ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Значи китайците избълваха милиони копия на какви ли не марки и с малко изключение (ровър) никой не ги осъди, а някакви гаражни мсйстори, които правят реплики, щели да ги съдят..,,ай стига ве ;))) Само силиконова молърка без вежди няма да различи истинско ферари или ламборгини от фаллшиво хаха ! Тия хора, щом са такива майстори да се хващат и да почват сдобствени проекти !
Основният проблем е, че китайците поне слагат други емблеми и все пак не копират на 100% купето, докато тук копирането цели 100% и най-важното - ЕМБЛЕМАТА! Както при фалшивите пари е - колкото е по-трудно различимо копието от оригинала, толкова и присъдата е по-голяма... Това е, защото с тези коли примерно се накърнява много репутацията на марката - виждаш една такава, почваш да се питаш, защо луфтовете са големички, защо звучи така смешно, поглеждаш емблемата и - о, ама това ли е Ламбо или Ферари...
Едва ли слагат оригинални VIN номера на ферарита и ламборгинита ;))) Няма как да я придобиеш и да се набуташ, освен ако умишлено и целенасочено не си я купиш за да шляпаш заблудени силиконови патици ;))
Не, че съм против Вашия коментар, но щом като някакви ГАРАЖНИ майстори могат да направят купе на Ламбо и Ферари разбирате ли колко е НАДУТА ЦЕНАТА на истинските коли ???
Ми трябвало само да напишат Ferarri вместо Ferrari и вместо конче за емблема едно магаренце и никой не мой ги пипна. Я тук колко ходят с маратонки Adibas...
Е, как може да напишеш това :-) Тези от гаража правят просто една форма от стоманени ламарини и слагат някой евтин двигател от донорска кола. Дори не съм сигурен за фарове, спирачки и ред други видими и разпознаваеми неща. Това купе така боядисано и не можеш го разпознаеш че е евтин материал, надали ще го качиш на кантара да видиш, колко тежи, няма карбон, няма дори алуминии предполагам. Всичко отдолу е донорско и евтино. Нищо общо с двигател скоростна кутия, очакване, възли и т.н. Така че не можеш да заключаваш и сравняваш цените на оригинала и на това. А дори и когато имаме реплика във всичко, то пак е некоректно, защото за оригинала са работили 100-ци скъпоплатени специалисти, докато създадат нещо иновативно, не е само разликата в цената на материалите. Затова всеки патентова..Просто няма как да сравнявашистинско Ламбо примерно с това само в коруба на Ламбо и до там.
,, Репликите са с изключително високо качество ", ,,По данни на полицията, за целта са използвани и оригинални части" сега ще ми кажеш ли че всичко в тях е било калпаво и фалшиво? дали хората биха се натискали да си купуват някакви трошки? мислете малко! - на много маркови неща се правят реплики и копия (дори по-добри от оригинала) просто печелят от използване на известна и скъпа марка и не плащат сума неща за това могат да ги продават по-евтино, а някои продават и на цени на оригинала; това не са някакви новости; скоро имаше недоволни хора от скъпи ремонти на Вейрони /побликуваха фактури в нета/ една част която струва няколко евро и абсолютно същата се използва в други коли и е раздута цената на няколко хиляди евро (с ремонта все пак но и нейната собствена) ,,...защото ти го правят в сервиз на Бугати!"
Вместо да ги викнат да работят за тях ,те щели да ги съдят. Тия хора са достойни за уважение , само като се замислиш какъв е бюджета на ферари и ламборгини и със какъв бюджет са разполагали тези баща и син и са правили точни копия на тези супер коли.
"... цената на една от репликите е била не повече от 10% от реалната цена на истинското Ferrari или Lamborghini." Представяте ли си, с колко много цената на истинските Ferrari или Lamborghini надхвърля прозводствените им разходи!
