Last news in Fakti

23 Април, 2019 14:58 16 352 22

Едно старо и евтино малко "джипче" на пазара в БГ

  • suzuki-
  • samurai-
  • mobile.bg-
  • автомобилът на старо
Едно старо и евтино малко "джипче" на пазара в БГ - 1

Марката Suzuki има пълното право да претендира за пионерска роля в налагането на толкова популярните днес компактни SUV-та. Повече от десетилетие нейният SJ Samurai бе единственият (ако се изключат Лада Нива и някои слабо разпространени модели на Daihatsu) миниджип на пазара.

Предисторията на модела започва с модели, продаващи се под индексите LJ80, SJ410 и SJ413. Впоследствие мини джипчето получава и собствено име - Samurai. Джипката разполага с 1.3-литров четирицилиндров бензинов двигател, 4х4 система и дискови спирачки отпред. През 1990 търпи най-сериозния си рестайлинг. Последният се характеризира с доработки по двигател, интериора, окачването и т.н.

Днес японската компания продължава да набляга на малките всъдеходи, като последното Jimny жъне сериозни успехи по европейските пазари. У нас то също се радва на сериозен интерес, а що се отнася до моделите Samurai, то те са доказани "работни коне" и продължават да се търсят. Вижте какви екземпляри се продават у нас ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    25 25 Отговор
    това е истинска история: един път карах такова на един приятел беше някакъв малък двигател бензин. Реших да се впусна в пампоровските преживявания като го нашмуля докрай на един черен път. Тогава забелязах, че ГАЗТА БЕШЕ ЗАЯЛА ДО ДУПКА. Няма да ви казвам как съм го спирал, само ще кажа, че историята завърши в една канавка.

    Коментиран от #3, #14

  • 2 Поп Кръстю

    38 22 Отговор
    Имах такова кенефче мъка беше голяма нито на асвалт едва пълзи изпреварване няма караш зад камионите а на снях загрява и никаква проходимост 1.3 беше гори зверски пълен дармон
  • 3 Хоями Янковски

    67 4 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Е пич, съединител за тебе няма или и той беше... заял до дупка..

    Коментиран от #4, #9

  • 4 Голям Слон

    29 2 Отговор

    До коментар #3 от "Хоями Янковски":

    То е "било" автоматик ;-)

    Коментиран от #7

  • 5 Stranger

    6 31 Отговор
    В Бг да въведат само Стандарт евро 4 и по нови и старите бараки за скрап

    Коментиран от #6, #15, #17

  • 6 евро 1

    17 3 Отговор

    До коментар #5 от "Stranger":

    Я моля!
  • 7 Малък мамут

    24 1 Отговор

    До коментар #4 от "Голям Слон":

    Да, от старите автоматици дето нямат “неутрално” положение на лоста. Нямат и ключ да изключиш запалването, така че като заяде газта направо се качваш на някой бор.
  • 8 Джуган

    52 3 Отговор
    Не пишете глупости че ставате смешни. Първо това не е никакъв СУВ, на шаси е и има бързи-бавни. Второ, горе високо в Балкана където пътя вече става тесен колкото магарешка каруца, Сузукито минава и си пее, а иначе коравите но грамадни Ленд Крузери и Патроли нито могат да минат, нито да обърнат като свърши пътя. Трета, много е леко и не затъва, а ако затъне двамата с Пешо го измъкваме без проблеми. Съгласен съм че на магистралата е ужасно и че е по принцип тясно, но предназначението му е друго, не е за гъзария.

    Коментиран от #13

  • 9 сектант

    7 7 Отговор

    До коментар #3 от "Хоями Янковски":

    беше се засилила яката
  • 10 jap

    26 13 Отговор
    Ако щете вярвайте но това прави УАЗ-ките за смях.Само подходящи гуми да има и не може никъде да закъса.

    Коментиран от #11, #19

  • 11 Гост

    15 15 Отговор

    До коментар #10 от "jap":

    Недей така бе човек. Сега ушанкопоклонниците които никога не са се докосвали нито да самурай нито до едно от недоразуменията на руската автомобилна промишленост сега ще те разкъсат с истории разказани от съседите или от бащите им в казармата.
  • 12 TURANAGA SAN

    3 2 Отговор
    оли ужас
  • 13 hienata

    18 1 Отговор

    До коментар #8 от "Джуган":

    Съгласен на 100%, ще добавя още един недостатък ръждата,но в гората е супер, няма спиране и е елементарно за ремонт.
  • 14 PlimP

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    ем да беше озключил от скорост или викаш, кой да се сети
  • 15 Бай Шиле

    19 1 Отговор

    До коментар #5 от "Stranger":

    Защо от Евро4 нагоре?Направо искай само Евро 6,та да си джиткате само крадците и реститутите.Ние с гайдите - с метрото.
  • 16 Здравомислещ

    9 0 Отговор
    Единственият високо проходим автомобил за планински участъци, достъпен за обикновенни хора. Това е товарно магаре за работа, а не Ламборгини с което да идеш в Пампорово облечен с фрак и обут в ботуши.
  • 17 бай онзи

    10 0 Отговор

    До коментар #5 от "Stranger":

    ако ще и евро 15 да въведат ще си си същия цървул гледащ в чинията на другите

    Коментиран от #18

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Петър Петров

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "jap":

    Прави ги, но само да няма висок и тежък сняг, че опре ли дъното има да буташ... Уазката в този случай е по добре
  • 20 Българин във Воронеж

    2 2 Отговор
    Стига с тези трошливи, скапани, уазки, те и руснаците вече не ги карат!
  • 21 ААА

    2 0 Отговор
    Самурайчето е изключително проходимо , трудно се чупи , на главини е като истинските джипове , за това вози ужасно , като каруца. Основно се срещат с малки мотори 1000 кб. нещо такова. На асфалта мотора бере душа.След 60-70 км няма нормално пътно поведение , и става опасно за движение. Двама по широколещести трудно се събират на двете предни седалки. Отзад раници и куче -толкова. Гори си , когато в черният път се налага да компенсираш малката мощност на двигателя с повече натискане на педала. Идеална за ловци, риболовци , търсачи на силни усещания по планините , и предвид годините на Самурая трябва и да притежават добри монтьорски умения , и добро боравене с шлайф , СО2 , бояджийски пистолет, и топъл гараж . Мястото на забавления , да изключва повече от 20-30 км. асфалт , иначе ще му се стъжни.
  • 22 Гог

    2 1 Отговор
    Сузуки Самурай, невероятна дуракоустойчива и проходима машина. Имах удоволствието да я ползвам пет години (1.3 бензин с блокаж) по гори и чукари. Истински непретенциозен малък звяр.