Баварската автомобилна компания официално представи подробности и снимки на новото си купе от серия шест. Световната премиера на автомобила ще се състои през следващия месец в Шанхай, а моделът ще постъпи в европейските дилърски центрове през есента на тази година.
В сравнение с предшественика, новото купе е с удължено със 75 мм междуосие, което вече е 2 855 мм. Габаритната дължина се е увеличила също със 75 мм, а широчината - с 39 мм. Автомобилът е по-нисък от предходния модел с 5 мм, а обемът на багажника му е 460 литра.
Подобно на представеният по-рано кабриолет и купето първоначално ще се оборудва с два бензинови двигателя. BMW 640i е с обем три литра, турбо и мощност 320 к.с. Максималният въртящ момент при този мотор е 450 Нм. Това позволява ускорението от 0 до 100 км/ч да става за 5.4 секунди.
Топ модификацията BMW 650i разполага с осемцилиндров турбо двигател с работен обем 4.4 литра.Агрегатът развива мощност от 407 к.с. и 600 Нм максимален въртящ момент. От 0 до 100 тази версия ускорява за 4.9 секунди, а максималната и скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.
14 Март, 2011 12:32 14 248 93
BMW официално представи новото купе 6er
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 koko
16:00 08.09.2011
2 ahaha
16:00 08.09.2011
3 dankata
16:00 08.09.2011
4 DSQUAD
16:00 08.09.2011
5 nqkoi
Unikalni stopove, qko kefqt!
16:00 08.09.2011
6 Крис
16:00 08.09.2011
7 Нямам_думи
16:00 08.09.2011
8 Нямам_думи
16:00 08.09.2011
9 user
Коментиран от #16
16:00 08.09.2011
10 лили
Коментиран от #12, #18
16:00 08.09.2011
11 весо
16:00 08.09.2011
12 Grumni_se
До коментар #10 от "лили":
Aman ot pishman-shofiorki, ti na tati mercedesa li kara ili na debelovratia si lubovnik????16:00 08.09.2011
13 joro
Коментиран от #19
16:00 08.09.2011
14 Cochev
Коментиран от #15, #25
16:00 08.09.2011
15 ???
До коментар #14 от "Cochev":
kolkoto i pari da dava za novovuvedenia, niamalo dr marka... ami togava mercedes da si ostaviat "klasikite" i da sprat da proizvejdat koli, shtoto nali sa se dokazali i sa bili purvi i tova stiga, ako edna marka ne se razviva, koiato i da e tia, prosto shte izostane v klasaciata, istoriata ne biva da se otricha, no ne biva da se umalovajava i budeshteto...16:00 08.09.2011
16 тоя
До коментар #9 от "user":
Още един "разбирач" , който има нужда от психиатър !16:00 08.09.2011
17 Cochev
16:00 08.09.2011
18 FIAT
До коментар #10 от "лили":
Мацо а само ти ли си карала мерцедес .16:00 08.09.2011
19 user
До коментар #13 от "joro":
Карал съм колега - вероятно повече от теб. Проблемът, е че съм имал доста, и мога да ги сравня с предишните модели - отпреди 1995 г. Няма да ти се обяснявам точно на теб защо мисля така - ще ти напиша само 3 факта - ама истински, защото ги преживях. Имах W210 бензинов 6 цилиндров, на който му смених ... двигател на 107 х.км. зарази инженерни грешки с оттичане на маслото, заради които стените на цилиндрите се износиха. Имах и W211 270 cdi - на 27 х.км. му смениха турбината, на 70 х. - скоростната кутия - инженерни грешки под формата на течове от уплътненията на охлаждането, прочети, често срещани проблеми при великите бенцове. Служебен GL - на 18 х. км. му смениха ... окачването - била се развалила някаква помпа не знам си какво. Не колега, аз съм карал Мерцедеси - ти не си. Аз обаче съм и плащал от джоба си за инженерните грешки на алчните некадърници от Щутгарг - ти не си ! Колите, за които ти пиша са купени от Балкан стар - имам документи, включително и писма до централата в Щутгарт за тези проблеми, на които ми отговарят, че съжаляват, че не съм единствен, че работели по остраняването им и че ми пожелават повече късмет за в бъдеще с тяхната марка - за парите които искат за колите си късмет е малко обидно - нали ? Е, понеже не разчитам на късмет - затова минах на БМВ и Ауди и мога да ти потвърдя категорично, че тотално ги задминаха във всяко отношение, освен може би във возията - но заради една возия да се влача по сервизи - няма да стане ! А на такива клоуни като теб - комплексирани на тема марки, които робуват на една или друга, само защото се взимат на сериозно като се качат на опърдяна стара щайга с маркова емблема - им пожелавам да изпитат това, което ми се случи и на мен ! И успех на автомобилните марки, които полагат повече усилия да улеснят живота на клиентите си, отколкото да ги изтискват брутално с некачествени автомобили и скъпи ремонти !Коментиран от #23
16:00 08.09.2011
20 ....
