Добре известно е, че Ferrari прави своите супер автомобили в Маранело, а Lamborghini - в Сант'Агата Болонезе. Оказва се обаче, че италианските ексклузивни автомобили се правят и на едно място, което е извън Европа. В бразилския щат Санта Катарина полицията разби нелегална фабрика за производство на фалшиви Ferrari-та и Lamborghini-та.
Репликите са с изключително високо качество и се продават през интернет по предварителна поръчка. Предприятието е семейно, управляващо се от баща и син, фамилията на които не се съобщава. Полицията е открила във фабриката за ментета голямо количество готови възли и агрегати, както и осем, почти готови автомобила, имитиращи отлично различни модели на Ferrari и Lamborghini.
Допреди да бъде разбита фабриката за фалшиви италиански суперкари, продукцията ѝ е продавана с много голям успех, тъй като цената на една от репликите е била не повече от 10% от реалната цена на истинското Ferrari или Lamborghini. След полицейската акция, собствениците на пуснати на свобода под гаранция, но по случая е заведено дело за незаконно използване на чужди търговски марки. И двете италиански марки ще съдят измамниците.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Грую
10:22 17.07.2019
2 гощо
10:25 17.07.2019
3 Дуци
10:28 17.07.2019
4 До Дуци
Коментиран от #14
10:37 17.07.2019
5 карчи
Коментиран от #7, #37
10:38 17.07.2019
6 Фьорари
10:43 17.07.2019
7 CL500
До коментар #5 от "карчи":
Основният проблем е, че китайците поне слагат други емблеми и все пак не копират на 100% купето, докато тук копирането цели 100% и най-важното - ЕМБЛЕМАТА! Както при фалшивите пари е - колкото е по-трудно различимо копието от оригинала, толкова и присъдата е по-голяма... Това е, защото с тези коли примерно се накърнява много репутацията на марката - виждаш една такава, почваш да се питаш, защо луфтовете са големички, защо звучи така смешно, поглеждаш емблемата и - о, ама това ли е Ламбо или Ферари...Коментиран от #9
11:32 17.07.2019
8 Ами да си направим и ние
11:50 17.07.2019
9 карчи
До коментар #7 от "CL500":
Едва ли слагат оригинални VIN номера на ферарита и ламборгинита ;))) Няма как да я придобиеш и да се набуташ, освен ако умишлено и целенасочено не си я купиш за да шляпаш заблудени силиконови патици ;))Коментиран от #17
13:31 17.07.2019
10 Краси
Коментиран от #27
13:32 17.07.2019
11 Алексей
14:16 17.07.2019
12 Геро
Коментиран от #13
14:19 17.07.2019
13 АLFA Q 4
До коментар #12 от "Геро":
МА НИЕ И КОПИЕ НА КИТАЙЧЕ НЕМОЖЕМПРОВАЛИХМЕ И ТОВА НАЧИНАНИЕ..
14:45 17.07.2019
14 Сектанта-президент
До коментар #4 от "До Дуци":
Как какво-ще ги извлачи всички с Дъстъра ;)15:40 17.07.2019
15 незнайко
16:38 17.07.2019
16 Знаеш ли
16:54 17.07.2019
17 CL500
До коментар #9 от "карчи":
То е повече от ясно, че купувачът на репликата е 100% наясно какво купува, въпросът е, че с тази реплика и емблема се уронва престиж и постижения.Коментиран от #19
16:56 17.07.2019
18 гост
17:33 17.07.2019
19 незнайко
До коментар #17 от "CL500":
Не, че съм против Вашия коментар, но щом като някакви ГАРАЖНИ майстори могат да направят купе на Ламбо и Ферари разбирате ли колко е НАДУТА ЦЕНАТА на истинските коли ???Коментиран от #20, #24, #25
19:57 17.07.2019
20 Надути цени
До коментар #19 от "незнайко":
Не виждаш ли че тия гаражните мязат като направени с тесла21:46 17.07.2019
21 Порно
21:55 17.07.2019
22 Диамантената ръка
22:23 17.07.2019
23 Ицо
22:31 17.07.2019
24 Ицо
До коментар #19 от "незнайко":
Плащаш за име, а другото????....22:32 17.07.2019
25 CL500
До коментар #19 от "незнайко":
