ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Пак някой списвач се е изгубил в превода и като не е могъл да измисли друго е тръснал едно "надегдност", което няма нищо общо с този индекс.
Ай-ай-ай-ай-ай!
Не виждам обективност в класацията,според мен би трябвало да се гледа статистиката на средния клас автомобили,които се експлоатират най-много.Не са реални изводи,които се правят на основа на повредите на марки като порше и бентли,чиито собственици ги карат предимно само до някой клуб и обратно.
Класацията е абсолютно безсмислена. От гореспоменатите автомобили, единствената ненадеждна е Citroen-ът. Ако наистина са искали да направят коректна класация за "Най-ненадежден автомобил" въобще не е трябвало да включват цена на частите.
Статията е просто да има написано нещо там....взеха да поомръзват подобни глупави статии върху които се хвърляме в спорове като куцо пиле на л...о... Иначе мисля изявленията на (но нейм) и (дмк) че обобщават в общи линии .
BMW -to e nai zdravata ot izbroenite. Imam 525 tds 96-ta god. na okolo 500000 kilometra i nqmam nikakvi problemi.imah i dva opel-a koito me susipaha ot remonti pri tova gi vzeh na po 3 godini. ne iskam da znam za drygi marki osven BMW i Toyota.
Anglichanite pak sa q nedomislili tazi klasaciq.Kum klasaciqta trqbva da se vzeme i procent ot stoinosta na avtomobila.Pri 847 paunda za Porsche koeto e da kajem 60000 paunda si e napravo evtino s da kajem tekusht remont na Fiesta 200 paunda a tq struva 10000 paunda.Za baroveca e mnogo po lesno da izvadi 847 paunda shtom
ima i parite da si kupi kolata.Bugatti Veyron sigurno e shampiona v tazi klasaciq
Ако мислиш, че там Поршетата ги карат само до клубове и т. н. си много в грешка. Аз две години живях в едно градче с около 14000 души и съм почти 100% сигурен, че в това градче Поршетата бяха повече от колкото в цяла България (без да се има на предвид Модела 924). Няма как да съм 100 % сигурен, защото не съм седял на пейка да ги броя. В същото градче имаше 2 Вейрона, които съм ги виждал бая пъти, както и поне 7 Ролс Ройс-а Фантом. Класацията колкото и да не е "нормална" за нас, си е много вярна. Просто ние сме мноого назад с материала. И няма как застрахователите там да не отчитат ремонта на колата. Там ремонтите се покриват от застрахователите. Чупи се колата, идва паяка, вдига я, кара я в сервиза, ремонтират я и накрая цялата сметка се поема от застрахователя, като през времето, когато колата е в сервиз ти дават друга кола с която да си вършиш работа. Нормалната смяна на консумативите не се поема от застрахователите. Но, винаги има едно НО. Тук застраховката на колата ми е около 240 лв. Там застраховката на година ми излизаше минимум 900 паунда за кола 2001 г. Бройката на РС6, също беше внушителна, поне за мен. Малко трудно ми беше да осъзная как хората карат толкова скъпи коли, както , като цена, така и като поддръжда. Но фактите са си факти.
е нормално, тези аудита, беемвета и мерцове се купуват предимно от съмнителни тъмнокожи субекти от балканските страни (България, Сърбия, Косово) а ХМ-а е за хора с вкус, които знаят какво искат. Ремонта на луксозна немска кола (доколкото има изобщо лукс в тия друзащи комбита) е доста солен, надвишаващ многократно средната работна заплата в страната, затова се карат до умирачка от представители на малцинствата и след това се изхвърлят.
Че в кой град си живял? Направо ме изумяваш... 2 вейрона, 7 Ролса, Поршета повече, отколкото в цяла България. Най-малкото седна да броиш колко Фантоми има ли? Сега живея в Англия и то в сравнително голям град, тука няма толкова хубави коли колкото ти казваш, явно трябва да е било богаташко градче.
И ти не си много прав. В Англия си карат бая японски коли. Още повече, че Хонда имаха подразделение в Англия. А нашата Тойота се отчита към Тойота в Англия. Карат всякакви коли, но най-много са немските.
Абе хора, замислихте ли се колко необективно е това "изследване".
Първо - щом имат предвид цената на ремонтите, а не броя на ремонтите спрямо броя на автомобилите от този модел, значи цялото изследване е боклук.По тяхната логика ако едно Ферари се развали и ремонта струва 100 000 паунда, а 100 ровър-а 25 се счупят и на всеки ремонта е по 100 паунда (10 000 паунда общо), значи Ферарито е 10 пъти по-ненадеждно от ровър 25.
Да ви имам глупавата логика англичани !!
БРИТАНСКА ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ОСТАВА ДА ПИШЕ ЧЕ АНГЛИЙСКИТЕ КОЛИ СЕ ЧУПЯТ НАЙ МНОГО.ОТ 10 КОЛИ 7 СА НЕМСКИ,ЧЕ И ДОРИ ПЪРВИТЕ 2 СА НАЙ МОЩНИТЕ ОТ СПИСЪКА
Reliability Index.Eдно кликче и готово.Избираш марка и модел и гледаш. Има и японски марки.Може и да се сравняват.Ама за българина статистиката е относителна и необективна. Те англичаните прости.Хора запомнете едно нещо в Америка,В Англия,В Германия и в целия свят най-здравите коли са Джапанките.
Много философи, много разбирачи. Явно никой от вас не е притежавал автомобил в УК. Класацията си е много обективна, и е направена от гледна точка на разходите на застрахователя. Затова като сключиш застраховка, освен за точния модел автомобил - рама, кубатури, попълваш и за майчиното си мляко - възраст, стаж, къде шофираш, колко често, образование, семейство, модел на автомобил.... и премията може да е 300 паунда, може да е и 3000 за коли от еднакъв калибър. Отворете някой онлайн insuriance calculator в UK и вижте за какво иде реч - цената се сменя, понякога с много само при промяна на модела на автомобила при един и същ клас.
Името на градчето е Чичестер - Южна Англия. На повечето и по-редки коли, които съм виждал имам и снимки. Единия Вейрон е червено-черен. Много, ама много радва. Виждал сам и Форд GT40, както и Mclaren. Въпреки, че го видях само веднъж. Изумен съм и от бройката на ТВР. Направих и един клип, докато пред мен излезе един танк на пътя. Карах след него около 2 км. Имам и клип, как човек си каца в задния двър на къщата с хеликоптер. . За жалост имам и много снимки на наводнения. На около 5-10 км. има едно градче Goodwood. Там всяка година идват хора, не само от цяла Европа, но и отвъд нея. Събират се стотици хиляди коли, като там вече нещата стават наистина сериозни. Festival of speed. Eто едно ситроенче. Клипа е правен на фестивала.
http://www.youtube.com/watch?v=bOlm_PIG83c
Там се срещат хора, като Ken Block. За жалост само веднъж успях да посетя фестивала. Човек там може да види коли, които дори и на картинка не е виждал и чувал, че има. Но както и да е.
Тая класация е за боклука. Аудито е много чуплива и скъпа за поддръжка кола. БМВ - също.
Моля, японските автомобили да заемат подобаващото им челно място в класацията.
Ситроен ХМ изобщо няма място тук - объркали сте се.
Освен критериите, които си написал при правенето на застраховка има и още нещо, което се отчита и оскъпява застраховката - само ти ли ще караш колата или тя ще се ползва от още някой. Не може като при нас колата на един на име, застраховката на втори, а я кара трети. На колата ти си правиш застраховка, а ако и жена ти ще я кара, тогава вписваш и нея и застраховката ти се оскъпява. Ако искаш да вземеш колата на комшия за 3 дни, то тогава си правиш допълнителна застраховка, която важи три дни. Но това са все неща, които ние не правехме много-много.
Мечта ми е ... да притежавам и карам всяка една от колите в списъка а предполагам и на всеки мъж. Лада. Жугули .Дачия.... и подобните са явно по "удачните"щом са извън този списък .но си предпочитам аз ''чупливите'' ...е тетака....такъв съм си . Като при жените по-невзрачните са по-лесни за подръжка .но на всеки му изтичат очите по красива жена .
Сори за спама, но - Пожелавам на всеки, който има възможност да посети фестивала да види за какво става на въпрос. Разни авто-изложения пълни с костюмари и манекенки не могат да стъпят и на малкия пръст на този фестивал. Ето още две видеа
...даааа, изоообщо НЕ карат Англичаните Японски коли.. , абе ти нормален ли си бе, точно там пък се карат най-много Японски JDM-ки(Japanes domestic market, пиша ти какво означава защото като те гледам как се изказваш силно се съмнявам да знаеш какво означава)...Всъщност я си карай Немското и не сезанимавай с глупости ....
RS6 и М5 са супер скъпи за подръжка, следователно когато фирмата удължи гаранцията и нещо по колата се прецака им влиза много вътрешно. Тази класация е затова. Не си купувайте скъпи немски автомобили, щото ни цакате!
От тази класация стигам до извода, че не е много добър ход да си закупиш Citroen XM. Вярно че частите му са по-евтини от на Порше и Ленд Ровър, но явно се чупи много ама много по-често от тях след като се е наредил там. Забележете само разликата в индексите - 438, 440, 442. Ако това ти е броя на ремонтите по средната цена и общата стойност на риска, както го разбирам, най-прецакани са собствениците на ситроена. Жалко че класацията стига само до там, а не включва средния клас автомобили. Тези с Ауди, Бенц и Бентли не мисля че се притесняват за цената на ремонта, както и за стойността на застраховката. Всеки се разпростира според чергата си, но беше редно да се даде класация базирана на еквивалентна стойност на возилото. Това в крайна сметка е като боза с лимонада и така извадено от контекста не е желателно за консумация. Просто хората с тези индекси ти изчисляват застраховката, като пресмятат риска за застрахователя, но това не значи че Ауди са боклуци- дори напротив. Просто всеки когато си копува скъпа и нова кола си прави сметката че евентуалните ремонти няма да са като на Москвич. Същото е като при жените - хубавите мацки изискват скъпа подръжка :)
Ситроена е в класацията само и единствено заради чупливото окачване на всике 80000км трябва да се сменят лагерите на задната ос а това е трудно заради сложната конструкция на автомобила. Ситроен ХМ е автомобил от класът на БМВ 5-серия , Ауди А6 и Мерцедес Е-класа и частите за него са скъпи но дали някоя от изброените горе немски автомобили има като екстра окачване което по време на път се вдига а когато спреш кляка ниско до земята затова за всички които казват че Ситроен е боклук - Замислете се малко!
Ситроена е в класацията само и единствено заради чупливото окачване на всике 80000км трябва да се сменят лагерите на задната ос а това е трудно заради сложната конструкция на автомобила. Ситроен ХМ е автомобил от класът на БМВ 5-серия , Ауди А6 и Мерцедес Е-класа и частите за него са скъпи но дали някоя от изброените горе немски автомобили има като екстра окачване което по време на път се вдига а когато спреш кляка ниско до земята затова за всички които казват че Ситроен е боклук - Замислете се малко!
Ама супер си е класацията , ясно се вижда , че най -големите боклуци са немските скъпоструващи и ненужно обременени с екстри авто динозаври . Може да попитате в сервиза на БалканСтар и ще чуете такива неща за нови Мерседеси от по 200хил лв. + , че няма да ви се вярва . Ситроена с хидропневматичното окачване си е проблемен , но все пак е по надежден от Порше и Мерседес . В класацията липсват и италиански автомобили , защо ли , нали са боклуци ?!
Сигурен съм .че анкетата се базира на данни и извадки от големите и ауторизирани ( скъпарски ) сервизи където....1 час само за работа се тарифира по 80-100 евро. а там влизат само хора от добра средна ръка с нови още в гаранция коли или богатите собственици на автомобили като ейтези 10 модела на снимката които и за най-безобидният шум ги карат директно в марковите сервизи. Все си мисля .че са анкетирали собствениците на Фиат панда... браво. Лада. Форд ескорт...и т.н. колко пати са се навирали под капака. под колата...комшията колко пати им е помагал или колко пати са ходили до кварталното авто-сервизче за да им отстранят проблема само за 5-10 лв или там евро. Това AUDI RS6.... да за 100 000 км. сигурно 1 или 2 пати е влезнало в сервиз но една Лада за този пробег го е сторила 10 пати......ама я няма в класацията.
Лексус , Ферари , Инфинити , Ролс Роис също са скъпи марки ,ама ги няма в класацията , техните собственици да не би да си ги оправят пред дома на тротоара ?! Това е класация за допълнително застраховани автомобили за всякакви повреди и застрахователя като си е направил сметката е казал -тези са б....ците , които ни съсипват !
Ситроен - най-грозната във всяко отношение кола. Някои тук споменаха само окачването. Ами двигателите - бензиновите са по-зле от тези на Талбот Солара. Предвид и ниската надежност - мани, мани...! Опа, никой не спомена тампони на окачването- мин 300лв цена на брой в БГ, със средна издържливост 6-7год. А , Рейндж Ровър и Ауди също имат регулируемо/само ,че атмосферно/ окачване.
Защото е 10 години преди другите. Защото винаги е била различна кола ,за разлика от останалите /клонинги/. Имат окачване ,40 години след французите ,оу какъв успех.
За Лексус-а .Инфинитито и Ройса мога да разбера защо не са в класацията но. за Ферарито....ми е чудно (въпреки че съм фен на Ферари и Алонсо във F1) .... ето още една причина за съмнение към тази анкета...:) а може и те да са на следващите 11. 12. 13.... масто и т.н. А относно това което писах просто е идея за причината която е класирала тези супер автомобили на тези места. а и Realista има право - тези автомобили се карат на MAX. Няма място за спор . толкова причини има сигурно и ти си прав и аз и в останалите мнения на участниците също има вярни и логични мнения.
Не знам какъв успех, но забележи, че Ситроен спират производството на коли с хидропневматично и хидроактивно окачване /остана само в С5/ и вече и те наблягат на традиционното.
Истината е ,че който плаща поръчва музиката. А закрепостени /вкл и българите/ не разбираме тези коли.Сигурен съм ,че феновете на всяка една автом. марка си имат "болна" тема за това как им се налагат нови неща. Ситроен без "топки" става поредната сива кола на пътя,факт.
До JDM "Ситроен ХМ е автомобил от класът на БМВ 5-серия..." Хахахахааа-изключително глупав пост!Има и други коментари от незнаещи и смешни хора! :) А, класацията е пълен Ш.Т!Всяко проучване, или реклама е с цел...!
JDM,Ситроените нямат нищо общо с бмв-тата 5-а серия,явно не си се качвал на такова.Къде къде класите им са различни,а за качеството да не говориме,немците са се доказали отдавна.Всеки плюе бмв,а после всеки втори с такова.
Е затова вече съм на Японски коли,а там просто чупене няма.
А иначе класацията наистина е супер тъпотия.
Не съм по Ситроена ....ама изобшо и не защитавамтази марка ...но за този модел точно имам спомен когато излезна много впечатляваше а вътре беше като самолет. Сигурно още има по стъклата на някой модел мазни следи от носоветв на наши сънародници... тази кола наистина си беше хит за времето и е най-старата от тази анкета (спряна от производство преди 12/13 год.) нормално е да е и най-грозната.
Имал съм само един Мерцедес и то стар 260E 4 MATIK,но това за мен е колата.Сега карам сравнително нова почти 10г 730д и съм адски доволен.Само и единствено небих си купил Ауди.И двете ми А8 3.3тди 2001г и 3.7 2004 бяха боклук.Немогат да ме убедят,че едно Порше е по-чупливо от Голф 5 или Тойота Корола.Имам приятел който си купи чистонов Порше Бохер 2.7 и за 7г. не е сменил нищо освен задалжителното обслужване,а той си го кара,не се вози.На този принцип Мурсиелагото е боклук,защото в Англия съединителя е 7200 паунда без работа.Ако излезеш 6-7 пъти на писта и той е чао.
65,64, ай да не си говорим за 5-тиците от 89-та до 2000г., молим, да Е34 според мен е солиден и добре изработен автомобил, но за лукс е пълна скръб, нищо кой знае кво, Е39 вече е по-друга хава, но и там не блестят с кой знае какъв лукс и иновации, вие гледате само раноме и к.с., а тва, че ХМ е 15 пъти по порсторен вътре, никой не го отбелязва, за такава возия 5-тиците само могат да си мечтаят, не спорете, щото съм се возил и в трите коли и то не малко пъти, тва си е безспорен факт, пък и ква е била цената на едно Е39 и един ХМ, когато са биле нови, май разликата е била доста соленичка, да не говорм за рено сафран, който има доста повечко глезотии от ХМ
"това са все коли,които дефектират изключително рядко"...това го разбирам,но мястото им в началото на класацията някак не се връзва. Хващат се за цената на резервните части,еми нормално е...на здрав и солиден автомобил резервните части са подобаващо скъпи!!! Няма да цитирам марки,но има много примери на евтини превозни средства,на които през месец е необходимо да се сменя нещо!!! Е...кой е по добрия вариант-AUDI A4 или FIAT BRAVO- преценете сами! Не съм пристрастен..карам ХОНДА
това са коли които се карат от ограничен брой българи така че не е много интересно но иначе от Японците по здрави няма само Мерцедес 124 но това всеки го знае ““““““Алфа е един от най чупливите коли за които съм чувал
Карах за малко е39,имах е34 и затова имах и предвид,е34 е истинската 5-та серия,като аз не гледам колко е мощна,имах за малко е34 540и и мога да кажа че дори и стия коне които има 286 в8 е страшно тромава,но самата возия е страхотна,а от към комфорт не мога да я сравнявам,защото за мен винаги с-класите на мерцедес си остават най-добри.
А за Ситроените мога да кажа че никак не са боклуци за разлика от алфа ромео-тата.
Иначе за мен Японското си е японско ;)
Аз не мога да разбера защо само в България се плюят френските автомобили. Защо в Германия не се говори така?! Защо един кенеф като рено бие конкурентите си по цена - качество в почти всеки тест на немското списание ауто билд. Едва ли разбираме повече от германците. Що се отнася до японските коли - да здрави са факт но не и Тойота правена в Турция и Европа
kakvo stana s terikatite s BMW-ta i Mercedesi zashto kato vsichki pliuete reno nqma nito edin model klasiran. Predstavata che reno e bokluk e bulgarski mantalitet navskqkude po evropa vsichki marki sa ravni tuk bmw i mercedes a da i audi sa nai jestokite koli. :D
еее...какво сравнявате бе хора, коли за 30-40 000лв сьс коли за по 500-600 000 лв, едните са за масовият купувач на другите им викат премиум марки разбира се ,че има разлика, то оставаше и да няма с тази разлика в цените,
da da reno zavisi koe 6tot az sam imal reno laguna disel i e pulen pokluk ma pulen neprekusnato se tro6i nqkva kantarna rolka e 290 lv i kvo praime.Sea sam s reno megan benzin 1.6 emi mnogo sam dovolen ma lagunata za mene ne e kola za voziq da ama kato dvigatel i tempodobni pulna toaletna pi4ove nema se zaqjdam kaam si istinata
Зендер ако беше за повече години BMW 850 щеше да води тази класация.
