ФАКТИ.БГ

Когато ГАЗ-66 срещна Hummer

Публикувана: 11 Ноември, 2019 17:29
72 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 42332
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 78 гласа.

Брутален всъдеход, построен с възли и агрегати от ГАЗ-66 и Hummer, си търси нов собственик в руския град Можайск. Камионът е изпълнен в стила на американските пикапи от 50-те години и струва 3 999 000 рубли (€56 767).

В основата на "Лесоруб" ("Дървосекач"), както е наречен мутантът, лежи шаси от "Виетнамка". Върху него е монтирана кабина от ЗиЛ-157, а под предния капак е монтиран 7.4-литров V8 от Chevrolet Suburban с модифициран управляващ блок, горивни помпи с увеличен дебит и изпускателна система от Lamborghini Gallardo.

Двигателят развива мощност от 350 к.с. и максимален въртящ момент 640 Нм. Съчетан е с тристепенна автоматична трансмисия от Hummer. Резервоарът побира 240 литра.

Двата моста на "Дървосекача" са снабдени със самоблокиращи диференциали, а междуосевият има принудителен блокаж. Колелата с бедлокове (външни фиксиращи пръстени на бордовете) са изработени по поръчка по модел на гумите на КрАЗ-255Б.

Всъдеходът разполага с бордови въздушен компресор, лебедка, акумулатор с повишен капацитет и хидравлика на волана. Продавачът уверява, че всички недостатъци на конструкцията вече са отстранени.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 78 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
бай Кольо
1 Отговор
ЗИЛ157 - ЗИЛ !!!

Оценка:
-14 +109

Пеуник
2 Отговор
Супер е! Няма по-красива кабина от 157мака! Страхотна комбинация с виетнамката!

Коментиран от #42


Оценка:
-29 +194

Савов
3 Отговор
Да ве в казармата ги наричаха джогани.Но ако могат от Факти да пуснат снимки със статия за Шерп едни по малки машинки но не се плашат ни от вода ни от лед ни от кал ни от паднали дървета в тайгата преминават през всяко препятствие.А тази машина надали ще плува във вода !

Оценка:
-14 +83

Borislav Popov
4 Отговор
Хе, хе, кефят ме ей тези кукички с пружинките, дето завтарят капака на двигатела, бях забравил, че има такива !

Оценка:
-8 +74

Ал та фанах Атаопънах
5 Отговор
Какъв Шевролетски двигател сте му сложили бе хора? На Джугана двигателя си е дзвер. Баща ми едно време като бил в казармата вика че като го запалвали, на всички други станции стъклата им вземали да треперят от грохота на ЗИЛа.

Коментиран от #7, #10


Оценка:
-35 +80

6
Този коментар е премахнат от модератор
ЗИЛ157
7 Отговор

До коментар #5 от "Ал та фанах Атаопънах":


ама гори 100 на 100

Коментиран от #8


Оценка:
-23 +55

Ал та фанах Атаопънах
8 Отговор

До коментар #7 от "ЗИЛ157":


Всъщност 40-100, доста ме съмнява шевролетсккия да гори по-малко.

Коментиран от #14, #15


Оценка:
-16 +67

9
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
10 Отговор

До коментар #5 от "Ал та фанах Атаопънах":


Баща ти , значи не е чувал как работи дизелака на Прагата, те там вече падаше яко чукане, тропане и треперене, а за огромните кълбета от дим, които излизаха от ауспуха и, ще премълча ! Иначе, където закъсваха джуганите и ЗиЛ-овете-131, Прагата си минаваше спокойно, защото беше по лека от тях.

Коментиран от #24, #37


Оценка:
-16 +58

Хммм
11 Отговор
Дялани с теслата , като производителите им , а за урала просто нямам думи, произведение на простотията !

Коментиран от #12, #44, #47


Оценка:
-133 +31

ЕI Comandante
12 Отговор

До коментар #11 от "Хммм":


ГЪЛТАЙ УЕ ебана в СЦЗ мангя. ХЯХЯХЯ!!!

Оценка:
-17 +39

Алфа Ромео
13 Отговор
Не разбрах къде е Хъмъра в този случай!?

