Last news in Fakti

22 Март, 2021 11:44 3 824 29

Повече подробности за хибридните AMG модели на Mercedes

  • amg gt-
  • amg 73e-
  • amg gt 4 door

Ето с каква мощност ще разполагат най-бързите модели на марката

Повече подробности за хибридните AMG модели на Mercedes - 1
Снимки: Mercedes

В предишна статия ви информирахме за първото хибридно AMG, което ще се появи съвсем скоро на пазара. Mercedes AMG 73е GT 4 Door ще дебютира в следващите месеци, а изданието Autocar разкри повече подробности за задвижването.

Повече подробности за хибридните AMG модели на Mercedes

За разлика от новата C-Klasse, AMG GT запазва 4.0-литровия бензинов осмак под капака, като той ще работи заедно с електромотор с мощност от 201 конски сили и максимален въртящ момент от 363 нютон метра. Сумарната максимална мощност ще достига минимум 805 конски сили, а поне 1000 нютона ще бъдат предавани към четирите колела. Благодарение на високите показатели се очаква ускорението от 0 до 100км/ч да отнема по-малко от 3 секунди, а максималната скорост да надвишава 320км/ч.

Повече подробности за хибридните AMG модели на Mercedes

Хибридните модели ще носят обозначението AMG 73, като освен четиривратото купе, ще видим още S73е и SL73е в най-скоро време, а SUV-тата G73е и GLS73е най-вероятно също ще дебютират в близко бъдеще.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Gosho

    20 14 Отговор
    После пак ми хвалете японски и френски курници , че били коли . хахахахахахахаахахахахахах

    Коментиран от #3, #6

  • 2 Винету

    6 2 Отговор
    И аз искам такова...ама с тези джобове.Сигурно е 1 шкафче с 500е.
  • 3 Ставри

    15 9 Отговор

    До коментар #1 от "Gosho":

    Японските марки нямат нещо, което дори да се доближи като данни до коли като AMG GT 63s/E 63s, BMW M3/M3/M5! Имат някакви пребити модели и пак не са конкуренция дори на базовите модели..

    Коментиран от #4

  • 4 Антон

    8 7 Отговор

    До коментар #3 от "Ставри":

    Сега ти много лошо го сложи на почитатели на азистските тенекета. При тях със зор се намира седан над 140 коня, хеле пък двойно задвижване и автомат. Всъщност не трябеа да сме изненадани - дребни малки човечета, с малки размножителни органи какво друго да направят освен икономия.

    Коментиран от #5

  • 5 Ставри

    8 4 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Преди малко ми излезе оферта за новия Тойота Ярис хибрид за 50000 лв. хахахахха.. абе тия болни ли са. Тая сапунерка не заслужава и 30000 лв за пластмаса и динамика на старо балканче. Мерси
  • 6 Дфен

    2 19 Отговор

    До коментар #1 от "Gosho":

    На тоя кенеф една тесла ще му навие сърмите.

    Коментиран от #9, #25

  • 7 DrivingPleasure

    3 7 Отговор
    Като почти бивш фен на мерцедес казвам - не мерси!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Кирчо

    12 1 Отговор

    До коментар #6 от "Дфен":

    Значи, колата не е само ускорение 0-100, има и завиване, спиране и още доста качества в една кола. Тесла има само линейно ускорение, другите показатели са потресаващо зле. Да си я карат там картофените сърца и да не ни занимават.

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Антон

    10 1 Отговор

    До коментар #9 от "Кирчо":

    Забравяш нещо много важно: 1. Прословутото ускорение на най-мошната тесла се случва само при напълно заредени батерии. 2. Въпросното ускоренке може да се случи няколко пъти, след което батериите трябва да изстинат.
    Но дечурлигата като чуят ускорение 2.8 и си мислят че това е всичко.

    Коментиран от #14, #15

  • 11 Големия лос

    1 8 Отговор

    До коментар #9 от "Кирчо":

    Знаеш ли какво е лосов тест и как се представя Тесла и Мерцедес на него? Май не става въпрос за каране направо, а?

    Аз знаеш ли какво е Laguna seca? Това е една права отсечка, на която няма нужда от спиране и завиване гледай клипа долу. Защо така най-бързия Mercedes не може да бие Тесла и е доста назад в класацията, с цели три секунди назад, а останалите AMG GTR са още по-назад? И това с 7-местният семеен седан Тесла модел S. Представи си като излезе роудстъра.

