Nissan потвърди официално слуховете, че планира изтегляне на луксозното си подразделение от пазарите в Европа. Японците обявиха мащабен план за преструктурирането на Infiniti, който предвижда край на производството на моделите Q30 и QX30 в завода в Съндълранд, Великобритания, до средата на тази година и пълно оттегляне от Стария континент до началото на 2020-а.
Луксозната марка ще продължи да осигурява следпродажбена поддръжка на клиентите си, включително сервизно обслужване и гаранционни поправки. Infiniti все пак ще продължи да оперира в Русия и страните от ОНД.
Съдбата на работниците в британската фабрика и представителствата на компанията засега остава неясна. От Infiniti обещават да потърсят "алтернативни възможности" за служителите си и да се погрижат за "плавен преход" при оттеглянето си от европейския пазар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Авто спеца
17:17 12.03.2019
2 сектант
Коментиран от #6
17:20 12.03.2019
3 Alfa Romeo
17:21 12.03.2019
4 светкавици
17:24 12.03.2019
5 Гост
Коментиран от #38
17:37 12.03.2019
6 Густо Майна
До коментар #2 от "сектант":
Ама въобще не е майтап. Огромни влакови композиции с продукция от Питещ се разкарват из Европа! Само Дачия можеш да видиш извозвана с влак. Наскоро, на влизане в Германия, гледам немско дедИ се качва на 3-ката с чисто нов докер степуей и вързал отзад чисто нова каравана, три пъти колкото докера. Охилен до ушите, явно доволен...Коментиран от #46
17:40 12.03.2019
7 фен
Коментиран от #10, #11
17:40 12.03.2019
8 anti vag
Коментиран от #12, #29
17:48 12.03.2019
9 Антон
Коментиран от #13
17:49 12.03.2019
10 nasam natam
До коментар #7 от "фен":
то само такива ги каратдомъкнати тука от италия втора употреба с газова уредба...
17:49 12.03.2019
11 Guest
До коментар #7 от "фен":
Значи да ти кажа тук съм неутрал (сложил съм кръста и на немско и японско - не си заслужават вложенията, и усилията), но толкова години "безкрайника" нито веднъж не можа да ме убеди, че дори може плахо да се нареди до премиумите на бмв, мерц и ауди! Абе не става, на която и да е сгледа. Няма как от оризище да чакаш трюфели!17:56 12.03.2019
12 Антон
До коментар #8 от "anti vag":
Мозъците на хората не са промити, просто си ценят парите. Когато жълтъркувците започнат да предлагат модели които можеш да конфигурираш по твой избор - мощни или не бензинови и дизелови дгв-та, съвремемни автоматици или ръчни скорости, предно, задно или вариант 4x4 във всевъзможни цветови гами и комбинации от допълнително оборудване, което поръчаш според твойте нужди, ТОГАВА МОЖЕ И ДА ИМАТ НЯКАКЪВ УСПЕХ С НАРАСТВАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ. Докато от тойота ми предлагат архаичния д4-д в авенсис само с ръчни скорости и предно, пасата не ще ги мачка, а в един момент дори не са му и конкуренция. Шкода направо ги размвазва. Имали корола във вариант над 150-160 коня , 4х4. и всевъзможен избор от цветови комбимации на кожата в салона. Глупаците от азия така и не разбраха че европейския авто пазар е претенциозен и хората иска нещо коренно рвзлично спрямо гмо дебелака, за който единственото важно нещо са бургерите.Коментиран от #20, #21, #49
18:00 12.03.2019
13 Guest
До коментар #9 от "Антон":
Точно така. А като сложим в сув-сегмента активната подкрепа "за" Европа от мазерати, ламбо, рейндж и алфа... "Ънкъл Бенс" направо умрЕ!Коментиран от #18
18:00 12.03.2019
14 482
И задължително моторът да е 4.2, а8-ца пък нищо, че го кара от автомивката до кафето само и цялото табло свети в грешки.
