ФАКТИ.БГ

Това е Volkswagen Golf VII

Публикувана: 5 Септември, 2012 08:30
167 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 29722
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Пред вас е седмото поколение на германския бестселър Volkswagen Golf. Премиерата на новата генерация се състоя в Берлин, а най-важното, което отбеляза Мартин Винтеркорн, е, че Golf VII е по-лек, по-икономичен, по-просторен и по-безопасен в сравнение с предшественика. Освен това седмата генерация впечатлява със значително обогатено базово оборудване, а салонът е с повишен комфорт и простор. Още от водещите новини, които бяха изнесени по време на премиерата са, че двигателите ще са по-икономични и значително по-екологични.

Що се отнася до външния вид на колата, Винтеркорн каза, че е работено върху т.нар. фини промени. Чертите са по-остри, а основните промени са по-къс преден надвес и широка С колона. Иначе, както всички поколения до този момент, и седмото е нараснало на дължина и широчина. Габаритите на Golf VII са 4 255 мм, 1 799 мм и 1 452 мм, съответно дължина широчина и височина. В сравнение с предшественика дължината е повече с 56 мм, а широчината с 13 мм. На височина обаче новият Golf не е пораснал. Той е по-нисък от шестото поколение на модела с 28 мм.

Нарасналите габарити водят и до увеличено междуосие, което вече е 2 637 мм (+59 мм). Всички тези цифри се отразяват най-вече на простора в салона. Увеличено е мястото за краката на пасажерите отзад, както и пространството на нивото на раменете им. Най-основната промяна е свързана с багажника. Именно малкото товарно пространство беше един от основните недостатъци на шестото поколение и тук конструкторите са се опитали да решат този проблем като са добавили още 30 литра обем. Седмото поколение на Volkswagen Golf разполага с багажен обем от 380 литра.

Намаленото тегло пък се дължи основно на иновационни материали и най-вече на новата модулна платформа MQB, на която ще се правят почти половината модели на марката Volkswagen. Новият Golf тежи само 1 050 килограма, което според специалистите е изключително добро постижение. Mk7 Golf ще се предлага с гама от напречно монтирани четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели, като общият им брой ще достигне 12 агрегата. Продажбите ще стартират още през септември, а в края на следващата година марката ще зарадва и хардкор феновете с версиите GTI и R.

Опционното оборудване на Golf VII включва системи за безопасност, много от които са заимствани от по-високите класове автомобили. Една от тях е автономното спиране на автомобила при опасност от сблъсък. Още от интересните опции са адаптивен круиз контрол и асистент за поддържане на пътното платно. Презентацията завърши с всеобщото мнение на хората от VW, че това е най-съвършеният компактен хечбек, правен някога. Дали обаче това ще се окаже факт и седмата генерация ще продължи да чупи рекордите по продажби в Европа, ще покаже само времето.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
VW_forever
1 Отговор
Съгласен съм с хората от компанията, че това е най-съвършения компактен хечбек правен някога.

Коментиран от #5, #16


Оценка:
-2 +2

Ам
2 Отговор
Ами лексус?

Оценка:
-2 +2

Николай Николов
3 Отговор
Еми доста иновативен... И мисля че изгллежда много добре !

Оценка:
-2 +1

Ogneniq
4 Отговор
Vsichko ot golf 5 nasam po nikakuv nachin ne blesti s dizain ili interior. Tova 7mo pokolenie si e edin obstoen facelift na 6-cata. Po sushtiq nachin kakto 6catabeshe za 5cata. Vsichki konkurenti ot tozi klas predlagat po inovativen dizain - Astra J, Hyundai I30, Ford Focus i t.n. Tezi konkurenti na "Goufu" predlagat otlichni agregati, izkluchitelno bogato oborudvane, nabor ot nai-moderni sistemi ot vsqkakvo estestvo, suchetani sus CENA, koqto e opravdana i dostupna, sravnena na s tazi na Golfa. Golf e bestseller samo v Germaniq.....iiii tolkova. V svetoven mashtab nai prodavaniq hatch ot tozi klas e Toyota Corolla. Zashto li? Samata istina: Golf - prehvalen avtomobil sus visoka cena(dosta nad srednata za tozi klas) i oborudvane, harakteristiki i nadejdnost, koito ne prevuzhojdat po nikakuv nachin tezi na prekite mu konkuernti!

Коментиран от #6


Оценка:
-1 +4

comment
5 Отговор

До коментар #1 от "VW_forever":


Да бе да.

Оценка:
-0 +3

водния
6 Отговор

До коментар #4 от "Ogneniq":


Огнен, карай си дъртата астричка, мисли си че караш кола и не се вълнувай толкова! А ако искаш да видиш и усетиш разликата - помоли някой да те повози в голф и в останалите коли същата година на производство, които според теб са добри. Тогава няма да пишеш такива работи и да се излагаш!

Оценка:
-3 +2

БайОнзи
7 Отговор
Добра е колицата, няма кво да ми са прайте тука на разбирачи!

Оценка:
-3 +2

Ogneniq
8 Отговор
Kolega, "водния".
Pyrvo, kolata mi e 4 godishna i kupena ot men chisto nova. Imah vyzmojnostta da karam Golf 5 1.9 tdi 105 konq slujeben v produljenie na 2 godini. Za tozi period sym se vozil vyv vsevyzmojni koli ot tozi klas itrqbva da ti kaja, che Golf-a s nishto ne gi prevuzhojda. Spodelqm konkreten opit, za da ne se "izlagam":
- vsichki dizelovi motori na Golf 5 (do 2008-a) sa PD - shumni i grubo raboteshti. VAG se setiha chak prez 2008-a da minat na Common rail. Pri 6-cata veche vsichko e kakto trqbva - fakt neusporim.
- Golf-a ne e po shirok i komforten ot Astra, Foxus, Auris, Peugeot 308. Nito puk po ustoichiv i stabilen na putq!!!!
- dizaina na Golf sledva evolucionniq tip na promqna. Ne sa nalice korenni promeni ot 2003ta godina nasam. Drugite marki v tova otnoshenie sa mnogo po napred - qponci i koreici sa tipichen primer.
- standartnoto oborudvane na edin golf e mnogo bedno
-cenata e chuvstvitelno po-visoka ot tazi na prekite mu konkuretni
-nadejdnostta dokazano NE E po-visoka ot tazi na preki konkurenti kato Astra i Hyundai i30, koito dosta drupnaha s prodajbite.
-Auto bild i vechno purvata poziciq na golfa tam ne sa korektiv za liderstvo. Vse pak VAG e osnoven sponsor na Auto bild i Auto Motor und Sport.

Naqsno sm , che da si Golf-adjiq e diagnozai che za mnogo "shoferi" e privilegiq da karash Goufu. NO - praktichniqt i racionalen kupuvach na nova kola tursi suotnoshenie CENA- KACHESTVO-NADEJDNOST. Golf-a naistina e dobra kola, no ima drugi modeli ot kompaktniq klas, koito predlagat po dobro suotnoshenie na tezi 3 faktora!!!!

