Hyundai разпространи първите официални фотографии на комбито i40. Автомобилът е позициониран в сегмент D и ще замени модела Sonata на европейския пазар. Универсалът ще бъде представен пред широка публика по време на предстоящото автоизложение в Женева, а по думите на изпълнителния директор на марката за Европа Алан Рашфорт версията седан ще се появи чак в началото на следващата година. Рашфорт каза още, че четиривратият i40 ще бъде с по-различна визия и ще конкурира VW Passat CC.
Hyundai i40 е разработен в европейсия дизайнерски център на марката в Рюселсхайм Германия. От предварителната информация става ясно още, че това е първият модел от сегмент D, който е проектиран специално за Стария континент. С европейският вкус са съобразени както двигателната гама, така и цялото оборудване и технологии. Дизайнът пък е изпълнен в новия фирмен стил на марката с трапецовидна радиаторна решетка и силно издължени напред и нагоре предни светлини.
Обемът на багажника не е голям за комби - 553 литра (Passat Variant разполага с 603 литра). При сгънати задни седалки товарното пространство на i40 може да бъде увеличено до 1 790 литра. Автомобилът ще се предлага с широка гама от бензинови и дизелови двигатели. Интерес от тях представлява 1.7-литровият дизел, който изхвърля в атмосферата едва 113 грама въглероден двуокис на километър. Друга по-детайлна информация за двигателите на i40 засега няма.
По неофициални данни дизеловият мотор с обем 1.7 литра ще е достъпен в два мощностни варианта - 115 и 136 к.с. Той ще може да работи и съвместно с роботизирана скоростна кутия с два съединителя. Очакванията са i40 да получи и два бензинови мотора - 1.6 и 2.0 (с турбо) с мощност 140 и 177 к.с., съответно. В списъка със стандартно оборудване влизат екстри като електромеханична ръчна спирачка, парктроник, система, отчитаща пресичане на осовата линия, и мощна аудиосистема с Bluetooth връзка.
От корейската компания силно се надяват новият i40 да влезе в реална конкуренция най-вече с VW Passat и Ford Mondeo.
18 Февруари, 2011 11:42 21 645 75
Корейски конкурент на VW Passat
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 scar
15:59 08.09.2011
2 riator
15:59 08.09.2011
3 mazda 626ditd
15:59 08.09.2011
4 Pain
15:59 08.09.2011
5 хепд
.... който е проектиран специално за Стария континент. С европейският вкус са съобразени както двигателната гама, така и цялото оборудване и технологии. ..."
значи това е толкова кореец, колкото германец .... :)
иначе на мен лично предницата удимвително ми прилича на Мицубиши Лансър ... което изобщо не е лошо ... но за комби има мънинко багажниче ...
15:59 08.09.2011
6 passat
НО и това Хюндай че не е за изхвърляне
Дизайнът му е много готин
Остава и да е на добра цена
15:59 08.09.2011
7 vlado78
15:59 08.09.2011
8 Angel
Коментиран от #12
15:59 08.09.2011
9 Fero_B
Коментиран от #22
15:59 08.09.2011
10 lolo
VLADO 78 честито за колата със здраве да си я караш ,но на 1 месец е рано да съдиш колко е надеждна.
15:59 08.09.2011
11 volvo karach xc90
15:59 08.09.2011
12 Das Auto.
До коментар #8 от "Angel":
Дървения Пасат вика... Пасата е невероятна кола, който има или е карал знае, който няма нека не се изказва неподготвенКоментиран от #14
15:59 08.09.2011
13 hypnotize
15:59 08.09.2011
14 ?
До коментар #12 от "Das Auto.":
vw e darvo15:59 08.09.2011
15 passat
15:59 08.09.2011
16 Venci
15:59 08.09.2011
17 Roro
Твърдо сам за Passat
Коментиран от #23
15:59 08.09.2011
18 5ev
15:59 08.09.2011
19 prizrak
15:59 08.09.2011
20 donbaro75
15:59 08.09.2011
21 TDI
15:59 08.09.2011
22 mm
До коментар #9 от "Fero_B":
Веднага ще отговоря на риторичния въпрос. Хюндай е много по-напред от WV и технологично, и по качество и по дизайн. Браво на хюндай.Много симпатична кола са направили. Ще внесат свежест в сегмента.15:59 08.09.2011
23 kia
До коментар #17 от "Roro":
are stiga be viarno li15:59 08.09.2011
24 passat 6707
хюндай първо да достигне форд по качество и сами от тази фирма ще се разобедят, че и дума не може да става за конкуренция с VW PASSAT.
