Last news in Fakti

4 Февруари, 2021 17:17 4 549 12

Nissan разкри повече подробности за новия Qashqai

  • nissan-
  • qashqai-
  • премиера

Световната премиера на модела е на 18 февруари

Nissan разкри повече подробности за новия Qashqai - 1

След няколко поредни тийзъра от японската компания, включващи снимки на автомобила покрит с камуфлаж и снимки подчертаващи отделни детайли, ето че вече имаме ясни снимки и дата за световна премиера на модела. Тя ще бъде предавана на живо в европейският канал на марката в YouTube на 18 февруари от 12:00 ч. българско време. Това което виждаме от представените снимки са новите V-образни адаптивни LED фарове, горната част на които е запазена за дневните светлини. Въпреки, че размерите на SUV-то ще се запазят, то се очаква дизайнът да е с повече остри форми и по-ясно изразени линии, подобно на промяната която видяхме при настоящото поколение Juke.

Nissan разкри повече подробности за новия Qashqai

Нова инфотеймънт система с 9-инчов екран изведен в централната част на арматурното табло, както и наличието на 12.3-инчов дисплей пред водача са промените в интериора на които от Nissanакцентират най-много. Опционално ще могат да се добавят 10.3-инчов хед-ъп дисплей, подгряване на волан и седалки, масаж за предните седалки, амбиентно осветление, поставка за безжично зареждане на телефон, както и премиум озвучителна система.

Nissan разкри повече подробности за новия Qashqai

Задвижването ще се осигурява от 1.3-литров бензинов мек хибрид с 12-волтов стартер-генератор с мощност от 138 конски сили с ръчна или опционална CVT скоростна кутия и предно предаване, както и 156-коньова версия с опционално 4х4 задвижване и CVT скоростна кутия. Нововъведение в гамата на Qashqai ще е e-Power задвижването което представлява хибрид с 1.5-литров бензинов мотор със 155 конски сили, който не задвижва колелата, а отговаря за зареждането на батерия, която от своя страна предава енергията към електромотор със 187 конски сили който задвижва колелата.

Nissan разкри повече подробности за новия Qashqai


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ахахах

    9 13 Отговор
    Какво ни занимавате с Нисани, те напускаха ЕС. Те са си Рено.
  • 2 Знайко

    2 6 Отговор
    Странно колата се задвижва от 1,3 литров турбо бензинов ДВГ 133 к.с.. А хибрид с електрически генератор се върти от 155 коня=114кВт. 1,5 литров бензинов ДВГ. В днешно време над 2 тона кола за изминаването на 100 км. трябват едва 17-20 кВтч. Нали има батерия, която да покрива пиковете в потреблинието при ускорение. За какво им е толкова мощен генератор през другото време?

    Коментиран от #12

  • 3 Реалист

    10 2 Отговор
    Този 1.3 май е тсе то на рено

    Коментиран от #5

  • 4 сектант

    6 2 Отговор
    не знам ама такава тренировка ръце направих в залата направо ще гръмнат ръцете ми яко се напомпах не мога да пиша правилно даже
  • 5 Чавдар войвода

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Реалист":

    Този 1,3 е 1,33 на Мерцедес.
  • 6 КЕРПИЧА

    1 3 Отговор
    Тва НЕЩО НЕ МИ Е НА СЪРЦЕ
  • 7 Пурко

    5 8 Отговор
    С умиление си спомням какви нисани съм карал чисто нови, а сегашните рено недоразумения ме карат да се ядосвам и страдам как я съсипаха тази марка! Кръм ми капе от сърцето при вида на тези френски курници!
  • 8 Ново

    1 2 Отговор
    Редакторе, сПыШКАТАработиш ! :))
    Новината от последния час я изтърва. :))
    На 4 февруари AVTOVAZ стартира серийно производство на обновеното семейство LADA Largus. Първата кола, която напусна поточната линия, беше LADA Largus Cross в максимална конфигурация, боядисана в новия цвят на "Каракум".

    Новата LADA Largus се промени външно, като получи външния и интериорния дизайн в модерния стил LADA. Колата има оригинална предна броня, капак и предни калници, радиаторна решетка, фарове, джанти и външни огледала - всичко това формира солиден, по-модерен и изразителен вид на автомобила за работа и пътуване.

    Голяма част от промените са насочени към подобряване на комфорта и функционалността на автомобила. LADA Largus получи ново табло за управление и волан, мултимедийна система, предни седалки с усъвършенствана странична опора и редица други опции, които са от значение както за дълги разстояния, така и за ежедневни пътувания.

    Началото на приемане на предварителни поръчки за обновената LADA Largus ще бъде обявено допълнително.

    Да напомним, че LADA Largus стана първият съвместен проект на AVTOVAZ и Renault. Автомобилът е специално проектиран за Източна Европа, но за Русия е получил допълнително подсилено шаси и подобрена защита от корозия. Днес LADA Largus е в ТОП-10 автомобила на руския пазар; това е единственият седемместен автомобил в своя клас. Моделите от семейство LADA Largus са получавали наградата „Кола на годината в Русия“ 7 пъти.

    Към днешна д
  • 9 чичо гошо

    1 5 Отговор
    карам а-80 в2 1.6д от 12години и ма боли дедовия за пластмасови щтайги .
  • 10 Потребител

    1 3 Отговор
    Карам х-трейла Т31, жената е с новия Кашкай най-наточената версия, но като сравнявам двата веднага казвам, че кашкая става за градска кола и то в летните дни. Като знам как и пада акумулатора като не го кара 2-3 седмици(за нова кола) не е нормално, представям си как ще е с тази хибридна версия. Освен това за хора, които никога не са имали вземане даване със СVT е доста дискомфортно в началото особено. Друг минус е недостатъчно удобната инфотейнмънт система според мен има нужда от сериозна промяна на интерфейса и функциите да се нападнат за жени, защото това си е женска кола, мъжете в Кашкай изглеждат зле, направо ми е дискомфорт като ме накара да я возя. За мъже шофьори само новия х-трейл (американски роуг) или американската версия патфайндър останалото е компромис при това с френски привкус.
  • 11 Гост

    2 1 Отговор
    От този модел зависи дали Нисан ще изплуват или ще се удавят в Европа! Заложено е много в него...на първо четене параметрите са приемливи,но защо отново се връщат към тази CVT кутия!? Като дизайн отвън и вътре ще е на световно ниво,би трябвало. Рено осребриха вече брачния договор с новия Каптюр и Клио!(CMF платформа). Новото Сандеро Степуей ще е кола номер едно по продажби в Европа...от сега се вижда. За Нисан остана само по премиум нишата ,но там вече влизат в по-горния клас и нещата стават екзотични за България,където доминират немските марки! Следя с интерес съдбата на Кашкай в Европа и... България!
  • 12 М3Х7

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Знайко":

    Нещо не си много на център :D Кашкай е под 2 тона и страшна логика извади колко киловата ти трябват за да минеш 100км.