 16 Атанас Велики

    4 0 Отговор
    Е те остава и Рено да пуснат кола еквивалентна на Gt-r и всички премиум марки ще бъдат закопани!
  • 17 Дошо е и...от

    1 6 Отговор
    Дошо, спокойно, никоя от тези марки явно не можеш да си позволиш! Окачването било дърво, дрън-дрън, Хондата с возия като на френска м...чийка, Фолксфагена пак не струвал, че и от Нисан "твърдели", че тяхната брантия достига бла-бла-бла. Не от Нисан да го твърдят, а някой независим да докаже. Какъв лукс толкова от Нисан?! Един свестен спортен модел за последните години! Пък и зае...и Ауди/Фолксфаген, една бюджетна, в смисъл евтина барака като Нисан, Рено, Хонда и от другата страна БМВ, Мерцедес, Порше. Неслучайно съм на БМВ Z3 в последно време, а не на "летящия Нисан"...
  • 18 Сиромаха

    2 1 Отговор
    http://vbox7.com/play:f86e09706a Младежи, Моля изгледайте клипа от линка и ще си говорим за ускорение...... Нисана е страхотна кола един човек си купи чисто нов тук от България, и ме вози когато нисана беше на около 2000 км и върви наистина мн добре за 530 коня,ноооооооо пичове не случайно според много хора Порше е най -добрата спортна кола запомнете го.
    Поршето също е 530 коня, като нисана, Поршето също е V6 като нисана, също е и 4x4 и загледайте разликата 0-160 мили. Приятно гледане и не се вълнувайте много много защото Нисана моя познат си го е купил нов за 174 000 лв. а Поршето в магазина струва 300 000 лв. така че като ви чета коментарите нито Нисана нито Поршето можете да си позволите, включително и аз с вас така че няма нужда тука да се плюете и псувате из форума- от мен ви акъл перфектна кола няма ама наистина няма всичките коли са страшни бирници коя повече коя по малко е вече въпрос на каране, поддържане и така нататък. С тези цени на горивата и каското и да ви ги подарят тези двете коли ще ги държите в гаража :)

    Коментиран от #28

  • 19 Джорето

    0 1 Отговор
    И аз да се изхвърля...Рендетата са си рендета,твърди,гадни и чупливи,като всичко френско/без Пежо може би/.А Сиромаха да ни светне колко му е пробега на Нисан-а с тези характеристики,демек ще са същите ли след 100 000 км.?
  • 20 Еминем Фен

    0 7 Отговор
    Доше почти всички марки коли са по добри от нисан да те светна момченце (не е сигурно може и момиче), на комфорт, ускорение ,бързина , стабилност
    колите са така
    1. АУДИ/БМВ/Мерц
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    1992000. Нисан

    Коментиран от #23, #25

  • 21 Тони

    0 4 Отговор
    Мерцедес са винаги били на първо място по лукс и качество на возенето, който твърди обратното говори само на пук.
  • 22 йордан иванов

    3 1 Отговор
    Има си класации за колите. Намерете и прочетете кои са в челната десятка!!!!!!!!
  • 23 The Bear

    6 1 Отговор

    До коментар #20 от "Еминем Фен":

    @20 - Не се притеснявай - никой няма да ти се сърди или да те взема на сериозно. Като пораснеш, ще си личи от писанията ти, но сега те са по детски наивни, простовати и емоционални, а щом можеш да пишеш, значи си над 7 години.... Не се засягай, но мисля, че всеки трябва да се усеща в кои теми може да се намесва, и къде би се изложил с изказване... но то си е лично решение на всеки какво ще пише - особено скрит зад някакъв ник без следа от личност зад него... Единствените разумни коментари тук са на @18 и още един-два, а всички са 22 броя - това е меко казано притеснително относно нивото на пишещите коментари в нета....
    Накратко по статията - Нисанът досега нямаше аналог сред суперкарите - за 2-3 секунди преднина в скоростен тест не си струва да се дадат двойно повече пари за Порше, тройно повече за Ферари или 25 пъти повече за Бугати Вейрон нали.... Дори и богатите си правят сметката, а уверявам ви на света има много повече хора които чисто финансово могат да си позволят Нисана, отколкото такива, които могат да си купят и Бугати... Ако рено направи същата кола, както бе писал един човек по-надолу, ще ударят другите марки в земята - Нисана още няма аналог що се отнася до съотношение Цена/качество/потребителска стойност/емоции....
  • 24 Jack Bauer

