Last news in Fakti

20 Май, 2020 12:58 31 612 62

TÜV: SUV-тата на старо с най-много дефекти (ЧАСТ II)

  • tuv-
  • suv-
  • автомобилът на старо-
  • дефекти
TÜV: SUV-тата на старо с най-много дефекти (ЧАСТ II) - 1

Продължаваме темата за най-дефектиращите употребявани SUV-та от най-новия доклад на TÜV, като във втората част преминаваме към по-новите - на възраст до седем години.

SUV-та на възраст от 6 до 7 години

TÜV: SUV-тата на старо с най-много дефекти (ЧАСТ II)

Първата позиция тук е за Dacia Duster (година на производство 2011 - 2018) с пропорция сериозни повреди от 24.9 и най-често срещаните дефекти: корозия, изтичане на масло, износено кормилно управление, лошо състояние на отработените газове и проблеми с осветлението.

Второто място принадлежи на Volkswagen Tiguan (година на производство 2007 - 2016) с дял от сериозни повреди 21 и най-чести дефекти: износени пружини, спирачки и окачване на колелата.

На трето място е Nissan Qashqai (година на производство 2007 - 2013) с дял от сериозни повреди 21 и най-чести повреди: изтичане на масло, износено управление, спирачни дискове, слаба ръчна спирачка.

SUV-та на възраст от 4 до 5 години

TÜV: SUV-тата на старо с най-много дефекти (ЧАСТ II)

На първо място в този случай е Kia Sportage (година на производство 2010 - 2015) с дял на сериозните повреди от 14.9 и най-често срещаните повреди: износена кормилна уредба, спирачки и ръчна спирачка.

Второто място принадлежи на модела Volkswagen Tiguan (година на производство 2007 - 2016) с дял на сериозни повреди от 14.2 и най-често срещаните повреди: износени амортисьори и пружини.

На трето място е Nissan Qashqai (година на производство 2014 - досега) с дял на сериозни повреди от 12.7 и най-честите повреди: износени спирачни дискове и окачване на колелата, изтичане на масло.

SUV-та на възраст от 2 до 3 години

TÜV: SUV-тата на старо с най-много дефекти (ЧАСТ II)

На първо място тук е Dacia Duster (година на производство 2011 - 2018) с дял от сериозни повреди от 11.7 и най-често срещани дефекти: износени амортисьори и кормилно управление, изтичане на масло и проблеми с осветлението.

Второто място принадлежи на модела Hyundai Tucson (година на производство 2015 - досега) с дял от сериозни повреди от 10.5 и най-често срещаните повреди: повреди по окачването и слаба ръчна спирачка.

На трето място е Kia Sportage (година на производство 2010 - 2015) с дял на сериозни повреди от 7.1 и най-честите повреди: износване на амортисьорите.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 41 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    54 17 Отговор
    мдаа, според мен много точно са описани най-дефектиращите кросоувъри и есювита. браво, че ни давате достъп до експертната оценка на гурманците от ТЮВ
  • 2 8257

    78 7 Отговор
    От кумова срама са включили и Тигуана, който наистина е издънка на ВАГ в средния размер СУВ. Дори и у нас масово се оплакват.

    Коментиран от #5

  • 3 Карачо

    68 31 Отговор
    Тиг(у)ана, е всеизвестен с ниското си качество и надеждност. За това са прави от ТЮФ. За Дъстър също са прави. Това е бюджетна кола в която много е пестено, но като цена и това, което предлага е напълно ОК. За Кашкая не са прави обаче. Това, че на ТЮФ са ходили собственици, които не са си сменили накладки и дискове не прави колата лоша. На моя Кашкай за 7 г. и 150 000 км съм сменял само консумативи. Абсолютно никаква повреда до този момент. Два пъти до сега съм сменил дискове и накладки и това са ми най-големите разходи по колата. Имам други познати със същият модел и до този момент никой не ми се е оплакал, че нещо сериозно му се е случило с колата.

    Коментиран от #24, #43, #46

  • 4 Будалата

    57 27 Отговор
    ТОЙОТА RAV4 e за мен от здравите за нашите пътища.

