17 Януари, 2019 12:44 51 195 27

Колко струват ударени премиум коли в ОАЕ

  • автомобили-
  • оае-
  • ударени коли
Колко струват ударени премиум коли в ОАЕ - 1

В нашата страна т.нар. премиум употребявани коли се продават доста по-скъпо от бюджетните нови. От тези автомобили обаче има и такива, претърпели по-тежки катастрофи.

Колко струват ударени премиум коли в ОАЕ

У нас има много работилници, които с помощта на дозер и друга специализирана техника връщат първоначалното състояние на автомобила. Следва задължителната козметика и разни други прийоми и колите стават "като чисто нови".

Колко струват ударени премиум коли в ОАЕ

В много от случаите ремонтите са успешни, но има и такива, които само замаскират катастрофалното състояние на колата. В Обединените Арабски Емирства нещата стоят по-малко по-различен начин.

Колко струват ударени премиум коли в ОАЕ

Там се карат доста скъпи автомобили, а когато някой от тях претърпи катастрофа се пуска за продажба на много ниска цена. Обикновено купувачи са търговци от по-бедни съседни страни.

Колко струват ударени премиум коли в ОАЕ

Има и по-леко ударени коли, които се продават доста изгодно. Така например почти нов Mercedes-Benz може да се вземе за под $10 000, а Toyota GT86 - за $2 500. Вижте видеото на руснаците от Crazy-Garage.

Колко струват ударени премиум коли в ОАЕ

Колко струват ударени премиум коли в ОАЕ

Колко струват ударени премиум коли в ОАЕ


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 777

    65 4 Отговор
    Нов внос !

    Коментиран от #3, #6

  • 2 Гост

    58 6 Отговор
    Една боя и на пазара.
  • 3 уеия

    76 3 Отговор

    До коментар #1 от "777":

    80 000км., пълна сервизна история, без удари, всички системи работят!

    Коментиран от #15

  • 4 Миризлив пор

    31 7 Отговор
    Обикновено като се внесе една такава кола, долу-горе по същото време противозаконно се отнема" такава кола и у нас. После се чудим на майсторството "ама то не личи" като разберем как е внесена - обикновено наистина не личи да е блъскана след "ремонта".
  • 5 Горублянския

    32 7 Отговор
    Точно такива ми трябват............голямо лапане ще пада.......хи-хи-хи. Веднага ще казвам че ги е карала баба- пенсионерка

    Коментиран от #9

  • 6 ИСТИНА ЗЛА

    25 6 Отговор

    До коментар #1 от "777":

    Нашите автокъщи за луксозни модели са в тесни връзки с показаното !
    За БГ снобите- нов внос ! ИЗМАМА !!!

    Коментиран от #7

  • 7 КВО ДЪ ПРАЙМ

    45 4 Отговор

    До коментар #6 от "ИСТИНА ЗЛА":

    НИЕ СМЕ МЯСТОТО КЪДЕТО МОШЕНИЦИТЕ ПРОСПЕРИРАТ !!!!
    НАЙ ВЕЧЕ В ПОЛИТИКАТА !
  • 8 ртр

    13 2 Отговор
    Това и да искаш не можеш да го докараш до Бг. По пътя поне 20 групировки които ще го гепят и ще си го направят на къстъм танкче да се стрелят из пустинята.
  • 9 Антоан дьо Сент Екзюпери

    12 3 Отговор

    До коментар #5 от "Горублянския":

    И като Ви пламне автокъщата пак ще има голямо лапане, но от страна на съпругата Ви около Враня баретите за по 5 лв. ще олабват каишите ! Не е прилично да сте измамник г-н Горублянски !
  • 10 67йк

    14 4 Отговор
    Ъъ който не е запознат ЗА КОЛИТЕ ОТ ОАЕ - такава кола се внася "КАТО МЕБЕЛ" - попитайте някой адвокат запознат с тази практика от страна на нашите МУТРОМАФИОТСКИ АВТОКЪЩИ и ще разберете за какво иде реч ))) Поздрави, дано съм ви отворил очите!
  • 11 българин

    5 3 Отговор
    тия в дубай са нищо, най-готините такива клипове са от ютубъри, които ходят в Copart сащ и си вземат евтини бая ударени коли... поправят ги и ги продават... бидкат в сайта им, понеже си има наддаване за трошките...
    аз зяпам такива: https://www.youtube.com/watch?v=rv9iyqhsP4w ... Auto Auction Rebuilds и други канали, ама сега т'ва е модерно там :) намират си за супер малко пари мно' яки коли, та чак им завиждам яката :)
  • 12 гост

    17 2 Отговор
    На една подобна кола леко да й се кривне геометрията, което може да не си личи, и става изключително скъпо. Вярно е, че колкото е по-висок стадарта, толкова по-евтини са стоките втора ръка, но си има основание кола за 100х.долара да се продава за 10х.долара. Има толкова хиени чакащи изгодни коли, да не мислите, че не знаят къде се продават такива.
  • 13 Силния Мафиот