Коментиран от #17
18:02 12.03.2019
15 Driving pleasure
18:09 12.03.2019
16 Местен
18:15 12.03.2019
17 Антон
До коментар #14 от "482":
Би ли коментирал разликите в продажбите през 2018: лексус ЛС 636 бройки, ЕС класа над 14 хил.бр., седма серия 9552 бр., ауди 8 - 5791 при приблизително сходни цени и коли от един и същи клас. Това е за цяла европа. После ела ми говори че ядешия дюнер в студентски град изкривява пазара.18:16 12.03.2019
18 Антон
До коментар #13 от "Guest":
Тези въобше не ги броя. Те жълтите и след 50 години няма да имат нещо с класата на мазерати, емоцията на алфа, лукса на англичаните или динамиката на ламбо и ферари. Какво очакваш от малките жълти хора, които в последните 1-2 години разбраха че ориза се яде за гарнитура а не целодневно.Коментиран от #19, #26
18:24 12.03.2019
19 бай онзи
До коментар #18 от "Антон":
абе що не си кажеш направо че някой с тойота ти е опънал жената? Толкова си зле че няма накъдеКоментиран от #22, #23
18:30 12.03.2019
20 Гошо
До коментар #12 от "Антон":
Ти май никога не си карал нещо японско като те слушам най добрите 4х4 за офроуд са япончетата включае и инфинити подразделение на нисан бъкани с екстри до горе и сравнително идиото устойчиви и евтини за поддръжга да имат болежки но то кое ли няма вече а за тези дето ги описваш с класата им сравнявай правилно lambo vs gtr пример или новите toyota chr vs пумията alfa stelvio или може още примери пък да не говорим за цените на сравненията тиКоментиран от #24
18:40 12.03.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Леле
До коментар #19 от "бай онзи":
не го знам този трол ли е хейтър ли е ама казвам ти като видя коментар от тоя антон и ме избива тъпа ярост и без да съм му чел писаниците ожасен дразнител иде ми да му направя нещо гадноКоментиран от #25
18:43 12.03.2019
23 Антон
До коментар #19 от "бай онзи":
Жена ми има класа и льохман с тойота няма да й бъде интересен. А пък ако направи нещо и разбера й показвам вратата със срок за напускане 20 мин. Ама остави това, коментирай спадащите продажби на дръпнатите в европа.18:48 12.03.2019
24 Антон
До коментар #20 от "Гошо":
Говоря то за коли карани по цивилната пътна мрежа. Това че някой си карал японския пикап с гумени ботуши и кално под ноктите , някъде в прерията и не знае що е цивилизация не ме интересива.18:50 12.03.2019
25 Антон
До коментар #22 от "Леле":
Много е просто. Елементарно даже - не ми чери коментарите и всичко ше е ОК., няма да има ярост , няма да има нужда да ми правиш нещо гадно18:52 12.03.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Антон
До коментар #26 от "Японеца":
Защото ако ти кажа какви са ми сегашните коли няма да повярваш. Ако ти кажа какво съм карал последните 10 год пак няма даповярваш, както и и какви мпс-та съм имал за 22 год. шофьорски стаж. Обаче остави мойте коли, аз питам ли те ти какво караш. Коментирай темата!!!! Защо жълтите коли не са конкурентни на европейслите марки, защо напускат един голям и рвзвит пазар, защо спират от продажба модели. Ей това е интересно, а не какво карам аз, защо се изтеглят.Коментиран от #30, #37, #41, #42
19:04 12.03.2019
28 Голям Слон
19:35 12.03.2019
29 sos
До коментар #8 от "anti vag":
Много си прав тукашните калъфи със селско мислене признават само КЮ 7-ци, БМВ Х6-ци, мерцедеси тухли-4и и пр. иначе себеподобните им примати не ги броят за "хора", а коврите не ги отразяват и не разтварят хралупи !19:54 12.03.2019
30 селянин 1
До коментар #27 от "Антон":
Тия картофи са ти промили мозъка..чети,Англия-брекзит,нисан и тойота се изнасят от,,албиона,,мита,такси,данъци..за да продадеш стоката си в Е.С.трябва да ги платиш,няма,,безмитна,,търговия.и стига с,,Авенсис,,от 2-3 год.не се прави,кво беше..продавам пасат дюза-помпа,с доплащане за d4d,,common rail,,смехурковци от ваг.20:22 12.03.2019
31 Plameni
20:55 12.03.2019
32 Марио
21:15 12.03.2019
33 Георги
22:49 12.03.2019
34 Запознат
23:54 12.03.2019
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Random
До коментар #35 от "Запознат":
Ти си бил явно в бедните райони. Аз като бях в Бавария нямаше почти кии и дачии, най-евтината кола беше Голф. Оттам нататък Е класи, 5 серия, Г-класи и др.Коментиран от #39
00:57 13.03.2019
37 Японеца
До коментар #27 от "Антон":
И защо драскаш тук, като си толкова богат? Събуждаш ли се сутрин отвит и гледаш ли плакатите по стените?Коментиран от #48
06:53 13.03.2019
38 гост
До коментар #5 от "Гост":
Хващат едно клио и го преобличат като искат за него двойна цена, това пазарна политика ли е? Цените на Нисан са високи, а тези на Инфините са много високи. Не е нормално техните цени да са над тези на немски премиум, който използва същата платформа, пък после и 7г. гаранция да предлагат, все тая. Който иска гаранция да си купи КИА.09:00 13.03.2019
39 Запознат
До коментар #36 от "Random":
За мене Германия си е Германия. Не е източна, ако това имаш предвид, бил съм в Мюнхен, в Щутгарт, Дортмунд бях последно, по работа преди няколко месеца. Не казвам, че не карат скъпи коли. Всеки кара, това което му е по джоба. Искам да кажа, че там хората, знаят, кога и коя кола да си купят, в зависимст, какво работят. Тука всичко е комплексарщина. Да не се отклоняваме от темата. Инфинити за мен е добра кола. Фен съм на Мерцедес, имал съм няколко. Всеки сам си избира, какво да кара, скъпо или още по скъпо. Лек ден.09:42 13.03.2019
40 Йосип Броз Тито
Лично за мен, Infiniti-то са много по хубави и стилни от Nissan (лично мое мнение). Q30 и QX30 много ми харесват, доста от компонентите им са взаимствани от Mercedes. Мисля, че ще е грешка да спрат разпространението им, не са лоши коли, но британците са скапано племе, отделят се от Евросъюза, а сега изтеглят и голяма част от производството си... Но в крайна сметка - ТЕ ГУБЯТ!