Класацията оценява риска за застрахователя колата да се строши и колко би му струвала повредата.
С две думи ако колата се чупи често или дори веднъж но като сервиза на БМВ или Мерцедес ти реже главата попадаш в рисковата зона за ''Ненадеждност"
Това се нарича reliability index и показва коя кола колко ще ти струва за експлоатация.
Tiq pisali mercedesa 4e ne se tro6il ama bil v 4elnata destka za zaradi skupite remonti , kakvo ob6to imat dvete ne6ta zna4i sled kato ne se tro6i na4i nqma nujda ot remont
аз не съм съгласен за РС6 ,оказа се доста здрава а се караше доста безобразно до счупване ,само окачване и спирачни дискове обаче за хиляди левове, а и гуми почти всеки месец,аз съм на мнение на квото попаднеш от коя партида година месец,доста от съвремените коли дават производствени дефекти.
Не забравяйте че кола която не се чупи още не е измислена. Това е маркетинговата стратегия. Ако не сте забелязали масово новите автомобили дават и заводски дефекти още с излизането си на пазара. Това се отнася и запрехвалените немски марки като бмв и дори мерцедес. Навярно феновете на бмв се сещат за върнатите поради фабричен дефект М5 и М6. Да не говорим за скъпото и не толкова надеждно окачване на ауди и проблемите с електрониката на всички модели на мерцедес от 2003г
Ситроена бие немските колоси.... БЕЗ КОМЕНТАР :) Тези немци в която и да е класация за качество се на.ир.т. Фактите говорят, единствено и само, че немските коли не са толкова качествени, колкото ги изкарват плиткоумните фанатизирани с нищожни познания за автомобилите.
"Колкото по-нисък е Индексът за надеждност, колкова по-рядко се троши колата."
Ами да видим кои са най-надеждни: 1)Kia Picanto Индекс за надеждност-3,00; 2)Opel Agila Индекс за надеждност-5,00;
3)Suzuki Alto Индекс за надеждност-6,00; 4) Honda HR-V Индекс за надеждност-6,00; 5) Ford Fiesta Индекс за надеждност-13,00;......46) Mercedes-Benz B-Class Индекс за надеждност-46,00; ...70) Lexus RX Индекс за надеждност-61,00; 73)Mercedes-Benz SLK Индекс за надеждност-62,00; 96)BMW 3 Series Индекс за надеждност-76,00;
Направи ми впечатление,че от така наречените "премиум" марки най-добре се представя МБ.
a Audi koito nemogat i 90000km da iskarat bez 15 remonta na okachvaneto i na avtomaticite.BMW i Mercedes naistina nesa tova koeto biaha no sa v pati po zdravi ot konkurentite si.Lexus i Honda sa mnogo zdravi vse oshte no pak sa po darveni ot nemskite grandove.Lexus imat luxozni mashini no samo v S klasoviat klas inache sa prachki.
Защо всички леваци плюят Мерцедес. Тази марка автомобили са най добрите за мен за българските пътища.Вижте колко пари струва ге класата на мерцедес втора ръка.И си направете извод защо държи ценя .Няма значение кога е произведена тя .но това е вечна кола за мен . 30 години дават мобилност на Мерцедеса .125 години и иновации.
Лека вечер на всички които не карат Мерцедес.
А колко им е гаранцията на мерцедесите? И защо пред ТЮВ не могат да покажат,че наистина са качествени автомобили? Защо фактите сочат, че мерцедес е нискокачествена луксозна марка, която не може да произведе надежден автомобил повече от 100 години? Всъщност може и да са правили качествени автомобили, преди да се появят тестовете и статистиките. От както ги има мердцедес показва ниски резултати.
чета тъпите и смени коментари и ви се чудя на акъла.....ауди-скъпи и спортни модели,,,бмв--скъпи и спортни....мерцедес-същото с изключение на вито....порше ,бентли...ТОВА СА ЕДНИ ОТ НАЙ МАСОВИТЕ АВТОМОБИЛИ ???? ЗАМИСЛЕТЕ СЕ???? единствения автомобил от по масовите е ситрона,а като знам какъв кенеф е ми е ясно защо е там.....и другото е за НАЙ-СКЪПИ РЕМОНТИ , А НЕ ЧЕ НАЙ ЧЕСТО СЕ ЧУПЯТ..
Не знам дали някои знаят,но Мерцедесите могат да изкарат до 1 млн. километра без основен ремонт на двигателя особено от по-старите. А бе дотук като гледам само Бумер Камор е прав.
Нормално,всички знаят че немските коли са неоправдано скъпи и с много дефекти.Набутват някакъв лукс но не могат да доизпипат нещата и после почват дефектите.Всяка от тези фирми е имала кампании с връщане на стотици хиляди коли и то не за дреболии , а за спирачки при Мерцедес да кажем.БМв скоро върна 150000 коли за проблеми с двигатели.Дори М6 имаше риск от блокиране на двигател.Такива неща не отиват на толкова скъпи и претенциозни марки.
Тея коли с изключение на Ситроена изобщо нямат място в тая класация. Да не говорим,че в самата класация пък Ситроена излиза едва ли не по-здрав от великите коли – пълен смях! В тая класация трябва да са коли като Форд,Рено,Опел,Пежо и тем подобни.
Ей хора,,,, като препрочитам изказванията на всички ни,,,,Немското качество ниско,,,,,, Френското не струва и т,н,,,,,съм сагласен с Вас и предлагам да си караме нашите си БГ автомобили,,,,,,Абе хора нестига ,че се возим на колите им, летим сьс самолетите им ,гледаме телевизорите им говорим си по телефоните им ами и сме недоволни и злобеем от това освен едно кисело мляко какво сме дали друго на света,,,,то и него вече правят по- добре от нас,,,,излизам сьс здраве
Приятели, повечето от вас само ше ги сънувате в мокрите си сънища тези коли (ПП - изключваме витото и ХМ-а). Чупели се били, скъпи били, ми скъпи са ми, то високото грозде е кисело бе, нали знаете. Тва толкова безмислена статия не съм виждал. И ситроена дигнал копито да го подковат....
Браво Меро! Много си прав, че най-големите чупетки са всички индийски, френски, италиански и опел и форд. Най-здравите коли са мерцедес, бмв, ауди и фолксваген.
Ситроена е в класацията само и единствено заради чупливото окачване на всике 80000км трябва да се сменят лагерите на задната ос а това е трудно заради сложната конструкция на автомобила. Ситроен ХМ е автомобил от класът на БМВ 5-серия , Ауди А6 и Мерцедес Е-класа и частите за него са скъпи но дали някоя от изброените горе немски автомобили има като екстра окачване което по време на път се вдига а когато спреш кляка ниско до земята затова за всички които казват че Ситроен е боклук - Замислете се малко!
И даваш мнение какви били ситроените. И другите като теб неграмотници можете да продължите да си карате у лево,аз от дясно ще мина със ситроена на възлгавници .. Комплексари
От това което чета по горе правя следното заключение
примерно купуваш AUDI ,плащаш 100 000 лв. от тази сума 30% е за престижа че караш AUDI ,чупи се нещо отиваш в сервиз плащаш 1000 лв. от тях 30-40% затова ,че караш такава кола отиваш в някакъв бар забърсваш нещо излизате и имаш 30-40% по голям шанс да се събудиш на сутринта по-щастлив. А като отидеш с това последното №10 от снимките по горе, ми к`во да ви кажа.
и защо не сравняват Benz от 80` и 90` с това последното нещо
За тези който очевидно не ме разпознаха - аз съм фен на ситроен . Този автомобил е вълшебство на колела моят е Xsara 1.8i '98 Комби кеф ти балкан катери го въпреки много то сняг , кеф ти море влиза в пясъка и излиза без проблем а като спра на Kaufland да пазаря оооо, всички погледи втренчени в мен - колата е ярко син металик и този цвят стой обиствено на колата. Невероятни автомобили са ситроените, просто малко по-скъпи и малко по-скъп ремонт (сравнение с Голф и Астра- а инъче спрямо волво бмв форд и т.н. цената за ремонт е изключително търпима)
Да ,пропуснал съм я 28)Lexus IS, но не защото не я видях, а заради Average Repair Cost - £503.02, като за всички останали е средно £200 (изключвам Lexus GS Average Repair Cost - £755.59 и Mazda 3 Average Repair Cost - £698.68) . Average Repair Cost се превежда като разходи по ремонти и тези разходи при Mercedes-Benz SLK са £386.91 заради това продължавам да твърдя, че от "премиум" марките МБ се представят най-добре, а също така и че ремонта на "японките" навсякъде си е скъпо удоволствие (имам Авенсис и знам)
Не се хаби. Повечето тук нямат идея какво е дошло в техните коли от ситроен. Никой не е длъжен да ги ограмотява.А през това време френските коли стават все повече и повече - факт.
С удоволствие ама трябва яко да си пийна и хапна за материял.....а сега и разбирам защо все плюеш по АУДИ щот си имаш баварец...а а а аха а а. разбирам ти злобата ..... и ти сьчувствам.
