ФАКТИ.БГ

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Публикувана: 4 Май, 2019 10:30 Обновена: 4 Май, 2019 16:51
97 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 18977
Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.

BMW започна продажбите на новото поколение на своя бестселър 3er. Автомобилът не е радикално изменен екстериорно, но е направен на изцяло нова платформа и пълен с нови технологии. Новата "тройка" вече е на родна земя, а екипът ни направи обстоен тест драйв на версията с двулитров дизелов двигател. Ето и първоначалните ни впечатления от новия модел.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Както вече стана ясно, тестовият автомобил бе оборудван с двулитров дизелов мотор. Мощността на този агрегат е 190 конски сили, като момента се предава и на четирите колела посредством осемстепенна автоматична трансмисия ZF и фирмената xDrive система. Още с натискането на старт бутона прави впечатление изключително безшумната работа на обновения дизелов двигател.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

За разлика от предшественика си, този агрегат не предава почти никакви вибрации в купето. За тихата работа на мотора обаче съществена роля играе и доста подобреното шумоизолиране на салона, което включва и т.нар. "тихи" странични стъкла. Моторът е достатъчно динамичен и предоставя на водача много прилично линейно ускорение и доускорение. Познатата ни от много подобни мотори турбо дупка тук въобще не се усеща.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Що се отнася до настройките на шасито, то баварските специалисти са надминали себе си. Возията може да се определи като малко по-твърда, но за сметка на това колата се държи брилянтно в завои с висока скорост. Баварските инженери обясняват подобрената возия с нови амортисьори, като предните са снабдени с иновационни буфери за разтягане, а задните - за свиване. С такова окачване малките неравности по пътя не се усещат, а големите такива се преодоляват сравнително лесно въпреки неголемия клиренс на колата.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Що се касае до салона и удобството и технологиите в него, то трябва да кажем, че за разлика от по-малките екстериорни изменения, промените в салона са много. В него обаче няма да намерите огромни тъчскрийн екрани и видимо изобилие от технократизъм. За сметка на това воланът е тапициран с уникална кожа, останалите материали в купето също на много високо ниво, а сглобката е направена с познатата ни немска прецизност.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Седалките не са големи, но са удобни и много по-ергономични от тези на предишната "тройка". Мястото отпред е достатъчно, а в задната част, по традиция, е по-малко отколкото при доста от преките конкуренти. Багажникът обаче е голям и функционален за седан. Интерес представлява и опционното BMW Live Cockpit Professional табло, което е изцяло дигитално. Приборите са нестандартни, но пък за сметка на това информативни. Минусът тук е, че не могат да се персонализират.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

В средната конзола са налични физически бутони за регулиране на климатичната инсталация, а мултимедийният дисплей над тях е с перфектна резолюция. Системата е снабдена и с персонален асистент, с който водачът и пасажерите в купето могат да разговарят. При това въпросната система не отговаря само на строго зададени команди, а притежава т.нар. изкуствен интелект. Последният върши работа, но от него все още има какво да се желае.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Като цяло баварците са направили една съвсем различна кола, като напълно умишлено са оставили доста сходства във визията с досегашните представители на третата серия. Возията е спортно ориентирана, но в никакъв случай некомфортна, седалките са отлични, а дизеловият двулитров мотор - основно преработен. По време на теста средният разход на гориво, който отчете борд компютърът беше под шест литра (5.9) на сто километра, а динамиката е почти като на редови шестак. Що се отнася до цената, то тя си е стандартно висока, но при новата тройка - определено има защо.

Тествахме новата "тройка" на BMW (G20)

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 3 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ali
1 Отговор
Автомобил за шофьори. Ще господства на пътя както е36 и голф 3 последните 20 години.Френски и японски недоразумения нямат място

Коментиран от #2, #6, #26, #81, #91


Оценка:
-161 +84

X drive
2 Отговор

До коментар #1 от "Ali":


И къкво ти пречат японските и френските коли Ali?

Коментиран от #8, #17


Оценка:
-13 +106

Мартин
3 Отговор
Аз съм Мартин на 12 и баща ми кара bmv X и вече започвам да си мисля че това са най невероятните автомобили защото баща ми изпреварва всички и има хубава музика

Коментиран от #12, #46


Оценка:
-69 +67

сектант
4 Отговор
Аз съм Звезделин и съм професионален ВРЦ състезател в Рали Париц Дакар и катерене по хълм. Болида ми е дачия дъстър, направена за хилклаймб.

Коментиран от #10, #31


Оценка:
-33 +48

Хахо
5 Отговор
Тези таралясници трябва да бъдат забранени със закон.

Оценка:
-63 +54

Хайл
6 Отговор

До коментар #1 от "Ali":


Прав си-за това в сервиза на бмв в Русе никой не кара бмв,хората са умни

Коментиран от #9, #57, #80


Оценка:
-27 +84

Бравос
7 Отговор
Кефи ме

Оценка:
-14 +36

Хайл
8 Отговор

До коментар #2 от "X drive":


Пречат му,всички го изпреварват 😉👍

Оценка:
-15 +25

Бмв ф10 530д и е500 в213 ;)
9 Отговор

До коментар #6 от "Хайл":


Не си прав. Щото им дават малки заплати, апък на хората не им се кара е46 или е90 щото са модели на 20 години пък сържат цена повече пт дачията на един болен мозък от тука коментиращите

Коментиран от #11, #33


Оценка:
-24 +31

Хайл
10 Отговор

До коментар #4 от "сектант":


Дачия 1310 ще ми я тунинговат ли там

Оценка:
-6 +19

Хайл
11 Отговор

До коментар #9 от "Бмв ф10 530д и е500 в213 ;)":


Абе де да знам,ама един познат беше с 2 литра дизел и ги питах как може да му помогнат ми казаха-на нашия паркинг да виждаш бмв? Нещо като чуят за този мотор и се мръщят не само русенлии...

Коментиран от #19


Оценка:
-10 +30

Емил
12 Отговор

До коментар #3 от "Мартин":


Щом си на 12 и вечи си започнал да мислиш е много хубаво! Дано на есен те приемат първи клас!

Коментиран от #14


Оценка:
-10 +67

бачо мачо
13 Отговор
Цигански кенеф

Оценка:
-26 +37

Хайл
14 Отговор

До коментар #12 от "Емил":


Вече за 5 път опитва,тази година му обещали твърдо

Оценка:
-4 +29

Хаха
15 Отговор
Не можаха ли да си измислят свой стоп, а са взели директно на лексуса 😁

Коментиран от #25, #29


Оценка:
-12 +32

Муя
16 Отговор
Дано по време на теста да сте се сетили да му долеете масло на тоя параклис, че майка ви жална инак...ЧудЪ се защо не им сипват "дитакс" в бензина направо?!?

Коментиран от #18


Оценка:
-14 +33

17
Този коментар е премахнат от модератор
jap
18 Отговор

До коментар #16 от "Муя":


Ако са чули потракване е било от веригата,тя си е консуматив при BMW.

Оценка:
-13 +24

Ф10 530д е500 в213
19 Отговор

До коментар #11 от "Хайл":


Братко ти говориш за 4 цилиндрово бмв така не се говори. Говорим за истинско бмв 6 цил. Сега скоро дано с малко усилия копувам м2 за всекидневна кола 🙏🙏🙏🙏
Обаче не живея в България там е разликата във възможностите

Коментиран от #20, #21


Оценка:
-10 +19

Хайл
20 Отговор

До коментар #19 от "Ф10 530д е500 в213":


Нали тук става въпрос за 4 цилиндрово,за 6/8 не говорим

Оценка:
-3 +10

Хайл
21 Отговор

До коментар #19 от "Ф10 530д е500 в213":


Дано по-бързо се оборудваш щом ти харесва 👍

Оценка:
-0 +10

1234
22 Отговор
В Бургас спирам с Хондата пред bmv и ги питам кои мотор и модел ще ми предложите човека ми каза караи си Хондата и си свирки не ти трябва тоя трошляк иди виж сервиза одзад всички са за ремонт и все още си карам Хондата и забелязвам че в Бургас много бмвисти минаха на японско само разни курвички все още карат на аванта там е ясно

Коментиран от #23, #59


Оценка:
-33 +40

Госта
23 Отговор

До коментар #22 от "1234":


Гроздето...знаеш нататък

Коментиран от #37


Оценка:
-22 +21

jdm
24 Отговор
Караш 5 години и после в кофата. Не е като старите бмв-та които вече са на 20 години и се движат без проблем.

Оценка:
-8 +23

асддса
25 Отговор

До коментар #15 от "Хаха":


Ти понеже не си виждал нито едно на живо и няма как да знаеш - 3Д стопа на БМВ на живо е десет пъти по хубав от тоя на лексус.

Това е все едно да кажеш на бяла 3ка че са взели цвета от лексус.

Оценка:
-12 +17

Ян Собиески
26 Отговор

До коментар #1 от "Ali":


Човек с името Али да говори за недоразумения....

Оценка:
-0 +34

Пешо
27 Отговор
Здравейте, аз съм Пешо и съм фен на БМВ. Карам хибрид 7ца и съм много доволен! Направих и големи руки, а не ходя на фитнес, но знаете как е с хибридите..караш, буташ, караш. Ще си купя най новата 7ца като излезне и ще върна на байнек старата ако я вземат от БМВ ама ще говорим като си я взема от тях. Обещаха ми да я направят и излезе от сервиза след месец....вече и крака направих между другото

Оценка:
-11 +31

Пешо
28 Отговор
Като се замисля май по добре тва а...3-ката вървяла повече щото била по лека и по лесно буташ...вярно ли е?

Оценка:
-6 +21

Някой
29 Отговор

До коментар #15 от "Хаха":


Опушения стоп е още от Лагуна 1 1994 година , но като го сложат БМВ и ставо голяма работа, в следващите генерации чакам да е като на Лагуна 1 фейслифт
....
Хаха

Коментиран от #62


Оценка:
-10 +21

Мунчо
30 Отговор
Марто от коя мала си,а лъскаш ли бастуна вече?

Оценка:
-2 +15

Тошо
31 Отговор

До коментар #4 от "сектант":


Аз съм бай Тошко киловата от Енерго 3! 😊

Оценка:
-4 +2

Tsvetan
32 Отговор
Големи разбирачи станахте всички , ама малко от Вас ще изкарат 80к за автомобил ! Продължавайте да плюете белкем съберете парите .

Коментиран от #34


Оценка:
-8 +23

Легенди
33 Отговор

До коментар #9 от "Бмв ф10 530д и е500 в213 ;)":


Изглежда, тези дето хвалят 20 годишните коли за безпроблемни, че си вярват.
Точно такива са в сервизите.
Нямаше да има сервизи, ако са безпроблемни
И вижте разни с опит какви съвети дават при покупката на 20 годишно БМВ, да се проверят 100 неща, дето редовно издъхват и ако го няма в някоя морга да си го вземат полуиздъхнало, ново все е по бая стотачки и хилядарки.

Оценка:
-5 +11

2 тона желязо
34 Отговор

До коментар #32 от "Tsvetan":


80 000 е достатъчна причина да се оплюва. 1-во защото е надценена поне два пъти.
2-ро това в кола за хора, дето не се занимават да пишат по форуми, а въртят далавери, за да имат парите за нея.

Оценка:
-4 +21

Мемфис
35 Отговор
Мащабите ги поставя Мерцедес!
Всички останали се сравняват с тях.

Коментиран от #39, #40, #67


Оценка:
-32 +9

4х4
36 Отговор
Тествал съм тройки( аз и 2 момичета) десетки пъти, като ми се е случвало и да съм с 3 момичета т. е. тествал съм и четворки...Сега карам една еденичка, ма е нова.....

Коментиран от #38, #85


Оценка:
-7 +13

на госта кум
37 Отговор

До коментар #23 от "Госта":


госте я обясни на всички сега защо тъпееш и се праиш на интересен с това грозде..май само ти не си разбрал че бмв и хонда са си на една и съща цена с малки изключения и ако имаш пари да си купиш някой мощен сивик тайп-р значи имаш пари и за бмв, то и подръжката им е еднаква....та какво грозде не разбрах те гони....ако беше намесил ферари или ламбо тогава може и да работи тъпия и банален лаф с гроздето

Коментиран от #78, #86


Оценка:
-6 +13

на госта другия кум
38 Отговор

До коментар #36 от "4х4":


карай си наденичката и си трай...

Коментиран от #44


Оценка:
-1 +6

Хайл
39 Отговор

До коментар #35 от "Мемфис":


Минало бешело в забравеното време...

Оценка:
-0 +5

карам колело
40 Отговор

До коментар #35 от "Мемфис":


мерцедес никога нищо не е поставял а това че ганьо балкански е решил че това е най- най колата си е само за сметка на ганя...моя шеф скоро се върна от дубай и ми вика ами там всякакви коли ама много малко мерцедеси само гледам ролсове бентлита големите лендкрузери на тойота, лексуси ферарита ламбота а мерцове много малко....