16:00 08.09.2011
21 Cochev
16:00 08.09.2011
22 ИСКАМ ГО
16:00 08.09.2011
23 Cochev
До коментар #19 от "user":
Iiii oshte edin "razbirach"....16:00 08.09.2011
24 Cochev
Коментиран от #28
16:00 08.09.2011
25 koit
До коментар #14 от "Cochev":
Първата с Airbag - Oldsmobile Toronado 1974Първата с ABS - Jensen FF 1966
Първата с триточкови колани - Volvo 122 1959
Мисля, мнението ти не заслужава повече внимание...
Коментиран от #26
16:00 08.09.2011
26 Cochev
До коментар #25 от "koit":
InnovationsNumerous technological innovations have been introduced on Mercedes-Benz automobiles throughout the many years of their production, including:
The internal combustion engined automobile was developed independently by Benz and Daimler & Maybach in 1886
Daimler invented the honeycomb radiator of the type still used on all water-cooled vehicles today
Daimler invented the float carburetor which was used until replaced by fuel injection
The "drop chassis" – the car originally designated the "Mercedes" by Daimler was also the first car with a modern configuration, having the carriage lowered and set between the front and rear wheels, with a front engine and powered rear wheels. All earlier cars were "horseless carriages", which had high centres of gravity and various engine/drive-train configurations
The first passenger road car to have brakes on all four wheels (1924)[57]
The "safety cage" or "safety cell" construction with front and rear crumple zones was first developed by Mercedes-Benz in 1951. This is considered by many as the most important innovation in automobile construction from a safety standpoint[58][verification needed]
In 1959, Mercedes-Benz patented a device that prevents drive wheels from spinning by intervening at the engine, transmission, or brakes. In 1987, Mercedes-Benz applied its patent by introducing a traction control system that worked under both braking and acceleration
Traction control and airbags in the European market, were Mercedes-Benz innovations.[citation needed] These technologies were introduced in 1986, and 1980 respectively
Mercedes-Benz was the first to introduce pre-tensioners to seat belts on the 1981 S-Class. In the event of a crash, a pre-tensioner will tighten the belt instantaneously, removing any 'slack' in the belt, which prevents the occupant from jerking forward in a crash
In September 2003, Mercedes-Benz introduced the world's first seven-speed automatic transmission called '7G-Tronic'
Electronic Stability Programme (ESP), brake assist,[59] and many other types of safety equipment were all developed, tested, and implemented into passenger cars—first—by Mercedes-Benz. Mercedes-Benz has not made a large fuss about its innovations, and has even licensed them for use by competitors – in the name of improving automobile and passenger safety. As a result, crumple zones and anti-lock brakes (ABS) are now standard on all modern vehicles.[58][verification needed]
Mercedes M156 engine
The most powerful naturally aspirated eight cylinder engine in the world is the Mercedes-AMG, 6208 cc M156 V8 engine at 85 PS per litre. The V8 engine is badged '63 AMG', and replaced the '55 AMG' M113 engine in most models. The M156 engine produces up to 391 kW (532 PS; 524 bhp), and although some models using this engine do have this output (such as the S63 and CL63 AMGs), specific output varies slightly across other models in the range[60]
