Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

10 употребявани коли, които не гният, част I

Публикувана: 18 Юни, 2019 12:34
93 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 74111
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 131 гласа.

Ръждата отдавна не е такъв проблем, какъвто бе за автомобилите през 80-те и 90-те години на миналия век. Въпреки това на вторичния пазар има както слабаци, така и отличници по антикорозионна защита.

Руският автомобилен портал Drom състави класация на най-устойчивите на гниене модели втора ръка. В рейтинга са включени само коли от новия век, чието производство вече е преустановено, но не са изгубили актуалността си.

Класацията е подредена от специалисти по каросерии от сервизи за различни марки, които ежемесечно ремонтират стотици автомобили, търговци, прекупвачи и, разбира се, собственици.

Авторите на рейтинга правят изричната уговорка, че състоянието на всеки конкретен автомобил може да зависи не само от заводската подготовка на каросерията срещу ръжда, така и от условията на експлоатация, участието в катастрофи и качеството на последвалите ремонти. Класацията отразява само характерните особености на всеки модел.

10. BMW 5er E60 (2003–2010)

Е60 има отлично лаково покритие. Антикорозионната защита на каросерията също е на ниво. Ръжда по правило се появява само след ПТП и некачествен ремонт. В грижливи ръце обаче и най-старите петици от този модел изглеждат прекрасно.

Колкото и странно да звучи, основният проблем на Е60 с корозията се дължи на... алуминия, от който е изработена почти цялата предница. Сам по себе си авиационният метал не гние, но на местата, където контактува със стоманата, се появява ръжда.

Ако бъде изпусната, корозията отслабва крепежа на предния кош и може да доведе до понижаване на устойчивостта на цялата каросерия на усукване, а като резултат - и по-малко удоволствие от шофирането, влошаване на управляемостта, луфтове в кормилната уредба и пукнатини по предното стъкло.

9. Opel Insignia (2008–2017)


След като се умориха да ги взимат на подбив, в началото на новия век от Opel започнаха да полагат сериозни усилия да се отърват от имиджа на изобретатели на ръждата. Първата бяла ластовица сред по-старите модели стана Vectra C, а Insignia продължи успешно борбата с кафявата напаст.

Флагманският Opel има образцова боя, а някои детайли се съпротивляват на корозията по-успешно, отколкото някои премиум конкуренти. Дори по повредени панели ръжда започва да цъфти най-рано след година.

Самият слой от боя и лак не е дебел, но за сметка на това е еластичен и при леки удари остава върху ламарината. Антикорозионната защита на пода е отлична - шестгодишна Insignia може да изглежда като нова отдолу.

8. Toyota Camry XV40 (2006–2011)


Качеството на боята при Camry е далече от идеала. Покритието е тънко и нежно и се дере лесно. С времето боята по дръжките на вратите пада, а предната броня и калници бързо се покриват с драскотини и се лющят.

На антикорозионната обработка на каросерията обаче могат да завиждат много други модели от същия клас. Ако не се брои повърхностната ръжда по подрамите, дори обичайните за стара кола леки подутини по предния капак и ръбовете на вратите са рядко явление.

7. BMW 1er E87 (2004–2013)


Баварците не са пестили от антикорозионната защита на дебютния си малък модел. За разлика от по-големите ѝ роднини, в конструкцията на единичката практически липсва алуминий.

От BMW са решили да се борят с ръждата по добрия стар начин - със здрава поцинкована ламарина и надеждни пластмасови предпазители. Под тях и по веждите на задните калници може да се появи повърхностна корозия, но това е всичко.

Покритието на каросерията не е много дебело, но единичката е боядисана качествено. Следите от "пясъкоструйка" по предния капак са сигурен белег за редовно препускане по магистралите. По колите, използвани преимуществено в града, няма такива следи. Дори да има олющени места обаче, боята се съпротивлява упорито на ръждата и не пада дори при значително увреждане.

6. Lexus RX XU30 (2003–2008)

Ако дори душмански експлоатирана Toyota Camry може да се похвали с отлична антикорозионна защита, Lexus стига още по-далеч. Качеството на боята и лака е на още по-високо равнище.

Уязвими места обаче все пак има. От камъчетата по пътищата страда най-вече предният капак, а макар и не скоро, олющените петна започват да ръждясват. В първите години след представянето на модела Lexus дори сменя детайли в рамките на гаранцията.