Ееее... така си по-спокоен бива. М/у другото имам и Ауди и Бмв за различни нужди...и си ги харесвам и двете...и ся какво правим. Защо трябва човек да си избира марка и да държи като гламав на нея ...няма лошо ама на цената да дразниш другите ...е това ме подразни.
Истината лъсна, братчетата ми. Немските "здрави" щайги с "евтина" поддръжка излязоха в челото на класацията. За всички дечица и такива с детски акъл с IQ не по-голямо от номера на обувките им да видят как хората оценяват Ауди, Бмв и Мерцедес. Най-хубавото е, че този списък е направен от хора, които се интересуват само от пари, а не от картинката на предната решетка на автомобила. Няма пристрастия, няма привърженици, няма противници има само пари!
Аз карам Ситроен и за мен е много добре плебеите да продължават да се тъпчат в голфове, Бмв 3-ки и други такива емблематични модели и да поддържат другите марки с ниски цени.
Първите 8 автомобила са мечта и то несбъдната за доста шофьори.
От статията става ясно, че не тези първи 8 автомобила са ненадеждни, а шофьорите които ги управляват са ''ненадеждни'' , или по-скоро не могат да ''отговорят подобаващо'' на техническите възможности на самите автомобили.
Хахаха.... кажете: Ааааааааааааааааа. Как сте днес, добре ли се чувствате? Мисля си, че имате нужда от имплантиране на нов мозък. Какво ще кажете за кучешки? Поне ще бъдете полезен с нещо на обществото.
Да бееее.... в Британия е пълно с коли, които не са немски. Има много японски марки! Страшно много мазди и хонди се карат! А, че ги няма в класациите за дефекти е лесно обяснимо. Тези коли в момента са по челата в други класации. Тези за надеждност и качество.
Каквито и класации да се пишат файда няма. Аз винаги бих предпочел немска кола пред каквато и да е друга аналогична кола. И то без особено замисляне. На някаква си Мазда 3 Сумата за поддръжка излиза около 700 поунда, а на Поршето е 847!!!!!
Който иска да си кара Маздата, аз съм ЗА. Че на тая кьопава мазда диаметъра на гумата е колкото дисковата спирачка на Поршето. Абе статията май си е наистина бая малоумна. Като се каже - Кои са най чупливите коли се разбира - Кои са колите, които влизат най-често в сервиза. А вие тук сте описали, кои са най-скъпо поддържаните коли. И то според UK. Американската класация е малко по-различна.
На Ауди А6 цената за поддръжка е 455 Паунда. А къде е А6, къде е Мазда 3, като поведение, като динамика, абе направо като кола. Айде няма нужда. Или пък Лексус ИС. Цената за поддръжка му е 503 паунда. Лексус е много по-малко кола от Ауди А6, но цената му е по-висока. Абе не е на добре.
Не казвам, че колите са лоши. Аз харесвам много модели коли, модели а не марки, както японски, така и някои корейски, така и френски, така и много други. Примерно - Tpypta Supra, Subaro Impresa STI( в някои от тях се слагат английските двигатели Cosworth), харесвам Hyundai Coupe Tiburon и още много модели. Но пак казвам - определени модели. Но като ида в Авто къщата за кола (не казвам в магазин, че пари за нова нямам), винаги при аналогични модели ще избера немското.
на човек да му омръзне да чете коментарии на хора, които нито имат кола, нито имат книжка, нито знаят какво е това обслувжане и експлоатация на един автомобил....чули-недочули разни глупости от такива като тях. Имам един такъв съсед, има БМВ, всичките му пари и време отиват да обикаля автоморгите с други такива като него, само нещо им правят на бегачките, и после на светофара една Берлинго HDI, пълна банички и хлебчета го дръпне... такива хора пишат по-голяма част от коментарите тук.
Кво и е различнио на американската.Че там редовнио японските коли са пред немските.Или че Ауди е сред най големите трошляци.
Купувай си немско като искаш да плащаш.Не случайно от години на американския пазар Лексус продава повече и от Мерцедес и от БМВ и от Ауди.Не забравяй че Лексус го има само от 20 години и пак е успял да се докаже като по здрав от всякакви немски уж премиум бараки.Само Бай Ганю балкански още не го е разбрал , но това е нормално на българина реотана бавно му загрява.
не знам за кви статистики става на въпрос но от това що съм чел и слушал до сега от сумати статии и предавания е че Хонда Порше Мазда са най-здравите от към двигатели ...
Тссс, какви глупости говориш? Я се поинтересувай колко струва смяна на масло и накладки на кола от ранга на порше 996. Аз мога да спомена само сума от 3000евро за накладки за автомобил от подобен клас.
И какво като продава повече от Мерцедес и БМВ и Ауди. За мен е много нормално да продават повече там. Те и Тойоти продават още повече, въпреки милионите отзовани коли. Факторите са много. Повечето Хамериканци даже сигурно и не подозират, че Лексус и Тойота са Японски коли. Те не че са и много японски техните де. Все пак те сиги правят, те си ги и карат, а печалбите къде се разпределят на Хамериканеца 'ич не му е зор. Географията също е много важна. Япония е на един к-р разстояние от Америка, а в началото на индустриялизацията това е оказало много за развитието на японското автомобилостроене. Много по-лесно е било да се закарат японските коли да Америка, отколкото Немските примерно. Много по-бързо японските автомобилостроители са се наместили на онзи пазар. Днес е по-лесно да се стигне до Америка, но е много трудно да се изместят Японските автомобилопроизводинели, защото те вече са здраво застъпили там. Но леко по леко се наблюдава тенденция за ръст на продажбите на Немските коли и в Хамерика. И това, че Лексус го имало само от 20 години, какво от това. Има го от много по-отдавна, но с името Тойота. Изведнъж се създава Лексус, който всъщност е една малко по-скъпа и обзаведена Тойота. Дори сега имат абсолютно едни и същи Тойота Ланд Круизер и Лексус ЛХ, но с различни емблеми.
"Купувай си немско като искаш да плащаш". На теб да не е да са ти подарили някой Лексус, че не си го плащал? От статията става ясно за кое колко се плаща. В случая сравних Лексуса с Ауди А6. По-лалко кола, но с по-голям разход за ремонти. Пък ти обяснявай за кое се плащало и за кое не.
То и Голф-а е много по-продавана кола от Лексус, даже има повече продадени костенурки от всички Лексуси взети заедно, но това не пречи на една камара хора да плюя. Ама какво ти обяснявам - все пак ти не си българин с бавен реотан. Въпреки, че и ти може би си отишъл на някоя студентска бригада до САЩ и като типичния бай Ганьо, както ти се изрази, си видял няколко Лексуса и край - сега ще ги хвалим под път и над път. Айде няма нужда.
И другото, което е. Ние сме в Европейския съюз. Сега ние сме кажи речи едно цяло с държавите в евросъюза. Предпочитам да си дам парите за нещо, което е произведено в съюза. Да се стимулира европейската икономика и производство. Такова ми е мисленето. Така съм учил и така ги виждам аз нещата. Дори живот и здраве до година - две ще си купя от нашите български пикапчета. А ти като голям българин стимулирай, каквито искаш икономики, работи за чужди държави, купувай си японски коли и турски домати и т. н. Но какво ти обяснявам, такова мислене трудно може да се обясни на бай Ганьо, както ти се изразяваш.
Извинявам се - не съм се изразил правилно. Написал съм поддръжка, а то дефакто данните не са за поддръжка, а за застрахователни събития и са разходи за поправка. Поддръжката е едно, а разходите за поправка са друго, но е явно, че Поршето е малко по-скъпо от Мазда 3 за отремонтиране.
От изброените по горе автомобили не се сещам да има някой с по- добра возия от ХМ-а. А е попаднал в тази класация , защото вече е стар модел и са му скъпи частите(оригиналните).
карай си френския трошляк и недей да драскаш глупости, тези немски коли които изброи изкарват много повече километри по нешите пътища и са по надеждни от твойта че.....йска талига
Хайде стига вече сте я обсъждали тази глупава тема бе хора.....пълна тъпня .тя не си струва и на един ред да се обсъжда.....че сме българи българи сме ама има си лимит....малко лично самоуважение.
Е па друго си е на село да 'пра'иш тегели с мерджана... ха-ха-ха. "На гол тумбак чифте пищови", пак народа го е казал, ама сигурно градския 'дето се вози на "по-прости" колици!
КОЛЕГИ.... тази тема се изпя.... интересното им мина. От тук нататъка е простотия и изнервации. Надявам се и МОДЕРАТОРА ще се съгласи комерсиялната изгода просто не покрива помията която става...Мерси.
Аз съм доволен от всичките ми коли, с изключение на един мерцедес 190 преди години. Заради тази кола основно, мнението ми за марката е, че по чупещи се и скъпи за ремонт няма. Японска немска, френска все едно, най- важна е поддръжката. За това коя е по- добра можем да гледаме тестовете от тюв, аутобилд, ауто мотор унд спорт и др.
Абсолютно си прав. Преди години имах Ланчия и мога да кажа, че и Москвич не се поврежда толкова често. А частите много скъпи. Иначе имаше много добра визия. Но...само толкова.
Относно предният коментар за "Москвича" ,баща ми караше москвич 30 г. и закъса само един път -ангренажно зъбно колело. После си взе голф 3 около 12-13 годишен , то клапани ли не бяха , датчици ли май , че и комутатор абе страшно , говоря за закъсване. Аз карах имах фелиция , после астра същата работа. Сега карам едно ауди държи горе-долу. И все пак руските излизат излизат от завода втора употреба
Във всеки един от изброените класове има и Японски автомобил, който обаче е в другия край на класацията. Причината горните модели да са тук, е не че "са изключително скъпи и сложни като конструкция", а че не ги е правил Японец.