The (W211) E320 CDI which has a variable geometry turbocharger (VTG) 2.8 litre V6 common rail diesel engine (producing 224-horsepower), set three world endurance records. It covered 100,000 miles (160,000 km) in a record time, with an average speed of 224.823 kilometres per hour (139.70 mph). Three identical cars did the endurance run (one set above record) and the other two cars set world records for time taken to cover 100,000 kilometres (62,137 mi) and 50,000 miles (80,000 km) respectively. After all three cars had completed the run, their combined distance was 300,000 miles (480,000 km) (all records were FIA approved).[61]
Mercedes-Benz pioneered a system called Pre-Safe to detect an imminent crash – and prepares the car's safety systems to respond optimally. It also calculates the optimal braking force required to avoid an accident in emergency situations, and makes it immediately available for when the driver depresses the brake pedal. Occupants are also prepared by tightening the seat belt, closing the sunroof and windows, and moving the seats into the optimal position.
Mercedes-Benz was the first car in the world to offer a keyless go system. First found in the S Class.
Mercedes-Benz introduced 300SD, the world's first turbocharged production diesel sedan, in 1978. That turbocharged diesel motor was later offered in 300D, 300CD, and 300TD for US and Canadian markets. The first ever five-cylinder diesel motor for the passenger car was introduced in 1974 with W115 model.
Mercedes-Benz started to offer the double glazing windows as standard feature on its W140 S-Class in 1992 making it the first car in the world to have it
Коментиран от #29
16:00 08.09.2011
27 BMW до РАЗБИРАЧИТЕ
16:00 08.09.2011
28 user
До коментар #24 от "Cochev":
Не съм "разбирач", а разочарован клиент на прехвалената трилъчева марка ! И да - имах и Мерцедес и БМВ - и категорично мога да ти кажа, че след 1995 г. БМВ е в пъти по-качествено от Мерцедес - затова се радвам, когато пускат такива красиви коли като тази 6-ца, с която радват не само феновете си, а и любителите на автомобилите. Мерцедес няма нужда от признание - до 1995 г. бяха номер 1 почти във всичко. След това обаче лежат на стара слава. Абе толкова ли е сложно да го разберат някои фенове, та се вживяват - това, че една фирма е правила качествени коли някога, не означава, че ги прави и днес - смени се ръководството, смениха дизайнера, смениха и фирмената стратегия - резултатите са трагични ! Да Бенцовете са били първи в много неща, но днес са първи най-вече в дефектите и разочарованието на клиентите - защото те плащат най-много и съответно очакват най-много, а получават почти същото като и от другите фирми, че и по-малко. Затова смятам, че фирми като БМВ и Ауди заслужават парите ми, защото полагат усилия да създадат нещо красиво и качествено, докато Мерцедес се държи надменно и надуто, само заради някакви минали успехи. Е аз не живея в миналото, а в настоящето и поне според мен БМВ днес е по-добрият избор - по-мощни коли, по-красиви, по-надеждни, по-качествени ... на по-адекватна цена. Когато Мерцедес си оправят качеството и започнат да произвеждат отново качествени, надеждни и инженерно изпипани коли - ще си върнат клиентите, които БМВ и Ауди им взеха през последните години. Честито на БМВ за прекрасната кола - точка !16:00 08.09.2011
29 user
До коментар #26 от "Cochev":
Колега, четеш ли това, което пишеш или само с копи и пейст ? Виж хубаво годината на последното нововъведение от Мерцедес - 1992 г. - след това са БМВ и Ауди ! Слез на земята !16:00 08.09.2011
30 Decibel_AMG
С този червен цвят и LED светлини в първия момент го взех за новия Mercedes CLS.. до такава степен са го направили да прелича..