Оценка:
-0 +4

ххх
9 Отговор
Това ще се продава много, наистина много.
От VW имат два автомобила за които от 15 години насам много внимават каква продукция ще представят.
Не очаквам да има компромиси в качеството.
Наистина обаче дизайна е скучоват, но пък се продава отлично и явно не искат да рискуват.
Доста конкуренция се появи през годините точно в този клас, което е хубаво защото искат не искат всички влагат все повече екстри, но пък и много дефекти произлизат от това.

До :Ogneniq
Коя корола по точно сравняваш с голфа? Корола от някокло години е само седан и вече отиваме в друг клас автомобили? Може би с Аурис ги сраваняваш...

Оценка:
-0 +0

лимонад
10 Отговор
само не разбрах каква е идеята на тая статия в imot.bg?

Оценка:
-0 +0

мани бегай
11 Отговор
Тия ваговете колкото и да се напъват - не могат да надскочат себе си. Каквото и да правят - Голф си е, банален и скучен

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +6

като гост
12 Отговор
Новото Volvo v40 е светлинни години пред този "най-съвършенен компактен хечбек правен някога" а и не е много по- скъп.

Оценка:
-1 +5

ГОСТ
13 Отговор
Хубав е Голфа. Наистина има доста конкуренция наизлязла напоследък. Лошото при всички нови модели от 2000г насам, е че ги правят с малък ресурс на частите. Колите стават все по достъпни, за сметка на това даваш повече пари за части и обслужване...

Оценка:
-0 +8

ВИП АМГ
14 Отговор

До коментар #11 от "мани бегай":


prav si kolega

Оценка:
-2 +2

EU Citizen
15 Отговор
В новия модел има моменти които са заложени в първите поколения на голф, това са теглото и видимоста - напоследък новите коли са ужасни в това отношение тежки и с лоша видимост. Аз съм имал повечето поколения на Голф /от II до V / и за съжаление всяко по ново поколение е по лошо като качество на изработка, ресурс и цена на частите т.е. няма го духа на ГОЛФ - здрава и безгрижна кола.

Оценка:
-0 +1

pastara
16 Отговор

До коментар #1 от "VW_forever":


Jiv t...k,golf karuca.Kakvoto i da go pravish si e lagerna kolichka

Оценка:
-1 +1

audi a6 4f c6
17 Отговор
Prez poslednite 4-5 godini AUDI razbiha konkurenciata s dizainite si pri vsichki klasove, taka che ne obsajdaite VAG kato 1 cialo !

Коментиран от #38


Оценка:
-2 +0

ташунко
18 Отговор
Имам чувството , че коментарите тука се пишат от Стиви Уондър и Рей Чарлз (нищо , че последния е починал) ! Ако на мястото където пише Голф заместим с Бербатов, Стоичков или Ники Лозанова , ще се получи готова и актуална статия !

Оценка:
-0 +1

aaaa
19 Отговор
kakvoto i da govorime VW si e edna mnogo stabilna marka.Ne naprazno pritejava polovinata zavodi za avtomobili v sveta...

Оценка:
-1 +4

zсссс
20 Отговор
Последните години хечбеците стават все по-големи и по-големи.
С всеки изминал модел увеличават ширината и междуосието, както и пространството паралелно с комфорта.
Имам чувството че вече са на нивото на средния клас от преди години.

Оценка:
-0 +2

GolfaForevar
21 Отговор
nai vilikoto nesto v 4ove4estvoto

Оценка:
-2 +1

Клаус
22 Отговор
Въпреки, че е голф и като цяло е посредствен ми харесва.

Оценка:
-1 +0

ГЕРГАН
23 Отговор
"Презентацията завърши с всеобщото мнение на хората от VW, че това е най-съвършеният компактен хечбек, правен някога"
За тези скромността не е качество! Как може да са толкова подли, елементарни и агресивни тези от VW?
В щатите постоянно атакуват конкуренцията, като казват, че те самите са съвършени, а другите не стрували! Не е ли по- редно да се докажат първо, и след това да оставят хората сами да изберат. За съжаление явно тактиката им работи, защото въпреки не толкова отличното представяне на голфовете по различните тестове за качество и надеждност, хората ги харесват и купуват.

Оценка:
-0 +1

шуши
24 Отговор
Хубав е особено интериора

Оценка:
-0 +2

Росен Стоименов
25 Отговор
Много странни коментари като цяло - все хейтърите на Голф тука, вместо привържениците му да се напдпреварват да го хвалят. Щом си нямате работа, хейтвайте

Оценка:
-0 +0

met49
26 Отговор
Не намирам по-добър абтомобил от германскиа,здрав,пъргав и икономичен,авт.мечта....

Оценка:
-2 +0

met49
27 Отговор
Не намирам по-добър абтомобил от германскиа,здрав,пъргав и икономичен,авт.мечта....

Оценка:
-2 +0

met49
28 Отговор
Не намирам по-добър абтомобил от германскиа,здрав,пъргав и икономичен,авт.мечта....

Оценка:
-2 +0

met49
29 Отговор
Не намирам по-добър абтомобил от германскиа,здрав,пъргав и икономичен,авт.мечта....

Коментиран от #33


Оценка:
-2 +1

met49
30 Отговор

Оценка:
-2 +0

ГОЛФА
31 Отговор
НЕ се карайте момчета голфа е най-доброто на пазара.Не случайно си държи висока цена на старо ;)

Оценка:
-1 +1

vw golf
32 Отговор
golfa e straxoten mnogo e krasiv,bravo.

Оценка:
-2 +1

Клаус
33 Отговор

До коментар #29 от "met49":


Заблуден си! Търсиш не, където трябва!

Оценка:
-0 +1

Клаус
34 Отговор
Интересно е да се преброят грамотно написаните и смислени коментари оставени от голфаджии! Да изчакаме няколко дни и да броим! :) Съгласни ли сте?

Оценка:
-0 +2

?WUF
35 Отговор
Тия могат вече да им слагат само размери на Фолксвагените защото всичките са еднакви

Оценка:
-0 +2

R32
36 Отговор
Хора си правят качествени коли , продават си , правят си пари , а вие тарикатчета си карайте недоразуменията.Критиците си лаят , голфа си върви :)))))))))))

Оценка:
-2 +2

W164
37 Отговор
Mk7 Golf ще се предлага с гама от напречно монтирани четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели, като общият им брой ще достигне 12 агрегата.ТОВА МАЙ ЩЕ БЪДЕ КОЛАТА С НАЙ ГОЛЯМ ИЗБОР ОТ ДВИГАТЕЛИ

Оценка:
-2 +1

Дошо
38 Отговор

До коментар #17 от "audi a6 4f c6":


Бегай пък ти с тоя кенеф Алудито от тука бе.А Гоуфо е гола вода.Винкелман отлага, отлага та поне малко да постигнат нещо що годе добро, че корейците ги направиха за смях, но резултата никакъв.Пръкна се очакваното менте.Това на живо съм сигурен, че ще изглежда като изработка на Сеат.

Оценка:
-0 +1

Дошо
39 Отговор
Презентацията завърши с всеобщото мнение на хората от VW, че това е най-съвършеният компактен хечбек, правен някога.
Ама сериозно ли?Вие продукцията на конкурентите нали уж под лупа я гледате.Слепи ли сте какви сте.Та дори КИА изглежда по-добре от тоя дръгел.
.ати убитаците само те и Ауди билд хвалят Гоуфо

Коментиран от #43


Оценка:
-0 +1

Димитър Димитров
40 Отговор
Не харесвам VAG,ама на черното бяло не можеш да кажеш това тук е определено хубава кола! Браво!