Оценка:
-5 +17

tarikat
41 Отговор
330d Ше взема

Оценка:
-4 +7

Такси
42 Отговор
Колата е мечта за всеки който кара автомобил.Въпроса е кой може да си позволи ?Всички които го карат благородно им завиждам за това.

Оценка:
-4 +15

43
Този коментар е премахнат от модератор
4х4
44 Отговор

До коментар #38 от "на госта другия кум":


Яж куме, пии ! Наденичката , която карам в момента е мечта за много от пичовете тук, любители на високи скорости....Ево 10 с повече от 400 к.с.,тунинг в чужбина. Не мисля да го продавам, но ако предложиш 6-цифрена сума е твое. Вече търся нещо 550- 800 коня фабрични.

Коментиран от #45


Оценка:
-15 +6

бай онзи
45 Отговор

До коментар #44 от "4х4":


аз пък му сипах на "тестващия" много бързия син тракалник с една почти стокова VR-4ка ;)

Оценка:
-5 +3

46
Този коментар е премахнат от модератор
едно и също
47 Отговор
Кола като за абитуриенти, лилави, тежко комплексирани гъзета и наивници който да я юрка до службата им на 100 км.
Бих избрал това:
https://www.youtube.com/watch?v=K-URUutJQ-Y

Оценка:
-1 +4

Бацета
48 Отговор
Значи много ми ареса новия автобус БМВ и самосвала БМВ и кво яко 4х4 има на бат Пешо новия камион Ауди и нашата фирма скоро ще купува бусове от ВАГ групата. Кво Мерцедес ли? Кои са тия? Коли ли правят? А и тежки машини имали? Не съм ги чувал...важното е че БМВто кърти! Некой път не може улучиш с убаво...ама след като смених 5 пъти автоматика и направих два основни ремонта на двигатела ми казааа че мога да го карам безпроблемно поне една година!

Оценка:
-2 +5

262
49 Отговор
БМВ само ново!Ако е старо си е голям разход! А зевзеците да си припомнят лафа за лисицата,дето не стигнала до гроздето и казала че е кисело!

Коментиран от #58


Оценка:
-4 +5

Абе батки
50 Отговор
Тва Тва 4х4 кво значи?! Че кат затъне се въртят и 4те гуми ли или че наливаш 4пъти повече кинти за ремонт? И Х драйва е демек теглиш му хикса като се прецака и вече не е драйв?

Оценка:
-4 +11

дявола
51 Отговор
Манети ги тея измислици сами дизайн нищо повече външен вид горе долу бива но като коли са кръгла 0000000

Оценка:
-4 +7

500-600 коня Сток
52 Отговор
Здравейте...аз съм Пенчо! За колегата с хондата дет си е направил тунинг за 400 коня. Чух че Дачия ще пускат модел с 550 коня +...ако ви интересува пишете. Явно само вие от тук присъстващите сте склонен да дадете много пари за ...класна кола и познавате качеството от далеч. Рядко се срещат такива хора с екзотични коли като Дачия, Хонда и трабант, които са склонни да инвестират 5-6 цифри в тях....

Оценка:
-7 +6

БМВ
53 Отговор
БМВто е кола мечта за всеки сервиз...аз лично на мойте клиенти с БМВ съм им пуснал абонаментни карти за лоялен клиент и ползват 15% отстъпка от части и 35% отстъпка от цената за труд...при интерес пишете

Оценка:
-4 +9

Нормално ли е
54 Отговор
Тестовата е около 120000 лв,което дискретно е пропуснато да се отбележи в статията.Пълно безумие.

Оценка:
-3 +7

Viki
55 Отговор
БМВ нито старо - нито ново е здраво! Горчив опит в семейството с Е46 с първобитния мотор 1895 сс 118 к.сили 8 кл. от 12.1999 година с ръчна ск. кутия....всеки месец ремонт! Смяна гарнитури глава два пъти за 5 години и пак тече ли тече антифриза! Всяка година смяна - тройници - термостат - разширителен съд - маркуч свръзка към разш.съд....въобще всяка година по 1000 лв. ремонт по охладителната с-ма. - 750 408 коня....директно блокира мотора на 87 000 км. 2010 г.!!! - стар майстор ми рече бягай далече от бмв и френско - ама аз дебела глава и упорит та два пъти трибуквен отпадък и винаги до рев ме докарва! Все си мислех че третия сигурно ще е по-хубаво - а дано - ама надали!

