Новини

Едно старо и евтино малко "джипче" на пазара в БГ

Публикувана: 23 Април, 2019 14:58
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12211
Едно старо и евтино малко "джипче" на пазара в БГ
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Марката Suzuki има пълното право да претендира за пионерска роля в налагането на толкова популярните днес компактни SUV-та. Повече от десетилетие нейният SJ Samurai бе единственият (ако се изключат Лада Нива и някои слабо разпространени модели на Daihatsu) миниджип на пазара.

Предисторията на модела започва с модели, продаващи се под индексите LJ80, SJ410 и SJ413. Впоследствие мини джипчето получава и собствено име - Samurai. Джипката разполага с 1.3-литров четирицилиндров бензинов двигател, 4х4 система и дискови спирачки отпред. През 1990 търпи най-сериозния си рестайлинг. Последният се характеризира с доработки по двигател, интериора, окачването и т.н.

Днес японската компания продължава да набляга на малките всъдеходи, като последното Jimny жъне сериозни успехи по европейските пазари. У нас то също се радва на сериозен интерес, а що се отнася до моделите Samurai, то те са доказани "работни коне" и продължават да се търсят. Вижте какви екземпляри се продават у нас ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
(гост)

Неутрално
1 Отговор
това е истинска история: един път карах такова на един приятел беше някакъв малък двигател бензин. Реших да се впусна в пампоровските преживявания като го нашмуля докрай на един черен път. Тогава забелязах, че ГАЗТА БЕШЕ ЗАЯЛА ДО ДУПКА. Няма да ви казвам как съм го спирал, само ще кажа, че историята завърши в една канавка.

Коментиран от #3, #14


Оценка:
-24 +25

Поп Кръстю
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Имах такова кенефче мъка беше голяма нито на асвалт едва пълзи изпреварване няма караш зад камионите а на снях загрява и никаква проходимост 1.3 беше гори зверски пълен дармон

Оценка:
-21 +38

Хоями Янковски
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


Е пич, съединител за тебе няма или и той беше... заял до дупка..

Коментиран от #4, #9


Оценка:
-4 +67

Голям Слон
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #3 от "Хоями Янковски":


То е "било" автоматик ;-)

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +29

Stranger
(гост)

Неутрално
5 Отговор
В Бг да въведат само Стандарт евро 4 и по нови и старите бараки за скрап

Коментиран от #6, #15, #17


Оценка:
-31 +6

евро 1
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #5 от "Stranger":


Я моля!

Оценка:
-3 +17

Малък мамут
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #4 от "Голям Слон":


Да, от старите автоматици дето нямат “неутрално” положение на лоста. Нямат и ключ да изключиш запалването, така че като заяде газта направо се качваш на някой бор.

Оценка:
-1 +24

Джуган
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Не пишете глупости че ставате смешни. Първо това не е никакъв СУВ, на шаси е и има бързи-бавни. Второ, горе високо в Балкана където пътя вече става тесен колкото магарешка каруца, Сузукито минава и си пее, а иначе коравите но грамадни Ленд Крузери и Патроли нито могат да минат, нито да обърнат като свърши пътя. Трета, много е леко и не затъва, а ако затъне двамата с Пешо го измъкваме без проблеми. Съгласен съм че на магистралата е ужасно и че е по принцип тясно, но предназначението му е друго, не е за гъзария.

Коментиран от #13


Оценка:
-3 +52

сектант
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #3 от "Хоями Янковски":


беше се засилила яката

Оценка:
-7 +7

jap
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Ако щете вярвайте но това прави УАЗ-ките за смях.Само подходящи гуми да има и не може никъде да закъса.

Коментиран от #11, #19


Оценка:
-13 +26

Гост
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #10 от "jap":


Недей така бе човек. Сега ушанкопоклонниците които никога не са се докосвали нито да самурай нито до едно от недоразуменията на руската автомобилна промишленост сега ще те разкъсат с истории разказани от съседите или от бащите им в казармата.

Оценка:
-15 +15

TURANAGA SAN
(гост)

Неутрално
12 Отговор
оли ужас

Оценка:
-1 +3

hienata
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #8 от "Джуган":


Съгласен на 100%, ще добавя още един недостатък ръждата,но в гората е супер, няма спиране и е елементарно за ремонт.

Оценка:
-1 +18

PlimP
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


ем да беше озключил от скорост или викаш, кой да се сети

Оценка:
-3 +7

Бай Шиле
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #5 от "Stranger":


Защо от Евро4 нагоре?Направо искай само Евро 6,та да си джиткате само крадците и реститутите.Ние с гайдите - с метрото.

Оценка:
-1 +19

Здравомислещ
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Единственият високо проходим автомобил за планински участъци, достъпен за обикновенни хора. Това е товарно магаре за работа, а не Ламборгини с което да идеш в Пампорово облечен с фрак и обут в ботуши.

Оценка:
-0 +9

бай онзи
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #5 от "Stranger":


ако ще и евро 15 да въведат ще си си същия цървул гледащ в чинията на другите

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +10

18
Този коментар е премахнат от модератор
Петър Петров
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #10 от "jap":


Прави ги, но само да няма висок и тежък сняг, че опре ли дъното има да буташ... Уазката в този случай е по добре

Оценка:
-1 +3

Българин във Воронеж
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Стига с тези трошливи, скапани, уазки, те и руснаците вече не ги карат!

Оценка:
-2 +2

ААА
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Самурайчето е изключително проходимо , трудно се чупи , на главини е като истинските джипове , за това вози ужасно , като каруца. Основно се срещат с малки мотори 1000 кб. нещо такова. На асфалта мотора бере душа.След 60-70 км няма нормално пътно поведение , и става опасно за движение. Двама по широколещести трудно се събират на двете предни седалки. Отзад раници и куче -толкова. Гори си , когато в черният път се налага да компенсираш малката мощност на двигателя с повече натискане на педала. Идеална за ловци, риболовци , търсачи на силни усещания по планините , и предвид годините на Самурая трябва и да притежават добри монтьорски умения , и добро боравене с шлайф , СО2 , бояджийски пистолет, и топъл гараж . Мястото на забавления , да изключва повече от 20-30 км. асфалт , иначе ще му се стъжни.

Оценка:
-0 +2

Гог
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Сузуки Самурай, невероятна дуракоустойчива и проходима машина. Имах удоволствието да я ползвам пет години (1.3 бензин с блокаж) по гори и чукари. Истински непретенциозен малък звяр.

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка