Новини

Няма да забраняваме старите дизели

Публикувана: 2 Юли, 2019 09:46
72 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 15551
Няма да забраняваме старите дизели
Снимка: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 27 гласа.

Преди седмица в медийното пространство "гръмна" новината, че властите у нас се канят да забранят вноса на стари дизелови автомобили. По-конкретно ставаше въпрос за това, да се въведе забрана за употребявани дизелови автомобили, които не отговарят на екологичния стандарт Euro 4 - предложение, вписано в проекта на Национална програма за контрол над замърсяванията на въздуха.

Сега, в телевизионно интервю, министърът на околната среда и водите Нено Димов заяви, че директна забрана за вноса на стари дизелови коли в България не може да има. Според Димов, ако това решение бъде прието ще се нарушат основни принципи за свободното движение. За да се случи въпросното предложение, то е необходимо Европейската комисия да намери европейско решение на този въпрос.

Ако тава се случи на равнище ЕС, то чак тогава може да се говори за някакви мерки за ограничаване на вноса на по-стари дизелови автомобили. И докато общественото мнение у нас се занимава с въпроси, които не са от нашата компетентност, никой не поставя въпроса за катализаторните устройства на дизеловите автомобили и масовото им премахване в България, което е проблем, доста по-сериозен от вноса на един дизелов автомобил със стандарт Euro 3, например.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 27 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Мартин
1 Отговор
Много точен извод на статията, ама това е така, защото с предложенията се занимават некомпетентни органи и хора, приличащи на органи.

Оценка:
-4 +54

2
Този коментар е премахнат от модератор
El merjamaTDi
3 Отговор
В другите държави може, НО тука не можело хаха :D

Оценка:
-15 +30

ПНСД
4 Отговор
Тъкмо да се случи нещо добро за здравето и околната среда и Бай Ганьо пак се прояви! Забранете вноса на употребявани автомобили над 10 годишна възраст тогава или вдигнете толкова данъците, че всичко под евро 4 да не е на сметка да се шофира!

Коментиран от #6, #11


Оценка:
-57 +24

Random
5 Отговор
Ах какъв кеф, каква мелодия само. Не чувате ли? Ревът на екоджендърите. Какъв кеф, каква мелодия...

Оценка:
-9 +42

Random
6 Отговор

До коментар #4 от "ПНСД":


Само за твоя информация - Е39 525и покрива Евро 5 и ако не бяха твърдите частици щеше и евро 6 да покрие, обаче производителя няма сметка да я сертифицира тъй като не се продава. Бай ганьо си ти

Коментиран от #7, #9


Оценка:
-16 +13

кукото
7 Отговор

До коментар #6 от "Random":


ганьо си ти, бедния, без работа, мислещ дребно, Е39 БМВ хахаха на 100 години кола,

Оценка:
-27 +12

jambazina
8 Отговор
А още по-сериозен проблем е отоплението на дърва, ама при тия цени на тока явно ще си останем в 19 век.

Коментиран от #43


Оценка:
-5 +40

ПНСД
9 Отговор

До коментар #6 от "Random":


Знам, знам... Всички дребни душички обеснявате, че старите автомобили са по-добри, по-здрави... Нямат системи за сигурност, имаш контрол над автомобила... Един питол нямаме във формула 1,2,3,Е обаче всички са ГОЛЕМИ ШОФЪОРИ и затова имаме най-голямата смъртност по пътищата! e39 беше автомобил хубав автомобил 2005-2010 година, а сега е МОРГА.
Не ми обеснявай как М52 и М54 са супер яките двигатели. Вземи почни да караш след военни BMW-та, че защото са още по-стари и са по-здрави...

Коментиран от #19


Оценка:
-24 +10

Цанко
10 Отговор

До коментар #2 от "738":


И колко нови автомобила се купуват на година ? Или това е лобизъм в полза на банките за заробване със заем за нов автомобил?!!

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +24

Кожухаров
11 Отговор

До коментар #4 от "ПНСД":


Румънците като забраниха вноса на автомобили над 10 години какво стана. Пълно с над 10 годишни автомобили с българска и македонска регистрация. Че на всичкото отгоре и данъците и застраховките не си плащат там !!!

Оценка:
-3 +25

ВикиВарна
12 Отговор
От 1 януари е в сила в Албания забраната за внос - продажба или препродажба на МПС без минимум евро 4 - вече е в сила в Албания! в държавата от четвъртият свят Бълхария обсъждат евентуално за 2021 година евро 3 - забележете евро 3 се въвежда 1 януарли 2000 г. тоест 2021 г. колите с евро 3 ще бъдат 21 годишни морги!!! - ако бяхме истинска държава вече всички коли под евро 4 - тоуест евро 2-3 щяха дза бъдат с удвоен данък спрямо тези с евро 6 със същата мощност!

Оценка:
-11 +24

Госта
13 Отговор
Абе хора,проблемът е в катализаторите,в Европа има много стари коли,но перфектно изправни.А екоджендърите могат да си заврят мнението там където им завират друго всеки ден!

Оценка:
-2 +40

пейо
14 Отговор

До коментар #10 от "Цанко":


В момента в България законите са така направени че няма смисъл от нова кола. На новата кола плащаш такси по 400-500 лв, а на старата по 150лв. Какъв е замисъла да си даваш парите за нова? Никакви облекчения, че си по екологичен. Напротив точно обратното се случва.

Коментиран от #18


Оценка:
-5 +24

турбо
15 Отговор
Писна ми да дишам гадостите на разни голфаджии.

Коментиран от #34


Оценка:
-13 +15

червен гей
16 Отговор
Колко от трактористите са наясно че саждите им са канцерогенни?

Оценка:
-11 +13

Бесен
17 Отговор
Димов, Димов... Нено... тъпо парче беше още по-тъпо парче стана! А кой бе Димов трябва да се занимава с наличието или не на "катализатори" аз ли? И баре попитай някого преди да плещиш глупости - проблема на дизела не е в премахнати катализатор а в премахнатия ДПФ! Ама ти де да ги знаеш тия неща, тебе те возят на лъскаво возило купено с наши пари...

Оценка:
-0 +16

Random
18 Отговор

До коментар #14 от "пейо":


Като имаш 30000 за нова кола, ще имаш и 500 за данък.

Коментиран от #33


Оценка:
-5 +21

Random
19 Отговор

До коментар #9 от "ПНСД":


Ми прост ганчо си. Гробница е всяка неподдържана кола. Ако е поддържана си е съвсем нормална. Ама ти е кофти да ти изпреварват дачийката, а да струват по-малко и да са по-стари, от там ти идва и злобата. То се знае.

Коментиран от #24


Оценка:
-4 +22

Мечо Грух
20 Отговор
Ей много еколози се навъдихте тука, когато бяхте сополанковци се возихте на тати и на дядо в автомобилите, никой не надигаше глас, настана въпрос за екология, всеки стана многознайко, до ПНСД както и до други като него, когато в България стигнем стандарта на Холандия, Германия и т. н., тогава приказвахте за еко норми, а до тогава ще си караме класическите изпробвани по на 20 години автомобили, че сред тях има доста качествени коли, а не тези малолитражните анаболни полупластмасови гнилочи, на третата година да се чешиш къде не те сърби.

Оценка:
-3 +20

Разумен
21 Отговор
За 300 лева на месец човек може да си вземе съвсем прилична нова колица с атмосферен двигател и дори с фабрична АГУ,нова и с данък 30-40 лева.7-8 години да забрави за ремонти,ама Бай Ганьо не ще,иска да обира боклуците на западна Европа.Иска да се прави на такъв,какъвто не е.Прост народ-слаба държава!!!

Коментиран от #22, #23, #25, #48, #52


Оценка:
-25 +8

Random
22 Отговор

До коментар #21 от "Разумен":


Всеки сам решава как да си харчи парите. Ти не си никой да им даваш наклон на...

Оценка:
-3 +15

ххх
23 Отговор

До коментар #21 от "Разумен":


Чак прилична за 300 лв/мес няма да е, а ще е по-скоро компромисна, птделно и за първоначална вноска трябва сериозна сума, каскпто също е доста... Но за другото си абсолютно прав и вместо да се радваме на нов автомобил (може и върнат от лизинг, все още в гаранция) ние предпочитаме да ни лъжат, че караме 10+ годишни уморени от каране таралястници... Масовото хората предпочитат да купят премиум дарак на неизвестини км, факт!

Коментиран от #32


Оценка:
-8 +7

ПНСД
24 Отговор

До коментар #19 от "Random":


И ти си голям шофьор гледам... изпреварваш, сигурно и мигаш на магистралата, че си се засилил към на майка ти ******* ;)
Ела ми опани G30-ската с твойта 15 годишна бангия!

Коментиран от #31


Оценка:
-9 +4

Driving pleasure
25 Отговор

До коментар #21 от "Разумен":


Само каското по лизинга е 100+лева. Под 350 много трудно, сложи още по 100тина лева за гориво, сложи 30-40 месечно лева за годишно обслужване във фирмения сервиз вече си на 500 лева абсолютен минимум. И това е на фона на едни 7-10 хиляди лева които си дал като първоначална вноска и на едни 5-6, които остават като остатъчна стойност... С масова заплата в БГ чиста сума около 6-800 лева няма как да се случи с нова кола!

Оценка:
-2 +23

Хайл
26 Отговор
Заради измамниците от фоксваген дайте да забраним дизела за да ги спасим от фалит...да спрем камионите,автобусите,влаковете и корабите тогава...ако е забрана само за немския дизел съм съгласен,но заради измекяри немски да не карам дизел не става.то е ясно че освен евро хич колкото и да им слагат ненужно оскъпяващи елементи не са в състояние да сглобят качествен дизел

Оценка:
-4 +14

Miroslav Dimitrov
27 Отговор
Има още хора да разболеят за кво да ги забраняват!!

Оценка:
-5 +2

Алфа Ромео
28 Отговор
Не им стиска щото кауфландците каращи димящи TDI, а те не са малко, ще се вдигнат на стачка и ще развалят рахата на Вожда.

Коментиран от #36


Оценка:
-4 +11

АнтиЕС
29 Отговор

До коментар #2 от "738":


Абе ти с болен мозък ли си??? В България половината хора едвам свързват двата края,ти искаш да сменят колата с нова. Ти ако имаш тази възможност,значи си от онези,които ни окрадоха.

Оценка:
-3 +32

Бай Шиле
30 Отговор
"въпроси,които не са от наша компетентност" За такова изказване следва да се иска оставката на този министър.

Оценка:
-2 +7

31
Този коментар е премахнат от модератор
32
Този коментар е премахнат от модератор
33
Този коментар е премахнат от модератор
34
Този коментар е премахнат от модератор
ссссс
35 Отговор
Въпроса е следният. Дизелджиите с премахнати катализатори и правещи облаци по светофарите не им пука. И то защото този който е спрял зад тях да се оправя.той го диша. За всички вас и вие имате деца. И те стоят по светофарите на пешеходните пътеки или в колите си. И да те дишат всичката тази отрова. Не се чудете после защо всеки 5 ти в България има белодробни проблеми.

Оценка:
-5 +7

Никви алфи
36 Отговор

До коментар #28 от "Алфа Ромео":


А бе човек, къде в буташ тая алфа, дето буквално нищо не става от нея, а си тръгнал да обсъждат tdi-то. Покрай мен има няколко заблудени с такива кочини и добре и често ги виждам качени на други коли, тъй като с половин уста си признават, че алфата отново е извикала на умрели.

Коментиран от #42


Оценка:
-6 +4

Кико
37 Отговор
Спират дизелите, купуваме Лади от Русия. Гениални решение от БСП!

Оценка:
-1 +4

38
Този коментар е премахнат от модератор
Луд
39 Отговор
КАТ НЯМАТЕ ПАРИ КУПЕТЕ СИ КОЛЕЛО.
ОХ ЗАБРАВИХ ЧИТАВ ВЕЛОСИПЕД Е НА ЦЕНАТА НА НОВО БМВ ОТ 2004 Г.

Оценка:
-2 +5

МАК
40 Отговор

До коментар #38 от "Луд":


Даа като се пипне грамотно не пуши, личи чеси некомпетентен и не си наясно !!голяма част от пушищите барутници са от скапана подръжка и най вече скапаните горива!!!!

Оценка:
-8 +4

Ros
41 Отговор
Ураааа,но дали тъпия Българин ще разбере,че дизела не е толкова отровен....

Оценка:
-4 +5

Алфа Ромео
42 Отговор

До коментар #36 от "Никви алфи":


Фен съм но не карам Алфа щото не мога да си позволя такава каквато искам, карам Астра G.

Оценка:
-0 +2

Гого
43 Отговор

До коментар #8 от "jambazina":


Не е проблем цената на тока, проблема е в % от заплатата който отива за покриване на сметката. А и тва такса пренос и такса достъп и такса на баба му хвърчилото...

Оценка:
-0 +1

Гол тупан
44 Отговор
Прав си Гого високите сметки за ток,вода,бензин,парно,газ не са големи а ЗАПЛАТИТЕ И ПЕНСИИТЕ СА НИСКИ!!!! 2 милиона живеят под прага на бедност и чакат някой да ги оправи! Не си ли помогнеш сам и Господ няма да ти помогне.Това много добре го знаят фрснцузи немци и англичани а българина вместо да си търси правата взема бързи кредити от по срамните 400 лева на сранмо висока лихва и затъва.И във Фрснция бензина е 1,4-1,5 евро ама с минималнста заплата купуваш тон бензин! Ама хората сами постигат благосъстоянието си чрез законни стачни действия!

Оценка:
-1 +2

Ганьо
45 Отговор

До коментар #2 от "738":


Хайде поредната надупка на церберите. Половингодишна, 20 годишна, щом дими: да се маха. Данъка нито дървета ще засади, нито дима ще пречисти! Вместо това да се създадат предпоставки хората да карат на бензин (или газ, който, както му харесва) с катализатор. Отпадане на акциза върху бензина, данъчни ОБЛЕКЧЕНИЯ за бензинките, и затвор за внасяне без/крадене/търговия с катализатори! Хай със здраве!

Коментиран от #46, #47


Оценка:
-3 +3

Ганьо
46 Отговор

До коментар #45 от "Ганьо":


Аа и пропуснах да спомена : за ВСИЧКИ бензинки. От облекчения само до 100 коня която даже трябва да е законово забранена като опасна за движението извънградско няма смисъл!

Оценка:
-4 +2

МАК
47 Отговор

До коментар #45 от "Ганьо":


Стига си давал некомпетенто мнение за дизелите!!!карай си японския боклук еднодневка и стига с твойта пропаганда за бензинови коли!!!не си мисли че щайгата ти е екологична при тия скапани горива в Парцаландия!!! По скоро трябва облекчения за хора като нас дето си поддържаме колите качествено!!! Няма значение бензин или дизел!!пуу не се разкара от коментарите едни и същи глупости да пишеш!!

Коментиран от #49


Оценка:
-6 +2

Иванчо
48 Отговор

До коментар #21 от "Разумен":


За триста лева месечно,могат да те почешат отзад,там дето не те огрява лятно слънце,отворко. Триста лева за 60 месеца плюс десет бона начална вноска.Отделно застрэховки,още аларми и имобилайзери,щото нашите мошеници застрахователи не признават инженерите по сигурноста на производителя. Май само си сънувал кола на лизинг за 300 лева месечно.Базово Клио е около 23 бона кеш....ай със здраве

Оценка:
-0 +0

Ганьо
49 Отговор

До коментар #47 от "МАК":


И къде ги тия "поддържани дизели"? Нещо не ги виждам сред пушеците на светофара! Май само така, на теория, си приказваме без да си си подал носа навън да помиришеш! На теория е лесно да бълваш демагогия, но практиката показва че бензина не дими докато ония трактори: да! Да, ще си карам "японската щайга" защото е направена за шофиране с кеф, докато ония с димящите боклуци мога само да ги съжалявам!

Коментиран от #50


Оценка:
-3 +2

МАК
50 Отговор

До коментар #49 от "Ганьо":


Дааа сигурно не димят,изобще не си в час !! Освен дизелите барутници е пълно със посипани от АГУ щайги дето не само смърдят аи бълват синьо сиви пушеци и сигурно това е екологично според теб!!!малък е процента на читавите бензини които не са допълнително пипнати с АГУ,за тях ще повярван но пак не е гаранция!!!аз си карам и двете коли с кеф и нямам ядове!!!и да продължаваме да спорим няма да се разберем!!ти и аз си подържаме колите и да не бълват но повечето са без коментар!!!