оптимисти
15:59 08.09.2011
25 Shaize Passat
Коментиран от #27
15:59 08.09.2011
26 lolo
Коментиран от #31
15:59 08.09.2011
27 Иван
До коментар #25 от "Shaize Passat":
Шефа ми има Passat CC 2.0 TSI и за 2 години не му е пипнал нищо, а определено го скъсва от каране.Едва ли някоя друга подобна кола може да издържи на такъв тормоз.
Само веднъж го карах и от 90 до 210 на магистралата ускори за няма и 20 секунди и после си поддържа скорост от 185 на темпомат без дори да вдигне над 95 градуса.
Да не говорим пък за качеството на интериора.
Коментиран от #28
15:59 08.09.2011
28 kia
До коментар #27 от "Иван":
tova koga go sanuvaКоментиран от #34
15:59 08.09.2011
29 Тодор
15:59 08.09.2011
30 Santa Fe
Ако не сте забелязали; ВСИЧКИ немски автомобили вече се правят да издържат по 200-250 хил. км и после ремонтите им да струват повече от колата. Колите сега не се правят така, както преди 20 години, защото известните компании гледат да ПЕЧЕЛЯТ ПАРИ, а не да правят издържливи автомобили.
За разлика от тея топ марки обаче, хюндай са сравнително начинаещи и наистина се стараят да правят хубави, издържливи и надеждни автомобили. Освен това по лично мое мнение, последните модели са и страшно красиви. Аз лично карам Санта Фе 2005-та и съм много доволен от колата; а съм карал почти всичко на 4 колела.
Да, наистина ако човек има неограничен бюджет, и не му пука изобщо за цената - вероятно ще кара Х6 или ягуар. Безспорно една нова S-класа е по-луксозна и има повече екстри от най-наточения хюндай. НО ако говорим за нещо практично, реално, съобразено с нашите условия и цени - мисля, че хюндай за момента е един от НАЙ-ДОБРИТЕ избори изобщо.
А за този модел по-горе, според мен изглежда много добре. Мен лично много ми допада новата визия на хюндай, и по-точно моделите ix35, ix20, елантра и т.н. В сравнение - не виждам какво красиво намират хората в последните тенденции в дизайна на пасат/голф. Според мен красотата на последните модели на VW малко им убягва. Ако VW бяха толкова велика марка (извън Перник), то вероятно Phaeton щеше да се продава повече, нали? И на последно място - да не забравяме какво значи VolksWagen (народна кола) - нещо което фауве отдавна се опитват да променят, като станат 'луксозна марка', докато хюндай изобщо нямат против да са 'народна кола' в момента...
Така че, малко не схващам защо разни момченца дето карат старо Е36 за 2000 лв; или други хора за които ГОУФ-а е най-коравата кола на света; влизат и нареждат хюндай че били кофти... :-)
Коментиран от #37
15:59 08.09.2011
31 scar
До коментар #26 от "lolo":
Относно качеството на материалите, това важеше до преди 10-15 години. Качи се в по-нов корейски автомобил и ще останеш със съвсем различно впечатление. Доказаните германци уважават тази марка и се съобразяват с нея.15:59 08.09.2011
32 someone
Всъщност си мисля, че сте ограничени хора и толкоз.
Та нали най-наточените VW Golf-ове въобще не са в Перник, а в други наши големи градове. Но тъй като за разлика от вас не искам да обиждам, няма да ги спомена...
И последно: в Перник за ваше сведение хората обичат да карат бързи и здрави автомобили - немски и японски.
Коментиран от #35
15:59 08.09.2011
33 Santa Fe
А за последния ти коментар - не съм много сигурен, че перничани карате 'бързи' и 'здрави' автомобили; по-скоро мисля, че карате 'евтини' автомобили... Ако се огледаш по улиците, едва ли ще видиш много коли над 150 к.с. двигател; както и едва ли ще видиш много коли под 10 г. възраст.
Иначе голфа си е легенда и в Германия, там голфове карат и студенти и милионери; но сега според мен вече лежат на стара слава... и когато хората плюят добре развиваща се марка като Хюндай, само защото предпочитат да си карат 20 годишното голфче, лично аз малко се дразня... ако ме разбираш...
Единственото което искам е обективност в мненията; а не изказвания базирани на недостатъчна информираност. Ти лично, колко хюндая си карал, и колко различни коли си пробвал, и колко притежаваш, за да си на мнение против хюндай? А колко по-добри за аналогична цена автомобили можеш да назовеш спрямо хюндай? Ако имаш обосновано обяснение и опит който да защитиш, с удоволствие ще те изслушам, и ако доводите ти са добри, ще се съглася с теб.
