BMW официално представи специалната версия на новия M5 с префикс CS. Ексклузивният модел, който ще бъде пуснат в ограничен тираж, е оценен на 180 400 евро. Новото BMW M5 CS разполага с 4.4-литров V8 двигател, чиято мощност е 635 конски сили, а максималният въртящ момент -750 Нм.
Мощността на двигателя е увеличена с 10 коня в сравнение с най-наточеното досега M5 Competition. Заедно с агрегата инженерите оставят и стандартния осемстепенен автоматик. Така оборудван седанът ускорява до 100 км/ч само за три секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 305 километра в час. Благодарение на използването на въглеродни влакна теглото на автомобила е намалено със 70 килограма.
По-специално, от карбон са направени вентилираният преден капак, предният сплитер, корпусите на външните огледала, както и спойлерът на капака на багажника и задният дифузьор. В допълнение, новото M5 CS е оборудвано със спортна изпускателна система с четири ауспухни накрайника от неръждаема стомана и с керамични спирачки със супорти, боядисани в червено или по избор - златно.
Новото BMW M5 CS се отличава и с бронзови кантове на черната радиаторна решетка, с логото M5 CS, както и L-образна предна лазерна оптика в жълто в стила на M8 Gran Coupe. Екстремният седан е "обут" с 20-цолови ковани джанти също с бронзов цвят. Основният цвят на новия модел е Brands Hatch Grey. Специалното издание може да бъде поръчано с ексклузивни матови нюанси Frozen Brands Hatch Grey и Frozen Deep Green.
Вътре инженерите са монтирали предни спортни седалки M Carbon, изработени от черна кожа Merino с контрастни вложки в червено и шарка Nürburgring върху подглавниците. Воланът на новата "емка" е облицован с алкантара, като нови са и спортните предпазни колани със състезателни акценти и логото CS.
BMW M5 CS ще започне да се продава от пролетта на тази година, като продажбите ще стартират първо в Германия. Минималната цена на екстремната версия на "свръхнаточения" седан ще бъде 180 400. В зависимост от допълнителното оборудване, което не е никак малко, цената може да нарасне значително.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ВикиЛексъсНХ
Коментиран от #10, #13, #23, #24, #36, #58, #61
13:18 27.01.2021
2 Азз
13:19 27.01.2021
3 Ами да
13:23 27.01.2021
4 психо
13:26 27.01.2021
5 Javor
Коментиран от #11, #52
13:27 27.01.2021
6 ДВГ
От 0 до 100 3,2 секунди(не е толкова важно).
Макс скорост е 250 км. а по желание срещу €2500, ще увеличат мощността до 305 км.(няма нищо безплатно, нали🤣)
За малко по-малко кинти (ако имате) ще си вземете МБ, който в никакъв случай не е по-зле от БМВ-то.
Ако обаче кинтите не ви достигат, газ към първия магазин на "Дачия' - избрана за автомобил на Великобритания за последната година.🤣🤣🤣
Коментиран от #9
13:29 27.01.2021
7 Кристална топка
За доказателство изгледайте видео от преди четири години в което дори с изтощена батерия, серийна Тесла ускорява по-бързо до 100, отколкото това серийно BMW ще ускори някога.
Коментиран от #35, #47
13:33 27.01.2021
8 Грета Тупаненберг
13:37 27.01.2021
9 За 130 хиляди евро
До коментар #6 от "ДВГ":
Ще си купиш Тесла модел S plaid, с който без да пипаш нищо, ще ускоряваш за под две секунди до 100 и ще имаш максимална скорост 320 км в час. Няма BMW за толкова пари, което да бие тази Тесла. Ето че и опорката за скъпите електромобили не върви вече.С нетърпение очаквам каква опорка ще измислиш сега?
Коментиран от #16, #25, #28
13:38 27.01.2021
10 Simo
До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":
за 140 бона 911 турбо ес ще вземеш във сънищата ако говорим за старият модел.13:38 27.01.2021
11 Иванчо l-ви
До коментар #5 от "Javor":
Обаче има Глас и Характер, за разлика от Тесла.Коментиран от #14, #54
13:38 27.01.2021
12 БМВ
Коментиран от #41
13:39 27.01.2021
13 Говори пазара
До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":
Можеш да, но пазара диктува. Хората искат да натоварят 2 деца и багажа за почивката / екскурзията и да не се чудят как да съберат багажа и пак да имат подобна близка мощност и пъргавост сьчетано със удобството на седан.Коментиран от #15, #20
13:39 27.01.2021
14 МВР
До коментар #11 от "Иванчо l-ви":
Давам, друго си е да усещаш вибрацията от V8ка в стомаха си и да чуваш антилаговете между предавките. Още малко ще им се порадваме и ще минем на прахосмукачки.Коментиран от #18, #34
13:42 27.01.2021
15 Иванчо l-ви
До коментар #13 от "Говори пазара":
Много точно го каза !13:43 27.01.2021
16 Хахахаха
До коментар #9 от "За 130 хиляди евро":
Ти сигурно редовно си засичаш от 0до100 като караш и под 300 не падаш. Радвате се на цифри безполезни в нормалното ежедневие. ...(не съм фен на БМВ)Коментиран от #19, #21
13:48 27.01.2021
17 Fate
Защото още не са се научили да правят коли
13:52 27.01.2021
18 И при електромобилите има усещания
До коментар #14 от "МВР":
Просто са различни. Например усещането за ускорение 11,6 m/сек. - по-голямо от ускорението на свободно падащ предмет при което ускорението е 9,8 метра в секунда. Това няма как да го усетиш в сериен автомобил с ДВГ.Също така усещането за стабилност в завой, особено ако говорим за кросоувър.
Коментиран от #30, #49
13:53 27.01.2021
19 Ти пък нищо не каза
До коментар #16 от "Хахахаха":
99,9 процента от купувачите на това BMW от статията се интересуват точно от тези цифри! Иначе щяха да си купят някое по-слабо BMW за по-малко пари, което не е олекотено със 70 кг и ускорява само 0,2 секунди по-бавно, но струва 50 000 евро по-малко.13:56 27.01.2021
20 гост
До коментар #13 от "Говори пазара":
Да де , ама именно затова за 180 000 ерво ще си купят един Модел С и един Модел Х , като и двата ще го скъсат това , ще имаш всичкото възможно място и комфорт и накрая за десерт освен , че ще имат две коли , разходите за двете ще са много по-малко от за това недоразумение !!Коментиран от #32
13:57 27.01.2021
21 Ако не е важно ускорението
До коментар #16 от "Хахахаха":
Защо са го написали още в заглавието на статията?Коментиран от #29
13:57 27.01.2021
22 Алфа Вълкът
13:58 27.01.2021
23 Гого
До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":
Бай Ганьо пак разбира повече от хора инжинери и хора с образование и учили за тези неща..! Абе мухъл какво ми поднасяш тази ЛаГеРнИЦа 911 това ми беше 2017 най глупавата покупка карах я точно 7 дни и я продавах 6 месеца ... чалгари сте с коремите и с С -класите Аграри и тези с Аудитата по скъпата версия на голф !Коментиран от #27, #62
14:01 27.01.2021
24 ЕдинЧовек
До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":
Ти дето сигурно караш форд фиеста 1.4 моно инжекция мълчи едното няма нищо общо с другото пък и на дали ще си вземеш нито порше нито бмв14:02 27.01.2021
25 гост
До коментар #9 от "За 130 хиляди евро":
За какво ти е "S plaid" , като дори обикновения дава 2,3 секунди до 100 и струва 98 000 долара ??? Тоест ти остават пари за още един Модел Х и не ще имаш седан и СУВ , ами двете накуп ще ти харчат по-малко от това и то с много !! За "обслужването" даже няма да почвам !14:05 27.01.2021
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Киро
До коментар #23 от "Гого":
Би ли споделил, защо имаш негативно мнение от относно тази кола, защото и аз съм карал такава(не лична), и много ми хареса.Неин аналог е единствено Ферари, ама те са по-скъпи.Коментиран от #33
14:08 27.01.2021
28 гост
До коментар #9 от "За 130 хиляди евро":
Да не говорим , че даже Модел 3 пърформанс дава под 3 секунди , а струва почти три пъти по-малко от това !! Най-вероятно и новия у перформанас ще прави същото на подобна цена !! Да не говорим за Роадстер , пред който това бмв ще е като спряло а ще струва колкото него !14:11 27.01.2021
29 Хахахаха
