ФАКТИ.БГ

Три SUV-та "близнаци" с предно и цените им у нас

Публикувана: 20 Май, 2019 11:58
35 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 17254
Три SUV-та "близнаци" с предно и цените им у нас
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Peugeot 3008


Първото Peugeot 3008 беше създадено за онези, които вече не харесват минивановете, но все още не са готови за автомобил от типа SUV. Или иначе казано беше нещо средно между миниван и кросоувър. Пазарът в Европа обаче не оцени много високо този модел и продажбите му бързо започнаха да намаляват с всяка изминала година. Сега, новото 3008 представлява типичен кросоувър, но отново е само с предно предаване.


Grandland X


Марката Opel, която вече е собственост на французите от PSA, лансира на българския пазар своя флагман при кросоувърите. Става дума за модел, наречен Grandland X, който въпреки обозначението Х не разполага с 4х4 система в нито една от версиите си. Впрочем, тясното сътрудничество между Opel и Peugeot датира много преди придобиването на марката от французите. Още от самото начало на проекта Grandland X, той е замислен като немска вариация на тема Peugeot 3008.


C5 Aircross


Малко след като Peugeot показа своя кросоувър 3008 у нас, от Citroen също направиха презентация на новия си автомобил с повишена проходимост. Той ще се казва C5 Aircross и подобно на 3008 и Grandland X се прави на обща база. Технически и трите модела са почти идентични, но визията им е доста различна. "Шевроните" отново не изневеряват на стила си и демонстрират доста авангардни форми на външното оформление.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
модерн
2 Отговор
Хубави автомобили.Но няма смисъл да се купуват чисто нови... след 1година цената е с 30% по-ниска; )

Оценка:
-22 +42

Караиванов
3 Отговор
И трите са хубави - ситроенът е най-екстравагантен, пежото, най-модерно, а опела - най-консервативен. Цените им са сходни, така, че на кой каквото му харесва. Според мен качеството им е едно и също. Аз личнто предпочитам пежото

Оценка:
-12 +38

Марто
4 Отговор
ситроена е най-евтин и най-добър

Коментиран от #33


Оценка:
-19 +27

сектант
5 Отговор
ако исках евтино, добро и ново - дъстър с всички екстри за 30 бона и тия всичките са шах мат

Коментиран от #31


Оценка:
-34 +31

Госта
6 Отговор
И трите са пълни батали

Оценка:
-34 +30

FOW
7 Отговор

До коментар #1 от "Гаргамел":


ЩО ЛИ НЕ МИСЛИ ТАКА ВСЕКИ 4ТИ В ЕВРОПА КУПУВАЩ НОВ АВТОМОБИЛ.

Коментиран от #8, #12


Оценка:
-8 +41

8
Този коментар е премахнат от модератор
JPower
9 Отговор
И какъв е смисълът от такъв автомобил??!! Ни рак ни щука..уж сув, пък без 4х4..

Коментиран от #10, #14, #15


Оценка:
-11 +27

Язе
10 Отговор

До коментар #9 от "JPower":


Пежо си имат някаква система и не правят 4х4.Дори колата с която спечелиха Дакар не е 4х4.

Оценка:
-8 +19

Вальоо
11 Отговор
Ходих на един от тест драйфовете на Citroen в София. Еми хубави са си,не можем да излъжем. В последно време качеството в ПСА е вдигнато доста. Освен това за парите който искат за един С5 не са много с оглед на това което получаваш. Супер много екстри дори и в най-базовото ниво. Освен Браво няма какво да кажем.

Оценка:
-5 +47

Гост
12 Отговор

До коментар #7 от "FOW":


Щот всеки четвърти е джендър,сега схвана ли ти го малката куха главица?

Оценка:
-33 +14

бай онзи
13 Отговор
все повече впечатление ми прави че хората не правят разлика между SUV и кросоувър. Какъв SUV дето е само с предно?!?

Коментиран от #16


Оценка:
-9 +14

Random
14 Отговор

До коментар #9 от "JPower":


Идеята е някой комплексар да го вземе и да си мисли че е нещо повече щото колата му е по-голяма и седи по-високо. Нищо друго, нито събира повече от комби, нито е по-красиво от купе или седан, нито е по-проходимо от нещо подобно на Алтрак, Аутбак, Алроуд и подобни.

Коментиран от #17, #20, #29


Оценка:
-17 +19

гост
15 Отговор

До коментар #9 от "JPower":


Ами как какъв? 90% от Кашкай, основоположник на компактните сув, се купува само с предно предаване, макар че предлагат и 4х4. Хората искат малко по-висока и удобна кола, а не таква, която да я окопават в кал и да обикалят по чукарите. Да, и аз карам 4х4, но не бих дал 15-16х.лв отгоре ако трябва да си купувам нова кола, само за да има двойно предаване на условията на западняците или на градските условия у нас. Зимата има по-голяма вероятност да закъсате на някой непочистен паркинг, но това е изключение в развитите страни, на всичкото отгоре да купиш кола за 1% от употребата й, а през 99% да не ти трябва двойното е напълно излишно. Това са основно градски коли и СУВ не значи 4х4.

Коментиран от #21


Оценка:
-7 +41

Язе
16 Отговор

До коментар #13 от "бай онзи":


Многофункционална и гъвкава, функцията Grip Control® оптимизира задвижването спрямо терена, като действа върху предните колела чрез електронно управление от системата ESP.Имат си система французите която им върши работа за нуждите и си я прилагат нея.Преди време имаше и snow motion при Ситроен.

