Германски автомобилни експерти съставиха един любопитен рейтинг на най-добрите компактни автомобили за 2021 година. По-конкретно става дума за новите генерации на автомобили от т.нар. Golf-ов клас, познати ни още, като компактни леки автомобили. Ето и автомобилите от топ 10, подредени в обратен ред.
10. Mazda 3
Автомобил с изискан дизайн и добро оборудване. Информационно-развлекателната система е на върхово ниво, а качеството на интериора е съпоставимо с това на премиум марките.
9. Mercedes-Benz A-Klasse
Безопасен, надежден модел със специален външен вид. Много семейства предпочитат точно тази кола, въпреки габаритите ѝ.
8. Toyota Corolla
Хибридно превозно средство с много нисък разход на гориво и емисии на въглероден диоксид. Отличен избор, както за частни клиенти, така и за служебни автомобили.
7. BMW 1er
Колата има добро управление и високо качество на и на елементите, и на самата сглобка. Освен това е с предно предаване и с интуитивна инфоразвлекателна система.
6. Volkswagen Golf
Последната версия на автомобила предлага на купувачите много от първокласните функции, които биха очаквали в по-скъп автомобил, но на разумна цена. Разочароващо е само разсейващото боравене с дигиталните контроли на таблото.
5. Audi A3 Sportback
Качеството на интериора може да не е толкова добро в сравнение с предишния модел, но колата се представя много по-добре. A3 осигурява комфортно, приятно пътуване и има място за всички в семейството. Моделът разполага с гама от качествени бензинови, дизелови и хибридни двигатели.
4. Ford Focus
Колата радва с отлично поведение на пътя и много приятни управление и возия. Заслужава да се отбележи и просторният интериор.
3. Skoda Scala
Страхотен семеен автомобил на разумна цена. В същото време меката возия, доброто управление, висококачествената информационно-развлекателна система, мястото на задните седалки и просторният багажник ще ви зарадват.
2. Skoda Octavia
Най-новата Octavia ще осигури на пътниците комфортен интериор. Има и много място за багаж, което липсва при конкурентите. Икономичните двигатели позволяват дълги пътувания.
1. Seat Leon
Този хечбек разполага с добро оборудване и достатъчно място както за пътници, така и за багаж. Освен това цената не хапе и оперативните разходи са едни от най-ниските. Добавете към това изящно завършения интериор и широката гама от двигатели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 авто фен
12:06 27.03.2021
2 вес
12:12 27.03.2021
3 Bravo
Коментиран от #13
12:13 27.03.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Цецо
12:20 27.03.2021
6 jар
Коментиран от #12, #14, #26, #37
12:23 27.03.2021
7 гост
Коментиран от #9, #19
12:28 27.03.2021
8 Морето
Коментиран от #10, #18
12:30 27.03.2021
9 гост
До коментар #7 от "гост":
Изследователи от шведския Технически университет „Чалмърс“ са успели да създадат „структурна“ батерия, която съдържа въглеродни влакна, служещи едновременно като електрод, проводник и носещ материал. Най-новият пробив на учените проправя пътя към съхранението на енергия чрез батерии без маса в превозните средства и други технологии, пише Electric Hybrid Vehicle Technology.Батериите, използвани в електрическите автомобили, съставляват голяма част от теглото на превозното средство, без да изпълняват някаква носеща функция. Структурната батерия, от друга страна, работи както като източник на захранване, така и като част от конструкцията - например в каросерията на автомобила. Това се нарича съхранение на енергия „без маса“, тъй като по същество теглото на батерията не се отчита, когато стане част от носещата конструкция. Изчисленията показват, че този тип многофункционални батерии биха могли значително да намалят теглото на електрическото превозно средство.
Коментиран от #43
12:31 27.03.2021
10 Добре ще
До коментар #8 от "Морето":
е при този избор да намериш и място от където да купуваш масло по цени на производител.Коментиран от #17
12:34 27.03.2021
11 Без Хюндай накъде
12:37 27.03.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 авто фен
До коментар #3 от "Bravo":
Корола може да се купи и стара съвсем спокойно. Най-здравата в класа.12:45 27.03.2021
14 авто фен
До коментар #6 от "jар":
Най-добрият баланс предлага Корола и Шкода. Може би и Форд донякъде. Пък и Голф.12:46 27.03.2021
15 кварталния
12:53 27.03.2021
16 гоуфу
Коментиран от #24
12:57 27.03.2021
17 Морето
До коментар #10 от "Добре ще":
Добре. Няма да споря. Има и друг вариант-ако, случайно, купя Сеат-а, ще го покарам 2-3 години и ще го продам. За този период от време няма да навъртя повече от 50-60 000км. Фен съм на марката, нищо, че под капака се крие немски двигател. И да те учудя още повече-ако това се случи, другия модел ще е пак Сеат. Наречи ме "прост", но така мисля. А ти вземи това, което ти харесва, избор винаги има.Коментиран от #20
13:08 27.03.2021
18 Ухааан
До коментар #8 от "Морето":
Това не е Леон... Виж емблемата, това е CUPRA и е поне 300кс.Коментиран от #21
13:18 27.03.2021
19 Turbo
До коментар #7 от "гост":
Стига писа глупости! Забрана за производство на двг няма!Коментиран от #25
13:26 27.03.2021
20 Учудвам се
До коментар #17 от "Морето":
че все още има хора робуващи на определена марка.В момента повечето модели се различават основно по емблемата.Коментиран от #22
13:30 27.03.2021
21 Морето
До коментар #18 от "Ухааан":
Видял съм това. 😉13:35 27.03.2021
22 Морето
До коментар #20 от "Учудвам се":
Няма нищо чудно. Не робувам на марката Сеат, просто я харесвам. Но марката Сеат ми робува, давайки ми удоволствието от шофирането. Затова гледам хечбег-а Леон-нито голям, нито малък. Не пътувам, натоварен с багаж, деца, кучета и велосипеди, не мъкна буркани от село. На мен ми стига. Дизайна, стойката на пътя, мощността-ето това търся и намирам в него.13:49 27.03.2021
23 GEКО
13:54 27.03.2021
24 Vghjk
До коментар #16 от "гоуфу":
То е ясно.Така казваха и като излезе 2.След битъл всичко е боклукКоментиран от #28
13:55 27.03.2021
25 перничанин
До коментар #19 от "Turbo":
Колега, не се занимавай. На тоя пълно игнориране. Като не му пишеш, няма да се пени толкова.По темата, моя избор е Октавия.
13:58 27.03.2021
26 Японеца
До коментар #6 от "jар":
Колко ли е взел автора за великото писание: " голфов клас"? Японските коли нямат общи с немските боклуци!14:29 27.03.2021
27 Мдаа
14:45 27.03.2021
28 Тойота
До коментар #24 от "Vghjk":
Отиди пред първия срещнат квартален сервиз и виж какво има- основно аудита а3-ки, голф 4-ки, разни беемвета и други западни трошки. Голф 2-ката е прилична, както и Ауди 80 (яйцето). След това заприличаха на нищо.Коментиран от #34, #36
15:01 27.03.2021
29 сектант
15:05 27.03.2021
30 Рено ентусиаст
15:12 27.03.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Someone
OMFG!!!
Имам последния модел на Мазда 6 и макар да има доста плюсове, точно инфотеймънт системата е може би най - големият минус + "премиум" озвучителната система BOSE, която звучи, като касетофон от 90-те... Архаична система, архаична навигация, архаичен малък дисплей с пикслели, с размер на оризово зърно. Качеството на камерите е точно толкова зле, като на китайски телефон.
16:02 27.03.2021
33 Мое мнение
16:26 27.03.2021
34 Wsx
До коментар #28 от "Тойота":
Бяха здрави защото са качествено изработени и опростени.Но са морално остарели .А пред сервизите е пълно с защото за 5000 лева искаме да караме коли които в магазина са били60000 ,100000Коментиран от #35, #41, #42
17:28 27.03.2021
35 Факт
До коментар #34 от "Wsx":
По морално остарели от японексите недоразумения има ли субару сабару тайота тойота хунда хонда и всякакви други недоразумения с изпушени 1.5 двг евтини материали и салон харчещи много а бе неефективни барутнициКоментиран от #38, #56
17:38 27.03.2021
36 перничанин
До коментар #28 от "Тойота":
След това се огледай пред блоковете до сервиза. Изненадааа! То същите които са в сервиза , Голфове , А 3-ки , някоя и друга по-нова. Това се кара масово , това е и в сервиза.Коментиран от #40
17:46 27.03.2021
37 сектант
До коментар #6 от "jар":
Пластмасонда17:53 27.03.2021
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Wsx
До коментар #36 от "перничанин":
Абсолютно18:36 27.03.2021
41 авто фен
До коментар #34 от "Wsx":
Никак не са опростени Тойота.Хибридите са много по-сложни автомобилни системи от дизелов Голф. Но Корола хибрид е най-здравата кола в класа.Коментиран от #62
18:56 27.03.2021
42 ала бала
До коментар #34 от "Wsx":
И с какво Голф,Фолксваген Поло или Рено Клио са по-усложнени от аналогични Тойота. Ми тя Дачия е най-опростена, но навсякъде в дъното на класации за здравина.Коментиран от #46, #61
18:59 27.03.2021
43 Дизела
До коментар #9 от "гост":
Тази новина е стара.С този метод не се съхранява електрическа енергия,а топлина тесльо пак лъжеш.Коментиран от #47
19:22 27.03.2021
44 Буха ха
19:23 27.03.2021
45 ТурбоДизел
19:26 27.03.2021
46 Рено Ентусиаст
До коментар #42 от "ала бала":
А с какво Тойота произедена във Франция е по-добра от Клио в Словения?Коментиран от #48
19:26 27.03.2021
47 норвежец
До коментар #43 от "Дизела":
Някой ми краде ника. Същност в Норвегия има стартъп компания която е проектирала батерия - шаси в едно, изработена от кевлар, която гарантира 800 км пробег. Засега цената е висока, но компанията се надява на държавна помощ защото елиминира проблемите с рециклирането на негодните батерии от съществуващите технологии19:43 27.03.2021
48 авто фен
До коментар #46 от "Рено Ентусиаст":
Ами с това,че е по-здрава.Защото е Тойота и се сглобява с много японски части в завод,който работи по методите на японците.Коментиран от #49, #58
19:50 27.03.2021
49 Рено Ентусиаст
До коментар #48 от "авто фен":
Метод на японците брутален тпизъм и ме обхваща смях метод за производство на коли на японците ахахахахаКоментиран от #51
19:53 27.03.2021
50 гост
Коментиран от #55
20:45 27.03.2021
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 авто фен
До коментар #52 от "Рено Ентусиаст":
Кое е нискотехнологичен дарак. Тойота,която продава много по-технологичните хибриди и водородни хибриди, или Рено 0,9 Tce? Кажи едно технологично Рено,май най-технологичната им кола е Renault Twizy и Zoe дотам с технологиите при Рено. Всичко друго е стандартни бензинови и дизелови мотори.Много си се объркал кое е нискотехнологично и високотехнологично. Високите автомобилни технологии идват от Япония и САЩ.
Коментиран от #59
21:34 27.03.2021
55 БатП
До коментар #50 от "гост":
Ами като авторчето на статията е превел някоя платена реклама от придворните списания на ВАГените, къде да са голф и производните? Мислете малко с тия глави. Не съм фен на японско, ама Корола да е зад Голф. Излиза сега 308, няма я в класацията. БМВ и Мерцедес зад Шкода и фауве. Жалка класация.21:35 27.03.2021
56 старият рокер
До коментар #35 от "Факт":
Братле ,моля те не се излагай така директно на слънце,пази си главата,че има изригвания! Японският двигател е НЕУБИВАЕМ ако се кара с хубаво масло. От 30 години имам автосервиз и повярвай ми видял съм много ''навеси''. Винаги съм казвал на лаиците,че няма лоша марка автомобили, има лоши стопани!22:09 27.03.2021
57 Има и друга
22:17 27.03.2021
58 ТурбоДизел
До коментар #48 от "авто фен":
Метода на японците (нов лаф) е метода на германци и французи от преди 20г , а точно в тази Тойота ама мнооого се съмнявам да има японска част ,може да има само изисквания към тях.Коментиран от #63
23:04 27.03.2021
59 Рено ентусиаст
До коментар #54 от "авто фен":
Много е технологичен приуса само дето не е еволуирал за 30 години станаКоментиран от #64
00:58 28.03.2021
60 Гост
13:12 28.03.2021
61 Wsx
До коментар #42 от "ала бала":
Съгласен сън за тойота .Карал съм айго служебно около120000км.И те имат своите слабости.Харча на масло става огромен след 90000 а и много важен е шофьора.стила на каране и т.н.Харесват ми ярисите и корола обаче са ми скъпи.Иначе дачия служебна карам в момента и засегае чук на 40000 е все пак.Карах октавия 2 лична .На130000 от първи собственик купена от магазина.На 220000 я продадох не ме е оставила никога само обслужване.А рия класации и аз ги следя редовно там влизат дефекти като изгоряла крушка на дачия частите са евтини доколкото знам но....за личен автомобил още не бих си купил макар че новото сандеро е коренно различна кола от досегашното.14:48 28.03.2021
62 Wsx
До коментар #41 от "авто фен":
Съгласен съм за хибридите дори тествах новата корола хибрид ,но ми е скъпа не ча не ми харесва.А конвенционалните тойоти не че са опростени а прилагат по скоро еволюция а не революция в задвижването.тоест по стари доказани технологии.Пазара им е малко по различен от на повечето европейски марки16:50 28.03.2021
63 авто фен
До коментар #58 от "ТурбоДизел":
Пълни глупости. Има интернет, напиши в гугъло TPS Toyota Production System, това е системата за производство измислена от инженери на Тойота, тя е причината Тойота да произвежда най-здравите автомобили на добри цени,а не по-скъпо, защото производството е много по-ефективно и се избягват загуби ,а дефекти се отстраняват още на поточната линия.19:35 28.03.2021
64 авто фен
До коментар #59 от "Рено ентусиаст":
Япоонците първо са 25 години напред в авто технологиите спрямо европейските марки,когато Рено и Фолксваген се радваха на турбо дизели 90-те години японците произвеждаха хибриди Приус, а разработката им е още по-назад.Това означава че са напред с технологиите. А Приус го усъвършенстват технологично всяко поколение - иначе как мисли ще е най-ефективният хибрид на пазара и днес? Всяко ново поколение Приус идва с още по-добра икономия на гориво благодарение на високи технологии в хибридната сфера.19:38 28.03.2021
65 Ицо
09:49 29.03.2021