Ще го напиша пак, но помисли ... Може да са използвали оригинални части, вероятно, защото неоригинални такива не се произвеждат, НО съм сигурен, че става дума само за външността, най-много светлини, чистачки, емблема, джанти... Колко мислиш струва един истински двигател на Ферари или Ламбо. Та това прави в голяма степен цялата кола и цената е огромна част от крайната цена. Само двигателя струва над 10% от нова кола, а тези продават цялата реплика за такава стойност - ами всички останало, че и труда и риска им ... без пари :-) А относно реалните цени на оригиналните коли - съгласен съм, че няма как да не са донякъде раздути, но, както писах - тук плащаш не само за материали и енергия за производство и немалката заплата на работника на линията. Тук плащаш големите заплати на инженерите и изобретателите на новите неща, плащаш за интелектуална собственост. Ами че, дай всеки да копира само и разбира се му отпадат милиони за вложения за инженери, топ-специалисти, развойни и тестови центрове, аеро-тунели и какво ли не... Ама кой тогава ще дърпа всичко напред, кой ще направи нещото, дето ще се копира?!? А като идват скъпи тези коли - еми не са задължителни, всеки според чергата си ;-) Ако нямат клиенти, ще намалят стандартите и ще пуснат по-евтини модели. Цели отдели менъжери и икономисти им определят ценовата политика, не ги мисли и не гледай само през твоя мироглед ;-)
е да, горе-долу това е така, сега видях в една друга медия че някои от оригиналните използваните части са били чисто и просто от по-стари модели които са пасвали (сигурно са ги изписвали като резервни), така че не пречи и да са възли, детайли, датчици а някои по дребни и евтини неща да са си точно оригинал, едното не изключва другото :)
и да добавя още нещо, големи фирми производители на маркови часовници пускат и реплики (на външен вид е същото) но материали/сплави и екстри не са точно същите; разликите в цените: оригинал - 2,-3,-4 000, реплика - 300-500-800 това не е менте нито фалшификат, пуска се от същата фирма която произвежда оригинала и всичко е официално и се знае. реплики на златни монети - и в момента се отсичат най-вече на прословутите ,,наполеони", както и дукатите на Франц Йосиф - същия карат, същата сплав, но произведени сега (1 към 1), но нямат същата стойност като тогавашните!
Толкова си невежа, че няма накъде :D
НЯМА фирма за скъпи часовници, която да пуска реплики на собствените си модели, виждаш ли се сам какви ги дрънкаш! С колите си същия
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Грую
10:22 17.07.2019
2 гощо
10:25 17.07.2019
3 Дуци
10:28 17.07.2019
4 До Дуци
Коментиран от #14
10:37 17.07.2019
5 карчи
Коментиран от #7, #37
10:38 17.07.2019
6 Фьорари
10:43 17.07.2019
7 CL500
До коментар #5 от "карчи":
Основният проблем е, че китайците поне слагат други емблеми и все пак не копират на 100% купето, докато тук копирането цели 100% и най-важното - ЕМБЛЕМАТА! Както при фалшивите пари е - колкото е по-трудно различимо копието от оригинала, толкова и присъдата е по-голяма... Това е, защото с тези коли примерно се накърнява много репутацията на марката - виждаш една такава, почваш да се питаш, защо луфтовете са големички, защо звучи така смешно, поглеждаш емблемата и - о, ама това ли е Ламбо или Ферари...Коментиран от #9
11:32 17.07.2019
8 Ами да си направим и ние
11:50 17.07.2019
9 карчи
До коментар #7 от "CL500":
Едва ли слагат оригинални VIN номера на ферарита и ламборгинита ;))) Няма как да я придобиеш и да се набуташ, освен ако умишлено и целенасочено не си я купиш за да шляпаш заблудени силиконови патици ;))Коментиран от #17
13:31 17.07.2019
10 Краси
Коментиран от #27
13:32 17.07.2019
11 Алексей
14:16 17.07.2019
12 Геро
Коментиран от #13
14:19 17.07.2019
13 АLFA Q 4
До коментар #12 от "Геро":
МА НИЕ И КОПИЕ НА КИТАЙЧЕ НЕМОЖЕМПРОВАЛИХМЕ И ТОВА НАЧИНАНИЕ..
