ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Vsichko ot golf 5 nasam po nikakuv nachin ne blesti s dizain ili interior. Tova 7mo pokolenie si e edin obstoen facelift na 6-cata. Po sushtiq nachin kakto 6catabeshe za 5cata. Vsichki konkurenti ot tozi klas predlagat po inovativen dizain - Astra J, Hyundai I30, Ford Focus i t.n. Tezi konkurenti na "Goufu" predlagat otlichni agregati, izkluchitelno bogato oborudvane, nabor ot nai-moderni sistemi ot vsqkakvo estestvo, suchetani sus CENA, koqto e opravdana i dostupna, sravnena na s tazi na Golfa. Golf e bestseller samo v Germaniq.....iiii tolkova. V svetoven mashtab nai prodavaniq hatch ot tozi klas e Toyota Corolla. Zashto li? Samata istina: Golf - prehvalen avtomobil sus visoka cena(dosta nad srednata za tozi klas) i oborudvane, harakteristiki i nadejdnost, koito ne prevuzhojdat po nikakuv nachin tezi na prekite mu konkuernti!
Огнен, карай си дъртата астричка, мисли си че караш кола и не се вълнувай толкова! А ако искаш да видиш и усетиш разликата - помоли някой да те повози в голф и в останалите коли същата година на производство, които според теб са добри. Тогава няма да пишеш такива работи и да се излагаш!
Kolega, "водния".
Pyrvo, kolata mi e 4 godishna i kupena ot men chisto nova. Imah vyzmojnostta da karam Golf 5 1.9 tdi 105 konq slujeben v produljenie na 2 godini. Za tozi period sym se vozil vyv vsevyzmojni koli ot tozi klas itrqbva da ti kaja, che Golf-a s nishto ne gi prevuzhojda. Spodelqm konkreten opit, za da ne se "izlagam":
- vsichki dizelovi motori na Golf 5 (do 2008-a) sa PD - shumni i grubo raboteshti. VAG se setiha chak prez 2008-a da minat na Common rail. Pri 6-cata veche vsichko e kakto trqbva - fakt neusporim.
- Golf-a ne e po shirok i komforten ot Astra, Foxus, Auris, Peugeot 308. Nito puk po ustoichiv i stabilen na putq!!!!
- dizaina na Golf sledva evolucionniq tip na promqna. Ne sa nalice korenni promeni ot 2003ta godina nasam. Drugite marki v tova otnoshenie sa mnogo po napred - qponci i koreici sa tipichen primer.
- standartnoto oborudvane na edin golf e mnogo bedno
-cenata e chuvstvitelno po-visoka ot tazi na prekite mu konkuretni
-nadejdnostta dokazano NE E po-visoka ot tazi na preki konkurenti kato Astra i Hyundai i30, koito dosta drupnaha s prodajbite.
-Auto bild i vechno purvata poziciq na golfa tam ne sa korektiv za liderstvo. Vse pak VAG e osnoven sponsor na Auto bild i Auto Motor und Sport.
Naqsno sm , che da si Golf-adjiq e diagnozai che za mnogo "shoferi" e privilegiq da karash Goufu. NO - praktichniqt i racionalen kupuvach na nova kola tursi suotnoshenie CENA- KACHESTVO-NADEJDNOST. Golf-a naistina e dobra kola, no ima drugi modeli ot kompaktniq klas, koito predlagat po dobro suotnoshenie na tezi 3 faktora!!!!
Това ще се продава много, наистина много.
От VW имат два автомобила за които от 15 години насам много внимават каква продукция ще представят.
Не очаквам да има компромиси в качеството.
Наистина обаче дизайна е скучоват, но пък се продава отлично и явно не искат да рискуват.
Доста конкуренция се появи през годините точно в този клас, което е хубаво защото искат не искат всички влагат все повече екстри, но пък и много дефекти произлизат от това.
До :Ogneniq
Коя корола по точно сравняваш с голфа? Корола от някокло години е само седан и вече отиваме в друг клас автомобили? Може би с Аурис ги сраваняваш...
Хубав е Голфа. Наистина има доста конкуренция наизлязла напоследък. Лошото при всички нови модели от 2000г насам, е че ги правят с малък ресурс на частите. Колите стават все по достъпни, за сметка на това даваш повече пари за части и обслужване...
В новия модел има моменти които са заложени в първите поколения на голф, това са теглото и видимоста - напоследък новите коли са ужасни в това отношение тежки и с лоша видимост. Аз съм имал повечето поколения на Голф /от II до V / и за съжаление всяко по ново поколение е по лошо като качество на изработка, ресурс и цена на частите т.е. няма го духа на ГОЛФ - здрава и безгрижна кола.
Имам чувството , че коментарите тука се пишат от Стиви Уондър и Рей Чарлз (нищо , че последния е починал) ! Ако на мястото където пише Голф заместим с Бербатов, Стоичков или Ники Лозанова , ще се получи готова и актуална статия !
Последните години хечбеците стават все по-големи и по-големи.
С всеки изминал модел увеличават ширината и междуосието, както и пространството паралелно с комфорта.
Имам чувството че вече са на нивото на средния клас от преди години.
"Презентацията завърши с всеобщото мнение на хората от VW, че това е най-съвършеният компактен хечбек, правен някога"
За тези скромността не е качество! Как може да са толкова подли, елементарни и агресивни тези от VW?
В щатите постоянно атакуват конкуренцията, като казват, че те самите са съвършени, а другите не стрували! Не е ли по- редно да се докажат първо, и след това да оставят хората сами да изберат. За съжаление явно тактиката им работи, защото въпреки не толкова отличното представяне на голфовете по различните тестове за качество и надеждност, хората ги харесват и купуват.
Много странни коментари като цяло - все хейтърите на Голф тука, вместо привържениците му да се напдпреварват да го хвалят. Щом си нямате работа, хейтвайте
Хора си правят качествени коли , продават си , правят си пари , а вие тарикатчета си карайте недоразуменията.Критиците си лаят , голфа си върви :)))))))))))
Mk7 Golf ще се предлага с гама от напречно монтирани четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели, като общият им брой ще достигне 12 агрегата.ТОВА МАЙ ЩЕ БЪДЕ КОЛАТА С НАЙ ГОЛЯМ ИЗБОР ОТ ДВИГАТЕЛИ
Бегай пък ти с тоя кенеф Алудито от тука бе.А Гоуфо е гола вода.Винкелман отлага, отлага та поне малко да постигнат нещо що годе добро, че корейците ги направиха за смях, но резултата никакъв.Пръкна се очакваното менте.Това на живо съм сигурен, че ще изглежда като изработка на Сеат.
Презентацията завърши с всеобщото мнение на хората от VW, че това е най-съвършеният компактен хечбек, правен някога.
Ама сериозно ли?Вие продукцията на конкурентите нали уж под лупа я гледате.Слепи ли сте какви сте.Та дори КИА изглежда по-добре от тоя дръгел.
.ати убитаците само те и Ауди билд хвалят Гоуфо
Не съм фен на немското автомобило строенен , но по финансови причини се пинудих да карам голф3 колко и грознна и гадна кола да е еи такова кораво нещо няма . Ако и тоя голф е поне толков аздрав като старите им машини ще има голям успех !
До сега винаги съм мразил ГОЛФА. Имам VECTRA B 2000 г. Миналата седмица трябваше да пътувам до Варна. Но гражданската ми е изтекла. Взех на приятел ГОЛФА 5 е разликата е от луната до марс. По слаб с 23коня и тегли повече, а за горивото почти на половина по икономичен. Страшен автомобил, дано и седмицата е така.
az sam si golfajiq spored men golf ne e koi znae no e zdrava prilichna poslushna kola vurshi dobra rabota otnosno sedmaka -gotin e, nai interesni shte sa GTI i R
Сега е момента дизайнерите на Тойота да се уволнят......хаха,какви корейски или японски коли бе,те европейските производители,немогат да се борят с немците,какво остава за другите.
BMW,MB,AUDI,VW аз за себе си съм направил класацията. Ако нямам пари и за Фолксваген значи е време да ползвам друг вид транспорт,просто колата трябва да е от Германия.......
ВАГ е велика марка голф е велик модел карам голф 3 и съм горд с това, че съм притежател на голф. Да караш голф е отделна философия, начин на живот.Само хора с усет и чувство за естетика разбират каква кола е всъщност.
Ей, колко глупости се изписаха относно VW тук! Колко милиарда години трябва Голф да е най-продаван, за да спрете да лаете срещу него??? Консервативен дизайн, качествена изработка и добри двигатели + собствени разработки - това е! Добре е да има конкуренция в лицето на японски, корейски, италиански и френски производители, просто така се отличава кое е качественото! Качественото е VW и това е! http://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k
Предварителните фотошопски истории на моменти изглеждаха по-добре от оригинала. Дори повярвах, че Голф ще вземе нещо и от SEAT/Alfa, но не би. Тая визия по-скоро подхожда на Golf+ отколкото на Golf. Мъка.
БМВ-гълтач на гориво който вози като кенеф
Мерцедес- бавен скучен барабар с марката винаги мутри с шкембета
Опел-гнила ламарина и електроника разваляща се по лесна от нинтендо конзола
Пежо-от Франция само порфюми
Хундаи, Хонда, Тойота-с тях само на разходка
"Карам ГОЛФ, понеже е най-доброто" ... ха по-скоро нямаш пари да поддържаш друга кола или по-скоро да си купиш. А Евгений, ( който смята че карането на голф 3 е философията не неговия живот ) , Голфовете са масови понеже ги кара народа, предполагам че сам знаеш че волксваген в превод от немски означава кола за народа. В повечето случаи е за обикновеният човек, така че е тъпо да плюеш Мерцедес и БМВ. Явно си мислите, че който кара скъпа кола е мутра или измамник, но НЕ , просто това са марки за хора с възможност, а навсякъде по света тези с възможност са по-умни от масата ;)
не съм съгласен че който кара скъпа кола е мутра или измамник.аз като карам МЛ 320 ЦДИ да не значи че съм мутра или измамник.не горови глупости.мен не ме обиждаш но може някой други хора които имат скъпи коли да се обидят
Знам бе брат всичките неща който ги написах бяха примамка за тези тука който се изяждат за глупости аз тях ги бъзикам а относно скъпите коли 99% може би са мутри или измамници.
ВИЕ НА СЕЛО НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ ТАКАВА КОЛА КАМОЛИ ДА КАРАТЕ.КОЛАТА НЕ Е ЧИСТО НОВА И СТРУВА 36 000 ЛЕВА И ЗА ПОВЕЧЕТО ХОРА Е СКЪПА.В ТАЗИ КРИЗА НЕ ВСЕКИ КАРА КОЛА ЗА БЛИЗО 40 000 ЛЕВА
Ей, то пък голямо геройство за 36 бона да се набуташ със стар таралясник. Ако се замисли човек, за тия пари взема чисто ново Мондео с Ecoboost мотор и 160 PS :P Освен всичко, има и 5 години гаранция, гори малко за мощността си и въобще това е един чудесен ГОЛЯМ автомобил.
Колата е хубава.Ако имаше и по изпорен мотор щеше сигурно още по добре.Така мисля аз.Иначе съм фен на друга марка , но на този свят всеки си има право на мнение.И не забравяйте , че масово караме стари коли , обикновено над 10 години.Тогава няма място за сравнение между автомобилите.Просто този който кара по-запазения е по-доволен.
таралясник е твоята кола нищо че не знам каква е но щом пишеш че за толкова пари ще си вземеш форд мондео предполагам че караш форд.колата е август 2006 година на 6 години и 1 месец и 100% че е по здрава от форд мондео дето чисто ново струва колкото един мл на 6 години,и второ това е голяма простотия да сръвняваш най скапаната немска марка с най хубавата,и нали знаеш че колкото по евтина е една кола толкова по голям боклук е.апък и богаташите и мутрите карат мерцедеси а не фордове.едната чисто нова струва 36 000 лева а другата със 100 000 отгоре
това кола ли е бе, кола ли е тва бе...това е клозет. това е моето експертно мнение. вчера пред блока някой ми е свалил лепенката ВИП АМГ, която беше залепена на задния капак на мястото на 200D на 190-ката. яд ме е не за друга ами че сега се вижда ръждивото петно, което бях скрил с нея.
Ами...аз не чакам до шестата година. Разделям се още на петата с автомобила. Не знам дали е таралясник, но днес без да искам не дадох път на едно Бентли. Изкефих се, как искаше да ускори и да мине пред мен. Да, ама не. Остана зад мен. Знаеш ли...предполагах, че се изхвърлям малко като нарекох колата ти "таралясник", но сега съм сигурен, че е такава. Смях в залата - Мерцедес на 6 години за 36 бона. Алоооо...Къде си тръгнал да сравняваш тоя таралясник с Ново Мондео, Пасат или Инсиния? Казах Мондео, защото се предлага с най-модерен мотор за долу горе тия пари. Колата е много голяма и дори е по-широка от S-класата на Мерцедес. Мутрите не карали Форд, а Мерцедес. какво общо има с това, коя кола е добра, кой се е набутал и кой си кара с кеф? А Мондео се кара с кеф. Прав си, че колите са за съвсем различни хора, но...само като нови! Ти ми сравняваш 6 годишния таралясник с чисто нов, модерен автомобил! Моля ти се, осъзнай се малко! 6 години са твърде много в автомобилостроенето. Това понякога е повече от едно поколение автомобили. Имаше навремето един мой любим филм - "Малките са пораснали". Наистина малките растат постоянно и да робуваме на догми е най-голямата грешка, която може да допуснем. Лека вечер!
БРАВО НА ТЕБЕ.ИЗКАРА ЧЕ ФОРД И ОПЕЛ СА ПО ХУБАВИ КОЛИ ОТ МЕРЦЕДЕС.100% ЧЕ МЕРЦЕДЕСА НИЩО ЧЕ Е НА 6 ГОДИНИ НО Е ПО ЗДРАВ ОТ ЕДИН НОВ ФОРД ИЛИ ОПЕЛ.ТАКА И НЕ РАЗБРАХ КАКВА КОЛА ИМАШ ? КАК МОЖЕ ДА СРЪВНЯВАШ КОЛА СЪС ДЖИП И МЕРЦЕДЕС СЪС ОПЕЛ ИЛИ ФОРД.МЕРЦЕДЕСА КАТО НОВ СТРУВА ПОВЕЧЕ ОТ КОЛКОТО МОНДЕОТО И ИНСИГНИАТА ВЗЕТИ ЗАЕДНО И ТЕ КАТО НОВИ.ОПЕЛА И ФОРДА ДВЕТЕ КАТО НОВИ СТРУВАТ НАЙ МНОГО 100 000 ЛЕВА ГОВОРИМ ЗА БАЗОВИТЕ МОДЕЛИ А МЕРЦЕДЕСА БАЗОВИЯ МОДЕЛ ПОЧВА ОТ 120 000 НАГОРЕ.НАЛИ ЗНАЕШ ЧЕ КОЛКОТО Е ПО СКЪПА ЕДНА КОЛА ТОЛКОВА Е ПО КРАСИВА И КАЧЕСТВЕНА
...."НАЛИ ЗНАЕШ ЧЕ КОЛКОТО Е ПО СКЪПА ЕДНА КОЛА ТОЛКОВА Е ПО КРАСИВА И КАЧЕСТВЕНА" Не съм съгласен с това , защото при МБ плащаш за бранда (около 1/3 от цената). Специално на ML базовия модел си е гола вода, но си плащаш за гъзарията. Второ сравняваш различен клас коли.
