ФАКТИ.БГ

Megane също минава под ножа?

Публикувана: 20 Май, 2020 18:57
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4381
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.

Планът на Renault да съкрати разходите си през следващите три години с €2 млрд. може да наложи още по-свирепи икономии и съкращения, отколкото сочеха първоначалните сведения. Преди няколко дни Reuters съобщи, че Режията се кани да се откаже от Espace, Scenic и Talisman, но според Automotive News спрените модели ще бъдат шест, а четири от заводите на компанията ще бъдат закрити.

Според новата информация преструктурирането на Renault поставя под въпрос бъдещето на Megane, Koleos и Alpine A110. Те най-вероятно ще бъдат жертвани, за да се осигурят достатъчно средства за разработката на електрически модели.

Според публикацията в Automotive News ще трябва да затворят врати заводът на Режията в Диеп, където работят 400 души, фабриката за резервни части край Париж, предприятието за производство на двигатели и трансмисии в Лориан, както и заводът в Ивелин.

Renault принадлежи частично на държавата, а това би улеснило значително получаването на заем от френското правителство в размер на €5 млрд., отбелязва Reuters. Засега такъв кредит изглежда единственият шанс на концерна да се справи с трудностите без да орязва значително моделната си гама и да затваря фабрики.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Хе хе
1 Отговор
Ама българина щял да кара кола с ДВГ! Ще кара, но ако има кой да ги прави!

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-21 +16

Blackthorn
2 Отговор
Рено ако действително направи тези глупости, ще се простреля в крака!

Оценка:
-6 +55

Отново
3 Отговор
Подвеждащи новини.

Оценка:
-6 +10

qwerty
4 Отговор
Накрая ще се слеят половината марки без премиумите и само ще си менкат емблемите.

Оценка:
-0 +35

Алексей
5 Отговор
Така са всички автопроизводители. СебеСтойността на колата е 9000 евро, а продажната цена е 25000 евро. Еми с този алчен марж скоро иде и фалит. И непрестанна смяна на модела, а технологията под ламарините си е старата и добре позната

Оценка:
-4 +34

Радо
6 Отговор
Батко ще си вземе един Щаер-Даймлер-Пух от Виена...и изобщо му дреме на грездея на батко.

Оценка:
-2 +10

Ха ха ха
7 Отговор
Кредита отдавна е даден а от Алпин няма да се откажат като той е по-добре продаван от Порше да не са луди.

Оценка:
-0 +16

Умният
8 Отговор
Така е защото японските марки са приготвили за Европа американски цени/много по-ниски/. Отделно идват и братята китайци.Става много интересно...

Оценка:
-1 +13

9
Този коментар е премахнат от модератор
Ха ха
10 Отговор

До коментар #1 от "Хе хе":


винаги ще се намери някой....

Оценка:
-5 +4

GTE
11 Отговор
В Европа най-продаваният модел-клас е Клио, фиеста, Корса, поло, 208 дори Сандеро ....

Оценка:
-0 +13

12
Този коментар е премахнат от модератор
Jack Bauer
13 Отговор
Да прехвърлят производството на Alpine A110 в България вместо да го спират.

Оценка:
-1 +5

Принц Хари
14 Отговор
едно е да караш Megane RS, друго Meghan Markle... но и двете са страхотни

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Йонко Иванов
Йонко Иванов от Асоциацията на преподавателите по авто-мото коментира дупките по пътищата и мерките на властта за запълването им
Министърът на регионалното развитие чурулика като птичка по тв студията, но нищо не се прави реално."

Още бисери
ТОП 5