Повече от две години бяха нужни на малката германска компания e-Wolf да доразвие прототипа си E-2 до готовност за серийно производство. Електрическият суперкар вече носи името Alpha 2 и макар да е запазил футуристичната външност на концепта, механиката е претърпяла сериозна преоценка.
Под авангардните форми - смесица между изтребител с технология "стелт" и Lamborghini - вече не се крият четири електромотора за всяко от колелата. Немците са решили, че подобна конструкция би била прекалено скъпа и сложна. Alpha 2 разполага само с два двигателя със сумарна мощност 280 кВт (381 к.с.) и въртящ момент 800 Нм.
Благодарение на щедрото използване на композитни материали дългият почти пет метра e-Wolf тежи едва 900 кг. Ускорява до 100 км/ч за 3.9 сек. и достига максимална скорост от 230 км/ч. Пълен заряд на акумулаторите стига за изминаването на 300 км, а бързото им зареждане до 80% от капацитета отнема само половин час.
Несъмнен плюс на германския електромобил е цената. 245 000 евро са съвсем умерена сума за возило от този сегмент. За парите си купувачът ще получава стилен, динамичен и най-вече икономичен суперкар. Пробег от 100 км ще струва на собственика едва 2-3 евро, а в много страни ще може да ползва данъчни облекчения и държавни субсидии.
Проблеми с ежедневната експлоатация, разбира се, не са изключени. В родната Германия и повечето цивилизовани европейски държави обаче вече има изградена инфраструктура от станции за зареждане.
23 Юни, 2011 10:10 6 472 18
Немски суперкар на ток
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Pe6o
16:03 08.09.2011
2 mm
Поздравления още веднъж.
16:03 08.09.2011
3 111
16:03 08.09.2011
4 golemia
16:03 08.09.2011
5 stoqn
16:03 08.09.2011
6 S
user-e,user-e... какво стана? Смееш ли да коментираш безличните японски автомобили, които непрестанно копират, при положение, че си видял предника на това немско возило? Целувки и поздрави!
Коментиран от #9
16:03 08.09.2011
7 роро
16:03 08.09.2011
8 radko
16:03 08.09.2011
9 user
До коментар #6 от "S":
Е да - има прилики - отпред е страхотна, отзад не струва. Да, копират - но от други Европейски автомобили ! Не че го одобрявам, но все пак Европеец копира от Европеец, а не жълт да идва тук, да снима и краде идеи и да го прави от евтина пластмаса в бамбуковите фабрики, за да го докара дотук със цапащи фериботи и да го продаде на балъците по-евтино ! А и това на снимката ще бъде качествено, за разлика от некачествените японски боклуци. Не одобрявам копирането - но в днешно време е почти невъзможно да създадеш нещо собствено и красиво ! Аз винаги "смея" да коментирам - коментирай ти защо досега няма случай някой да копира от японска щайга ? Еми защото тя вече е копие на някой Европейски модел !16:03 08.09.2011
10 345
Коментиран от #16
16:03 08.09.2011
11 345
Коментиран от #15
16:03 08.09.2011
12 машинист
Коментиран от #14
16:03 08.09.2011
13 mediator37
16:03 08.09.2011
14 golemia
До коментар #12 от "машинист":
spoko shte se preobrazuvat ot benzino v elektro stantzii a i koi znae kakvi konsumativi shte imat tezi el motori ne si mislete che shte stanat po zdravi kolite i bez razhodi i konsumativi16:03 08.09.2011
15 golemia
До коментар #11 от "345":
to na teb i oshte niakolko kato teb ugoda niama kakvoto da vi pokajat vse shte mu namerite kusuri dai vi samo iaponski prachki da hvalite samo neznam v koi sviat jiveete iapontzite takiva raboti ne mogat da praviat i tazi tvoia gnevnost i govorene sreshtu nemskite koli mi e mapalno iasna i obiasnima16:03 08.09.2011
16 Име:
До коментар #10 от "345":
Не му отваряй очите бе остави го да си кара германските коли. То като не се интересува няма и как да знае колко е в грешка. Но човек трябва да има познания и по всички коли, за да може да даде обективен коментар. А така като някъф върл фен на немското се изказва по адрес на японското автомобилостроене се стига до страхотни смехории и небивалици. Аз цял живот японски коли ще карам и никога ама никога няма да си купя немска кола. В суперкарите се знае че Италианците са най-добри. А дизайна на това нещо отпред е нещо средно между ламбо с фарове от ферари и таван и предно стъкло от енцо. А отзад прилича на смачкана картонена кутия. Отвратително грозна кола силно закъснял дизайн. lamborghini countach има в пъти по-добър дизайн.16:03 08.09.2011
17 ?
16:03 08.09.2011
18 обикновен
16:03 08.09.2011