Оценка:
-0 +1

Юлиян Димитров
41 Отговор
Не съм фен на немското автомобило строенен , но по финансови причини се пинудих да карам голф3 колко и грознна и гадна кола да е еи такова кораво нещо няма . Ако и тоя голф е поне толков аздрав като старите им машини ще има голям успех !

Оценка:
-1 +2

Юлиян Димитров
42 Отговор
Новина от 2031 първата кола стъпила на марс е голф !

Оценка:
-0 +0

ПАШО
43 Отговор

До коментар #39 от "Дошо":


Tи "Дошо" с розовата "Микра"ли си?

Оценка:
-1 +0

ddp
44 Отговор
мале мале :D немога да го позная,то на гоуф не прилича,много по-различен е от предшествениците си,на това се вика иновативен дизаин :D

Оценка:
-1 +1

Fakti
45 Отговор
полицията в холандия движи само с golf 6

Оценка:
-0 +0

vw golf
46 Отговор
mnogo e krasiv na jivo 6te e oslepitelen.Bravo!!!

Оценка:
-0 +1

ДД
47 Отговор
Не можеш да го познаеш защото прилича досущ на Опел Астра. Вече може да се каже , че голфът е красив. От по-рано трябваше да крадат дизайна на опел.

Коментиран от #50


Оценка:
-0 +1

dvwww
48 Отговор
Красив е спор няма за това противниците му са много изнервени и се чудят какви глупости да пишат.

Оценка:
-1 +1

Гоуф
49 Отговор
И аз не съм фен на марката, но мога да кажа само едно: YES!!!!!!

Оценка:
-0 +2

Пълни глупости
50 Отговор

До коментар #47 от "ДД":


Каква астра бе младеж?!?
Прилича, ами да. Нали е хечбек, пък и той има 4 гуми, 5 врати... Абе прилича, как да не прилича

Оценка:
-0 +1

vvvvv
51 Отговор
Bravo!!!Tozi Golf okon4atelno 6te razmaje konkurentite!

Оценка:
-0 +0

6ut :P
52 Отговор
I Golf 20-ka da napravqt pak si e Golf karu4ka si e :D :P

Оценка:
-0 +0

кондофри иванов
53 Отговор
До сега винаги съм мразил ГОЛФА. Имам VECTRA B 2000 г. Миналата седмица трябваше да пътувам до Варна. Но гражданската ми е изтекла. Взех на приятел ГОЛФА 5 е разликата е от луната до марс. По слаб с 23коня и тегли повече, а за горивото почти на половина по икономичен. Страшен автомобил, дано и седмицата е така.

Оценка:
-1 +1

бмв-фен
54 Отговор
егати голфа по хубав хеджбек не сам виждал до сега браво на хората направили са каквото трябва а вътре е много хубаво това ще кърти пазара

Оценка:
-1 +0

ббб
55 Отговор
Това се казва Германска кола! Браво!

Оценка:
-1 +1

гост
56 Отговор
Уникален за пореден път Германците си показват качествените коли:)

Оценка:
-1 +0

maxpower16v...GTI-ABF
57 Отговор
az sam si golfajiq spored men golf ne e koi znae no e zdrava prilichna poslushna kola vurshi dobra rabota otnosno sedmaka -gotin e, nai interesni shte sa GTI i R

Оценка:
-0 +0

gess
58 Отговор
за пореден път се вижда ,че немското качество е номер едно корейските тоалетни могат само да гледат и да копират.

Оценка:
-1 +0

Sinbad0
59 Отговор
Сега е момента дизайнерите на Тойота да се уволнят......хаха,какви корейски или японски коли бе,те европейските производители,немогат да се борят с немците,какво остава за другите.
BMW,MB,AUDI,VW аз за себе си съм направил класацията. Ако нямам пари и за Фолксваген значи е време да ползвам друг вид транспорт,просто колата трябва да е от Германия.......

Оценка:
-1 +0

Евгений Чавдаров
60 Отговор
ВАГ е велика марка голф е велик модел карам голф 3 и съм горд с това, че съм притежател на голф. Да караш голф е отделна философия, начин на живот.Само хора с усет и чувство за естетика разбират каква кола е всъщност.

Оценка:
-1 +1

мемфис
61 Отговор
До;Евгений Чавдаров
Щастлив си, защото не знаея колко си нещастен!
/нищо лично,с най-добри чувства/

Оценка:
-0 +1

шепо
62 Отговор
Ей, колко глупости се изписаха относно VW тук! Колко милиарда години трябва Голф да е най-продаван, за да спрете да лаете срещу него??? Консервативен дизайн, качествена изработка и добри двигатели + собствени разработки - това е! Добре е да има конкуренция в лицето на японски, корейски, италиански и френски производители, просто така се отличава кое е качественото! Качественото е VW и това е! http://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k

Оценка:
-1 +0

Дошо
63 Отговор
Ма той Голфа НИКОГА не е бил най-продаван бе батка

Оценка:
-0 +2

_FMC_
64 Отговор
Предварителните фотошопски истории на моменти изглеждаха по-добре от оригинала. Дори повярвах, че Голф ще вземе нещо и от SEAT/Alfa, но не би. Тая визия по-скоро подхожда на Golf+ отколкото на Golf. Мъка.

Оценка:
-0 +0

Евгений Чавдаров
65 Отговор
Според мен всичко останало освен ВАГ е:

БМВ-гълтач на гориво който вози като кенеф
Мерцедес- бавен скучен барабар с марката винаги мутри с шкембета
Опел-гнила ламарина и електроника разваляща се по лесна от нинтендо конзола
Пежо-от Франция само порфюми
Хундаи, Хонда, Тойота-с тях само на разходка

Оценка:
-4 +0

_FMC_
66 Отговор
А според мен за всеки влак си има пътници.

Оценка:
-0 +1

димитър петров
67 Отговор
супер е

Оценка:
-1 +0

ББ
68 Отговор
"Карам ГОЛФ, понеже е най-доброто" ... ха по-скоро нямаш пари да поддържаш друга кола или по-скоро да си купиш. А Евгений, ( който смята че карането на голф 3 е философията не неговия живот ) , Голфовете са масови понеже ги кара народа, предполагам че сам знаеш че волксваген в превод от немски означава кола за народа. В повечето случаи е за обикновеният човек, така че е тъпо да плюеш Мерцедес и БМВ. Явно си мислите, че който кара скъпа кола е мутра или измамник, но НЕ , просто това са марки за хора с възможност, а навсякъде по света тези с възможност са по-умни от масата ;)

Оценка:
-0 +2

Евгений Чавдаров
69 Отговор
Първо който кара скъпа кола или е мутра или е измамник скъпи градско чедо второ не споря с хора който нямат познания в областта .

Коментиран от #72


Оценка:
-0 +0

Лех
70 Отговор
Голф 7 - какво му трябва на човека...повече!

Оценка:
-1 +0

www
71 Отговор
kolata e nomer 1!!!Az smiatam 4e 6te se konkorira s po vivokite klasove i kakto se vijda tova 6te stane!!!