Но дотогава, ще давам примери с Перник и Добрич, неизбежно е... :-)
15:59 08.09.2011
34 Das Auto.
До коментар #28 от "kia":
Ми не го е сънувал :) Пасата е много повече от тая корейска чи...ка, не знам за какъв дизан говорите, предницата му не е на масивна кола, изглежда като някаква мутирала въшка. А разбирачите според които пасата нямало да го поглеждат повече, не знам това как го реши ама явно много пасати са те прескачали по магистрали за да се изкажеш толкова неподготвенКоментиран от #36
15:59 08.09.2011
35 a$
До коментар #32 от "someone":
v Pernik priatelio cari seliania i alkoholizam15:59 08.09.2011
36 kia
До коментар #34 от "Das Auto.":
passaqt 2 li haresvash ta panesh gardi.VAG e zle ot kam kachestvo.fakt koito samo kompleksar moje da osporva15:59 08.09.2011
37 user
До коментар #30 от "Santa Fe":
Колега - съгласен съм с повечето от написаното, само да добавя, че специално Мерцедес вече и 200 К км. не може да издържи - малко факти от моите преживявания - на 8 х.км. ме вкара в авариен режим и виках пътна помощ, на 27 х.км. ми смениха турбината, на 70 х.км. скоростната кутия - това коментира ли се ? НЕ. Служебният Хюндай е на 140 К без никакъв ремонт, Фордовете са над 160 К без никакви ремонти, а прехвалената Е-класа, която се кара от двама човека, а не от всеки като останалите виси по няколко седмици в сервизите и сметките са петцифрени. Затова в класацията на ADAC, за най-доволните шофьори от марките - първите места са японски и корейски, защото на хората им писна да плащат за грешките на алчните инженери в прехвалените мерцедеси ! Не съм фен на японските и корейските - но съм страшно разочарован специално от мерцедес, остават ми БМВ и Ауди като надежда да измият срама от немското качество ! Затова ако трябва да избирам, между нова марка, на адекватна цена и с красив дизайн и стара марка, самодоволна, охранена и надута, на която не и пука за качеството и клиентите - е кое ще избера ? Не ме интересуват вече фанатиците на тема марки - купувам и карам това, което ми е най-изгодно - най-доброто качество за най-ниската цена. А Хюндай наскоро бе избран и в Англия за най-добрият автомобилен производител от гледна точка на клиентите. Или трябва да приемем фактите или като глупаци да си повтаряме малоумно едно и също за прехваленото качество на немските коли. Пак ще го напиша - не харесвам жълти коли, но трябва да съм пълен идиот ако продългжа да наливам пари на некадърните и самодоволни некадърници от Щутгарт ! Дано скоро немците слезнат на земята и започнат да предлагат колите си на адекватни цени и с отлично качество ! А не да ми искат 400 евро за великата екстра "задни ел.стъкла" - както ми искаха за VW Polo например, смешно е !Коментиран от #39, #44
15:59 08.09.2011
38 lolo
15:59 08.09.2011
39 ddinchev
До коментар #37 от "user":
Преди 3 години Вуйчо ми си взе S320 от новите и на 2тория месец спря да му работи вакума за отваряне/затваряне на предната дясна врата (на пътника). Държаха му Мерцедеса над месец в сервиза на Балкан Стар във Варна. Малко след като си взе колата излезе някакъв проблем с електрониката, цялото табло черно, включително навигацията - нищо не свети, никоя стрелка не мърда. Това на нов автомобил на няколко месеца, от които 1/3 от времето е бил в сервиз. Държаха му колата още почти месец пак там върна колата и си взе най-високо изпълнение Volvo XC90 V8, за 180 хиляди, което за 3 години е на 120 000км и освен за обслужвания в сервиз за друго не е влизало.Аз карам Honda Accord дизел от 2004, която е на 190 000км (30 от тях в България) и няма нито една неоригинална част по нея, в сервиз е влизала само за смяна на масла и филтри. Сменял съм едни тампони от пред и още едни отзад. Преди карах малко по-стар VW Passat на около 200 000 реални километра, на който не знам дали имаше част заради която не е влизал в сервиз. Аз просто като го оставях за сервиза (или си го взимаха като ме остави на някой светофар) им казвах да ми дадът сметката и да спрат да ми обясняват тоя път какво било станало.
Повече немска кола - никога. Който има пари и нерви, да харчи. Аз искам да карам.