.......... До коментар № 9 ..кога точно Mercedes започнаха да произвеждат автомобили с некачествени материали.. ммммм??????
16:00 08.09.2011
31 Комплексар
За новата 6ца, ще се навъдят мнооооого, все пак тва е двуврато лимо на синьо бялата емблема, 2011, ко искаш ;)
Коментиран от #93
16:00 08.09.2011
32 Вълков
16:00 08.09.2011
33 Шофьорин
Коментиран от #38
16:00 08.09.2011
34 az si znam
16:00 08.09.2011
35 Krasi
16:00 08.09.2011
36 Evolution
16:00 08.09.2011
37 3-er
До коментар №30, нищо лично, но първата с такива материали е първата "А класа" - тази която се обръщаше.
16:00 08.09.2011
38 46gtr
До коментар #33 от "Шофьорин":
"Дано не е със задно!"То какво БМВ ще е, ако не е с задно...
16:00 08.09.2011
39 M_SUX
а до колегата User започна някаква война и Вие му се вързахте...
Първо ще кажа за феновте на Бмв да си погледнат 3ката вътре и тогава да ми говорят за пластмаса, а новия цлс е много по-добър от 6цата.А разликата между Бмв и Мерцедес е там, че продават сходни бройки автомобили но бенц са с 200 хилки отгоре ... ако бенц решат да паднат на цената на бмв... бмв няма да ги има.
Коментиран от #45
16:00 08.09.2011
40 Нямам_думи
16:00 08.09.2011
41 kusoagaki
16:00 08.09.2011
42 VW&Mercedes
16:00 08.09.2011
43 d9il
Коментиран от #44
16:00 08.09.2011
44 Luizov
До коментар #43 от "d9il":
Ми то предницата не е от голямо значение, защото останалите шофъори ще я виждат за много кратко време, след това ще и гледат готиното дупе как си отива :D16:00 08.09.2011
45 dankata
До коментар #39 от "M_SUX":
Ти чуваш ли се бе?Това не е най-мощната версия на новото бмв 6!Предполагам,че ще има и м6!Щом 650и е 407кс и набира от 0 до 100 за 4,9 сек представи си какво ще прави м6,ако е над 550кс!!!Ще ги набира до 4 сек със сигурност!Коментиран от #54
16:00 08.09.2011
46 Benz fan
16:00 08.09.2011
47 Танк
16:00 08.09.2011
48 men
1.Не може да произвежда автомобил да не говориме автомобил от такъв клас.
2.Не може да си позволи такъв автомобил
3.Защото е чул, че някой е разбрал как друг му е казал, че е видял по-хубава кола от тази ...
БМВ-то е прекрасно с една дума
16:00 08.09.2011
49 PAWER
16:00 08.09.2011
50 М-чо
16:00 08.09.2011
51 виктор
16:00 08.09.2011
52 power
16:00 08.09.2011
53 MMD
16:00 08.09.2011
54 Evolution
До коментар #45 от "dankata":
а ти чуваш ли се или неможеш да четеш?!? "Топ модификацията BMW 650i разполага с" - аз ли се бъркам или другото което ще се "появи" вече отива към тунинг подразделенията?!? а мечтата на новоизлюпения български "шофьор" е тази - бмв 3-ка ако може и да е м-ка... единственото хубаво нещо в тази "кола" ще е може би озвучителната система :)16:00 08.09.2011
55 Никола
16:00 08.09.2011
56 Bai Ganio
16:00 08.09.2011
57 Джогана
А тия мотори бетер дизелите бе - над 4500 оборота нема никой.