Оценка:
-2 +0

W164
72 Отговор

До коментар #69 от "Евгений Чавдаров":


не съм съгласен че който кара скъпа кола е мутра или измамник.аз като карам МЛ 320 ЦДИ да не значи че съм мутра или измамник.не горови глупости.мен не ме обиждаш но може някой други хора които имат скъпи коли да се обидят

Коментиран от #73, #74


Оценка:
-0 +2

______
73 Отговор

До коментар #72 от "W164":


@72 е и какво като караш,в село почти всички караме такъв кое му е скъпото,а ако е чисто нов въпроса вече е друг!

Оценка:
-0 +1

Евгений Чавдаров
74 Отговор

До коментар #72 от "W164":


Знам бе брат всичките неща който ги написах бяха примамка за тези тука който се изяждат за глупости аз тях ги бъзикам а относно скъпите коли 99% може би са мутри или измамници.

Оценка:
-0 +0

W164
75 Отговор
ВИЕ НА СЕЛО НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ ТАКАВА КОЛА КАМОЛИ ДА КАРАТЕ.КОЛАТА НЕ Е ЧИСТО НОВА И СТРУВА 36 000 ЛЕВА И ЗА ПОВЕЧЕТО ХОРА Е СКЪПА.В ТАЗИ КРИЗА НЕ ВСЕКИ КАРА КОЛА ЗА БЛИЗО 40 000 ЛЕВА

Оценка:
-1 +0

_FMC_
76 Отговор
Ей, то пък голямо геройство за 36 бона да се набуташ със стар таралясник. Ако се замисли човек, за тия пари взема чисто ново Мондео с Ecoboost мотор и 160 PS :P Освен всичко, има и 5 години гаранция, гори малко за мощността си и въобще това е един чудесен ГОЛЯМ автомобил.

Оценка:
-0 +2

tica2
77 Отговор
Колата е хубава.Ако имаше и по изпорен мотор щеше сигурно още по добре.Така мисля аз.Иначе съм фен на друга марка , но на този свят всеки си има право на мнение.И не забравяйте , че масово караме стари коли , обикновено над 10 години.Тогава няма място за сравнение между автомобилите.Просто този който кара по-запазения е по-доволен.

Оценка:
-0 +1

W164
78 Отговор
таралясник е твоята кола нищо че не знам каква е но щом пишеш че за толкова пари ще си вземеш форд мондео предполагам че караш форд.колата е август 2006 година на 6 години и 1 месец и 100% че е по здрава от форд мондео дето чисто ново струва колкото един мл на 6 години,и второ това е голяма простотия да сръвняваш най скапаната немска марка с най хубавата,и нали знаеш че колкото по евтина е една кола толкова по голям боклук е.апък и богаташите и мутрите карат мерцедеси а не фордове.едната чисто нова струва 36 000 лева а другата със 100 000 отгоре

Коментиран от #81, #84


Оценка:
-0 +0

Тони
79 Отговор
Според мен никой няма право да плюва автомобил който не може да си позволи. Най-малкото не е карал такъв

Оценка:
-0 +0

ВИП АМГ
80 Отговор
това кола ли е бе, кола ли е тва бе...това е клозет. това е моето експертно мнение. вчера пред блока някой ми е свалил лепенката ВИП АМГ, която беше залепена на задния капак на мястото на 200D на 190-ката. яд ме е не за друга ами че сега се вижда ръждивото петно, което бях скрил с нея.

Коментиран от #87


Оценка:
-2 +1

_FMC_
81 Отговор

До коментар #78 от "W164":


Ами...аз не чакам до шестата година. Разделям се още на петата с автомобила. Не знам дали е таралясник, но днес без да искам не дадох път на едно Бентли. Изкефих се, как искаше да ускори и да мине пред мен. Да, ама не. Остана зад мен. Знаеш ли...предполагах, че се изхвърлям малко като нарекох колата ти "таралясник", но сега съм сигурен, че е такава. Смях в залата - Мерцедес на 6 години за 36 бона. Алоооо...Къде си тръгнал да сравняваш тоя таралясник с Ново Мондео, Пасат или Инсиния? Казах Мондео, защото се предлага с най-модерен мотор за долу горе тия пари. Колата е много голяма и дори е по-широка от S-класата на Мерцедес. Мутрите не карали Форд, а Мерцедес. какво общо има с това, коя кола е добра, кой се е набутал и кой си кара с кеф? А Мондео се кара с кеф. Прав си, че колите са за съвсем различни хора, но...само като нови! Ти ми сравняваш 6 годишния таралясник с чисто нов, модерен автомобил! Моля ти се, осъзнай се малко! 6 години са твърде много в автомобилостроенето. Това понякога е повече от едно поколение автомобили. Имаше навремето един мой любим филм - "Малките са пораснали". Наистина малките растат постоянно и да робуваме на догми е най-голямата грешка, която може да допуснем. Лека вечер!

Коментиран от #111


Оценка:
-0 +1

W164
82 Отговор
БРАВО НА ТЕБЕ.ИЗКАРА ЧЕ ФОРД И ОПЕЛ СА ПО ХУБАВИ КОЛИ ОТ МЕРЦЕДЕС.100% ЧЕ МЕРЦЕДЕСА НИЩО ЧЕ Е НА 6 ГОДИНИ НО Е ПО ЗДРАВ ОТ ЕДИН НОВ ФОРД ИЛИ ОПЕЛ.ТАКА И НЕ РАЗБРАХ КАКВА КОЛА ИМАШ ? КАК МОЖЕ ДА СРЪВНЯВАШ КОЛА СЪС ДЖИП И МЕРЦЕДЕС СЪС ОПЕЛ ИЛИ ФОРД.МЕРЦЕДЕСА КАТО НОВ СТРУВА ПОВЕЧЕ ОТ КОЛКОТО МОНДЕОТО И ИНСИГНИАТА ВЗЕТИ ЗАЕДНО И ТЕ КАТО НОВИ.ОПЕЛА И ФОРДА ДВЕТЕ КАТО НОВИ СТРУВАТ НАЙ МНОГО 100 000 ЛЕВА ГОВОРИМ ЗА БАЗОВИТЕ МОДЕЛИ А МЕРЦЕДЕСА БАЗОВИЯ МОДЕЛ ПОЧВА ОТ 120 000 НАГОРЕ.НАЛИ ЗНАЕШ ЧЕ КОЛКОТО Е ПО СКЪПА ЕДНА КОЛА ТОЛКОВА Е ПО КРАСИВА И КАЧЕСТВЕНА

Коментиран от #91


Оценка:
-0 +0

......................................
83 Отговор
Страшен боклук грозен... почти колкото японските пластмаси е зле... айде малко по-добре е де ама пак си е скрап

Оценка:
-0 +0

като гост
84 Отговор

До коментар #78 от "W164":


"апък и богаташите и мутрите карат мерцедеси а не фордове"=Тъпак

Оценка:
-0 +0

hienata
85 Отговор
До коментар #82 от " W164":

...."НАЛИ ЗНАЕШ ЧЕ КОЛКОТО Е ПО СКЪПА ЕДНА КОЛА ТОЛКОВА Е ПО КРАСИВА И КАЧЕСТВЕНА" Не съм съгласен с това , защото при МБ плащаш за бранда (около 1/3 от цената). Специално на ML базовия модел си е гола вода, но си плащаш за гъзарията. Второ сравняваш различен клас коли.
Сега за: Golf VII - живата класика за мен, но отдавна не е народна кола, напротив доста скъп автомобил си е. Вози комфортно ,но и малко стегнато (поне Golf VI де) което си мн. добре. Не случайно всички се сравняват с него.