20 години опит с всевъзможни коли ама такива боклуци като трибувените отпадъци и нови и стари няма никъде!

Коментиран от #76


Оценка:
-5 +17

Хайл
56 Отговор

До коментар #46 от "Данчо":


Ти вземи ги снимай как играят на чичо доктор и го покажи на мама да видиш какъв голям шоколад ще ти даде 😉👍

Коментиран от #77


Оценка:
-1 +8

57
Този коментар е премахнат от модератор
Хайл
58 Отговор

До коментар #49 от "262":


Още като помислиш за бмв и си в преразход-нова е НЕОПРАВДАНО СКЪПА,стара-ужасяващо трошлива и СКЪПА...Така че не ми говори за кисело грозде.тук има много хора с пари които мога да си я купят но са преценили,че да висиш в сервиз е по скъпо

Оценка:
-2 +7

свиреп
59 Отговор

До коментар #22 от "1234":


Ти си караш хондата и си свиркаш, аз си карам баварката и на мен ми свиркат.

Оценка:
-8 +0

Опит
60 Отговор
Ами гледам колегата горе бая неща каза за БМВ от опит та и аз да вметна - коли съм карал всякакви и да старите бях по-корави от новите, но БМВ не може да се втърка никъде. Най добрите ми спомени от старите коли са от Тойота, Мерцедес и Мазда. VW ми напомня на руска техника и Лада. Сега съм минал на Мерцедес- една кола и един джип и не мисля че искам друга марка. По книжка на БМВ му дават че се сменят части по двигателя на определени периодични обслужвания - говорим за части които при никоя друга кола не се сменят и не отваряш двигателя - биелни/черупкови лагери или аксиалните шайби/лагери на коляновия. БМВ с блокирал ДВГ не съм имал ама обслужването е безмислен ад и черна дупка за кинти. То не са клапи на колектори, на турбини...самите турбини, скоростни кутий, охладителна, окачване и диференциали...ненужно е

Оценка:
-1 +9

Караш БМВ
61 Отговор
И ти свиркат да отбиеш щот дими като печка отзад и пречиш...Знаеш ли как се кара БМВ..БМВ не се кара...БМВ се бута

Оценка:
-1 +5

божее
62 Отговор

До коментар #29 от "Някой":


Каква лагуна, вие нормални ли сте бе ? Нищо чудно че държавата е такава, те половината в нея са неориентирани, заблудени тролове.
Какво развитие от такива ?

Оценка:
-3 +5

Баси
63 Отговор
Половината защитавате БМВ все едно държите пакет от акции от завода бе....пък карате бангийте дето са тоталка от западна Европа и за да не ги бракуват ги карат тука на смешни цени! Няма обяснение

Оценка:
-1 +8

Все още имам
64 Отговор
3 ма приятели с БМВта - по новички на няколко години, като най старото е 2010. Имах 5 човека с БМВ..вече са 3ма. Пича с БМВ от 2015 го взе 2017 и го кара точно 1 и вече не ще и да чува за БМВ. А имаше А8 преди него. На останалите дето си ги държат радостта им продължи от три седмици до 4-5 месеца. Да върви супер, но разхода е кофти, газова уредба не може да сложиш на по новите или самата газова струва 5-6 бона...едното зимата се кара само на бензин и разхода в града е 20ка и...почват и проблемите - електрическа водна помпа, гарнитури, скоростни кутий...електроника по таблото и модули за комфорт, нощно виждаме, дистанция и...естествено вредни емисий с аварийните му режими...и накрая кво излиза? Взел си си кола карал си я една година ама...4 месеца е била сумарно в сервиза от тая една година...като сложиш и нервите и парите за части и пътна помощ и телефоните нагоре надолу...а и дизайна не е нещо...видял ли си едно- видял си всички...има само 1-2 дето ми допадат ама не ми трябва

Оценка:
-4 +7

ново 3
65 Отговор
И каква е тази тройка,като от завода още миналата година обявиха,че повече тройки няма да произвеждат...няколко пъти показваха последната. Казаха, ще се замества от 4-та серия. Пуснаха и 2-ка. И двете коли са готини. Изглежда обаче, хората си искат трета серия.

