Обявеното възраждане на култовия Alpine на Renault подклажда множество спекулации за конструкцията на бъдещия автомобил. По план прототип на колата трябва да бъде показан наесен в Париж и слуховете тепърва ще се роят.
Най-актуалният от тях гласи, че Режията няма намерение да инвестира в нова платформа за спортни модели, а смята да използва съществуващата агрегатна база на Nissan GT-R. С Годзила щели да се заемат инжерените на RenaultSport, които нямало да се възползват наготово от постиженията на японските си колеги, а щели да поработят доста върху превръщането й в новия Alpine, твърди автстралийският сайт caradvice.com.au.
Сред останалите новини отколо щанда на Renault в Париж са четвъртото поколение на Clio и френски близнак на Nissan Juke. Пак през септември ще се състои и европейският дебют на новия флагман на Режията Talisman.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 gthhg
10:34 20.03.2012
2 Дошо
10:37 20.03.2012
3 ренджак
10:38 20.03.2012
4 Само Ауди
10:38 20.03.2012
5 Ивайло
10:46 20.03.2012
6 гт-р
10:56 20.03.2012
7 Дошо е и...от
Коментиран от #9
11:08 20.03.2012
8 Дошо до Дошо
11:43 20.03.2012
9 Дан Данов
До коментар #7 от "Дошо е и...от":
@7 Тя и Дачията от същата фирма11:45 20.03.2012
10 иван караиванов
11:49 20.03.2012
11 ония на луната
11:53 20.03.2012
12 VR4 TT
11:56 20.03.2012
13 Дошо до Дошо е и...от
11:58 20.03.2012
14 Иван
12:00 20.03.2012
15 Иван
12:02 20.03.2012
16 Атанас Велики
12:07 20.03.2012
17 Дошо е и...от
12:22 20.03.2012
18 Сиромаха
Поршето също е 530 коня, като нисана, Поршето също е V6 като нисана, също е и 4x4 и загледайте разликата 0-160 мили. Приятно гледане и не се вълнувайте много много защото Нисана моя познат си го е купил нов за 174 000 лв. а Поршето в магазина струва 300 000 лв. така че като ви чета коментарите нито Нисана нито Поршето можете да си позволите, включително и аз с вас така че няма нужда тука да се плюете и псувате из форума- от мен ви акъл перфектна кола няма ама наистина няма всичките коли са страшни бирници коя повече коя по малко е вече въпрос на каране, поддържане и така нататък. С тези цени на горивата и каското и да ви ги подарят тези двете коли ще ги държите в гаража :)
Коментиран от #28
12:56 20.03.2012
19 Джорето
13:18 20.03.2012
20 Еминем Фен
колите са така
1. АУДИ/БМВ/Мерц
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1992000. Нисан
Коментиран от #23, #25
13:19 20.03.2012
21 Тони
13:28 20.03.2012
22 йордан иванов
13:28 20.03.2012
23 The Bear
До коментар #20 от "Еминем Фен":
@20 - Не се притеснявай - никой няма да ти се сърди или да те взема на сериозно. Като пораснеш, ще си личи от писанията ти, но сега те са по детски наивни, простовати и емоционални, а щом можеш да пишеш, значи си над 7 години.... Не се засягай, но мисля, че всеки трябва да се усеща в кои теми може да се намесва, и къде би се изложил с изказване... но то си е лично решение на всеки какво ще пише - особено скрит зад някакъв ник без следа от личност зад него... Единствените разумни коментари тук са на @18 и още един-два, а всички са 22 броя - това е меко казано притеснително относно нивото на пишещите коментари в нета....Накратко по статията - Нисанът досега нямаше аналог сред суперкарите - за 2-3 секунди преднина в скоростен тест не си струва да се дадат двойно повече пари за Порше, тройно повече за Ферари или 25 пъти повече за Бугати Вейрон нали.... Дори и богатите си правят сметката, а уверявам ви на света има много повече хора които чисто финансово могат да си позволят Нисана, отколкото такива, които могат да си купят и Бугати... Ако рено направи същата кола, както бе писал един човек по-надолу, ще ударят другите марки в земята - Нисана още няма аналог що се отнася до съотношение Цена/качество/потребителска стойност/емоции....