Оценка:
-0 +1

civic
86 Отговор
...големи разбирачи малииии...кои ще се сравнява с тъпите гоуфове...божеее...разбирачи=смешници ...

Оценка:
-0 +0

ВИП АМГ
87 Отговор

До коментар #80 от "ВИП АМГ":


za poreden pat dokazvash che si edin kompleksiran

Коментиран от #98


Оценка:
-0 +1

GTI
88 Отговор
Абе какво се карате за глупости?Едно е ясно,че и вашите внуци ще гледат по улиците ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ независимо кое поколение.
А вие се карате за някакви други марки.Всеки има право на избор.
Статията е побликувана защото този АВТОМОБИЛ се е превърнал в символ за класа,който спада.Преди 2 години на коледа пуснаха 40 000 000-ния Голф.Харесва или не поне на 40 000 000 им харесва!

Оценка:
-0 +1

разочарован
89 Отговор
тъкмо събрах пари за 4-ка, то след 1г. ще се появи 8-ма серия, е.ати

Оценка:
-1 +0

Димитър Михайлов
90 Отговор
не съм фен на ВАГ,но наистина на черното-бяло не може да се каже.Изглежда добре,а и с тази богата гама двигатели -по вкуса на всеки.Любопитно ми е какви цени ще им праснат

Коментиран от #92


Оценка:
-0 +0

_FMC_
91 Отговор

До коментар #82 от "W164":


Ако прочетеш внимателно разпаления ми кометар ( :) ) ще забележиш, че аз сравнявам 6 годишен Мерцедес с чистак бърсак Мондео и 5 години гаранция. А за това кое е по-качествено, не бързай толкова. Достатъчно е да попрегледаш TuV и ще забележиш, че след 2002 година Мондео е доста напред в класациите или поне спрямо конкурентите в тоя клас се представя блестящо. Мерцедес не е цвете за мирисане и това го доказва донякъде TuV. просто не тръгна е в правилната посока. Аз сравнявам два конкретни автомобила - Мерцедес на 6 години и чисто ново Мондео. Ти ми казваш, че Форд не можел да се равнява с Мерцедес. Не може, но по какво? Мутрински имидж? Да. Цена на материалите? Да. Всичко друго обаче е в полза на Мондео. Ако обаче срваняваме автомобил на 6 години с чисто нов...какво да ти кажа. Ако говориш за GW, иди дойди. Но ти говориш за две вековни марки :) От приказките ти оставам с впечатление, че май баща ти има такъв Мерцедес, а не ти. Както и да е.

Оценка:
-1 +1

_FMC_
92 Отговор

До коментар #90 от "Димитър Михайлов":


Цените ще бъдат същите. Дори допускам леко понижение, за да направят реклама на новата си платформа, която снижавала разходите по производство. Поне така твърдят разни журналисти.

Оценка:
-0 +0

W164
93 Отговор
омръзна ми тази игра на спорене :D интересно защо не пише с какви двигатели ще бъде голфа.в другите сайтове пише само тука не

Коментиран от #95


Оценка:
-0 +0

гост
94 Отговор
Да,да,да....и заприлича голфа вече на кола...но може и още.

Оценка:
-0 +0

_FMC_
95 Отговор

До коментар #93 от "W164":


Тъкмо бях те хванал за събеседник и ти взе че сдаде багажа бързо бързо. Тоя Голф ще бъде с двигатели, с каквито е и сега. Това си личи и по купето му, което е такова, каквото и сега. какво да очакваш от Фолксваген, при които двигателите са с база от преди 25 години?

Оценка:
-0 +1

666
96 Отговор
Светът е преживял 2 световни войни и 6 крупни грешки (голф 1,2,3,4,5,6) ще преживее и тази.

Оценка:
-1 +1

ОНЗИ
97 Отговор
голф вика :D:D:D

Оценка:
-1 +0

До @87 ВИП АМГ
98 Отговор

До коментар #87 от "ВИП АМГ":


Не толкова колкото теб. Точно ти да говори за комплески е меко казано налудничево. Крадецът казал - дръжте крадеца. Аз поне пиша на родният си език, не обиждам остналите и не псувам като свинепас от различни никове, имам повече от 3 думи в речника си и не всеки мой 2-ри коментар е изтрит, заради изброеното до тук. Избрал си напълно анонимен сайт да се правиш на патрон, като само обиждаш и да разправяш уж колко си ,,мангизлия", защото това е единственото място къде можеш да го сториш.

Коментиран от #110, #120


Оценка:
-1 +1

W164
99 Отговор
Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.ТАЗИ СЪС 180 КОНЯ ЩЕ БЪДЕ САМОЛЕТ ОСОБЕНО КАТО ПОЧНАТ ДА ГО ТУНИНГОВАТ АБТ,МТМ,Б И Б

Оценка:
-0 +0

гЪзар
100 Отговор
Типични за БГ коментари! Защо сравнявате мерцедес с VW! Това са автомобили от съвсем различен клас. Всеки вика "Защо да давам 30 бона за Golf като за толкова мога да си купя S-класа?". А после горивата скъпи частите скъпи! Еми да скъпи са! А ти защо не си купи по икономичен автомобил при това с гаранция? Еми защото комшията има Е-класа аз защо да нямам S? Завистлив и беден народ сме това е! Дори и богатите тук живеят живота на обикновен гражданин в някои страни, където повечето карат НОВ автомобил и съм сигурен че няма такива коментари по техните сайтове! И за тези които викат, че VW вече не е народна кола: Да вече не е кола за нашия народ! Ние заслужаваме Мерцедес!

Коментиран от #108


Оценка:
-0 +1

W164
101 Отговор
аз не сръвнявам vw i mercedes.и не съм казъл нищо против голфа дори на мен много ме кефят голфовете от 4-та до 7-та.на мен учебната ми кола беше голф 4 (1.6) 101 коня

Оценка:
-0 +0

гЪзар
102 Отговор
Аз не говоря конкретно за някой. Просто се надявам да има по смислени коментари като НАПРИМЕР: "Бих си купил МК7 защото .......", "Не бих си купил МК7 защото еди си кой модел на същата цена НОВ е по добър с едикаквоси". Коментари за екстериора интериора. Мисля си, че за това сайта дава възможности за коментари.

Оценка:
-0 +0

гЪзар
103 Отговор
Та мнението ми за статията: По визия няма съществена разлика от МК6. Но е важно че са помислили повече за сигурността, удобството и икономията. Според мен това е важното в един автомобил. Добра кола. Ако имах възможността бих си купил МК7 Golf!

Оценка:
-0 +0

Hammett
104 Отговор
Кой двигател в Голф 6 или 7 е от преди 25 години ? TSI ?