Оценка:
-5 +42

Алфа Ромео
14 Отговор

До коментар #8 от "Ал та фанах Атаопънах":


40/100 по асфалт или гладък път 100+/100 по пресечена местност

Оценка:
-7 +36

Алфа Ромео
15 Отговор

До коментар #8 от "Ал та фанах Атаопънах":


Ако газиш дълбока кал може да се стигне и до 10л./1км.

Коментиран от #17


Оценка:
-7 +27

Служих
16 Отговор
в танковата бригада в Сливен. Където минеше танка, след него минаваха единствено джогана и уазката-вана. Другите окапваха, и зил 131 и урала, за джипките уаз, да не говорим. Джоганът е класика!

Оценка:
-8 +64

Komapak
17 Отговор

До коментар #15 от "Алфа Ромео":


За 7 км. блато около Айтос 100л.....Малко повечко харчи... 😂😂😂😂

Коментиран от #19


Оценка:
-7 +25

Zani59
18 Отговор
Зил157си беше всъдеход за онова време!Още ме болят палците от волана.

Оценка:
-2 +46

Алфа Ромео
19 Отговор

До коментар #17 от "Komapak":


Приблизително го пишех но си прав, може и повече да изгори, аз го гласих около 1000л/100км но в твоя случай си думнал 1200л/100км, нищо чудно, то в такъв случай може би трябва да се изчислява на час разхода.

Оценка:
-6 +16

Като цяло
20 Отговор
Морално остарели всъдеходи с лакоми за бензин атмосферни осма и, с един голям плюс няма никаква електроника, и много минус, като например, на ЗИЛ-131,всеки месец нова бензинова помпа защото старата ако не я охлаждащ с бутилка вода с вдигнат капак в пресечена местност буквално се взривява, при разход 100/100.,поне аз докато бях в казармата запомних това докато ходехме по за действия по държавната граница.

Оценка:
-24 +25

Живко Йорданов
21 Отговор
Сложили на тъпия „ руснак ” двигател от Шевролет и какво? Това си е пак морално остарял дърт камион от времето на Сталин

Коментиран от #41


Оценка:
-58 +17

Онзззи
22 Отговор
Урала е машина, който е карал в казармата знае за какво става дума но дизел, бензиновия е умряла работа

Коментиран от #25


Оценка:
-10 +23

Петко
23 Отговор
ПРАГА V3S много, много добра още вървят по сечищата ВЕЛИКА!

Оценка:
-6 +33

Газ 66
24 Отговор

До коментар #10 от "Borislav Popov":


Нищо което е на гуми не може да мине там където минава Прагата. Ама абсолютно нищо. Виждал съм това животно да минава през пояс от храсти високи над метър и набити със сняг. И ние в каросерията 25 редника се мятъме от едната страна до другата като чували

Оценка:
-9 +26

Алфа Ромео
25 Отговор

До коментар #22 от "Онзззи":


Така е, голям звяр е дизеловия Урал, Прагата също, по-малка но много корава машина още вадят дърва с тях както каза колегата.

Оценка:
-1 +32

26
Този коментар е премахнат от модератор
Илия 62
27 Отговор
Много е як "ДЖОГАНА". Зил 157 беше по проходим от чисто новите Зилове 131 и дори от новите УРАЛИ.

Оценка:
-2 +26

Илия 62
28 Отговор
Много е як "ДЖОГАНА". Зил 157 беше по проходим от чисто новите Зилове 131 и дори от новите УРАЛИ.

Оценка:
-1 +9

Българин във Воронеж
29 Отговор
Тез боклуци ги обслужват по два пъти в годината и им правят подготовка за зима и подготовка за лято, за цяла година имат по няколко стотин километра изминати и постоянно са в сервиза, защото при всяко каране нещо де чупи. Затова ги разпродаваха по поделенията по 500лв. Един пич си купи емтелбе за 700лв а то тежи 7000кг кара го по къра едно лято и то се разпадна и го нарязаха за скраб, тез машини стряскат, но са безполезни след стотина км каране и един тон изгорено гориво, стават само за влачене на дърва в русия, положението е същото с тез машини, но наистина са по здрави от новите.

Оценка:
-27 +16

Бай хой
30 Отговор
Колежа, ти излъга, КТБ кой фалира? Кой? Да кажа ли?

Оценка:
-5 +5

Бай хой
31 Отговор
Колежа, ти излъга, КТБ кой фалира? Кой? Да кажа ли?