Корозия по веждите на калниците обикновено е следствие от некачествен ремонт. Оригиналното покритие на каросерията не се предава толкова лесно и дори при най-запуснатите кросоувъри ръждата е повърхностна и се отстранява лесно. Кафяви петънца могат да се срещнат само около и над предното стъкло. Подът, компонентите на окачването и крепежите ръждясват съвсем умерено.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 131 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
BMW фен
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Най-накрая да похвалите BMW във ваша класация. Вчера им плюхте моторите, че не става нищо от тях. Днес поне сте се поправили. Адмирации!!!

Коментиран от #4, #5, #8, #20, #21


Оценка:
-92 +76

2
Този коментар е премахнат от модератор
3
Този коментар е премахнат от модератор
4
Този коментар е премахнат от модератор
5
Този коментар е премахнат от модератор
гост
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Към автора на статията. Напишете в гугъл - bmw e60 rust problems и вижте дали е60 няма проблем с ръждата. Толкова е масова че има дори разследване на немски медии по темата

Оценка:
-19 +66

Селянина
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Ланча Делта от 1997г.Все още никъде ръжда...

Коментиран от #58


Оценка:
-18 +32

Мирчев
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #1 от "BMW фен":


Ауди са решили проблемът преди 30г. БМВ чак сега постигат нещо

Коментиран от #15, #29, #90


Оценка:
-42 +55

Манго Джери
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Как може кутийка от ко*а - ко-а да гние за 10г., а Форд за 5г.???!

Коментиран от #11


Оценка:
-13 +32

NikNay
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Mitsubishi Carisma 1996 с по-малко ръжда от 5 годишен Mercedes . . . .

Оценка:
-20 +23

11
Този коментар е премахнат от модератор
Българин във Воронеж
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Баща ми има Ауди 80 от 86г на около 657ооо км и няма ръжда никъде, на газ от 16г всеки ден се кара! Ай покажете м японска или италианска или френска кола от тези години и да се кара всеки ден на газ, по улиците е пълно с Ауди 80,но никакви други от осемдесетте! Когато си я купи през 2002г всички (специалисти) му викаха, махай я пълен боклук, гният и тнт, нопобеди всички коли и още вдига190км в час и гори 8/100газ! Искам да видя нещо японско от онези години в движение, но Няма, защото са боклуци пред Ауди 80! А в сняг само 4х4 минава от там от където минава Ауди 80!

Коментиран от #14, #16, #18, #19, #34, #54, #80, #83


Оценка:
-58 +72

Станчо куфара
(гост)

Неутрално
13 Отговор
как да гние този Опел Инсигния като той е едва на 10 години

Оценка:
-12 +32

NikNay
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #12 от "Българин във Воронеж":


Офффф. . . .

Оценка:
-12 +15

Дискретен герой
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #8 от "Мирчев":


Бмв чак сега постигат нещо?
Абе пич, БМВ където са изорали, Ауди там копаят сега!!
Не сравнявай баби и жаби!

Коментиран от #30, #82


Оценка:
-52 +26

Лъки
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #12 от "Българин във Воронеж":


Ами ако не излизаш от махалата няма как да ги видиш.

Оценка:
-8 +29

17
Този коментар е премахнат от модератор
Дискретен герой
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #12 от "Българин във Воронеж":


То и аз имам едни Адидас маратонки на 8 годинки са вече и не са мърднали, та трябва ли да ги нося докато не се скъсат.
Като е здрава на ръжда, не означава че татко ти трябва да го прекара живота си в тая ламарина.

Оценка:
-23 +24

Колио
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #12 от "Българин във Воронеж":


Има доста японски коли от онова време дето не глият

Коментиран от #22


Оценка:
-17 +32

Същия тарикат от село
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #1 от "BMW фен":


N46 си имат свойте проблеми

Оценка:
-2 +5

Conti
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #1 от "BMW фен":


Страшна работа

Оценка:
-2 +8

Рудозем
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #19 от "Колио":


Кои?

Оценка:
-9 +4

Майор Деянов
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Рено Лагуна фаза 1

Оценка:
-6 +5

Ауди
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Някой да е видял Ауди 80 б4 изгнило....няма и да види !!!

