ФАКТИ.БГ

Ясни са цените на новата Skoda Octavia

Публикувана: 4 Декември, 2019 10:56
39 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9338
Ясни са цените на новата Skoda Octavia
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 17 гласа.

Skoda Octavia 2020 беше представена съвсем скоро, като колата впечатли със значително по-ярък дизайн и с много нови технологии. Сега станаха ясни и цените, на които ще се продава чешкият бестселър.

Автомобилът е оценен на 456 900 чешки крони, което се равнява на 17 900 евро. Разликата с досегашната базова версия е минимална. В Чехия настоящата Octavia се предлага за 450 900 крони.

Ясни са цените на новата Skoda Octavia

Обявената цена за новата Octavia засяга базовата версия Skoda Octavia Active, но списъкът с оборудването все още не е известен. Ясно е обаче и колко ще струва Octavia 2020 в своето топ изпълнение - 1 112 300 крони (43 500 евро)

Последната цена се отнася за най-наточеното комби, в което ще има тризонален климатроник, асистент за паркиране, кресла с масажна функция, подгряване и охлаждане на седалките, съвременна мултимедийна система и много други.

Освен това от опциите са налични адаптивно окачване, панорамен таван, матрични диодни светлини и автоматично отваряема пета врата на комбито. Сега остава да видим само за колко пари новата Octavia ще се продава у нас.

Ясни са цените на новата Skoda Octavia

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 17 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гост
1 Отговор
И тези се усраха по пътя към слаеста (чети алчността)

Оценка:
-16 +22

волен сидеров
2 Отговор
купувам и то за шкода -направо без пари-защо ми е бмв и мерцедес -шкодата си е шкода ,да си я заврат .....

Оценка:
-21 +9

VikiLexus
3 Отговор
преди да изтърсите че е много скъпо за Октавия 2.0 тци 272 коня 4Х4 Лаурин и Клемент 79 990 лева....разгледайте листа на БМВ България М Кар София....БМВ 320 ХД - 190 коня Туринг - 128 700 лева! - да...точно така - за 4 цл. тройка искат 130 хиляди лева.....бихте ли дали тези пари за 320 с 4 години максимална гаранция???

Коментиран от #6, #8, #27


Оценка:
-4 +48

12345
4 Отговор
Нормално. Новата Корса е почти 40 хил.лв.

Оценка:
-1 +22

ШКОДА
5 Отговор
ОСТАВИЯ

Оценка:
-10 +25

Не.
6 Отговор

До коментар #3 от "VikiLexus":


Не но ще си купя бмв 4ц на една година употребявано на парите на Шкодата от Германия :)

Коментиран от #18


Оценка:
-18 +7

Петко
7 Отговор
За супърб си струва но за Октавия /напомпан Голф/ 90 000 са ми множко. За RS версията не се знае къде ще стигне цената.

Оценка:
-6 +10

гост
8 Отговор

До коментар #3 от "VikiLexus":


Прав си, цените на Шкода са много добри. Аз бях привършеник на Рено, но те толкова вдигнаха цените, че вече не си струва да се гледат, защото качеството не е на нивото на цената. Една Октавия за 35х.лв с дилърска отстъпка, ниска цена на обслужване, надеждна и с добра остатъчна себестойност, струва си. За БМВ: там е подигравка, имам няколко познати с нови или почти нови баварци и платиха над 100х.лв за сравнително обикновенни коли, единият на 5тата година кихна 15х.лв за капитален ремонт поради лошо мазане на колянов вал.

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +16

Elias
9 Отговор
Браво на Шкода, запазиха си цените. Толкова струваше и базовата на предното поколение. Вече който иска глезотии, автомат и т.н ще си плаща, нормално. Тази е по-красива от предната, по-голяма и практична от всеки автомобил в този клас. Огромен избор от двигатели и всякакви глезотии, който никой не Ви кара да поръчвате.

Оценка:
-2 +29

123
10 Отговор
Супер е цената. За 35 хил. лева оборудването на Октавия и сега е повече от добро. Айде, с някоя и друга екстра да стане 40 000 лева. Може да се каже, че това е най-доброто предложение на пазара. А сега и визията е много добра. Направо прилича външно на Супърб. Като се вземе от старата кола 10-12 хил. и остават едни 30 000 за 5 г. лизинг, прави по 500 лева на месец. А тия с БМВ-тата, знаят ли кога ще си купят читаво второупотребно БМВ от класа на Октавията за 40 000 лева - никога. В най-добрия случай ще е точно на ръба на смешната 4 годишна гаранция и почва абонамента в сервиза, който за добър ден - смяна на масло 1000 лева изобщо не ги брои.