До коментар #21 от "Ако не е важно ускорението":
Написали са го за да хваща окото, къде в ежедневието е необходимо това ? Дали ускорява до 100 за 2сек. Или за 5 сек е все тая когато си на опашката в трафика. Дали вдига над 300 също не ни интересува защото няма къде да караме с толкова.14:15 27.01.2021
30 Я пак
До коментар #18 от "И при електромобилите има усещания":
Абсолютно забрави за тая стабилност при електричките. При равни условия - да, ще са по-добри , нисък център на тежестта, но тия тролей се карат с тънки гуми за да имат рейндж. Карам голяма част от колите на Спарк всеки ден различни и са доста далече като поведение от кола с ДВГ.14:24 27.01.2021
31 Димов
14:25 27.01.2021
32 Мне
До коментар #20 от "гост":
Така е, но все пак има хора, които искат двг и звук и да усещат, че карат нещо. Пък и дизайна на интериора превъзхожда Тесла с много.Коментиран от #45
14:25 27.01.2021
33 Притежател
До коментар #27 от "Киро":
Колегата е карал турбо ес, ам друг път.14:50 27.01.2021
34 Шекел
До коментар #14 от "МВР":
Хаха всички нови спортни коли имат рев.лимитъри и звучат като прахусмокачки.15:04 27.01.2021
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Bai nudals
До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":
Може да се поспори...15:19 27.01.2021
37 Кош
Коментиран от #39
15:29 27.01.2021
38 безинтересно
Коментиран от #60
15:31 27.01.2021
39 Рено ентусиаст
До коментар #37 от "Кош":
Нормалните хора карат френски коли отдавна.Коментиран от #42
15:34 27.01.2021
40 тго
Вчера писахте че спират много от моделите си защото са пред фалит
15:44 27.01.2021
41 Пацо
До коментар #12 от "БМВ":
Колега остави ги да се радват . Няма смисъл да ги ограмотяваш. Аудиторията е уникална. Нека четем и се забавляваме с тези уникати които са виждали коли на картинки и четат някакви параметри и Бла Бла Бла. Сравнения на м5 с електрокари са смехории.15:47 27.01.2021
42 Пацо
До коментар #39 от "Рено ентусиаст":
Колега да правиш коли и свирки са две съвсем различни неща. Темата е за спортен седан.Коментиран от #43
15:51 27.01.2021
43 Рено ентусиаст
До коментар #42 от "Пацо":
За свирки говориш ти ясно ми е какъв си но че френските коли са добре инженерно замислени е абсолютен факт!15:53 27.01.2021
44 Скит'Ник
Автора, Това трябваше радославчо...
Как ги драскаш, тия статии, Титуляр си от кръжока "пречат ми ръцете", но СИ ДжурнаЛИСТ разбИшш ли?!
18:06 27.01.2021
45 гост
До коментар #32 от "Мне":
Това според кой било по-добър "дизайна" на БМВ-то , според теб ??? Сори , ама си в грешка , флинтифюшки за пенсионери отдавна са в тъча !! Само гледай електрическите БМВ-та какъв "дизайн" изкарват , ще ви се стъжни нацяло на феновете на пушилници съвсем скоро !!Коментиран от #46
18:39 27.01.2021
46 Гост
До коментар #45 от "гост":
Чувството за красота и естетика у човека няма да отмре. Хората винаги ще търсят по-красивото, а фирмите винаги ще се опитват да им го осигурят. Може и да има временни моменти на кубизъм и изчистени линии, но това са само краткосрочни модни тенденции, които отминават. Никой не иска да живее между голи монотонни пластмасови стени. Хората искат в колата си хром, махагон, кожа и при това да са съчетани в приятен дизайн.20:00 27.01.2021
47 EЕЕЕ???????????
До коментар #7 от "Кристална топка":
И???????????????21:22 27.01.2021
48 BMW то......
21:26 27.01.2021
49 GRAVITY
До коментар #18 от "И при електромобилите има усещания":
Нито един сериен автомобил за сега няма по голямо ускорение от земното , което е 9,8 метра на квадрат = 1G. Така , че това което пишеш Не е вярно! Рекорд за ускорение при сериините автомобили поставиxa някои топ спортни модели със ускорение при старта приблизително 0,7G и всичките са били с мощност над 1000 конски , а доста и със 1500 + След като достигнат 0,7 G при старта ускорението започва веднага да пада надолу и така докато не стане 0 , защото автомобилите са постигнали максимална скорост и тогава ускорението е = на 0. Така , че за сега дори немогат да достигнат земното ускорение , а какво остава за повече.Единствено Драгстерите от най висок клас TOP FUEL могат да постигат и то с лекота ускорение по голямо от земното .
Ето данните и техническите характеристики на световният рекорд , който е записан в книгата ГИНЕС .