    9 5 Отговор
    То каква му е файдата дали ще дадеш 10 бона за потрошен скъп Мерцедес, като ще дадеш до сто-двеста бона отгоре за части като гледам какви са му щетите на S-класата. Защото все пак е луксозна кола и частите трудно се намират, а и са с много скъпа цена. Тъй, че дали ще дадеш 5-10 бона за ударена кола в лошо състояние и да дадеш още хиляди за поправка или да си купиш кола с отлично състояние, за мен няма никво значение, поне от мое мнение
  • 14 Я па я

    18 0 Отговор
    Един ми предлага кола.Питам го от баба ли е карана. А той от проститутка.Е , тогава амортисьорите са скапани и си тръгнах.Друг с Опел Астра дизел.: Чуй колко хубаво работи двигателя. Да , казвам аз. Като Беларус.Та такива ми ти работи.
  • 15 Боко

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "уеия":

    Малка забележка на заден десен калник!
  • 16 Пешо

    13 6 Отговор
    Никой автотърговец няма да вземе такава ,защото само огледалото й е 2 Бона. Представяте ли си колко трябва да хвърли по колата?Помислете над това преди да пишете глупости. Това са коли с челни удари и е по-евтино търговецът да взема неудряна кола вместо да хвърли повече пари да оправя ударени челно.

    Коментиран от #17

  • 17 pustinqk

    8 1 Отговор

    До коментар #16 от "Пешо":

    Едно, че тукашните мошеници засрамват българските по наглост, второ колите в ОАЕ нямат евро табели и все по-трудно се регистрират в Бг.
    А колкото до возенето - с контейнер е, не ти ги взимат за самоделни танкове по пътя :Р
  • 18 Бурж ал Араб

    4 5 Отговор
    Бачках до 2015 в Абу Даби! Имам контактите, тия дават ударени американски за 4 бондака в долари,аз си взех Ауди А6 2013 ,2.8 бензин от Финландското посолство там за 9 хилки. доларес.
  • 19 отчаян от живота в бьлгария

    1 0 Отговор
    и псле като дидат на Горубляне и у Дупница ,искат маика си и баща си ,всеки не си отвара очите на време и после започва голямото патене по мьките ,от ия измекяри ,тьрговците
  • 20 Транспортер

    4 0 Отговор
    Музея в Щутгарт си продава Макларьн-Мерцедеса на 25000 км.за 1.4 млн.€ в Дубай сьщият на 18 хил.км.за 450000$/1.4 млн.дирхема....2000$ контейнера+ мит.такса/ символична/ и ти си човекьт...
  • 21 майстора

    4 0 Отговор
    GT 86 , is350 .... премиум ??? Тъп ли си ?
  • 22 Боян

    11 3 Отговор
    " У нас има много работилници, които с помощта на дозер и друга специализирана техника връщат първоначалното състояние на автомобила."


    Радославе, със смола и кит ли ще изграждат тези специфични брони, прагове, лайсни, тавани и т.н. 70% усукани купета, врати, коли за 6 цифрена сума, пълна с датчици за хиляди левове, това да не са А4-ки Мерцедеси на по 15 год. и т.н. Единствено тези коли стават за донори, ако имаш подобна такава, за части...Нещо много вярваме в дядо Коледа с малко боя, големия чук и кърпеж да върнем изпипаното Порше и Макларън...филми, филми
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 реалност

    3 1 Отговор
    Имам двама съседи в блока, единия кара с автовоз само катастрофирали коли, а другия има сервиз в Горубляне и прави магии с тях! Просто не знаете колко много са удряните коли...
  • 25 българина

    1 1 Отговор
    ударена кола рано или късно има проблеми изобщо не ми трябва .... при работещ двигател удар много повреди се показват след време
  • 26 Fjhgy

    1 0 Отговор
    Хора, едно е кола да удряна отпред, а и зависи колко силен е бил удара, друго е да са огънати преден капак, врати, повредена броня или одраскан калник. Хората в България като чуят удряна кола си представят не удряна, а смачкана кола. Първо за един търговец не е рентабилно да взима сериозно пострадали автомобили, защото те все пак не са безплатни, има разходи за транспорт, скъп ремонт и като тегли чертата излиза, че го е правил за лудо. И второ в чужбина застрахователите, отписват коли дори и за драскотини, ако не са много скъпи разбира се. Затова и застраховките са толкова високи. В моя случай мога да ви говоря за Англия, където и живея. Тук ремонтите на ударени коли излизат доста солено и често за застрахователя е по-добре да изплати обещетението, отколкото да я поправя, а и да вземе някакви пари за нея след като я продаде. Аз съм си купил такава и ми излезе на около 30% от пазарната й стойност. Само взех здрави врати от автоморга и това беше. А е на малко мили и хубавото на такива коли, е че е по-малко вероятно да е бил превъртан километража и да има някакъв сериозен дефект, защото както сами се досещате собственика не е целял да я продава. Също така по закон колите претърпели инцидент влизат в определени класове в зависимост от това до колко безопасно е да бъдат върнати на пътя като горе-долу половината от тях не стават и се продават само за части или директно отиват за скрап, така че такава кола и да искате няма как да ви бъде продадена в България
  • 27 Fjhgy

    1 0 Отговор
    Имам и приятел, който внася удряни коли от Германия в България и там принципът е същия. Вероятно и в останалия свят.