27 Януари, 2021 13:07 9 112 62

635 к.с. и три секунди до сто: BMW представи най-мощния сериен модел в историята си

  • bmw-
  • m5-
  • cs

M5 CS ще бъде пуснат в ограничен тираж и ще струва 180 400 евро

635 к.с. и три секунди до сто: BMW представи най-мощния сериен модел в историята си - 1

BMW официално представи специалната версия на новия M5 с префикс CS. Ексклузивният модел, който ще бъде пуснат в ограничен тираж, е оценен на 180 400 евро. Новото BMW M5 CS разполага с 4.4-литров V8 двигател, чиято мощност е 635 конски сили, а максималният въртящ момент -750 Нм.

635 к.с. и три секунди до сто: BMW представи най-мощния сериен модел в историята си

Мощността на двигателя е увеличена с 10 коня в сравнение с най-наточеното досега M5 Competition. Заедно с агрегата инженерите оставят и стандартния осемстепенен автоматик. Така оборудван седанът ускорява до 100 км/ч само за три секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 305 километра в час. Благодарение на използването на въглеродни влакна теглото на автомобила е намалено със 70 килограма.

635 к.с. и три секунди до сто: BMW представи най-мощния сериен модел в историята си

По-специално, от карбон са направени вентилираният преден капак, предният сплитер, корпусите на външните огледала, както и спойлерът на капака на багажника и задният дифузьор. В допълнение, новото M5 CS е оборудвано със спортна изпускателна система с четири ауспухни накрайника от неръждаема стомана и с керамични спирачки със супорти, боядисани в червено или по избор - златно.

635 к.с. и три секунди до сто: BMW представи най-мощния сериен модел в историята си

Новото BMW M5 CS се отличава и с бронзови кантове на черната радиаторна решетка, с логото M5 CS, както и L-образна предна лазерна оптика в жълто в стила на M8 Gran Coupe. Екстремният седан е "обут" с 20-цолови ковани джанти също с бронзов цвят. Основният цвят на новия модел е Brands Hatch Grey. Специалното издание може да бъде поръчано с ексклузивни матови нюанси Frozen Brands Hatch Grey и Frozen Deep Green.

635 к.с. и три секунди до сто: BMW представи най-мощния сериен модел в историята си

Вътре инженерите са монтирали предни спортни седалки M Carbon, изработени от черна кожа Merino с контрастни вложки в червено и шарка Nürburgring върху подглавниците. Воланът на новата "емка" е облицован с алкантара, като нови са и спортните предпазни колани със състезателни акценти и логото CS.

635 к.с. и три секунди до сто: BMW представи най-мощния сериен модел в историята си

BMW M5 CS ще започне да се продава от пролетта на тази година, като продажбите ще стартират първо в Германия. Минималната цена на екстремната версия на "свръхнаточения" седан ще бъде 180 400. В зависимост от допълнителното оборудване, което не е никак малко, цената може да нарасне значително.

635 к.с. и три секунди до сто: BMW представи най-мощния сериен модел в историята си


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 35 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВикиЛексъсНХ

    61 60 Отговор
    Явно вече и в централата в Мюнхен работят чалгари! Абсолюгтно безумие за някаква си 5-ца 180 хиляди евро! За 143 000 евро се купува Порше 911 Турбо Ес 2021 г. - нищо общо с чалгарницата от снимката!

    Коментиран от #10, #13, #23, #24, #36, #58, #61

  • 2 Азз

    35 30 Отговор
    Пълна шитня.
  • 3 Ами да

    41 1 Отговор
    Ами, нема кво! Отивам да продам два апартамента!
  • 4 психо

    29 8 Отговор
    Ако си мислите че работа вие безполезна, знайте, че в заводите на БМВ има хора, който слагат мигачи.
  • 5 Javor

    21 52 Отговор
    Новия Tesla Model S plaid вдига 100 за 2 секунди! Това БМ В е кола за миналото!