Оценка:
-0 +2

Ben10
51 Отговор
Пф екоджендъри ама са прави, не е приятно тоя пред да дава газ и да пуши като Снууп Дог. Дизел принципно не е създаден за автомобили поначало. Твърдо против електромобилите съм, но тия стари дизели ни еаат мамата отсекъде, нищо че не го усещат(все още)

Оценка:
-2 +2

Skk
52 Отговор

До коментар #21 от "Разумен":


300 - 400лв. Айде бе! А задължителното каско от 1400 лв. А пътвоначалната яноска от 4, 5 хилки. А задължителната подръжка в техен сервиз, дето една смяна на масло е 600 лв. А % на оскъпяване на лизунга. А това че е 5 години в гаранция, ама в гаранцията нищо не влиза. И като сложиш, че накрая на лизинга остава и остатъчна стойност. Да си купиш нива кола в България е лесно, да плащаш 5 години по 300-400 лв на месец пробвай.

Коментиран от #54


Оценка:
-0 +3

Емил
53 Отговор
Нормално за овцете,нека си дишат отровата на- стотици хиляди клоаки изхвърлени от културния свят

Оценка:
-0 +4

Ганьо
54 Отговор

До коментар #52 от "Skk":


Бах, аз за 600 лв ще сменя всичките 7 литра на маслото на автоматика с оригинална Honda ATF, че и за двигателя ще остане и резервоара ще си напълня! И както имам и катализатор една такава "нова" нафтова комбайнерка може да ми яде *** докато я гледам назад в огледалото.... После трактористката секта нека ми разправя колко са икономични. Ама и да се сетят колко са платили за новата печка и колко аз и колко хилядарки са ми останали за бензин за години напред!

Коментиран от #55


Оценка:
-4 +9

МАК
55 Отговор

До коментар #54 от "Ганьо":


Мечтай си да е така!!!има трактори дето до трета буксуват та не знам дали ти ше го гледаш в огледалото или той тебе с тоя асматик!!!!

Коментиран от #60, #61


Оценка:
-16 +2

Ангел
56 Отговор
Проблем е и "чипосването".

Коментиран от #57


Оценка:
-3 +3

МАК
57 Отговор

До коментар #56 от "Ангел":


Не и ако колата е предварително подготвена и чипосването е направено от грамотен спец!!!

Оценка:
-15 +3

Гост
58 Отговор
Според мен е по-добре да се реши проблема с премахването на катализатори и DPF-и. Обикновено те се премахват почти веднага след закупуването и колата от Евро 4-5 става 0 и след нея почват да се разнасят кълбета черен дим като след стар Икарус. Ако се затегне контрола в пунктовете за технически преглед трявба да намелее тази практика.

Коментиран от #59


Оценка:
-3 +7

МАК
59 Отговор

До коментар #58 от "Гост":


Не няма нужда от тия катализатори егр и дпф боклуци!!!!всичко идва от скапаните горива ,които няма изглед да са на нивото Австрия или германияскоро!!!а това че пушат е от скапана подръжка с посредствени масла и филтри износени турбини и др.

Оценка:
-20 +3

Ганьо
60 Отговор

До коментар #55 от "МАК":


Хахаха, не е точно така, но няма да споря, защото не ми пука. Трактора си е трактор и винаги ще трака като трактор и ще дими като трактор и ще се кандилка като трактор! Хахаха!

Оценка:
-4 +10

Ганьо
61 Отговор

До коментар #55 от "МАК":


Ти истинска спортна кола на бензин надали някога ще караш, да знаеш усещането какво е на пътно поведение, на ускорение, на звук от мотора, затова спри да спориш, карай си там трактора, радвай му се там на тракането и дима, и не се напъвай при истинските спортисти да не вземе да пръднеш!

Коментиран от #62


Оценка:
-4 +14

МАК
62 Отговор

До коментар #61 от "Ганьо":


Еййй продължаваш да наглееш и да пишеш глупости!! Кое не може отворко ??? Може без катализатори разбира са това че не какво се прави не ме брига !!! Аз съм карал Калибра турбо около 300 коня на мой близък братовчед със софтуер от Италия той си я доработи нямаш си на идея как върви товА!!! Така че не вървиш!!!знам толкова и достатъчно колкото ти не можеш да си представиш а от въпросната кола колко японски асматици паднаха едиствено равна беше Мицубиши Лансер Ево 8 което си е сериозно.пак казвам не претендирам с нищо сериозно просто от дизеловата кола съм постигнал страхотен пърформанс за това което е ,без силов тунинг излишен!!!повярвай ми мога да ти вгорча животеца с нея и твоя асматик!!!