    Коментиран от #13, #18, #26

  • 12 Прав си

    2 5 Отговор
    Заряда на батерията има значение. От 100 до малко под 75%, ускорението е за 2,5 секунди, при 50% спада на 2, 7 секунди, а при 25% заряд на батерията става абсолютен мъртвец и ускорява за 2,9 секунди. Под 10% мощността се ограничава до минимум и не може да се включи launch control. Затова ускорението трае цяла вечност - 3,9 секунди. Дори с твоя автомобил ще го биеш, нали?

    И това е снимано преди 4 години със скапаните батерии и смотаното охлаждане. Новите батерии са много по-добри, а вече охлаждането става чрез климатика и почти е невъзможно да ги загрееш.

  • 13 Кирчо

    5 1 Отговор

    До коментар #11 от "Големия лос":

    Е ти нали се сещаш, че тоя прехвален фритюрник втора обиколка не може да завърти. Какво правим и с новите ел Поршета, които са много по-добри от от тесла??

    Коментиран от #16

  • 14 Предишния коментар беше до тебе

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Как ще коментираш сравнението между AMG GTR и Plaid? Само за ускорение ли става въпрос, както твърдеше по-рано? Тесла прегря ли? Батерията ли и свърши? Три секунди разлика малко ли ти се струват?
  • 15 AMG GTR

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Ето за сравнение

  • 16 Ха-ха-ха

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "Кирчо":

    Къде е времето на porsche на тази писта? Срам ги е да се пуснат. И с коя Тесла сравняваш поршето? С онази от 2012 година ли? Днес сме 2021, ако не си си поглеждал скоро календара. Нека сравняваме Тесла 2021 с porsche 2020, за да е по-коректно сравнението.

    Коментиран от #17

  • 17 Кирчо

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "Ха-ха-ха":

    Бягай бе малък, отивай да си играеш с легото. Хванахме те, че пишеш от името на 100 човека и кола не си помирисвал досега. Купи си ел тротинетка, гледам, че те влекат *едалски дреболии!
  • 18 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Големия лос":

    А на Ринга кога официално под 9 минути ? Още преди две години се беше хванал на бас, че ще имат под 8, а още нищо, ама си мълчиш за там като препикано мушкато.

    Коментиран от #19

  • 19 Пак к@pвенски номера

    0 3 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Ето правилата на облога: "Тази година ще стане. Обзалагаме ли се, след като си толкова убеден, че няма да стане? ТАЗИ ГОДИНА, ТЕСЛА, ПОД 8 МИНУТИ НА НЮРБУРГРИНГ. Тава е залога. Да няма после отмятане , КАКТО ВИНАГИ ПРАВИШ. Очаквам конкретен отговор обзалагаш ли се или не?"

    https://m.fakti.bg/avto/373245-barza-li-e-nai-barzata-tesla-model-3-na-pat-sas-zavoi-video#comment_80


    Къде прочете "официални" времена? По време на облога си мислех, че прототипа на roadster ще врътне под осем минути, затова 1000 пъти питах надолу, дали ще поставя други условия? Посочи къде е споменато, от когото и да било дори да не е антиелектрика, че времето трябва да е официално, тоест да е от сериен автомобил, а не прототип? Много добре ви знам номерата, че след като изгубите се опитвате да промените условията. Нито ви е за първи път нито за последен. Просто не умеете да губите с достойнство и винаги държите да се изложите още веднъж и още веднъж и още веднъж.

    Коментиран от #20

  • 20 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Пак к@pвенски номера":

    Хаха, жалък си пич, иначе добре си се описал в последните редове. Аз не твърдя за някоя кола, че е по - добра от всички останали, за да се хващам на бас. Ти го правиш хвана се и загуби, това е. И няма такова нещо като неофициален рекорд, всеки може да пусне клип че прави обиколка с колело за 4 минути, затова си има определени условия при които се поставят въпросните времена.
  • 21 Пак к@pвенски номера

    0 3 Отговор
    Ето ти 2 различни резултатът през няколко месеца засечени от външни източници, а не от Tesla. Не са с точност до стотна от секундата, но с колко да са объркали, за да стане времето повече от осем минути?

    https://m.fakti.bg/avto/410315-tesla-schupi-rekorda-na-porsche-taycan-na-nurburgring


    https://m.fakti.bg/avto/422114-novata-tesla-popilala-taycan-na-ringa



    Последно това Тесла ли е, времето под осем минути ли е и на нюрбургринг ли е направено? Нали никоя Тесла не можеше да го направи?