Абе кви са тия глупости кво сте ги наслагали тея Бентлита и Поршета !! Те са там сигурно само заради цената на частите и на поправката. Боли го шмайзера обикновенния човек за на някой богаташ бентлито!!!
Защо Опелите ги няма тук. Имаме няколко служебни Зафири, е няма такава сбъркана кола. Това съединител, турбина не го броим за ремонт. Хвърчат едни хилядарки, не ти е работа. Хем колите са дървени, хем цените на частите им са като на класни автомобили.
Спират го защото са измислили как колата да вози комфортно без хидроактивно окачване.Какво каза,че са измислили немските?Подобен тип окачване към има няма 40год.по-късно.
Ейййй немчета и френските коли взеха да са по здрави,вземете си японска и стига сте се успокоявали че не е реална класацията,че манипулирана,че някой не е превел както трябва и други подобни.Аз където чета за най ненадежни автомобили все са немските ви нужници на първо място ама и те са манипулирани,само немец като прави такава класация и тогава сте радостни че са здрави боклуците където карате,отворете си очите по здраво от японец нема никога не е късно да хванеш правия път и да се ориентирате към японското дори и не толкова известна марка но бъдете сигурни че ще е по надежна от немския боклук.То Хитлер ако беше жив щеше да ги напрай на течен метал и да си запушвате дупките с тях пак е нещо ще е немско некачество
Пак ,коментари на изуст.В колко хидравлични ситроена от високия имклас си се качвал.Първо имат най-здравия дизел.За возията им мерцедес и бмвмогат само да се наведат и да се хванат за големите пръсти.Материалитеса им ако ме по-добри то еквивалентни на немските дървета от същия период.И хидравличното окачване е по-здраво и по-евтино за подръжка просто не става с чук и тесла като при голфовет.Но много пъти воден спор.Италианските колине стават.... А ти колко италиански си имал, ами не съм.Френските коли не стават, имал ли си френска ами не.Карам голф и искам А3 всичките са такива
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ;)))
Коментиран от #6, #19, #52, #101, #221
12:05 26.11.2012
2 вересиите господи
Ай-ай-ай-ай-ай!
12:06 26.11.2012
3 optimista
Коментиран от #46
12:07 26.11.2012
4 Име:
Коментиран от #20
12:09 26.11.2012
5 optimista
12:10 26.11.2012
6 nick
До коментар #1 от ";)))":
Май не видя ,че Ауди е 1-во ;) Има 1 БМВ ,2 Аудита и 3 Мерцедеса ? Какъв е извода ?12:11 26.11.2012
7 dmk
Коментиран от #18
12:11 26.11.2012
8 Ts@r
Коментиран от #216
12:12 26.11.2012
9 ALio
12:13 26.11.2012
10 no name
Тази класация е по-скоро за скъпа поддръжка отколкото за "чупливост".
Коментиран от #217
12:21 26.11.2012
11 Николай Христов
12:22 26.11.2012
12 rambo
12:40 26.11.2012
13 optimista
Коментиран от #222
12:41 26.11.2012
14 0321
12:45 26.11.2012
15 Пешо
Коментиран от #220
12:56 26.11.2012
16 nqkoi si
12:56 26.11.2012
17 VW&Mercedes
ima i parite da si kupi kolata.Bugatti Veyron sigurno e shampiona v tazi klasaciq
12:59 26.11.2012
18 Аха
До коментар #7 от "dmk":
Ако мислиш, че там Поршетата ги карат само до клубове и т. н. си много в грешка. Аз две години живях в едно градче с около 14000 души и съм почти 100% сигурен, че в това градче Поршетата бяха повече от колкото в цяла България (без да се има на предвид Модела 924). Няма как да съм 100 % сигурен, защото не съм седял на пейка да ги броя. В същото градче имаше 2 Вейрона, които съм ги виждал бая пъти, както и поне 7 Ролс Ройс-а Фантом. Класацията колкото и да не е "нормална" за нас, си е много вярна. Просто ние сме мноого назад с материала. И няма как застрахователите там да не отчитат ремонта на колата. Там ремонтите се покриват от застрахователите. Чупи се колата, идва паяка, вдига я, кара я в сервиза, ремонтират я и накрая цялата сметка се поема от застрахователя, като през времето, когато колата е в сервиз ти дават друга кола с която да си вършиш работа. Нормалната смяна на консумативите не се поема от застрахователите. Но, винаги има едно НО. Тук застраховката на колата ми е около 240 лв. Там застраховката на година ми излизаше минимум 900 паунда за кола 2001 г. Бройката на РС6, също беше внушителна, поне за мен. Малко трудно ми беше да осъзная как хората карат толкова скъпи коли, както , като цена, така и като поддръжда. Но фактите са си факти.Коментиран от #21
13:10 26.11.2012
19 аз
До коментар #1 от ";)))":
е нормално, тези аудита, беемвета и мерцове се купуват предимно от съмнителни тъмнокожи субекти от балканските страни (България, Сърбия, Косово) а ХМ-а е за хора с вкус, които знаят какво искат. Ремонта на луксозна немска кола (доколкото има изобщо лукс в тия друзащи комбита) е доста солен, надвишаващ многократно средната работна заплата в страната, затова се карат до умирачка от представители на малцинствата и след това се изхвърлят.13:11 26.11.2012
20 520 зендер
До коментар #4 от "Име:":
Еееееееееееее браво.Тук японска кола няма.Отличен 6.Високо качество.Знаеш ли каква е причината -англичаните не карат твърде японски коли.Коментиран от #23, #31, #39, #165
13:14 26.11.2012
21 Стефан
До коментар #18 от "Аха":
Че в кой град си живял? Направо ме изумяваш... 2 вейрона, 7 Ролса, Поршета повече, отколкото в цяла България. Най-малкото седна да броиш колко Фантоми има ли? Сега живея в Англия и то в сравнително голям град, тука няма толкова хубави коли колкото ти казваш, явно трябва да е било богаташко градче.Коментиран от #29
13:16 26.11.2012
22 Tyanko
Моля, не компетентни лица, да не коментират цените за частите между френски и немски коли!
Лек ден!!!
13:17 26.11.2012
23 Аха
До коментар #20 от "520 зендер":
И ти не си много прав. В Англия си карат бая японски коли. Още повече, че Хонда имаха подразделение в Англия. А нашата Тойота се отчита към Тойота в Англия. Карат всякакви коли, но най-много са немските.13:18 26.11.2012
24 Марто
Първо - щом имат предвид цената на ремонтите, а не броя на ремонтите спрямо броя на автомобилите от този модел, значи цялото изследване е боклук.По тяхната логика ако едно Ферари се развали и ремонта струва 100 000 паунда, а 100 ровър-а 25 се счупят и на всеки ремонта е по 100 паунда (10 000 паунда общо), значи Ферарито е 10 пъти по-ненадеждно от ровър 25.
Да ви имам глупавата логика англичани !!
13:19 26.11.2012
25 ...
13:24 26.11.2012
26 W164
13:31 26.11.2012
27 Гост
13:36 26.11.2012
28 Мда
Коментиран от #34
13:36 26.11.2012
29 Аха
До коментар #21 от "Стефан":
Името на градчето е Чичестер - Южна Англия. На повечето и по-редки коли, които съм виждал имам и снимки. Единия Вейрон е червено-черен. Много, ама много радва. Виждал сам и Форд GT40, както и Mclaren. Въпреки, че го видях само веднъж. Изумен съм и от бройката на ТВР. Направих и един клип, докато пред мен излезе един танк на пътя. Карах след него около 2 км. Имам и клип, как човек си каца в задния двър на къщата с хеликоптер. . За жалост имам и много снимки на наводнения. На около 5-10 км. има едно градче Goodwood. Там всяка година идват хора, не само от цяла Европа, но и отвъд нея. Събират се стотици хиляди коли, като там вече нещата стават наистина сериозни. Festival of speed. Eто едно ситроенче. Клипа е правен на фестивала.http://www.youtube.com/watch?v=bOlm_PIG83c
Там се срещат хора, като Ken Block. За жалост само веднъж успях да посетя фестивала. Човек там може да види коли, които дори и на картинка не е виждал и чувал, че има. Но както и да е.
13:54 26.11.2012
30 Владимир Владимиров
13:56 26.11.2012
31 Име:
До коментар #20 от "520 зендер":
Zender-е пак започваш...13:57 26.11.2012
32 Ingolstatdier
13:58 26.11.2012
33 Пепи
Моля, японските автомобили да заемат подобаващото им челно място в класацията.
Ситроен ХМ изобщо няма място тук - объркали сте се.
14:00 26.11.2012
34 Аха
До коментар #28 от "Мда":
Освен критериите, които си написал при правенето на застраховка има и още нещо, което се отчита и оскъпява застраховката - само ти ли ще караш колата или тя ще се ползва от още някой. Не може като при нас колата на един на име, застраховката на втори, а я кара трети. На колата ти си правиш застраховка, а ако и жена ти ще я кара, тогава вписваш и нея и застраховката ти се оскъпява. Ако искаш да вземеш колата на комшия за 3 дни, то тогава си правиш допълнителна застраховка, която важи три дни. Но това са все неща, които ние не правехме много-много.14:01 26.11.2012
35 0321
14:05 26.11.2012
36 Филип
14:14 26.11.2012
37 Аха
http://www.youtube.com/watch?v=VKXgqZr8-5k&NR=1&feature=fvwp
http://www.youtube.com/watch?v=o4AXpbF2vBE&feature=related
Останете със здраве.