Коментиран от #63


Оценка:
-10 +4

Ганьо
63 Отговор

До коментар #62 от "МАК":


Аз моята "отворко" не съм я тунинговал, защото не искам, и, защото няма нужда, 200 коня ми стигат! Но нали се сещаш, че ако излезеш на пистата срещу тунингован японски бензинов мотор 3 литра обем си "пушено месо" с твоето димящо голфче ? Виждал съм "Хондички" с едно просто турбо да вадят 250 коня от половината обем! И пак ти казвам, НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА. За разлика от теб карам сток и се гордея с това.

Коментиран от #64


Оценка:
-3 +3

МАК
64 Отговор

До коментар #63 от "Ганьо":


Брейй голяяяма гордост!!! Колата ми не е пистов автомобил аи нямам такива амбиций!!! И какви са тия хондички с турбо тия даун сайз моторчета !!! Боклуци с кратък живот!!! Моята кола също е сток просто съм я моднал грамотно за да извадя максимално разумния потенциал без опастност за турбото или самия мотор задължително условие никакви бълваници отзад да не тровя такива като вас, защото аз също мразя някой да ме скрива!!!

Коментиран от #65


Оценка:
-4 +3

Ганьо
65 Отговор

До коментар #64 от "МАК":


Пак лъжеш. Напротив, човека я кара т. н. "еднодневка" всеки ден от незнам колко години..... Това е разликата между японски двигател и вагаджийска турбокифла. Затова на Запад никой не тунингова вагински трактори, а само бензинови Нисани, Тойоти и Хонди.

Коментиран от #66


Оценка:
-3 +5

МАК
66 Отговор

До коментар #65 от "Ганьо":


Само се виж какви глупости пишеш пак.Изобще не си наясно какво тунинговат на запад!!!!там се тунинговат всякакъв вид коли от малки до големи ибензини и дизели !аи там има достатъчно качествени фирми затова!!А за подръжка на японски боклуци съм се нагледал достатъчно не благодаря!!караи си асматика и не даваи мнение за дизелите НЕ СИ НАЯСНО и пишеш постоянно ГЛУПОСТИ!!Аиде много ти здраве ,спирам да пиша просто е безмислено с такъв като теб!!! пак това което съм постигнал с мойта кола с твоя асматик е абсурд!!!

Оценка:
-11 +3

Ганьо
67 Отговор
Хахаха, тебе нафтата те е ударила в мозъка. Поинтересувай се пак. Аз за такова изчадие като "тунингован" комин не съм чувал. Виж, Тойота Супра, да. Нисан Скайлайн, да. Голф TDI? ХАХАХАХАХА

Коментиран от #68


Оценка:
-3 +8

МАК
68 Отговор

До коментар #67 от "Ганьо":


Еми ти сам показваш че не си в час щом не си чувал!!спри да коментираш неща за които не си наясно!!!

Оценка:
-7 +3

МАК
69 Отговор
Направо съм горд колко минуси сте ми сложили което значи че реалната истина която подържам на базата на опит и цапане на ръце не ви отърва и доказва че сте коне с капаци грам нямащи понятие от дизелови коли !!! Което ми прави кеф!!!

Коментиран от #70


Оценка:
-2 +2

Ганьо
70 Отговор

До коментар #69 от "МАК":


Т не ти слагат минуси заради това. А защото виждат със собствените си очи какво правят нафтаджиите по улиците, пък ти си тръгнал да им обясняваш обратното. Сякаш хората са ненормални и халюцинират.

Коментиран от #71


Оценка:
-0 +0

МАК
71 Отговор

До коментар #70 от "Ганьо":


Да но недей ти и подобно разсъждаващите като теб да слагате под общ знаменател всички нафтаджий!! Има поне 10 % поне подобни на мен които си подържаме колите както трябва за да няма бълваници!!!

Оценка:
-0 +0

Мунчо
72 Отговор
Не си сменям печицата за нищо!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка