Last news in Fakti

28 Март, 2021 13:00 13 390 56

Ето как ще изглежда новата ел. S-Klasse на Mercedes

  • mercedes-benz-
  • eqs-
  • интериор

Германската компания показа интериора на EQS

Ето как ще изглежда новата ел. S-Klasse на Mercedes - 1
Снимки: Mercedes

Премиерата на електрическия EQS наближава, а от германската компания разкриват все повече за модела с интересни видеа и снимки. Този път кадрите не са допълнително затъмнени и на практика показват интериора на новото поколение Mercedes в пълния му блясък.

Най-голямо впечатление правят трите дисплея, които заемат по-голямата част от таблото и разполагат с характеристики, близки до такива за геймърски компютър. Системата разполага с 8-ядрен процесор и 24 гигабайта RAM памет. По-голямата част от функциите и екстрите на автомобила се контролират именно от средния екран, като физическите бутони са сведени до минимум.

Със сигурност фокусът е поставен именно върху дисплеите, но освен тях, EQS предлага различни екстри, които да направят пътуването и шофирането максимално комфортни. Аудио система Burmester с 15 говорителя, масаж на седалките, амбиентно осветление и редица системи за безопасност и подпомагане на водача са само част от тях. Въпреки, че това не е първият EQ модел, който марката представя, той ще използва изцяло различна платформа от познатите до момента електрически Mercedes-и.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 21 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 4599

    97 36 Отговор
    Мерцедес отдавна не е това което беше.

    Коментиран от #33, #34, #47

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Дададада

    40 19 Отговор
    Тесла с по голям телевизор и лампички
  • 5 танас

    81 13 Отговор
    Напълно съм съгласен.От 32 години карам мерцедеси,качеството пада стремително

    Коментиран от #10

  • 6 Алфа Сектант🤠

    21 37 Отговор
    Е.баал съм го в бо. клу. ка, новите Дъстър и Рено Трибер направо си го засенчват 😎🏆👏👌💯

    Коментиран от #8, #12

  • 7 Hahaha

    35 8 Отговор
    Бг инжинера да покаже дарбата си в коментарите хахахах
  • 8 Ахил

    23 7 Отговор

    До коментар #6 от "Алфа Сектант🤠":

    Да,да. Засенчен ти е мозъка
  • 9 Ергономия

    15 15 Отговор
    "По-голямата част от функциите и екстрите на автомобила се контролират именно от средния екран, като физическите бутони са сведени до минимум."

    А само преди два дни един ергоном в съседна тема плюеше по Тесла, че премахнала голяма част от физическите бутони и ги преместила на екрана. Свиквайте, Това е бъдещето.

    Автомобилните компании, които решат че те диктуват модата, а не клиентите и те ще ги следват, каквото и да предложат, са тръгнали по пътя на nokia, която обясняваше, че физическата клавиатура никога няма да бъде изместена от тъчскрийн и продължи да набляга на такива телефони и да налага мода като най-голям производител на телефони в света. Всички знаете какво последва, шефовете на автомобилните компании също знаят и помнят.

  • 10 Тра-ла-ла

    23 8 Отговор

    До коментар #5 от "танас":

    Така е, но това се случва и при другите марки така че мерцедеса пак си е малко по-добрият автомобил.
  • 11 Пловдив

    20 14 Отговор
    Лично на мен всичко това ми изглежда отвратително... Не говоря за марки, модели и т.н, а за визията и усещането, когато седнеш в такъв автомобил. Който и да е той.

    Коментиран от #14, #22, #23

  • 12 Тра-ла-ла

    43 8 Отговор

    До коментар #6 от "Алфа Сектант🤠":

    Качих се в нова Дачия и останах ужасен от ниското качество. Евтини пластмаси, вибрации, шум, духане от вратите при напълно затворени прозорци и тем подобни глупости.. Не знам защо хвалиш тези боклуци? Наистина ли не си се качвал в истински автомобил?
  • 13 Ергономия

    6 9 Отговор
    "По-голямата част от функциите и екстрите на автомобила се контролират именно от средния екран, като физическите бутони са сведени до минимум."

    А само преди два дни един ергоном в съседна тема плюеше по Тесла, че премахнала голяма част от физическите бутони и ги преместила на екрана. Свиквайте, Това е бъдещето.

    Автомобилните компании, които решат че те диктуват модата, а не клиентите и те ще ги следват, каквото и да предложат, са тръгнали по пътя на nokia, която обясняваше, че физическата клавиатура никога няма да бъде изместена от тъчскрийн и продължи да набляга на такива телефони и да налага мода като най-голям производител на телефони в света. Всички знаете какво последва, шефовете на автомобилните компании също знаят и помнят.

  • 14 Верно ли бе

    5 6 Отговор

    До коментар #11 от "Пловдив":

    И кога седна в такъв автомобил бе?
  • 15 Пффф

    26 10 Отговор
    На това се казва кич. Ама мега кич. Кола ли ще караш или ще си играеш на таблета? Разбирам да е напълно автономна и да не ти трябва да гледаш пътя, ама това е излишно.
  • 16 Размисли и страсти

    29 7 Отговор
    Интересно!!! Това EQS ще е МНОГО скъпо заради ефектния огромен дисплей и същевременно МНОГО ненадежно и ЧУПЛИВО тъкмо заради този дисплей...Чупи те се дисплея при инцидент и автомобила става неизползваем...Скъпа играчка за еднократна употреба...

    Коментиран от #25, #39

  • 17 Селянин с Волво

    8 9 Отговор
    С изключение на екраните и някои дреболийки, всичко друго много прилича на Трибеката, което е кола отпреди повече от 15г.

    Коментиран от #18

  • 18 Али Ефенди

    15 6 Отговор

    До коментар #17 от "Селянин с Волво":

    Аман от селяни !

    Коментиран от #19

  • 19 Plameni

    9 6 Отговор

    До коментар #18 от "Али Ефенди":

    И от малоумни коментари
  • 20 23322322

    19 8 Отговор
    По невнимание чупиш дисплея...Колата блокира...оставаш на пътя. Карат те в сервиза и те сюрпризират с 14000 евро нов панел плюс труда.
  • 21 марони

    4 6 Отговор
    Върте нощем прилича на космически кораб!Но през деня,едва ли...
  • 22 марони

    12 7 Отговор

    До коментар #11 от "Пловдив":

    Прав си,друже!Липсва уюта на колите с лоито сме свикнали!Нещо,като да правиш любов с красавица,но синтетична и роботизирана!
  • 23 Времена и нрави

    8 11 Отговор

    До коментар #11 от "Пловдив":

    На тебе като не ти харесва, просто не си го купувай! Всеки си има вкус и не е нужно да го налага на останалите. Например по времето на Рубенс, идеалът за красота е изразен в картината му Трите грации долу в клипа. Има хора които харесват тези форми и размери и аз нямам нищо против, стига да не ми налагат мнението си, че и моята жена трябва да изглежда така и сега е грозна, защото и липсвало две трети от теглото на идеалната жена. Аз си я харесвам такава каквато е.

    Жената не бих сменил с по-хубава, въпреки че има изобилие от тях, но ако можех да си позволя този Мерцедес, екранът му нямаше да ме спре, въпреки вашите мнения.

    Коментиран от #24

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Амммм

    5 7 Отговор

    До коментар #16 от "Размисли и страсти":

    В западните страни застраховката поема и счупване по екрани, не е проблем! Ясно е, че в България застраховката не плаща, даже и при катастрофа на самата кола!
  • 26 Фанфан Естето

    6 9 Отговор
    Отврат. Volvo v90 cross country ocean race е колата.
  • 27 селтак

    12 1 Отговор
    Не че мога да си го позвола и след 3 живота,ама тва вече е прекалено!
  • 28 Дедо Клец

    17 7 Отговор
    Аз ли не разбрах?? Четох четох..гига-рамове,тонколони, асистенти?? Аз да не съм инвалид бе?? Системи"за подпомагане"?? Начи мога,да се из..ходя без да ставам от седалката,и да не се нацапам?? Това е все едно,да седна в/у телевизора вкъщи, да пия ракия.....Направо ми е жал,за тия младите които няма никога,да чуят звука на двигател,ама на кола,не на сешоар...Но те ще са и безполови..така че... Това чудо,не го разбирам..сигурно съм одъртял...

