Last news in Fakti

14 Март, 2011 12:32 14 248 93

BMW официално представи новото купе 6er

  • bmw 6er

Баварската автомобилна компания официално представи подробности и снимки на новото си купе от серия шест. Световната премиера на автомобила ще се състои през следващия месец в Шанхай, а моделът ще постъпи в европейските дилърски центрове през есента на тази година.

В сравнение с предшественика, новото купе е с удължено със 75 мм междуосие, което вече е 2 855 мм. Габаритната дължина се е увеличила също със 75 мм, а широчината - с 39 мм. Автомобилът е по-нисък от предходния модел с 5 мм, а обемът на багажника му е 460 литра.

Подобно на представеният по-рано кабриолет и купето първоначално ще се оборудва с два бензинови двигателя. BMW 640i е с обем три литра, турбо и мощност 320 к.с. Максималният въртящ момент при този мотор е 450 Нм. Това позволява ускорението от 0 до 100 км/ч да става за 5.4 секунди.

Топ модификацията BMW 650i разполага с осемцилиндров турбо двигател с работен обем 4.4 литра.Агрегатът развива мощност от 407 к.с. и 600 Нм максимален въртящ момент. От 0 до 100 тази версия ускорява за 4.9 секунди, а максималната и скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 koko

    17 8 Отговор
    Unikalen avtomobil ! a i s teq LED otpred e stanalo mn dobre ... i sega mi e interesno kakvo 6te i opluvate na taq kola HATERi !
  • 2 ahaha

    13 4 Отговор
    Superska e! ima leka priliza v nqkoi ne6ta s bmw 850i ;) ako sigo spomnqte?! unikalno elegantna e bravo!
  • 3 dankata

    19 3 Отговор
    Бмв-то е уникално!Няма ли да има м6?
  • 4 DSQUAD

    16 2 Отговор
    Наситено синя с бежов кожен салон... няма да има равна :)))
  • 5 nqkoi

    15 4 Отговор
    Nice,a?

    Unikalni stopove, qko kefqt!
  • 6 Крис

    25 3 Отговор
    Уникална машина. Не съм фен на БМВ но тази е страшна.
  • 7 Нямам_думи

    13 5 Отговор
    Красота!
  • 8 Нямам_думи

    15 4 Отговор
    Красота!
  • 9 user

    27 22 Отговор
    Как стана така, че "баварските селяндури" задминаха трилъчевите тарикати от Щутгарт ? Ето с такива модели ! Докато самовлюбените мениджърчета от Мерцедес бяха заети с това, как да произведат възможно най-евтина за тях кола, с най-некачествени материали и с най-скъпа поддръжка, но да я продадат на възможно най-високата цена - т.нар. от тях "баварски селяци" вдигнаха качеството на колите си, дадоха сума ти пари за нови разработки, пуснаха нови по-мощни и по-икономични двигатели, намалиха цените си и зарадваха клиентите си с много добро сервизно обслужване. Затова заслужават овации - може би тяхното ръководство е разбрало преди киселяците от Мерцедес, че за да продаваш скъпо заради марката - трябва да предложиш и необходимото високо качество на клиентите си ! А не от Мерцедес да ти продават скъпоструващи и лесноразвалящи се пластмасови автомобили на висока цена, само заради емблемата ! Затова от скъпите немски лимузини БМВ получава най-много точки според ADAC по отношение на задоволството на клиентите от марката - Мерцедеса е едва на 20-то от 30 възможни ! И с кой точно модел Мерцедес ще заплашат 6-цата - ще извадат поредното грозилище на новите некадърни дизайнери на концерна ли - видяхме какви отблъскващи модели като W212 и SLS-са създадоха - грозни, копирани от други модели отвън и отвътре и помпозно натруфени, само за да им искат повече пари ! Никога не съм предполагал, че ще доживея БМВ да създаде автомобили по-красиви, по-качествени и по-надеждни от Мерцедес - е доживях го ! Браво, дано и те не ни разочароват като трилъчевият балон !

    Коментиран от #16

  • 10 лили

    5 18 Отговор
    ти няма как даго оцениш защото не си карал Мерцедес пиле

    Коментиран от #12, #18

  • 11 весо

    11 1 Отговор
    много добре пипнато, моторите класика
  • 12 Grumni_se

    17 2 Отговор

    До коментар #10 от "лили":

    Aman ot pishman-shofiorki, ti na tati mercedesa li kara ili na debelovratia si lubovnik????
  • 13 joro

    7 15 Отговор
    Ти си яко заблуден!Как може да казваш че Мерцедес прават възможно най-евтина за тях кола с най-некачествени материали и с най-скъпа подръжка.Мерцедес са направили и все още правят едни от най-здравите коли правени някога, а пък да не говорим за лукса и комфорта който предлагат.Ти май верно не си карал Мерцедес.

    Коментиран от #19

  • 14 Cochev

    5 23 Отговор
    kolata e mn dobra, spor nqma, no mercedes kogago e bila marka, bmw ne e bila i ideq. i kolkoto i pari da davat za novovuvedeniq, nqma dr marka kato mercedes koqto da e vkarala tolkova mn ekstri.Koq e purvata kola s 3-to4kov kolan? a sus ABS, a s Air Bag.... Nishto protiv BMW, no Mercedes e, i vinagi shte bude vurha!