Коментиран от #93


Оценка:
-12 +46

Иве
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Мерцедес и той не гние особено Спринтер 😁🤣😋

Оценка:
-6 +25

Имам мазда 6
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Гние като за световно. Карах я на различни майстори и никой не се наема да я изкърпи. Всички ми казват да я разкарам по-бързо и да си взема нормална кола. Това ми е втората японска кола и явно ще трябва да заложа на европейски автомобил.

Оценка:
-20 +15

Sofia
(гост)

Неутрално
27 Отговор
Щом не е АЛДИ не ми го хвали...ахаха

Оценка:
-16 +12

2-ри бмв фен
(гост)

Неутрално
28 Отговор
Господа и госпожици , всичко е ясно по добре от бмв няма, няма и да има ! :) Лек ден

Коментиран от #37, #73


Оценка:
-40 +15

renault williams
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #8 от "Мирчев":


Имам от 4 години BMW Е46 и нямаше никъде ръжда, докато не го пребоядисах цялото с цел отстраняване на драскотини натрупани от зли съседи през тези 4 години. Октомври го преобоядисвам и за коледа цялото цъфна всички вежди, долната част на вратите и дори по предния капак където преди ме бяха удряли камъчета. Връщам се за рекламация и ми викат брат то е било тръгнало отдолу ръждата и чак сега е надуло боята. Как 4 години нямаше никъде ръжда и изведнъж тръгна отдолу да надига боята и то съвпадение след пребоядисване заради драскотини от ключове ?

Коментиран от #33


Оценка:
-4 +12

30
Този коментар е премахнат от модератор
Sofia
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #30 от "Qj mi kura":


T*пънар Абсолютен цял живот карал само колело

Оценка:
-17 +16

Той
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #30 от "Qj mi kura":


Като не можеш да шофираш Зимата качвай се на каруцата. Кръчмарски фолклор след няколко пърцуци!

Оценка:
-14 +15

BMW fen3
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #29 от "renault williams":


Проблема се получава, защото са изшлайфали слоят който предпазва самата ламарина т.е сваляне на боята до уж чистата основа с цел да хване евтиния грунд който сега е на мода.

Оценка:
-0 +29

Ръжда
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #12 от "Българин във Воронеж":


За немските и японските няма да намериш без ръжда, но от френските повечето са без ръжда.
На Сценика пластмасовия калник ли ще изгние, а също и Пежо и Ситроен са много устойчиви на ръжда.

Оценка:
-9 +24

Руси
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Гич нима грее кое гние кое не карам си фрезата за 2 бона върви и в кал и навсякаде

Оценка:
-5 +5

майстора
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Лексуса и камрито ръждясват зверски яко .. явно автора си прави ташак с вас

Оценка:
-10 +6

Димитър
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #28 от "2-ри бмв фен":


Жалък, смешен, пошъл, клет... тъжно е, че има тоооолкова заблудени овце.

Коментиран от #41


Оценка:
-3 +7

Дървен ШОП
(гост)

Неутрално
38 Отговор
Е па и я щех да коментирам нещо ама вие тука сте се събрали само богаташи Я не мога да ги пипнем това коли

Оценка:
-2 +5

Гошо
(гост)

Неутрално
39 Отговор
Няма по-негниеща кола от Ауди 80 яйце.

Оценка:
-1 +24

Димитър
(гост)

Неутрално
40 Отговор
Осемдесятката и в киселина да я топнеш нема грижи, а френските и италианските просто ще изчезнат. Тях ги чуваш как ръждясват.

Оценка:
-15 +11

А ОЩЕ ПО-ТЪЖНО Е ЧЕ ИМА И ТОЛКОВА
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #37 от "Димитър":


ЗАБЛУДЕНИ ОВЦЕ КАТО ТЕБ..

Коментиран от #44


Оценка:
-7 +3

порше фен
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Porsche не ръждясва

Оценка:
-4 +3

порше фен
(гост)

Неутрално
43 Отговор
opel е с репутация на кола която винаги ръждясва

Коментиран от #57, #92


Оценка:
-7 +7

Димитър
(гост)

Неутрално
44 Отговор

До коментар #41 от "А ОЩЕ ПО-ТЪЖНО Е ЧЕ ИМА И ТОЛКОВА":


Смотаняк, впрягаш се и се обясняваш като първокласник. Поредния смешен, жалък, заблуден...