    6 1 Отговор
    Ако от Рено вкарат технологиите подготвяни за 1.6 V6 Turbo двигателя за Формула 1 в новия "Алпин" друга песен ще запеете - всички които плюете по Рено и Нисан !
  • 25 gost

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "Еминем Фен":

    @20samo audi - mojebi ne si se ka4val v reno za da govorish takiva gluposti !
  • 26 Милен

    3 0 Отговор
    Дано от Рено да реализират идеята. Определено имат ресурс и капацитет да направят добра спортна кола. Хубавото е че ще е доста по-достъпна от останалите такива. Дори да характеристиките да са наполовина добри в сравнение с ГТР пак ще стане един от спортните бестселъри.
  • 27 Путин

    2 3 Отговор
    Интересна идея ( за Alpine), но аз искам да кажа друго, след като прочетох повечето коментари. Това, че някой избира Порше вместо GTR не е само заради парите. ТАм се намесват и емоциите. Съжалявам, но погледнете само интериора на Нисан и го сравнете с тоя на конкурентите. Пoсле изказвайте мнения, дали си заслужава да се дадат малко повече пари или не. По същата логика аз бих казал, че моят избор е по-маломощно Порше ( примерно новият Boxter) на цената на GT-R. Повярвайте ми, ще се кефя много повече на открития покрив, невероятно качественият интериор и саунд на тоя модел, отколкото на GT-R. Защо са ми 2.8 секунди до 100, след като в планината ми стигат и 4-5? Не, аз не бих заменил Порше за GT-R, ако разполагам с определена сума, дори GT-R да е по-бързо ускоряващия. И какво от това, след като цари някаква тягостна атмосфера в тоя GT-R, все едно съм пред плейстейшън или дори някой рейсър на компютъра? Дано Рено направят наистина запомнящ се Alpine. Не е необходимо да е толкова бърз. Дори си мисля, че не трябва много да се различава от старите като място, на което се позиционира тоя модел. 500 к.с. са твърде много. По-реални са 250-300 и то максимум, ако тоя модел ще се продава в Европа. Ако не, тогава няма значение. Доказва ни го Дачия/Рено/Лада. Един и същи автомобил с различни имена за различните пазари по света.

    Коментиран от #47

  • 28 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "Сиромаха":

    @18 ПОРШЕТО Е С БОКСЕР МОТОР, НЕ V6. Само carerra GT e c v10. Това е статията с най-некомпетентните коментари. Нисан нямали луксозни коли ХАХАХХАХА. Само 1 пример ще дам - нисан president. Изобщо не знаете нисан какви луксозни коли произвежда. Това че не сте видяли 1 млн долара не значи че не съществуват. Тоя пък по-евтино порше предпочитал. Няма значение тебе какво ти харесва или не. Нисана няма аналог и това е. Печели отвсякъде срещу 1 порше и дори и от по-бързите поршета, защото е по-евтин и почти толкова бърз, а понякога и доста по-бърз. И аз съм фен на Порше и не харесвам нисан много много, но нисан направиха страхотна кола и това е ФАКТ. Бърза, здрава, евтина. Това че на вас познанията по нисан ви се изчерпват с микра, алмера, примера и другите бюджетни масовки не ви дава право да плюете по марката, която освен много луксозни коли има и ужасно много спортни и то с много богата спортна история. Каквато има и рено алпин. Дано обаче използват само технологията от GT-R-a и направят по-малка платформа за по-лек автомобил, нещо от габаритите на лотус елис или еxige. Иначе алпин с големината на ГТР ще е ужасна грешка.
  • 29 NIkolay