    Коментиран от #15, #25

  • 15 ???

    17 5 Отговор

    До коментар #14 от "Cochev":

    kolkoto i pari da dava za novovuvedenia, niamalo dr marka... ami togava mercedes da si ostaviat "klasikite" i da sprat da proizvejdat koli, shtoto nali sa se dokazali i sa bili purvi i tova stiga, ako edna marka ne se razviva, koiato i da e tia, prosto shte izostane v klasaciata, istoriata ne biva da se otricha, no ne biva da se umalovajava i budeshteto...
  • 16 тоя

    5 1 Отговор

    До коментар #9 от "user":

    Още един "разбирач" , който има нужда от психиатър !
  • 17 Cochev

    1 9 Отговор
    Nikoi ne e kazal 4e novovuvedeniqta za mercedes sa sprqli!Ako ne si spomnqte kogato izlezna poslednata S class beshe predstaveno noshtnoto vijdane, koeto sled tova se poqvi vuv vs supernici, davam prost primer! eto malko da se obrazovate s edna stara reklamka... http://www.youtube.com/watch?v=zv0ZPyj7S6M
  • 18 FIAT

    14 0 Отговор

    До коментар #10 от "лили":

    Мацо а само ти ли си карала мерцедес .
  • 19 user

    31 3 Отговор

    До коментар #13 от "joro":

    Карал съм колега - вероятно повече от теб. Проблемът, е че съм имал доста, и мога да ги сравня с предишните модели - отпреди 1995 г. Няма да ти се обяснявам точно на теб защо мисля така - ще ти напиша само 3 факта - ама истински, защото ги преживях. Имах W210 бензинов 6 цилиндров, на който му смених ... двигател на 107 х.км. зарази инженерни грешки с оттичане на маслото, заради които стените на цилиндрите се износиха. Имах и W211 270 cdi - на 27 х.км. му смениха турбината, на 70 х. - скоростната кутия - инженерни грешки под формата на течове от уплътненията на охлаждането, прочети, често срещани проблеми при великите бенцове. Служебен GL - на 18 х. км. му смениха ... окачването - била се развалила някаква помпа не знам си какво. Не колега, аз съм карал Мерцедеси - ти не си. Аз обаче съм и плащал от джоба си за инженерните грешки на алчните некадърници от Щутгарг - ти не си ! Колите, за които ти пиша са купени от Балкан стар - имам документи, включително и писма до централата в Щутгарт за тези проблеми, на които ми отговарят, че съжаляват, че не съм единствен, че работели по остраняването им и че ми пожелават повече късмет за в бъдеще с тяхната марка - за парите които искат за колите си късмет е малко обидно - нали ? Е, понеже не разчитам на късмет - затова минах на БМВ и Ауди и мога да ти потвърдя категорично, че тотално ги задминаха във всяко отношение, освен може би във возията - но заради една возия да се влача по сервизи - няма да стане ! А на такива клоуни като теб - комплексирани на тема марки, които робуват на една или друга, само защото се взимат на сериозно като се качат на опърдяна стара щайга с маркова емблема - им пожелавам да изпитат това, което ми се случи и на мен ! И успех на автомобилните марки, които полагат повече усилия да улеснят живота на клиентите си, отколкото да ги изтискват брутално с некачествени автомобили и скъпи ремонти !

    Коментиран от #23

  • 20 ....

    6 3 Отговор
    Zna4i i 2te marki sa mnogo dobri i si ima silni i slabi strani - Mercedes zalaga na luksa i sigurnosta, a BMW na dinamikata.
  • 21 Cochev

    4 8 Отговор
    We invented the car! tuk spiram s vs dr komentari koito ima jelanie moje da se obrazova, no nai dobre da se ka4i na edin mercedes, sled tova na bmw za da napravi razlikata. http://www.youtube.com/watch?v=tH54uOP2mx4
  • 22 ИСКАМ ГО

    12 1 Отговор
    КАК ДА ДАМ ПАРИ ЗА ДРУГА КОЛА КАТО ГИ ИМА ТЕЗИ. МАИ ЩЕ СИ СМЕНЯМ Е61-та
  • 23 Cochev

    4 13 Отговор

    До коментар #19 от "user":

    Iiii oshte edin "razbirach"....
  • 24 Cochev

    2 12 Отговор
    Iiii oshte edin "razbirach"....

    Коментиран от #28

  • 25 koit

    20 7 Отговор

    До коментар #14 от "Cochev":

    Първата с Airbag - Oldsmobile Toronado 1974
    Първата с ABS - Jensen FF 1966
    Първата с триточкови колани - Volvo 122 1959
    Мисля, мнението ти не заслужава повече внимание...

