Hamann представи в Женева две доста интересни разработки. Този път немските инженери са се фокосирали върху култовия Mercedes SLS AMG, който след тяхната доработка получава името Hamann Hawk, и върху новото Porsche Cayenne Turbo, обозначено като Guardian. Запознатите с темата знаят, че от край време работата на това тунинг студио е съсредоточена най-вече върху бързи и подчертано спортни автомобили. "Вина" за това има бившият автомобилен състезател и сега шеф на компанията Рихард Хаман. Продукцията на Hamann винаги е с подчертан спортен характер, като и тази година в това отношение нямаше никакви изненади.
SUV разработката на Hamann, представена в Женева, е доработена по същата рецепта, като тази на Hawk. Guardian получава нов аеродинамичен пакет изработен от въглеродни сплави, нова масивна предна броня, капак на моторния отсек с доста вентилационни отвори, заден дифузьор и спойлер над петата врата. Освен тези новости интерес представляват и сдвоените ауспухни накрайници, видоизменената задна броня и раздутите калници. При Guardian широчината на автомобила нараства със 120 мм отпред и със 160 мм - в задната част. Наточеното Porsche е снабдено с 23-цолови ковани джанти и нископрофилни гуми Dunlop Spot Maxx с размери 315/25. Окачването е снижено с 35 мм, а спирачната система е подсилена от 420-милиметрови карбонови дискове.
Салонът също търпи доста радикална преработка, като тук дизайнерите са наблегнали на черния цвят. Скъпата черна лицева кожа е подходящо гарнирана с карбонови детайли. На очи се набиват и новите педали и волан. Мощността на 4.8-литровия турбо осмак е повишена с 50 к.с. Максималният вътящ момент пък е нараснал с 70 Нм. Така тези показатели достигат до стойностти от 550 к.с. и 770 Нм съответно. Ауспухната система на Guardian е изцяло сменена и е изработена от неръждаема стомана. Въздушните филтри и катализаторите са идентични с тези от Hawk - спортни и с ниско съпротивление. Разбира се, и при Guardian се налага пълно препрограмиране на електрониката. И естествено резултатите, в сравнение със стандартното Porsche Cayenne Turbo, са по-добри. Максималната скорост нараства от 278 до 300 км/ч, а времето за ускорение от 0 до 100 км/ч се скъсява с 0.1 секунда (4.6 cек.).
За съжаление немците не съобщават нищо относно цената на доработката.
10 Март, 2011 11:45 8 001 15
Hamann със свое виждане за Cayenne
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
16:00 08.09.2011
2 pawer
16:00 08.09.2011
3 vasko
Коментиран от #6
16:00 08.09.2011
4 petar
16:00 08.09.2011
5 Anonymous.
16:00 08.09.2011
6 Дошо
До коментар #3 от "vasko":
Пичаго на коя база се прави Кайен?Защо вече има Порше дизел?Отговори си на тези въпроси.
16:00 08.09.2011
7 Петър
16:00 08.09.2011
8 M_SUX
16:00 08.09.2011
9 G777
16:00 08.09.2011
10 bg
16:00 08.09.2011
11 4ipi
Коментиран от #12, #14
16:00 08.09.2011
12 xXx
До коментар #11 от "4ipi":
И твойта не е лесна обаче.... :D:D:D16:00 08.09.2011
13 do 4ipi
16:00 08.09.2011
14 Evolution
До коментар #11 от "4ipi":
ехх да беше и малко по-грамотен...16:00 08.09.2011
15 anti audi
16:00 08.09.2011