Оценка:
-0 +0

max_payn
105 Отговор
Защо не сме в Тексас и да сме 18 век.

Оценка:
-0 +0

Голфаджия
106 Отговор
Прочетох много негативни коментари.Сигурен съм ,че повечето карат изгнили таратайки и никой не е карал Голф.Сравнения с висок клас автомобили са неуместни.Това е най-добрата кола среден клас .съотношение цена -качество.Втория най-продаван автомобил за всички времена.Карам Голф 4 и съм много доволен.Ако искате сигурна кола ,която почти не се чупи и стои стабилно на пътя,това е марката.

Оценка:
-0 +0

_FMC_
107 Отговор
Абе къде ни хвърли по върбите с твоя Голф 4? Това е кола, 3 поколения назад! Виждаш ли се какво пишеш? Май часовника ти я спрял някъде далеч назад в миналото. От тогава и два класа надолу колите са по-добри и предпочитани от тая четворка. Като казвам два класа надолу, имам предвид автомобили, подобни на UP, които са поне 2 пъти по-добри от раздрънканата четворка. А един клас надолу всички конкуренти имат поне 3 пъти по-добри автомобили. Точно пък Голф 4 не ми я хвали и препоръчвай. Нека си говорим за автомобили, а не за гнилочници.

Коментиран от #109


Оценка:
-0 +0

_FMC_
108 Отговор

До коментар #100 от "гЪзар":


Прав си приятел, логично е да сравняваме автомобили от един клас или най-много от два класа. Ако въпроса е какво бих си купил - добре оборудвано Поло на цената на Голф или добре оборудван Голф на цената на Пасат, отговора ми е само един - по-ниският, но добре оборудван клас автомобили. И понеже колегата по-долу ме пита какво карам...ами аз точно това направих - избрах отлично оборудвана Фиеста пред по-беден и стар модел Фокус. Бих направил същото и в случаите с Фолксваген. Автоматично това го принасям и към старите возила. Бих избрал нова, но малка кола пред голяма но на старо. Така пък направих преди години, когато се чудех какво да купя - старо, но по-голямо или ново, но по-малко. Никога не бих предпочел автомобил на старо или по-бедно оборудван, ако имам възможност за избор. Кой каквото иска да купува, за мен истината е тая.

Оценка:
-0 +0

Голфаджия
109 Отговор

До коментар #107 от "_FMC_":


Аз писах по принцип за Голф.И само споменах ,че карам 4.Всичко е въпрос на вкус ,но много ми е странно хора които не са карали дадена кола ,да я коментират.

Коментиран от #113


Оценка:
-0 +0

ВИП АМГ
110 Отговор

До коментар #98 от "До @87 ВИП АМГ":


iskliuchitelno ogranicheno lape si

Оценка:
-0 +1

ББ
111 Отговор

До коментар #81 от "_FMC_":


Мондеото е по-широко и с повече екстри от МЛ-а ... .Боже Господи !!! Аз карам S класа на 12 години и ти гарантирам, че Мондео, не с 6, с 12 години по-ново от нея, не може да и стъпи на малкия пръст. Мерцедес има екстри от моделите от 90-та година, които все още ги няма във фордовете, осъзнаийте се. А и ако бяха толкова хубави, чисто нов форд, нямаше да струва колкото "стар" мерцедес, не мислиш ли ?

Оценка:
-0 +0

_FMC_
112 Отговор
Какви екстри няма Мондео, което твоята 12 годишна S-класа има? Вярно, че сегашното Мондео е след фейслифт, а следващия модел идва в началото на 2013 година, но въпреки всичко Форд има неща, които едва сега се монтират при Фолксваген. Визирам системата за автоматично спиране при опасност от сблъсък, която вече година се монтира само във Фокус и S60 на Волво. Никой друг до скоро, дори и Мерцедес, не разполага с такава система. да не говорим и за системата за поддържане на лентата при Фокус, която размаза конкуренцията в тест на Ауто Билд преди няколко месеца, включително сиустемите на Мерцедес и БМВ. За новото Мондео не ми се мисли, колко светлинни години ще бъде напред пред 6 годишния Мерцедес, визиран тук, да не говорим за твоя 12 годишен. А това, че е по-широко Мондеото от S-класата go pisaha w edin ot poslednite broewe na Auto Bild. Не си го измислям.

Оценка:
-0 +0

_FMC_
113 Отговор

До коментар #109 от "Голфаджия":


Същото бих казал и на теб. След като не си се качвал в нов, по-нисък клас автомобил, не коментирай колко добра била четворката и колко добри били Фолксвагените. Лично аз имах възможност преди години да сравнявам Golf 4 с тогавашната ми нова Fiesta 2006 година. Да ти кажа, за нищо на света не бих я сменил със стария Голф, който по нищо не я превъзхожда. Просто атмосферата е различна. А цената на 8 годишната четворка бе около 10-11 бона с ремонтите. Това е малко по-малко от тогавашната ми кола. качествата обаче са много различни. И докато тоя Голф отдавна е на трупчета, старата ми Фиеста, която продадох, е само със сменени накладки от новия собственик и 2-3 крушки. Аз също имам толкова изгорели крушки и това е. А сега кажи кой е по-добре? Аз с новата кола или голфаджията, дал почти колкото мен пари за своя дарак Golf 4, който стои на трупчета след безбройни ремонти?

Коментиран от #115, #118


Оценка:
-1 +0

Danny
114 Отговор
До _FMC_: Карай си Фиестата, приятелю, и не пиши подобни простутии, че едва си поемам въздух от смях! Форд има малко достойнства, но както разбирам не си притежавал Г4 - не се изказвай неподготвен... Сравнявал бил Г4 с Фиеста...

Оценка:
-1 +0

Голфаджия
115 Отговор

До коментар #113 от "_FMC_":


Пич,не знам каква е била тази 4,но аз съм сменял само казанчето за антифриза.Минах Европа (до океана -Франция)и обратно,без проблеми ,спирал съм само за зареждане.За три години имам навъртени 60 000 км.Както и да е ,ако някой ми каже ,че Голф е боклук от 4 нагоре ,ще му се изсмея в лицето.

Оценка:
-1 +0

Japoneze
116 Отговор
Ела да ми се изсмееш-да Голф 4 не е кой знае какво-колко скоростни кутии се отвориха сами докато си карат хората,колко хиляди литра масло се доляха в тези велики мотори които горят масло като ТЕЦа,колко основни ремонта премълчани,колко ръжда и кит -само тези дето си ги имат си знаят.Беше той Истинския Голф-Голф 1 и Голф 2,още ги има и пак са по-здрави от тоя кенеф Голф4!

Коментиран от #117


Оценка:
-0 +3

Антонио Стойков
117 Отговор

До коментар #116 от "Japoneze":


Или си пиян, или не си закусвал

Оценка:
-3 +1

Hammett
118 Отговор

До коментар #113 от "_FMC_":


Стига си говорил вече глупости. Ще сравняваш S класа с Мондео .. Дори C класата е по-добра от това Мондео, да не говорим за E и S клас.. И да Голф 4 е по-добра кола в повечето отношения от Фиеста била тя и малко по-нова. Предубеден си към Vw и същевременно почитател на Ford. Не се заяждам, просто коментирам.

Оценка:
-1 +0

nik
119 Отговор
e 4e koi normalen izka da si kupi golf 4 edin priqtel ima 41.9 tdi vednaj pravi dvigatelq 2 pati skorosti i pak i e nujnik i pu6i kato kebap4inica tova e iztinata wv maniaci karaite si wv tata

Оценка:
-0 +1

дидо
120 Отговор

До коментар #98 от "До @87 ВИП АМГ":


Браво бе пич ! Един да се сети да ме подкрепи срещу Вип Амг чужденеца от Сотогранде. Много хубаво си го казал. Красноречив си.

Коментиран от #122, #123, #137


Оценка:
-2 +0

_FMC_
121 Отговор
Ей, убихте се да пишете глупости. Истината обаче е, че в България се внасят големи боклуци и тоя Голф4 бе точно от тия боклуци. Струваше около 8000 без регистрациите, а иначе по него време подобни модели вървяха по 10-12 000. Това си бе пълен боклук още в началото. А за казанчето на антифриза...не си единствения с тия странни проблеми. Не мога да проумея, как една кола може да остане с пробито казанче. Ами това е опасно за мотора и рискуваш тотални щети! Е.авам ти Голфа тогава! Ако е нов, да. Обаче не ми говори врели некипели за стари которници. Щял да ги сравнява с чисто нова Фиеста. Ай бегай от тука.

Коментиран от #128


Оценка:
-0 +1

До @!@) дидо
122 Отговор

До коментар #120 от "дидо":


Колега, този не се спря. От много време ръси само обиди и нападки срещу всеки с различно мнение. Преди доста време пишеше от много различни никове, някои от които 740D, W203, g klasa, lexus, taraleja, boreca....и какви ли още не. Мисли си хората за глупави, но то дори и някой да е такъв, ще го усети като види напълно еднаквите изречения, състоящи се от обиди обикновенно от 3-4 думи, написани с безброй грешки и най-очевидното, че тези никове се появяваха винаги един след друг с идентично съдържание, а пък после започва да се сърди, защото така се случва:)

Коментиран от #138


Оценка:
-2 +1

ДО @120
123 Отговор

До коментар #120 от "дидо":


Колега, номер 122 е до теб, бъгна се нета.

Оценка:
-1 +0

ПЕРНИЧАНЕЦ
124 Отговор
ПОЖЕЛАВАМ НА ВСИЧКИ ПЕРНИЧАНИ ДА БЪДАТ ЖИВИ И ЗДРАВИ, ЩАСТЛИВИ, И ДА ИМАТ ФИНАНСОВАТА ВЪЗМОЖНОСТ ДА СИ ПОЗВОЛЯТ НОВОТО ГОЛФ- ЧЕ VII И МНОГО, МНОГО БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ! :) :)
ОСТАНЕТЕ СИ СЪС ЗДРАВЕ :)

Оценка:
-0 +0

Топчо Боров
125 Отговор
Е те тва е!Какъв ,такъв -Гоуф!!!Тоя по са го докарали-взема че ми хареса!

Оценка:
-0 +0

Japoneze
126 Отговор
Стойков,първо-да не си гладен,оди похапни,после какво да ти пиша аз,само виж коментар № 119,а колко хора изпатили си така има, да ти дам и аз един пример-Голф 4 1.4 -скоростната кутия се саморазнити-пукната -заварена-пак искаше да се отваря сама-сега с болтове побългарена,аз бих казал подобрена!Същия гореше масло като бензин-основен ремонт,пак гори масло добре че е по-малко от преди.

Оценка:
-0 +0

Адаша
127 Отговор
За да попаднеш на добър автомобил втора употреба е голям късмет. Ако искаш добра кола купи си нова за да знаеш, че ти си я поддържал. Няма лоша кола, има лоши шофьори и поддръжка (прав или не, аз така виждам нещата). Сега по темата... Голфа си го бива. Но мисля, че им трябва малко по-различен дизайн (това е мое мнение. Разни хора, разни идеали). _FMC_ не се пали, когато някой си позволи да си купи нова (ДАЙ БОЖЕ ВСЕКИ) ще разбере.

Коментиран от #132


Оценка:
-0 +1

Hammett
128 Отговор

До коментар #121 от "_FMC_":


Абе момче ти чуваш ли се. И след като яката Фиеста е 2006 г. защо я сравняваш с Голф 4, а не с 5 ? Или искаш да ми кажеш, че тая неземна машина е по-добра и от голф 5 ? Сравняваш чисто нов с употребяван автомобил. "Е.авам ти Голфа тогава!". Ми аз пък ти е.авам Форда. И няма как да предпочета Фиеста дори 2006 г. пред Голф 4 особено след 2001 г.

Коментиран от #131


Оценка:
-0 +0

FabrikaItalianadiAutomomileTorino
129 Отговор
ГОЛФ-Грозно Оръфано Ламаринено Фолио :D :D :D

Оценка:
-0 +0

Focus 4eva
130 Отговор
Каква Фиеста бе? Фокус е от класа на Голф, Фиеста е дамска въшка. И да, Фокус наистина е един прекрасен автомобил, най-добрият модел в класа си и на Форд изобщо. Издуханата Фиеста е за дами. Истинските мъже карат Фокус!

Оценка:
-0 +0

_FMC_
131 Отговор

До коментар #128 от "Hammett":


Не аз сравнявам с Golf 4, a колегата долу. Той подхвана темата за Голф 4, не аз. Той твърди, че Голфа, макар и 4-ка е по-добър и от много по-новата Фиеста. Аз не съм съгласен. Ти съгласен ли си?

Коментиран от #141


Оценка:
-0 +0

_FMC_
132 Отговор

До коментар #127 от "Адаша":


Е, един да мисли като мен тук :)

Оценка:
-0 +0

Focus 4eva
133 Отговор
Фокус 1 е много по-добър от Голф 4/5, не само като визия, ами и като возия и техника. Да не говорим, че изглежда супер дори сега, след повече от 10 години след дебюта му!

Оценка:
-0 +0

провинцията не прощава
134 Отговор
Перничани далеч не са единствените, които карат Голф. Ама вие дето все с тях се ядете сигурно сте от глухата провинция, защо не си видите изпадналите градове, та все с Перник се ядете?!

Оценка:
-0 +0

тцтц
135 Отговор
Перник се слави с голфовете си чудно защо аз лично в Перник съм виждал повече от по старите мерцедеси 124 190 отколкото голф 2 и 3

Оценка:
-0 +0

Mihail03
136 Отговор
Не вярвах, че ще го кажа но изглежда по-добре от предишните поколения! За съжаление, другите марки масово си за*раха дизайна - особено Форд. Новата Фиеста е ужасна, прилича на Пежо отпред и е издута като балон. Преди десетина години колите бяха като цяло по-красиви (с изключение на тогавашния Голф).

Оценка:
-0 +0

137
Този коментар е премахнат от модератор
ВИП АМГ
138 Отговор

До коментар #122 от "До @!@) дидо":


abe mai niakakav lov na veshticii ti se privijda.kogato niamash pari za neshto vinagi li go opliuvash ili prosto s markata Mercedes neshto nesi pasvate?