    Коментиран от #26

  • 26 Cochev

    4 5 Отговор

    До коментар #25 от "koit":

    Innovations

    Numerous technological innovations have been introduced on Mercedes-Benz automobiles throughout the many years of their production, including:
    The internal combustion engined automobile was developed independently by Benz and Daimler & Maybach in 1886
    Daimler invented the honeycomb radiator of the type still used on all water-cooled vehicles today
    Daimler invented the float carburetor which was used until replaced by fuel injection
    The "drop chassis" – the car originally designated the "Mercedes" by Daimler was also the first car with a modern configuration, having the carriage lowered and set between the front and rear wheels, with a front engine and powered rear wheels. All earlier cars were "horseless carriages", which had high centres of gravity and various engine/drive-train configurations
    The first passenger road car to have brakes on all four wheels (1924)[57]
    The "safety cage" or "safety cell" construction with front and rear crumple zones was first developed by Mercedes-Benz in 1951. This is considered by many as the most important innovation in automobile construction from a safety standpoint[58][verification needed]
    In 1959, Mercedes-Benz patented a device that prevents drive wheels from spinning by intervening at the engine, transmission, or brakes. In 1987, Mercedes-Benz applied its patent by introducing a traction control system that worked under both braking and acceleration
    Traction control and airbags in the European market, were Mercedes-Benz innovations.[citation needed] These technologies were introduced in 1986, and 1980 respectively
    Mercedes-Benz was the first to introduce pre-tensioners to seat belts on the 1981 S-Class. In the event of a crash, a pre-tensioner will tighten the belt instantaneously, removing any 'slack' in the belt, which prevents the occupant from jerking forward in a crash
    In September 2003, Mercedes-Benz introduced the world's first seven-speed automatic transmission called '7G-Tronic'
    Electronic Stability Programme (ESP), brake assist,[59] and many other types of safety equipment were all developed, tested, and implemented into passenger cars—first—by Mercedes-Benz. Mercedes-Benz has not made a large fuss about its innovations, and has even licensed them for use by competitors – in the name of improving automobile and passenger safety. As a result, crumple zones and anti-lock brakes (ABS) are now standard on all modern vehicles.[58][verification needed]

    Mercedes M156 engine
    The most powerful naturally aspirated eight cylinder engine in the world is the Mercedes-AMG, 6208 cc M156 V8 engine at 85 PS per litre. The V8 engine is badged '63 AMG', and replaced the '55 AMG' M113 engine in most models. The M156 engine produces up to 391 kW (532 PS; 524 bhp), and although some models using this engine do have this output (such as the S63 and CL63 AMGs), specific output varies slightly across other models in the range[60]
    The (W211) E320 CDI which has a variable geometry turbocharger (VTG) 2.8 litre V6 common rail diesel engine (producing 224-horsepower), set three world endurance records. It covered 100,000 miles (160,000 km) in a record time, with an average speed of 224.823 kilometres per hour (139.70 mph). Three identical cars did the endurance run (one set above record) and the other two cars set world records for time taken to cover 100,000 kilometres (62,137 mi) and 50,000 miles (80,000 km) respectively. After all three cars had completed the run, their combined distance was 300,000 miles (480,000 km) (all records were FIA approved).[61]
    Mercedes-Benz pioneered a system called Pre-Safe to detect an imminent crash – and prepares the car's safety systems to respond optimally. It also calculates the optimal braking force required to avoid an accident in emergency situations, and makes it immediately available for when the driver depresses the brake pedal. Occupants are also prepared by tightening the seat belt, closing the sunroof and windows, and moving the seats into the optimal position.
    Mercedes-Benz was the first car in the world to offer a keyless go system. First found in the S Class.
    Mercedes-Benz introduced 300SD, the world's first turbocharged production diesel sedan, in 1978. That turbocharged diesel motor was later offered in 300D, 300CD, and 300TD for US and Canadian markets. The first ever five-cylinder diesel motor for the passenger car was introduced in 1974 with W115 model.
    Mercedes-Benz started to offer the double glazing windows as standard feature on its W140 S-Class in 1992 making it the first car in the world to have it

    Коментиран от #29

  • 27 BMW до РАЗБИРАЧИТЕ

    18 0 Отговор
    Какво точно не ви харесва в кази кола. От какво точно не сте доволни. И въобще не четете ли си коментарите да видите какви идиотщини пишете.
  • 28 user

    28 5 Отговор

    До коментар #24 от "Cochev":

    Не съм "разбирач", а разочарован клиент на прехвалената трилъчева марка ! И да - имах и Мерцедес и БМВ - и категорично мога да ти кажа, че след 1995 г. БМВ е в пъти по-качествено от Мерцедес - затова се радвам, когато пускат такива красиви коли като тази 6-ца, с която радват не само феновете си, а и любителите на автомобилите. Мерцедес няма нужда от признание - до 1995 г. бяха номер 1 почти във всичко. След това обаче лежат на стара слава. Абе толкова ли е сложно да го разберат някои фенове, та се вживяват - това, че една фирма е правила качествени коли някога, не означава, че ги прави и днес - смени се ръководството, смениха дизайнера, смениха и фирмената стратегия - резултатите са трагични ! Да Бенцовете са били първи в много неща, но днес са първи най-вече в дефектите и разочарованието на клиентите - защото те плащат най-много и съответно очакват най-много, а получават почти същото като и от другите фирми, че и по-малко. Затова смятам, че фирми като БМВ и Ауди заслужават парите ми, защото полагат усилия да създадат нещо красиво и качествено, докато Мерцедес се държи надменно и надуто, само заради някакви минали успехи. Е аз не живея в миналото, а в настоящето и поне според мен БМВ днес е по-добрият избор - по-мощни коли, по-красиви, по-надеждни, по-качествени ... на по-адекватна цена. Когато Мерцедес си оправят качеството и започнат да произвеждат отново качествени, надеждни и инженерно изпипани коли - ще си върнат клиентите, които БМВ и Ауди им взеха през последните години. Честито на БМВ за прекрасната кола - точка !
  • 29 user

