След по-малко от две седмици ще станем свидетели на премиерата на седмата генерация на най-важния модел на Volkswagen. В заводите на компанията обаче Golf VII се произвежда вече близо три седмици, като процесът протича при пълна секретност. Както вече ви информирахме, автомобилът ще бъде показан официално на четвърти септември в Берлин, но още сега ние можем да направим един вид представяне или своеобразна предпремиера, защото от компанията производител огласиха доста от техническите данни.
Съдейки по информацията, става ясно, че седмото поколение на Golf отново ще е по-голямо на размери от предшественика си. Въпреки че продължава да расте, теглото на автомобила този път е значително снижено. Новият Golf е олекнал със 100 килограма и вече тежи по-малко от някои автомобили от по-долния субкомпактен клас. Неговата маса е 1 050 килограма. Габаритите на автомобила са 4 255 х 1 799 х 1 452 мм, съответно дължина, широчина и височина. Сравнен с предшественика, Golf VII е по-дълъг с 56 мм, по-широк с 13, а височината е намалена с 28 мм.
Междуосието е нараснало съвсем малко повече от прираста на дължина на автомобила, +59 мм. Сега то е 2 637 мм. Всичко това води до повишаване на комфорта и до увеличаване на мястото в купето. Салонът е осезаемо по-просторен, а обемът на багажното пространство е увеличен с 30 литра. Сега отсекът за товари притежава по-приличен обем от 380 литра, което в никакъв случай не го извежда на върха по този показател. За сравнение багажникът на Citroen C4 е с обем 408 литра.
Иначе подобно на Audi A3 и новото поколение на Golf е построено на модулната платформа MQB. Отпред окачването е тип МакФерсон, а отзад е многолостово. Очаква се по-късно в списъка с опции да се появи и адаптивно шаси, което може да променя твърдостта си. Дотук спираме с официалните данни. От компанията засега не казват нищо по отношение на двигателната гама, но според слуховете бензиновата линия ще бъде представена от три TSI мотора - 1.2-литров с мощност 105 к.с., 1.4-литров с две мощности от 122 и 140 коня и двулитров двигател с 220 к.с. (GTI).
Феновете на нафтата ще могат да избират измежду четири TDI агрегата. Мощността на базовия дизел е 90 коня, а след него следват по-големите мотори с мощност 110, 150 и накрая 180 конски сили за версията GTD. Като цяло не се очакват сериозни изненади от двигателната гама, като естествено всички изброени мотори са модернизирани. Нововъведенията при седмия Golf се крият основно в допълнителните системи, повишаващи комфорта и безопасността. Сега остава само да научим как точно ще изглежда автомобилът, но според специалистите той няма да е много по различен от рендерите.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ВИП АМГ
Коментиран от #15
11:10 23.08.2012
3 dddd
Коментиран от #5, #26
11:15 23.08.2012
4 Fuso
11:16 23.08.2012
5 _FMC_
До коментар #3 от "dddd":
@dddd, на теб ти допада отзад, ама това са рендери :) След някоя друга седмица ще стане ясна визията на Голф. Не се и съмнявам, че ще бъде привлекателна. Все пак всичко ново е привлекателно. Поне за мен.11:17 23.08.2012
6 kkk
11:48 23.08.2012
7 D-ra
11:53 23.08.2012
8 М_SUX
11:53 23.08.2012
9 IZRODMAN
Част от статията (истината): От компанията засега не казват нищо по отношение на двигателната гама.
Българската журналистика в пълния си блясък.
Оня дето се кефи на новите модели, да ми каже само, дали някой им помни дизайна после на тия Астри :)))
12:12 23.08.2012
10 Алфист
12:21 23.08.2012
11 GOLF GTI
12:31 23.08.2012
12 Станимир Христов
12:39 23.08.2012
13 Фен на Дошо-2
13:05 23.08.2012
14 Христо
13:20 23.08.2012
15 коцевц
До коментар #1 от "ВИП АМГ":
не плювайте по немското возило като не можете да си го купитеКоментиран от #25
13:26 23.08.2012
16 Христо Маринов
Карам Голф 4-ка от 3 години и съм й сменял само консумативи. На тези "хубави" български пътища не съм пипал нищо по окачването - няма хлопане. По-хубаво от това - здраве му кажи.
