Last news in Fakti

23 Август, 2012 10:44 8 847 43

Новият Golf: Официални ТТ данни

  • volkswagen-
  • golf-
  • golf vii-
  • gti-
  • gtd

 

След по-малко от две седмици ще станем свидетели на премиерата на седмата генерация на най-важния модел на Volkswagen. В заводите на компанията обаче Golf VII се произвежда вече близо три седмици, като процесът протича при пълна секретност. Както вече ви информирахме, автомобилът ще бъде показан официално на четвърти септември в Берлин, но още сега ние можем да направим един вид представяне или своеобразна предпремиера, защото от компанията производител огласиха доста от техническите данни.
 
Съдейки по информацията, става ясно, че седмото поколение на Golf отново ще е по-голямо на размери от предшественика си. Въпреки че продължава да расте, теглото на автомобила този път е значително снижено. Новият Golf е олекнал със 100 килограма и вече тежи по-малко от някои автомобили от по-долния субкомпактен клас. Неговата маса е 1 050 килограма. Габаритите на автомобила са 4 255 х 1 799 х 1 452 мм, съответно дължина, широчина и височина. Сравнен с предшественика, Golf VII е по-дълъг с 56 мм, по-широк с 13, а височината е намалена с 28 мм.
Междуосието е нараснало съвсем малко повече от прираста на дължина на автомобила, +59 мм. Сега то е 2 637 мм. Всичко това води до повишаване на комфорта и до увеличаване на мястото в купето. Салонът е осезаемо по-просторен, а обемът на багажното пространство е увеличен с 30 литра. Сега отсекът за товари притежава по-приличен обем от 380 литра, което в никакъв случай не го извежда на върха по този показател. За сравнение багажникът на Citroen C4 е с обем 408 литра.
 
Иначе подобно на Audi A3 и новото поколение на Golf е построено на модулната платформа MQB. Отпред окачването е тип МакФерсон, а отзад е многолостово. Очаква се по-късно в списъка с опции да се появи и адаптивно шаси, което може да променя твърдостта си. Дотук спираме с официалните данни. От компанията засега не казват нищо по отношение на двигателната гама, но според слуховете бензиновата линия ще бъде представена от три TSI мотора - 1.2-литров с мощност 105 к.с., 1.4-литров с две мощности от 122 и 140 коня и двулитров двигател с 220 к.с. (GTI).
 
Феновете на нафтата ще могат да избират измежду четири TDI агрегата. Мощността на базовия дизел е 90 коня, а след него следват по-големите мотори с мощност 110, 150 и накрая 180 конски сили за версията GTD. Като цяло не се очакват сериозни изненади от двигателната гама, като естествено всички изброени мотори са модернизирани. Нововъведенията при седмия Golf се крият основно в допълнителните системи, повишаващи комфорта и безопасността. Сега остава само да научим как точно ще изглежда автомобилът, но според специалистите той няма да е много по различен от рендерите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВИП АМГ

    2 4 Отговор
    aide Pernik

    Коментиран от #15

  • 3 dddd

    4 2 Отговор
    Не Ви ли омръзна да сравняте голф с Перник? Вече стана повече от банално. Новият голф на мен лично ми допада, особенно отзад. И определено ако имах парите да си го позволя щях да го направя :)

    Коментиран от #5, #26

  • 4 Fuso

    3 2 Отговор
    То това повече минава за фейслифт, както и предното поколение, и по-предното... То и затова баща ми все ги обърква Golf III и Golf IV... нищо, че му обясних къде са разликите. Да вземем за пример един от конкурентите на Golf, Astra. При него всяко поколение се отличава много от предното по дизайн, и в същото време запазва духа на модела.
  • 5 _FMC_

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "dddd":

    @dddd, на теб ти допада отзад, ама това са рендери :) След някоя друга седмица ще стане ясна визията на Голф. Не се и съмнявам, че ще бъде привлекателна. Все пак всичко ново е привлекателно. Поне за мен.
  • 6 kkk

    1 1 Отговор
    само не знам как са я измислили тая маса от 1050кг... :D :D :D
  • 7 D-ra

    1 1 Отговор
    Защо специалистите от Перник не споделят своя опит и мнение > :)
  • 8 М_SUX

    1 2 Отговор
    Ох не знам, дали защото ги мразя по принцип или съм обективен, но не ми харесва.
  • 9 IZRODMAN

    2 0 Отговор
    Име на статията: Новият Golf: Официални ТТ данни
    Част от статията (истината): От компанията засега не казват нищо по отношение на двигателната гама.
    Българската журналистика в пълния си блясък.
    Оня дето се кефи на новите модели, да ми каже само, дали някой им помни дизайна после на тия Астри :)))
  • 10 Алфист