    12 6 Отговор

    До коментар #26 от "Cochev":

    Колега, четеш ли това, което пишеш или само с копи и пейст ? Виж хубаво годината на последното нововъведение от Мерцедес - 1992 г. - след това са БМВ и Ауди ! Слез на земята !
  • 30 Decibel_AMG

    6 13 Отговор
    Ясно, че LED светлините се появиха при всички марки автомобили. Уважавам BMW като автопроизводител и нарочно следя всичко ново, което вадят на пазара. Не знам.. ето и при този модел има куп неща, които ме дразнят и ми се струват недоизкусорени... може би за това главно се придържам към Mercedes-Benz. Дразнят ме LED светлините във фаровете.. така са поставени, че все едно са някакъв отделен елемент. Изобщо не следват цялостната форма на фара, по скоро ми прилича на.. (нали се сещате какво има човек сутрин под очите си.. жълто и неприятно). Ужас! Профилът също не ми дръпва окото.. не бих направил изказване от сорта на: -Прилича на баварски трактор.. но определено няма агресията на спортно купе. Предната 6-та серия като чели ми харесваше повече. Интериорът.. яд ме е просто! С тази мания BMW да се покажат като марка предназначена за младите потребители главно, започват да правят "изгъзици". Нямам идея що за дизайнер ще направи подобен салон в двуврато купе, кадето по принцип пространството е ограничено. Вместо да се търси по-опростен дизайн, с цел да се придаде визуално илюзионно по-голям простор... те са осукали централната конзола, стърчат монитори и ръбове, по таблото преобладава черният цвят и въобще са се постарали да претрупат с колкото се може повече детайли на тази тяснотия.
    С този червен цвят и LED светлини в първия момент го взех за новия Mercedes CLS.. до такава степен са го направили да прелича..
    .......... До коментар № 9 ..кога точно Mercedes започнаха да произвеждат автомобили с некачествени материали.. ммммм??????
  • 31 Комплексар

    12 3 Отговор
    БМВеееееееее, йе, новата 6ца, тц тц... Малиии тя мно фешъх уе. Сещам се като излезе старата и минавам пред едно заведение (Аро, Варна) и гледам 5... Тъкмо бяха излязли и 5 броя, бели и черни, 1 сиво.. Нямат пари хората. Ония ден бях пред 1 ресторант на варненска групиривка, имаше 4 Кайен Магнум, новия фейс, и 3 'само' турбо.. Влязох в германското мобиле, ами за цяла германия се продават 3/4 магнума, нии видяхме повече наведнъж..
    За новата 6ца, ще се навъдят мнооооого, все пак тва е двуврато лимо на синьо бялата емблема, 2011, ко искаш ;)

    Коментиран от #93

  • 32 Вълков

    8 0 Отговор
    Много красиво, супер е. Браво на бвм
  • 33 Шофьорин

    1 11 Отговор
    Дизайнът и оборудването са супер, но за задвижването и думичка не се споменава. Дано не е със задно!

    Коментиран от #38

  • 34 az si znam

    2 7 Отговор
    Извинете не ме нападаите, но турбо двигател 4,4л 407к.с. не е ли малко? Като е с турбо някъде около 500к.с. по приемливо
  • 35 Krasi

    8 0 Отговор
    Как бе колега много ясно че ще е със задно предаване това е БМВ.И това муе най-хубавото явно не си им фен.
  • 36 Evolution

    5 15 Отговор
    това не става за нищо...
  • 37 3-er

    15 2 Отговор
    Много добър дизайн, особено силуета е страхотен!
    До коментар №30, нищо лично, но първата с такива материали е първата "А класа" - тази която се обръщаше.
  • 38 46gtr

    11 2 Отговор

    До коментар #33 от "Шофьорин":

    "Дано не е със задно!"
    То какво БМВ ще е, ако не е с задно...
  • 39 M_SUX

    5 13 Отговор
    На коментари като: " Мерцедес лукс бмв динамика", няма смисъл да се отговаря. Защото всеки модел на Бенц дори АМГ(най ниския клас тунинг) ускорява до 100 под 5.4 за разлика от това бмв....
    а до колегата User започна някаква война и Вие му се вързахте...
    Първо ще кажа за феновте на Бмв да си погледнат 3ката вътре и тогава да ми говорят за пластмаса, а новия цлс е много по-добър от 6цата.А разликата между Бмв и Мерцедес е там, че продават сходни бройки автомобили но бенц са с 200 хилки отгоре ... ако бенц решат да паднат на цената на бмв... бмв няма да ги има.