    2 1 Отговор
    Сега няма как да ви го обясня на повечето , но за да е ясно аз не сам най-знаещия или можещия и затова пиша само за да ви замисля.Путин бате ти аджеба кога си се возил или карал Бокстер или ГТР?Не става въпрос колко пъти си го гледал по ТопГеар.ГТР дава по-добро време на Нурбургринг от 911турбо.Край това е за перформънса на ГТР факт.А за качеството на интериора изработката му е по-добра от на Бокстер от към пласмаса гапове и т.н. И последно да ви питам знаете ли кои си купува бокстер?ТОЯ ДЕТО НЯМА ПАРИ ЗА 911 ТУРБО.(това е от топ геар)В ГТР имах удовоствието да се возя ,а не най-новия предния Бокстер го пробвах.(Куц кон).Собственика като му го казах взе да ми обяснява колко добре стои на пътя и колко е стабилен и такива простотии.Ами ще стои то като няма сила къде ще отиде?Единствения проблем на ГТР ,е че като те пита някоя млада без да знае за какво става въпрос трябва да кажеш нисан. :) Има и заобиколен път де :).Мене като ме питат какво караш казвам Фаирлеиди?И виждаш как в главичката и нахлуват въпроси.Затова ела да ти я покажа и си готов:) А рено и Алпин коя беше последната кола която изкараха не се сещам?Ама съперник на ГТР ади да се успокоят малко.Нека си правят там посредните колички и да не се бутат дето не трябва , въпреки ,че са огромна компания и са партньори на Нисан.

    Коментиран от #30

  • 30 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "NIkolay":

    @29 Новия fairlady Z ли караш или класиката?
  • 31 preludeman

    0 1 Отговор
    УЖАС!!!
  • 32 Нормално

    4 1 Отговор
    Ми защо да не направят. Както направиха Нисана, така ще направят и Алпина. Ама как така? Ми така. Ако не са Рено, този Нисан, щеше да го има и сега, но само на проект. Това е цялата истина. Рено правили бюджетки???? То и Нисан така. Щом една фирма е фалирала, по една или друга причина, то това означава, че нещо не става. Продукцията не е наред, или алчните мениджъри и т.н. Както при Нисан. А щом Рено са я съживили и вложиха бая пари в ГТР, за да си направят много голямата реклама с него, то тогава имайте малко уважение към Рено. А Бокстера, който някой бил карал, че той е 2,5. На някои Голфове се слагат по големи двигатели от на Бокстер. Както се вика Бокстер е "дамско Порше". Пак да кажа - уважавайте марката Рено, защото заради тях сега се напъвате толкова за този ГТР. Рено правят двигателите на Волво, едни от най-използваните камиони са на Рено, хАмериканските камиони Мак са с двигатели на Рено, Лади, Дачии и т.н. А за Луксозните нисани - къде са? Зад Океана. Когато започнат да продават такива и тук, тогава да говорим за тях.
  • 33 Nikolay

    3 0 Отговор
    300zx Fairlady Twinturbo

    Коментиран от #36

  • 34 Путин

    0 3 Отговор
    Айде стига се изхвърля с простотиите си. Казах ти, какво бих предпочел. Запази си ускорението за себе си. Не всичко е ускорение. Не ми трябва посредствена кола, колкото и да е бърза. Ако исках такава, щях да си направя нещо подобно на нашето Цунами, дето яде GT-R-и ( Форд Сиера). Аз ти говоря за новия Boxter. Разбирай го както искаш, но за мен това е една от най-прекрасните спортни коли.

    http://it-bg.org/pages/clips/142957/bojurishte-Ford-Sierra-Turbo-Tsunami.html

    Де е тоя GT-R с неговите 11.2 секунди на четвърт миля, не знам.
  • 35 NIkolay

    3 0 Отговор
    Нека си правят там посредните колички и да не се бутат дето не трябва , въпреки ,че са огромна компания и са партньори на Нисан.

    Бате прочети пак....
    Тука не говорим за двигатели на Камиони и .....
    А луксозните на Рено къде са?.....
    Говорим за ГТР и ГТР на Рено и Путин дето се включи с тоя Бокстер.За мен Бокстера е като 924ката навремето с двигателя от Ауди и т.н.
  • 36 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "Nikolay":

    @33 бях забравил че и 300zx е fairlady.