14:23 26.11.2012
38 аман
14:31 26.11.2012
39 Станимир Христов
До коментар #20 от "520 зендер":
...даааа, изоообщо НЕ карат Англичаните Японски коли..14:35 26.11.2012
40 ГГ
14:35 26.11.2012
41 Smile
14:48 26.11.2012
42 Аман2
15:05 26.11.2012
43 До Аман2
15:21 26.11.2012
44 JDM
15:29 26.11.2012
45 виктор иванов
15:30 26.11.2012
46 JDM
До коментар #3 от "optimista":
Ситроена е в класацията само и единствено заради чупливото окачване на всике 80000км трябва да се сменят лагерите на задната ос а това е трудно заради сложната конструкция на автомобила. Ситроен ХМ е автомобил от класът на БМВ 5-серия , Ауди А6 и Мерцедес Е-класа и частите за него са скъпи но дали някоя от изброените горе немски автомобили има като екстра окачване което по време на път се вдига а когато спреш кляка ниско до земята затова за всички които казват че Ситроен е боклук - Замислете се малко!Коментиран от #57
15:31 26.11.2012
47 blabla
15:49 26.11.2012
48 Spewn1
Коментиран от #208
15:51 26.11.2012
49 до Spewn1
15:55 26.11.2012
50 0321
16:25 26.11.2012
51 драйвър
16:36 26.11.2012
52 GOST 2
До коментар #1 от ";)))":
пълни глупости16:38 26.11.2012
53 гъзара
16:49 26.11.2012
54 Realist
Всичките са изтезавани до краен предел без жалене..
17:01 26.11.2012
55 0321
Коментиран от #56
17:22 26.11.2012
56 драйвър
До коментар #55 от "0321":
Лексус , Ферари , Инфинити , Ролс Роис също са скъпи марки ,ама ги няма в класацията , техните собственици да не би да си ги оправят пред дома на тротоара ?! Това е класация за допълнително застраховани автомобили за всякакви повреди и застрахователя като си е направил сметката е казал -тези са б....ците , които ни съсипват !Коментиран от #60
17:34 26.11.2012
57 Катерицата
До коментар #46 от "JDM ":
Ситроен - най-грозната във всяко отношение кола. Някои тук споменаха само окачването. Ами двигателите - бензиновите са по-зле от тези на Талбот Солара. Предвид и ниската надежност - мани, мани...! Опа, никой не спомена тампони на окачването- мин 300лв цена на брой в БГ, със средна издържливост 6-7год. А , Рейндж Ровър и Ауди също имат регулируемо/само ,че атмосферно/ окачване.Коментиран от #59, #90
18:05 26.11.2012
58 1234
18:06 26.11.2012
59 1234
До коментар #57 от "Катерицата":
Защото е 10 години преди другите. Защото винаги е била различна кола ,за разлика от останалите /клонинги/. Имат окачване ,40 години след французите ,оу какъв успех.Коментиран от #61
18:09 26.11.2012
60 0321
До коментар #56 от "драйвър":
За Лексус-а .Инфинитито и Ройса мога да разбера защо не са в класацията но. за Ферарито....ми е чудно (въпреки че съм фен на Ферари и Алонсо във F1) .... ето още една причина за съмнение към тази анкета...:) а може и те да са на следващите 11. 12. 13.... масто и т.н. А относно това което писах просто е идея за причината която е класирала тези супер автомобили на тези места. а и Realista има право - тези автомобили се карат на MAX. Няма място за спор . толкова причини има сигурно и ти си прав и аз и в останалите мнения на участниците също има вярни и логични мнения.18:13 26.11.2012
61 Катерицата
До коментар #59 от "1234":
Не знам какъв успех, но забележи, че Ситроен спират производството на коли с хидропневматично и хидроактивно окачване /остана само в С5/ и вече и те наблягат на традиционното.Коментиран от #62, #214
18:15 26.11.2012
62 1234
До коментар #61 от "Катерицата":
Истината е ,че който плаща поръчва музиката. А закрепостени /вкл и българите/ не разбираме тези коли.Сигурен съм ,че феновете на всяка една автом. марка си имат "болна" тема за това как им се налагат нови неща. Ситроен без "топки" става поредната сива кола на пътя,факт.Коментиран от #63
18:20 26.11.2012
63 Катерицата
До коментар #62 от "1234":
ОК. Така е.18:23 26.11.2012
64 БМВ Рулс!
18:28 26.11.2012
65 SUBARU FEN
Е затова вече съм на Японски коли,а там просто чупене няма.
А иначе класацията наистина е супер тъпотия.
Коментиран от #71
18:39 26.11.2012
66 2233
18:43 26.11.2012
67 0321
18:45 26.11.2012
68 Kosio СО9991ХА
18:53 26.11.2012
69 пако пича
18:55 26.11.2012
70 PlimP
19:03 26.11.2012
71 PlimP
До коментар #65 от "SUBARU FEN":
65,64, ай да не си говорим за 5-тиците от 89-та до 2000г., молим, да Е34 според мен е солиден и добре изработен автомобил, но за лукс е пълна скръб, нищо кой знае кво, Е39 вече е по-друга хава, но и там не блестят с кой знае какъв лукс и иновации, вие гледате само раноме и к.с., а тва, че ХМ е 15 пъти по порсторен вътре, никой не го отбелязва, за такава возия 5-тиците само могат да си мечтаят, не спорете, щото съм се возил и в трите коли и то не малко пъти, тва си е безспорен факт, пък и ква е била цената на едно Е39 и един ХМ, когато са биле нови, май разликата е била доста соленичка, да не говорм за рено сафран, който има доста повечко глезотии от ХМКоментиран от #75
19:13 26.11.2012
72 ссс
19:15 26.11.2012
73 EMSKI
19:20 26.11.2012
74 cecko
Коментиран от #76
19:29 26.11.2012
75 SUBARU FEN
До коментар #71 от "PlimP":
Карах за малко е39,имах е34 и затова имах и предвид,е34 е истинската 5-та серия,като аз не гледам колко е мощна,имах за малко е34 540и и мога да кажа че дори и стия коне които има 286 в8 е страшно тромава,но самата возия е страхотна,а от към комфорт не мога да я сравнявам,защото за мен винаги с-класите на мерцедес си остават най-добри.А за Ситроените мога да кажа че никак не са боклуци за разлика от алфа ромео-тата.
Иначе за мен Японското си е японско ;)
19:39 26.11.2012
76 SUBARU FEN
До коментар #74 от "cecko":
Точно така,както и пежотата същата история,а за старите мерцедеси да не говориме,страшно здрави машини.19:43 26.11.2012
77 BMW
19:45 26.11.2012
78 москвич
19:50 26.11.2012
79 batmusurat
19:58 26.11.2012
80 опел
20:14 26.11.2012
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Renault
20:35 26.11.2012
84 0321
20:43 26.11.2012
85 sharko
20:49 26.11.2012
86 Glavniq
20:49 26.11.2012
87 b0b0bg
20:55 26.11.2012
88 reliability index
Класацията оценява риска за застрахователя колата да се строши и колко би му струвала повредата.
С две думи ако колата се чупи често или дори веднъж но като сервиза на БМВ или Мерцедес ти реже главата попадаш в рисковата зона за ''Ненадеждност"
Това се нарича reliability index и показва коя кола колко ще ти струва за експлоатация.
21:01 26.11.2012
89 Дошо
21:01 26.11.2012
90 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #57 от "Катерицата":
От около 7-8 години Ситроен изкарват едни от най-красивите автомобили.Коментиран от #194
21:01 26.11.2012
91 Дошо
21:03 26.11.2012
92 azss
21:05 26.11.2012
93 Иван Вазов
Коментиран от #94
21:10 26.11.2012
94 БУМЕР КАМОР
До коментар #93 от "Иван Вазов":
niama zdravo Audi21:16 26.11.2012
95 batmusurat
Коментиран от #100
21:20 26.11.2012
96 Пенчо
21:21 26.11.2012
97 hienata
Ами да видим кои са най-надеждни: 1)Kia Picanto Индекс за надеждност-3,00; 2)Opel Agila Индекс за надеждност-5,00;
3)Suzuki Alto Индекс за надеждност-6,00; 4) Honda HR-V Индекс за надеждност-6,00; 5) Ford Fiesta Индекс за надеждност-13,00;......46) Mercedes-Benz B-Class Индекс за надеждност-46,00; ...70) Lexus RX Индекс за надеждност-61,00; 73)Mercedes-Benz SLK Индекс за надеждност-62,00; 96)BMW 3 Series Индекс за надеждност-76,00;
Направи ми впечатление,че от така наречените "премиум" марки най-добре се представя МБ.
Коментиран от #105
21:23 26.11.2012
98 0321
21:24 26.11.2012
99 тъп
21:24 26.11.2012
100 БУМЕР КАМОР
До коментар #95 от "batmusurat":
a Audi koito nemogat i 90000km da iskarat bez 15 remonta na okachvaneto i na avtomaticite.BMW i Mercedes naistina nesa tova koeto biaha no sa v pati po zdravi ot konkurentite si.Lexus i Honda sa mnogo zdravi vse oshte no pak sa po darveni ot nemskite grandove.Lexus imat luxozni mashini no samo v S klasoviat klas inache sa prachki.21:24 26.11.2012
101 Мерцедес
До коментар #1 от ";)))":
Защо всички леваци плюят Мерцедес. Тази марка автомобили са най добрите за мен за българските пътища.Вижте колко пари струва ге класата на мерцедес втора ръка.И си направете извод защо държи ценя .Няма значение кога е произведена тя .но това е вечна кола за мен . 30 години дават мобилност на Мерцедеса .125 години и иновации.Лека вечер на всички които не карат Мерцедес.
