На специална церемония, която се проведе в новия шоурум на марката у нас, беше представено второто поколение на Range Rover Evoque. Любопитното за модела е, че новата генерация разполага с дизайн, повлиян от по-големия Velar, но в същото време е запазил характерния си купеобразен профил.
Range Rover Evoque се прави на модернизиран вариант на платформата D8, която към момента се използва за Jaguar E-Pace. Още един интересен факт е, че по-малко от месец след официалната световна премиера на модела в Лондон, България е първият европейски пазар, на който предпремиерно Range Rover Evoque е представен на живо.
Що се касае до техническите иновации в новия то трябва да се отбележи технологията Terrain Response 2, която се въвежда за първи път в пълноразмерен Range Rover. Тя има способността автоматично да разпознава повърхността, върху която се движи автомобилът и да регулира настройката спрямо нея, като Evoque вече може да гази във вода с дълбочина до 600 мм.
Друго интересно е, че Evoque е и първият в света, оборудван с технологията Ground View, която ефективно превръща предния капак в невидим, прожектирайки изображения от камерата върху горния сензорен екран, за да предостави на водача 180-градусов изглед под предната част на автомобила.
Evoque е и първият Land Rover с функцията Интелигентни настройки, която използва алгоритми на изкуствен интелект, за да научи предпочитанията на водача и действа като иконом на борда. Клиентите на Evoque могат да избират измежду шест 4-цилиндрови двигатели Ingenium, с три бензинови и три дизелови варианта.
Най-икономичният от тях е дизеловият двигател със 150 к.с. (FWD) с емисии от 143 г/км и разход от 5,4 л/100 км, докато в другия край на динамичната скала стои бензиновият вариант с 300 к.с. (AWD), с въртящ момент от 400 Нм, емисии от 186 г/км и разход от 8,1 л/100 км. Базовата цена на модела у нас стартира от 72 000 лева с ДДС.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 стефчо
11:19 14.12.2018
2 ДВГ
Коментиран от #8
11:22 14.12.2018
3 AUDI
11:43 14.12.2018
4 Сиромах
Коментиран от #6
11:48 14.12.2018
5 Гошо
12:03 14.12.2018
6 Фърфълак
До коментар #4 от "Сиромах":
Ти да можеше и ти щеше да лапаш14:48 14.12.2018
7 божко
15:47 14.12.2018
8 селянин 1
До коментар #2 от "ДВГ":
За ква конкуренция бълнуваш..Тата с/у Лексус,да не си на апчета?Коментиран от #10
17:24 14.12.2018
9 Sliven
Карах го,има страшно ускорение!! Странно е че въпреки високия стандарт базовият модел е малко по скъп от България...!
17:41 14.12.2018
10 ДВГ
До коментар #8 от "селянин 1":
Е като е ТАТА те и Волво са на Geely ама виж XC40 който също е конкурент 90 000.Коментиран от #13
18:05 14.12.2018
11 Японеца
20:09 14.12.2018
12 Боко
20:40 14.12.2018
13 селянин 1
До коментар #10 от "ДВГ":
Предпочитам китайско Волво..отколкото роверска индиска тата..Коментиран от #14
22:13 14.12.2018
14 ДВГ
До коментар #13 от "селянин 1":
То и аз го предпочитам ама цената видя ли???Волвото отива на цената на БМВ е не мерси.
22:25 14.12.2018
15 ДОКО
20:44 15.12.2018
16 4х4
12:37 16.12.2018
17 Бачо от Бабачково
16:24 20.12.2018