    Коментиран от #29, #40

  • 29 Komapak

    11 2 Отговор

    До коментар #28 от "Дедо Клец":

    Не си само ти. И аз мисля така, но никой не ме слуша. За какво ще бъде използвано икономисаното време? За чатене в социалните мрежи, а не за развитие. Тъжно, но факт.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Аман

    6 12 Отговор
    Много Прос-то-тия в коментарите... Явно още цъкате на телефони с копчета... или " ръгате" на клавиатурата на стационарня компютър. Колкото по малко бутони толкова по добре.

    Коментиран от #32

  • 32 Заман

    11 2 Отговор

    До коментар #31 от "Аман":

    Позна! Телефона ми е със копчета,а и имам,и стационарен компютър вкъщи,защото ми трябват! А за "ръгането",не позна! Все още ползвам жената с нейните три"копчета"! Аман от "сложни" джендърЕ без два лева в потурите,ама "начетени"..............
  • 33 ддд

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "4599":

    Ма каква е тази кола и колко броя ще продадът?
  • 34 Селския

    6 9 Отговор

    До коментар #1 от "4599":

    Не се пънете амеби.Това са коли за едни хора с над 100к на месец.Кой разбрал разбрал.Другото е форумна л....я.Тези дето ще карат това космическо средство,дори не подозират че има факт-макти...А за пишещите хора тук им е през вретеновоза.

    Коментиран от #50

  • 35 РЗС

    6 11 Отговор
    Седнали хора с каручки да обсъждат космически кораби, ниско-качествени били, пък един по-долу щял да кара пръча на разплод и по невнимание да ритне и да му счупи дисплея за 14 хиляди евро, на друг пък звука му липсвал от разпадащ се дизел, на трети миризмата на кочина му липсвала. Като ви позовят с такава кола, коментирайте, а?

    Коментиран от #45

  • 36 Бултериера

    10 5 Отговор
    Както преди 15 години след излизането на ифона всички се уеднаквиха така и сега същото става и с колите, всичко изглежда еднакво само името различно всички произведени в китай ЖАЛКА ИСТОРИЯ! Таблети на колела няма излъчване страст.... Но на новото поколения полуидеотчета ше им хареса то и затва ги правят!!!
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Ще ти се счупи главата

    4 8 Отговор

    До коментар #16 от "Размисли и страсти":

    Първо как ще го счупиш този дисплей, като целия е направен от горила глас. Второ колко от трите екрана ще счупиш, за да спре да се движи? Ще си прехвърлиш необходимите контроли върху работещите екрани и продължаваш. Не виждаш ли че са три отделни екрана, залепени за едно парче стъкло горила глас.
  • 40 енавяат

    8 8 Отговор

    До коментар #28 от "Дедо Клец":

    Абе пич, кво си се затъжил за тия младите че няма да чуят звука на двигател ?!

    Ти звука на парен двигател колко пъти го чу докато си караше парния автомобил докато беше млад ?! Липсва ли ти звука на парен двигател ?!?!?!

    Не мисля че на младите ще им липсва тоя звук. Или не повече отколкото им липсва звъненето на аналоговите стационарни телефони от миналия век ...
  • 41 Димов

    6 6 Отговор
    Много добре изпипан интериор. Определено радва окото.

    Коментиран от #42, #44

  • 42 Няма смисъл

    1 4 Отговор

    До коментар #41 от "Димов":

    Няма да се разберат. За тях всяко удобство е глезотия и последния истински Мерцедес е този от клипа долу, който дори вратата си отключва само с ключ, а контактния ключ е различен от този който отваря вратите. Това е изключително удобство за тях. Особено удобно е и регулирането на климатика с това колелце. Даже си има специално копче, с което да сменяш звука на клаксона! Ето откъде е копирал Илон Мъск.

    Като гледаш тази S класа, която се предполага че е представяла най-добрите технологии преди 30 години, се вижда колко много е напреднала техниката, защото всяко днешно смотано Рено предлага повече екстри и изглежда като космически кораб в сравнение с S класата оттогава.

    Като гледам повечето коментиращи са застинали в онези времена, когато всяко нещо се включваше от специално копче, което щрака яко, "за да го усещаш".

    А дори не се усещат, че не са виновни технологиите, а счетоводителите, които проектират планирано остаряване и разваляне плюс невъзможност клиента сам да си сменя дори една крушка, заради която трябва да разглобиш цялата предница или да платиш няколко часа за труд в сервиз. Съвременните технологии позволяват много по-дълъг живот и по-лесно обслужване, отколкото преди, стига това да е заложено още при проектирането на автомобила или каквото и да било.

    Коментиран от #43

  • 43 Клипа

    3 0 Отговор

    До коментар #42 от "Няма смисъл":

    Ето идеала за автомобил на повечето коментиращи.

  • 44 РЗС

    3 2 Отговор

    До коментар #41 от "Димов":

    брат аз мисля, че интериора изглежда много по-добре от на новата ес класа и мисля, че тая кола ще засенчи ес класата, просто не разбирам какъв е тоя недомислен интериор и екстериор на новата ес класа
  • 45 Размисли и страсти

    2 2 Отговор

    До коментар #35 от "РЗС":

    А бе идЕот! и това чудо ще има продажби подобни на продажбите на EQC - МИЖАВИ...Американската и азиатска конкуренция ще го направят да бъде като вече спряното от производство BMW i8...Вярваш ли си ,че ще можеш да го дочакаш да стане на 20г. за да можеш да си го купиш за да се гъзарeеш на село?
  • 46 Кой

    2 0 Отговор
    Народна кола...
  • 47 Кой

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "4599":

    Дам така е...този вече е Извънземен .. нещата еволюират нормално..
  • 48 Хихихи

    3 1 Отговор
    Изглежда като космически кораб, "летящ" с 110 км/ч. Оти толкова ще е ограничението скоро навсякъде...
  • 49 Nokia

    2 1 Отговор
    Исторически погледнато Нокиа имат прави разработка и патент за телефон с touch screen(2003/4)...отказаха се и това им костваше фалита след време.
    Сегашните Нокия нямат нищо общо с тези от Финалния.
    Колкото до колите ще стане, както сега а телефоните. Всички ще изглеждат много еднакви. Дали телефони/коли и в двата случая отдавна сме в кривата на насищане.
  • 50 Бачо

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "Селския":

    Колегата от 1-ви коментар имаше впредвид, че преди Мерцедес значеше лукс и надеждност.
    А сега само луксът остана. Така че наистина, Мерцедес не е това, което беше.
  • 51 Мухаха

    3 0 Отговор
    Батките като се возят без колани, то при евентуален инцидент или при по рязко спиране ще забият глава в дисплеите и ще им спукат панелите , точно като в песента на Тита.
  • 52 Julio

    0 1 Отговор
    ПВЦ-гърлите и анцузите и при сега съществуващите системи не могат да си вържат телефоните с колите а за това направо не ми се мисли...
    Мерцедес отпадна като флагман на фолка в Бг...
    Иначе след близо година зад волана на тъч-скрийн мога да кажа че използвам само физическите бутони (добре че ги има) - като си в движение е много по-сигурно, бързо и точно...

    Коментиран от #53

  • 53 Plameni

    1 2 Отговор

    До коментар #52 от "Julio":

    Явно караш японска кола с изостанали технологии. Тук използват гласови команди, има и системи които се командват с поглед ,което е много по-безопасно.

    Коментиран от #54

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Размисли и страсти

    0 0 Отговор
    Смешкo , давам ни често практикувана ситуация-караш на фона на пусната чалга и ... и ще се мъчиш да говориш като малoумен на автомобила си ? Колко време ще ти отнеме промениш температурата на климатроника с гласова команда в шумна среда ? Всеки път ли ще спираш музиката за да се молиш на автомобила да те разбере за най-елементарни неща ли )))

    Коментиран от #56

  • 56 Plameni

    1 2 Отговор

    До коментар #55 от "Размисли и страсти":

    Първо температурата можеш да я нагласиш още преди да си влязал, второ чрез сензорни бутони на волана можеш да я регулиращ,трето от централния дисплей дори без да го докосваш .отделно с поглед можеш да промениш температурата като отвориш страничните стъкла, или само с мах на ръката можеш да отвориш шибедаха .За чалгарите също са помислили с вграждане на тонколони дори на тавана и 3Dзвук