Коментиран от #104, #107
21:26 26.11.2012
102 kamerata
21:28 26.11.2012
103 Лекс
21:28 26.11.2012
104 Генчо
До коментар #101 от "Мерцедес":
А колко им е гаранцията на мерцедесите? И защо пред ТЮВ не могат да покажат,че наистина са качествени автомобили? Защо фактите сочат, че мерцедес е нискокачествена луксозна марка, която не може да произведе надежден автомобил повече от 100 години? Всъщност може и да са правили качествени автомобили, преди да се появят тестовете и статистиките. От както ги има мердцедес показва ниски резултати.Коментиран от #108
21:32 26.11.2012
105 ???
До коментар #97 от "hienata":
Провери колко има Lexus IS.21:35 26.11.2012
106 СЕ ТАЯ
21:41 26.11.2012
107 БУМЕР КАМОР
До коментар #101 от "Мерцедес":
evala pich21:42 26.11.2012
108 БУМЕР КАМОР
До коментар #104 от "Генчо ":
a koia marka e po dobra i luksozna be razbirach?Коментиран от #164
21:42 26.11.2012
109 Меро
21:44 26.11.2012
110 Меро
Коментиран от #111, #112
21:45 26.11.2012
111 БУМЕР КАМОР
До коментар #110 от "Меро":
i az tova se chudia kakvo pravi frenskiat koshnik pri velikite vozila21:47 26.11.2012
112 1234
До коментар #110 от "Меро":
"този" ситроен е само авт. марка на 20ти век,нищо повече.21:49 26.11.2012
113 vlos
Коментиран от #117
21:50 26.11.2012
114 ???
21:54 26.11.2012
115 Меро
Коментиран от #174
21:54 26.11.2012
116 0321
21:54 26.11.2012
117 Меро
До коментар #113 от "vlos":
Напълно си прав!То в статията си го пише ясно,че класацията е за скъпи ремонти,а не за чупливост.Коментиран от #119
21:56 26.11.2012
118 Аз
21:56 26.11.2012
119 Anonymous.
До коментар #117 от "Меро":
21:58 26.11.2012
120 batmusurat
Коментиран от #122
21:59 26.11.2012
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 БУМЕР КАМОР
До коментар #120 от "batmusurat":
a mazohista renault mai e po pravilno.22:03 26.11.2012
123 Хахаха
Коментиран от #213
22:08 26.11.2012
124 дидо
Коментиран от #125
22:08 26.11.2012
125 БУМЕР КАМОР
До коментар #124 от "дидо":
abe i tam ne e evtina podrashkata pich.22:11 26.11.2012
126 THE AA
22:17 26.11.2012
127 vlos
22:17 26.11.2012
128 доктора
Коментиран от #129, #130
22:17 26.11.2012
129 БУМЕР КАМОР
До коментар #128 от "доктора":
kato izkliuchim Audi sam saglasen22:19 26.11.2012
130 ВИП МТМ
До коментар #128 от "доктора":
Като изключим BMW и Mercedes съм съгласенКоментиран от #131
22:27 26.11.2012
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 мецан
22:35 26.11.2012
133 JDM
Коментиран от #134, #138
22:36 26.11.2012
134 БУМЕР КАМОР
До коментар #133 от "JDM ":
vsichki modeli na citroen li sa na vazglavnici?22:45 26.11.2012
135 1234
Коментиран от #136
22:52 26.11.2012
136 Този коментар е премахнат от модератор.
137 Този коментар е премахнат от модератор.
138 николинка
До коментар #133 от "JDM ":
аз не харесвам също ситроен пежо е по добре ама най добре баварче22:56 26.11.2012
139 1234
22:59 26.11.2012
140 ььььь
примерно купуваш AUDI ,плащаш 100 000 лв. от тази сума 30% е за престижа че караш AUDI ,чупи се нещо отиваш в сервиз плащаш 1000 лв. от тях 30-40% затова ,че караш такава кола отиваш в някакъв бар забърсваш нещо излизате и имаш 30-40% по голям шанс да се събудиш на сутринта по-щастлив. А като отидеш с това последното №10 от снимките по горе, ми к`во да ви кажа.
и защо не сравняват Benz от 80` и 90` с това последното нещо
23:00 26.11.2012
141 Този коментар е премахнат от модератор.
142 ККККО
23:04 26.11.2012
143 JDM
Коментиран от #147, #148, #152
23:12 26.11.2012
144 hienata
Да ,пропуснал съм я 28)Lexus IS, но не защото не я видях, а заради Average Repair Cost - £503.02, като за всички останали е средно £200 (изключвам Lexus GS Average Repair Cost - £755.59 и Mazda 3 Average Repair Cost - £698.68) . Average Repair Cost се превежда като разходи по ремонти и тези разходи при Mercedes-Benz SLK са £386.91 заради това продължавам да твърдя, че от "премиум" марките МБ се представят най-добре, а също така и че ремонта на "японките" навсякъде си е скъпо удоволствие (имам Авенсис и знам)
23:14 26.11.2012
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 БУМЕР КАМОР
До коментар #143 от "JDM ":
mi karai si ia shtom te kefi be pich no ne natrapvai na horata tozi meko kazano gaden avtomobil23:22 26.11.2012
148 Цун Кай Туй
До коментар #143 от "JDM ":
Да се махаш оттук с тази СКАРА! Това не е кола , а подвижно средство за каляване на нерви .23:26 26.11.2012
149 EMSKI
Коментиран от #161, #162
23:26 26.11.2012
150 ььььь
кеф ти автоморга ,влиза там без проблем. хахаха
23:29 26.11.2012
151 safrane
23:34 26.11.2012
152 1234
До коментар #143 от "JDM ":
Не се хаби. Повечето тук нямат идея какво е дошло в техните коли от ситроен. Никой не е длъжен да ги ограмотява.А през това време френските коли стават все повече и повече - факт.23:36 26.11.2012
153 ККККО
Коментиран от #156
23:37 26.11.2012
154 dockera
23:47 26.11.2012
155 Гост
23:50 26.11.2012
156 БУМЕР КАМОР
До коментар #153 от "ККККО":
sam nesi viarvashКоментиран от #157
23:58 26.11.2012
157 KKKKO
До коментар #156 от "БУМЕР КАМОР":
Ееее... така си по-спокоен бива. М/у другото имам и Ауди и Бмв за различни нужди...и си ги харесвам и двете...и ся какво правим. Защо трябва човек да си избира марка и да държи като гламав на нея ...няма лошо ама на цената да дразниш другите ...е това ме подразни.00:17 27.11.2012
158 bez znachenie
Коментиран от #166
01:29 27.11.2012
159 W164
01:36 27.11.2012
160 Франсето
Аз карам Ситроен и за мен е много добре плебеите да продължават да се тъпчат в голфове, Бмв 3-ки и други такива емблематични модели и да поддържат другите марки с ниски цени.
Коментиран от #180
08:04 27.11.2012
161 Този коментар е премахнат от модератор.
162 PlimP
До коментар #149 от "EMSKI":
149 и бентлито не е за кофата :)08:55 27.11.2012
163 дами и господа
От статията става ясно, че не тези първи 8 автомобила са ненадеждни, а шофьорите които ги управляват са ''ненадеждни'' , или по-скоро не могат да ''отговорят подобаващо'' на техническите възможности на самите автомобили.
09:43 27.11.2012
164 д-р Менгеле
До коментар #108 от "БУМЕР КАМОР":
Хахаха.... кажете: Ааааааааааааааааа. Как сте днес, добре ли се чувствате? Мисля си, че имате нужда от имплантиране на нов мозък. Какво ще кажете за кучешки? Поне ще бъдете полезен с нещо на обществото.10:01 27.11.2012
165 Polaris
До коментар #20 от "520 зендер":
Да бееее.... в Британия е пълно с коли, които не са немски. Има много японски марки! Страшно много мазди и хонди се карат! А, че ги няма в класациите за дефекти е лесно обяснимо. Тези коли в момента са по челата в други класации. Тези за надеждност и качество.10:05 27.11.2012
166 Рон
До коментар #158 от "bez znachenie":
смени масло, филтри и накладки поне...10:11 27.11.2012
167 5867
10:21 27.11.2012
168 Айде де
Който иска да си кара Маздата, аз съм ЗА. Че на тая кьопава мазда диаметъра на гумата е колкото дисковата спирачка на Поршето. Абе статията май си е наистина бая малоумна. Като се каже - Кои са най чупливите коли се разбира - Кои са колите, които влизат най-често в сервиза. А вие тук сте описали, кои са най-скъпо поддържаните коли. И то според UK. Американската класация е малко по-различна.
http://www.automedia.bg/gallery/car_270/model_0/photo_27345.html
На Ауди А6 цената за поддръжка е 455 Паунда. А къде е А6, къде е Мазда 3, като поведение, като динамика, абе направо като кола. Айде няма нужда. Или пък Лексус ИС. Цената за поддръжка му е 503 паунда. Лексус е много по-малко кола от Ауди А6, но цената му е по-висока. Абе не е на добре.
