Last news in Fakti

5 Септември, 2012 08:30 31 618 167

Това е Volkswagen Golf VII

  • volkswagen-
  • golf-
  • mk vii

Пред вас е седмото поколение на германския бестселър Volkswagen Golf. Премиерата на новата генерация се състоя в Берлин, а най-важното, което отбеляза Мартин Винтеркорн, е, че Golf VII е по-лек, по-икономичен, по-просторен и по-безопасен в сравнение с предшественика. Освен това седмата генерация впечатлява със значително обогатено базово оборудване, а салонът е с повишен комфорт и простор. Още от водещите новини, които бяха изнесени по време на премиерата са, че двигателите ще са по-икономични и значително по-екологични.

Що се отнася до външния вид на колата, Винтеркорн каза, че е работено върху т.нар. фини промени. Чертите са по-остри, а основните промени са по-къс преден надвес и широка С колона. Иначе, както всички поколения до този момент, и седмото е нараснало на дължина и широчина. Габаритите на Golf VII са 4 255 мм, 1 799 мм и 1 452 мм, съответно дължина широчина и височина. В сравнение с предшественика дължината е повече с 56 мм, а широчината с 13 мм. На височина обаче новият Golf не е пораснал. Той е по-нисък от шестото поколение на модела с 28 мм.

Нарасналите габарити водят и до увеличено междуосие, което вече е 2 637 мм (+59 мм). Всички тези цифри се отразяват най-вече на простора в салона. Увеличено е мястото за краката на пасажерите отзад, както и пространството на нивото на раменете им. Най-основната промяна е свързана с багажника. Именно малкото товарно пространство беше един от основните недостатъци на шестото поколение и тук конструкторите са се опитали да решат този проблем като са добавили още 30 литра обем. Седмото поколение на Volkswagen Golf разполага с багажен обем от 380 литра.

Намаленото тегло пък се дължи основно на иновационни материали и най-вече на новата модулна платформа MQB, на която ще се правят почти половината модели на марката Volkswagen. Новият Golf тежи само 1 050 килограма, което според специалистите е изключително добро постижение. Mk7 Golf ще се предлага с гама от напречно монтирани четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели, като общият им брой ще достигне 12 агрегата. Продажбите ще стартират още през септември, а в края на следващата година марката ще зарадва и хардкор феновете с версиите GTI и R.

Опционното оборудване на Golf VII включва системи за безопасност, много от които са заимствани от по-високите класове автомобили. Една от тях е автономното спиране на автомобила при опасност от сблъсък. Още от интересните опции са адаптивен круиз контрол и асистент за поддържане на пътното платно. Презентацията завърши с всеобщото мнение на хората от VW, че това е най-съвършеният компактен хечбек, правен някога. Дали обаче това ще се окаже факт и седмата генерация ще продължи да чупи рекордите по продажби в Европа, ще покаже само времето.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VW_forever

    2 2 Отговор
    Съгласен съм с хората от компанията, че това е най-съвършения компактен хечбек правен някога.

    Коментиран от #5, #16

  • 2 Ам

    2 2 Отговор
    Ами лексус?
  • 3 Николай Николов

    1 2 Отговор
    Еми доста иновативен... И мисля че изгллежда много добре !
  • 4 Ogneniq

    4 1 Отговор
    Vsichko ot golf 5 nasam po nikakuv nachin ne blesti s dizain ili interior. Tova 7mo pokolenie si e edin obstoen facelift na 6-cata. Po sushtiq nachin kakto 6catabeshe za 5cata. Vsichki konkurenti ot tozi klas predlagat po inovativen dizain - Astra J, Hyundai I30, Ford Focus i t.n. Tezi konkurenti na "Goufu" predlagat otlichni agregati, izkluchitelno bogato oborudvane, nabor ot nai-moderni sistemi ot vsqkakvo estestvo, suchetani sus CENA, koqto e opravdana i dostupna, sravnena na s tazi na Golfa. Golf e bestseller samo v Germaniq.....iiii tolkova. V svetoven mashtab nai prodavaniq hatch ot tozi klas e Toyota Corolla. Zashto li? Samata istina: Golf - prehvalen avtomobil sus visoka cena(dosta nad srednata za tozi klas) i oborudvane, harakteristiki i nadejdnost, koito ne prevuzhojdat po nikakuv nachin tezi na prekite mu konkuernti!

    Коментиран от #6

  • 5 comment

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "VW_forever":

    Да бе да.
  • 6 водния

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "Ogneniq":

    Огнен, карай си дъртата астричка, мисли си че караш кола и не се вълнувай толкова! А ако искаш да видиш и усетиш разликата - помоли някой да те повози в голф и в останалите коли същата година на производство, които според теб са добри. Тогава няма да пишеш такива работи и да се излагаш!
  • 7 БайОнзи

    2 3 Отговор
    Добра е колицата, няма кво да ми са прайте тука на разбирачи!
  • 8 Ogneniq

    4 0 Отговор
    Kolega, "водния".
    Pyrvo, kolata mi e 4 godishna i kupena ot men chisto nova. Imah vyzmojnostta da karam Golf 5 1.9 tdi 105 konq slujeben v produljenie na 2 godini. Za tozi period sym se vozil vyv vsevyzmojni koli ot tozi klas itrqbva da ti kaja, che Golf-a s nishto ne gi prevuzhojda. Spodelqm konkreten opit, za da ne se "izlagam":
    - vsichki dizelovi motori na Golf 5 (do 2008-a) sa PD - shumni i grubo raboteshti. VAG se setiha chak prez 2008-a da minat na Common rail. Pri 6-cata veche vsichko e kakto trqbva - fakt neusporim.
    - Golf-a ne e po shirok i komforten ot Astra, Foxus, Auris, Peugeot 308. Nito puk po ustoichiv i stabilen na putq!!!!
    - dizaina na Golf sledva evolucionniq tip na promqna. Ne sa nalice korenni promeni ot 2003ta godina nasam. Drugite marki v tova otnoshenie sa mnogo po napred - qponci i koreici sa tipichen primer.
    - standartnoto oborudvane na edin golf e mnogo bedno
    -cenata e chuvstvitelno po-visoka ot tazi na prekite mu konkuretni
    -nadejdnostta dokazano NE E po-visoka ot tazi na preki konkurenti kato Astra i Hyundai i30, koito dosta drupnaha s prodajbite.
    -Auto bild i vechno purvata poziciq na golfa tam ne sa korektiv za liderstvo. Vse pak VAG e osnoven sponsor na Auto bild i Auto Motor und Sport.

    Naqsno sm , che da si Golf-adjiq e diagnozai che za mnogo "shoferi" e privilegiq da karash Goufu. NO - praktichniqt i racionalen kupuvach na nova kola tursi suotnoshenie CENA- KACHESTVO-NADEJDNOST. Golf-a naistina e dobra kola, no ima drugi modeli ot kompaktniq klas, koito predlagat po dobro suotnoshenie na tezi 3 faktora!!!!
  • 9 ххх

    0 0 Отговор
    Това ще се продава много, наистина много.
    От VW имат два автомобила за които от 15 години насам много внимават каква продукция ще представят.
    Не очаквам да има компромиси в качеството.
    Наистина обаче дизайна е скучоват, но пък се продава отлично и явно не искат да рискуват.
    Доста конкуренция се появи през годините точно в този клас, което е хубаво защото искат не искат всички влагат все повече екстри, но пък и много дефекти произлизат от това.

    До :Ogneniq
    Коя корола по точно сравняваш с голфа? Корола от някокло години е само седан и вече отиваме в друг клас автомобили? Може би с Аурис ги сраваняваш...
  • 10 лимонад

    0 0 Отговор
    само не разбрах каква е идеята на тая статия в imot.bg?
  • 11 мани бегай

    6 5 Отговор
    Тия ваговете колкото и да се напъват - не могат да надскочат себе си. Каквото и да правят - Голф си е, банален и скучен

    Коментиран от #14

  • 12 като гост

    5 1 Отговор
    Новото Volvo v40 е светлинни години пред този "най-съвършенен компактен хечбек правен някога" а и не е много по- скъп.
  • 13 ГОСТ

    8 0 Отговор
    Хубав е Голфа. Наистина има доста конкуренция наизлязла напоследък. Лошото при всички нови модели от 2000г насам, е че ги правят с малък ресурс на частите. Колите стават все по достъпни, за сметка на това даваш повече пари за части и обслужване...
  • 14 ВИП АМГ

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "мани бегай":

    prav si kolega
  • 15 EU Citizen

    1 0 Отговор
    В новия модел има моменти които са заложени в първите поколения на голф, това са теглото и видимоста - напоследък новите коли са ужасни в това отношение тежки и с лоша видимост. Аз съм имал повечето поколения на Голф /от II до V / и за съжаление всяко по ново поколение е по лошо като качество на изработка, ресурс и цена на частите т.е. няма го духа на ГОЛФ - здрава и безгрижна кола.
  • 16 pastara

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "VW_forever":

    Jiv t...k,golf karuca.Kakvoto i da go pravish si e lagerna kolichka
  • 17 audi a6 4f c6

    0 2 Отговор
    Prez poslednite 4-5 godini AUDI razbiha konkurenciata s dizainite si pri vsichki klasove, taka che ne obsajdaite VAG kato 1 cialo !

    Коментиран от #38

  • 18 ташунко

    1 0 Отговор
    Имам чувството , че коментарите тука се пишат от Стиви Уондър и Рей Чарлз (нищо , че последния е починал) ! Ако на мястото където пише Голф заместим с Бербатов, Стоичков или Ники Лозанова , ще се получи готова и актуална статия !
  • 19 aaaa

    4 1 Отговор
    kakvoto i da govorime VW si e edna mnogo stabilna marka.Ne naprazno pritejava polovinata zavodi za avtomobili v sveta...
  • 20 zсссс

    2 0 Отговор
    Последните години хечбеците стават все по-големи и по-големи.
    С всеки изминал модел увеличават ширината и междуосието, както и пространството паралелно с комфорта.
    Имам чувството че вече са на нивото на средния клас от преди години.
  • 21 GolfaForevar

    1 2 Отговор
    nai vilikoto nesto v 4ove4estvoto
  • 22 Клаус

    0 1 Отговор
    Въпреки, че е голф и като цяло е посредствен ми харесва.
  • 23 ГЕРГАН

    1 0 Отговор
    "Презентацията завърши с всеобщото мнение на хората от VW, че това е най-съвършеният компактен хечбек, правен някога"
    За тези скромността не е качество! Как може да са толкова подли, елементарни и агресивни тези от VW?
    В щатите постоянно атакуват конкуренцията, като казват, че те самите са съвършени, а другите не стрували! Не е ли по- редно да се докажат първо, и след това да оставят хората сами да изберат. За съжаление явно тактиката им работи, защото въпреки не толкова отличното представяне на голфовете по различните тестове за качество и надеждност, хората ги харесват и купуват.
  • 24 шуши

    2 0 Отговор
    Хубав е особено интериора
  • 25 Росен Стоименов

    0 0 Отговор
    Много странни коментари като цяло - все хейтърите на Голф тука, вместо привържениците му да се напдпреварват да го хвалят. Щом си нямате работа, хейтвайте
  • 26 met49

    0 2 Отговор
    Не намирам по-добър абтомобил от германскиа,здрав,пъргав и икономичен,авт.мечта....
  • 27 met49

    0 2 Отговор
    Не намирам по-добър абтомобил от германскиа,здрав,пъргав и икономичен,авт.мечта....
  • 28 met49

    0 2 Отговор
    Не намирам по-добър абтомобил от германскиа,здрав,пъргав и икономичен,авт.мечта....
  • 29 met49

    1 2 Отговор
    Не намирам по-добър абтомобил от германскиа,здрав,пъргав и икономичен,авт.мечта....

    Коментиран от #33

  • 30 met49

    0 2 Отговор
  • 31 ГОЛФА

    1 1 Отговор
    НЕ се карайте момчета голфа е най-доброто на пазара.Не случайно си държи висока цена на старо ;)
  • 32 vw golf

    1 2 Отговор
    golfa e straxoten mnogo e krasiv,bravo.
  • 33 Клаус

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "met49":

    Заблуден си! Търсиш не, където трябва!
  • 34 Клаус

    2 0 Отговор
    Интересно е да се преброят грамотно написаните и смислени коментари оставени от голфаджии! Да изчакаме няколко дни и да броим! :) Съгласни ли сте?
  • 35 ?WUF

    2 0 Отговор
    Тия могат вече да им слагат само размери на Фолксвагените защото всичките са еднакви
  • 36 R32

    2 2 Отговор
    Хора си правят качествени коли , продават си , правят си пари , а вие тарикатчета си карайте недоразуменията.Критиците си лаят , голфа си върви :)))))))))))
  • 37 W164

    1 2 Отговор
    Mk7 Golf ще се предлага с гама от напречно монтирани четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели, като общият им брой ще достигне 12 агрегата.ТОВА МАЙ ЩЕ БЪДЕ КОЛАТА С НАЙ ГОЛЯМ ИЗБОР ОТ ДВИГАТЕЛИ
  • 38 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "audi a6 4f c6":

    Бегай пък ти с тоя кенеф Алудито от тука бе.А Гоуфо е гола вода.Винкелман отлага, отлага та поне малко да постигнат нещо що годе добро, че корейците ги направиха за смях, но резултата никакъв.Пръкна се очакваното менте.Това на живо съм сигурен, че ще изглежда като изработка на Сеат.
  • 39 Дошо

    1 0 Отговор
    Презентацията завърши с всеобщото мнение на хората от VW, че това е най-съвършеният компактен хечбек, правен някога.
    Ама сериозно ли?Вие продукцията на конкурентите нали уж под лупа я гледате.Слепи ли сте какви сте.Та дори КИА изглежда по-добре от тоя дръгел.
    .ати убитаците само те и Ауди билд хвалят Гоуфо

    Коментиран от #43

  • 40 Димитър Димитров

    1 0 Отговор
    Не харесвам VAG,ама на черното бяло не можеш да кажеш това тук е определено хубава кола! Браво!
  • 41 Юлиян Димитров

    2 1 Отговор
    Не съм фен на немското автомобило строенен , но по финансови причини се пинудих да карам голф3 колко и грознна и гадна кола да е еи такова кораво нещо няма . Ако и тоя голф е поне толков аздрав като старите им машини ще има голям успех !
  • 42 Юлиян Димитров

    0 0 Отговор
    Новина от 2031 първата кола стъпила на марс е голф !
  • 43 ПАШО

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Дошо":

    Tи "Дошо" с розовата "Микра"ли си?
  • 44 ddp

    1 1 Отговор
    мале мале :D немога да го позная,то на гоуф не прилича,много по-различен е от предшествениците си,на това се вика иновативен дизаин :D
  • 45 Fakti

    0 0 Отговор
    полицията в холандия движи само с golf 6
  • 46 vw golf

    1 0 Отговор
    mnogo e krasiv na jivo 6te e oslepitelen.Bravo!!!
  • 47 ДД

    1 0 Отговор
    Не можеш да го познаеш защото прилича досущ на Опел Астра. Вече може да се каже , че голфът е красив. От по-рано трябваше да крадат дизайна на опел.

    Коментиран от #50

  • 48 dvwww

    1 1 Отговор
    Красив е спор няма за това противниците му са много изнервени и се чудят какви глупости да пишат.
  • 49 Гоуф

    2 0 Отговор
    И аз не съм фен на марката, но мога да кажа само едно: YES!!!!!!
  • 50 Пълни глупости

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "ДД":

    Каква астра бе младеж?!?
    Прилича, ами да. Нали е хечбек, пък и той има 4 гуми, 5 врати... Абе прилича, как да не прилича
  • 51 vvvvv

    0 0 Отговор
    Bravo!!!Tozi Golf okon4atelno 6te razmaje konkurentite!
  • 52 6ut :P

    0 0 Отговор
    I Golf 20-ka da napravqt pak si e Golf karu4ka si e :D :P
  • 53 кондофри иванов

    1 1 Отговор
    До сега винаги съм мразил ГОЛФА. Имам VECTRA B 2000 г. Миналата седмица трябваше да пътувам до Варна. Но гражданската ми е изтекла. Взех на приятел ГОЛФА 5 е разликата е от луната до марс. По слаб с 23коня и тегли повече, а за горивото почти на половина по икономичен. Страшен автомобил, дано и седмицата е така.
  • 54 бмв-фен

    0 1 Отговор
    егати голфа по хубав хеджбек не сам виждал до сега браво на хората направили са каквото трябва а вътре е много хубаво това ще кърти пазара
  • 55 ббб

    1 1 Отговор
    Това се казва Германска кола! Браво!
  • 56 гост

    0 1 Отговор
    Уникален за пореден път Германците си показват качествените коли:)
  • 57 maxpower16v...GTI-ABF

    0 0 Отговор
    az sam si golfajiq spored men golf ne e koi znae no e zdrava prilichna poslushna kola vurshi dobra rabota otnosno sedmaka -gotin e, nai interesni shte sa GTI i R
  • 58 gess

    0 1 Отговор
    за пореден път се вижда ,че немското качество е номер едно корейските тоалетни могат само да гледат и да копират.
  • 59 Sinbad0

    0 1 Отговор
    Сега е момента дизайнерите на Тойота да се уволнят......хаха,какви корейски или японски коли бе,те европейските производители,немогат да се борят с немците,какво остава за другите.
    BMW,MB,AUDI,VW аз за себе си съм направил класацията. Ако нямам пари и за Фолксваген значи е време да ползвам друг вид транспорт,просто колата трябва да е от Германия.......
  • 60 Евгений Чавдаров

    1 1 Отговор
    ВАГ е велика марка голф е велик модел карам голф 3 и съм горд с това, че съм притежател на голф. Да караш голф е отделна философия, начин на живот.Само хора с усет и чувство за естетика разбират каква кола е всъщност.
  • 61 мемфис

    1 0 Отговор
    До;Евгений Чавдаров
    Щастлив си, защото не знаея колко си нещастен!
    /нищо лично,с най-добри чувства/
  • 62 шепо

    0 1 Отговор
    Ей, колко глупости се изписаха относно VW тук! Колко милиарда години трябва Голф да е най-продаван, за да спрете да лаете срещу него??? Консервативен дизайн, качествена изработка и добри двигатели + собствени разработки - това е! Добре е да има конкуренция в лицето на японски, корейски, италиански и френски производители, просто така се отличава кое е качественото! Качественото е VW и това е! http://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k
  • 63 Дошо

    2 0 Отговор
    Ма той Голфа НИКОГА не е бил най-продаван бе батка
  • 64 _FMC_

    0 0 Отговор
    Предварителните фотошопски истории на моменти изглеждаха по-добре от оригинала. Дори повярвах, че Голф ще вземе нещо и от SEAT/Alfa, но не би. Тая визия по-скоро подхожда на Golf+ отколкото на Golf. Мъка.
  • 65 Евгений Чавдаров

    0 4 Отговор
    Според мен всичко останало освен ВАГ е:

    БМВ-гълтач на гориво който вози като кенеф
    Мерцедес- бавен скучен барабар с марката винаги мутри с шкембета
    Опел-гнила ламарина и електроника разваляща се по лесна от нинтендо конзола
    Пежо-от Франция само порфюми
    Хундаи, Хонда, Тойота-с тях само на разходка
  • 66 _FMC_

    1 0 Отговор
    А според мен за всеки влак си има пътници.
  • 67 димитър петров

    0 1 Отговор
    супер е
  • 68 ББ

    2 0 Отговор
    "Карам ГОЛФ, понеже е най-доброто" ... ха по-скоро нямаш пари да поддържаш друга кола или по-скоро да си купиш. А Евгений, ( който смята че карането на голф 3 е философията не неговия живот ) , Голфовете са масови понеже ги кара народа, предполагам че сам знаеш че волксваген в превод от немски означава кола за народа. В повечето случаи е за обикновеният човек, така че е тъпо да плюеш Мерцедес и БМВ. Явно си мислите, че който кара скъпа кола е мутра или измамник, но НЕ , просто това са марки за хора с възможност, а навсякъде по света тези с възможност са по-умни от масата ;)
  • 69 Евгений Чавдаров

    0 0 Отговор
    Първо който кара скъпа кола или е мутра или е измамник скъпи градско чедо второ не споря с хора който нямат познания в областта .

    Коментиран от #72

  • 70 Лех

    0 1 Отговор
    Голф 7 - какво му трябва на човека...повече!
  • 71 www

    0 2 Отговор
    kolata e nomer 1!!!Az smiatam 4e 6te se konkorira s po vivokite klasove i kakto se vijda tova 6te stane!!!
  • 72 W164

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "Евгений Чавдаров":

    не съм съгласен че който кара скъпа кола е мутра или измамник.аз като карам МЛ 320 ЦДИ да не значи че съм мутра или измамник.не горови глупости.мен не ме обиждаш но може някой други хора които имат скъпи коли да се обидят

    Коментиран от #73, #74

  • 73 ______

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "W164":

    @72 е и какво като караш,в село почти всички караме такъв кое му е скъпото,а ако е чисто нов въпроса вече е друг!
  • 74 Евгений Чавдаров

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "W164":

    Знам бе брат всичките неща който ги написах бяха примамка за тези тука който се изяждат за глупости аз тях ги бъзикам а относно скъпите коли 99% може би са мутри или измамници.
  • 75 W164

    0 1 Отговор
    ВИЕ НА СЕЛО НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ ТАКАВА КОЛА КАМОЛИ ДА КАРАТЕ.КОЛАТА НЕ Е ЧИСТО НОВА И СТРУВА 36 000 ЛЕВА И ЗА ПОВЕЧЕТО ХОРА Е СКЪПА.В ТАЗИ КРИЗА НЕ ВСЕКИ КАРА КОЛА ЗА БЛИЗО 40 000 ЛЕВА
  • 76 _FMC_

    2 0 Отговор
    Ей, то пък голямо геройство за 36 бона да се набуташ със стар таралясник. Ако се замисли човек, за тия пари взема чисто ново Мондео с Ecoboost мотор и 160 PS :P Освен всичко, има и 5 години гаранция, гори малко за мощността си и въобще това е един чудесен ГОЛЯМ автомобил.
  • 77 tica2

    1 0 Отговор
    Колата е хубава.Ако имаше и по изпорен мотор щеше сигурно още по добре.Така мисля аз.Иначе съм фен на друга марка , но на този свят всеки си има право на мнение.И не забравяйте , че масово караме стари коли , обикновено над 10 години.Тогава няма място за сравнение между автомобилите.Просто този който кара по-запазения е по-доволен.
  • 78 W164

    0 0 Отговор
    таралясник е твоята кола нищо че не знам каква е но щом пишеш че за толкова пари ще си вземеш форд мондео предполагам че караш форд.колата е август 2006 година на 6 години и 1 месец и 100% че е по здрава от форд мондео дето чисто ново струва колкото един мл на 6 години,и второ това е голяма простотия да сръвняваш най скапаната немска марка с най хубавата,и нали знаеш че колкото по евтина е една кола толкова по голям боклук е.апък и богаташите и мутрите карат мерцедеси а не фордове.едната чисто нова струва 36 000 лева а другата със 100 000 отгоре

    Коментиран от #81, #84

  • 79 Тони

    0 0 Отговор
    Според мен никой няма право да плюва автомобил който не може да си позволи. Най-малкото не е карал такъв
  • 80 ВИП АМГ

    1 2 Отговор
    това кола ли е бе, кола ли е тва бе...това е клозет. това е моето експертно мнение. вчера пред блока някой ми е свалил лепенката ВИП АМГ, която беше залепена на задния капак на мястото на 200D на 190-ката. яд ме е не за друга ами че сега се вижда ръждивото петно, което бях скрил с нея.

    Коментиран от #87

  • 81 _FMC_

    1 0 Отговор

    До коментар #78 от "W164":

    Ами...аз не чакам до шестата година. Разделям се още на петата с автомобила. Не знам дали е таралясник, но днес без да искам не дадох път на едно Бентли. Изкефих се, как искаше да ускори и да мине пред мен. Да, ама не. Остана зад мен. Знаеш ли...предполагах, че се изхвърлям малко като нарекох колата ти "таралясник", но сега съм сигурен, че е такава. Смях в залата - Мерцедес на 6 години за 36 бона. Алоооо...Къде си тръгнал да сравняваш тоя таралясник с Ново Мондео, Пасат или Инсиния? Казах Мондео, защото се предлага с най-модерен мотор за долу горе тия пари. Колата е много голяма и дори е по-широка от S-класата на Мерцедес. Мутрите не карали Форд, а Мерцедес. какво общо има с това, коя кола е добра, кой се е набутал и кой си кара с кеф? А Мондео се кара с кеф. Прав си, че колите са за съвсем различни хора, но...само като нови! Ти ми сравняваш 6 годишния таралясник с чисто нов, модерен автомобил! Моля ти се, осъзнай се малко! 6 години са твърде много в автомобилостроенето. Това понякога е повече от едно поколение автомобили. Имаше навремето един мой любим филм - "Малките са пораснали". Наистина малките растат постоянно и да робуваме на догми е най-голямата грешка, която може да допуснем. Лека вечер!

    Коментиран от #111

  • 82 W164

    0 0 Отговор
    БРАВО НА ТЕБЕ.ИЗКАРА ЧЕ ФОРД И ОПЕЛ СА ПО ХУБАВИ КОЛИ ОТ МЕРЦЕДЕС.100% ЧЕ МЕРЦЕДЕСА НИЩО ЧЕ Е НА 6 ГОДИНИ НО Е ПО ЗДРАВ ОТ ЕДИН НОВ ФОРД ИЛИ ОПЕЛ.ТАКА И НЕ РАЗБРАХ КАКВА КОЛА ИМАШ ? КАК МОЖЕ ДА СРЪВНЯВАШ КОЛА СЪС ДЖИП И МЕРЦЕДЕС СЪС ОПЕЛ ИЛИ ФОРД.МЕРЦЕДЕСА КАТО НОВ СТРУВА ПОВЕЧЕ ОТ КОЛКОТО МОНДЕОТО И ИНСИГНИАТА ВЗЕТИ ЗАЕДНО И ТЕ КАТО НОВИ.ОПЕЛА И ФОРДА ДВЕТЕ КАТО НОВИ СТРУВАТ НАЙ МНОГО 100 000 ЛЕВА ГОВОРИМ ЗА БАЗОВИТЕ МОДЕЛИ А МЕРЦЕДЕСА БАЗОВИЯ МОДЕЛ ПОЧВА ОТ 120 000 НАГОРЕ.НАЛИ ЗНАЕШ ЧЕ КОЛКОТО Е ПО СКЪПА ЕДНА КОЛА ТОЛКОВА Е ПО КРАСИВА И КАЧЕСТВЕНА

    Коментиран от #91

  • 83 ......................................

    0 0 Отговор
    Страшен боклук грозен... почти колкото японските пластмаси е зле... айде малко по-добре е де ама пак си е скрап
  • 84 като гост

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "W164":

    "апък и богаташите и мутрите карат мерцедеси а не фордове"=Тъпак
  • 85 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #82 от " W164":

    ...."НАЛИ ЗНАЕШ ЧЕ КОЛКОТО Е ПО СКЪПА ЕДНА КОЛА ТОЛКОВА Е ПО КРАСИВА И КАЧЕСТВЕНА" Не съм съгласен с това , защото при МБ плащаш за бранда (около 1/3 от цената). Специално на ML базовия модел си е гола вода, но си плащаш за гъзарията. Второ сравняваш различен клас коли.
    Сега за: Golf VII - живата класика за мен, но отдавна не е народна кола, напротив доста скъп автомобил си е. Вози комфортно ,но и малко стегнато (поне Golf VI де) което си мн. добре. Не случайно всички се сравняват с него.
  • 86 civic

    0 0 Отговор
    ...големи разбирачи малииии...кои ще се сравнява с тъпите гоуфове...божеее...разбирачи=смешници ...
  • 87 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "ВИП АМГ":

    za poreden pat dokazvash che si edin kompleksiran

    Коментиран от #98

  • 88 GTI

    1 0 Отговор
    Абе какво се карате за глупости?Едно е ясно,че и вашите внуци ще гледат по улиците ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ независимо кое поколение.
    А вие се карате за някакви други марки.Всеки има право на избор.
    Статията е побликувана защото този АВТОМОБИЛ се е превърнал в символ за класа,който спада.Преди 2 години на коледа пуснаха 40 000 000-ния Голф.Харесва или не поне на 40 000 000 им харесва!
  • 89 разочарован

    0 1 Отговор
    тъкмо събрах пари за 4-ка, то след 1г. ще се появи 8-ма серия, е.ати
  • 90 Димитър Михайлов

    0 0 Отговор
    не съм фен на ВАГ,но наистина на черното-бяло не може да се каже.Изглежда добре,а и с тази богата гама двигатели -по вкуса на всеки.Любопитно ми е какви цени ще им праснат

    Коментиран от #92

  • 91 _FMC_

    1 1 Отговор

    До коментар #82 от "W164":

    Ако прочетеш внимателно разпаления ми кометар ( :) ) ще забележиш, че аз сравнявам 6 годишен Мерцедес с чистак бърсак Мондео и 5 години гаранция. А за това кое е по-качествено, не бързай толкова. Достатъчно е да попрегледаш TuV и ще забележиш, че след 2002 година Мондео е доста напред в класациите или поне спрямо конкурентите в тоя клас се представя блестящо. Мерцедес не е цвете за мирисане и това го доказва донякъде TuV. просто не тръгна е в правилната посока. Аз сравнявам два конкретни автомобила - Мерцедес на 6 години и чисто ново Мондео. Ти ми казваш, че Форд не можел да се равнява с Мерцедес. Не може, но по какво? Мутрински имидж? Да. Цена на материалите? Да. Всичко друго обаче е в полза на Мондео. Ако обаче срваняваме автомобил на 6 години с чисто нов...какво да ти кажа. Ако говориш за GW, иди дойди. Но ти говориш за две вековни марки :) От приказките ти оставам с впечатление, че май баща ти има такъв Мерцедес, а не ти. Както и да е.
  • 92 _FMC_

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "Димитър Михайлов":

    Цените ще бъдат същите. Дори допускам леко понижение, за да направят реклама на новата си платформа, която снижавала разходите по производство. Поне така твърдят разни журналисти.
  • 93 W164

    0 0 Отговор
    омръзна ми тази игра на спорене :D интересно защо не пише с какви двигатели ще бъде голфа.в другите сайтове пише само тука не

    Коментиран от #95

  • 94 гост

    0 0 Отговор
    Да,да,да....и заприлича голфа вече на кола...но може и още.
  • 95 _FMC_

    1 0 Отговор

    До коментар #93 от "W164":

    Тъкмо бях те хванал за събеседник и ти взе че сдаде багажа бързо бързо. Тоя Голф ще бъде с двигатели, с каквито е и сега. Това си личи и по купето му, което е такова, каквото и сега. какво да очакваш от Фолксваген, при които двигателите са с база от преди 25 години?
  • 96 666

    1 1 Отговор
    Светът е преживял 2 световни войни и 6 крупни грешки (голф 1,2,3,4,5,6) ще преживее и тази.
  • 97 ОНЗИ

    0 1 Отговор
    голф вика :D:D:D
  • 98 До @87 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #87 от "ВИП АМГ":

    Не толкова колкото теб. Точно ти да говори за комплески е меко казано налудничево. Крадецът казал - дръжте крадеца. Аз поне пиша на родният си език, не обиждам остналите и не псувам като свинепас от различни никове, имам повече от 3 думи в речника си и не всеки мой 2-ри коментар е изтрит, заради изброеното до тук. Избрал си напълно анонимен сайт да се правиш на патрон, като само обиждаш и да разправяш уж колко си ,,мангизлия", защото това е единственото място къде можеш да го сториш.

    Коментиран от #110, #120

  • 99 W164

    0 0 Отговор
    Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.ТАЗИ СЪС 180 КОНЯ ЩЕ БЪДЕ САМОЛЕТ ОСОБЕНО КАТО ПОЧНАТ ДА ГО ТУНИНГОВАТ АБТ,МТМ,Б И Б
  • 100 гЪзар

    1 0 Отговор
    Типични за БГ коментари! Защо сравнявате мерцедес с VW! Това са автомобили от съвсем различен клас. Всеки вика "Защо да давам 30 бона за Golf като за толкова мога да си купя S-класа?". А после горивата скъпи частите скъпи! Еми да скъпи са! А ти защо не си купи по икономичен автомобил при това с гаранция? Еми защото комшията има Е-класа аз защо да нямам S? Завистлив и беден народ сме това е! Дори и богатите тук живеят живота на обикновен гражданин в някои страни, където повечето карат НОВ автомобил и съм сигурен че няма такива коментари по техните сайтове! И за тези които викат, че VW вече не е народна кола: Да вече не е кола за нашия народ! Ние заслужаваме Мерцедес!

    Коментиран от #108

  • 101 W164

    0 0 Отговор
    аз не сръвнявам vw i mercedes.и не съм казъл нищо против голфа дори на мен много ме кефят голфовете от 4-та до 7-та.на мен учебната ми кола беше голф 4 (1.6) 101 коня
  • 102 гЪзар

    0 0 Отговор
    Аз не говоря конкретно за някой. Просто се надявам да има по смислени коментари като НАПРИМЕР: "Бих си купил МК7 защото .......", "Не бих си купил МК7 защото еди си кой модел на същата цена НОВ е по добър с едикаквоси". Коментари за екстериора интериора. Мисля си, че за това сайта дава възможности за коментари.
  • 103 гЪзар

    0 0 Отговор
    Та мнението ми за статията: По визия няма съществена разлика от МК6. Но е важно че са помислили повече за сигурността, удобството и икономията. Според мен това е важното в един автомобил. Добра кола. Ако имах възможността бих си купил МК7 Golf!
  • 104 Hammett

    0 0 Отговор
    Кой двигател в Голф 6 или 7 е от преди 25 години ? TSI ?
  • 105 max_payn

    0 0 Отговор
    Защо не сме в Тексас и да сме 18 век.
  • 106 Голфаджия

    0 0 Отговор
    Прочетох много негативни коментари.Сигурен съм ,че повечето карат изгнили таратайки и никой не е карал Голф.Сравнения с висок клас автомобили са неуместни.Това е най-добрата кола среден клас .съотношение цена -качество.Втория най-продаван автомобил за всички времена.Карам Голф 4 и съм много доволен.Ако искате сигурна кола ,която почти не се чупи и стои стабилно на пътя,това е марката.
  • 107 _FMC_

    0 0 Отговор
    Абе къде ни хвърли по върбите с твоя Голф 4? Това е кола, 3 поколения назад! Виждаш ли се какво пишеш? Май часовника ти я спрял някъде далеч назад в миналото. От тогава и два класа надолу колите са по-добри и предпочитани от тая четворка. Като казвам два класа надолу, имам предвид автомобили, подобни на UP, които са поне 2 пъти по-добри от раздрънканата четворка. А един клас надолу всички конкуренти имат поне 3 пъти по-добри автомобили. Точно пък Голф 4 не ми я хвали и препоръчвай. Нека си говорим за автомобили, а не за гнилочници.

    Коментиран от #109

  • 108 _FMC_

    0 0 Отговор

    До коментар #100 от "гЪзар":

    Прав си приятел, логично е да сравняваме автомобили от един клас или най-много от два класа. Ако въпроса е какво бих си купил - добре оборудвано Поло на цената на Голф или добре оборудван Голф на цената на Пасат, отговора ми е само един - по-ниският, но добре оборудван клас автомобили. И понеже колегата по-долу ме пита какво карам...ами аз точно това направих - избрах отлично оборудвана Фиеста пред по-беден и стар модел Фокус. Бих направил същото и в случаите с Фолксваген. Автоматично това го принасям и към старите возила. Бих избрал нова, но малка кола пред голяма но на старо. Така пък направих преди години, когато се чудех какво да купя - старо, но по-голямо или ново, но по-малко. Никога не бих предпочел автомобил на старо или по-бедно оборудван, ако имам възможност за избор. Кой каквото иска да купува, за мен истината е тая.
  • 109 Голфаджия

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "_FMC_":

    Аз писах по принцип за Голф.И само споменах ,че карам 4.Всичко е въпрос на вкус ,но много ми е странно хора които не са карали дадена кола ,да я коментират.

    Коментиран от #113

  • 110 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #98 от "До @87 ВИП АМГ":

    iskliuchitelno ogranicheno lape si
  • 111 ББ

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "_FMC_":

    Мондеото е по-широко и с повече екстри от МЛ-а ... .Боже Господи !!! Аз карам S класа на 12 години и ти гарантирам, че Мондео, не с 6, с 12 години по-ново от нея, не може да и стъпи на малкия пръст. Мерцедес има екстри от моделите от 90-та година, които все още ги няма във фордовете, осъзнаийте се. А и ако бяха толкова хубави, чисто нов форд, нямаше да струва колкото "стар" мерцедес, не мислиш ли ?
  • 112 _FMC_

    0 0 Отговор
    Какви екстри няма Мондео, което твоята 12 годишна S-класа има? Вярно, че сегашното Мондео е след фейслифт, а следващия модел идва в началото на 2013 година, но въпреки всичко Форд има неща, които едва сега се монтират при Фолксваген. Визирам системата за автоматично спиране при опасност от сблъсък, която вече година се монтира само във Фокус и S60 на Волво. Никой друг до скоро, дори и Мерцедес, не разполага с такава система. да не говорим и за системата за поддържане на лентата при Фокус, която размаза конкуренцията в тест на Ауто Билд преди няколко месеца, включително сиустемите на Мерцедес и БМВ. За новото Мондео не ми се мисли, колко светлинни години ще бъде напред пред 6 годишния Мерцедес, визиран тук, да не говорим за твоя 12 годишен. А това, че е по-широко Мондеото от S-класата go pisaha w edin ot poslednite broewe na Auto Bild. Не си го измислям.
  • 113 _FMC_

    0 1 Отговор

    До коментар #109 от "Голфаджия":

    Същото бих казал и на теб. След като не си се качвал в нов, по-нисък клас автомобил, не коментирай колко добра била четворката и колко добри били Фолксвагените. Лично аз имах възможност преди години да сравнявам Golf 4 с тогавашната ми нова Fiesta 2006 година. Да ти кажа, за нищо на света не бих я сменил със стария Голф, който по нищо не я превъзхожда. Просто атмосферата е различна. А цената на 8 годишната четворка бе около 10-11 бона с ремонтите. Това е малко по-малко от тогавашната ми кола. качествата обаче са много различни. И докато тоя Голф отдавна е на трупчета, старата ми Фиеста, която продадох, е само със сменени накладки от новия собственик и 2-3 крушки. Аз също имам толкова изгорели крушки и това е. А сега кажи кой е по-добре? Аз с новата кола или голфаджията, дал почти колкото мен пари за своя дарак Golf 4, който стои на трупчета след безбройни ремонти?

    Коментиран от #115, #118

  • 114 Danny

    0 1 Отговор
    До _FMC_: Карай си Фиестата, приятелю, и не пиши подобни простутии, че едва си поемам въздух от смях! Форд има малко достойнства, но както разбирам не си притежавал Г4 - не се изказвай неподготвен... Сравнявал бил Г4 с Фиеста...
  • 115 Голфаджия

    0 1 Отговор

    До коментар #113 от "_FMC_":

    Пич,не знам каква е била тази 4,но аз съм сменял само казанчето за антифриза.Минах Европа (до океана -Франция)и обратно,без проблеми ,спирал съм само за зареждане.За три години имам навъртени 60 000 км.Както и да е ,ако някой ми каже ,че Голф е боклук от 4 нагоре ,ще му се изсмея в лицето.
  • 116 Japoneze

    3 0 Отговор
    Ела да ми се изсмееш-да Голф 4 не е кой знае какво-колко скоростни кутии се отвориха сами докато си карат хората,колко хиляди литра масло се доляха в тези велики мотори които горят масло като ТЕЦа,колко основни ремонта премълчани,колко ръжда и кит -само тези дето си ги имат си знаят.Беше той Истинския Голф-Голф 1 и Голф 2,още ги има и пак са по-здрави от тоя кенеф Голф4!

    Коментиран от #117

  • 117 Антонио Стойков

    1 3 Отговор

    До коментар #116 от "Japoneze":

    Или си пиян, или не си закусвал
  • 118 Hammett

    0 1 Отговор

    До коментар #113 от "_FMC_":

    Стига си говорил вече глупости. Ще сравняваш S класа с Мондео .. Дори C класата е по-добра от това Мондео, да не говорим за E и S клас.. И да Голф 4 е по-добра кола в повечето отношения от Фиеста била тя и малко по-нова. Предубеден си към Vw и същевременно почитател на Ford. Не се заяждам, просто коментирам.
  • 119 nik

    1 0 Отговор
    e 4e koi normalen izka da si kupi golf 4 edin priqtel ima 41.9 tdi vednaj pravi dvigatelq 2 pati skorosti i pak i e nujnik i pu6i kato kebap4inica tova e iztinata wv maniaci karaite si wv tata
  • 120 дидо

    0 2 Отговор

    До коментар #98 от "До @87 ВИП АМГ":

    Браво бе пич ! Един да се сети да ме подкрепи срещу Вип Амг чужденеца от Сотогранде. Много хубаво си го казал. Красноречив си.

    Коментиран от #122, #123, #137

  • 121 _FMC_

    1 0 Отговор
    Ей, убихте се да пишете глупости. Истината обаче е, че в България се внасят големи боклуци и тоя Голф4 бе точно от тия боклуци. Струваше около 8000 без регистрациите, а иначе по него време подобни модели вървяха по 10-12 000. Това си бе пълен боклук още в началото. А за казанчето на антифриза...не си единствения с тия странни проблеми. Не мога да проумея, как една кола може да остане с пробито казанче. Ами това е опасно за мотора и рискуваш тотални щети! Е.авам ти Голфа тогава! Ако е нов, да. Обаче не ми говори врели некипели за стари которници. Щял да ги сравнява с чисто нова Фиеста. Ай бегай от тука.

    Коментиран от #128

  • 122 До @!@) дидо

    1 2 Отговор

    До коментар #120 от "дидо":

    Колега, този не се спря. От много време ръси само обиди и нападки срещу всеки с различно мнение. Преди доста време пишеше от много различни никове, някои от които 740D, W203, g klasa, lexus, taraleja, boreca....и какви ли още не. Мисли си хората за глупави, но то дори и някой да е такъв, ще го усети като види напълно еднаквите изречения, състоящи се от обиди обикновенно от 3-4 думи, написани с безброй грешки и най-очевидното, че тези никове се появяваха винаги един след друг с идентично съдържание, а пък после започва да се сърди, защото така се случва:)

    Коментиран от #138

  • 123 ДО @120

    0 1 Отговор

    До коментар #120 от "дидо":

    Колега, номер 122 е до теб, бъгна се нета.
  • 124 ПЕРНИЧАНЕЦ

    0 0 Отговор
    ПОЖЕЛАВАМ НА ВСИЧКИ ПЕРНИЧАНИ ДА БЪДАТ ЖИВИ И ЗДРАВИ, ЩАСТЛИВИ, И ДА ИМАТ ФИНАНСОВАТА ВЪЗМОЖНОСТ ДА СИ ПОЗВОЛЯТ НОВОТО ГОЛФ- ЧЕ VII И МНОГО, МНОГО БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ! :) :)
    ОСТАНЕТЕ СИ СЪС ЗДРАВЕ :)
  • 125 Топчо Боров

    0 0 Отговор
    Е те тва е!Какъв ,такъв -Гоуф!!!Тоя по са го докарали-взема че ми хареса!
  • 126 Japoneze

    0 0 Отговор
    Стойков,първо-да не си гладен,оди похапни,после какво да ти пиша аз,само виж коментар № 119,а колко хора изпатили си така има, да ти дам и аз един пример-Голф 4 1.4 -скоростната кутия се саморазнити-пукната -заварена-пак искаше да се отваря сама-сега с болтове побългарена,аз бих казал подобрена!Същия гореше масло като бензин-основен ремонт,пак гори масло добре че е по-малко от преди.
  • 127 Адаша

    1 0 Отговор
    За да попаднеш на добър автомобил втора употреба е голям късмет. Ако искаш добра кола купи си нова за да знаеш, че ти си я поддържал. Няма лоша кола, има лоши шофьори и поддръжка (прав или не, аз така виждам нещата). Сега по темата... Голфа си го бива. Но мисля, че им трябва малко по-различен дизайн (това е мое мнение. Разни хора, разни идеали). _FMC_ не се пали, когато някой си позволи да си купи нова (ДАЙ БОЖЕ ВСЕКИ) ще разбере.

    Коментиран от #132

  • 128 Hammett

    0 0 Отговор

    До коментар #121 от "_FMC_":

    Абе момче ти чуваш ли се. И след като яката Фиеста е 2006 г. защо я сравняваш с Голф 4, а не с 5 ? Или искаш да ми кажеш, че тая неземна машина е по-добра и от голф 5 ? Сравняваш чисто нов с употребяван автомобил. "Е.авам ти Голфа тогава!". Ми аз пък ти е.авам Форда. И няма как да предпочета Фиеста дори 2006 г. пред Голф 4 особено след 2001 г.

    Коментиран от #131

  • 129 FabrikaItalianadiAutomomileTorino

    0 0 Отговор
    ГОЛФ-Грозно Оръфано Ламаринено Фолио :D :D :D
  • 130 Focus 4eva

    0 0 Отговор
    Каква Фиеста бе? Фокус е от класа на Голф, Фиеста е дамска въшка. И да, Фокус наистина е един прекрасен автомобил, най-добрият модел в класа си и на Форд изобщо. Издуханата Фиеста е за дами. Истинските мъже карат Фокус!
  • 131 _FMC_

    0 0 Отговор

    До коментар #128 от "Hammett":

    Не аз сравнявам с Golf 4, a колегата долу. Той подхвана темата за Голф 4, не аз. Той твърди, че Голфа, макар и 4-ка е по-добър и от много по-новата Фиеста. Аз не съм съгласен. Ти съгласен ли си?

    Коментиран от #141

  • 132 _FMC_

    0 0 Отговор

    До коментар #127 от "Адаша":

    Е, един да мисли като мен тук :)
  • 133 Focus 4eva

    0 0 Отговор
    Фокус 1 е много по-добър от Голф 4/5, не само като визия, ами и като возия и техника. Да не говорим, че изглежда супер дори сега, след повече от 10 години след дебюта му!
  • 134 провинцията не прощава

    0 0 Отговор
    Перничани далеч не са единствените, които карат Голф. Ама вие дето все с тях се ядете сигурно сте от глухата провинция, защо не си видите изпадналите градове, та все с Перник се ядете?!
  • 135 тцтц

    0 0 Отговор
    Перник се слави с голфовете си чудно защо аз лично в Перник съм виждал повече от по старите мерцедеси 124 190 отколкото голф 2 и 3
  • 136 Mihail03

    0 0 Отговор
    Не вярвах, че ще го кажа но изглежда по-добре от предишните поколения! За съжаление, другите марки масово си за*раха дизайна - особено Форд. Новата Фиеста е ужасна, прилича на Пежо отпред и е издута като балон. Преди десетина години колите бяха като цяло по-красиви (с изключение на тогавашния Голф).
  • 137 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 138 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #122 от "До @!@) дидо":

    abe mai niakakav lov na veshticii ti se privijda.kogato niamash pari za neshto vinagi li go opliuvash ili prosto s markata Mercedes neshto nesi pasvate?

    Коментиран от #140

  • 139 ДО @138

    0 1 Отговор
    Аз никъде нищо не съм оплювал, а това дали имам пари за нещо...имам, за това не се тревожи. Този който оплюва си ти. ..
  • 140 320ci

    0 2 Отговор

    До коментар #138 от "ВИП АМГ":

    яко те метнаха пак мен.правиш се на важен и за това така става.не може да знаеш тук кой кви пари има

    Коментиран от #145, #146

  • 141 Hammett

    0 0 Отговор

    До коментар #131 от "_FMC_":

    Аз обаче съм съгласен. За мен Фиестата е малка, градска кола. Не харесвам такъв тип коли. А и специално визираната от теб Фиеста ( 2006 г. ) според мен има много гаден интериор.
  • 142 диди

    2 0 Отговор
    поредния варел
  • 143 дидо

    0 2 Отговор
    Супер си е количката ......По-лека, по-икономична по-безопасна .
    Визията и е много готина, а вътре си е повече от добре за кола от такъв клас ......

    Коментиран от #147

  • 144 Фьодор

    2 0 Отговор
    Все по- добри стават! Предвиждам, че до 2038 година ще стигнат нивото на японски автомобил от настоящето!!!
  • 145 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #140 от "320ci":

    kaji be smeshko kakvo pak si se nadul kato plondir
  • 146 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #140 от "320ci":

    metnatiat si ti po rojdenie ....
  • 147 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #143 от "дидо":

    iavno rabotata ti v firma Vasilka te sduhva i pishesh s po 5 nika .tajno e polojenieto ti.

    Коментиран от #148, #152

  • 148 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 149 До @ 147

    1 2 Отговор
    Пак си дишал лепило.този път е било много силно.:)

    Коментиран от #150

  • 150 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #149 от "До @ 147 ":

    nali znaesh kade ti e miastoto
  • 151 FMC

    0 0 Отговор
    Всъщност, разликата е само в мястото отзад и малко по-малкия багажник. А интериора никак не е гаден. След фейслифта вече имаме меко арматурно табло, за разлика от това при Golf 4, което е много странно за пипане според мен. Всичко в старата Фиеста е ергономично с изключение на коректора за фаровете. Изобщо, много удобна кола. А за поведението на пътя не ми се говори. Никой не е успял да ми избяга или да ме настигне в планината, а моторът ми не бе мощен. За мен най-интересен бе един случай на Шипка, когато някакво Субару се опитваше да се движи с моята скорост в завоите. Да, но ми стана смешно как сучи задница и се мъчи с мен, а аз нямах дори ABS. Изобщо, скапаната за някои кола ви наказва жестоко, когато най-малко очаквате.
  • 152 дидо

    0 2 Отговор

    До коментар #147 от "ВИП АМГ":

    А някаква друга конспирация има ли ?
    Освен тотален комплексар си и параноик. Доказваш се ежедневно !

    Коментиран от #153

  • 153 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #152 от "дидо":

    neshtata sa iasni.niamash kakvo da kajesh na tematika avtomobili i se zanimavash s prostotii.
  • 154 baiplamen

    1 0 Отговор
    Въпреки че съм фен на Фолксваген, не мога да кажа, че екстериорът кой знае колко ми харесва, но това е при всички нови коли. Не ми харесва липсата на индивидуалност, както е било при Голф II или IV например. Прилича ми на уголемен вариант на VW Scir. или някой от новите модели на Ауди. За някакви качества от сухи цифри не може да се говори, без практиката да е доказала нещо, въпреки че предполагам, че всичко е на добро ниво, защото това е основният модел на VW. За старите модели е ясно-добри са-имаме във фамилията II, III, IV различни модификации, единият на 504000 дизел II, другият бензин-газ 420000 III, 300000 бензин-метан IV, добри коли са, здрави, леко грубовати, но надеждни. Разбира се и те се чупят като всяка кола, както и типични дефекти за всеки модел.
  • 155 Обикновен българин

    1 0 Отговор
    Абе грозен и безличен си е, ама ако ми го подарят, няма да го откажа, току виж съм обидил хората я....
  • 156 The Best

    1 1 Отговор
    Поредната еволюция. Нови технологии но като дизайн нищо ново.
  • 157 монти

    0 1 Отговор
    Дизайна е перфектен / пропорции , сранична линия / , интериора изглежда функционално и уюутно . Личи си взискателността на М. Винтеркорн . Според мен / от тези снимки / това е най красивия голф . Разбира се най важно е впечатлението на живо .

    Коментиран от #158

  • 158 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #157 от "монти":

    smeshen kakto vinagi e golfa

    Коментиран от #159

  • 159 дидо

    0 2 Отговор

    До коментар #158 от "БУМЕР КАМОР":

    А кое не е смешно....Хондичката 1.4 ли ?

    Коментиран от #160

  • 160 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #159 от "дидо":

    mi seshtam se za mnogo avtomobili koito sa po stoinostni i nadejdni ot tova darvo.naprimer BMW 1 seria i dori Honda civic koiato si spomenal e zdrav nadejden avtomobil.Golfa e darven i troshliv kosh.

    Коментиран от #161, #162

  • 161 Hammett

    0 1 Отговор

    До коментар #160 от "БУМЕР КАМОР":

    Съгласен съм само за 1 серия, но пък тя е по-скъпа.
  • 162 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #160 от "БУМЕР КАМОР":

    napalno si prav smeshtniat Golf nishto ne vaji pred bavareca
  • 163 монти

    0 1 Отговор
    За феновете на бмв 1серия
    заради теснотията ,задната седалка бе наречена от журналистите
    " наказателната скамейка".
    По нито един показател БМВ 1 не превъзхожда новия ГОЛФ .

    Коментиран от #164

  • 164 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #163 от "монти":

    niama kriterii po koito klozeta na VAG da e po dobar ot bavareca.nauchi si uroka
  • 165 vankata

    1 0 Отговор
    Bravo na VW mnogo dobre sa se spravili.Golfa e super!!!
  • 166 vankata

    0 0 Отговор
    Bravo na VW mnogo dobre sa se spravili.Golfa e super!!!
  • 167 golf user

    0 0 Отговор
    Не ви ли се струва че ламарината на голф 6 и 7 е по тънка спрямо 5 и по старите модели, едно от предимствата на голфа пред японските, френски и италиянски коли все пак беше по-здравата ламарина.