    Коментиран от #45

  • 40 Нямам_думи

    20 1 Отговор
    Така и не разбрах защо на всяка статия за дадена марка, започват 100 човека да сравняват с друга??!??! Който го интересува Мерцедес да си чете за него, тук става въпрос за БМВ, аман от тъпи разбирачи, колата си е хубава, като не ви харесва никой не ви кара да си я купувате, купете си Мерцедес и си трайте. На всичкото отгоре повечето даже не са се качвали на кола и само лаят... Ами дай боже да имам някой ден едно такова БМВ, а пък тея дето не го харесват да ме плюят от улицата, през .... ми е!MNZQF
  • 41 kusoagaki

    12 0 Отговор
    Още една прекалено красива и хубава кола която нямам пари да си купя но ми харесва изключително МНОГО!
  • 42 VW&Mercedes

    10 4 Отговор
    Bavareca e prosto krasiv.Stilen eleganten i sedi tejko kakto trqbva da izglejda avtomobil ot golqmata nemska troika.Interiora ot tova koeto se vijda e bogat i krasiv,a tabloto s shitata koja po nego e dosta interesno i priqtno za okoto.Imam edna edinstvenna zabelejka koqto e kum centralnata konzola,TV Navi sistemata nqkuksi ne se vruzva s ostanalata chast ot tabloto.Tam ako se pipne shte e N:1
  • 43 d9il

    4 3 Отговор
    в предницата и интериора нищо много по-различно,но дупенцата им почнаха да ги правят много яки!

    Коментиран от #44

  • 44 Luizov

    9 3 Отговор

    До коментар #43 от "d9il":

    Ми то предницата не е от голямо значение, защото останалите шофъори ще я виждат за много кратко време, след това ще и гледат готиното дупе как си отива :D
  • 45 dankata

    8 3 Отговор

    До коментар #39 от "M_SUX":

    Ти чуваш ли се бе?Това не е най-мощната версия на новото бмв 6!Предполагам,че ще има и м6!Щом 650и е 407кс и набира от 0 до 100 за 4,9 сек представи си какво ще прави м6,ако е над 550кс!!!Ще ги набира до 4 сек със сигурност!

    Коментиран от #54

  • 46 Benz fan

    11 4 Отговор
    Много е яка!!! Само Made in Germany !!!
  • 47 Танк

    13 16 Отговор
    Еми казвам си направо, не ми харесва и това е! Не можах да харесам тази марка, винаги ми е била дървена, особено от вътре, сега не е по-различно. Като започна от интериора - еми ужасно ми е дървен, средната конзола си е някаква изгъзица просто, таблото и волана не са по-различни от старите и още по-старите им модели, нищо кой знае какво ново...може би материала. За екстериора - гледано отпред ми харесва наистина много, НО погледнато отстрани никак не ми харесва, профила му е ужасен за мен, а за отзад да не говоря, по-грозна задница не съм виждал, дори и новите мерцове бледнеят пред този дизайн. Сега да седна заради едното задно да се прехласвам и да викам - "ВВЪЪЪЙЙ колку е хубувуу..." - еми просто не мога! Преди сектатема БМВ да се засегнат и да ме наредят и да ми казват колко разбирам от коли, ще ги помоля да уважат личното ми мнение и правото ми да си го изказвам свободно, ако нещо не са съгласни - да си легнат и да се наспят, пък утре да помислят пак!
  • 48 men

    16 6 Отговор
    Българина плюе, защото:
    1.Не може да произвежда автомобил да не говориме автомобил от такъв клас.
    2.Не може да си позволи такъв автомобил
    3.Защото е чул, че някой е разбрал как друг му е казал, че е видял по-хубава кола от тази ...
    БМВ-то е прекрасно с една дума
  • 49 PAWER

    7 7 Отговор
    наи-якото BMW
  • 50 М-чо

    12 1 Отговор
    Малко ми е ококорен, но е елегантен. Дано да е последното поколение замърсено от Белгализма... (да личи си по задника ;–))
  • 51 виктор

    8 4 Отговор
    ами и на мене не ми харесва,старата беше прекалено голям токмак тази е още по голяма,отделно на това си е бавничка за мощноста си ,тва е щот е тежка,дизаина не ме грабва с нищо,примерно едно maserati е доста по разчупено и красивоот това,и ще хване окото на доста повече хора,а разликата в цената не е голяма
  • 52 power

    4 3 Отговор
    towa e kolata .....
  • 53 MMD

    6 0 Отговор
    Кожата вътре в интериора,която тръгва отгоре вдясно и "изтича" и се прелива в подлакътника - това,някакси ми прилича на една презрамка,но на рокля ли или на потник ?!?!? - това е или гениално или меко казано странно,факт е че се забелязва - времето ще покаже.Искам да видя скоро М6
  • 54 Evolution

    3 4 Отговор

    До коментар #45 от "dankata":