Коментиран от #84


Оценка:
-4 +1

Subaru
66 Отговор
Бмв е кенеф! Само нов хундай!!!

Оценка:
-5 +5

Subaru
67 Отговор

До коментар #35 от "Мемфис":


Мерцедес отдавна умреха, брато!Мерцедесите бехс до лето 1998!!! След това всичко е КЕНЕФ!!! Напиши си го,и си го повтаряй!!! Лека и безаварийна от мен. :))))

Оценка:
-2 +8

666
68 Отговор
Аз съм от държавата Бателандия, от град Брад, от квартал Батково. Да питам, става ли на газ, че след 10г. го взимам и избивам рибата!!!

Оценка:
-1 +3

Дани
69 Отговор
Има два вида коли, хубави и евтини!!!

Коментиран от #95


Оценка:
-1 +5

vasik atanasova
70 Отговор
хубав е

Оценка:
-1 +1

Батката
71 Отговор
Цвета ли ма? Мерцедес е в мъжки род... всичко друго е в среден...БМВ АуДи...има време да пораснат

Оценка:
-3 +5

777999
72 Отговор
Ако това ,което чета наистина е обществото в България...положението е трагично!!!!
Много зле! Много селско и повърхностно мислене - като цяло схващането за живота...ужас.

Коментиран от #73


Оценка:
-1 +7

73
Този коментар е премахнат от модератор
Фантомас
74 Отговор
Ще си проличи как е направена след 2-3 години. Нова кола в гаранция няма какво да я мисли човек, но след това започва да ти струва. Статистика в САЩ показва, че средния годишен разход за подръжка на БМВ е около 1700 долара на година. И въпреки това до преди появата на Модел 3 на Тесла, БМВ е най-продаваната луксозна марка в щатите. Вече две седмици карам такава 330ка. Като всяко ново нещо в началото е хубаво. Времето ще покаже.

Оценка:
-2 +3

Евстати
75 Отговор
Абе кви БМВ-та , кви Пежа, кви Ситроени, кви 5 лв....хората са казали Мерцедес и останалите!

Коментиран от #96


Оценка:
-3 +4

бмве39
76 Отговор

До коментар #55 от "Viki":


добре си го написал за човек който надали и се е возил в бмв ама бил човека сменил гарнитура глава 2 пъти айде бре

Коментиран от #88


Оценка:
-3 +1

77
Този коментар е премахнат от модератор
Нищо не разбиращ
78 Отговор

До коментар #37 от "на госта кум":


Ми то май Тайп Р ,трябва да е конкурент на М версиите на БМВ . А НЕ НА ОБИКНОВЕННИТЕ БМВ. А иначе си прав цената му е горе-долу еднаква , но с НОРМАЛНИТЕ БМВ.

Оценка:
-0 +2

Хайл
79 Отговор

До коментар #77 от "Данчо":


😂😂👍👍крий се под леглото и като вземат да се изморяват-снимаш,от умората няма да те забележат 😂😂😂

Оценка:
-0 +2

Ачко
80 Отговор

До коментар #6 от "Хайл":


Не просто нямат пари за истинска кола, демек за БМВ!

Оценка:
-0 +1

Bojidar
81 Отговор

До коментар #1 от "Ali":


Не,че нещо ама само не обиждайте японските автомобили,щото Nissan GT-R ще мине БМВ като пътен знак!!!!

Оценка:
-4 +4

Шашлик
82 Отговор
Скандална 3ка 💪🏽💪🏽💪🏽

Оценка:
-0 +3

БМВ М8
83 Отговор
Автомобилът е много приличен и иновативен. Който не го харесва да си гледа неговия вкус, но да пише откровени неистини.

Оценка:
-1 +4

оня с дроня
84 Отговор

До коментар #65 от "ново 3":


Тройки ще има и занапред, феновете на БМВ купуват 3,5 и седма серия, както феновете на АУДИ-4, 6 и осма. Четните серии на БМВ не са масови, няма такова търсене.

Оценка:
-0 +2

Баджанак
85 Отговор

До коментар #36 от "4х4":


Нема се плашиш, тая твойта единичка сите сме я карали..