    Коментиран от #7, #32

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 габровец от варна

    80 25 Отговор
    Абе Дачията за мене си е хубава кола.Германците да карат техните те имат кинти.Туй било на Дачията,онуй било.Лоша машина няма,лош собственик има.

    Коментиран от #13

  • 7 Карачо

    55 20 Отговор

    До коментар #4 от "Будалата":

    Рав4 и ЦРВ са най-добрите машини в този клас. Ако искате по-висока проходимост Форестър. Добавям Сузуки Витара и S-Cross. Много добри машинки са. Евтини, здрави и икономични.

    Коментиран от #25, #44

  • 8 КИА СПОРТИДЖ

    42 25 Отговор
    КИА СПОРТИДЖ 2.0 АВТОМАТИК 136 К.С. ДИЗЕЛ 2011 Г. за 9 години 4 накладки 1 акумолатор масла и филтри 138000 КМ. НИКАКЪВ ДЕФЕКТ това не е ОБЯВА а реална кола. Поздравина всички.

    Коментиран от #21, #27

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 1111111111111

    35 5 Отговор
    Както виждате това не са 100 процентови проблеми, а една на еди си колко бройки. Това, че вие нямате проблеми не означава, че друг с такава кола също няма.

    Коментиран от #12

  • 11 сектант

    16 23 Отговор
    Тия нищо не разбират от коли
  • 12 КИА СПОРТИДЖ

    14 13 Отговор

    До коментар #10 от "1111111111111":

    имам поглед върху марката в нашият град, марката се доказа пред много други включително и "премиум" автомобили за здравина. Средната статистика(като TUV) нищо не значи. Средна статистика в BG/всички ядем свинско със зелесамо че,............едните само свинско други само зеле :)
  • 13 Габровец от София

    42 6 Отговор

    До коментар #6 от "габровец от варна":

    И аз мислех като теб, преди да подкарам една служебна Дачия. Като всеки уважаващ себе си габровец, когато си търсих кола, не можех да подмина ценовите предложения на Дачия. Добре оборудван и моторизиран Логан излизаше около 22000лв, а каталога за допълнителни аксесоари сякаш беше писан от собствения ми портфейл - като например комплект калобрани 2бр. за 27лв, комплект гумени стелки за 40 и няколко лева и т.н. Няколко месеца по-късно получих чисто ново Сандеро дизел и бях много щастлив, че ще мога да придобия лични впечатления. Плюсове: просторно купе за класа си, багажник с правилна форма тапициран макар и с евтин, но все пак мокет(а не драскаща се пластмаса като някои шкоди, тойоти и т.н.), широки джобове на вратите, които събират бутилки от 1.5л, прилично серийно радио със CD и USB, както и висока каросерия, която кара зимата да не изглежда толкова страшна. Минуси: къси и неудобни предни седалки без никаква странична опора, задни седалки твърди почти като дървена пейка. Тромав волан, малка маневреност, все по-трудно превключване на предавките(при последните две обслужвания във фирмения сервиз, помолих да проверят какъв е проблема и ми казаха, че всичко е наред, даже имало рена и дачии, които са по-зле). При магистрална скорост(140км/ч при 2500 оборота) звука на двигателя, гумите, радиото и разговора на пътниците биват напълно заглушени от шума на вятъра, а вълните по настилката карат колата нервно да се клатушка. Но до скорост 120 е много по-поносимо. К

    Коментиран от #14

  • 14 Габровец от София

    31 2 Отговор

    До коментар #13 от "Габровец от София":

    Колата е бяла, но дори и сега преди летните жеги колата супер бързо се напича вътре, а зимата с изключване на парното, купето изстива за секунди. Колата старее на забързан каданс, а в момента е на три години и половина и почти 50 000км. Мога да изброя още много по-дребни недостатъци, но това е субективно. В заключение - аз лично не бих си дал парите за Дачия(но идва ново Сандеро/Логан) и го казвам с известно съжаление, тъй като отпадат като алтернатива, понеже за мен покупката на нов автомобил си заслужава, само ако се кара 10+ години. И да, знам че статията е за Дъстър, но той е на същата база, а предното стъкло и предните врати са същите със Сандеро/Логан.