    4 1 Отговор
    А на голфа със какво му е известен дизайна,че не се сещам?
  • 11 GOLF GTI

    3 5 Отговор
    Без съмнение - най-добрия автомобил на планетата ,БМВ АУДИ МЕРЦЕДЕС - кошници,единствено Лексус са им на нивото
  • 12 Станимир Христов

    1 0 Отговор
    ..лелеее, ма той много нов бе . Пройзводството протичало при пълна секретност , тези все едно пройзвеждат е..ти ракетата...
  • 13 Фен на Дошо-2

    4 2 Отговор
    Айде, отиде на кино розовата Микра! Че и лилавата Хонда Сивик...
  • 14 Христо

    2 1 Отговор
    А бе тея шегуват ли се.От 3 до 7 едно и също.Айде обадете ми се да ви скицирам набързо осмо поколение.
  • 15 коцевц

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "ВИП АМГ":

    не плювайте по немското возило като не можете да си го купите

    Коментиран от #25

  • 16 Христо Маринов

    2 1 Отговор
    Всеки автомобил си има своите предимства и недостатъци. Само не мога да разебра за какво ги хейтвате толкова тези голфове. Сякаш са ви трън в очите. Ами и аз не харесвам дизайна на новия Сивик или Тойота Ярис, ама то за всеки влак си има пътници.
    Карам Голф 4-ка от 3 години и съм й сменял само консумативи. На тези "хубави" български пътища не съм пипал нищо по окачването - няма хлопане. По-хубаво от това - здраве му кажи.
    Купувайте си каквито коли искате, но без да сте карали дадена кола, не изказвайте мнения. :)
  • 17 Христо Маринов

    0 0 Отговор
    https://www.facebook.com/VwGolfVii
  • 18 Станимир Колев

    2 2 Отговор
    Това е кола легенда!
  • 19 The Best

    0 0 Отговор
    Дизайна е добър, но на живо винаги има разлика. Тези килограми малко ме съмняват, но скоро ще разберем.
  • 20 _FMC_

    0 0 Отговор
    Както винаги, някой не си е направил справката. Ако не са грешка тия килограми, значи са без оборудван автомобил с гориво, течности и шофер. Тогава килцата скачат доста.1468 кг тежи GTI според Ауто Билд, което е нормално тегло за тоя клас. Според Фолксваген обаче, един стандартен Голф е 1140 кг празен...Да обърнем внимание на тая думичка "празен". Ето още една причина да бягам далече от тая марка - и тук лъжат, както за много други неща, като например разход на гориво, оборудване и цени за това оборудване. Форд например в каталозите си дават теглото на автомобила с шофьор, 90 % гориво и пълни резервоари за масло и течности. Какво да кажа. Само едно. Хюндай, които смятат Фолксваген за свой конкурент, лъжат още по-яко, особено представителите за България.
  • 21 тегло

    0 0 Отговор
    От www.volkswagen.bg дават от 1142 кг за 1.4 80 к.с. (най-базовия вариант) до 1414 кг за GTI. Теглото варира в зависимост от двигателя и нивото на оборудване.
  • 22 _FMC_

    0 0 Отговор
    Виж сега, приятел. те дават на повечето си модели натоварване над 600 кг!!! Това е много за компактен модел. Виж колко дават Ауто Билд! Не повече от 400-450 за Голф. 600 вече товарят някои комби модели. Теглата на сайта на Фолксваген са лъжливи и това е за сметка на клиента!
  • 23 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор
    ochudvam se na nahalstvoto na VAG da prodaljavat da probutvat tia defektirashti podobia na avtomobili

    Коментиран от #24

  • 24 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "БУМЕР КАМОР":

    evala pich

    Коментиран от #28

  • 25 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "коцевц":

    moite celi sa dosta po visoki i po stoinosti i smeia da tvardia che po goliamata chast sam gi postignal.
  • 26 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "dddd":

    mi shtom ti haresvat znachi si ot Pernik
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 ВИП ама друг път

    1 2 Отговор

    До коментар #24 от "ВИП АМГ":

    Абе ти наистина ли си толкова глупав или нас ни имаш за такива. С изгналата 190-ка си патрон, @23 е твой.