    Коментиран от #11, #52

  • 6 ДВГ

    21 12 Отговор
    БМВ-то е на базова цена около €130 000.
    От 0 до 100 3,2 секунди(не е толкова важно).
    Макс скорост е 250 км. а по желание срещу €2500, ще увеличат мощността до 305 км.(няма нищо безплатно, нали🤣)
    За малко по-малко кинти (ако имате) ще си вземете МБ, който в никакъв случай не е по-зле от БМВ-то.
    Ако обаче кинтите не ви достигат, газ към първия магазин на "Дачия' - избрана за автомобил на Великобритания за последната година.🤣🤣🤣

    Коментиран от #9

  • 7 Кристална топка

    14 35 Отговор
    Само преди няколко минути написах, че през 2021, останалите не могат да стигнат параметрите на Тесла модел S от 2012 година и ето че съм бил прав. Въпреки олекотяването, въпреки повечето коне, най-бързото BMW е по-бавно от Tesla.


    За доказателство изгледайте видео от преди четири години в което дори с изтощена батерия, серийна Тесла ускорява по-бързо до 100, отколкото това серийно BMW ще ускори някога.

    Коментиран от #35, #47

  • 8 Грета Тупаненберг

    21 0 Отговор
    Е нали уж намаляваме емисиите.
  • 9 За 130 хиляди евро

    18 27 Отговор

    До коментар #6 от "ДВГ":

    Ще си купиш Тесла модел S plaid, с който без да пипаш нищо, ще ускоряваш за под две секунди до 100 и ще имаш максимална скорост 320 км в час. Няма BMW за толкова пари, което да бие тази Тесла. Ето че и опорката за скъпите електромобили не върви вече.

    С нетърпение очаквам каква опорка ще измислиш сега?

    Коментиран от #16, #25, #28

  • 10 Simo

    22 1 Отговор

    До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":

    за 140 бона 911 турбо ес ще вземеш във сънищата ако говорим за старият модел.
  • 11 Иванчо l-ви

    25 5 Отговор

    До коментар #5 от "Javor":

    Обаче има Глас и Характер, за разлика от Тесла.

    Коментиран от #14, #54

  • 12 БМВ

    39 4 Отговор
    Единият писал за Тесла,която е изцяло електромобил и няма нищо общо с концепцията на м5цата ( и на всичкото отгоре цялата пластмасова и след 3 год на употреба ще дрънчи и скърца и второ вземи прочети малко за Тесла (технологичното чудо),което заради дефекти и то много и навсякъде изплащат доста обезщетения на собствениците ( за справка в Холандия има основана група на собственици на тесла,които съдят компанията и са недоволни като цяло от услугата Тесла.Поршето не се коментира,но там пак е друга концепцията(едното е семейна лимузина с багажник,другото двуврато купе с задно/централно разположен мотор и т.н.

    Коментиран от #41

  • 13 Говори пазара

    20 4 Отговор

    До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":

    Можеш да, но пазара диктува. Хората искат да натоварят 2 деца и багажа за почивката / екскурзията и да не се чудят как да съберат багажа и пак да имат подобна близка мощност и пъргавост сьчетано със удобството на седан.

    Коментиран от #15, #20

  • 14 МВР

    24 5 Отговор

    До коментар #11 от "Иванчо l-ви":

    Давам, друго си е да усещаш вибрацията от V8ка в стомаха си и да чуваш антилаговете между предавките. Още малко ще им се порадваме и ще минем на прахосмукачки.

    Коментиран от #18, #34

  • 15 Иванчо l-ви

    9 1 Отговор

    До коментар #13 от "Говори пазара":

    Много точно го каза !
  • 16 Хахахаха

    25 5 Отговор

    До коментар #9 от "За 130 хиляди евро":

    Ти сигурно редовно си засичаш от 0до100 като караш и под 300 не падаш. Радвате се на цифри безполезни в нормалното ежедневие. ...(не съм фен на БМВ)

    Коментиран от #19, #21

  • 17 Fate

    14 23 Отговор
    Защо няма камиони и бусове БМВ ?
    Защото още не са се научили да правят коли
  • 18 И при електромобилите има усещания

    10 15 Отговор

    До коментар #14 от "МВР":

    Просто са различни. Например усещането за ускорение 11,6 m/сек. - по-голямо от ускорението на свободно падащ предмет при което ускорението е 9,8 метра в секунда. Това няма как да го усетиш в сериен автомобил с ДВГ.

    Също така усещането за стабилност в завой, особено ако говорим за кросоувър.

