Last news in Fakti

4 Декември, 2019 10:56 28 566 40

Ясни са цените на новата Skoda Octavia

  • skoda-
  • octavia-
  • цени
Ясни са цените на новата Skoda Octavia - 1

Skoda Octavia 2020 беше представена съвсем скоро, като колата впечатли със значително по-ярък дизайн и с много нови технологии. Сега станаха ясни и цените, на които ще се продава чешкият бестселър.

Автомобилът е оценен на 456 900 чешки крони, което се равнява на 17 900 евро. Разликата с досегашната базова версия е минимална. В Чехия настоящата Octavia се предлага за 450 900 крони.

Ясни са цените на новата Skoda Octavia

Обявената цена за новата Octavia засяга базовата версия Skoda Octavia Active, но списъкът с оборудването все още не е известен. Ясно е обаче и колко ще струва Octavia 2020 в своето топ изпълнение - 1 112 300 крони (43 500 евро)

Последната цена се отнася за най-наточеното комби, в което ще има тризонален климатроник, асистент за паркиране, кресла с масажна функция, подгряване и охлаждане на седалките, съвременна мултимедийна система и много други.

Освен това от опциите са налични адаптивно окачване, панорамен таван, матрични диодни светлини и автоматично отваряема пета врата на комбито. Сега остава да видим само за колко пари новата Octavia ще се продава у нас.

Ясни са цените на новата Skoda Octavia


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 23 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    24 19 Отговор
    И тези се усраха по пътя към слаеста (чети алчността)
  • 2 волен сидеров

    10 26 Отговор
    купувам и то за шкода -направо без пари-защо ми е бмв и мерцедес -шкодата си е шкода ,да си я заврат .....
  • 3 VikiLexus

    52 4 Отговор
    преди да изтърсите че е много скъпо за Октавия 2.0 тци 272 коня 4Х4 Лаурин и Клемент 79 990 лева....разгледайте листа на БМВ България М Кар София....БМВ 320 ХД - 190 коня Туринг - 128 700 лева! - да...точно така - за 4 цл. тройка искат 130 хиляди лева.....бихте ли дали тези пари за 320 с 4 години максимална гаранция???

    Коментиран от #6, #8, #27

  • 4 12345

    22 2 Отговор
    Нормално. Новата Корса е почти 40 хил.лв.
  • 5 ШКОДА

    26 12 Отговор
    ОСТАВИЯ
  • 6 Не.

    8 20 Отговор

    До коментар #3 от "VikiLexus":

    Не но ще си купя бмв 4ц на една година употребявано на парите на Шкодата от Германия :)

    Коментиран от #18

  • 7 Петко

    10 6 Отговор
    За супърб си струва но за Октавия /напомпан Голф/ 90 000 са ми множко. За RS версията не се знае къде ще стигне цената.
  • 8 гост

    20 1 Отговор

    До коментар #3 от "VikiLexus":

    Прав си, цените на Шкода са много добри. Аз бях привършеник на Рено, но те толкова вдигнаха цените, че вече не си струва да се гледат, защото качеството не е на нивото на цената. Една Октавия за 35х.лв с дилърска отстъпка, ниска цена на обслужване, надеждна и с добра остатъчна себестойност, струва си. За БМВ: там е подигравка, имам няколко познати с нови или почти нови баварци и платиха над 100х.лв за сравнително обикновенни коли, единият на 5тата година кихна 15х.лв за капитален ремонт поради лошо мазане на колянов вал.

    Коментиран от #19

  • 9 Elias

    30 2 Отговор
    Браво на Шкода, запазиха си цените. Толкова струваше и базовата на предното поколение. Вече който иска глезотии, автомат и т.н ще си плаща, нормално. Тази е по-красива от предната, по-голяма и практична от всеки автомобил в този клас. Огромен избор от двигатели и всякакви глезотии, който никой не Ви кара да поръчвате.
  • 10 123

    27 2 Отговор
    Супер е цената. За 35 хил. лева оборудването на Октавия и сега е повече от добро. Айде, с някоя и друга екстра да стане 40 000 лева. Може да се каже, че това е най-доброто предложение на пазара. А сега и визията е много добра. Направо прилича външно на Супърб. Като се вземе от старата кола 10-12 хил. и остават едни 30 000 за 5 г. лизинг, прави по 500 лева на месец. А тия с БМВ-тата, знаят ли кога ще си купят читаво второупотребно БМВ от класа на Октавията за 40 000 лева - никога. В най-добрия случай ще е точно на ръба на смешната 4 годишна гаранция и почва абонамента в сервиза, който за добър ден - смяна на масло 1000 лева изобщо не ги брои.

    Коментиран от #16, #21

  • 11 Този

    5 7 Отговор
    Преди 6-7год бяха 20000лв

    Коментиран от #13

  • 12 Ввв

    12 8 Отговор
    Въртим,обикаляме и все БМВ ви е в устата,ама карайте си поредния клонинг на ВАГ и си щракайте с пръсти,който каквото му е кеф да кара!!!

    Коментиран от #20

  • 13 123

    9 1 Отговор

    До коментар #11 от "Този":

    Да, бе да. Малко над 20 000 бяха преди 20 години - Октавия 1. И то базата. Като вземеш по-мощния дизел + климатроник + ел.стъкла и отиваше над 30 000 и тогава. Е, ако ги гледаш в Мобилето, там може да са били 20 хил. преди 6-7 години

    Коментиран от #32

  • 14 2533

    11 0 Отговор
    Онзи ден като писаха за новата Корса (или Пежо?) пак се говореше за някакви невероятни цени. И после имало спад в продажбите на нови коли. А, не, бе - Швепс! Страшна мистерия, страшна главоблъсканица защо става така с тия продажби. Ама иначе ще им слагаме разни черни кутии, адаптивни контроли, златни инжектопляктори и какви ли не изгъзици. За ваша/наша безопасност и сигурност, разбира се. Да не си помислите нещо друго!
  • 15 TGA

    3 30 Отговор
    За Шкода всичко над 10 000 е откровена кражба. Не е нужен маркетингов експерт да ви го обясни, защото след първите 90 000 километра повечето Шкоди заминават директно за разкомплектоване, а и материалите от които се произвеждат също са рециклиран отпадък.

    Коментиран от #17, #22, #38

  • 16 Миризлив пор

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "123":

    На фона на зелените глави които постоянно помпат истерията за замърсяването, постоянните рестрикции за градовете разбирай минимален еко-клас и еко-винетки които дори и Румъния въведе много ме съмнява, че след 5 години никой няма да иска употребяван автомобил за тези пари вместо да си вземе електричка или поне нещо което няма да има проблем с рестрикциите. Просто вторичния пазар след 5 години за автомобилите с ДВГ е много мътна история.
  • 17 Ха ха

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "TGA":

    Имаш ли връзка с ЦНС?!)
  • 18 Ха ха

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Не.":

    Шъ си купиш едни големи дръжки, и то по дългички начи
  • 19 Хихи

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Ама иначе баварецът е фешън ха ха
  • 20 Ксерокс

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Ввв":

    Копието по-добро от оригинала!! Ай чао!
  • 21 ВикиЛексъс

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "123":

    Стартовата цена ще е 40 000 лв за Октавия 2020 г.....и тъй като моторите ще са подготвени за новият Евро 7 влизащ септември 2020 г. ще бъдат само на бензин - на метан и бъдещ хибрид от 2021 г.
  • 22 Каращ Шкода

    6 1 Отговор

    До коментар #15 от "TGA":

    Ти Шкода си виждал само на снимка, нали?

    Коментиран от #23

  • 23 TGA

    2 11 Отговор

    До коментар #22 от "Каращ Шкода":

    И аз карам такова сделано недоразумение, но за разлика от теб не лъжа хората, че да не съм единствения набутал се балък. От две Шкоди накрая намразих изобщо колите....

    Коментиран от #24

  • 24 и аз карам шкода

    6 0 Отговор

    До коментар #23 от "TGA":

    или лъжеш за шкодите,или си взел някои на 1 000 000 км .а пък като не си доволен защо си взел втора
  • 25 Кой

    2 0 Отговор
    Шкода 1.6 на газ 2010 от магазина за 30000 селекшън на 160000 км нищо не и е правено излишно. Каквото си пише по сервизната книжка че трябва това и е правено.
  • 26 Кой

    0 1 Отговор
    Сами си смятайте колко се е оскъпила за 9г и колко пари за ремонт и трябват
  • 27 Kirumo

    3 5 Отговор

    До коментар #3 от "VikiLexus":

    Естествено, че е скъпо - на фона на Алфа Ромео Джулия Veloce. За идентична цена Алфата има в пъти по-добро шаси и няма място за сравнение при дизайна, а да не споменавам и това, че едното е немска тенекиена кутия с четири колела, а другото е автомобил, притежаващ най-важните характеристики - Душа и страст. Едното ще е евтина масовка и ще го има навсякъде дори под формата на такси, а другото ще е красива екзотика привличаща погледите за поне 10 години напред, едното носи емблема на някаква си чешка компания, а другото носи най-великата емблема на света, това за емблемата на Алфа са го казвали не един или двама известни авто журналисти.

    Коментиран от #33

  • 28 recar0

    6 2 Отговор
    Какви сравнения вървяр тук между Шкода и БМВ - магаре и космос!
    Шкодичката е чудна за парите си, но уважаеми собственици, въобще не си правете илюзията, че предоставя дори и сходен опит с това да имаш чисто ново бмв, мерцедес, ауди или други премиум марки от същия клас.
    Нов автомобил, добра цена и това е. Сравненията с рено, пежо, киа, хюндай са някак по-релевантни в случая.

    Коментиран от #29

  • 29 123

    7 2 Отговор

    До коментар #28 от "recar0":

    Не знам от къде си правиш сравненията, но като качвал се на нова Шкода, ново БМВ и нов Мерцедес, мога да ти кажа, че има разлика в полза на двете премиум марки, но не е толкова осезаема. И със сигурност не си струва разликата в парите. Ако гледаме най-ниското оборудване при Супърб - 40 000 лева, спрямо най-евтините 5-ца или Е-класа със същото оборудване - цени започващи от 90 000 лева. Е няма да платя 2.25 пъти повече за една емблема.

    Коментиран от #31

  • 30 Сетихте се

    3 0 Отговор
    https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-combi

    От къде я измислихте тази цена на официалният сайт на Шкода има само комби и цената е леко ама лекиинко по голяма 636 000 крони или 48 000 лв което си е доста!
  • 31 recar0

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "123":

    Ти няма да платиш, което не значи, че мнението ти е обективно и миродавно. Правя сравнение, защото съм се "качвал" в достатъчно чисто нови автомобили от гореспоменатите марки и класове. Премиума се плаща от хора, които имат възможност и желание... никой никого не задължава да си купи нов премиум бранд. (:

    Коментиран от #36

  • 32 Вече с новия супърб

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Преди 11 години - 2008 година - Октавия 1, с добавени екстри (въздушни възглавници и др. за около 1,5-2 хил.лв)24 хил. от Еуратек.

    Коментиран от #35

  • 33 шкодилак

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Kirumo":

    Ти си луд ,бе!Кви алфи,бе,намер какво да хвали.

    Коментиран от #34

  • 34 Kirumo

    0 2 Отговор

    До коментар #33 от "шкодилак":

    Хваля най-уважаваната от експерти и ентусиасти марка на света!
  • 35 123

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Вече с новия супърб":

    Странно е, че си си купил 2008 г. Октавия 1. През 2005-та излезе Октавия 2.
  • 36 123

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "recar0":

    Естествено, че не ми е обективно мнението - то е силно субективно, защото си е мое. Иначе, не съм само аз. Много хора разсъждават така, което е видно от продажбите. Сравни тези на Октавия с цитираните модели и марки. И ако кажем, че в България пазарът е крив, същият е той и в Германия. Пазарът на автомобили се движи от средният клас автомобили, в който Шкода предлага повече от цената, която се плаща. Премиумите предлагат значително по-малко от стойността им. Но, естествено си прав, че всеки си има право на избор и възможности. За щастие последните години и в България, доста хора вече не са толкова комплексирани и да избиват тези комплекси с премиуми, поради това много хора с големи възможности карат Шкода. И ако трябва да съм точен, Супърб например като вътрешно пространство и багажник, превъзхожда и 5-та серия и Е-класа, много... Тези двете са тесни, тесни, все едно правени за миньони. За да получа същите параметри от Мерцедес или БМВ, трябва да си купя S класа или 7-ма серия. Там сравнението вече става невъзможно.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Ами

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "TGA":

    Също и ауди особено алуминия в окачване глава ама купуват
  • 39 Браво

    0 0 Отговор
    Най-сетне й оправиха грозноватата задница и грозноватите стопове,както и ретро таблото.
  • 40 Иванов

    0 0 Отговор
    Най добрата кола е старата баракуда, купена за 2000 лв. и отремонтирана за 1500 лн., после поддържана в изправност и карана до окончателно гроплхване и състояние гроги, когато вече се почувстваш победител за всички пари, които си налял в нея!
    Всякакви изхвърляния, 20000, 40000, 80000 левки са за комплексари и гъзари, които няма с какво друго да се похвалят!
    Спирам да уважавам човек, който е дал 40000 левки за автомобил, защото е луд за връзване!