    Коментиран от #38

  • 37 NIkolay

    1 2 Отговор
    На Нурбург ринг бате има над 130 завоя не само ускорение. :) Сиерата си е страшна.А като искаш кабрио дето да ускороява до 100 в продължение на няколко дена си вземи Мегана.Хем Рено доволни , хем ще си пъркаш из планината с гюрука долу.Аз защото сам по глупав имам Таргав момента надута над 430коня дето папа м3ки Е92 и М5ци 2003год и т.н..Поне да беше написал ,че искаш новото 911 турбо кабрио ,че да те разбера сега на акъла ми идва само едно за тебе ама ,ще ти го спестя.Всичко хубаво и дано един ден да имаш Бокстер. :) Само като караш се оглеждай за мотористи моля те и за някои по БЪРЗИ И СТАБИЛНИ И .... нисани.Лек ден на всички.А рено най-вероятно ще направят някои малък ХЕЧ на базата на Мегана и ще го назлобят с 4х4 и да къса.
  • 38 VR4 TT

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "Име:":

    @36
    Z платформата в Япония се нарича Fairlady, още от 240Z :)
  • 39 Путин

    1 2 Отговор
    Ники, мерси за пожеланията. Целта ми никога не е била да карам бърза кола. Все пак най-често карам с не повече от 60 км/ч, а ускорявам съвсем бавно, за да пестя гориво :) Сомо, че стига сте хвалили тоя Нисан. Аз казах какво мисля за драга. Не го харесвам. Дрифта да, планината да, но дойде ли права отсечка, просто пускам темпомата, колкото е ограничението на скоростта. Така, че тоя пластмасов GT-R никаква работа не би ми свършил. 911 е хубава кола, но Boxster ( най-сетне го написах правилно) по- ми е присърце. GT-R има един много голям недостатък за мен - 4х4. Никога не бих карал кола с такова задвижване, освен ако не е някой високопроходим автомобил. Гледал съм го на писта. Нищо не става. Това е гадното 4х4. Удоволствието не е само да ти се изкриви врата назад, а и настрани. Това е мнението ми за драг автомобила - GT-R.
  • 40 Stanislav

    2 1 Отговор
    Путин, ти май изобщо не си наясно какво всъщност може GTR. С тая кола Нисан навря Ферарита, Ламбота айде да не казвам къде... и то най- вече заради 4х4 системата си. На пистата за нищо не ставал- една от най- големите глупости които съм чувал. Гледай малко репортажи на някои от най- известните автопредавания и помисли пак преди да пишеш такива глупости ;)!
  • 41 Prelude

    1 2 Отговор
    Не знам, силно ме съмнява Нисан да открехнат когото и да било на триковете с които са постигнали този уникален пърформанс, пък дори и Рено.
  • 42 Jaguar XJR

    2 0 Отговор
    нисан са на рено следователно те са направили GT-R само са дали 1 2 милиона за лиценза

    Коментиран от #45

  • 43 сивик

    2 1 Отговор
    които плюят Годзила са най-вероятно беемвисти и гоуфаджии...и най-вече сополанковци които халхабер си нямат от автомобилостроене....Годзила навря доста расови бегачки и класни машини ...точно в на кучето г..а...тва си е..
  • 44 JAPON POWER

    3 0 Отговор
    АБЕ ПУТИН ТИ МАЙ НИЩО НЕ СИ ГЛЕДАЛ СВЬРЗАНО С GT-R ТАВА Е СЕРИЕН АВТОМОБИЛ С РЕКОРД НА НЮРБУРГРИНГ ТОВА Е ПИСТА В ГЕРМАНИЯ,И НЯКОЛКО РЕКОРДА НА ГИНЕС АКО ИЗОБЩО ЗНАЕШ ЗА КАКВО ТИ ГОВОРЯ
  • 45 Prelude

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Jaguar XJR":

    @42
    Дизайнерът на ГТР се казва Широ Накамура. Колата естествено е разработена изцяло в Япония.

    Вместо да пишеш глупости можеше да отделиш същото време да го прочетеш. Общото между двете компании е че едната притежава акции на другата. Няма техническо сътрудничество.
  • 46 Путин

    2 1 Отговор
    Говоря за дрифт. Толкова ли неясно се изказах? Дори Импреза, когато участва в дрифт надпревари в Япония, участва със специално подготвени версии със задно предаване. пак казвам. GT-R е хубава машина, бърза, но много я превъзнасяте. Не всички искат 4х4. Все пак, който иска, може да си я купи. Не ми давайте приомер сега с FF, защото това е автомобил главно със задно предаване, като предното се намесва само в точно определени моменти - загуба на сцепление при потегляне и в завои. Точно там се къса нишката с удоволствието от поднасящата задница. Ето това имах предвид, като казах, че бих предпочел за подобни пари Boxster, ускоряващ за 4.8 секунди до 100 км/ч, който в същото време е със задно предаване, малък и пъргав. Едновременно с това има нотка лукс. Говоря за новия Boxster, излизащ следващия месец на пазара. Освен всичко останало е и със спираща дъха красота. 315 коня са си 315 коня. Явно тук има много тест пилоти, карали на Нюрбургринг. Да, но на Нюрбургринг се кара за време, а не за удоволствие. За удоволствие може да се кара и с 20 км/ч и отворен за 9 секунди покрив. Определено така ще привлечеш много повече погледи.