Коментиран от #140


Оценка:
-1 +1

ДО @138
139 Отговор
Аз никъде нищо не съм оплювал, а това дали имам пари за нещо...имам, за това не се тревожи. Този който оплюва си ти. ..

Оценка:
-1 +0

320ci
140 Отговор

До коментар #138 от "ВИП АМГ":


яко те метнаха пак мен.правиш се на важен и за това така става.не може да знаеш тук кой кви пари има

Коментиран от #145, #146


Оценка:
-2 +0

Hammett
141 Отговор

До коментар #131 от "_FMC_":


Аз обаче съм съгласен. За мен Фиестата е малка, градска кола. Не харесвам такъв тип коли. А и специално визираната от теб Фиеста ( 2006 г. ) според мен има много гаден интериор.

Оценка:
-0 +0

диди
142 Отговор
поредния варел

Оценка:
-0 +2

дидо
143 Отговор
Супер си е количката ......По-лека, по-икономична по-безопасна .
Визията и е много готина, а вътре си е повече от добре за кола от такъв клас ......

Коментиран от #147


Оценка:
-2 +0

Фьодор
144 Отговор
Все по- добри стават! Предвиждам, че до 2038 година ще стигнат нивото на японски автомобил от настоящето!!!

Оценка:
-0 +2

ВИП АМГ
145 Отговор

До коментар #140 от "320ci":


kaji be smeshko kakvo pak si se nadul kato plondir

Оценка:
-1 +1

ВИП АМГ
146 Отговор

До коментар #140 от "320ci":


metnatiat si ti po rojdenie ....

Оценка:
-1 +1

ВИП АМГ
147 Отговор

До коментар #143 от "дидо":


iavno rabotata ti v firma Vasilka te sduhva i pishesh s po 5 nika .tajno e polojenieto ti.

Коментиран от #148, #152


Оценка:
-1 +1

148
Този коментар е премахнат от модератор
До @ 147
149 Отговор
Пак си дишал лепило.този път е било много силно.:)

Коментиран от #150


Оценка:
-2 +1

ВИП АМГ
150 Отговор

До коментар #149 от "До @ 147 ":


nali znaesh kade ti e miastoto

Оценка:
-0 +1

FMC
151 Отговор
Всъщност, разликата е само в мястото отзад и малко по-малкия багажник. А интериора никак не е гаден. След фейслифта вече имаме меко арматурно табло, за разлика от това при Golf 4, което е много странно за пипане според мен. Всичко в старата Фиеста е ергономично с изключение на коректора за фаровете. Изобщо, много удобна кола. А за поведението на пътя не ми се говори. Никой не е успял да ми избяга или да ме настигне в планината, а моторът ми не бе мощен. За мен най-интересен бе един случай на Шипка, когато някакво Субару се опитваше да се движи с моята скорост в завоите. Да, но ми стана смешно как сучи задница и се мъчи с мен, а аз нямах дори ABS. Изобщо, скапаната за някои кола ви наказва жестоко, когато най-малко очаквате.

Оценка:
-0 +0

дидо
152 Отговор

До коментар #147 от "ВИП АМГ":


А някаква друга конспирация има ли ?
Освен тотален комплексар си и параноик. Доказваш се ежедневно !

Коментиран от #153


Оценка:
-2 +0

ВИП АМГ
153 Отговор

До коментар #152 от "дидо":


neshtata sa iasni.niamash kakvo da kajesh na tematika avtomobili i se zanimavash s prostotii.

Оценка:
-1 +1

baiplamen
154 Отговор
Въпреки че съм фен на Фолксваген, не мога да кажа, че екстериорът кой знае колко ми харесва, но това е при всички нови коли. Не ми харесва липсата на индивидуалност, както е било при Голф II или IV например. Прилича ми на уголемен вариант на VW Scir. или някой от новите модели на Ауди. За някакви качества от сухи цифри не може да се говори, без практиката да е доказала нещо, въпреки че предполагам, че всичко е на добро ниво, защото това е основният модел на VW. За старите модели е ясно-добри са-имаме във фамилията II, III, IV различни модификации, единият на 504000 дизел II, другият бензин-газ 420000 III, 300000 бензин-метан IV, добри коли са, здрави, леко грубовати, но надеждни. Разбира се и те се чупят като всяка кола, както и типични дефекти за всеки модел.

Оценка:
-0 +1

Обикновен българин
155 Отговор
Абе грозен и безличен си е, ама ако ми го подарят, няма да го откажа, току виж съм обидил хората я....

Оценка:
-0 +1

The Best
156 Отговор
Поредната еволюция. Нови технологии но като дизайн нищо ново.

Оценка:
-1 +1

монти
157 Отговор
Дизайна е перфектен / пропорции , сранична линия / , интериора изглежда функционално и уюутно . Личи си взискателността на М. Винтеркорн . Според мен / от тези снимки / това е най красивия голф . Разбира се най важно е впечатлението на живо .

Коментиран от #158


Оценка:
-1 +0

БУМЕР КАМОР
158 Отговор

До коментар #157 от "монти":


smeshen kakto vinagi e golfa

Коментиран от #159


Оценка:
-0 +0

дидо
159 Отговор

До коментар #158 от "БУМЕР КАМОР":


А кое не е смешно....Хондичката 1.4 ли ?

Коментиран от #160


Оценка:
-2 +0

БУМЕР КАМОР
160 Отговор

До коментар #159 от "дидо":


mi seshtam se za mnogo avtomobili koito sa po stoinostni i nadejdni ot tova darvo.naprimer BMW 1 seria i dori Honda civic koiato si spomenal e zdrav nadejden avtomobil.Golfa e darven i troshliv kosh.

Коментиран от #161, #162


Оценка:
-0 +1

Hammett
161 Отговор

До коментар #160 от "БУМЕР КАМОР":


Съгласен съм само за 1 серия, но пък тя е по-скъпа.

Оценка:
-1 +0

ВИП АМГ
162 Отговор

До коментар #160 от "БУМЕР КАМОР":


napalno si prav smeshtniat Golf nishto ne vaji pred bavareca

Оценка:
-0 +0

монти
163 Отговор
За феновете на бмв 1серия
заради теснотията ,задната седалка бе наречена от журналистите
" наказателната скамейка".
По нито един показател БМВ 1 не превъзхожда новия ГОЛФ .

Коментиран от #164


Оценка:
-1 +0

ВИП АМГ
164 Отговор

До коментар #163 от "монти":


niama kriterii po koito klozeta na VAG da e po dobar ot bavareca.nauchi si uroka

Оценка:
-0 +0

vankata
165 Отговор
Bravo na VW mnogo dobre sa se spravili.Golfa e super!!!

Оценка:
-0 +1

vankata
166 Отговор
Bravo na VW mnogo dobre sa se spravili.Golfa e super!!!

Оценка:
-0 +0

golf user
167 Отговор
Не ви ли се струва че ламарината на голф 6 и 7 е по тънка спрямо 5 и по старите модели, едно от предимствата на голфа пред японските, френски и италиянски коли все пак беше по-здравата ламарина.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Цветелин Кънчев
Лидерът на Евророма Цветелин Кънчев с коментар за вота
Президентът Румен Радев не им върви по гайдата и това вбеси БСП"

Още бисери