    а ти чуваш ли се или неможеш да четеш?!? "Топ модификацията BMW 650i разполага с" - аз ли се бъркам или другото което ще се "появи" вече отива към тунинг подразделенията?!? а мечтата на новоизлюпения български "шофьор" е тази - бмв 3-ка ако може и да е м-ка... единственото хубаво нещо в тази "кола" ще е може би озвучителната система :)
  • 55 Никола

    9 4 Отговор
    Просто изключителен дизайн!Типично за всяко едно ново БМВ на живо ще е в пъти по-красиво и просто ще изглежда като совалка в сравнение с другите коли на пътя,както стана с новата 5 серия
  • 56 Bai Ganio

    8 1 Отговор
    Добре че от БМВ се усетиха да направят автомобилите си най-лесните за крадене в света/става въпрос за яките марки/ ,че направиха продажбите в световен мащаб с които парадират сега.Щото една марка колкото по-лесно се гепи толкова повече се продава /знаете ги номерата със застрахователните измами/.Е как няма да се купуват,като баровеца го взима и го кара една година след което "му го гепат" ,а той взима друго което кара още една година - точно толкова колкото издържа безпроблемно каране.Но иначе всички цървули нататък се кефят как са си купили едногодишно БМВ за без пари/наистина без пари щот айдуците са му го врътнали "като за наш човек"/.
  • 57 Джогана

    4 6 Отговор
    Дръпнати фарове, ниско разположена решетка... какъв е този жалък опит за японски дизайн? Все едно гледам Хонда Фит..
    А тия мотори бетер дизелите бе - над 4500 оборота нема никой.
  • 58 Комплексар

    5 1 Отговор
    Bai Ganio, ti mn filmi gleda6, Horei6o, edno drugo... Hahahahaha, bahahahaha.. Ni, bylgarite, sme mnogo negativna naciq ve, samo dai da plue i sravnqva, da tyrsi kosuri i da se.e.. E.asi prostotiqta, e.asi kompleksarite... Nqq se nau4im da uvazavame drugite, nie sme razli4ni, az haresvam gazirano ti ne. Eee, dai sq da sa izbiim, 6tot razbira6 li, toz ko, drugiq ko. Tva e hubavoto, ima si vseki vlak pytnici, ednite benc, drugite BMw, treti da4iq, 6aren svqt. Trqaa se uvazavame, nie sme svyrzani, vliqem si edin na drug, vsi4ki sme 1. I vsi4ki, iskame da ni zabelezat, da sme obi4ni i, ohh 6te se prosylzq... :P Razbirate zxa ko vi govorq, ari po evropeiski da gledame (Y)
  • 59 Bai Ganio

    9 0 Отговор
    Вижте статистиката за последните 5 години за най-крадените коли в световен мащаб !Вижте и статистиката кои коли се крадат най-лесно.Вижте и статистиката на застрахователите в световен мащаб.И погледнете в България,Албания,Сърбия,Русия и бившите републики колко нови модели БМВ-та има и колко от собствениците им имат реално възможността да си ги купят и ще разберете как се постигат продажби.А баровците в Щатите и Западна Европа карат постоянно нови модели,а Руските банди бачкат нон стоп и вълка сит и агнето цяло.Баровеца си кара нова кола,застрахователя прави гуша,аидуците изкарват кинти,цървула кара едногодишна кола-евтинка а някой хора се чудят как да си купят 15 годишна кола със заеми от банки.Ама това не е игра за всеки и не всеки може да схване как някои си карат ба..и колите а другите немогат.Ами немогат и няма да могат-не става само с ядене и гръб си требва.

    Коментиран от #72

  • 60 kruger

    6 6 Отговор
    kogato Munchen govorqt,ot Stutgard mul4at,nevijdate li 4e konkurenciqta e samo mejdu tqh,Audi lipsva,a kvo da govorim za qponskite konservi,italianskite karuci,frenskite i amerikanskite sanduci,4e BMW i Mercedes sa naiiiii
  • 61 kruger

    4 6 Отговор
    da dopalnq ,samo 6vedite se doblijavat po zdravina,dori gi prevazhojdat,no do tuk :) koito ne e karal BMW i Mercedes smeq da tvardq 4e ne e karal avtomobil

    Коментиран от #89

  • 62 kruger

    2 5 Отговор
    lubitelite na Pejo,kazvat 4e tova e frenskiq Mercedes,sled nqkolko godini ekploataciq,kazvat 4e nemskiq Mercedes si e nemski(priznavat si koe e po,po),a na lubitelite na japankite im kazvam stara BG pogovorka "bai ganio se ma4el da otkasa grozde,ma4el se ,ma4el se i nakraq kazal: abe tva grozde e kiselo" te vinagi 6te kazvat,4e japonskoto e po-dobro i v sa6toto vreme 6te karat nemski avtomobil
  • 63 Секаджи

    3 3 Отговор
    АААААААА , на барт ми БеМеВе-то е яку
  • 64 Audi's

    5 1 Отговор
    kvo e gadno q skiv tova
  • 65 Mao

    8 2 Отговор
    Maserati exterior - BMW interior ?
  • 66 Anonymous.