    http://www.autogaleria.hu/hk2.php?kepid=87089&l=autok/porsche/boxster-s-981-2012/porsche_boxster-s-981-2012_r5.jpg
  • 47 The Bear

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Путин":

    @27 и другите в спора - ето пак се отклонихте от темата... Мисля става въпрос за суперкари, където главното в сравненията е съотношение постижения/цена/качество/адреналин и т.н. Ако ще говорим за удоволствие - то всеки го получава от различно нещо - на един му прави кеф да хапва пържоли, на друг - шоколад, на трети - да плува в морето, на четвърти - да скача с парашут, на пети - да бъде с жени (забравих кво се правеше с тях), а на други - да гледат телевизия - ... - така е и с колите. Въпрос на вкус (казало кучето и си облизало за.ника). На мен например ми е най-добре във последните версии на VOLVO XC 70 D5, VW SHARAN TDI 140 4Motion, но има и доста по-бюджетни автомобили които ми доставят подобно усещане и ползи за по-малки суми..... А на практика най-много се радвам на производители като Дачия, Шкода, Хюндай и т.н. Така че - да оставим залитанията ... За това в което си мерят силите суперкарите - Нисан е най-оправдан като вложение. Ако имаш 30-40 милиона - купи си Вейрон разбира се, но мисля че тези хора са малко.... Щото едва ли човек с 3-4 милиона ще се раздели с повечето си пари за една кола, която ще му изяде и другите само от застраховки и поддръжка.... не че у нас няма мераклии които си дават последните стинки за кола и после почват да чу2пят пръсти и скубят коси...
  • 48 Путин

    0 1 Отговор
    @The Bear, много добре го каза. Намесихме удоволствието с цената и бързината. Скоро четох някаква статистика за Бугати ( или друг скъп автомобил) ако не греша, в която се поменаваше, че тоя автомобил е амнайстият в гаража на собственика. Така, че едва ли собствениците им разполагат само с 30-40 милиона. По-скоро нещо от рода на 300-400 милиона. Не, че и с 30-40 милиона не може да си купиш Вейрон, но статистиката говори друго :) Аз изрично обаче подчертах, че ако имах малко над 100 000 за автомобил, бих предпочел един Boxster ( дори да не е S) пред GT-R. Пак намесвам удоволствието, ама те тия автомобили се купуват само заради това. И понеже нямам намерение да правя спринтове на магистрала до 300 км/ч, предпочитам нещо малко и пъргаво за планината. там рядко има ченгета, а и да има, местата им са известни. Може да си караш колкото искаш, стига да не сечеш завоите много. Това за мен е много по-голямо удоволствие от това да ускоря за 3 секунди до 100 и после да продължа с 300. А и в България планини бол, магистрали йок.

    Коментиран от #51

  • 49 панчо паниката

    0 0 Отговор
    http://www.vbox7.com/play:738724bb4e ДОШЕЕ ГЛЕДАЙ ТОВА ТИ НАСТРЪХНЕ КОСЪМА ;)
  • 50 Дошо е и...от

    0 0 Отговор
    "the GT-R is currently one of the fastest production cars to lap the Nürburgring circuit,[39][40] although Porsche accused Nissan of falsifying those claims in September 2008.[41][42] Porsche claims to have conducted their own test of the GT-R using no modifications and stock tires and achieved a best time of 7:54." Източника е Уикипедия. И какво се казва там? За тези, които не разбират - ГТР е един от най-бързите автомобили, но също и че Порше обвинява Нисан във фалшифициране. Затова и се говори, че от Нисан твърдят, а не, че е доказано, че максималната скорост и останалите резултати са реални. Чак тогава да си говорим сериозно, защото, когато даваш големи суми за скъп спортен автомобил и производителя, с цел реклама лъже за неговите показатели, то това определено има значение...
  • 51 The Bear

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Путин":

