17 Ноември, 2019 13:00 11 082 58

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

BMW 325i Sport от 1991 г. бе продадено за £51 187 (€59 784) на търг във Великобритания. Купето в цвят Granitsilber Metallic е един от последните произведени екземпляри от култовия модел и се намира в практически заводско състояние, но въпреки това цената се смята за рекордно висока за E30, което дори не е M3.

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

325-ицата има множество добавки от M-Tech, включително оптичен пакет, диференциал с повишено триене и занижено с 15 мм окачване с амортисьори Boge. Предавателните числа на петстепенната механична трансмисия са скъсени.

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Баварката е навъртяла само 6 794 мили (10 932 км), а новият собственик е получил пълна сервизна документация. Достигнатата цена е много по-висока от прогнозните £35 000 (€40 879).

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Между 1982 и 1994 г. от BMW Е30 са произведени над 2.3 млн. бройки и днес някои модификации се продават за наистина високи суми. За пръв път обаче масова версия като 325i се продава толкова скъпо, което предвещава истински бум в цените на запазените екземпляри.

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева

Продадоха BMW 325i E30 за 120 хил. лева


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 15 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 E36

    36 19 Отговор
    E36 купе е следващата класика, който е карал знае за какво става на въпрос.

    Коментиран от #5, #43

  • 2 пилот на Ферари

    28 32 Отговор
    Като гледам капака на двигателя - направо е заводско състоянието !! Ма то простите нямат свършване! Да го питат тоя за чий му е това БМФ ?
  • 3 БГ търг

    65 13 Отговор
    А вчера eдин тъмнозелен от махалата даде рекордните 900 лв /459€/ за едно E36. Сделката изненада всички специалисти в бранша !
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 пилот на Ферари

    21 25 Отговор

    До коментар #4 от "Радко":

    Що да е последното ? Нали и до сега ги хвалите тия кошници?!
    Ма то май немски кошник лош няма , колкото и да е продънен ? Всички тук повтарят като папагали - немско та немско !

    Коментиран от #16, #31

  • 7 пилот на Ферари

    33 40 Отговор
    За тия пари тоя гарван можеше да си купи дори Ферари или Алфа 8С ! А не едно проскубано БМВ дето ако го изкара на улицата , ще го вземат за клошар!!
  • 8 BMW то,си е ВMW

    30 23 Отговор
    ЛЕГЕНДАРЕН АВТОМОБИЛ Е Е30 ВЪВ ВСЯКА ЕДНА МОДИФИКАЦИЯ..КОЙТО Е ЗАПОЗНАТ С ВMW ЗНАЕ ЗА КАКВО ИДЕ РЕЧ..А ЗА Е30 М3 И ДУМИТЕ СА НЕДОСТАТЪЧНИ ДА СЕ ОПИШЕ КОЛКО Е ПЕРФЕКТЕН М3..ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ОСТАВАТ ВСЕ ПО- МАЛКО Е30 А ЦЕНАТА ИМ РАСТЕ И ТОВА Е ПОРЕДНОТО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА КАКЪВ УНИКАЛЕН АВТОМОБИЛ Е BMW..

    Коментиран от #28, #48

  • 9 Диагноза BMW

    26 6 Отговор
    Влудяват ме баварците от тази генерация 😍
  • 10 Фитипалди

    19 44 Отговор
    От 1992 съм се зарекъл на кола със задно предаване да не съм се качвам да карам! И го спазвам! И зиме, и лете се молиш да завие, да тръгне и т.н. А напоследък не виждам и смисъл в по- вече от 150 к.с.- камерите снимат по скорост, не по марка!

    Коментиран от #19

  • 11 Марони

    31 8 Отговор
    И аз имам Е30 с шест цилиндъра...чудесна кола за шофиране!
  • 12 Komapak

    5 15 Отговор

    До коментар #4 от "Радко":

    Не знам защо са ти забили толкова минуси! Истината боли.... 😂

    Коментиран от #13

  • 13 стъкмистика

    6 18 Отговор

    До коментар #12 от "Komapak":

    В този сайт минусите значат, че написаното е вярно. Плюсовете ги слагат 80-процентниците и не са мерило за правота. А този пост не е по темата.
  • 14 халал да му е

    22 6 Отговор
    но се е набутал. Ако беше потърсил в Горубляне, Труд или Димитровград щеше да я вземе за без пари особено с десен волан, нов внос "като нова", напълно обслужена...
  • 15 Учуден

    35 8 Отговор
    Преди 14 години имах Е30 320i 129к.с комби от 91ва,което беше в абсолютно оригинално състояние без ръжда и дори климатика който на повечето беше отдавна повреден на моето работеше.Мъчих се да го продам почти 1 година и накрая едва ли не го подарих.До ден днешен се чудя как изведнъж на този модел цените скочиха драстично като не е нищо повече от останалите коли правени в тези години но явно някои идиоти се радват,че поднася лесно и са готови да плащат колосални суми за това.
  • 16 Той

    15 8 Отговор

    До коментар #6 от "пилот на Ферари":

    Да!! БМВ е страхотен автомобил!!
    А ти какъв автомобил шофираш??!!

    Коментиран от #22

  • 17 Дъ Клаш

    23 9 Отговор
    Хората мислят как да колонизират галактики а вие ни занимавате с тоя продъден коптор от каменната ера.
  • 18 майстора

    7 1 Отговор
    Култово варелче е ...мен лично обаче не ме кефи фаиснатото някакси тия пластмасиарии я загрозяват ...първите дето са с хромирани брони имат по-класически и по-красив вид ..поне според мен де
  • 19 4х4 и предното

    14 3 Отговор

    До коментар #10 от "Фитипалди":

    Завиват по-зле наборе,язък че си на толкова години.

    Коментиран от #34, #49

  • 20 Момичето с БМВ-то

    13 11 Отговор
    Ето това е КЛАСА! Е30 и Е36 просто красота на пътя.

    Коментиран от #38

  • 21 Цоцо

    11 4 Отговор
    Имах 318 iS, страхотна кола беше, а и в нея ми направиха първата сФи.ка в автомобил, незабравимо
  • 22 пилот на Ферари

    6 14 Отговор

    До коментар #16 от "Той":

    Ами аз съм на Алфа . Нещо против да имаш?

    Коментиран от #52

  • 23 пилот на Ферери

    15 13 Отговор
    Всички цигани и всички комплексари са с БМВ-та. Същите сноби са като Голфаджиите !

    Коментиран от #39

  • 24 пилот на Ферари

    11 12 Отговор
    Кое точно е красивота на тая щайга че аз нещо не го виждам ? Кола като кола - нищо особено !
  • 25 пилот на Ферари

    7 13 Отговор
    С тия високи глоби се старая да спазвам закона. Няма нужда да ми бъркат в джоба. Обаче такива кошници ако пожелая ги правя смешни !

    Коментиран от #53

  • 26 дявола

    11 4 Отговор
    Това са последните баварци здрави които стават за всякакво каране сегашните са само красиви и лигави нищо повече.Тази машина ще надживее 3 чисто нови

    Коментиран от #29

  • 27 Кенефа на бенве

    8 15 Отговор
    Този модел означава Бърка Масло с Вода! На 150К километра пука глава, прегрявайки може да роди, ако не се усетиш. Абсолютен боклук!
  • 28 бенве е мода ама скъпа

    7 6 Отговор

    До коментар #8 от "BMW то,си е ВMW":

    За първи път виждам толкова заблуден фен на бенве! Пич ти си супер наивник, лайик!
  • 29 Японеца

    4 7 Отговор

    До коментар #26 от "дявола":

    И да им обясняваш и да ги биеш, те са си заблудени смешковци!
  • 30 Защо

    7 3 Отговор
    Кормилото е от грешната страна.
    Дефектна е нещо, затова ли е уникална?
  • 31 Митко

    7 3 Отговор

    До коментар #6 от "пилот на Ферари":

    Карай си дачията

    Коментиран от #33

  • 32 пилот на Ферари

    11 9 Отговор
    Много ме кефи като видя такова БМВ "накичено " с джанти 17/18 цола с нископрофилни гуми 235 и фланците !! Гумите стърчат два пръста извън колата ,а предните калници ръбовете обърнати навън дето е търкала гумата !!
    Особенно пък на двигатели 1,6 .
    Ама оня вътра горд собственик !!
    Направо падам от коня !
  • 33 пилот на Ферари

    8 6 Отговор

    До коментар #31 от "Митко":

    Бе карал съм и Фолксфаген ,и Фиат ,и Опел , и БМВ , и Алфа - ама не съм седнал да певъзнасям която и да е от тия марки. Какъв ми е проблема да карам и Дачия.

    Коментиран от #35

  • 34 Кво речи

    5 0 Отговор

    До коментар #19 от "4х4 и предното":

    на лед и сняг завиват по-добре!!!
  • 35 Ами

    5 4 Отговор

    До коментар #33 от "пилот на Ферари":

    направо си признай.че си оня сектанта с Дъстъра...

    Коментиран от #36

  • 36 пилот на Ферари

    2 4 Отговор

    До коментар #35 от "Ами":

    Ако съм защо да не си го призная ?
    Или нещо те бърка мнението на колегата ?
  • 37 Бай Шиле

    6 2 Отговор
    А бе къде е Сектанта? Тук някъФ "пилот на ферари" се е развихрил... да не би да е същият?
  • 38 е36 циганомобил

    10 3 Отговор

    До коментар #20 от "Момичето с БМВ-то":

    Това Е36, къде го сложи при бе еН ве-тата хаха 'Таз каляска на селските бекове и тъмнозелени ромоланци няма нищо общо, като статут с Е30-та хаха !
  • 39 Момичето с БМВ-то

    5 6 Отговор

    До коментар #23 от "пилот на Ферери":

    Ей младеж карай си алфата и остави БМВ-то на професионалистите! Ти трябва да си много луд че да говориш за красотата на една кола след като караш алфа само като ги видя със номера от страни-стои като анкерпласт.

    Коментиран от #40, #41

  • 40 Бегай

    3 3 Отговор

    До коментар #39 от "Момичето с БМВ-то":

    Само като видя женско да кара Бмв и ми прилошава, същевременно ми се и пивдига, същевременно и изчезвам от района за да си опазя нервите и боята.
    Професионалисти са беемведжиите, да..параолимпийски про-та!
  • 41 Японеца

    4 4 Отговор

    До коментар #39 от "Момичето с БМВ-то":

    Алфите и италианците са с иновативен и красив дизайн. Всички немци копират от там. И взимат дизайнери!
  • 42 Госта

    5 5 Отговор
    Мишките църкат срещу БМВ,мдаааа нищо ново!!!
  • 43 Ивайло

    5 4 Отговор

    До коментар #1 от "E36":

    Карам все още Е36 купе и мога да кажа, че това е колата в живота!!! А такава е30-ка ми е мечта отдавна!!! Класики са си това - коли с душа, с изчистен и запомнящ се дизайн и неубиваеми мотори, не като днешната конфекция и ширпотреба!!!

    Коментиран от #45, #50

  • 44 пилот на Ферари

    6 2 Отговор
    Ако не бяха италианците - БМВ и Фолксваген нямаше и да ги има. Те спасяват двете фирми от фалит. На БМВ правят Изета , а на Фолксваген - Голфа !!!
  • 45 пилот на Ферари

    4 2 Отговор

    До коментар #43 от "Ивайло":

    Бе вие с БМВ-тата сте се побъркали бе ! То сигурно на жена си не обръщаш толкова внимание ?! Ако пък изобщо имаш такава !
    Да се влюбиш чак в една кола ? Сбъркана работа !

