ФАКТИ.БГ

Toyota сменя Prius с електромобил

Публикувана: 22 Май, 2020 09:41
20 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4166
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 18 гласа.

Електрическият прототип Toyota LQ, показан на миналогодишния автосалон в Токио, влиза в серийно производство, твърди японското издание Spyder7. Футуристичният хечбек ще замени Prius в гамата на компанията като логична еволюция от хибридни към изцяло електрически технологии.

Новият модел надали ще получи система за автономно управление от четвърто ниво като изложбения концепт. Доста по-вероятно е инженерите на Toyota да заложат на по-прост автопилот.

Същото важи и за "изкуствения интелект", с който бе снабден LQ. Според японците системата, наречена Yui, умее да разпознава човешките емоции, настроения и желания, като адаптира осветлението, силата на музиката и т.н. към моментното състояние на водача.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 18 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Тези жълтите
1 Отговор
Не се научиха да правят коли. Поредната безлична грозотия приличаща на тамагочи

Коментиран от #2, #6


Оценка:
-36 +24

XXX
2 Отговор

До коментар #1 от "Тези жълтите":


И аз се чудя защо трябва да ги правят грозни... И приуса беше и е грозен...

Коментиран от #3, #19


Оценка:
-14 +24

Що що що
3 Отговор

До коментар #2 от "XXX":


Щото нямат естетичен вкус.

Оценка:
-16 +14

Аха
4 Отговор
Ама тези нямаше ли на водород да минават? Еееее, до къде ги докара Тесла всички автопроизводители! Всички мислеха, водород, атоми и т. н. и като почна Тесла на ток, всички се хвърлиха на ток! Що така?

Оценка:
-9 +19

Jack Bauer
5 Отговор
Прилуса беше един от първите масови хибриди, доста добър макар и доста грозен на външен вид. Дано тази да е истинска конкуренция на Тесла-та.

Оценка:
-2 +17

Буфет
6 Отговор

До коментар #1 от "Тези жълтите":


Прав си колега, Шкода Фабия и Дачия Сандеро са светлинни години пред тях, особено дизайн и технологии

Коментиран от #8


Оценка:
-3 +16

Георги
7 Отговор
Някои хора правят, други коментират!

Оценка:
-0 +15

qwerty
8 Отговор

До коментар #6 от "Буфет":


От чия камбанария гледаш? Ог на японски работник или български. С 1000лв. заплата ако нещо извънгаранционно замине и я оставяш на трупчета. Дачийката е перфектна за Бг. В Германия също много ги карат.

Оценка:
-4 +8

Пене
9 Отговор
Па ти ще се целуваш ли, секс ли ще правиш с Тойотата или ще се возиш на нея?

Оценка:
-1 +11

Перверзен
10 Отговор
Да караш ел е като физически секс с перфектна красавица която емоционално не присъства. Друго е усещането с някоя огнена, ароматна, хапеща, скубеща, драскаща и искаща постоянно скъпи „подаръци“ хищница!

Коментиран от #12, #13


Оценка:
-7 +9

11
Този коментар е премахнат от модератор
Не, бъркаш
12 Отговор

До коментар #10 от "Перверзен":


Може би за тази кола си прав, че е така. Но усещането не би било такова, ако се качиш на Тайкан или Тесла или другите спортни електрически коли. Това е като да сравняваш Опел Кадет дизел със Порше 911.

Оценка:
-4 +4

Не, бъркаш
13 Отговор

До коментар #10 от "Перверзен":


Това което го описваш е сравнение между слаба и мощна кола, а не бензинова и електрическа. Една мощна електрическа кола съм сигурен че ще ти изправи косата, защото агресията в колата не идва толкова от бръмченето колкото в управлението и мощността.

Оценка:
-1 +5

HUAWEI
14 Отговор
Изключително грозно нещо.

Оценка:
-7 +5

Приус
15 Отговор
Имах Prius 2, сега Prius 4.
"Грозна" е най-малко вероятната дума, която може да използва някой, имайки предвид алтернативите, когато са излизали 2003 и 2016. Изобщо, ако се е качвал или е шофирал подобна кола.
Широки, комфортни, удобни за каране, икономични, пъргави (електродигателите) дават старт с въртящ момент от 0, който само някои много мощни безинови коли може имат, но на каква цена.

Успех!

Оценка:
-3 +8

Анализатор
16 Отговор
Страхотна е браво!
Това да не приемаш новото е първи признак, че си остарял.
Старци карайте си печките с вътрешно горене и оставете младите да живеят.

Оценка:
-2 +10

Мерцедес бенц CDI
17 Отговор
Това кола за извънземни ли е? По-грозно нещо не можаха ли да измислят? Тея тънкопиш... никога няма да настигнат германците по качество и външен вид. Да не говорим че е електрическа барлога, автомобили дето за нищо не стават.

Оценка:
-9 +1

Жигула
18 Отговор
Кажи му made in japan и повече не го обиждай! Дори лада правят по-красиви коли от тези електробоклуци.

Оценка:
-13 +2

Пич
19 Отговор

До коментар #2 от "XXX":


Приуса е много красива и модерна кола. За свикналите с Голфове и Пасати Приус им изглежда нестандартен. Но точно това го прави модерен и красив. С какво един пасат е красив? С нищо - триобемен безидеен и безличен скучен седан за чичовци.Нищо модерно,нищо красиво, ретро. Тойота прави едни от най-красивите и модерни коли, както и особено Лексус.

Оценка:
-1 +4

моториста
20 Отговор
Това са пълни глупости! Журналистически простотии и измислици. Приус нито скоро ще бъде спрян, нито пък още повече ще бъде заменен с електромобил. Вместо да се правят подобни свободни съчинения вземете вижте политиката, визията и обявените приоритети на марката Тойота за бъдещето и ще разберете каква глупост сте написали за замяната на Приус с електромобил. Всъщност на много хора явно Приус много им бърка надълбоко, където слънце не ги огрява и много им се иска да бъде спрян, защото все още не могат да направят хибрид с подобни характеристики и цена. Тойота продават повече хибриди отколкото други автомобили, а в близко бъдеще по техни разчети 80% от гамата автомобили ще бъде базирано на това задвижване, като голям дял се пада именно на Приус. При това положение няма как световен модел хибрид с отлични продажби да бъде заменен с електричка. А на тези на които Приус им е грозен да си гледат „хубавите“ Гоуфове и Пасатори ТеДеИ и да не се изказват неподготвени!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5