    @48 - - поизпуснал съм някоя нула в милионите - вярно ти си по-прав, сега се сещам, че и аз четох че такива екзотики обикновено си правят компания с доста други в гаражи на един собственик.... Нали за вкуса и аз писах какво харесвам - вярвай ми въобще не се вълнувам от спортни автомобили от този тип - не само защото гроздето е кисело, няма и къде да се карат, освен това е неетично да се появиш с такъв автомобил сред свестните хора по улиците, които се борят за оцеляване, а ти не само не им помагаш, а да ги дразниш по такъв жесток начин... Що се отнася до твоят вкус - и аз обичам да карам по завоите в планината особено напролет и есенно време - бавно, с често спиране по отбивки и чешмички, за наслаждение - тогава няма значение с каква кола си - важното е да е в ред и да не се измъчва по баирите ..... сещам се за нещо много по-постижимо от обсъжданите суперкари, по-социално (все пак), супер надеждно и доставящо емоция - MAZDA MX5 - обикновено се предлагат и с твърд и с мек покрив в комплекта, макар чее офертите втора ръка са доста ограничени, а нова да си я купиш такава - трябва да е 2-ри или 3-ти автомобил и не се издържа... Ама всеки знае себе си.... Айде със здраве...
  • 52 Ime:

    2 0 Отговор
    Izvinqvam se za latinicata (nqmam kirilica v momenta)
    Samo da te svetna Putin che GT-R tochno na drag izostawa osobeno ako e na 1km i poveche zashtoto 4x4 mu pomaga pri starta, sled towa mu prechi. Tochno na pistata i v planinata e mnogo po-byrz ot Porsche (nqkoi ot tqh) osobeno ako e s zadno. Osven tova 4x4 ti dava mn poveche uverenost i e po-byrzo na izlizane ot zawoq zashtoto mojesh da go nastupish bez da se pritesnqvash 4e shte ti izbqga zadnicata. Tochno pistite sa silata na GT-R a kolkoto po-malko sa pravite tolkowa po-dobre za vsqko 4x4. Ne vinagi ste pravi sravnqvaiki gtr s nai-byrzite porscheta. Trqbva da se srawnqva s towa porsche koeto e nai-blizko do cenata mu - i togawa razlikata stawa strashna. I porsche i nissan imat strahotni sportni avtomobili.
    VR4 TT: Ot qponkite nissan nai-malko gi chatkam za tova ne bqh zapoznat che vsichki z sa fairlady i za tova si misleh za onq ot 70te.
  • 53 Путин

    0 2 Отговор
    @ The Bear, не ме разбра много правилно или ме разбра, но тръгна в друга посока. Аз говоря за това, какво би могъл да си вземе човек да кажем за стотина хиляди. Не знам точната цена на GT-R, но да кажем, че е някъде там или малко отгоре. Тогава имаме доста алтернативи. Лично аз бих предпочел Порше, друг друго. Мазда MX 5 не може да се впише по никакъв начин, защото просто е по-евтина, а ние разполагаме с доста по-голяма сума за автомобил. То ако тръгнем надолу по стълбичката, може да стигнем до GW. И той вероятно ще ни вози добре. А що се отнася до това, как даден автомобил се държи на пистата, Ауто Билд имаха една доста показателна статия, макар там да нее се сравняваше GT-R, а други автомобили като Audi S3. Та въпросният автомобил, поради електронната си симулация на блокиран диференциал и поради самата специфика на системата 4х4 се оказа, че на третата обиколка вече няма гуми. Тогава за какъв чеп са ми тия тракшън системи, дето ядат като невидели гуми? Друг негативен момент е тежкото 4х4, което не само, че поради теглото си забавя автомобила в завоите, но и поради по-високият център на тежестта нещата са доста по-зле дори от един Focus RS 500 с предно предаване. да не говорим за едно BMW M1. Това, че дърпа на правите и на излизане от завоя, е само до третата обиколка. Но сравнявайки нещата се вижда, че 4х4 повече вреди в завоите, отколкото помага за по-добро време. Това е положението във физиката. и задника си да съдерете, не може да го промените.