15:59 08.09.2011
40 Santa Fe
А за phaeton дадох пример, че не се купува, защото е кола, която разчита на имидж; който vw няма. Т.е. имиджът на луксозна лимузина все още принадлежи на други марки; а самото понятие 'народна кола' малко не върви със понятието 'луксозна лимузина'. И това което имах предвид е, че хюндай също могат да произвеждат скъпи коли със скъпи материали; но не се позиционират така на пазара. Така че... нека хората които карат нови хюндаи да са глупаци, и нека големите умници да карат 15 годишни Е38-ци или S-класи... :-)
А между другото Tuareg специално не бих си купил, по-посредствена кола с ужасяващо скъпа поддръжка спрямо качеството си трудно можеш да намериш. Да не говорим и че 4х4 системата на новите коли от концерна VAG е под всякаква критика. Quattro-то е жива шега...
15:59 08.09.2011
41 lolo
Коментиран от #46
15:59 08.09.2011
42 Santa Fe
Освен това не знам дали знаеш, но по целия свят хората не говорят за автомобили втора употреба, само при нас се карат 15 годишни коли и им се радваме, защото такъв ни е манталитетът. Да, безспорно - за времето си са били много добри автомобили; но днес ако сравняваме автомобили в един и същи ценови диапазон, корейските ще предложат повече.
Едно време по същата логика хората не харесваха японски коли, пак защото ги смятаха за кофти. Виж ги сега къде са японците по технологии.
Пък и изобщо не виждам за какво точно е спора; като не ти харесва хюндай, карай си 15 годишна 'лимузина'. Давай по 2000 лв за един фар или 1000 лв за странично огледало! И ако искаш малко да си опресниш инфото, вземи влез в една нова ix55 и влез в един туарег за същите пари и после коментирай кой има повече екстри и изглежда по-качествено... Айде, жив и здрав да си. И без нерви :-) И дано караш колата която наистина те кефи, това е най-важното!
15:59 08.09.2011
43 PlimP
15:59 08.09.2011
44 G klasa
До коментар #37 от "user":
are are i ot benza go izkarahte po dobar.tova sa babini divotii15:59 08.09.2011
45 s55
15:59 08.09.2011
46 ML500
До коментар #41 от "lolo":
prav si kolega15:59 08.09.2011
47 Дошо
15:59 08.09.2011
48 Ulsan
15:59 08.09.2011
49 lolo
15:59 08.09.2011
50 Дошо
15:59 08.09.2011
51 lolo
15:59 08.09.2011
52 Дошо
Скоростната кутия незнам дали е сервизирана правилно ама боята?То какво да и се сервизира освен едно масло?
15:59 08.09.2011
53 lolo
15:59 08.09.2011
54 GOLF 3 GTI
15:59 08.09.2011
55 lancer
15:59 08.09.2011
56 lolo
"JAPANESE insurers are to launch a major investigation into car giant Mitsubishi after it emerged that the company deliberately concealed details of serious vehicle defects that could have caused dozens of car accidents" или на български -Японски застрахователи започват мащабно разследване срещу автомобилния гигант Mitsubishi след като стана ясно ,че дружеството умишлено е скрило подробности отсносно сериозни дефекти ,които може да са предизвикали десетки катастрофи.
15:59 08.09.2011
57 Santa Fe
Колкото и да не ти се вярва, карал съм почти всичко на 4 колела; и наистина съм събрал достатъчно впечатления от автомобилите на пазара за последните 20 години. Твърдо съм убеден, че хюндай е един много добър избор, когато дойде ред да си КУПУВАШ кола, а не само като теб да ги ГЛЕДАШ по списанията.
Иначе - съгласен съм напълно с теб, ако си менкахме картинки от дъвки 'турбо', то да - и аз щях да твърдя че бмв са най-готини :-)
И не знам колко хюндая си имал или карал, ама това изказване с 'удрянето на кухо' е малко неадекватно.
Айде успех, не ми се спори с деца; карай си туарега и наздраве!
Поздрави за феновете на хюндай! Важното е да си харесваме колите, нали! :-))
15:59 08.09.2011
58 lolo
15:59 08.09.2011
59 MB do Дошо
Коментиран от #64
15:59 08.09.2011
60 740D do Santa Fe
15:59 08.09.2011
61 zahara
15:59 08.09.2011
62 volvo karach xc90
Коментиран от #72
15:59 08.09.2011
63 rojbata do Dosho
15:59 08.09.2011
64 Дошо
До коментар #59 от "MB do Дошо":
Нещо не ти се връзват писанията.Значи Хюндая изкарал 200000 без проблем и после се започнало?От друга страна си имал 5 мерцедеса.Всеки от тях трябва да си го карал много повече от 200000км, за да кажеш, че е много по-добър от Хюндая.Нали така?Ама не 220 или 250хил.км ами да кажем над 300хил.км та да твърдиш, че база за сравнение няма.Това прави и доста над 1500000км.Ми не ти вярвам бе пич.Лъжеш като дърт циганин.Бенц това Бенц онова.Бенц вече не се прави от инженери а от мениджъри и се сглобява от турци.Ахахаха
А Корея натиска здраво върху образование и модерна техника.Турците дето сглобяват Мерцедесите немошеш ги научи на качествен контрол.
15:59 08.09.2011
65 lolo
15:59 08.09.2011
66 Santa Fe
Кажи ми след като твърдиш, че си чел много, и си много запознат с автомобилите като цяло - какъв автомобил караш, какъв искаш да си купиш; и какви автомобили си карал? Не се заяждам, наистина те питам, защото ми се струва че изводите ти не са базирани на обективна информация, а на младежки впечатления. Да, и аз харесвам много БМВ и мисля да си купя втора кола БМВ; но продължавам да твърдя че това далеч не е добър или практичен избор. Просто едно скъпо удоволствие. Докато хюндай е много добър избор и предлага много добро качество за цената си. Посочи ми освен това кое според теб е по-добър избор? И пак казвам, не визирам фантастики, т.е. да спорим дали ламборджини или ферари е по-добре; говоря ти за практичен/добър избор. Т.е. цена, качество, здравина, цена на обслужване. И нека не слагаме всички корейски коли в един кюп, така както и не е редно да слагаме всички немски на едно място. Защото от сангйонг до хюндай има съществена разлика примерно...
15:59 08.09.2011
67 man.1977
В рент а кара имам и корейски автомобили, с нито един от тях не съм имал проблем, използвам ги до около100 000км.
Моля прочетете аутобилд в броя в който е публикувана класацията за качество на tuv.
badete zdravi
15:59 08.09.2011
68 lolo
15:59 08.09.2011
69 :)
15:59 08.09.2011
70 Santa Fe
Старите бмв-та не са лоши машини; аз съм карал (двайсетина километра) 525 192 к.с.; хареса ми как се държи колата. И ако си е твоя и си я поддържаш вероятно ще те изкара много. Старите двигатели са с голям ресурс. НО все пак твърдя, че подценяваш хюндаите; пробвай няколко по-нови модела от приятели, покарай поне за едно кръгче, и ще се убедиш, че колата си струва. :-) Освен това другата основна разлика за която се опитвам да говоря, е че новите хюндаи са доста по-здрави от редица други нови коли; т.е. германците умишлено се стараят да правят колите да НЕ издържат много вече, докато корейците - обратно, все още воюват за имидж. Вземи един стар 20 годишен мерцедес дизел и на 500.000 км ще върви перфектно... докато сегашните на по 100 хил. почват да се обаждат, а на 200 хил. почва цифроманията.
15:59 08.09.2011
71 NEU Santa Fe
Който и собственик на Е класа или 5тица или А6 го свалите от немеца и го качите за 1 месец в една соната няма после да си иска германеца!!!!!!!!! П О В Я Р В А Й Т Е МИ!!!
Като си взех Санта фе двама колеги си взеха Q73.0 таман бяха излезли и ML270 говорим за края на 2006г.Тогава ме обявиха за скръндза но това беше първите 2-3 месеца.После минаха на варианта.......на немците златна поддръжка дълго време в сервиза и прочие............от края на 2007 и те минаха на Санта фе ..........И не забравяйте какво е казал Хенри Форд...........и е прав!
15:59 08.09.2011
72 NEU Santa Fe
До коментар #62 от "volvo karach xc90":
Колега ти с Волвото само не говори за скъпи части ,че твоите са все едно от злато и ги носят пеша от Швеция.Няма свестно Волво след 850 е сигурни са от към защита но до там!ако имаш някои приател с новото санта фе сменете ги за 1 седмица и ще си променищ мнението карах ХС90 около 40х.км тогава намразих мото пфое!
15:59 08.09.2011
73 Santa Fe
Подкрепям те колега; просто хюндая е подценена марка, и хората все още си мислят че това е евтин боклук. А всъщност колите са добри, особено по-високия клас, Санта Фе, веракруз, и т.н.
Освен това са и брутално евтини за качеството което предлагат...
15:59 08.09.2011
74 anonimen
15:59 08.09.2011
75 ca
15:59 08.09.2011