    Коментиран от #46

  • 46 Ивайло

    3 1 Отговор

    До коментар #45 от "пилот на Ферари":

    Абе айде, и ти си толкова пилот на ферари, колкото аз съм пилот на совалка, ама айде!!! Всеки си има някакви предпочитания в края на краищата!!! ;)))
  • 47 Стан

    3 8 Отговор
    Направо не е истина откога чакам да се появи някакъв такъв дръгел и да се пукам от смях как получвате ерекция от вида му. Колко да е легендарно това БМВ се чудя???? Единствените що годе заоблени форми при него, са само тези на фаровете му, всичко друго дялано с теслата. За возия вървене и тъй нататък е излишно да говорим. Само мазохист би си купил кола със задно предавне, което е концепция от следвоенната епоха. И като говорим за форми, сравнете любимия си боклук с Мазда 323, с Хонда Сивик и други модели от този калибър сходни години и разликите се виждат и от хеликоптер.

    Коментиран от #51

  • 48 Доказелство

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "BMW то,си е ВMW":

    Доказателство е само, че има хора с пари, да си ги дават за глупости. И в никакъв случай не е доказателство, че си ги заслужава.
    Реалната цена е в сайтовете за втора употреба, първата половина на резултатите.
  • 49 Дрифт

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "4х4 и предното":

    Предполагам, че човека е имал предвид не радиуса на завоя, който всеки знае че е по-малък при задното предаване, а по-трудното овладяване на колата при завой на кола със задно предаване. При малко по-различно условия на пътя от идеалните и завоя с по-висока скорост е изправен.
  • 50 Асен

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Ивайло":

    Много ти е евтина мечтата, 2-3 хиляди лева.
    Какво те спира да си сбъднеш мечтата, освен, че не си струва парите ?

    Коментиран от #54

  • 51 Колега

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Стан":

    Ще те помоля за малко повече колегиалност и такт. Коментара ти е точно толкова обиден, все едно да се присмиваш на някой инвалид. В случая хората дето получават припадъци от тази немска Лада и се изпускат неконтролируемо от вида и си имат сериозни психични проблеми. Отделно забележи как все най-добрите коли са винаги от началото на 90-те, с пазарна цена около 1000 лв. И си хвалят талижките, та да има дигнат цената с 100-200 лева като я пуснат в мобилето.
    Смешници.
  • 52 filo

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "пилот на Ферари":

    Леле мале, на това ли викаха "мечтата на германеца".
  • 53 filo

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "пилот на Ферари":

    С кое бе? С Алфата ли? Не ме разсмива!
  • 54 Ивайло

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Асен":

    Веднага ти казвам какво ме спира - за 2-3 хилки ще вземеш е30, което все едно излиза от вторични суровини и което дори циганин няма да кара!!! Отвори мобиле.де и виж е30 325и, в състояние, близко до това, с пълния Мпакет, рекаро седалки, екстри и джанти, за какви пари говорим!!! От 14-15 000 евра нагоре!!!!!!!!!!! :((( Хубавите екземпляри си струват яко кеш, не говориме за отпадъци по 2000 лв., които са мечта за селските тарикати с анцуг за 2,50 от пазара!!! Говорим за истинска кола, има разлика!!! ;)))
  • 55 Да6738

    3 1 Отговор
    Не ги харесвате защото не можете да карате

    Коментиран от #56

  • 56 Момичето с БМВ-то

    2 1 Отговор

    До коментар #55 от "Да6738":

    Пич тука си мноооого прав! Тези коли не са за всеки некадърник с книжка ЗА ТАЗИ КОЛА ТИ ТРЯБВА СЪРЦЕ!!!

    Коментиран от #57, #58

  • 57 Бегай

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Момичето с БМВ-то":

    Бегай в кухнята, сърцата професионалистке. Стига си дрънкала глупости, че забавляваш хората за без пари... което за един професионален клоун е недопустимо;
  • 58 Ивайло

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "Момичето с БМВ-то":

    Подкрепям те колежке, БМВ не е просто кола, това е страст и ... диагноза!!! ;)))