    Коментиран от #54

  • 54 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Путин":

    @53 Ти май 4х4 не си карал. Точно в завойте му е силата. И както казах на излизане от завоя разликата е голяма. На правите 4х4 пречи. Защото на правите имаш достатъчно сцепление с каквото и предаване да си. Центъра на тежестта не е по-висок отколкото на задното предаване. Същата работа е. Недей да се бъркаш с джиповете които имат високо разположена раздатка (истинските джипове). За едно си прав килограмите в завоя са едно от най-важните неща. Но една добра 4х4 система има горе-долу неутрален баланс докато с двойното имаш недозавиване и презавиване (с задно, в много редки случай с предно). Това че изяждат гумите е показателно колко много натоварване понасят, а щом понасят такова натоварване значи страничното G в завойте е по-голямо откъде следва че и скоростта е много по-голяма. В планината 4х4 системите са още по-добри, особено при изкачване, за това и в WRC всички коли са 4х4. При пистовите състезания положението е по-различно, където задното е по-бързо в определени ситуации, но 4х4 има предимства в други (бавните завой и скоростта на излизане от завоя). Но променливите са твърде много и не може да се каже нищо по-общо. Трябва да се сравняват кокретни модели с конкретни гуми на една писта, при едни условия и така. Един пример ще ти дам от северната дъга на ринга. Импреза 2005г 2.0 280к.с spec C дава време 8:06. БМВ M3 2007 с 4.0 мотор 420к.с задно предаване дава с 1 секунда по-добро време на 20км писта. Дори с по-слабия и според теб осакатяващото 4х4 имп
  • 55 Име:

    1 0 Отговор
    продължение.... Импрезата е била същот толкова бърза в завоите, ако не и по-бърза, защото на правите разликата от 140 к.с си казва думата. 4х4 системите са пречка на дългите прави и магистралите защото мощността се предава на 4те колела и загубите са повече. Теб ти се струва че GT-R е драг кола защото такива клипове си гледал и да 4х4 помага много на старта и когато драга е 402метра то предимството при старта в повечето случай е решаващо.
  • 56 Prelude

    1 0 Отговор
    Ползата от 4х4 на асвалт има само при над 400 коня и само при потегляне и излизане от нискоскоростни завои. Във всяко друго отношение 4х4 не е за хубав път. 100 килограма повече са голяма разлика за спортна кола и се отразяват негативно особено при смяна на посоки. За баланса в завои, вярно че поведението при ускорение в завой е съвършенно различно, но там по принцип не се ускорява. Високоскоростни завои се взимат с неутрална газ, единствената сила която трябва да изпитват гумите е центробежна. В такива условия колите със задно предаване са най подходящи - по леки от 4х4 и също толкова добро разпределение на тежестта.
    Всичко това важи за конвенционалните 4х4 системи, когато в играта влезе torque vectoring, нещата се променят в полза на 4х4.
    Когато пък става въпрос за мощности до 200кс предното предаване с още по ниското си тегло започва да доминира въпреки лошото разпределение на тежестта.
  • 57 didoalfa

    0 2 Отговор
    фаровете ми напомнят на NISSAN Z350,A предната маска на Мitsubishi EVO .Тия французи започнаха като корейците толкова ли са изчерпани.

    Коментиран от #58

  • 58 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "didoalfa":

    @57 Мислих си дали да ти кажа или не. От мен да мине. Това си е Nissan GT-R с емблема от рено. Компетентността ти няма да я коментирам.
  • 59 Алпин

    0 0 Отговор
    Как може да се връзвате на тая тъпа илюстрация? Пипнали на компютъра емблемата на Нисан-а и толкова. "Рено" отдавна показа разработки за бъдещия "Алпин" и то в няколко версии. покажете ги да им стане ясно на тия за какво става въпрос. Изключително красиви са, просто бижута. И в сатията пише, че може да се сподели само платформата, не четете ли?!
  • 60 Путин