10:37 13.03.2019
41 Julio
До коментар #27 от "Антон":
Ставаш смешен с тоя "развит и голям европейски пазар". Кво всъщност се продава на тоя пазар? Нафтови малолитражки с купета на ЗАЗ костенурка и мечти за кожен салон. Викаш немали дизелови коли японците. А къде точно успешно си пробутаха нафтовите печки европейците по света (освен в Европа)? И знаеш ли какъв е резултата от цялата работа - в момента ако искаш да си купиш свестна и безпроблемна стокова бензинова кола, трябва да зачеркнеш целият европейски автомобилен сектор. Единствените жертви на маркетинговите нафтови сапунерки се оказахме европейските потребители. Навсякъде другаде - червен картон. И ти го хвалиш това? Айде бегай...И не забравяй че като цяло европейският пазар не представлява особен интерес за Япония (не само за автомобили). Като паднат митата може и да се променят нещата но това си е факт.
Коментиран от #44
12:03 13.03.2019
42 ALFER
До коментар #27 от "Антон":
За последен път ти обяснвам защо! Цивлизационна пропаст се нарича. Когато жълтурковците или оризарите, както там ги наричате са имали Цивилизация и империи, немските племена още са били човекоподбни. Капиш? Интелигентен мъж си! Спри да се държиш, като сектант и да дразниш форума с глупостите си! Коментирай по същество! Не само ти си имал автомобили.Коментиран от #43
12:40 13.03.2019
43 Антон
До коментар #42 от "ALFER":
В такъв случай още по-лошо, след като немските племена успяват да изпреварят жълтите цивилизации. И ние имаме държава от 681 година ама какво от това? Нямаме един равен тротоар и един тунел, подлез, подземен паркинг без течове. И какво като имаме държава от тогава като нищо не става. Виж чехите с комунистиеските им коли по онова време, виж сега какво правят, за има няма 30 години. какво като са били под некъв червен режим.15:36 13.03.2019
44 Антон
До коментар #41 от "Julio":
Е като не представлява особен интерес европейския пазар, защо продават и тука. вие луди ли сте, кой се лишава от приходи защото не му било представлявало интерес.Просто не могат да се борят с конкуренцията и това което се търси в Европа. те това е приината.Коментиран от #47
15:38 13.03.2019
45 kjl
16:37 13.03.2019
46 Дориан
До коментар #6 от "Густо Майна":
Дачия се произвежда в Миовени, окръг АрджешКоментиран от #51
16:40 13.03.2019
47 Julio
До коментар #44 от "Антон":
Елементарно съждение е това, приятел. Там където Лекс и Инфинити, набиват истински пари за реклама (американският пазар) - продават точно колкото и Мерц и БМВ (четрите нули не могат да се доредят до живите колкото и да се ръсят). Замисли се защо не набиват в Европа подобни пари?Щото са бедни ли?
И се замисли защо дори в измислен пазар като българският все пак регулярно те промиват с БМВ, Ауди и Мерц по телевизора, а Лекс например почти не присъства. Просто не сме им приоритет.
21:04 13.03.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 jiro
До коментар #12 от "Антон":
Смешен си, приятел ;)18:30 14.03.2019
50 Driver
11:53 15.03.2019
51 Густо Майна
До коментар #46 от "Дориан":
А окръжен център на юдецул Арджеш е ама "съвсем случайно" Питещ! А пък самото Миовени е почти квартал на Питещ. За измерване на разстоянието може да се използва мярката "един пенис"! А пък там правят дъстър и логан. А пък докер и лоджи ги правят в Мароко. Маааалко по-на югозапад!!! Но пък гара разпределителна за целият стокаж е Констанца. Ама много професор у БГ-то.00:26 16.03.2019