Сега за: Golf VII - живата класика за мен, но отдавна не е народна кола, напротив доста скъп автомобил си е. Вози комфортно ,но и малко стегнато (поне Golf VI де) което си мн. добре. Не случайно всички се сравняват с него.
Абе какво се карате за глупости?Едно е ясно,че и вашите внуци ще гледат по улиците ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ независимо кое поколение.
А вие се карате за някакви други марки.Всеки има право на избор.
Статията е побликувана защото този АВТОМОБИЛ се е превърнал в символ за класа,който спада.Преди 2 години на коледа пуснаха 40 000 000-ния Голф.Харесва или не поне на 40 000 000 им харесва!
не съм фен на ВАГ,но наистина на черното-бяло не може да се каже.Изглежда добре,а и с тази богата гама двигатели -по вкуса на всеки.Любопитно ми е какви цени ще им праснат
Ако прочетеш внимателно разпаления ми кометар ( :) ) ще забележиш, че аз сравнявам 6 годишен Мерцедес с чистак бърсак Мондео и 5 години гаранция. А за това кое е по-качествено, не бързай толкова. Достатъчно е да попрегледаш TuV и ще забележиш, че след 2002 година Мондео е доста напред в класациите или поне спрямо конкурентите в тоя клас се представя блестящо. Мерцедес не е цвете за мирисане и това го доказва донякъде TuV. просто не тръгна е в правилната посока. Аз сравнявам два конкретни автомобила - Мерцедес на 6 години и чисто ново Мондео. Ти ми казваш, че Форд не можел да се равнява с Мерцедес. Не може, но по какво? Мутрински имидж? Да. Цена на материалите? Да. Всичко друго обаче е в полза на Мондео. Ако обаче срваняваме автомобил на 6 години с чисто нов...какво да ти кажа. Ако говориш за GW, иди дойди. Но ти говориш за две вековни марки :) От приказките ти оставам с впечатление, че май баща ти има такъв Мерцедес, а не ти. Както и да е.
Цените ще бъдат същите. Дори допускам леко понижение, за да направят реклама на новата си платформа, която снижавала разходите по производство. Поне така твърдят разни журналисти.
Тъкмо бях те хванал за събеседник и ти взе че сдаде багажа бързо бързо. Тоя Голф ще бъде с двигатели, с каквито е и сега. Това си личи и по купето му, което е такова, каквото и сега. какво да очакваш от Фолксваген, при които двигателите са с база от преди 25 години?
Не толкова колкото теб. Точно ти да говори за комплески е меко казано налудничево. Крадецът казал - дръжте крадеца. Аз поне пиша на родният си език, не обиждам остналите и не псувам като свинепас от различни никове, имам повече от 3 думи в речника си и не всеки мой 2-ри коментар е изтрит, заради изброеното до тук. Избрал си напълно анонимен сайт да се правиш на патрон, като само обиждаш и да разправяш уж колко си ,,мангизлия", защото това е единственото място къде можеш да го сториш.
Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.ТАЗИ СЪС 180 КОНЯ ЩЕ БЪДЕ САМОЛЕТ ОСОБЕНО КАТО ПОЧНАТ ДА ГО ТУНИНГОВАТ АБТ,МТМ,Б И Б
Типични за БГ коментари! Защо сравнявате мерцедес с VW! Това са автомобили от съвсем различен клас. Всеки вика "Защо да давам 30 бона за Golf като за толкова мога да си купя S-класа?". А после горивата скъпи частите скъпи! Еми да скъпи са! А ти защо не си купи по икономичен автомобил при това с гаранция? Еми защото комшията има Е-класа аз защо да нямам S? Завистлив и беден народ сме това е! Дори и богатите тук живеят живота на обикновен гражданин в някои страни, където повечето карат НОВ автомобил и съм сигурен че няма такива коментари по техните сайтове! И за тези които викат, че VW вече не е народна кола: Да вече не е кола за нашия народ! Ние заслужаваме Мерцедес!
аз не сръвнявам vw i mercedes.и не съм казъл нищо против голфа дори на мен много ме кефят голфовете от 4-та до 7-та.на мен учебната ми кола беше голф 4 (1.6) 101 коня
Аз не говоря конкретно за някой. Просто се надявам да има по смислени коментари като НАПРИМЕР: "Бих си купил МК7 защото .......", "Не бих си купил МК7 защото еди си кой модел на същата цена НОВ е по добър с едикаквоси". Коментари за екстериора интериора. Мисля си, че за това сайта дава възможности за коментари.
Та мнението ми за статията: По визия няма съществена разлика от МК6. Но е важно че са помислили повече за сигурността, удобството и икономията. Според мен това е важното в един автомобил. Добра кола. Ако имах възможността бих си купил МК7 Golf!
Прочетох много негативни коментари.Сигурен съм ,че повечето карат изгнили таратайки и никой не е карал Голф.Сравнения с висок клас автомобили са неуместни.Това е най-добрата кола среден клас .съотношение цена -качество.Втория най-продаван автомобил за всички времена.Карам Голф 4 и съм много доволен.Ако искате сигурна кола ,която почти не се чупи и стои стабилно на пътя,това е марката.
Абе къде ни хвърли по върбите с твоя Голф 4? Това е кола, 3 поколения назад! Виждаш ли се какво пишеш? Май часовника ти я спрял някъде далеч назад в миналото. От тогава и два класа надолу колите са по-добри и предпочитани от тая четворка. Като казвам два класа надолу, имам предвид автомобили, подобни на UP, които са поне 2 пъти по-добри от раздрънканата четворка. А един клас надолу всички конкуренти имат поне 3 пъти по-добри автомобили. Точно пък Голф 4 не ми я хвали и препоръчвай. Нека си говорим за автомобили, а не за гнилочници.
Прав си приятел, логично е да сравняваме автомобили от един клас или най-много от два класа. Ако въпроса е какво бих си купил - добре оборудвано Поло на цената на Голф или добре оборудван Голф на цената на Пасат, отговора ми е само един - по-ниският, но добре оборудван клас автомобили. И понеже колегата по-долу ме пита какво карам...ами аз точно това направих - избрах отлично оборудвана Фиеста пред по-беден и стар модел Фокус. Бих направил същото и в случаите с Фолксваген. Автоматично това го принасям и към старите возила. Бих избрал нова, но малка кола пред голяма но на старо. Така пък направих преди години, когато се чудех какво да купя - старо, но по-голямо или ново, но по-малко. Никога не бих предпочел автомобил на старо или по-бедно оборудван, ако имам възможност за избор. Кой каквото иска да купува, за мен истината е тая.
Аз писах по принцип за Голф.И само споменах ,че карам 4.Всичко е въпрос на вкус ,но много ми е странно хора които не са карали дадена кола ,да я коментират.
Мондеото е по-широко и с повече екстри от МЛ-а ... .Боже Господи !!! Аз карам S класа на 12 години и ти гарантирам, че Мондео, не с 6, с 12 години по-ново от нея, не може да и стъпи на малкия пръст. Мерцедес има екстри от моделите от 90-та година, които все още ги няма във фордовете, осъзнаийте се. А и ако бяха толкова хубави, чисто нов форд, нямаше да струва колкото "стар" мерцедес, не мислиш ли ?