    1 1 Отговор
    Име, какво ще кажеш за Subaru BRZ и Toyota GT86. Вярно, че 4х4 има предимство при лоши пътни настилки, но дай ми пример за автомобили на писта, ползващи 4х4 задвижване. Не намесвай WRC тук, защото там нещата са доста по-различни. Повечето от състезанията са на макадам или сняг. Няма как производителите да ползват само задно или предно предаване, макар да има и такъв клас. Все пак там говорим за върхови постижения и донякъде правила, останали през годините. А дали съм карал 4х4...ами карал съм, ако това е въпроса. Никъде не твърдя, че 4х4 е лошо решение. Напротив, добро е при лоши пътни условия, но не и на писта, както някой тук се опитва да ни убеди. Знаеш ли какво казват Форд за отказа си от 4х4 при RS? Казват, че това вдига цената доста на автомобила, а в същото време влошава качествата му. Така ползата от файдата е нулева, освен за някои като теб, дето само заради думичката "4х4" биха си взели подобна кола. Тук не говоря за това, дали автомобилът ще се кара на сняг или мокро. И да се кара, става въпрос за спортни возила, което автоматично означава не на снега. А колко често караш на мокро? Или по-точно колко често се осмеляваш да се режеш из мокрите завои? Да, ако караш по непознат път, си по-сигурен, че някъде няма да те изненада прах или пясък в някой завой, но колко често пък караш на макс по непознат път? Изобщо, логиката ми се губи някъде. А дали 4х4 ще мине по-бързо през даден завой, не е толкова сигурно, поради доста прични. Ето един съкратен цитат от Ауто Билд брой 39 от 2010 година за сравнението между Audi S5 и BMW M3: "Заради двойното си задвижване колата е с 200 кг по-тежка и въпреки предимството от 30 к.с., ускорява по-бавно. Още по-решаващо е недоброто му поведение в завои. Вместо със завъртане на задницата тук си имаме работа с недозавиване на предните колела. Това коства време и разходи за гуми. Едва когато стане мокро и заледено, настъпва часът на Ауди..." Още едно мнение за 4x4 предаването, но тоя път от сравнението межу Focus RS, BMW 130 i и Audi S3: "при обиколките за време обаче, автомобилите със задвижване на четирите колела не са сред най-силните: по-голямото тегло и по-лошата управляемост обикновено не са гаранция за топ Постижения..." И още малко за това сравнение - Там RS с предно дава най-добро време на обиколка в сравнение и със задното и с двойното задвижване. В същото време и цената е доста по-добра в Германия в сравнение с конкурентите. Така, че нека не даваме обобщаваща оценка за двойното предаване като непременно най-доброто, защото освен GT-R има и други автомобили 4х4, които дават съвсем различни резултати. Ако даден автомобил се направи с 4х2 и 4х4, то 4х4 моделът обикновено е доста по-скъп, по-тежък и с по-лоша управляемост на сухо. Всеки сам да си избира, но моят избор би бил една Toyota GT86 или аналога и Subaru BRZ пред Impreza. Или ако става въпрос за пари един Boxster S на Porshe пред GT-R на Nissan. Това е. Може да давате колкото искате отрицателни оценки на коментарите ми, но по-добре седнете, прочетете, анализирайте, покарайте и помислете, за какво аджаба ползвате това 4х4. Благодаря за вниманието.

    Коментиран от #61

  • 61 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Путин":

    @60 Какво да кажа и BRZ и новата 86 са абсолютно страхотни автомобили. Много ми харесват и двата, особено това че са много леки само 1230кг, което в сравнение с останалите коли на пътя е страхотно. Вярно малко им липсва мощност, но е напълно достатъчна като за начало. Идеята на тойота и субару е да създадат евтина, лека платформа на спортна кола, която собствениците да си тунинговат по свой вкус. И успяха напълно. Много добро шаси създадоха. В сравнение с импреза са доста по-бавни. Всеки си има предпочитания разбира се. Аз искам и импреза и една тойота 86 (главно заради визията и историята на АЕ86 иначе и двете се сглобяват в завода на Fuji Heavy Ind. , а и по-голямата част е дело на субару). Импрезата е много бърза кола както на мокър, мръсен път или сняг, така и на асвалт. Не се заблуждавай старите импрези са 1300кг, а по-новите са малко под 1500. Като напълно олекотени стават 1300... Гледал съм много състезания на писти импрезата печелеше срещу коли с задно. (виж best motoring). Също и легасито в японския пистов шампионат GT500 и GT300 мачкаше ферарита, които са със задно. Плюс това има импрези на които си разпределяш усилието между предната и задната ос чрез централния диф и можеш да прехвърлиш повечето мощност към задните колела. Нисан GTR още от R32 мина на двойно. Марка като Порше също осъзна предимствата и първото 911 с двойно излезе през 95та. Ферари също направиха кола с двойно, както и ламбо. Вярно има разлика между различните 4х4 ситеми, но яв