14:45 17.07.2019
14 Сектанта-президент
До коментар #4 от "До Дуци":
Как какво-ще ги извлачи всички с Дъстъра ;)15:40 17.07.2019
15 незнайко
16:38 17.07.2019
16 Знаеш ли
16:54 17.07.2019
17 CL500
До коментар #9 от "карчи":
То е повече от ясно, че купувачът на репликата е 100% наясно какво купува, въпросът е, че с тази реплика и емблема се уронва престиж и постижения.Коментиран от #19
16:56 17.07.2019
18 гост
17:33 17.07.2019
19 незнайко
До коментар #17 от "CL500":
Не, че съм против Вашия коментар, но щом като някакви ГАРАЖНИ майстори могат да направят купе на Ламбо и Ферари разбирате ли колко е НАДУТА ЦЕНАТА на истинските коли ???Коментиран от #20, #24, #25
19:57 17.07.2019
20 Надути цени
До коментар #19 от "незнайко":
Не виждаш ли че тия гаражните мязат като направени с тесла21:46 17.07.2019
21 Порно
21:55 17.07.2019
22 Диамантената ръка
22:23 17.07.2019
23 Ицо
22:31 17.07.2019
24 Ицо
До коментар #19 от "незнайко":
Плащаш за име, а другото????....22:32 17.07.2019
25 CL500
До коментар #19 от "незнайко":
Е, как може да напишеш това :-) Тези от гаража правят просто една форма от стоманени ламарини и слагат някой евтин двигател от донорска кола. Дори не съм сигурен за фарове, спирачки и ред други видими и разпознаваеми неща. Това купе така боядисано и не можеш го разпознаеш че е евтин материал, надали ще го качиш на кантара да видиш, колко тежи, няма карбон, няма дори алуминии предполагам. Всичко отдолу е донорско и евтино. Нищо общо с двигател скоростна кутия, очакване, възли и т.н. Така че не можеш да заключаваш и сравняваш цените на оригинала и на това. А дори и когато имаме реплика във всичко, то пак е некоректно, защото за оригинала са работили 100-ци скъпоплатени специалисти, докато създадат нещо иновативно, не е само разликата в цената на материалите. Затова всеки патентова..Просто няма как да сравнявашистинско Ламбо примерно с това само в коруба на Ламбо и до там.Коментиран от #28
22:48 17.07.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Ромчо
До коментар #10 от "Краси":
По лошо- на цвят са, като нашите ромчета, а манталитета им е горе долу същия.08:46 18.07.2019
28 kirasirrav
До коментар #25 от "CL500":
,, Репликите са с изключително високо качество ", ,,По данни на полицията, за целта са използвани и оригинални части" сега ще ми кажеш ли че всичко в тях е било калпаво и фалшиво? дали хората биха се натискали да си купуват някакви трошки? мислете малко! - на много маркови неща се правят реплики и копия (дори по-добри от оригинала) просто печелят от използване на известна и скъпа марка и не плащат сума неща за това могат да ги продават по-евтино, а някои продават и на цени на оригинала; това не са някакви новости; скоро имаше недоволни хора от скъпи ремонти на Вейрони /побликуваха фактури в нета/ една част която струва няколко евро и абсолютно същата се използва в други коли и е раздута цената на няколко хиляди евро (с ремонта все пак но и нейната собствена) ,,...защото ти го правят в сервиз на Бугати!"Коментиран от #31
09:12 18.07.2019
29 евалата
09:25 18.07.2019
30 ГОСТ
09:39 18.07.2019
31 CL500
До коментар #28 от "kirasirrav":
Ще го напиша пак, но помисли ... Може да са използвали оригинални части, вероятно, защото неоригинални такива не се произвеждат, НО съм сигурен, че става дума само за външността, най-много светлини, чистачки, емблема, джанти... Колко мислиш струва един истински двигател на Ферари или Ламбо. Та това прави в голяма степен цялата кола и цената е огромна част от крайната цена. Само двигателя струва над 10% от нова кола, а тези продават цялата реплика за такава стойност - ами всички останало, че и труда и риска им ... без пари :-) А относно реалните цени на оригиналните коли - съгласен съм, че няма как да не са донякъде раздути, но, както писах - тук плащаш не само за материали и енергия за производство и немалката заплата на работника на линията. Тук плащаш големите заплати на инженерите и изобретателите на новите неща, плащаш за интелектуална собственост. Ами че, дай всеки да копира само и разбира се му отпадат милиони за вложения за инженери, топ-специалисти, развойни и тестови центрове, аеро-тунели и какво ли не... Ама кой тогава ще дърпа всичко напред, кой ще направи нещото, дето ще се копира?!? А като идват скъпи тези коли - еми не са задължителни, всеки според чергата си ;-) Ако нямат клиенти, ще намалят стандартите и ще пуснат по-евтини модели. Цели отдели менъжери и икономисти им определят ценовата политика, не ги мисли и не гледай само през твоя мироглед ;-)Коментиран от #32
10:02 18.07.2019
32 kirasirrav
До коментар #31 от "CL500":
е да, горе-долу това е така, сега видях в една друга медия че някои от оригиналните използваните части са били чисто и просто от по-стари модели които са пасвали (сигурно са ги изписвали като резервни), така че не пречи и да са възли, детайли, датчици а някои по дребни и евтини неща да са си точно оригинал, едното не изключва другото :)10:32 18.07.2019
33 kirasirrav
Коментиран от #36
12:59 18.07.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Зара
08:15 19.07.2019
36 Лелеее
До коментар #33 от "kirasirrav":
Толкова си невежа, че няма накъде :DНЯМА фирма за скъпи часовници, която да пуска реплики на собствените си модели, виждаш ли се сам какви ги дрънкаш! С колите си същия
Коментиран от #38
16:15 19.07.2019
37 Кольо
До коментар #5 от "карчи":
Да съдят китайците? Ти в кой свят живееш?01:05 20.07.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.