Е, как може да напишеш това :-) Тези от гаража правят просто една форма от стоманени ламарини и слагат някой евтин двигател от донорска кола. Дори не съм сигурен за фарове, спирачки и ред други видими и разпознаваеми неща. Това купе така боядисано и не можеш го разпознаеш че е евтин материал, надали ще го качиш на кантара да видиш, колко тежи, няма карбон, няма дори алуминии предполагам. Всичко отдолу е донорско и евтино. Нищо общо с двигател скоростна кутия, очакване, възли и т.н. Така че не можеш да заключаваш и сравняваш цените на оригинала и на това. А дори и когато имаме реплика във всичко, то пак е некоректно, защото за оригинала са работили 100-ци скъпоплатени специалисти, докато създадат нещо иновативно, не е само разликата в цената на материалите. Затова всеки патентова..Просто няма как да сравнявашистинско Ламбо примерно с това само в коруба на Ламбо и до там.Коментиран от #28
22:48 17.07.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Ромчо
До коментар #10 от "Краси":
По лошо- на цвят са, като нашите ромчета, а манталитета им е горе долу същия.08:46 18.07.2019
28 kirasirrav
До коментар #25 от "CL500":
,, Репликите са с изключително високо качество ", ,,По данни на полицията, за целта са използвани и оригинални части" сега ще ми кажеш ли че всичко в тях е било калпаво и фалшиво? дали хората биха се натискали да си купуват някакви трошки? мислете малко! - на много маркови неща се правят реплики и копия (дори по-добри от оригинала) просто печелят от използване на известна и скъпа марка и не плащат сума неща за това могат да ги продават по-евтино, а някои продават и на цени на оригинала; това не са някакви новости; скоро имаше недоволни хора от скъпи ремонти на Вейрони /побликуваха фактури в нета/ една част която струва няколко евро и абсолютно същата се използва в други коли и е раздута цената на няколко хиляди евро (с ремонта все пак но и нейната собствена) ,,...защото ти го правят в сервиз на Бугати!"Коментиран от #31
09:12 18.07.2019
29 евалата
09:25 18.07.2019
30 ГОСТ
09:39 18.07.2019
31 CL500
До коментар #28 от "kirasirrav":
Ще го напиша пак, но помисли ... Може да са използвали оригинални части, вероятно, защото неоригинални такива не се произвеждат, НО съм сигурен, че става дума само за външността, най-много светлини, чистачки, емблема, джанти... Колко мислиш струва един истински двигател на Ферари или Ламбо. Та това прави в голяма степен цялата кола и цената е огромна част от крайната цена. Само двигателя струва над 10% от нова кола, а тези продават цялата реплика за такава стойност - ами всички останало, че и труда и риска им ... без пари :-) А относно реалните цени на оригиналните коли - съгласен съм, че няма как да не са донякъде раздути, но, както писах - тук плащаш не само за материали и енергия за производство и немалката заплата на работника на линията. Тук плащаш големите заплати на инженерите и изобретателите на новите неща, плащаш за интелектуална собственост. Ами че, дай всеки да копира само и разбира се му отпадат милиони за вложения за инженери, топ-специалисти, развойни и тестови центрове, аеро-тунели и какво ли не... Ама кой тогава ще дърпа всичко напред, кой ще направи нещото, дето ще се копира?!? А като идват скъпи тези коли - еми не са задължителни, всеки според чергата си ;-) Ако нямат клиенти, ще намалят стандартите и ще пуснат по-евтини модели. Цели отдели менъжери и икономисти им определят ценовата политика, не ги мисли и не гледай само през твоя мироглед ;-)Коментиран от #32
10:02 18.07.2019
32 kirasirrav
До коментар #31 от "CL500":
е да, горе-долу това е така, сега видях в една друга медия че някои от оригиналните използваните части са били чисто и просто от по-стари модели които са пасвали (сигурно са ги изписвали като резервни), така че не пречи и да са възли, детайли, датчици а някои по дребни и евтини неща да са си точно оригинал, едното не изключва другото :)10:32 18.07.2019
33 kirasirrav
Коментиран от #36
12:59 18.07.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Зара
08:15 19.07.2019
36 Лелеее
До коментар #33 от "kirasirrav":
Толкова си невежа, че няма накъде :DНЯМА фирма за скъпи часовници, която да пуска реплики на собствените си модели, виждаш ли се сам какви ги дрънкаш! С колите си същия
Коментиран от #38
16:15 19.07.2019
37 Кольо
До коментар #5 от "карчи":
Да съдят китайците? Ти в кой свят живееш?01:05 20.07.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.