Какви екстри няма Мондео, което твоята 12 годишна S-класа има? Вярно, че сегашното Мондео е след фейслифт, а следващия модел идва в началото на 2013 година, но въпреки всичко Форд има неща, които едва сега се монтират при Фолксваген. Визирам системата за автоматично спиране при опасност от сблъсък, която вече година се монтира само във Фокус и S60 на Волво. Никой друг до скоро, дори и Мерцедес, не разполага с такава система. да не говорим и за системата за поддържане на лентата при Фокус, която размаза конкуренцията в тест на Ауто Билд преди няколко месеца, включително сиустемите на Мерцедес и БМВ. За новото Мондео не ми се мисли, колко светлинни години ще бъде напред пред 6 годишния Мерцедес, визиран тук, да не говорим за твоя 12 годишен. А това, че е по-широко Мондеото от S-класата go pisaha w edin ot poslednite broewe na Auto Bild. Не си го измислям.
Същото бих казал и на теб. След като не си се качвал в нов, по-нисък клас автомобил, не коментирай колко добра била четворката и колко добри били Фолксвагените. Лично аз имах възможност преди години да сравнявам Golf 4 с тогавашната ми нова Fiesta 2006 година. Да ти кажа, за нищо на света не бих я сменил със стария Голф, който по нищо не я превъзхожда. Просто атмосферата е различна. А цената на 8 годишната четворка бе около 10-11 бона с ремонтите. Това е малко по-малко от тогавашната ми кола. качествата обаче са много различни. И докато тоя Голф отдавна е на трупчета, старата ми Фиеста, която продадох, е само със сменени накладки от новия собственик и 2-3 крушки. Аз също имам толкова изгорели крушки и това е. А сега кажи кой е по-добре? Аз с новата кола или голфаджията, дал почти колкото мен пари за своя дарак Golf 4, който стои на трупчета след безбройни ремонти?
До _FMC_: Карай си Фиестата, приятелю, и не пиши подобни простутии, че едва си поемам въздух от смях! Форд има малко достойнства, но както разбирам не си притежавал Г4 - не се изказвай неподготвен... Сравнявал бил Г4 с Фиеста...
Пич,не знам каква е била тази 4,но аз съм сменял само казанчето за антифриза.Минах Европа (до океана -Франция)и обратно,без проблеми ,спирал съм само за зареждане.За три години имам навъртени 60 000 км.Както и да е ,ако някой ми каже ,че Голф е боклук от 4 нагоре ,ще му се изсмея в лицето.
Ела да ми се изсмееш-да Голф 4 не е кой знае какво-колко скоростни кутии се отвориха сами докато си карат хората,колко хиляди литра масло се доляха в тези велики мотори които горят масло като ТЕЦа,колко основни ремонта премълчани,колко ръжда и кит -само тези дето си ги имат си знаят.Беше той Истинския Голф-Голф 1 и Голф 2,още ги има и пак са по-здрави от тоя кенеф Голф4!
Стига си говорил вече глупости. Ще сравняваш S класа с Мондео .. Дори C класата е по-добра от това Мондео, да не говорим за E и S клас.. И да Голф 4 е по-добра кола в повечето отношения от Фиеста била тя и малко по-нова. Предубеден си към Vw и същевременно почитател на Ford. Не се заяждам, просто коментирам.
e 4e koi normalen izka da si kupi golf 4 edin priqtel ima 41.9 tdi vednaj pravi dvigatelq 2 pati skorosti i pak i e nujnik i pu6i kato kebap4inica tova e iztinata wv maniaci karaite si wv tata
Ей, убихте се да пишете глупости. Истината обаче е, че в България се внасят големи боклуци и тоя Голф4 бе точно от тия боклуци. Струваше около 8000 без регистрациите, а иначе по него време подобни модели вървяха по 10-12 000. Това си бе пълен боклук още в началото. А за казанчето на антифриза...не си единствения с тия странни проблеми. Не мога да проумея, как една кола може да остане с пробито казанче. Ами това е опасно за мотора и рискуваш тотални щети! Е.авам ти Голфа тогава! Ако е нов, да. Обаче не ми говори врели некипели за стари которници. Щял да ги сравнява с чисто нова Фиеста. Ай бегай от тука.
Колега, този не се спря. От много време ръси само обиди и нападки срещу всеки с различно мнение. Преди доста време пишеше от много различни никове, някои от които 740D, W203, g klasa, lexus, taraleja, boreca....и какви ли още не. Мисли си хората за глупави, но то дори и някой да е такъв, ще го усети като види напълно еднаквите изречения, състоящи се от обиди обикновенно от 3-4 думи, написани с безброй грешки и най-очевидното, че тези никове се появяваха винаги един след друг с идентично съдържание, а пък после започва да се сърди, защото така се случва:)
ПОЖЕЛАВАМ НА ВСИЧКИ ПЕРНИЧАНИ ДА БЪДАТ ЖИВИ И ЗДРАВИ, ЩАСТЛИВИ, И ДА ИМАТ ФИНАНСОВАТА ВЪЗМОЖНОСТ ДА СИ ПОЗВОЛЯТ НОВОТО ГОЛФ- ЧЕ VII И МНОГО, МНОГО БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ! :) :)
ОСТАНЕТЕ СИ СЪС ЗДРАВЕ :)
Стойков,първо-да не си гладен,оди похапни,после какво да ти пиша аз,само виж коментар № 119,а колко хора изпатили си така има, да ти дам и аз един пример-Голф 4 1.4 -скоростната кутия се саморазнити-пукната -заварена-пак искаше да се отваря сама-сега с болтове побългарена,аз бих казал подобрена!Същия гореше масло като бензин-основен ремонт,пак гори масло добре че е по-малко от преди.
За да попаднеш на добър автомобил втора употреба е голям късмет. Ако искаш добра кола купи си нова за да знаеш, че ти си я поддържал. Няма лоша кола, има лоши шофьори и поддръжка (прав или не, аз така виждам нещата). Сега по темата... Голфа си го бива. Но мисля, че им трябва малко по-различен дизайн (това е мое мнение. Разни хора, разни идеали). _FMC_ не се пали, когато някой си позволи да си купи нова (ДАЙ БОЖЕ ВСЕКИ) ще разбере.
Абе момче ти чуваш ли се. И след като яката Фиеста е 2006 г. защо я сравняваш с Голф 4, а не с 5 ? Или искаш да ми кажеш, че тая неземна машина е по-добра и от голф 5 ? Сравняваш чисто нов с употребяван автомобил. "Е.авам ти Голфа тогава!". Ми аз пък ти е.авам Форда. И няма как да предпочета Фиеста дори 2006 г. пред Голф 4 особено след 2001 г.
Каква Фиеста бе? Фокус е от класа на Голф, Фиеста е дамска въшка. И да, Фокус наистина е един прекрасен автомобил, най-добрият модел в класа си и на Форд изобщо. Издуханата Фиеста е за дами. Истинските мъже карат Фокус!
Не аз сравнявам с Golf 4, a колегата долу. Той подхвана темата за Голф 4, не аз. Той твърди, че Голфа, макар и 4-ка е по-добър и от много по-новата Фиеста. Аз не съм съгласен. Ти съгласен ли си?
Фокус 1 е много по-добър от Голф 4/5, не само като визия, ами и като возия и техника. Да не говорим, че изглежда супер дори сега, след повече от 10 години след дебюта му!
Перничани далеч не са единствените, които карат Голф. Ама вие дето все с тях се ядете сигурно сте от глухата провинция, защо не си видите изпадналите градове, та все с Перник се ядете?!
Не вярвах, че ще го кажа но изглежда по-добре от предишните поколения! За съжаление, другите марки масово си за*раха дизайна - особено Форд. Новата Фиеста е ужасна, прилича на Пежо отпред и е издута като балон. Преди десетина години колите бяха като цяло по-красиви (с изключение на тогавашния Голф).
abe mai niakakav lov na veshticii ti se privijda.kogato niamash pari za neshto vinagi li go opliuvash ili prosto s markata Mercedes neshto nesi pasvate?
Аз обаче съм съгласен. За мен Фиестата е малка, градска кола. Не харесвам такъв тип коли. А и специално визираната от теб Фиеста ( 2006 г. ) според мен има много гаден интериор.
Всъщност, разликата е само в мястото отзад и малко по-малкия багажник. А интериора никак не е гаден. След фейслифта вече имаме меко арматурно табло, за разлика от това при Golf 4, което е много странно за пипане според мен. Всичко в старата Фиеста е ергономично с изключение на коректора за фаровете. Изобщо, много удобна кола. А за поведението на пътя не ми се говори. Никой не е успял да ми избяга или да ме настигне в планината, а моторът ми не бе мощен. За мен най-интересен бе един случай на Шипка, когато някакво Субару се опитваше да се движи с моята скорост в завоите. Да, но ми стана смешно как сучи задница и се мъчи с мен, а аз нямах дори ABS. Изобщо, скапаната за някои кола ви наказва жестоко, когато най-малко очаквате.
Въпреки че съм фен на Фолксваген, не мога да кажа, че екстериорът кой знае колко ми харесва, но това е при всички нови коли. Не ми харесва липсата на индивидуалност, както е било при Голф II или IV например. Прилича ми на уголемен вариант на VW Scir. или някой от новите модели на Ауди. За някакви качества от сухи цифри не може да се говори, без практиката да е доказала нещо, въпреки че предполагам, че всичко е на добро ниво, защото това е основният модел на VW. За старите модели е ясно-добри са-имаме във фамилията II, III, IV различни модификации, единият на 504000 дизел II, другият бензин-газ 420000 III, 300000 бензин-метан IV, добри коли са, здрави, леко грубовати, но надеждни. Разбира се и те се чупят като всяка кола, както и типични дефекти за всеки модел.
Дизайна е перфектен / пропорции , сранична линия / , интериора изглежда функционално и уюутно . Личи си взискателността на М. Винтеркорн . Според мен / от тези снимки / това е най красивия голф . Разбира се най важно е впечатлението на живо .
mi seshtam se za mnogo avtomobili koito sa po stoinostni i nadejdni ot tova darvo.naprimer BMW 1 seria i dori Honda civic koiato si spomenal e zdrav nadejden avtomobil.Golfa e darven i troshliv kosh.
За феновете на бмв 1серия
заради теснотията ,задната седалка бе наречена от журналистите
" наказателната скамейка".
По нито един показател БМВ 1 не превъзхожда новия ГОЛФ .
Не ви ли се струва че ламарината на голф 6 и 7 е по тънка спрямо 5 и по старите модели, едно от предимствата на голфа пред японските, френски и италиянски коли все пак беше по-здравата ламарина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 VW_forever
Коментиран от #5, #16
08:39 05.09.2012
2 Ам
08:51 05.09.2012
3 Николай Николов
08:52 05.09.2012
4 Ogneniq
Коментиран от #6
09:14 05.09.2012
5 comment
До коментар #1 от "VW_forever":
Да бе да.09:14 05.09.2012
6 водния
До коментар #4 от "Ogneniq":
Огнен, карай си дъртата астричка, мисли си че караш кола и не се вълнувай толкова! А ако искаш да видиш и усетиш разликата - помоли някой да те повози в голф и в останалите коли същата година на производство, които според теб са добри. Тогава няма да пишеш такива работи и да се излагаш!09:24 05.09.2012
7 БайОнзи
09:36 05.09.2012
8 Ogneniq
Pyrvo, kolata mi e 4 godishna i kupena ot men chisto nova. Imah vyzmojnostta da karam Golf 5 1.9 tdi 105 konq slujeben v produljenie na 2 godini. Za tozi period sym se vozil vyv vsevyzmojni koli ot tozi klas itrqbva da ti kaja, che Golf-a s nishto ne gi prevuzhojda. Spodelqm konkreten opit, za da ne se "izlagam":
- vsichki dizelovi motori na Golf 5 (do 2008-a) sa PD - shumni i grubo raboteshti. VAG se setiha chak prez 2008-a da minat na Common rail. Pri 6-cata veche vsichko e kakto trqbva - fakt neusporim.
- Golf-a ne e po shirok i komforten ot Astra, Foxus, Auris, Peugeot 308. Nito puk po ustoichiv i stabilen na putq!!!!
- dizaina na Golf sledva evolucionniq tip na promqna. Ne sa nalice korenni promeni ot 2003ta godina nasam. Drugite marki v tova otnoshenie sa mnogo po napred - qponci i koreici sa tipichen primer.
- standartnoto oborudvane na edin golf e mnogo bedno
-cenata e chuvstvitelno po-visoka ot tazi na prekite mu konkuretni
-nadejdnostta dokazano NE E po-visoka ot tazi na preki konkurenti kato Astra i Hyundai i30, koito dosta drupnaha s prodajbite.
-Auto bild i vechno purvata poziciq na golfa tam ne sa korektiv za liderstvo. Vse pak VAG e osnoven sponsor na Auto bild i Auto Motor und Sport.
Naqsno sm , che da si Golf-adjiq e diagnozai che za mnogo "shoferi" e privilegiq da karash Goufu. NO - praktichniqt i racionalen kupuvach na nova kola tursi suotnoshenie CENA- KACHESTVO-NADEJDNOST. Golf-a naistina e dobra kola, no ima drugi modeli ot kompaktniq klas, koito predlagat po dobro suotnoshenie na tezi 3 faktora!!!!
09:39 05.09.2012
9 ххх
От VW имат два автомобила за които от 15 години насам много внимават каква продукция ще представят.
Не очаквам да има компромиси в качеството.
Наистина обаче дизайна е скучоват, но пък се продава отлично и явно не искат да рискуват.
Доста конкуренция се появи през годините точно в този клас, което е хубаво защото искат не искат всички влагат все повече екстри, но пък и много дефекти произлизат от това.
До :Ogneniq
Коя корола по точно сравняваш с голфа? Корола от някокло години е само седан и вече отиваме в друг клас автомобили? Може би с Аурис ги сраваняваш...
09:43 05.09.2012
10 лимонад
09:47 05.09.2012
11 мани бегай
Коментиран от #14
09:50 05.09.2012
12 като гост
09:53 05.09.2012
13 ГОСТ
10:06 05.09.2012
14 ВИП АМГ
До коментар #11 от "мани бегай":
prav si kolega10:09 05.09.2012
15 EU Citizen
10:28 05.09.2012
16 pastara
До коментар #1 от "VW_forever":
Jiv t...k,golf karuca.Kakvoto i da go pravish si e lagerna kolichka10:29 05.09.2012
17 audi a6 4f c6
Коментиран от #38
10:34 05.09.2012
18 ташунко
10:40 05.09.2012
19 aaaa
10:56 05.09.2012
20 zсссс
С всеки изминал модел увеличават ширината и междуосието, както и пространството паралелно с комфорта.
Имам чувството че вече са на нивото на средния клас от преди години.
11:04 05.09.2012
21 GolfaForevar
11:17 05.09.2012
22 Клаус
11:22 05.09.2012
23 ГЕРГАН
За тези скромността не е качество! Как може да са толкова подли, елементарни и агресивни тези от VW?