Не казвам, че колите са лоши. Аз харесвам много модели коли, модели а не марки, както японски, така и някои корейски, така и френски, така и много други. Примерно - Tpypta Supra, Subaro Impresa STI( в някои от тях се слагат английските двигатели Cosworth), харесвам Hyundai Coupe Tiburon и още много модели. Но пак казвам - определени модели. Но като ида в Авто къщата за кола (не казвам в магазин, че пари за нова нямам), винаги при аналогични модели ще избера немското.
Коментиран от #170, #172
10:28 27.11.2012
169 abe, mani...
10:30 27.11.2012
170 USA
До коментар #168 от "Айде де":
Кво и е различнио на американската.Че там редовнио японските коли са пред немските.Или че Ауди е сред най големите трошляци.Купувай си немско като искаш да плащаш.Не случайно от години на американския пазар Лексус продава повече и от Мерцедес и от БМВ и от Ауди.Не забравяй че Лексус го има само от 20 години и пак е успял да се докаже като по здрав от всякакви немски уж премиум бараки.Само Бай Ганю балкански още не го е разбрал , но това е нормално на българина реотана бавно му загрява.
Коментиран от #173
11:00 27.11.2012
171 само на задна
11:10 27.11.2012
172 Клаус
До коментар #168 от "Айде де":
Тссс, какви глупости говориш? Я се поинтересувай колко струва смяна на масло и накладки на кола от ранга на порше 996. Аз мога да спомена само сума от 3000евро за накладки за автомобил от подобен клас.Коментиран от #175
11:23 27.11.2012
173 Айде де
До коментар #170 от "USA":
И какво като продава повече от Мерцедес и БМВ и Ауди. За мен е много нормално да продават повече там. Те и Тойоти продават още повече, въпреки милионите отзовани коли. Факторите са много. Повечето Хамериканци даже сигурно и не подозират, че Лексус и Тойота са Японски коли. Те не че са и много японски техните де. Все пак те сиги правят, те си ги и карат, а печалбите къде се разпределят на Хамериканеца 'ич не му е зор. Географията също е много важна. Япония е на един к-р разстояние от Америка, а в началото на индустриялизацията това е оказало много за развитието на японското автомобилостроене. Много по-лесно е било да се закарат японските коли да Америка, отколкото Немските примерно. Много по-бързо японските автомобилостроители са се наместили на онзи пазар. Днес е по-лесно да се стигне до Америка, но е много трудно да се изместят Японските автомобилопроизводинели, защото те вече са здраво застъпили там. Но леко по леко се наблюдава тенденция за ръст на продажбите на Немските коли и в Хамерика. И това, че Лексус го имало само от 20 години, какво от това. Има го от много по-отдавна, но с името Тойота. Изведнъж се създава Лексус, който всъщност е една малко по-скъпа и обзаведена Тойота. Дори сега имат абсолютно едни и същи Тойота Ланд Круизер и Лексус ЛХ, но с различни емблеми."Купувай си немско като искаш да плащаш". На теб да не е да са ти подарили някой Лексус, че не си го плащал? От статията става ясно за кое колко се плаща. В случая сравних Лексуса с Ауди А6. По-лалко кола, но с по-голям разход за ремонти. Пък ти обяснявай за кое се плащало и за кое не.
То и Голф-а е много по-продавана кола от Лексус, даже има повече продадени костенурки от всички Лексуси взети заедно, но това не пречи на една камара хора да плюя. Ама какво ти обяснявам - все пак ти не си българин с бавен реотан. Въпреки, че и ти може би си отишъл на някоя студентска бригада до САЩ и като типичния бай Ганьо, както ти се изрази, си видял няколко Лексуса и край - сега ще ги хвалим под път и над път. Айде няма нужда.
И другото, което е. Ние сме в Европейския съюз. Сега ние сме кажи речи едно цяло с държавите в евросъюза. Предпочитам да си дам парите за нещо, което е произведено в съюза. Да се стимулира европейската икономика и производство. Такова ми е мисленето. Така съм учил и така ги виждам аз нещата. Дори живот и здраве до година - две ще си купя от нашите български пикапчета. А ти като голям българин стимулирай, каквито искаш икономики, работи за чужди държави, купувай си японски коли и турски домати и т. н. Но какво ти обяснявам, такова мислене трудно може да се обясни на бай Ганьо, както ти се изразяваш.
11:51 27.11.2012
174 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #115 от "Меро":
Меро,ти качвал ли си се някога във френска кола , за да говориш.11:51 27.11.2012
175 Айде де
До коментар #172 от "Клаус":
Извинявам се - не съм се изразил правилно. Написал съм поддръжка, а то дефакто данните не са за поддръжка, а за застрахователни събития и са разходи за поправка. Поддръжката е едно, а разходите за поправка са друго, но е явно, че Поршето е малко по-скъпо от Мазда 3 за отремонтиране.11:59 27.11.2012
176 ония на луната
12:04 27.11.2012
177 cobra121
12:04 27.11.2012
178 st-slav
12:12 27.11.2012
179 Байката
12:41 27.11.2012
180 sasa
До коментар #160 от "Франсето":
карай си френския трошляк и недей да драскаш глупости, тези немски коли които изброи изкарват много повече километри по нешите пътища и са по надеждни от твойта че.....йска талига14:19 27.11.2012
181 W164
14:34 27.11.2012
182 0321
14:57 27.11.2012
183 ККККО
15:00 27.11.2012
184 goge_to
15:42 27.11.2012
185 ККККО
16:11 27.11.2012
186 Този коментар е премахнат от модератор.
187 Този коментар е премахнат от модератор.
188 Този коментар е премахнат от модератор.
189 Този коментар е премахнат от модератор.
190 Този коментар е премахнат от модератор.
191 Кирилизатора
16:43 27.11.2012
192 0321
17:10 27.11.2012
193 0321
17:16 27.11.2012
194 Катерицата
До коментар #90 от "iiiiiii!!!!!!!!":
Това ли ти е критерия за автомобил - красота? Кола с красота не върви. То и Ланчия имат красиви коли , но не стават.Коментиран от #205
17:36 27.11.2012
195 Анонимов
Коментиран от #202, #203
17:44 27.11.2012
196 слави
Абсолютно си прав. Преди години имах Ланчия и мога да кажа, че и Москвич не се поврежда толкова често. А частите много скъпи. Иначе имаше много добра визия. Но...само толкова.
18:46 27.11.2012
197 гошо
19:35 27.11.2012
198 kibika
Коментиран от #199
19:40 27.11.2012
199 Пенчо
До коментар #198 от "kibika":
По- скоро ти си такъв с необоснования си опит за критика.20:44 27.11.2012
200 касини
20:53 27.11.2012
201 Prelude
Коментиран от #206
21:12 27.11.2012
202 БУМЕР КАМОР
До коментар #195 от "Анонимов":
ili 190kata e bila na milion km ili lajesh21:22 27.11.2012
203 БУМЕР КАМОР
До коментар #195 от "Анонимов":
ili 190kata e bila na milion km ili lajesh21:22 27.11.2012
204 fil123
22:00 27.11.2012
205 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #194 от "Катерицата":
Не , просто някой беше написал , че Ситроен правят грозни коли, за това го написах.22:27 27.11.2012
206 Дошо
До коментар #201 от "Prelude":
Това е истината колега23:10 27.11.2012
207 баи ганио
06:29 28.11.2012
208 триста итридесети
До коментар #48 от "Spewn1":
най-стойностнода сложат една лада вътре в класацията, цена на шарнир - 1 паунд
22:29 29.11.2012
209 anonimen
07:33 02.12.2012
210 Лудия
14:44 04.12.2012
211 snoop deville
11:34 11.12.2012
212 Кънчо
11:20 29.12.2012
213 HA 3+
До коментар #123 от "Хахаха":
Ситроена най стар и пак е по-здрав от немските кочини.То немските май само до сервиза се карат.20:47 02.11.2017
214 HA 3+
До коментар #61 от "Катерицата":
Спират го защото са измислили как колата да вози комфортно без хидроактивно окачване.Какво каза,че са измислили немските?Подобен тип окачване към има няма 40год.по-късно.20:54 02.11.2017
215 Хонда
12:56 18.11.2017
216 Ситроен
До коментар #8 от "Ts@r":
Пак ,коментари на изуст.В колко хидравлични ситроена от високия имклас си се качвал.Първо имат най-здравия дизел.За возията им мерцедес и бмвмогат само да се наведат и да се хванат за големите пръсти.Материалитеса им ако ме по-добри то еквивалентни на немските дървета от същия период.И хидравличното окачване е по-здраво и по-евтино за подръжка просто не става с чук и тесла като при голфовет.Но много пъти воден спор.Италианските колине стават.... А ти колко италиански си имал, ами не съм.Френските коли не стават, имал ли си френска ами не.Карам голф и искам А3 всичките са такива16:14 28.11.2017
217 ГОСТ
До коментар #10 от "no name":
едното не пречи на другототоест да се чупят
и да са скъпи частите
виж надеждните и не се занимаваи с глупости
11:33 13.02.2018
218 РХБ
22:03 18.02.2018
219 Този
02:12 20.02.2018
220 Гост
До коментар #15 от "Пешо":
...абе голфу на три морета бе)))21:38 15.05.2018
221 Този коментар е премахнат от модератор.
222 АLFA Q4
До коментар #13 от "optimista":
ТО СЕ ВИЖДА ОТ СТАТИЯТА КОЕ Е ОТПАДЪКА08:16 07.11.2018
223 Хейв
23:57 13.11.2018