Оценка:
-2 +19

гост
17 Отговор

До коментар #14 от "Random":


А ти какво караш? Защото аз минах от седан на сув и няма да се върна на седан, просто защото е по-удобна, по-практична и по-висока кола. Не карам бързо, не ми трябва скорост, трябва ми височина, за да не стържа по камъни и като вляза в черен път да не удрям картера, трябва ми височина, за да прескачам понякога бордюрите и големите дупки, трябва ми 4х4, за да мога да изляза от паркинга или да не се притеснявам, че ще са окопая като прасе някъде из нивите. Какви ли не аварии съм имал със седан, макар че карам внимателно и то само заради обстановката. Дай ми хубави пътища като на Запад и няма да си помисля за висока кола, ама на у нас на нов път дупки кърпят.

Оценка:
-4 +18

Митничар
18 Отговор
ЕС ю ви, мес ю ви.... Щом е ново и аванта-земам го!

Оценка:
-3 +8

Митко Палаузов
19 Отговор
Ще пожънат огромен успех ако ги рекламират на прайда

Коментиран от #23


Оценка:
-8 +8

тоя с магарето
20 Отговор

До коментар #14 от "Random":


Комплексари са тия дето си купуват немските "премиуми" на 400 000 и си мислят, че и те стават "премиум" и свиркат и светкат по пътищата.

Коментиран от #26


Оценка:
-2 +31

Гражданин
21 Отговор

До коментар #15 от "гост":


Ами защо караш 4х4? Защото е по-добро. Аз лично предпочитам да го имам.2 пъти в годината даа ти се наложи, ама да не стоиш и да го обикаляш като голям камък.
Един от дилърите на Пежо е приятел. Голямо хвалене на 3008. Вярно, хубав автомобил ама без четворка.
Та го питам:ти защо караш Тойота 4х4 като това е толкова добро.
Изводът си правете сами.

Оценка:
-5 +11

ar146ts
22 Отговор
SUV е кола за комплексари.Не виждам смисъл да караш кола ,която има по-скъпа поддръжка,по-скъпи гуми,по-голям разход на гориво,по лоша динамика само заради по-големите размери/обратно пропорционални на размерите на някой органи/.КОМПЛЕКСАРЩИНА

Оценка:
-8 +14

23
Този коментар е премахнат от модератор
Крали Марко
24 Отговор
Бутафория! Мода! Глупост! Да си мъж ама без пишика ! То сув ама без двойно?...Тези картонени колесара имат ли поне блокаж на диференциала ?

Коментиран от #28


Оценка:
-7 +7

Крали Марко
25 Отговор
Белгийска Нива, дългата база + лебедка! И Аайде у гората ! Сув-мув, кросолев-олелесополев- ко туй? Мода?

Оценка:
-2 +4

ХУЙ
26 Отговор

До коментар #20 от "тоя с магарето":


По добре премиум на 400 000км откилкото нова лада или дачия....

Оценка:
-7 +3

Здравомислещ
27 Отговор
Влакове много, а пътници за тях колкото щеш. Всеки има правото да избере за себе си, но не е разбираемо защо има хора, които поставят егото си на преден план. Автомобилите с повишена проходимост са предназначени за специфични условия и според мен не е израз на добър вкус да ходиш на сватба, опера или официално събитие с такъв.

Оценка:
-2 +8

СУВ
28 Отговор

До коментар #24 от "Крали Марко":


Имам чувството че живеете в пещера и не разбирате защо се купуват тези коли?!?!? Купуват се заради БАГАЖНИКА!!!! Другата алтернатива е комби което е грозно и дълго. На никой не му трябва 4х4, защото се ползва като кола, но е с по-голям багажник и е също така красиво за разлика от комбито което мяза на.....

Оценка:
-5 +7

СУВ
29 Отговор

До коментар #14 от "Random":


Хаха първо го сравняваш с комби..... после със седан!!!! Да поотделно е така обаче идеята е хем да се доближи до комбито за багажник хем да е красиви и грациозно като седана. СУВ си има всичко, дори погрешно се смята че е по скъпо и тежко от седана. Пробвайте да сравните цена и тегло на СУВ и седан с еднакви параметри и ще останете изненадани!!!!!

Оценка:
-3 +0

Бай Иван
30 Отговор
Форестър. Никви сутиени и пижа

Оценка:
-5 +4

AdiBas
31 Отговор

До коментар #5 от "сектант":


Т'ва "дъстър" к'во е, бе гарван, прахосмукачка ли? 30 бона на румънците, по-добре да ги запаля...

Оценка:
-0 +6

tctct
32 Отговор
Тука в тоя форум се обзалагам, че от 30 човека я има един я няма, дето да има кола под 10г. Ама иначе коментирате коли дето само ги гледате на снимка.

Оценка:
-1 +2

Ivo
33 Отговор

До коментар #4 от "Марто":


Само не ходи в сервиза им пълен боклук са

Оценка:
-0 +0

Ivo
34 Отговор
Ситроен са готини само не ходете в сервиза им че ще ги счупят

Оценка:
-0 +0

Ivo
35 Отговор
Само не ходи в сервиза им пълен боклук са

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Божидар Димитров
Директорът на НИМ коментира реставрацията на "Ларгото" в София пред bTV:
Стъклен покрив няма да свърши работата, само ще го на*ерат гълъбите."

Още бисери