В щатите постоянно атакуват конкуренцията, като казват, че те самите са съвършени, а другите не стрували! Не е ли по- редно да се докажат първо, и след това да оставят хората сами да изберат. За съжаление явно тактиката им работи, защото въпреки не толкова отличното представяне на голфовете по различните тестове за качество и надеждност, хората ги харесват и купуват.
11:31 05.09.2012
24 шуши
11:32 05.09.2012
25 Росен Стоименов
11:44 05.09.2012
26 met49
11:48 05.09.2012
27 met49
11:48 05.09.2012
28 met49
11:48 05.09.2012
29 met49
Коментиран от #33
11:48 05.09.2012
30 met49
11:50 05.09.2012
31 ГОЛФА
11:54 05.09.2012
32 vw golf
11:55 05.09.2012
33 Клаус
До коментар #29 от "met49":
Заблуден си! Търсиш не, където трябва!11:56 05.09.2012
34 Клаус
11:58 05.09.2012
35 ?WUF
11:59 05.09.2012
36 R32
12:10 05.09.2012
37 W164
12:31 05.09.2012
38 Дошо
До коментар #17 от "audi a6 4f c6":
Бегай пък ти с тоя кенеф Алудито от тука бе.А Гоуфо е гола вода.Винкелман отлага, отлага та поне малко да постигнат нещо що годе добро, че корейците ги направиха за смях, но резултата никакъв.Пръкна се очакваното менте.Това на живо съм сигурен, че ще изглежда като изработка на Сеат.12:55 05.09.2012
39 Дошо
Ама сериозно ли?Вие продукцията на конкурентите нали уж под лупа я гледате.Слепи ли сте какви сте.Та дори КИА изглежда по-добре от тоя дръгел.
.ати убитаците само те и Ауди билд хвалят Гоуфо
Коментиран от #43
12:58 05.09.2012
40 Димитър Димитров
13:00 05.09.2012
41 Юлиян Димитров
13:10 05.09.2012
42 Юлиян Димитров
13:11 05.09.2012
43 ПАШО
До коментар #39 от "Дошо":
Tи "Дошо" с розовата "Микра"ли си?13:13 05.09.2012
44 ddp
13:19 05.09.2012
45 Fakti
13:29 05.09.2012
46 vw golf
13:40 05.09.2012
47 ДД
Коментиран от #50
13:59 05.09.2012
48 dvwww
14:03 05.09.2012
49 Гоуф
14:03 05.09.2012
50 Пълни глупости
До коментар #47 от "ДД":
Каква астра бе младеж?!?Прилича, ами да. Нали е хечбек, пък и той има 4 гуми, 5 врати... Абе прилича, как да не прилича
14:05 05.09.2012
51 vvvvv
14:22 05.09.2012
52 6ut :P
14:25 05.09.2012
53 кондофри иванов
14:27 05.09.2012
54 бмв-фен
14:44 05.09.2012
55 ббб
14:46 05.09.2012
56 гост
14:52 05.09.2012
57 maxpower16v...GTI-ABF
14:52 05.09.2012
58 gess
15:02 05.09.2012
59 Sinbad0
BMW,MB,AUDI,VW аз за себе си съм направил класацията. Ако нямам пари и за Фолксваген значи е време да ползвам друг вид транспорт,просто колата трябва да е от Германия.......
15:19 05.09.2012
60 Евгений Чавдаров
15:20 05.09.2012
61 мемфис
Щастлив си, защото не знаея колко си нещастен!
/нищо лично,с най-добри чувства/
15:33 05.09.2012
62 шепо
15:54 05.09.2012
63 Дошо
16:09 05.09.2012
64 _FMC_
16:49 05.09.2012
65 Евгений Чавдаров
БМВ-гълтач на гориво който вози като кенеф
Мерцедес- бавен скучен барабар с марката винаги мутри с шкембета
Опел-гнила ламарина и електроника разваляща се по лесна от нинтендо конзола
Пежо-от Франция само порфюми
Хундаи, Хонда, Тойота-с тях само на разходка
17:34 05.09.2012
66 _FMC_
17:36 05.09.2012
67 димитър петров
17:42 05.09.2012
68 ББ
17:54 05.09.2012
69 Евгений Чавдаров
Коментиран от #72
18:01 05.09.2012
70 Лех
18:06 05.09.2012
71 www
18:07 05.09.2012
72 W164
До коментар #69 от "Евгений Чавдаров":
не съм съгласен че който кара скъпа кола е мутра или измамник.аз като карам МЛ 320 ЦДИ да не значи че съм мутра или измамник.не горови глупости.мен не ме обиждаш но може някой други хора които имат скъпи коли да се обидятКоментиран от #73, #74
18:40 05.09.2012
73 ______
До коментар #72 от "W164":
@72 е и какво като караш,в село почти всички караме такъв кое му е скъпото,а ако е чисто нов въпроса вече е друг!18:53 05.09.2012
74 Евгений Чавдаров
До коментар #72 от "W164":
Знам бе брат всичките неща който ги написах бяха примамка за тези тука който се изяждат за глупости аз тях ги бъзикам а относно скъпите коли 99% може би са мутри или измамници.18:54 05.09.2012
75 W164
19:00 05.09.2012
76 _FMC_
19:24 05.09.2012
77 tica2
19:25 05.09.2012
78 W164
Коментиран от #81, #84
19:40 05.09.2012
79 Тони
19:56 05.09.2012
80 ВИП АМГ
Коментиран от #87
20:06 05.09.2012
81 _FMC_
До коментар #78 от "W164":
Ами...аз не чакам до шестата година. Разделям се още на петата с автомобила. Не знам дали е таралясник, но днес без да искам не дадох път на едно Бентли. Изкефих се, как искаше да ускори и да мине пред мен. Да, ама не. Остана зад мен. Знаеш ли...предполагах, че се изхвърлям малко като нарекох колата ти "таралясник", но сега съм сигурен, че е такава. Смях в залата - Мерцедес на 6 години за 36 бона. Алоооо...Къде си тръгнал да сравняваш тоя таралясник с Ново Мондео, Пасат или Инсиния? Казах Мондео, защото се предлага с най-модерен мотор за долу горе тия пари. Колата е много голяма и дори е по-широка от S-класата на Мерцедес. Мутрите не карали Форд, а Мерцедес. какво общо има с това, коя кола е добра, кой се е набутал и кой си кара с кеф? А Мондео се кара с кеф. Прав си, че колите са за съвсем различни хора, но...само като нови! Ти ми сравняваш 6 годишния таралясник с чисто нов, модерен автомобил! Моля ти се, осъзнай се малко! 6 години са твърде много в автомобилостроенето. Това понякога е повече от едно поколение автомобили. Имаше навремето един мой любим филм - "Малките са пораснали". Наистина малките растат постоянно и да робуваме на догми е най-голямата грешка, която може да допуснем. Лека вечер!Коментиран от #111
20:19 05.09.2012
82 W164
Коментиран от #91
20:42 05.09.2012
83 ......................................
20:57 05.09.2012
84 като гост
До коментар #78 от "W164":
"апък и богаташите и мутрите карат мерцедеси а не фордове"=Тъпак20:57 05.09.2012
85 hienata
...."НАЛИ ЗНАЕШ ЧЕ КОЛКОТО Е ПО СКЪПА ЕДНА КОЛА ТОЛКОВА Е ПО КРАСИВА И КАЧЕСТВЕНА" Не съм съгласен с това , защото при МБ плащаш за бранда (около 1/3 от цената). Специално на ML базовия модел си е гола вода, но си плащаш за гъзарията. Второ сравняваш различен клас коли.
Сега за: Golf VII - живата класика за мен, но отдавна не е народна кола, напротив доста скъп автомобил си е. Вози комфортно ,но и малко стегнато (поне Golf VI де) което си мн. добре. Не случайно всички се сравняват с него.
21:06 05.09.2012
86 civic
21:22 05.09.2012
87 ВИП АМГ
До коментар #80 от "ВИП АМГ":
za poreden pat dokazvash che si edin kompleksiranКоментиран от #98
22:22 05.09.2012
88 GTI
А вие се карате за някакви други марки.Всеки има право на избор.
Статията е побликувана защото този АВТОМОБИЛ се е превърнал в символ за класа,който спада.Преди 2 години на коледа пуснаха 40 000 000-ния Голф.Харесва или не поне на 40 000 000 им харесва!
22:33 05.09.2012
89 разочарован
22:36 05.09.2012
90 Димитър Михайлов
Коментиран от #92
22:56 05.09.2012
91 _FMC_
До коментар #82 от "W164":
Ако прочетеш внимателно разпаления ми кометар ( :) ) ще забележиш, че аз сравнявам 6 годишен Мерцедес с чистак бърсак Мондео и 5 години гаранция. А за това кое е по-качествено, не бързай толкова. Достатъчно е да попрегледаш TuV и ще забележиш, че след 2002 година Мондео е доста напред в класациите или поне спрямо конкурентите в тоя клас се представя блестящо. Мерцедес не е цвете за мирисане и това го доказва донякъде TuV. просто не тръгна е в правилната посока. Аз сравнявам два конкретни автомобила - Мерцедес на 6 години и чисто ново Мондео. Ти ми казваш, че Форд не можел да се равнява с Мерцедес. Не може, но по какво? Мутрински имидж? Да. Цена на материалите? Да. Всичко друго обаче е в полза на Мондео. Ако обаче срваняваме автомобил на 6 години с чисто нов...какво да ти кажа. Ако говориш за GW, иди дойди. Но ти говориш за две вековни марки :) От приказките ти оставам с впечатление, че май баща ти има такъв Мерцедес, а не ти. Както и да е.23:04 05.09.2012
92 _FMC_
До коментар #90 от "Димитър Михайлов":
Цените ще бъдат същите. Дори допускам леко понижение, за да направят реклама на новата си платформа, която снижавала разходите по производство. Поне така твърдят разни журналисти.23:09 05.09.2012
93 W164
Коментиран от #95
23:18 05.09.2012
94 гост
23:27 05.09.2012
95 _FMC_
До коментар #93 от "W164":
Тъкмо бях те хванал за събеседник и ти взе че сдаде багажа бързо бързо. Тоя Голф ще бъде с двигатели, с каквито е и сега. Това си личи и по купето му, което е такова, каквото и сега. какво да очакваш от Фолксваген, при които двигателите са с база от преди 25 години?23:28 05.09.2012
96 666
23:33 05.09.2012
97 ОНЗИ
23:55 05.09.2012
98 До @87 ВИП АМГ
До коментар #87 от "ВИП АМГ":
Не толкова колкото теб. Точно ти да говори за комплески е меко казано налудничево. Крадецът казал - дръжте крадеца. Аз поне пиша на родният си език, не обиждам остналите и не псувам като свинепас от различни никове, имам повече от 3 думи в речника си и не всеки мой 2-ри коментар е изтрит, заради изброеното до тук. Избрал си напълно анонимен сайт да се правиш на патрон, като само обиждаш и да разправяш уж колко си ,,мангизлия", защото това е единственото място къде можеш да го сториш.Коментиран от #110, #120
00:01 06.09.2012
99 W164
00:22 06.09.2012
100 гЪзар
Коментиран от #108
01:11 06.09.2012
101 W164
01:21 06.09.2012
102 гЪзар
01:47 06.09.2012
103 гЪзар
01:57 06.09.2012
104 Hammett
03:19 06.09.2012
105 max_payn
05:24 06.09.2012
106 Голфаджия
08:13 06.09.2012
107 _FMC_
Коментиран от #109
09:17 06.09.2012
108 _FMC_
До коментар #100 от "гЪзар":
Прав си приятел, логично е да сравняваме автомобили от един клас или най-много от два класа. Ако въпроса е какво бих си купил - добре оборудвано Поло на цената на Голф или добре оборудван Голф на цената на Пасат, отговора ми е само един - по-ниският, но добре оборудван клас автомобили. И понеже колегата по-долу ме пита какво карам...ами аз точно това направих - избрах отлично оборудвана Фиеста пред по-беден и стар модел Фокус. Бих направил същото и в случаите с Фолксваген. Автоматично това го принасям и към старите возила. Бих избрал нова, но малка кола пред голяма но на старо. Така пък направих преди години, когато се чудех какво да купя - старо, но по-голямо или ново, но по-малко. Никога не бих предпочел автомобил на старо или по-бедно оборудван, ако имам възможност за избор. Кой каквото иска да купува, за мен истината е тая.09:24 06.09.2012
109 Голфаджия
До коментар #107 от "_FMC_":
Аз писах по принцип за Голф.И само споменах ,че карам 4.Всичко е въпрос на вкус ,но много ми е странно хора които не са карали дадена кола ,да я коментират.Коментиран от #113
10:02 06.09.2012
110 ВИП АМГ
До коментар #98 от "До @87 ВИП АМГ":
iskliuchitelno ogranicheno lape si10:35 06.09.2012
111 ББ
До коментар #81 от "_FMC_":
Мондеото е по-широко и с повече екстри от МЛ-а ... .Боже Господи !!! Аз карам S класа на 12 години и ти гарантирам, че Мондео, не с 6, с 12 години по-ново от нея, не може да и стъпи на малкия пръст. Мерцедес има екстри от моделите от 90-та година, които все още ги няма във фордовете, осъзнаийте се. А и ако бяха толкова хубави, чисто нов форд, нямаше да струва колкото "стар" мерцедес, не мислиш ли ?10:43 06.09.2012
112 _FMC_
12:00 06.09.2012
113 _FMC_
До коментар #109 от "Голфаджия":
Същото бих казал и на теб. След като не си се качвал в нов, по-нисък клас автомобил, не коментирай колко добра била четворката и колко добри били Фолксвагените. Лично аз имах възможност преди години да сравнявам Golf 4 с тогавашната ми нова Fiesta 2006 година. Да ти кажа, за нищо на света не бих я сменил със стария Голф, който по нищо не я превъзхожда. Просто атмосферата е различна. А цената на 8 годишната четворка бе около 10-11 бона с ремонтите. Това е малко по-малко от тогавашната ми кола. качествата обаче са много различни. И докато тоя Голф отдавна е на трупчета, старата ми Фиеста, която продадох, е само със сменени накладки от новия собственик и 2-3 крушки. Аз също имам толкова изгорели крушки и това е. А сега кажи кой е по-добре? Аз с новата кола или голфаджията, дал почти колкото мен пари за своя дарак Golf 4, който стои на трупчета след безбройни ремонти?Коментиран от #115, #118
12:05 06.09.2012
114 Danny
12:25 06.09.2012
115 Голфаджия
До коментар #113 от "_FMC_":
Пич,не знам каква е била тази 4,но аз съм сменял само казанчето за антифриза.Минах Европа (до океана -Франция)и обратно,без проблеми ,спирал съм само за зареждане.За три години имам навъртени 60 000 км.Както и да е ,ако някой ми каже ,че Голф е боклук от 4 нагоре ,ще му се изсмея в лицето.12:37 06.09.2012
116 Japoneze
Коментиран от #117
13:11 06.09.2012
117 Антонио Стойков
До коментар #116 от "Japoneze":
Или си пиян, или не си закусвал14:27 06.09.2012
118 Hammett
До коментар #113 от "_FMC_":
Стига си говорил вече глупости. Ще сравняваш S класа с Мондео .. Дори C класата е по-добра от това Мондео, да не говорим за E и S клас.. И да Голф 4 е по-добра кола в повечето отношения от Фиеста била тя и малко по-нова. Предубеден си към Vw и същевременно почитател на Ford. Не се заяждам, просто коментирам.15:01 06.09.2012
119 nik
15:17 06.09.2012
120 дидо
До коментар #98 от "До @87 ВИП АМГ":
Браво бе пич ! Един да се сети да ме подкрепи срещу Вип Амг чужденеца от Сотогранде. Много хубаво си го казал. Красноречив си.Коментиран от #122, #123, #137
15:31 06.09.2012
121 _FMC_
Коментиран от #128
16:27 06.09.2012
122 До @!@) дидо
До коментар #120 от "дидо":
Колега, този не се спря. От много време ръси само обиди и нападки срещу всеки с различно мнение. Преди доста време пишеше от много различни никове, някои от които 740D, W203, g klasa, lexus, taraleja, boreca....и какви ли още не. Мисли си хората за глупави, но то дори и някой да е такъв, ще го усети като види напълно еднаквите изречения, състоящи се от обиди обикновенно от 3-4 думи, написани с безброй грешки и най-очевидното, че тези никове се появяваха винаги един след друг с идентично съдържание, а пък после започва да се сърди, защото така се случва:)Коментиран от #138
16:42 06.09.2012
123 ДО @120
До коментар #120 от "дидо":
Колега, номер 122 е до теб, бъгна се нета.16:44 06.09.2012
124 ПЕРНИЧАНЕЦ
ОСТАНЕТЕ СИ СЪС ЗДРАВЕ :)
18:54 06.09.2012
125 Топчо Боров
19:04 06.09.2012
126 Japoneze
19:19 06.09.2012
127 Адаша
Коментиран от #132
22:08 06.09.2012
128 Hammett
До коментар #121 от "_FMC_":
Абе момче ти чуваш ли се. И след като яката Фиеста е 2006 г. защо я сравняваш с Голф 4, а не с 5 ? Или искаш да ми кажеш, че тая неземна машина е по-добра и от голф 5 ? Сравняваш чисто нов с употребяван автомобил. "Е.авам ти Голфа тогава!". Ми аз пък ти е.авам Форда. И няма как да предпочета Фиеста дори 2006 г. пред Голф 4 особено след 2001 г.Коментиран от #131
22:09 06.09.2012
129 FabrikaItalianadiAutomomileTorino
22:15 06.09.2012
130 Focus 4eva
22:48 06.09.2012
131 _FMC_
До коментар #128 от "Hammett":
Не аз сравнявам с Golf 4, a колегата долу. Той подхвана темата за Голф 4, не аз. Той твърди, че Голфа, макар и 4-ка е по-добър и от много по-новата Фиеста. Аз не съм съгласен. Ти съгласен ли си?Коментиран от #141
22:52 06.09.2012
132 _FMC_
До коментар #127 от "Адаша":
Е, един да мисли като мен тук :)22:53 06.09.2012
133 Focus 4eva
22:53 06.09.2012
134 провинцията не прощава
22:55 06.09.2012
135 тцтц
22:56 06.09.2012
136 Mihail03
23:21 06.09.2012
137 Този коментар е премахнат от модератор.
138 ВИП АМГ
До коментар #122 от "До @!@) дидо":
abe mai niakakav lov na veshticii ti se privijda.kogato niamash pari za neshto vinagi li go opliuvash ili prosto s markata Mercedes neshto nesi pasvate?Коментиран от #140
23:29 06.09.2012
139 ДО @138
01:17 07.09.2012
140 320ci
До коментар #138 от "ВИП АМГ":
яко те метнаха пак мен.правиш се на важен и за това така става.не може да знаеш тук кой кви пари имаКоментиран от #145, #146
01:25 07.09.2012
141 Hammett
До коментар #131 от "_FMC_":
Аз обаче съм съгласен. За мен Фиестата е малка, градска кола. Не харесвам такъв тип коли. А и специално визираната от теб Фиеста ( 2006 г. ) според мен има много гаден интериор.02:29 07.09.2012
142 диди
05:47 07.09.2012
143 дидо
Визията и е много готина, а вътре си е повече от добре за кола от такъв клас ......
Коментиран от #147
08:59 07.09.2012
144 Фьодор
14:45 07.09.2012
145 ВИП АМГ
До коментар #140 от "320ci":
kaji be smeshko kakvo pak si se nadul kato plondir22:27 07.09.2012
146 ВИП АМГ
До коментар #140 от "320ci":
metnatiat si ti po rojdenie ....22:28 07.09.2012
147 ВИП АМГ
До коментар #143 от "дидо":
iavno rabotata ti v firma Vasilka te sduhva i pishesh s po 5 nika .tajno e polojenieto ti.Коментиран от #148, #152
22:31 07.09.2012
148 Този коментар е премахнат от модератор.
149 До @ 147
Коментиран от #150
23:00 07.09.2012
150 ВИП АМГ
До коментар #149 от "До @ 147 ":
nali znaesh kade ti e miastoto23:50 07.09.2012
151 FMC
01:31 08.09.2012
152 дидо
До коментар #147 от "ВИП АМГ":
А някаква друга конспирация има ли ?Освен тотален комплексар си и параноик. Доказваш се ежедневно !
Коментиран от #153
09:09 08.09.2012
153 ВИП АМГ
До коментар #152 от "дидо":
neshtata sa iasni.niamash kakvo da kajesh na tematika avtomobili i se zanimavash s prostotii.10:39 08.09.2012
154 baiplamen
00:30 09.09.2012
155 Обикновен българин
02:56 09.09.2012
156 The Best
20:01 09.09.2012
157 монти
Коментиран от #158
23:47 09.09.2012
158 БУМЕР КАМОР
До коментар #157 от "монти":
smeshen kakto vinagi e golfaКоментиран от #159
23:06 10.09.2012
159 дидо
До коментар #158 от "БУМЕР КАМОР":
А кое не е смешно....Хондичката 1.4 ли ?Коментиран от #160
06:55 11.09.2012
160 БУМЕР КАМОР
До коментар #159 от "дидо":
mi seshtam se za mnogo avtomobili koito sa po stoinostni i nadejdni ot tova darvo.naprimer BMW 1 seria i dori Honda civic koiato si spomenal e zdrav nadejden avtomobil.Golfa e darven i troshliv kosh.Коментиран от #161, #162
09:14 11.09.2012
161 Hammett
До коментар #160 от "БУМЕР КАМОР":
Съгласен съм само за 1 серия, но пък тя е по-скъпа.20:54 11.09.2012
162 ВИП АМГ
До коментар #160 от "БУМЕР КАМОР":
napalno si prav smeshtniat Golf nishto ne vaji pred bavareca23:05 11.09.2012
163 монти
заради теснотията ,задната седалка бе наречена от журналистите
" наказателната скамейка".
По нито един показател БМВ 1 не превъзхожда новия ГОЛФ .
Коментиран от #164
23:09 11.09.2012
164 ВИП АМГ
До коментар #163 от "монти":
niama kriterii po koito klozeta na VAG da e po dobar ot bavareca.nauchi si uroka10:41 12.09.2012
165 vankata
20:36 12.09.2012
166 vankata
20:36 12.09.2012
167 golf user
14:38 10.11.2012