    Коментиран от #30, #49

  • 19 Ти пък нищо не каза

    16 5 Отговор

    До коментар #16 от "Хахахаха":

    99,9 процента от купувачите на това BMW от статията се интересуват точно от тези цифри! Иначе щяха да си купят някое по-слабо BMW за по-малко пари, което не е олекотено със 70 кг и ускорява само 0,2 секунди по-бавно, но струва 50 000 евро по-малко.
  • 20 гост

    13 15 Отговор

    До коментар #13 от "Говори пазара":

    Да де , ама именно затова за 180 000 ерво ще си купят един Модел С и един Модел Х , като и двата ще го скъсат това , ще имаш всичкото възможно място и комфорт и накрая за десерт освен , че ще имат две коли , разходите за двете ще са много по-малко от за това недоразумение !!

    Коментиран от #32

  • 21 Ако не е важно ускорението

    3 2 Отговор

    До коментар #16 от "Хахахаха":

    Защо са го написали още в заглавието на статията?

    Коментиран от #29

  • 22 Алфа Вълкът

    10 1 Отговор
    Красота!
  • 23 Гого

    17 14 Отговор

    До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":

    Бай Ганьо пак разбира повече от хора инжинери и хора с образование и учили за тези неща..! Абе мухъл какво ми поднасяш тази ЛаГеРнИЦа 911 това ми беше 2017 най глупавата покупка карах я точно 7 дни и я продавах 6 месеца ... чалгари сте с коремите и с С -класите Аграри и тези с Аудитата по скъпата версия на голф !

    Коментиран от #27, #62

  • 24 ЕдинЧовек

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":

    Ти дето сигурно караш форд фиеста 1.4 моно инжекция мълчи едното няма нищо общо с другото пък и на дали ще си вземеш нито порше нито бмв
  • 25 гост

    7 12 Отговор

    До коментар #9 от "За 130 хиляди евро":

    За какво ти е "S plaid" , като дори обикновения дава 2,3 секунди до 100 и струва 98 000 долара ??? Тоест ти остават пари за още един Модел Х и не ще имаш седан и СУВ , ами двете накуп ще ти харчат по-малко от това и то с много !! За "обслужването" даже няма да почвам !
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Киро

    12 6 Отговор

    До коментар #23 от "Гого":

    Би ли споделил, защо имаш негативно мнение от относно тази кола, защото и аз съм карал такава(не лична), и много ми хареса.Неин аналог е единствено Ферари, ама те са по-скъпи.

    Коментиран от #33

  • 28 гост

    4 13 Отговор

    До коментар #9 от "За 130 хиляди евро":

    Да не говорим , че даже Модел 3 пърформанс дава под 3 секунди , а струва почти три пъти по-малко от това !! Най-вероятно и новия у перформанас ще прави същото на подобна цена !! Да не говорим за Роадстер , пред който това бмв ще е като спряло а ще струва колкото него !
  • 29 Хахахаха

    7 3 Отговор

    До коментар #21 от "Ако не е важно ускорението":

    Написали са го за да хваща окото, къде в ежедневието е необходимо това ? Дали ускорява до 100 за 2сек. Или за 5 сек е все тая когато си на опашката в трафика. Дали вдига над 300 също не ни интересува защото няма къде да караме с толкова.
  • 30 Я пак

    9 1 Отговор

    До коментар #18 от "И при електромобилите има усещания":

    Абсолютно забрави за тая стабилност при електричките. При равни условия - да, ще са по-добри , нисък център на тежестта, но тия тролей се карат с тънки гуми за да имат рейндж. Карам голяма част от колите на Спарк всеки ден различни и са доста далече като поведение от кола с ДВГ.
  • 31 Димов

    6 4 Отговор
    Който има стаж зад волана знае, че няма къде да ги впряга тия коне, освен на писта. Конете само продават колата. 10кг/кс са ти предостатъчно съотношение тегло/мощност, за ежедневка. А и с новите данъци, косур са ни многото коне.
  • 32 Мне

    11 4 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Така е, но все пак има хора, които искат двг и звук и да усещат, че карат нещо. Пък и дизайна на интериора превъзхожда Тесла с много.

    Коментиран от #45

  • 33 Притежател

    8 1 Отговор

    До коментар #27 от "Киро":

    Колегата е карал турбо ес, ам друг път.
  • 34 Шекел

    4 3 Отговор

    До коментар #14 от "МВР":

    Хаха всички нови спортни коли имат рев.лимитъри и звучат като прахусмокачки.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Bai nudals

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":

    Може да се поспори...
  • 37 Кош

    5 10 Отговор
    БМВ? Не благодаря. Не ми се ремонтират после двигател и скорости на тоя боклук

    Коментиран от #39

  • 38 безинтересно

    2 8 Отговор
    Като видя статия за тия трошляци бързо я подминавам

    Коментиран от #60

  • 39 Рено ентусиаст

    4 14 Отговор

    До коментар #37 от "Кош":

    Нормалните хора карат френски коли отдавна.

    Коментиран от #42

  • 40 тго

    1 9 Отговор
    Тия правят някакви последни опити да привлекат заблудени клиенти.

    Вчера писахте че спират много от моделите си защото са пред фалит
  • 41 Пацо

    15 0 Отговор

    До коментар #12 от "БМВ":

    Колега остави ги да се радват . Няма смисъл да ги ограмотяваш. Аудиторията е уникална. Нека четем и се забавляваме с тези уникати които са виждали коли на картинки и четат някакви параметри и Бла Бла Бла. Сравнения на м5 с електрокари са смехории.
  • 42 Пацо

    14 4 Отговор

    До коментар #39 от "Рено ентусиаст":

    Колега да правиш коли и свирки са две съвсем различни неща. Темата е за спортен седан.

    Коментиран от #43

  • 43 Рено ентусиаст

    2 11 Отговор

    До коментар #42 от "Пацо":

    За свирки говориш ти ясно ми е какъв си но че френските коли са добре инженерно замислени е абсолютен факт!
  • 44 Скит'Ник

    3 0 Отговор
    : BMW представи най-мощния ТУНИНГОВАН сериен модел- ОТ ПРИДВОРНИЯ СИ ТУНИНГ МАЙСТОР (М-Техник) в историята си, А НЕ КАТО, ОБИКНОВЕН СЕРИЕН МОДЕЛ!
    Автора, Това трябваше радославчо...
    Как ги драскаш, тия статии, Титуляр си от кръжока "пречат ми ръцете", но СИ ДжурнаЛИСТ разбИшш ли?!
  • 45 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #32 от "Мне":

    Това според кой било по-добър "дизайна" на БМВ-то , според теб ??? Сори , ама си в грешка , флинтифюшки за пенсионери отдавна са в тъча !! Само гледай електрическите БМВ-та какъв "дизайн" изкарват , ще ви се стъжни нацяло на феновете на пушилници съвсем скоро !!

    Коментиран от #46

  • 46 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #45 от "гост":

    Чувството за красота и естетика у човека няма да отмре. Хората винаги ще търсят по-красивото, а фирмите винаги ще се опитват да им го осигурят. Може и да има временни моменти на кубизъм и изчистени линии, но това са само краткосрочни модни тенденции, които отминават. Никой не иска да живее между голи монотонни пластмасови стени. Хората искат в колата си хром, махагон, кожа и при това да са съчетани в приятен дизайн.
  • 47 EЕЕЕ???????????

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Кристална топка":

    И???????????????
  • 48 BMW то......

    5 0 Отговор
    СИ Е ВМW.....
  • 49 GRAVITY

    13 0 Отговор

    До коментар #18 от "И при електромобилите има усещания":

    Нито един сериен автомобил за сега няма по голямо ускорение от земното , което е 9,8 метра на квадрат = 1G. Така , че това което пишеш Не е вярно! Рекорд за ускорение при сериините автомобили поставиxa някои топ спортни модели със ускорение при старта приблизително 0,7G и всичките са били с мощност над 1000 конски , а доста и със 1500 + След като достигнат 0,7 G при старта ускорението започва веднага да пада надолу и така докато не стане 0 , защото автомобилите са постигнали максимална скорост и тогава ускорението е = на 0. Така , че за сега дори немогат да достигнат земното ускорение , а какво остава за повече.
    Единствено Драгстерите от най висок клас TOP FUEL могат да постигат и то с лекота ускорение по голямо от земното .
    Ето данните и техническите характеристики на световният рекорд , който е записан в книгата ГИНЕС .
    The Black Devil Top Fuel Nitro Dragster :
    oт 0 до 100км/ч = 0,32 секунди
    0 - 160км/ч (100 мили) = 0,53 сек.
    0 - 200км/ч = 1,2 сек.
    0 - 320км/ч ( 200 мили) = 2 сек.
    0 -551км/ч = 3,94 секунди и това му е треминалната скорост при финиша . В началото при старта потегля с 5+ G ,... а впечетлчващото е също , че дори на финала , когато е с 551 км/час , ускорението на драгстера още е 2G ! тоест Той финишира ускорявайки
    със което доказва , че дори и на финала е в пъти по бърз от която и да е серийна кола .
    Друг интересен факт е , от 0 до 100 км/ч = 0,32 сек. ги постига само за 4,15 метра !...
    Целта на поста ми не е да се заяждам

    Коментиран от #50, #57

  • 50 Благодаря за поста!

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "GRAVITY":

    Наистина ценен пост с аргументи, какъвто рядко някой пише тук. Винаги е удоволствие да води диалог с някой, който говори с цифри и факти.

    Ето ти един клип от 2017 година. Долу в ляво е дадено ускорението. Може да видиш дали някога става над 9,8 метра в секунда и До каква скорост.

    Новата Tesla с три мотора ускорява много по-бързо до 100, така че сам можеш да направиш сметката с какво ускорение ще го постигне.

    С нетърпение очаквам отговора ти дали е възможно, като разгледаш фактите.

    Коментиран от #53

  • 51 Клипа

    1 0 Отговор
    Ето и клипа, че не можа да се прикача в предишното мнение.

  • 52 Дарвин

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Javor":

    Дори модел Х на Tesla е под 3 сек.
  • 53 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "Благодаря за поста!":

    Има една джаджа, казва се G-meter. Продава се свободно на пазара и всеки може да си я купи. Слагате я в колата, раздавате го състезател и ще се разбете дали може или не.

    Коментиран от #56

  • 54 Фффы

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Иванчо l-ви":

    За котие тоя глас като отиваш при комшиката да я чешеш да може мъжи и да те чуе и да те при чака в добра поза. Друго си е да не те чуват и да не разбират че си бил там. А това немеца ако можеше да прави машини щеше да победи а и по малко самолети щяха да падат от бмв
  • 55 BMW fan Bulgaria

    4 1 Отговор
    Мисля че се влюбих ! Много красива!
  • 56 Изгледа ли клипа?

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    Както виждаш, в Tesla го има вградено и виждаш ускорението на екрана. Както положителното, така и отрицателното.


    Всъщност точно в това се крие тайната на доброто ускорение. При достигане на максималното ускорение което могат да придадат гумите без да превъртят, да спре да се подава повече мощност и да се поддържа това ускорение еднакво. На всичко отгоре, тази мощност трябва да се разпредели и между предните и задните гуми.

    За целта се използват огромно количество датчици, които няма да намериш в което и да е външно устройство, което да си купиш допълнително. В случая може да следиш в реално време колко нютон метра въртящ момент отдава всеки един от двигателите и други подобни параметри, като просто четеш данните от датчиците с мобилно приложение за телефон.

  • 57 Гоуст

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "GRAVITY":

    Много добре. И с аргументи и с числа, а не само бла бла. Единствената ми забележка е, че си объркал името на колата The Black Devil Top Fuel Nitro Dragster. Не е Dragster , а е на СЕКТАНТ-а DUSTER-a.
  • 58 Убавец

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":

    Ако намериш порше 911 турбо с на тази цена ми вземи и на мен едно.Селтак
  • 59 ДОКО

    1 0 Отговор
    МНОГО ВЕРОЯТНО ТОВА ЩЕ Е БЪДЕЩАТА КОЛА НА ГЕНЕРАЛА БОКО ОТ БАНКЯ...ЗА ДА МОЕ ДА СТИГА ПО БЪРЗО ДО ИЗБИРАТЕЛИТЕ СИ..ДА ГИ ИЗСЛУША И ЕСТЕСТВЕНО ДА РЕШИ ПРОБЛЕМИТЕ ИМ ОСОБЕННО В КВАРТАЛ ФАКУЛТЕТА..
  • 60 John Doe

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "безинтересно":

    Да, вижда се!
  • 61 BOBI

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "ВикиЛексъсНХ":

    Какво 911 turbo S ще вземеш под 200 хиляди евра и то без ДДС ? Говориш пълни глупости. Все пак става въпрос за нови автомобили.
  • 62 BOBI

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Гого":

    Толкова и си имал 911, щом го определяш като лагерница. Точно 991 от това време вози доста прилично, даже гумите може да се карат една идея по веки за по комфортна возия. Като си ограничен да не вдигаш повече от 270. Над 270 ти светва предупреждение. А разликата между това БМВ и 911 ще остане доста голяма ито в полза на Поршето, при все, че има повече коне М-ката.