    5 13 Отговор
    e.ati i bukluka s tezi 4.9 sek do 100 sme6na rabota

    Коментиран от #76

  • 67 da go dam

    6 4 Отговор
    BMW POWER
  • 68 Жорш

    9 8 Отговор
    Какви бмв-та какви мерцедеси? явно У селото е многу модиерну да се влиза в мобиле бг и да се гледат новите бмв-та и да се пишат тон глупости....е да де всички тройки са у вашето село, карате ги вие и циганите. Незнам дали някой има поне малък хабер как вървят продажбите на мерцедес и бмв в ЕВРОПА!!!! в пъти по ниско от VW GROUP (което включва да поясна на селяците Ауди, Бугати,Ламбордж, Бентли, Сеат, Шкода) , Toyota, PSA -АG(пежо/ситроен), Renault, GM - opel, Ford, Honda, Nissan, FIAT, и тн. Цифрите стават трагично смешни в Америка и Азия! СЕлчовци автомобило-строенето отдавна се е променило на баща ти вицовете от 80'те затова какви марки са мерцедес и бмв са повече от смешни.

    Коментиран от #70

  • 69 Prelude

    4 0 Отговор
    Юзъре, какво ти е бе? Почнал си да хулиш Мерцедес, а очаквах да се появиш щастлив от това колко пластмаса отиде за рециклиране в Япония.
  • 70 Prelude

    7 1 Отговор

    До коментар #68 от "Жорш":

    Те в САЩ и Япония нямат пари пари бе човек. Това са двете най-бедни държави в света. Как искаш да си купуват Мерцедеси и БМВта?
  • 71 BMW

    7 1 Отговор
    ЖОРШ. Познанията ти за колите до BMW-3ка 98г. ЛИ СТИГАТ. И МИСЛЯ ЧЕ Е НОРМАЛНО ОТ ЕДНОДНЕВКИТЕ ДА СЕ КУПУВАТ ПОВЕЧЕ БРОИКИ ОТКОЛКОТО ОТ MB и BMW ЗАЩОТО НАИСТИНА НЕ ВСЕКИ МОЖЕ ДА СИ ПОЗВОЛИ СКЪПА КОЛА.И ТИЯ АМЕРИКАНЦИ ГИ ОСТАВЕТЕ НА СТРАНА ЗАЩОТО MB и BMW СЕ КУПУВА 50%ЗАРАДИ КОЛАТА и 50% ЗА ИМИДЖА А ТАХ СЕЛЯЦИТЕ ТОВА МАЛКО ГИ ИНТЕРЕСУВА. BMW Е СТРАХОТНА КОЛА И ЗАНАПРЕД НЕ ГИ СРАВНЯВАИТЕ С РАЗНИ ФРЕНСКИ ИТАЛИАНКИ И ЯПОНСКИ КОЛИ 2-3 ПЪТИ ПО-ЕВТИНИ.АЗ ХАРЕСВАМ ВСЯКАКВИ КОЛИ НО КАРАМ BMW.А ВИЕ ПЛЮВАИТЕ ПО ТЯХ СЛЕД КАТО СИ КУПИТЕ ПОКАРАТЕ МАЛКО ПРИМЕРНО НОВА ТА 5-ца. ЗАЩОТО ПРЕДИ ТОВА ЗВУЧИТЕ КАТО НЯКАКВИ КОМПЛЕКСИРАНИ ТИПОВЕ КОИТО ПЛЮВАТ ПО ВСИЧКО ХУБАВО ДО КОЕТО НЕ МОГАТ ДА ДОСТИГНАТ ЗАЩОТО СТАНДАРТА ИМ НЕ ПОЗВОЛЯВА.
  • 72 ВУТЕ

    3 2 Отговор

    До коментар #59 от "Bai Ganio":

    Ganio СИТРОЕН, ФИАТ, НИСАН, ЛИ ДА КРАДЪБЕ БЕ? МНОГО ЯСНО - КРАДЕ СЕ НАЙ ДОБРОТО.
  • 73 :D

    1 0 Отговор
    kruger се изака на бялата страница.
  • 74 XTRA

    3 1 Отговор
    BMW, съгласен съм с теб, но аз карам френска кола, карал съм и Мерцедес и БМВ иииии... да БМВ си е БМВ. Но както казах не подценявай Френските коли. Повечето карат някакви голфове ( пълна скръб) Сеати(мн дървена кола) а за Фиат, Алфа, ланчия и т.н. няма да говорим, които возят като количка от моргата, нон-стоп някакви проблеми ( най-вече голф 3) и кво ли не ...