Коментиран от #90


Оценка:
-0 +0

Госта
86 Отговор

До коментар #37 от "на госта кум":


Карай си японската бангия и се кефи

Оценка:
-2 +0

smeh
87 Отговор
Цената е добра за класа си, особено за премиум бранд. Изненадва ме, че толкова хейт се хвърля върху едни от лидерите в автомобилостроенето. Въпреки, че карам Ауди, не плюя по останалите, с изключение на прехвалените астматични мотори от миналото, които единственото им предимство е, че им се монтира евтина газова. Просто едни харесват модифицирани и ефективни двигатели, а други евтини и непретенциозни. Въпрос на вкус. Но да се плюе срещу нещо изпипано, докато се припотяваш преди дълъг път, дали старата кошница ще те закара за където си тръгнал, вече е сред основните черти у нас.

Оценка:
-1 +8

Viki
88 Отговор

До коментар #76 от "бмве39":


Слушай ме мъничко чалгарче! Шофьор съм от 1997 г. - когато си бил в на баща си кайсиите! Взел съм шофьорският си изпит на Газ 53А! И в казармата шофирах Зил една година - 8 години и половина и около 150 000 км. - бях собственик на трибуквени отпадъци. Животеца ми съсипаха! И Мондео дизел имах - беше рай сравнение с трибуквените отпадъци! ДА - два пъти сменях гарнитури на лайняния баварски - TUB19! При положение че докато аз и бях собственик никога не е виждала над 3 000 об. и то само извънградско. Без да е тормозена - всяка година и се събираха по около месец и половина на сервиз - последната година два месеца само ремонти!

Коментиран от #89


Оценка:
-2 +7

smeh
89 Отговор

До коментар #88 от "Viki":


Не се ядосвай, просто си взел грешния мотор. Ако беше 3.0 атмосферния бензин или 3.0д, нямаше да береш такива ядове. Затова навсякъде съветват - БМВ започва от 6 цилиндъра нагоре. 4-цилиндровите им, с малки изключения, са нескопосани бюджетни разработки за да може цената да започва "ОТ", и за собственици които са се стиснали да вземат истинско БМВ/под капака/. Затова и много от БМВ-истите ще се съгласят, че ако бюджета не стига за такова и ще 4-цилиндрово, по-добре да се насочат към ВАГ продукцията/Ауди например/. Там с изключение на някои от ТФСИ изпълненията, другите 4-цилиндрови са направо китка спрямо аналогичните от БМВ. Затова когато се прави голяма покупка, се пробва, тества, сравнява...а не се основаваме на гол сектанизъм, защото всяка марка си има издънки. Без изключения.

Коментиран от #94


Оценка:
-3 +6

4х4
90 Отговор

До коментар #85 от "Баджанак":


Аха, значи она затова вика ти си ми втория. Първо сите и е сега ти. Оф, успокоих са.

Оценка:
-0 +0

сектант
91 Отговор

До коментар #1 от "Ali":


айде да не се караме, защото в гаража имам наточен
Dacia Duster No Limit точно за такива ситуации

Оценка:
-1 +1

e36
92 Отговор
кола еднодневка

Оценка:
-0 +0

Зелено
93 Отговор
Според мен трябваше да се запази характерната извивка на задното стъкло. Сега бмвто е загубило идентичността си, малко бие на лексус в задната половина

Оценка:
-0 +0

Ввв
94 Отговор

До коментар #89 от "smeh":


Айде да не се изхвърляш неподготвен,а?Базовото е 316 не 320 и да моторът има някой проблемни неща,но не повече от нормално,изкара го Дачия с 1.0 двигател

Оценка:
-0 +1

АLFA Q 4
95 Отговор

До коментар #69 от "Дани":


НЕЕЕ
ТРИ ВИДА
СКЪПИ ТРОШЛЯЦИ

Оценка:
-0 +0

АLFA Q 4
96 Отговор

До коментар #75 от "Евстати":


ЕВСТАТКО, ТИ ОЩЕ НЕ СИ БИЛ ЗАПЛАНУВАН, КОГАТО МЕРЦОВЕТЕ ПРИКЛЮЧИХ С КАЧЕСТВОТО
СЕГА Е САМО ФРЪЦКАНЕ И СКЪПОТИА

Оценка:
-0 +0

истината
97 Отговор
Охх... сакам да се троши секи ден ама наслед пътя , пред много ора и да ме теглят след това през центъро ,така че всички да ме видят..... и да цъкат....

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Иван Ласкин
Актьорът се разкайва, че е влязъл в къщата на VIP Brother:
Ако видите утре човек чисто гол и да кукурига, да знаете, че съм аз."

Още бисери