    И Тесла не е най-добрия автомобил! По който и да е критерий има по-добри автомобили от нея. Но също така е е много по-добра от други автомобили, за които конкретно става въпрос в случая.

    Коментиран от #22

  • 22 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "Пак к@pвенски номера":

    Обаче продължаваш да си неадекватен. Клипчета, както казах, всеки може да пуска, има си сайтове с официални времена на пистата и вътре го има Поршето, но не виждам Тесла, освен Тесла 3 за 9 минути.И в статията си пише неофициален рекорд, сам си задай въпросът, от Тесла защо не са кандидатствали рекордът им да е вписан официално.
  • 23 ТЕСЛА, ПОД 8 МИНУТИ НА НЮРБУРГРИНГ

    0 2 Отговор
    Може или не може? ДА ИЛИ НЕ?

    Коментиран от #24

  • 24 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "ТЕСЛА, ПОД 8 МИНУТИ НА НЮРБУРГРИНГ":

    Не, очевидно не може. Щом не отговаря на изискванията на пистата и не е признат за официален значи на този етап не може. Още ще извърташ ли?

    Коментиран от #27

  • 25 ток и жица

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Дфен":

    Тесла пада от сегашния 600 коня без хибрид, пък камо ли от този.
  • 26 асддса

    4 0 Отговор

    До коментар #11 от "Големия лос":

    Пич, първо това е прототип. Второ е с много лепкави гуми с каквито мерцедесите не идват от завода. Трето, колата има 1100 коня.
    Това не е важно. Дори и да кажем че е най-бързата, факта че батерията не и стига за дълго време и започва да прегрява и да се забавя автоматично я изключва от каквото и да било съревнование.
    И накрая най-важното. Тоя миксер и 5000 коня да го направят, и за под минута да прави обиколката, пак си остава миксер. Не носи НИКАКВО удоволствие да го караш. Нито има звук, нито усещане от скапаната електрическа рейка, нито нищо.
    Дреме ми на оная работа колко е бърза, аз да не би 100% от времето да карам колата си на лимита ?
  • 27 Каква е разликата

    0 3 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    С Лагуна сека? Там може ли да направи 1:30 минути?

    И двамата обаче пропускате, че както резултата на Лагуна сека, така и 7:13 минути на Нюрбургринг са направени със старите батерии 2170, които в момента се ползват за Тесла модел 3. С новите клетки 4680 батерията ще е по-лека, по-мощна и ще загрява по-малко. Какво ли ще стане с официалните времена на серийния автомобил, който ще бъде настроен точно за nurburgring, на база резултатите от тестовете които правиха там?

    И най-обикновен шофьор на Тесла модел 3, може да запише телеметрията на цялата обиколка плюс видео и да анализира действията си във всяка една десета от секундата на обиколката. Представете си колко данни са събрали тестовите автомобили и колко подобрения ще бъдат направени!
  • 28 Пич

    0 1 Отговор
    Първо това наистина е прототип и серийния автомобил ще е доста по-бърз. Както виждаш, първоначалният резултат беше 20 секунди по-бързо от Порше тайкан, а след настройки ги увеличиха до половин минута със старото купе и батериите на Тесла модел 3. Plaid + ще е с новите батерии и по-леко купе.

    Второ, това че Mercedes не излиза с лепкави гуми от завода си е проблем на Mercedes.

    Трето, това че от Mercedes не могат да направят автомобил с 1100 коня пак си е проблем на Mercedes.

    Четвърто, новите батерии не загряват, а Plaid + ще е с пробег 840 км. Дали AMG GTR може да измине толкова с един резервоар, без да смятаме колко струва зареждането, защото това надали интересува собствениците на тези автомобили?

    Пето, волана може да се настрои да ти дава обратна връзка и да усещаш завоите. Въпрос на няколко реда софтуерен код. Може да симулира дори волан без хидравлика и да те кара да се бориш с него.

    Шесто, щом да караш един от най-бързите автомобили на писта не е удоволствие за тебе, иди си хвани градския транспорт или такси.

    А седмото направо разбива! След като мощността и ускорението въобще не те интересуват, защо въобще написа този пост? Да беше започнал със стандартното за антиелектриците че всеки истински мъж, се нуждае от 40 коня автомобил и 120 км максимална скорост с равномерни фуги на вратите, а бързите автомобили са за джендъри!
  • 29 1944

    0 0 Отговор
    рушняците ше превземат пазара с новия родстър крим. цели 106 коня!!!!