    Коментиран от #75

  • 75 BMW

    5 0 Отговор

    До коментар #74 от "XTRA":

    ВИНАГИ СЪМ ИМАЛ 1-2 BMW-та.ПРЕЗ 95-96г.КАРАХ И САФРАН 2.2i 3годишен - 80000км ЗА 1г.ПЕЖО 605 2.1TD- СЪЩО. НИКОИ НЕ ПОДЦЕНЯВАМ. НИКОИ НЕ НАДЦЕНЯВАМ.НО Е СМЕШНО ДА СЕ ХВАЛЯТ КОЛИ КОИТО СТРУВАТ КОЛКОТО ХЛАДИЛНИК А ДА СЕ ОПЛЮВАТ BMW-та КОИТО СТУВАТ КОЛКОТО ЦЯЛА КЪЩА.
  • 76 dankata

    4 2 Отговор

    До коментар #66 от "Anonymous.":

    Със 407 кс и 2000 кг за колко искаш да ги вдига 100 бе??За 2 сек. ли ??За тези коне и килограми характеристиките са му страшни!Максималната скорост е ограничена на 250км/ч значи ще вдига над 260 км/ч!
  • 77 G klasa

    6 0 Отговор
    samo edin glupak moje da pliue rasovi avtomobili kato BMW i Mercedes.i dvete marki sa s unikalno kachestvo i dostaviat goliamo udovolstvie na shofirashtia.niamam oplakvane ot tezi 2 marki.dai boje vinagi da moga dasi pozvoliavam avtomobil ot tezi dve marki.pojelavam go na vsichki koito sa ceniteli na kachestvenoto avtomobilostroene.
  • 78 baroveca do dankata selskata tranka

    3 1 Отговор
    pak li si se omazal tuka be arkadash
  • 79 susama

    10 0 Отговор
    gadnoooooooooo nemoga dasi kupia tova zverche
  • 80 dankata

    10 3 Отговор
    Оффффффффффф!!Омръзна ми някви селски бекове да плюят по расовите марки!БМВ,МЕРЦЕДЕС И АУДИ са просто уникални!!Не мога да разбера как едни разбират,че гори примерно по-малко или повече,а други,че не били хубави и т.н.Повечкото от тези,които пишат такива тъпотии не са се качвали на автомобил и по-точно на бмв ама иначе много знаят!Българска му работа!!
  • 81 G klasa

    13 0 Отговор
    kade butash Audi kenefa va rasovite marki a imeno bme i benz
  • 82 radko

    3 7 Отговор
    (dankata) za purvi put model na bmw mi haresva no otnosno rasovite avtomobili bih kazal 4e ti mai ne si se vozil na ne6to po skupi4ko za da si misli6 4e tezi konservi sa rasovi rasov avtomobil e ferrari lamborgini Aston Martin Maserati a tezi koito ti si izredil bih kazal 4e sa dosta po dolen klas avtomobili osven kato suma no i ka4estvo i zatova v balgariq sa na po4it kakto vsi4ki znaem v bg kupuvat tova koieto mogat da si pozvoliat a i markite koito izrejda6 sa za hora koito nimat sobstveno mnenie i vaubrajenie s malko intelekt samo za6toto edin selski tarikat s 5 dekara niva kara mercedes ili bmw vsi4ki saselqni si kupuvat su6toto horata koito razbirat ot koli karat ili mn skupi i naistina rasovi avtomobili ili si karat stari4kite sredno statisti4eski koli4ki i ne se praviat kato teb na (RAZBIRACHI)

    Коментиран от #83, #85, #86, #87

  • 83 G klasa

    10 0 Отговор

    До коментар #82 от "radko":

    shto ti aston martin li karash kogato hodish na pazar do fantastiko a inache za dalak pat si s rols a dupe ili hranata ti ia otglejdat na luna za da e eko chista.ebati selianina ti si zaluhav puiak
  • 84 ?

    12 3 Отговор
    БМВ,МЕРЦЕДЕС nomer 1.АУДИ kenef
  • 85 740D

    10 0 Отговор

    До коментар #82 от "radko":

    radko pedito sladko
  • 86 NEAM DUMI

    3 0 Отговор

    До коментар #82 от "radko":

    ........................................................за това ти слагам 10 минуса!
  • 87 dankata

    9 0 Отговор

    До коментар #82 от "radko":

    Това може да го каже едно дете на 8 или някакъв селяк,който се е качвал само на трабант!
  • 88 Прехвалена

    2 8 Отговор
    BMW погледната почти от каквато и да е гледна точка са нищо особено - просто марка която е модерна да харесваш от няколко години вече.
  • 89 Haha

    2 1 Отговор

    До коментар #61 от "kruger":

    Тва предполагам си го чул на пейката пред блока.

    Коментиран от #90

  • 90 benz

    3 1 Отговор

    До коментар #89 от "Haha":

    to e iasno za vseki koito razbira ot avtomobili mercedes i bmw sa nai dobriat izbor.vsichko drugo e kompromis

    Коментиран от #91

  • 91 Maybe not

    1 0 Отговор

    До коментар #90 от "benz":

    Или пък безкрайно селско ограничение на вкус ;]
  • 92 MxM

    0 0 Отговор
    radko ... jvo da ti kaja za maserati, lamborghini, Aston Martin i t.n. Vozil sym se na quattroporte, a tvoeto sravnenie e TYPO. Se edno da sravnqvash peralnq i sydomialnq. I dvete "miqt" ama razli4ni raboti. Kak 6te vkarvash Klas Limuzina v klas SuperCars ... Pro4eti malko i posle pryskai akyl !
  • 93 петър

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Комплексар":

    Няма такъв неграмотник като тоя ха ха ха ха не се сдържах