16:00 08.09.2011
58 Комплексар
16:00 08.09.2011
59 Bai Ganio
Коментиран от #72
16:00 08.09.2011
60 kruger
16:00 08.09.2011
61 kruger
Коментиран от #89
16:00 08.09.2011
62 kruger
16:00 08.09.2011
63 Секаджи
16:00 08.09.2011
64 Audi's
16:00 08.09.2011
65 Mao
16:00 08.09.2011
66 Anonymous.
Коментиран от #76
16:00 08.09.2011
67 da go dam
16:00 08.09.2011
68 Жорш
Коментиран от #70
16:00 08.09.2011
69 Prelude
16:00 08.09.2011
70 Prelude
До коментар #68 от "Жорш":
Те в САЩ и Япония нямат пари пари бе човек. Това са двете най-бедни държави в света. Как искаш да си купуват Мерцедеси и БМВта?16:00 08.09.2011
71 BMW
16:00 08.09.2011
72 ВУТЕ
До коментар #59 от "Bai Ganio":
Ganio СИТРОЕН, ФИАТ, НИСАН, ЛИ ДА КРАДЪБЕ БЕ? МНОГО ЯСНО - КРАДЕ СЕ НАЙ ДОБРОТО.16:00 08.09.2011
73 :D
16:00 08.09.2011
74 XTRA
Коментиран от #75
16:00 08.09.2011
75 BMW
До коментар #74 от "XTRA":
ВИНАГИ СЪМ ИМАЛ 1-2 BMW-та.ПРЕЗ 95-96г.КАРАХ И САФРАН 2.2i 3годишен - 80000км ЗА 1г.ПЕЖО 605 2.1TD- СЪЩО. НИКОИ НЕ ПОДЦЕНЯВАМ. НИКОИ НЕ НАДЦЕНЯВАМ.НО Е СМЕШНО ДА СЕ ХВАЛЯТ КОЛИ КОИТО СТРУВАТ КОЛКОТО ХЛАДИЛНИК А ДА СЕ ОПЛЮВАТ BMW-та КОИТО СТУВАТ КОЛКОТО ЦЯЛА КЪЩА.16:00 08.09.2011
76 dankata
До коментар #66 от "Anonymous.":
Със 407 кс и 2000 кг за колко искаш да ги вдига 100 бе??За 2 сек. ли ??За тези коне и килограми характеристиките са му страшни!Максималната скорост е ограничена на 250км/ч значи ще вдига над 260 км/ч!16:00 08.09.2011
77 G klasa
16:00 08.09.2011
78 baroveca do dankata selskata tranka
16:00 08.09.2011
79 susama
16:00 08.09.2011
80 dankata
16:00 08.09.2011
81 G klasa
16:00 08.09.2011
82 radko
Коментиран от #83, #85, #86, #87
16:00 08.09.2011
83 G klasa
До коментар #82 от "radko":
shto ti aston martin li karash kogato hodish na pazar do fantastiko a inache za dalak pat si s rols a dupe ili hranata ti ia otglejdat na luna za da e eko chista.ebati selianina ti si zaluhav puiak16:00 08.09.2011
84 ?
16:00 08.09.2011
85 740D
До коментар #82 от "radko":
radko pedito sladko16:00 08.09.2011
86 NEAM DUMI
До коментар #82 от "radko":
........................................................за това ти слагам 10 минуса!16:00 08.09.2011
87 dankata
До коментар #82 от "radko":
Това може да го каже едно дете на 8 или някакъв селяк,който се е качвал само на трабант!16:00 08.09.2011
88 Прехвалена
16:00 08.09.2011
89 Haha
До коментар #61 от "kruger":
Тва предполагам си го чул на пейката пред блока.Коментиран от #90
16:00 08.09.2011
90 benz
До коментар #89 от "Haha":
to e iasno za vseki koito razbira ot avtomobili mercedes i bmw sa nai dobriat izbor.vsichko drugo e kompromisКоментиран от #91
16:00 08.09.2011
91 Maybe not
До коментар #90 от "benz":
Или пък безкрайно селско ограничение на вкус ;]16:00 08.09.2011
92 MxM
16:00 08.09.2011
93 петър
До коментар #31 от "Комплексар":
Няма такъв неграмотник като тоя ха ха ха ха не се сдържах16:00 08.09.2011