    Коментиран от #16

  • 15 сектанта

    17 35 Отговор
    Манипулирана класация, напълно фалшива. Няма как Дъстъра да е в нея.

    Коментиран от #18, #26, #29, #56, #61

  • 16 габровец от варна

    22 2 Отговор

    До коментар #14 от "Габровец от София":

    Уважаеми,все пак това е автомобил,който не претендира за лукс.Всеки вече има право на огромен избор.Всичко има своите предимства,така и недостатъци.Аз изразявам лично мнение.Защото не е гаранция,че ако на предния капак е някоя известна марка,колата ще е супер качествена и безаварийна.
  • 17 kolo

    56 15 Отговор
    От АУДИ по чупливи няма - скоростни кутии, двигатели, електроника и т.н.
  • 18 Гост

    20 18 Отговор

    До коментар #15 от "сектанта":

    Иска ти се да е манипулирана. Сигурно още не можеш да преживееш факта как си се прецакал да дадеш толкова пари за Дачия.
  • 19 Rado

    11 32 Отговор
    Дачии,вагении,кашкаи,ала бала.Карам фрилендър от 16 години с тд4мотор.За това време освен консумативи,съм сменил две дюзи,два шарнири и вискомуфа.Купил съм го на 156000,сега е на 360000.За ръжда и дума да не става.Карам го навсякъде,асфалт,черен път,сняг,лед и за квото се сетите.Изключиъелно стабилен на пътя,вози перфектно.Лесен за каране и обслужване,удобен салон.Ае карайте си моите и кюсефмиците,дето тежат по 3тона
  • 20 Бравос

    21 3 Отговор
    Радо само дето тия чупентии и 200000 не могат да изкарат
  • 21 Не влизаш в

    19 6 Отговор

    До коментар #8 от "КИА СПОРТИДЖ":

    стакмистиката на ТЮВ защото си съвестен собственик,както не малко българи,за разлика от високомерните с нищо подплатени германци. А глупостите на ТЮВ са всеизвестни според тях най- здравите коли са тези,които за 20 години са минали 30 х. км и нямат повреда,а тези споменатите СУВ са едни от най-купуваните масово и зверски използвани.
  • 22 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    12 27 Отговор
    Дачията е кола за маnгали.

    Коментиран от #49

  • 23 СРВ-2(АНГЛИЧАНКА)

    9 12 Отговор
    2003г. 380000км Сменени спирачни дискове редовна смяна на консумативи карана 3г. В България, БЕЗ НИКАКВИ Проблеми ОТЛИЧЕН АВТОМОБИЛ!
  • 24 hienata

    13 2 Отговор

    До коментар #3 от "Карачо":

    Съгласен съм с теб,но и малко с TUV. Имам бензинов Кашкай в момента на 210 000км (87 000км е мои) до тук съм сменил предни амортисьори , дискове и накладки, биелетки и тампон на двигателя. Като отдавам повредите по окачването на предишния собственик, който е карал като преди продажба. Съгласен съм с TUV ,че накладките "отиват" малко бързичко, но това чудо има страхотни спирачки, а и накладките не са много скъпи. Имам наблюдение и върху Спортидж на мой близък (2010г 2,0 газ/бензин), наистина е здрав и безпроблемен автомобил, може би се е улучил здрав, може би собственика го поддържа добре , не знам, но тази кола за 100 000+км сме му сменяли само тампони на носачи и консумативи.
  • 25 Не знам кой ти

    30 12 Отговор

    До коментар #7 от "Карачо":

    е дал минусите, сигурно некой от управителния съвет на VW. Първо Тойота и Хонда са най-надеждните марки и второ RAV4 и CRV са най-продаваните SUV в световен мащаб.
  • 26 qwerty

    4 14 Отговор

    До коментар #15 от "сектанта":

    ще разбереш, че от грейтуола по-добро нема!
  • 27 Генерал Иванушка Водков

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "КИА СПОРТИДЖ":

    Не я ща!

    Коментиран от #50

  • 28 миро

    6 5 Отговор
    Карам кашкай нищо подобно пак реклама на ВАК групата
  • 29 Николай

    8 6 Отговор

    До коментар #15 от "сектанта":

    Най после Дъстър е номер едно.
  • 30 Крис

    5 6 Отговор
    Брей значи голям късмет съм имал Тигуан 2009 купен нов го продадох след 7г. На 200 000х.км. една смяна на спирачни дискове нищо друго
  • 31 Симеон

    6 2 Отговор
    Изключително некоректно използване на снимки, Дъстъра на снимката е след 2018та, а се говори за предния.. Въртите една статия с едни и същи автомобили и ги преподреждате в зависимост от годините в класацията...
  • 32 Reptile

    15 22 Отговор

    До коментар #4 от "Будалата":

    Съгласен съм с доста заклчения на TUV.
    Искам само едно уточнение да направя - пишете ми за някакви CRV-та, RAV4 и подобни варели. Аз имам наблюдения точно върху тези прехвалени SUV, като мога да кажа, че в тях няма един детайл от качествен материал, всичко е ОТВРАТИТЕЛНО, като почнеш от пластмасите на таблото, през ОТВАРИТЕЛНИТЕ тънки седалки, та стигнеш до алуминия на мотора, който все едно кълвачи са го яли.
    Тойотата, само ремонти, Хондата работи, като фуражумелка. Били на по 300 000, ами ние мерцедесите на по 500 000 ги купуваме и изкарват по още 300 000 и то масово.
    Онзи ден карах едно BMW на скромните 907 000 - САМОЛЕТ, кога RAV4 ще добута 900 000 и кога ще върви на 1/3 от BMW?! Ми - НИКОГА!

    Коментиран от #34, #51

  • 33 До 32

    10 5 Отговор
    Явно ти си уникат, като мерцедеса който караш.

    Коментиран от #35

  • 34 Иии

    10 5 Отговор

    До коментар #32 от "Reptile":

    Не говори глупости. Тия които си изброил след 2004 г правят чупливи дараци, които не изкарват и 160 хил. без скъпи ремонти. Освен пластмасите, които са минус в интериора на црв и рав4 са най добрите и надеждни сув автомобили, правещи най добрите бензинови двигатели...
  • 35 Reptile

    13 8 Отговор

    До коментар #33 от "До 32":

    Явно хората харесва смрадливи и гадни купета с тънки седалки и дървена возия.
    Малко повреди, ами какво да им се счупи, като те нямат и половината от екстрите на Мерцедес. Мерцедес на 15 години има аварийно спиране, навигация, 2 климатични зони, бързо зимно подгряване, перфектни парткроници, авто-пилот, отделно лимитиране на скорост в града, управление газ-спирачка през лост на волана и да не изреждам още неща напълно непознати за японските SUV от онова време.

    Коментиран от #36

  • 36 Мерцедес

    16 3 Отговор

    До коментар #35 от "Reptile":

    , Тойота и Хонда са различен клас автомобили, като екстри и лукс. Последните две са са народа, Мерцедес е за богати хора, нормално е да има повече екстри. Но като качество Тойота и Хонда са много по-напред от Мерцедес. Това го казва всяка една не-германска класация.

    Коментиран от #38

  • 37 Reptile

    14 8 Отговор
    Не ме разбирайте зле, имал съм спортна Тойота и вървеше много, аз ЛИЧНО съм правил почти всичко по нея, но става само за ТОВА и за нищо друго.
    Един път влязох в по-кофти дупка и усука купето - изправих и я разкарах! Тогава разбрах, че тези коли са ОПАСНИ за здравето!
    Иначе нова RAV4 ОТ МАГАЗИНА изрони диференциал при първият опит за някакъв офроуд. Имам колеги с две ЧИСТНО НОВИ V8 за по 180К и и двете чупиха мотори, едната на 30К, да другата на 60К. Смениха ги гаранционно, веднага ги разкараха, единят си купи Мерцедес, а другия Rover Sport.
    Проблемните дюзи на Denso чупят моторите и това е всеизвестно, кое им е здравото на тези коли, аз не го разбирам, както и как можете да се возите в подобни купета - 100% ОТВРАТ!
    Да ида за риба или на лов с това - да, но да го ползвам всеки ден и да си возя семейството - НИКОГА!
    Едно Рено удари леко RAV4 и го обърна, ами беше смачкано до неузнаваемост RAV4 - в този SUV всичко е компромис.
    Много показателно е какво се случи(да не дава Господ на НИКОГО) със Субару-то на Милен Цветков, когато го удари наистина здрава кола.
    Моето мнение е - НУЛЕВА сигурност, отвратителен интериор, компромисно качество...

    Коментиран от #48

  • 38 Reptile

    13 7 Отговор

    До коментар #36 от "Мерцедес":

    Колега, когато имаш 100 екстри е нормално да имаш и повече грижи. Много са базови тези RAV4! Честно, предпочитам нов Duster, вместо RAV4 на няколко години.
    И всички мио говорите за повреди, а къде е сигурността, какво става с тези коли при катастрофи = СМЪРТ!
    Какви са им системите за сигурност и стабилност - имитация! Мерца е толкова стар и е толкова трудно на сняг да го изведеш от равновесие, когато е с пуснати системи, а те са една за стабилност, отделно тракшън контрол, отделно аварийно спиране. И какво, на старо за аналогични пари да си купа Suzuki, че било здраво за народа. Аз го тествах и получих вибрационна болест след 10 мин. Това НЕ СТАВА, бе хора, НЕ СТАВА!
    Виждате, какво става с Ауди, Мерцедс, BMW - катастрофират и са живи, другите загиват, примери - безброй!
    Не мислете само, колко струват гумите, колко харчи, мислете, какво става, когато пернишкият голф ви влезе с 200...
  • 39 Мерцедес мл жи л

    3 7 Отговор
    Всичко друго е компромис 😎
  • 40 Гост 1

    3 1 Отговор
    Може ли да ми каже този или някой друг на коя кола да не се износват спирачките при този трафик няма как да не натиснеш спирачките само на кола която не се кара на нея не се износват спирачките
  • 41 Гост 1

    1 0 Отговор
    Може ли да ми каже този или някой друг на коя кола да не се износват спирачките при този трафик няма как да не натиснеш спирачките само на кола която не се кара на нея не се износват спирачките
  • 42 Гост 1

    2 0 Отговор
    Може ли да ми каже този или някой друг на коя кола да не се износват спирачките при този трафик няма как да не натиснеш спирачките само на кола която не се кара на нея не се износват спирачките
  • 43 Колиьо

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "Карачо":

    Ти си навъртял 150 000 км за 7 години. Аз ги навъртях за 1 година. Помисли малко колко се кара в Европа и как коли на 5-6 години са по 400000 , 500000 км в аутоскаут примерно да видиш какво каране пада и тогава какви дефекти дават

    Коментиран от #45

  • 44 Слънки

    4 6 Отговор

    До коментар #7 от "Карачо":

    Съпругата ми върти с равката d4d всеки ден по 200 км 20 от които по черен път 2010 я купихме на 5 год беше никакви ядове иска само хубаво гориво с добавка вече е на 490 000 само ремъци и дискове съединителят беше сменен гаранционно в Лозана година преди да я купим беше на 118000 км още върви като пушкаНЕ ЩЕ И ДА ЧУЕ ЗА ДРУГА
  • 45 Офъ

    6 2 Отговор

    До коментар #43 от "Колиьо":

    Ай, събуди се и намали малко км, или увеличи годините
  • 46 Мицубиши

    6 8 Отговор

    До коментар #3 от "Карачо":

    За 150 000 си сменил толкова аз на моя стария ASX за 300 000 км толкова съм сменил. Що не пишат Мицубиши, Хонда, Субару или Тойота а само където има пръст марката Renault в Nissan, Dacia и тема подобни френски боклуци. Дано не развалят и Мицубиши сега като са един концерн. Всичко що е френско и италианско като кола не стават, това е с две думи.
  • 47 Лада

    2 1 Отговор
    Естествено, че е манипулирана статистиката. Реално на първо място във всичките изброен класации щеше да Lada Niva, при това няма да има нужда да сменят снимката понеже и преди 25 и преди 5 години все по еднакъв начин изглежда :lol: тия дето пък са ги изброили, са масово караните SUV-та у нас от хората, които не държат на всяка цена да се покажат с премиум возило.
  • 48 перничанин

    7 0 Отговор

    До коментар #37 от "Reptile":

    Колега, трудно ти се разбира какво искаш да кажеш. RAV 4 с V8 не съм чувал да има (може и да бъркам), а ако имаш в предвид Ленд Крузър , да имат такива мотори и в почти всички класации са на първо място по надеждност сред "осмаците", отделно тези същите мотори ги има и в Лексус , а Лексуса си е от категорията на Мерцедес и има почти същите екстри + хибрид , в Мерцедес сега се учат какво е това хибрид. BMW направо се кооперираха с Тойота за да имат качествен и здрав хибрид.
  • 49 Бум бум

    0 3 Отговор

    До коментар #22 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Най-вече за алкохолизираните "Влашко-Мангалски Русофилски Отрепки - Бъкгарски Намазани Дупета"! Джанбаз, ДС-Вамче караПраси с многото тераси, Карлос Педрос Контрера, боклукчията Коко Кънчев, ......
  • 50 Киа

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "Генерал Иванушка Водков":

    Имаш ли стотинки за нова или караш 10-15 год "здрава кола"
  • 51 Заралия

    4 0 Отговор

    До коментар #32 от "Reptile":

    Шегаджия
  • 52 Иполит Матвеич

    1 19 Отговор
    Колко са горди някои бедняци, че карали таралясници на по 300...400 хил. км. Аз пък от 15 години насам си купувам само чисто нови коли. Карам ги 50..60 хил.км за около 3 години, продавам и пак купувам чисто нова. Айде, продължавайте да се радвате на вашите автомобили за по 4000..5000 лв.

    Коментиран от #53

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Ivan

    10 0 Отговор
    Абе кой не иска да кара нова кола. Като нямат пари от къде да я купят. Голяма работа си направил, хванал си ме за шнура.
  • 55 Гар

    4 0 Отговор
    Карам само тойоти японски и което японец е пипнал признавам,само мия от калта.Карал съм Дачия не е зле става,но трябва да я пазиш малко повече
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 За kolo

    3 0 Отговор
    Това с аудитата изобщо не е вярно. Ако си пазиш аудито, ще разбереш какво значи здрава кола. Колите, които са над 20 години са раждясали от горе до долу. Виж Ауди 80 и Ауди 100. Ще видиш ръжда само от долу, никъде другаде. Кога си карал Ауди, че да разбереш колко са здрави? Чул там две приказки и вече коментира, станал голям разбирач. Ако аудито беше боклук, и сеата, и шкодата, и поршето и, фолксвагена, щяха да са боклуци, защото работят заедно. Затова в сеата има и от Фолксваген и от шкода. В аудито също и така нататък.
  • 58 Vag

    1 0 Отговор
    Като нямате пари за Фолксваген и Ауди ще хвалите хинди тихото и разни други таратайки.
  • 59 PlimP

    0 0 Отговор
    Киа имат доста по-сериозен проблем от скапаното зъбно колелце при електроусилвателя, но ще замълча, щото гледам доста компетентни извадки имате
  • 60 Анонимник

    1 0 Отговор
    Киа Спортидж 2015, дизел, 4х4, 186 коня. Над 5 години и над 100 хил.км. - само нафта, масла, филтри и накладки! Никакви проблеми с абсолютно нищо!
  • 61 Въй

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "сектанта":

    Кво ги хвалите тия коли на по 100 хиляди,масло сменял ,накладки сменял само...
    Немците за 5 години навъртат по 250-300 хиляди след тия километри става веселбата
    ...
  • 62 Рокко

    1 0 Отговор
    Моето БМВ 1.8 бензин е46
    Е на 360 хиляди и на 18 години не го сменям за нова Дачия абютрентките му се радват повече от на логан (е ако ми я подаряват че я вземем да я продаваме)