The Black Devil Top Fuel Nitro Dragster :
oт 0 до 100км/ч = 0,32 секунди
0 - 160км/ч (100 мили) = 0,53 сек.
0 - 200км/ч = 1,2 сек.
0 - 320км/ч ( 200 мили) = 2 сек.
0 -551км/ч = 3,94 секунди и това му е треминалната скорост при финиша . В началото при старта потегля с 5+ G ,... а впечетлчващото е също , че дори на финала , когато е с 551 км/час , ускорението на драгстера още е 2G ! тоест Той финишира ускорявайки
със което доказва , че дори и на финала е в пъти по бърз от която и да е серийна кола .
Друг интересен факт е , от 0 до 100 км/ч = 0,32 сек. ги постига само за 4,15 метра !...
Целта на поста ми не е да се заяждам
Коментиран от #50, #57
22:31 27.01.2021
50 Благодаря за поста!
До коментар #49 от "GRAVITY":
Наистина ценен пост с аргументи, какъвто рядко някой пише тук. Винаги е удоволствие да води диалог с някой, който говори с цифри и факти.Ето ти един клип от 2017 година. Долу в ляво е дадено ускорението. Може да видиш дали някога става над 9,8 метра в секунда и До каква скорост.
Новата Tesla с три мотора ускорява много по-бързо до 100, така че сам можеш да направиш сметката с какво ускорение ще го постигне.
С нетърпение очаквам отговора ти дали е възможно, като разгледаш фактите.
Коментиран от #53
09:21 28.01.2021
51 Клипа
09:22 28.01.2021
52 Дарвин
До коментар #5 от "Javor":
Дори модел Х на Tesla е под 3 сек.09:49 28.01.2021
53 Гост
До коментар #50 от "Благодаря за поста!":
Има една джаджа, казва се G-meter. Продава се свободно на пазара и всеки може да си я купи. Слагате я в колата, раздавате го състезател и ще се разбете дали може или не.Коментиран от #56
09:54 28.01.2021
54 Фффы
До коментар #11 от "Иванчо l-ви":
За котие тоя глас като отиваш при комшиката да я чешеш да може мъжи и да те чуе и да те при чака в добра поза. Друго си е да не те чуват и да не разбират че си бил там. А това немеца ако можеше да прави машини щеше да победи а и по малко самолети щяха да падат от бмв10:03 28.01.2021
55 BMW fan Bulgaria
11:02 28.01.2021
56 Изгледа ли клипа?
До коментар #53 от "Гост":
Както виждаш, в Tesla го има вградено и виждаш ускорението на екрана. Както положителното, така и отрицателното.Всъщност точно в това се крие тайната на доброто ускорение. При достигане на максималното ускорение което могат да придадат гумите без да превъртят, да спре да се подава повече мощност и да се поддържа това ускорение еднакво. На всичко отгоре, тази мощност трябва да се разпредели и между предните и задните гуми.
За целта се използват огромно количество датчици, които няма да намериш в което и да е външно устройство, което да си купиш допълнително. В случая може да следиш в реално време колко нютон метра въртящ момент отдава всеки един от двигателите и други подобни параметри, като просто четеш данните от датчиците с мобилно приложение за телефон.
11:05 28.01.2021
57 Гоуст
До коментар #49 от "GRAVITY":
Много добре. И с аргументи и с числа, а не само бла бла. Единствената ми забележка е, че си объркал името на колата The Black Devil Top Fuel Nitro Dragster. Не е Dragster , а е на СЕКТАНТ-а DUSTER-a.12:36 28.01.2021
58 Убавец
До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":
Ако намериш порше 911 турбо с на тази цена ми вземи и на мен едно.Селтак08:59 29.01.2021
59 ДОКО
09:40 29.01.2021
60 John Doe
До коментар #38 от "безинтересно":
Да, вижда се!21:56 01.02.2021
61 BOBI
До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":
Какво 911 turbo S ще вземеш под 200 хиляди евра и то без ДДС ? Говориш пълни глупости. Все пак става въпрос за нови автомобили.17:28 13.03.2021
62 BOBI
До коментар #23 от "Гого":
Толкова и си имал 911, щом го определяш като лагерница. Точно 991 от това време вози доста прилично, даже гумите може да се карат една идея по веки за по комфортна возия. Като си ограничен да не вдигаш повече от 270. Над 270 ти светва предупреждение. А разликата между това БМВ и 911 ще остане доста голяма ито в полза на Поршето, при все, че има повече коне М-ката.17:31 13.03.2021