    Коментиран от #31, #32

  • 29 Специалиста

    1 0 Отговор
    Пак ще са най великите. И сега са най продавани в белите страни по света, а след излизането на седмицата продажбите ще скочат нагоре. Тойота и Форд продават хечбеците и седаните под едно име и затова в класациите в Щатите водят привидно тъй като голф и джета участват по-отделно. Хамериканците предпочитат автоматичните скоростни кутии, а DSG e недостижима по качество засега. Пакар и на малко по висока цена VW е предпочитан автомобил по белия свят.

    Коментиран от #30

  • 30 _FMC_

    0 3 Отговор

    До коментар #29 от "Специалиста":

    Специалиста, направи си справката пак. Джета е отделен модел. Няма почти нищо общо с Голф. ПО-скоро това е опростен Пасат ( опростено окачване), произвеждащ се в Мексико. Няма как да се сложи заедно с Голф. Все едно да сложиш под един знаменател Фокус и Мондео. Долу горе такава е разликата между сегашната Джета и Голф! Но...погледни същата класация за Германия, където Голф е номер едно. Там Джета се смята заедно с Голф открай време. Само дето навремето нямаше разлика между тия два модела. просто се оказа, че Голф няма модел с багажник, а само хечбек и комби. Не слагай Джета там. Това е само заимствано име от по-стара модификация. Това е. Джета трябва да се смята отделно, защото е коренно различен автомобил!

    Коментиран от #38

  • 31 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "ВИП ама друг път":

    mai tisi dosta prost.ti pari za 190ka niamash ama tuka se pravish na igrach.23 mai si ti be.
  • 32 БУМЕР КАМОР

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "ВИП ама друг път":

    pich ne namesvai men v vashte drazgi.iavno te e podraznilo loshoto mi mnenie za Golfa?mi tova si e moe mnenie nete angajiram s nego.
  • 33 Japoneze

    3 1 Отговор
    Последния истински Голф- Голф 2 - умря отдавна- добре че още има фенове които си ги гледат - и ние да им се порадваме като ги видим на пътя.
    Този не е нищо по различно от всички нови коли от този клас - напоследък имам чувството че ги правят с един калъп,само им сменят емблемата - добра техника но няма индивидуалност.На новите Голфове само цената им много нараства -като си платиш всички екстри.Корейците и японците бавно но постепенно ще му вземат големия дял от пазара - все по тарикатски им стават колите ,а с разликата в цената има да си джиткаш из България!

    Коментиран от #34, #36

  • 34 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Japoneze":

    e to tova im e na VW golf 2 i vsichko ostanalo e talash
  • 35 _FMC_

    1 3 Отговор
    :) Абе мушмуроци, щом давате на истината минуси, ясно е какво представлявате.
  • 36 _FMC_

    1 3 Отговор

    До коментар #33 от "Japoneze":

    Нещо си много далеч от истината.
  • 37 Japoneze

    2 1 Отговор
    Форда - кое по-точно е далеч от истината - +четата ли те дразнят - и колата ти такава!
  • 38 васил димчев

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "_FMC_":

    Мондеото е в категорията на Пасата и Авенсиса колега.
  • 39 пешеходец

    1 0 Отговор
    УУУРРРААААА, за радост на ПЕУНИК , нова икона в църквата , 1,2 - 105 кончета, 1,4 - 140 кончета , от магазина ГГААААЗЗЗ към сервиза. Отваряйте момчета жамовете , пуснете ръце до праговете , надуйте Азис и Напред с култовия модел....
  • 40 Бай хой

    1 2 Отговор
    Ти маоумен ли си или обикновен зауистник. Голфа е най дуракоустойчивата кола и с най дълъг живот. Май на някои им се промиват пилешките мозъци дори и от хумористични предавания - ухахахаха.
  • 41 Итлер

    2 0 Отговор
    Отзад ми заприлича на новата ибиса.
    А за голфа, не мога да кажа добра дума. В момента работя с люлински левенти, каращи голфове и бмв-та и всеки ден ги слушам, кой колко пари харчи на месец за ремонти. А някои от суперкарите не са и толкова стари. Какво ви става, не мога да разбера?
    Чалга, голф (бмв), мизерия= живота на един средностатистически българин . ТРАГЕДИЯ!!!
  • 42 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор
    prosto ediin Golf.grozen i darven i za sajalenie veche ne e i zdrav.abe VAG kaji i ti stava iasno shto za prachka e kolata.
  • 43 Japoneze

    2 0 Отговор
    Камор- чак пък грозен -да Бяха здрави,Уви!

    Коментиран от #44

  • 44 БУМЕР КАМОР

    1 2 Отговор

    До коментар #43 от "Japoneze":

    ima dosta po krasivi koli v tozi klas a i v pati po nadejdni.BMW 1 seria i Honda civic naprimer.