Коментиран от #16, #21


Оценка:
-2 +26

Този
11 Отговор
Преди 6-7год бяха 20000лв

Коментиран от #13


Оценка:
-6 +5

Ввв
12 Отговор
Въртим,обикаляме и все БМВ ви е в устата,ама карайте си поредния клонинг на ВАГ и си щракайте с пръсти,който каквото му е кеф да кара!!!

Коментиран от #20


Оценка:
-7 +11

123
13 Отговор

До коментар #11 от "Този":


Да, бе да. Малко над 20 000 бяха преди 20 години - Октавия 1. И то базата. Като вземеш по-мощния дизел + климатроник + ел.стъкла и отиваше над 30 000 и тогава. Е, ако ги гледаш в Мобилето, там може да са били 20 хил. преди 6-7 години

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +8

2533
14 Отговор
Онзи ден като писаха за новата Корса (или Пежо?) пак се говореше за някакви невероятни цени. И после имало спад в продажбите на нови коли. А, не, бе - Швепс! Страшна мистерия, страшна главоблъсканица защо става така с тия продажби. Ама иначе ще им слагаме разни черни кутии, адаптивни контроли, златни инжектопляктори и какви ли не изгъзици. За ваша/наша безопасност и сигурност, разбира се. Да не си помислите нещо друго!

Оценка:
-0 +11

TGA
15 Отговор
За Шкода всичко над 10 000 е откровена кражба. Не е нужен маркетингов експерт да ви го обясни, защото след първите 90 000 километра повечето Шкоди заминават директно за разкомплектоване, а и материалите от които се произвеждат също са рециклиран отпадък.

Коментиран от #17, #22, #38


Оценка:
-23 +3

Миризлив пор
16 Отговор

До коментар #10 от "123":


На фона на зелените глави които постоянно помпат истерията за замърсяването, постоянните рестрикции за градовете разбирай минимален еко-клас и еко-винетки които дори и Румъния въведе много ме съмнява, че след 5 години никой няма да иска употребяван автомобил за тези пари вместо да си вземе електричка или поне нещо което няма да има проблем с рестрикциите. Просто вторичния пазар след 5 години за автомобилите с ДВГ е много мътна история.

Оценка:
-1 +4

Ха ха
17 Отговор

До коментар #15 от "TGA":


Имаш ли връзка с ЦНС?!)

Оценка:
-1 +4

Ха ха
18 Отговор

До коментар #6 от "Не.":


Шъ си купиш едни големи дръжки, и то по дългички начи

Оценка:
-1 +2

Хихи
19 Отговор

До коментар #8 от "гост":


Ама иначе баварецът е фешън ха ха

Оценка:
-0 +2

Ксерокс
20 Отговор

До коментар #12 от "Ввв":


Копието по-добро от оригинала!! Ай чао!

Оценка:
-1 +4

ВикиЛексъс
21 Отговор

До коментар #10 от "123":


Стартовата цена ще е 40 000 лв за Октавия 2020 г.....и тъй като моторите ще са подготвени за новият Евро 7 влизащ септември 2020 г. ще бъдат само на бензин - на метан и бъдещ хибрид от 2021 г.

Оценка:
-0 +1

Каращ Шкода
22 Отговор

До коментар #15 от "TGA":


Ти Шкода си виждал само на снимка, нали?

Коментиран от #23


Оценка:
-1 +5

TGA
23 Отговор

До коментар #22 от "Каращ Шкода":


И аз карам такова сделано недоразумение, но за разлика от теб не лъжа хората, че да не съм единствения набутал се балък. От две Шкоди накрая намразих изобщо колите....

Коментиран от #24


Оценка:
-9 +2

и аз карам шкода
24 Отговор

До коментар #23 от "TGA":


или лъжеш за шкодите,или си взел някои на 1 000 000 км .а пък като не си доволен защо си взел втора

Оценка:
-0 +4

Кой
25 Отговор
Шкода 1.6 на газ 2010 от магазина за 30000 селекшън на 160000 км нищо не и е правено излишно. Каквото си пише по сервизната книжка че трябва това и е правено.

Оценка:
-0 +1

Кой
26 Отговор
Сами си смятайте колко се е оскъпила за 9г и колко пари за ремонт и трябват

Оценка:
-0 +0

Kirumo
27 Отговор

До коментар #3 от "VikiLexus":


Естествено, че е скъпо - на фона на Алфа Ромео Джулия Veloce. За идентична цена Алфата има в пъти по-добро шаси и няма място за сравнение при дизайна, а да не споменавам и това, че едното е немска тенекиена кутия с четири колела, а другото е автомобил, притежаващ най-важните характеристики - Душа и страст. Едното ще е евтина масовка и ще го има навсякъде дори под формата на такси, а другото ще е красива екзотика привличаща погледите за поне 10 години напред, едното носи емблема на някаква си чешка компания, а другото носи най-великата емблема на света, това за емблемата на Алфа са го казвали не един или двама известни авто журналисти.

Коментиран от #33


Оценка:
-4 +2

recar0
28 Отговор
Какви сравнения вървяр тук между Шкода и БМВ - магаре и космос!
Шкодичката е чудна за парите си, но уважаеми собственици, въобще не си правете илюзията, че предоставя дори и сходен опит с това да имаш чисто ново бмв, мерцедес, ауди или други премиум марки от същия клас.
Нов автомобил, добра цена и това е. Сравненията с рено, пежо, киа, хюндай са някак по-релевантни в случая.

Коментиран от #29


Оценка:
-1 +6

123
29 Отговор

До коментар #28 от "recar0":


Не знам от къде си правиш сравненията, но като качвал се на нова Шкода, ново БМВ и нов Мерцедес, мога да ти кажа, че има разлика в полза на двете премиум марки, но не е толкова осезаема. И със сигурност не си струва разликата в парите. Ако гледаме най-ниското оборудване при Супърб - 40 000 лева, спрямо най-евтините 5-ца или Е-класа със същото оборудване - цени започващи от 90 000 лева. Е няма да платя 2.25 пъти повече за една емблема.

Коментиран от #31


Оценка:
-2 +2

Сетихте се
30 Отговор
https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-combi

От къде я измислихте тази цена на официалният сайт на Шкода има само комби и цената е леко ама лекиинко по голяма 636 000 крони или 48 000 лв което си е доста!

Оценка:
-0 +3

recar0
31 Отговор

До коментар #29 от "123":


Ти няма да платиш, което не значи, че мнението ти е обективно и миродавно. Правя сравнение, защото съм се "качвал" в достатъчно чисто нови автомобили от гореспоменатите марки и класове. Премиума се плаща от хора, които имат възможност и желание... никой никого не задължава да си купи нов премиум бранд. (:

Коментиран от #36


Оценка:
-0 +2

Вече с новия супърб
32 Отговор

До коментар #13 от "123":


Преди 11 години - 2008 година - Октавия 1, с добавени екстри (въздушни възглавници и др. за около 1,5-2 хил.лв)24 хил. от Еуратек.

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +1

шкодилак
33 Отговор

До коментар #27 от "Kirumo":


Ти си луд ,бе!Кви алфи,бе,намер какво да хвали.

Коментиран от #34


Оценка:
-0 +0

Kirumo
34 Отговор

До коментар #33 от "шкодилак":


Хваля най-уважаваната от експерти и ентусиасти марка на света!

Оценка:
-0 +0

123
35 Отговор

До коментар #32 от "Вече с новия супърб":


Странно е, че си си купил 2008 г. Октавия 1. През 2005-та излезе Октавия 2.

Оценка:
-0 +0

123
36 Отговор

До коментар #31 от "recar0":


Естествено, че не ми е обективно мнението - то е силно субективно, защото си е мое. Иначе, не съм само аз. Много хора разсъждават така, което е видно от продажбите. Сравни тези на Октавия с цитираните модели и марки. И ако кажем, че в България пазарът е крив, същият е той и в Германия. Пазарът на автомобили се движи от средният клас автомобили, в който Шкода предлага повече от цената, която се плаща. Премиумите предлагат значително по-малко от стойността им. Но, естествено си прав, че всеки си има право на избор и възможности. За щастие последните години и в България, доста хора вече не са толкова комплексирани и да избиват тези комплекси с премиуми, поради това много хора с големи възможности карат Шкода. И ако трябва да съм точен, Супърб например като вътрешно пространство и багажник, превъзхожда и 5-та серия и Е-класа, много... Тези двете са тесни, тесни, все едно правени за миньони. За да получа същите параметри от Мерцедес или БМВ, трябва да си купя S класа или 7-ма серия. Там сравнението вече става невъзможно.

Оценка:
-0 +0

37
Този коментар е премахнат от модератор
Ами
38 Отговор

До коментар #15 от "TGA":


Също и ауди особено алуминия в окачване глава ама купуват

Оценка:
-0 +0

Браво
39 Отговор
Най-сетне й оправиха грозноватата задница и грозноватите стопове,както и ретро таблото.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Веселин Марешки
Лидерът на ВОЛЯ Веселин Марешки разкрива своята бизнес дейност
Върху мен има политическа бухалка, а не чадър"

Още бисери