Купувайте си каквито коли искате, но без да сте карали дадена кола, не изказвайте мнения. :)
14:54 23.08.2012
17 Христо Маринов
14:56 23.08.2012
18 Станимир Колев
16:55 23.08.2012
19 The Best
19:28 23.08.2012
20 _FMC_
20:49 23.08.2012
21 тегло
21:11 23.08.2012
22 _FMC_
21:20 23.08.2012
23 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #24
22:10 23.08.2012
24 ВИП АМГ
До коментар #23 от "БУМЕР КАМОР":
evala pichКоментиран от #28
22:19 23.08.2012
25 ВИП АМГ
До коментар #15 от "коцевц":
moite celi sa dosta po visoki i po stoinosti i smeia da tvardia che po goliamata chast sam gi postignal.22:20 23.08.2012
26 ВИП АМГ
До коментар #3 от "dddd":
mi shtom ti haresvat znachi si ot Pernik22:52 23.08.2012
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 ВИП ама друг път
До коментар #24 от "ВИП АМГ":
Абе ти наистина ли си толкова глупав или нас ни имаш за такива. С изгналата 190-ка си патрон, @23 е твой.Коментиран от #31, #32
23:17 23.08.2012
29 Специалиста
Коментиран от #30
07:55 24.08.2012
30 _FMC_
До коментар #29 от "Специалиста":
Специалиста, направи си справката пак. Джета е отделен модел. Няма почти нищо общо с Голф. ПО-скоро това е опростен Пасат ( опростено окачване), произвеждащ се в Мексико. Няма как да се сложи заедно с Голф. Все едно да сложиш под един знаменател Фокус и Мондео. Долу горе такава е разликата между сегашната Джета и Голф! Но...погледни същата класация за Германия, където Голф е номер едно. Там Джета се смята заедно с Голф открай време. Само дето навремето нямаше разлика между тия два модела. просто се оказа, че Голф няма модел с багажник, а само хечбек и комби. Не слагай Джета там. Това е само заимствано име от по-стара модификация. Това е. Джета трябва да се смята отделно, защото е коренно различен автомобил!Коментиран от #38
09:48 24.08.2012
31 ВИП АМГ
До коментар #28 от "ВИП ама друг път":
mai tisi dosta prost.ti pari za 190ka niamash ama tuka se pravish na igrach.23 mai si ti be.11:02 24.08.2012
32 БУМЕР КАМОР
До коментар #28 от "ВИП ама друг път":
pich ne namesvai men v vashte drazgi.iavno te e podraznilo loshoto mi mnenie za Golfa?mi tova si e moe mnenie nete angajiram s nego.20:25 24.08.2012
33 Japoneze
Този не е нищо по различно от всички нови коли от този клас - напоследък имам чувството че ги правят с един калъп,само им сменят емблемата - добра техника но няма индивидуалност.На новите Голфове само цената им много нараства -като си платиш всички екстри.Корейците и японците бавно но постепенно ще му вземат големия дял от пазара - все по тарикатски им стават колите ,а с разликата в цената има да си джиткаш из България!
Коментиран от #34, #36
13:09 25.08.2012
34 ВИП АМГ
До коментар #33 от "Japoneze":
e to tova im e na VW golf 2 i vsichko ostanalo e talash17:01 25.08.2012
35 _FMC_
21:12 25.08.2012
36 _FMC_
До коментар #33 от "Japoneze":
Нещо си много далеч от истината.21:13 25.08.2012
37 Japoneze
22:24 25.08.2012
38 васил димчев
До коментар #30 от "_FMC_":
Мондеото е в категорията на Пасата и Авенсиса колега.17:03 27.08.2012
39 пешеходец
20:14 27.08.2012
40 Бай хой
20:58 27.08.2012
41 Итлер
А за голфа, не мога да кажа добра дума. В момента работя с люлински левенти, каращи голфове и бмв-та и всеки ден ги слушам, кой колко пари харчи на месец за ремонти. А някои от суперкарите не са и толкова стари. Какво ви става, не мога да разбера?
Чалга, голф (бмв), мизерия= живота на един средностатистически българин . ТРАГЕДИЯ!!!
07:44 28.08.2012
42 БУМЕР КАМОР
13:28 28.08.2012
43 Japoneze
Коментиран от #44
14:20 28.08.2012
44 БУМЕР КАМОР
До коментар #43 от "Japoneze":
ima dosta po krasivi koli v tozi klas a i v pati po nadejdni.BMW 1 seria i Honda civic naprimer.14:56 28.08.2012