13:58 20.03.2012
24 Jack Bauer
14:13 20.03.2012
25 gost
До коментар #20 от "Еминем Фен":
@20samo audi - mojebi ne si se ka4val v reno za da govorish takiva gluposti !14:37 20.03.2012
26 Милен
15:00 20.03.2012
27 Путин
Коментиран от #47
15:47 20.03.2012
28 Име:
До коментар #18 от "Сиромаха":
@18 ПОРШЕТО Е С БОКСЕР МОТОР, НЕ V6. Само carerra GT e c v10. Това е статията с най-некомпетентните коментари. Нисан нямали луксозни коли ХАХАХХАХА. Само 1 пример ще дам - нисан president. Изобщо не знаете нисан какви луксозни коли произвежда. Това че не сте видяли 1 млн долара не значи че не съществуват. Тоя пък по-евтино порше предпочитал. Няма значение тебе какво ти харесва или не. Нисана няма аналог и това е. Печели отвсякъде срещу 1 порше и дори и от по-бързите поршета, защото е по-евтин и почти толкова бърз, а понякога и доста по-бърз. И аз съм фен на Порше и не харесвам нисан много много, но нисан направиха страхотна кола и това е ФАКТ. Бърза, здрава, евтина. Това че на вас познанията по нисан ви се изчерпват с микра, алмера, примера и другите бюджетни масовки не ви дава право да плюете по марката, която освен много луксозни коли има и ужасно много спортни и то с много богата спортна история. Каквато има и рено алпин. Дано обаче използват само технологията от GT-R-a и направят по-малка платформа за по-лек автомобил, нещо от габаритите на лотус елис или еxige. Иначе алпин с големината на ГТР ще е ужасна грешка.16:15 20.03.2012
29 NIkolay
Коментиран от #30
16:53 20.03.2012
30 Име:
До коментар #29 от "NIkolay":
@29 Новия fairlady Z ли караш или класиката?16:56 20.03.2012
31 preludeman
17:12 20.03.2012
32 Нормално
17:13 20.03.2012
33 Nikolay
Коментиран от #36
17:20 20.03.2012
34 Путин
http://it-bg.org/pages/clips/142957/bojurishte-Ford-Sierra-Turbo-Tsunami.html
Де е тоя GT-R с неговите 11.2 секунди на четвърт миля, не знам.
17:20 20.03.2012
35 NIkolay
Бате прочети пак....
Тука не говорим за двигатели на Камиони и .....
А луксозните на Рено къде са?.....
Говорим за ГТР и ГТР на Рено и Путин дето се включи с тоя Бокстер.За мен Бокстера е като 924ката навремето с двигателя от Ауди и т.н.
17:28 20.03.2012
36 Име:
До коментар #33 от "Nikolay":
@33 бях забравил че и 300zx е fairlady.Коментиран от #38
17:34 20.03.2012
37 NIkolay
17:40 20.03.2012
38 VR4 TT
До коментар #36 от "Име:":
@36Z платформата в Япония се нарича Fairlady, още от 240Z :)
19:06 20.03.2012
39 Путин
20:01 20.03.2012
40 Stanislav
20:10 20.03.2012
41 Prelude
20:11 20.03.2012
42 Jaguar XJR
Коментиран от #45
20:24 20.03.2012
43 сивик
20:26 20.03.2012
44 JAPON POWER
20:37 20.03.2012
45 Prelude
До коментар #42 от "Jaguar XJR":
@42Дизайнерът на ГТР се казва Широ Накамура. Колата естествено е разработена изцяло в Япония.
Вместо да пишеш глупости можеше да отделиш същото време да го прочетеш. Общото между двете компании е че едната притежава акции на другата. Няма техническо сътрудничество.
20:49 20.03.2012
46 Путин
http://www.autogaleria.hu/hk2.php?kepid=87089&l=autok/porsche/boxster-s-981-2012/porsche_boxster-s-981-2012_r5.jpg
20:50 20.03.2012
47 The Bear
До коментар #27 от "Путин":
@27 и другите в спора - ето пак се отклонихте от темата... Мисля става въпрос за суперкари, където главното в сравненията е съотношение постижения/цена/качество/адреналин и т.н. Ако ще говорим за удоволствие - то всеки го получава от различно нещо - на един му прави кеф да хапва пържоли, на друг - шоколад, на трети - да плува в морето, на четвърти - да скача с парашут, на пети - да бъде с жени (забравих кво се правеше с тях), а на други - да гледат телевизия - ... - така е и с колите. Въпрос на вкус (казало кучето и си облизало за.ника). На мен например ми е най-добре във последните версии на VOLVO XC 70 D5, VW SHARAN TDI 140 4Motion, но има и доста по-бюджетни автомобили които ми доставят подобно усещане и ползи за по-малки суми..... А на практика най-много се радвам на производители като Дачия, Шкода, Хюндай и т.н. Така че - да оставим залитанията ... За това в което си мерят силите суперкарите - Нисан е най-оправдан като вложение. Ако имаш 30-40 милиона - купи си Вейрон разбира се, но мисля че тези хора са малко.... Щото едва ли човек с 3-4 милиона ще се раздели с повечето си пари за една кола, която ще му изяде и другите само от застраховки и поддръжка.... не че у нас няма мераклии които си дават последните стинки за кола и после почват да чу2пят пръсти и скубят коси...21:55 20.03.2012
48 Путин
Коментиран от #51
22:29 20.03.2012
49 панчо паниката
22:33 20.03.2012
50 Дошо е и...от
22:35 20.03.2012
51 The Bear
До коментар #48 от "Путин":
@48 - - поизпуснал съм някоя нула в милионите - вярно ти си по-прав, сега се сещам, че и аз четох че такива екзотики обикновено си правят компания с доста други в гаражи на един собственик.... Нали за вкуса и аз писах какво харесвам - вярвай ми въобще не се вълнувам от спортни автомобили от този тип - не само защото гроздето е кисело, няма и къде да се карат, освен това е неетично да се появиш с такъв автомобил сред свестните хора по улиците, които се борят за оцеляване, а ти не само не им помагаш, а да ги дразниш по такъв жесток начин... Що се отнася до твоят вкус - и аз обичам да карам по завоите в планината особено напролет и есенно време - бавно, с често спиране по отбивки и чешмички, за наслаждение - тогава няма значение с каква кола си - важното е да е в ред и да не се измъчва по баирите ..... сещам се за нещо много по-постижимо от обсъжданите суперкари, по-социално (все пак), супер надеждно и доставящо емоция - MAZDA MX5 - обикновено се предлагат и с твърд и с мек покрив в комплекта, макар чее офертите втора ръка са доста ограничени, а нова да си я купиш такава - трябва да е 2-ри или 3-ти автомобил и не се издържа... Ама всеки знае себе си.... Айде със здраве...23:08 20.03.2012
52 Ime:
Samo da te svetna Putin che GT-R tochno na drag izostawa osobeno ako e na 1km i poveche zashtoto 4x4 mu pomaga pri starta, sled towa mu prechi. Tochno na pistata i v planinata e mnogo po-byrz ot Porsche (nqkoi ot tqh) osobeno ako e s zadno. Osven tova 4x4 ti dava mn poveche uverenost i e po-byrzo na izlizane ot zawoq zashtoto mojesh da go nastupish bez da se pritesnqvash 4e shte ti izbqga zadnicata. Tochno pistite sa silata na GT-R a kolkoto po-malko sa pravite tolkowa po-dobre za vsqko 4x4. Ne vinagi ste pravi sravnqvaiki gtr s nai-byrzite porscheta. Trqbva da se srawnqva s towa porsche koeto e nai-blizko do cenata mu - i togawa razlikata stawa strashna. I porsche i nissan imat strahotni sportni avtomobili.
VR4 TT: Ot qponkite nissan nai-malko gi chatkam za tova ne bqh zapoznat che vsichki z sa fairlady i za tova si misleh za onq ot 70te.
10:23 21.03.2012
53 Путин
Коментиран от #54
19:25 21.03.2012
54 Име:
До коментар #53 от "Путин":
@53 Ти май 4х4 не си карал. Точно в завойте му е силата. И както казах на излизане от завоя разликата е голяма. На правите 4х4 пречи. Защото на правите имаш достатъчно сцепление с каквото и предаване да си. Центъра на тежестта не е по-висок отколкото на задното предаване. Същата работа е. Недей да се бъркаш с джиповете които имат високо разположена раздатка (истинските джипове). За едно си прав килограмите в завоя са едно от най-важните неща. Но една добра 4х4 система има горе-долу неутрален баланс докато с двойното имаш недозавиване и презавиване (с задно, в много редки случай с предно). Това че изяждат гумите е показателно колко много натоварване понасят, а щом понасят такова натоварване значи страничното G в завойте е по-голямо откъде следва че и скоростта е много по-голяма. В планината 4х4 системите са още по-добри, особено при изкачване, за това и в WRC всички коли са 4х4. При пистовите състезания положението е по-различно, където задното е по-бързо в определени ситуации, но 4х4 има предимства в други (бавните завой и скоростта на излизане от завоя). Но променливите са твърде много и не може да се каже нищо по-общо. Трябва да се сравняват кокретни модели с конкретни гуми на една писта, при едни условия и така. Един пример ще ти дам от северната дъга на ринга. Импреза 2005г 2.0 280к.с spec C дава време 8:06. БМВ M3 2007 с 4.0 мотор 420к.с задно предаване дава с 1 секунда по-добро време на 20км писта. Дори с по-слабия и според теб осакатяващото 4х4 имп19:59 21.03.2012
55 Име:
20:03 21.03.2012
56 Prelude
Всичко това важи за конвенционалните 4х4 системи, когато в играта влезе torque vectoring, нещата се променят в полза на 4х4.
Когато пък става въпрос за мощности до 200кс предното предаване с още по ниското си тегло започва да доминира въпреки лошото разпределение на тежестта.
00:14 22.03.2012
57 didoalfa
Коментиран от #58
08:42 22.03.2012
58 Име:
До коментар #57 от "didoalfa":
@57 Мислих си дали да ти кажа или не. От мен да мине. Това си е Nissan GT-R с емблема от рено. Компетентността ти няма да я коментирам.11:32 22.03.2012
59 Алпин
11:55 22.03.2012
60 Путин
Коментиран от #61
22:01 22.03.2012
61 Име:
До коментар #60 от "Путин":
@60 Какво да кажа и BRZ и новата 86 са абсолютно страхотни автомобили. Много ми харесват и двата, особено това че са много леки само 1230кг, което в сравнение с останалите коли на пътя е страхотно. Вярно малко им липсва мощност, но е напълно достатъчна като за начало. Идеята на тойота и субару е да създадат евтина, лека платформа на спортна кола, която собствениците да си тунинговат по свой вкус. И успяха напълно. Много добро шаси създадоха. В сравнение с импреза са доста по-бавни. Всеки си има предпочитания разбира се. Аз искам и импреза и една тойота 86 (главно заради визията и историята на АЕ86 иначе и двете се сглобяват в завода на Fuji Heavy Ind. , а и по-голямата част е дело на субару). Импрезата е много бърза кола както на мокър, мръсен път или сняг, така и на асвалт. Не се заблуждавай старите импрези са 1300кг, а по-новите са малко под 1500. Като напълно олекотени стават 1300... Гледал съм много състезания на писти импрезата печелеше срещу коли с задно. (виж best motoring). Също и легасито в японския пистов шампионат GT500 и GT300 мачкаше ферарита, които са със задно. Плюс това има импрези на които си разпределяш усилието между предната и задната ос чрез централния диф и можеш да прехвърлиш повечето мощност към задните колела. Нисан GTR още от R32 мина на двойно. Марка като Порше също осъзна предимствата и първото 911 с двойно излезе през 95та. Ферари също направиха кола с двойно, както и ламбо. Вярно има разлика между различните 4х4 ситеми, но яв23:43 22.03.2012