Коментиран от #48, #66


Оценка:
-3 +6

Преминаващ
(гост)

Неутрално
45 Отговор
Сигурно е така. Само че начело в класацията по гниене са германските, а в края - френските?!
Като има толкова каруцари, що във форумите си пишете глупости. Бъкел от техника не разбират а ма иначе, баш най-разбирачи.
:)))

Оценка:
-1 +8

Бмв
(гост)

Неутрално
46 Отговор
До коментар 30, прочети някъде откога бмв имат 4х4!

Коментиран от #49


Оценка:
-2 +1

Димитър
(гост)

Неутрално
47 Отговор
Германските без Ауди

Оценка:
-5 +2

ТУК ПО- ГОЛЯМ СМОТАНЯК
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #44 от "Димитър":


ОТ ТЕБ НЯМА КОМПЛЕКСИРАНО МЕКОТЕЛО.. ТИ ВИНАГИ СИ БИЛ И ЩЕ СИ ОСТАНЕШ ЕДИН ДОЛЕН ЖАЛЪК МАЛОУМЕН НЕКАДЪРЕН ЕЛЕМЕНТАРЕН ОГРАНИЧЕН КОМПЛЕКСИРАН ПЪРВОКЛАСЕН СМОТАНЯК.

Коментиран от #50, #51


Оценка:
-6 +2

Заз
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #46 от "Бмв":


Ти прочети някъде кой пръв е внедрил 4х4 в лека кола, какво е постигнал и колко време никой не може да му се намаже на нокътчето!

Оценка:
-2 +7

Димитър
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #48 от "ТУК ПО- ГОЛЯМ СМОТАНЯК":


Наистина се впрегна като лапешник. Слаб си и си малък в душата си. Големите букви означават крясъци, респективно жалък, слаб, дребен, смешен пикоч. Мама не те е гушкала като малък, а баща ти е злоупотребявал с теб сексуално и това е единственият секс, който си правил.

Оценка:
-3 +5

Димитър
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #48 от "ТУК ПО- ГОЛЯМ СМОТАНЯК":


Забравих и неграмотен. Като те гледам как пишеш/кряскаш. Бягал си от училище защото съучениците ти не са си падали по меката ти китка.

Оценка:
-2 +4

Audi за шампиони
(гост)

Неутрално
52 Отговор
Само който не карал никога Ауди може да хвали БМВ........колата е Ауди ...стига да можете да я поддържате..

Оценка:
-16 +10

Вова
(гост)

Неутрално
53 Отговор
Няма не гниеща кола!

Оценка:
-4 +7

Plamen
(гост)

Неутрално
54 Отговор

До коментар #12 от "Българин във Воронеж":


Явно не си виждал колата отдолу. Сигурно няма здраво място. Да не говорим ,че вече рядко се срещат освен в някое село да носят сено на добитъка.

Оценка:
-4 +8

Made in Germany
(гост)

Неутрално
55 Отговор
А защо не кажете нещо за Мерцедеса...?

Оценка:
-2 +5

Made in Germany
(гост)

Неутрално
56 Отговор
А защо не кажете нещо за Мерцедеса...?

Оценка:
-2 +5

Opel
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #43 от "порше фен":


Гниеха старите модели като Кадет, Астра Ф, Вектра А. След 95-96год. вече не гният така и с постепенно задминаха доста марки/модели.

Оценка:
-4 +8

Цуци
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #7 от "Селянина":


Е извади я от хола да я покараш малко .

Оценка:
-0 +0

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
59 Отговор
на първо място е ауди без значение от модела

Оценка:
-9 +4

пръч
(гост)

Неутрално
60 Отговор
запорожец 768 безупречна ламарина и визия

Коментиран от #61


Оценка:
-1 +6

груйо
(гост)

Неутрално
61 Отговор

До коментар #60 от "пръч":


ауди б4 е с двойно поцинковано купе и нема умиране

Оценка:
-4 +3

фау ве
(гост)

Неутрално
62 Отговор
Имам едно поло, което е напълно поцинковано, почти 20 годишно е и няма и точка ръжда, отдолу покритието също е перфектно, няма никаква ръжда, дори и на металните елементи по окчаването, а гърнето му е оригиналното, не знам, дали е сменяно, колата е внос от Италия преди 10 -тина години.
Като отношение, цена-качество полото бие премиумите на снимката по анти-корозионно покритие!

Оценка:
-2 +3

Бой Хой
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #30 от "Qj mi kura":


Образовай се! БМВ имат 4Х4 още от края на 30те, но като си седиш на село, как да знаеш?! БМВ даваха доживотна гаранци на покритието, ако няма външна намеса по покритието. Как да го знаеш? Като видиш колко 25 годишни Е36ци се движат по улиците, сам виж дали са гнили! Гният, като ги удариш!

Оценка:
-2 +2

Еро
(гост)

Неутрално
64 Отговор
Кажете нещо за Пежо 518 2013 г

Коментиран от #67


Оценка:
-4 +0

Волво
(гост)

Неутрално
65 Отговор
Volvo от колко ли десетилетия ги правят процинковани?
Volvo- мъчно се намира с изгнило(имаше едни 4ворки с ръжда,ама всяко правило си има изключение).
Факт е обаче,че Мерцедесите от 1990 наТатък- гният яко!
Тук в Германия може да ти падне шапката като видиш колко изгнили има :( излагация!

Оценка:
-1 +6

4-ри Бмв фен
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #44 от "Димитър":


Димитре моето момче, като не разбираш не коминтирай , а си карай надупчения от ражда като щайга опел ! :)

Оценка:
-3 +2

не си прав
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #64 от "Еро":


няма такъв модел

Оценка:
-1 +1

бебо алексиев
(гост)

Неутрално
68 Отговор
ланча не гние

Оценка:
-4 +1

Радо
(гост)

Неутрално
69 Отговор
Имам Ситроен от 1990г.Никъде няма изгнило-кола на 29г.А сега ми кажете коя кола е най -издръжлива.Като ходя на преглед се чудят и маят там.Такова чудо не са виждали.Постоянно карам хора с нея(трансфери),изкарва ми всеки месец по 1500-2000лв.а вие си фукайте смешните коли!

Коментиран от #71


Оценка:
-2 +3

Радо
(гост)

Неутрално
70 Отговор
Аааааа,забравих да пиша за возията-само Sкласата на мерцедеса може да се сравнява с нея-карайте си кошниците и си мислете ,че карате коли.Имам пари да си купя кола за половин милион ,но откакто се качих на един приятел на Ксантията,си казах ,,това е моята кола,,От 2007 до сега само Ксантия карам.За мене няма по добра кола от ксантията-просторна,уникална визия невероятно приятна за каране-това е.

Оценка:
-6 +4

Чудо на чудесата
(гост)

Неутрално
71 Отговор

До коментар #69 от "Радо":


Как се навиват да се возят в такава бабичка и да си плащат. Явно са мазохисти.

Оценка:
-0 +3

РадоХааа
(гост)

Неутрално
72 Отговор
Ти не си в час!

Оценка:
-1 +1

Keep calm n drive a Land cruiser
(гост)

Неутрално
73 Отговор

До коментар #28 от "2-ри бмв фен":


😂😂😂😂😂😂😂
Pathetic !!!
Много сте ми смешни с тия беемвета ... предимно анаболни батки с татуси, малки пишки, питбули и две мозъчни клетки, но пък изтъкани от гордост и комплекси ... купил си БМВ на старо, кара го на газ, няма пари за истински гуми, ама пък освежил джантите и му сложил яка музика 🤦🏻‍♂️ Да не говорим, че полвината не могат и да ги карат ама пък агресират по пътя и без да е изненада - всяка трета размазана (и обикновенно виновна за ПТП) кола е такава.

Оценка:
-3 +8

Нафърфорий
(гост)

Неутрално
74 Отговор
Публикувано във факти.бг: Ръждата отдавна не е такъв проблем, какъвто бе за автомобилите през 80-те и 90-те години на миналия век.
Бива ли тъй да си лъжете читателите?

Оценка:
-0 +1

Анонимен
(гост)

Неутрално
75 Отговор
Номер едно са Голф 2 и Ауди 80.

Оценка:
-1 +0

Анонимен
(гост)

Неутрално
76 Отговор
Номер едно са Голф 2 и Ауди 80.

Оценка:
-1 +0

Анонимен
(гост)

Неутрално
77 Отговор
Номер едно са Голф 2 и Ауди 80.

Оценка:
-1 +0

Opel
(гост)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #3 от "ГОШО":


А ти къде си видял опел да гние ? 2019 сме, ти си забил в 1999...

Коментиран от #79


Оценка:
-0 +0

nako
(гост)

Неутрално
79 Отговор

До коментар #78 от "Opel":


и аз имам ауди 80 88г без ръжда и тези като станат на 30г тогава можем да си говорим

Оценка:
-1 +0

fiat 1
(гост)

Неутрално
80 Отговор

До коментар #12 от "Българин във Воронеж":


Имам Фиат Типо от 1991г, които след като ползвах 10 год, подарих. От 10 години е на газ. Сега вече му гори боята, но НЯМА РЪЖДА!

Оценка:
-0 +1

Дако
(гост)

Неутрално
81 Отговор
По здрава кола от ауди 80 няма е па нема

Оценка:
-0 +0

Опаа
(гост)

Неутрално
82 Отговор

До коментар #15 от "Дискретен герой":


Как се впрегате само :Д Добре че е вага децаа

Оценка:
-0 +0

83
Този коментар е премахнат от модератор
гощо
(гост)

Неутрално
84 Отговор
Тука май никой няма ТВ канала Ауто мотор спорт?!?! Там постоянно сравняват марките.В момента Ауди са далеч напред пред БМВ и Мерцедес в всяко отношение.Изработна,качество на материалите и т.н. За системата 4х4 изобщо няма да говорим там нещата са ясни! Мина времето на великата 124-ка. БМВ не са впечатлявали кой знае колко никога

Коментиран от #91


Оценка:
-0 +0

дедов
(гост)

Неутрално
85 Отговор
Карам Рено Еспейс ІV. Не гние щото вратите и праговете са от алуминий, а калниците от пластмаса. Гадното стана, като една кака ме натарани в задната врата. Алуминия не се изчуква, та бъркаш у джеба и купуваш нова врата.

Оценка:
-0 +0

младен
(гост)

Неутрално
86 Отговор
pejo 405 ot 1993g.

Оценка:
-0 +0

иван
(гост)

Неутрално
87 Отговор
Ауди А 80 .Не е мръднала .

Оценка:
-0 +0

Mne
(гост)

Неутрално
88 Отговор
А4 б5 96 г. Ръжда има, само по колите около него. Ама си е младо, 24 само. Удариха ме преди 2 години и няма ръжда още

Оценка:
-0 +0

Руско лошо няма
(гост)

Неутрално
89 Отговор
Ми то с Лади и Москвичи същата работа

Оценка:
-0 +0

СС8
(гост)

Неутрално
90 Отговор

До коментар #8 от "Мирчев":


Явно караш ауди 80 щото тва дето го каза хич не е така.Новите модели са пълни ръждилници.....

Оценка:
-0 +0

СС8
(гост)

Неутрално
91 Отговор

До коментар #84 от "гощо":


А чувал ли си че на някой канали им се плаща да рекламират дадена марка?А знаеш ли как Ауди изминава най много км.?Като се вози на някой репатрак на ADAC .....ако не са те ADAC ще фалират :)

Оценка:
-0 +0

СС8
(гост)

Неутрално
92 Отговор

До коментар #43 от "порше фен":


Пич карам Опел Инсигния 2014г. И при агресивното третиране на пътищата в Германия с препарати зимата повечето нови коли гният но опелчето не е мръднало...в бг как да ти ръждяса колата те пясък не хвърлят да не говорим за химия а точно от нея идва ръждата.

Оценка:
-0 +0

Audi 80
(гост)

Неутрално
93 Отговор

До коментар #24 от "Ауди":


МОЯТА Б4 Е ОТ 92 Г. ИМАШЕ САМО 1 ТОЧКА РЪЖДА ПО КУПЕТО! НЕ ЗАЩОТО КАРАМ АУДИ, НО БМВ И МЕРЦЕДЕС НЕ МОГАТ ДА СЕ ПОХВАЛЯТ С ТАКОВА ЯКО И ЗДРАВО КУПЕ!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Николай Бареков
Лидерът на ББЦ разказва историята пред избиратели в Долни Дъбник:
България със своето земеделие изхранваше половин Европа и половин Азия."

Още бисери