Оценка:
-5 +8

Бай хой
32 Отговор
Ела да се снимаш бе, още веднъж на Колежа,веднага ,не след четири години. Бесен съм, майка ви на всеки, Боко ти си педераст,прати си пеераститите да ме убият, ти си Ботевиобиец.

Оценка:
-11 +6

Бай хой
33 Отговор
Кой е обиеца на великия Христо Ботев, Бойко Борисов или Георги Самуилов?вярвам че не е , с името Георги, аз съм Георги Сапунджиев..

Коментиран от #40, #46


Оценка:
-9 +6

Момичето с БМВ-то
34 Отговор
Ей с такъв звяр по центъра-паркирам където искам и нека се опитат да ме вдигнат с паяка голям смях ще падне.

Оценка:
-4 +20

Гост
35 Отговор
Боже пази България руски крак да не стъпва тук вече.

Оценка:
-32 +20

Ацо
36 Отговор
Какво ли не изобретява братушката, само да не се хаби да строи пътища...

Оценка:
-6 +16

Палко
37 Отговор

До коментар #10 от "Borislav Popov":


Не съм чул, нито видял закъсал джуган! Единствено танка има по-висока проходимост от джугана!!! За какви Праги пишеш, които са с двигатели на "прахосмукачки" спрямо двигателя на джугана?!

Коментиран от #39


Оценка:
-11 +15

Путин
38 Отговор
Това е империалистическа диверсия и опит да се заличи идентичността на гениалната съвеЦка машина с джендърски части от Хамър.

Оценка:
-8 +15

Borislav Popov
39 Отговор

До коментар #37 от "Палко":


Никъде не е казано, че щом ти не си чул и не си видял, че нямв ! Аз пък съм виждал, на едно армейско занятие, като заваля един як дъжд и почвата в полето размекна, Джуганите и ЗИЛ-овете - 131 се окопаваха и сядаха на мостовете си и не можеха да мръднат от мястото си. Изкарваха ги от калта с БАТ-овете, ти знаеш ди поне какво е това БАТ ? А Прагите, с едни по тесни гуми, с голям грайфер, не затъваха и си минаваха покрай закъсалите джугани съвсем спокойно. Той не бил виждал..)

Коментиран от #43


Оценка:
-10 +13

Сатаната
40 Отговор

До коментар #33 от "Бай хой":


Ако си ти сапун, аз съм домата. Жив и здрав.

Оценка:
-2 +0

Ами
41 Отговор

До коментар #21 от "Живко Йорданов":


В света на двг всичко е старо гледам 1н янки възстановил генератор с голям маховик работещ с всякакви горива. 30те ултра супер бензин няма. Та това с 500 кг маховик било половин конска сили. Може да оре да дава ток да реже дърва с цел нова къща и отопление. Та посочи ми какво са развали от 1930. Ел бол дефекти бол и генератор няма ремъци комп. Само вал бутало и клапани.

Оценка:
-1 +5

Емил
42 Отговор

До коментар #2 от "Пеуник":


Така е, защото е студебекер!

Оценка:
-4 +3

Палко
43 Отговор

До коментар #39 от "Borislav Popov":


Точно тесните гуми не позволяват на прагите да газят дълбока кал и сняг! В такива случаи джугана изпуска част от въздуха в гумите, гумата става по-широка, което не позволява камиона да потъва дълбоко и повишава проходимоста. Ти май за занятията в армията само си слушал разказите на батковците, ама не всичко си разбирал!???

Коментиран от #49, #58


Оценка:
-5 +22

44
Този коментар е премахнат от модератор
Пената
45 Отговор
май ще му трябва резервоар от 500 литра :)

Оценка:
-2 +2

Даката
46 Отговор

До коментар #33 от "Бай хой":


Да та и във неграмотника,дори не е смешно!!!

Оценка:
-1 +4

Gost
47 Отговор

До коментар #11 от "Хммм":


А ти какво издялка.пресмялсе Кунчо на Кратунчо

Оценка:
-2 +3

Кукушка
48 Отговор
Да ви в промитите кухи лейки с руски простотии Бегайте у Русия да лижете на Путин мъдете

Оценка:
-8 +10

Borislav Popov
49 Отговор

До коментар #43 от "Палко":


Това, за тесните гуми е истина и ти не си ме разбрал правилно, аз не визирам, че именно заради тесните гуми, Прагата е по проходима, в по ранния си коментар пак тук съм споменал, че е заради много по малкото общо тегло на Прагата. А това занятие, където затъваха и сядаха на корем джуганите и по новите 131-ви зилове, беше в Сливенско, някъде на границата със Старозагорска област. Това, че са ги изкарвали с БАТ-овете, не съм си го измислям и нямам никакъв ризон, да седна тук да се правя на велик войник ! Ти, като си гооолем войн, поне БАТ, виждал ли си на живо и знаеш ли що за зеленчук е това и с какво се яде ??

Коментиран от #53


Оценка:
-6 +7

Бaй Хой от Aхелой
50 Отговор
Към всички чули-недочули- двигaтелят нa джугaнa е редови 6-тaк.При включен преден мост и ровене в кaл и сняг минaвa 100/100-личен опит-Болярово 1986-88 3-тa ротa.

Оценка:
-1 +6

51
Този коментар е премахнат от модератор
Кхмер
52 Отговор
Мили, мои рускомразци,
Имайте поне малко реализъм или попитайте хора който са карали руски машини и не са отровени от омраза.
Служил съм Българската армия до 1986-та. После изкарах две мисии в Камбоджа, а после 8 години в Легиона ( и не не се хваля с това).
Когато в Камбоджа дойдеше дъждовния период, се движеха само нашшите ЗиЛ-131, Урал и тук-таме Уазка. Освен тези коли имаше едни Ман-ове на Французите, които можеха да доставят храна и боеприпаси където е нужно.
В Гвиана само тия манове вървяха. Там нямаше зилове и за това.
Не подценявайте руската техника! Тя може да не е красива и удобна, но е здрава и много-много проходима!
И не,, не съм русофил. Може да отчетете това по малката извадка от моята биография, която ви написах по-горе. Истината е че не трябва омразта да ни заслепява и да ни пречи да виждаме очебийното.
Благодаря за вниманието!

Коментиран от #62


Оценка:
-3 +20

Палко
53 Отговор

До коментар #49 от "Borislav Popov":


БАТ е съкращение в превод от руски - Булдозер артилерийски тежък. Със сигурност не е зеленчук и не върви с попчета, ако ме разбираш?!

Коментиран от #59


Оценка:
-0 +4

гост
54 Отговор
Много добро, няма спор, а и за 56х.евро си е евтино в тези среди.

Оценка:
-1 +4

Mihistia
55 Отговор
Само Зил 135

Коментиран от #66


Оценка:
-2 +2

56
Този коментар е премахнат от модератор
По спомен🙂
57 Отговор
БАТ... Булдозер на артилерийска тяга 🙂. Верижна инженерна машина с дизелов двигател разход 280 и нагоре... Дано не бъркам мн време мина🙂

Оценка:
-3 +2

До Палко
58 Отговор

До коментар #43 от "Палко":


...Точно тесните гуми не позволяват на прагите да газят дълбока кал и сняг!... Да гумите бяха тесни, но са 8 бр., а на джугана са 4бр. Панимееееш ?

Коментиран от #60


Оценка:
-7 +0

Borislav Popov
59 Отговор

До коментар #53 от "Палко":


Ясно, прочел си го отнякъде, а така може и да не си го виждал наживо. А като ти казваш, може и батковците от махлата да са те светнали за този зеленчук.

Оценка:
-3 +1

Палко
60 Отговор

До коментар #58 от "До Палко":


Хахахаахааааа явно че нещо бъркаш или изобщо не си виждал джуган? Джугана има 6 гуми разпределени на 3 задвижващи моста! Някой маи не е ходил войник. а опитва да обяснява за военната техника?

Коментиран от #61


Оценка:
-0 +4

Ал Купоне прагаджията
61 Отговор

До коментар #60 от "Палко":


Прагите също бяха с три водещи моста (6х6) и бяха с 10 гуми , понеже задните 2 моста бяха с двойни гуми . Предимствата им на лош път , пред джуганите им бяха дизеловия шестак, с въздушно охлаждане и по малкото им общо тегло , с около 3 - 3.5 тона бяха по леки от джуганите.

Коментиран от #65


Оценка:
-3 +1

Юрий
62 Отговор

До коментар #52 от "Кхмер":


Джуган. Урал, газ 66 и уаз 969. Изключително дуракоустойчиви машини.
Единственото е че уралите много се чупят , свещите им са 20 сантиметра, резервни части няма. Това беше българската армия.

Оценка:
-3 +0

Borislav Popov
63 Отговор
Спокойно драги зрители не се карайте, ЗиЛ-157 не е лоша машина и наистина е много проходим, но не забравяйте, че все пак и той е почти точно копие, на американския камион - Студебейкър US-6, от 1941 г.
https://i2.wp.com/autobelyavcev.ru/wp-content/uploads/2015/01/sus1.2.jpg

Оценка:
-3 +1

Бай Тошо
64 Отговор
Газ66 е Виетнамката

Оценка:
-0 +3

Палко
65 Отговор

До коментар #61 от "Ал Купоне прагаджията":


Не че нещо ама Джуган-5800кг ; Прага- 5500кг- справка Wikipedia!!!
Предимства пред Джугана нямат, ако не броим по-икономичният дизелов двигател!!!

Коментиран от #67


Оценка:
-0 +3

БНСРП
66 Отговор

До коментар #55 от "Mihistia":


Съгласен съм с теб колега но повечето тук не са виждали зил 135. Иначе Зил 157 си е добра машинка карал съм я, а повечето тук не могат да я запалят камоли да тръгнат с нея. Те незнаят какво е манивела и поддържат дискусията само на слухове. А и на Москвича му викахме Джуган, а това е АЗЛК 408. Руснаците имат много такива изпълнения, както и американци правят същото. Но затова ти трябват пари и време да реализираш произведението си.Знам го от личен опит. За мен няма лоша кола има калпаво задкормилно устройство.

Оценка:
-0 +3

Ал Купоне прагаджията
67 Отговор

До коментар #65 от "Палко":


Стоп - ХЕНДЕ ХОХ, хванах те в крачка ! Бая време ти трябваше да я измислиш тази лъжа, Палчо ! Пишем в търсачката ЗИЛ -157 и ни излиза статия на руската - Википедия и четем - Производител - ЗИЛ
- Години на производство -1958 -1994
- Други имена (прякори) Ступа, Мормон, Труман
- Платформа ЗИС-151
- Дължина - 6684 мм.
- Ширина - 2315 мм.
- Височина - 2360 мм.(с бризент-2915) мм.
- Клиренс - 310 мм.
- Пълна маса - 10190 кг.
После отваряме пак Уикито за Прагата и какво виждаме !? Ще пропусна някой технически подробности и ще напиша само за теглото -Общо тегло - 5470 - 8650 кг. в зависимост от модификацията. Тоест, тези които са по 8.6 тона, вместо кароцерия са със Зенитно оръдие М53/59 на шасито на «Прага V3S», 6x6, 1963 г.
Така, че не на мен тези евтини номера, Палко, не с този човек си тръгнал да спориш и да доказваш, че кака ти не е от онези...!

Коментиран от #70


Оценка:
-2 +4

гощо
68 Отговор
На Москвича ХамЪр ли му викаме вече?!?!? Аман от руски буфосинхронистки материали!

Оценка:
-2 +2

РуменРадев
69 Отговор
По грозно нещо само ватенките могат да измислят.

Оценка:
-1 +2

Палко
70 Отговор

До коментар #67 от "Ал Купоне прагаджията":


Абе ти явно не можеш да разчиташ технически характеристики? Това за което пишеш е пълната маса на автомобила и характеризира неговата товароносимост! Което показва, че Джугана има по-голяма товароносимост с 1540кг от Прагата при разликата в теглото 300кг!
Шах и мат!?!

Коментиран от #71, #72


Оценка:
-0 +2

71
Този коментар е премахнат от модератор
Бесен Язовец
72 Отговор

До коментар #70 от "Палко":


Шах и мат, само, че за теб ! Прагата има товароносимост 3.3 тона нв черен път и 5.3 тона на асфалт,Джугана я има същата товароносимост, даже е с 100 - 200 кила по малко. Защо така нагло лъжеш, че Джугана имал по-голяма товароносимост с 1540кг от Прагата, не те знам ?? В 71-ви коментар ти бях прекопирал подробно всички технически данни и на Зила и на Прагата, в това число и за товароносимоста на двата автомобила. Но модератора го изтри, щото бяха прекопирани от руската Уикипедия и не ми се занимаваше да ги превеждам на български. Утре, ще ти ги преведа, ако си мераклия, а може и линк да ти дам !

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка